Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Cadillac Escalade: eskalace síly

233 komentářů

no výkon je to docela slušnej, ale ta užitečná hmonstonst na takový auto nic moc ... psal jsem to už jinde, u mě osobně vede v této kategorii Lincoln Navigator :yes:
a je škoda že QX56 je tu v čr jen pár, to je taky hezký autí
jezisi kriste ti americania su drbliiiii
takuto kravu by som nechcel ani keby mi platili tu 25l spotrebu
..nechci se dělat vševědem... ale myslím, že ti ji nikdo nenutí..... 😄
ak niekoho posudzujes podla toho, ake auta vyraba a "hovienko" o tom vies, tak mi ta je luto.
teraz k veci. auto dostalo strih, ktory jasne dava najavo, z ktorej dielne pochadza. trosku som sa bal interieru, ale vidim, ze stare americke casy su asi definitivne prec a snazia sa. interier je podla mna v pohode, aj ked ja by som to drevo nahradil inym materialom, ale to bude urcite v ponuke. rozmery sa dali ocakavat a co sa tyka spotreby, mozno sa budeme cudovat, a aj tento pan nadomnou, aku to ma spotrebu. myslim si, ze "raperi" uz maju objednane. kupuju to vacsinou cierni spoluobcania, aj ked mi je vzdy podozrive, kde na to beru.
ozaj zabudol som, to auto ma jednu jedinu chybicku. nie je moje!!!
pekny den vsetkym a "lacovi" spravaj sa slusne.
jo jo američani jsou drblí .. a co třeba cayenne nebo range/renge sport v verzích supercharged he ????
:-! když nevíš nic o Káďovi tak nemluv o týhle nesmyslný spotřebě!!!
Nová eskaláda je na trhu a Lonestarstate se dnes zprasí jak to ještě nikdy neudělal...
>😒] :yes: Bůh mu žehnej 😉
lonesa som rano videl na zastavke elektricky ... bol nahodeny v obleku a niesol nejaku kyticu v tvare loga caddyho. a ako ho poznam vecer bude grill party v obyvacke, kde sa bude podavat originalne americke pivo, pre vodicov coke, popcorn a ine americke vynalezy. a samozrejme v ustach marlboro. party zacina v 7. budte presny!!! vivat caddy & lones. >😁
V 20.30 prijde policie vsem zkontrolovat obcanky, no a samozrejme BYOB!
to uz bude o takom case jedno. urobime crashtest modelu, co ma lones vedla postele, oslavime 5 hviezd a hotovo. a ako poznam policiu cz & sk, pridaju sa ....
>😁 >😁 >😁 :yes: Dneska v noci bude každopádpě veselo.
Starsi model se mi libil vic, tohle uz je moc uhlazeny :no: , jinak mluvit o tom, ze tenhle model je vrcholem rozezranosti je noseni drivi do lesa. Chtel bych videt, kdo si to v Evrope koupi?
V Evropě? Moc jich asi nebude. Cílej trh je USA, do EU se snad ani nebude oficiálně dovážet...
a proč by neměl, když současnou generaci si můžeš koupit přímo v autosalonu Cadillac v Průhonicích.
Fakt? To je mi novinka... Díky za info. V tom případě Mikův příspěvek přijímám..: )
Ach jo, ještě že tě neslyší Lones... Americký sen konečně už aspoň 3/4 roku v Čechách a ty jsi tabula rasa.. >😁
American dream??? Ten je jen jeden ...VETTE!
To je oficiální slogan..
Ale Vette se prodava spolecne s Caddy😉
A já, proč jich jezdí po Praze relativně tolik... No jo, no...
Jako věděl sem, že se prodávaj' cadillacy, ale myslel jsem, že jenom ty menší (CTS, DTS, STS a XLR)...
No menší XLR.. >😁 >😁
XLR je malej coupe-cabrio sporťák, nemýlím-li se... Tak nechápu.
Už chápu, chtěl si říct, že se XLR neprodává? U nás.
Nebo jo? Hele, je mi fakt divný mluvit takhle sám se sebou : ).
Ale ne, ale že by XLR bylo zrovna malý auto... >😁
Je to nejmenší a zároveň nejdražší Cadillac.
Jo pardon, teď jsem koukal na rozměry atd. Působí na mě delším dojmem než těch 4154.. Ale co jsem netušil, že má podlahu z balsového kompozitu!..
Tak tak. Platforma Y od Corvetty. V Průhonicích mě z něj museli dostávat slzným plynem. >😁 >😁
C6 má taky tuhle vychytávku?.. >😁 >😁
Jo. Všemožné vzácné lehké kovy, speciální plasty, balsa atd. Fakt pokroková platforma. Ale každý si do ní rád rýpne, že je to "plast". Pak to zní jako Trabant. ;-\ Stejně jako Small Block ve Vettě odsoudí třema písmenama: OHV. A materiály, poměr spotřeba/výkon atd už nikdo neřeší.
Hmm, to jsem nevěděl... Mají u mě + 😄
Promin lonesi, nic proti te "platforme", urcite to ma vynikajici vlastnosti, ale tvuj prispevek na me pusobi nejak takto: "Vzacna zelvovina z zelvy ktere je na svete uz jen 20 ks v loziskach, mahagonovy vicko nadrze ze stromu kterej byl 1000 let starej, volant potazenej kuzi chranenyho nosorozce a gelova vypln sedadel je z velerybiho tuku. Fakt pokrokova platforma." To asi ta balsa a slovo vzacne kovy... Nikdo si neuvedomuje, ze je potreba setrit, recyklovat a jezdit na LPG! 😄
No zrovna od GermanCarFan bych tohle nečekal... Brabus V12 Biturbo
Hele brabuse do toho netahej, stary americky kocary zerou mnohem vic a taky jich mnohem vic jezdi. Ze ma kozenej interier je nutny zlo, ja bych volil mekoucky velur (ne do brabusu ale do svyho auta).
Dej si tam ten příšernej plyš a hlavně LPG, ať šetříš přírodu a můžeš se v tom svým plyšovým autíčku koukat na jeleny... třeba i do Reichu..
Schvalne to udelam a ty budes brecet zavisti. >😒]
Nebudu... Já ze závisti nebrečim... rovnou střílim do zátylku.. Navíc GermanCarFanovi asi nebudu mít co závidět..
Jasny kamo, ses frajer.
Dík... To nebylo samozřejmě myšleno vážně... Ale stejně bych ti nezáviděl..
Můžeš si už laskavě to LPG nacpat... do nosu! Běž s tím otravovat na forum GreenPeace. Tady je to o autech...
Ty ses asi nejakej sedesatej rocnik kterej redidlo lije do kanalu, ojety gumy spali doma na zahrade, vyjetej olej vyleje za barakem do rybnika ze? Za komunistu bylo vseho hafo ze jo? Krusny hory sem Krusny hory tam, je to vod baraku 50km, tam se nikdy nedostanu, tak na to se.u. Ze je to tak?
Ne, jsem ročník třicátej, synku. Ředidlo si leju do rypáku, abych vůbec ráno vstal ze slamníku. Ojetý gumy používám na galoše a na vyjetým oleji smažim kapříky. Ještě nějaký dotaz?
>😁 >😁 :yes:
to neni xmichu :no:
Ale ty jo >😁 >😁 >😁 >😁
😐 😐 😐 :no:
spis pripominka, JEZDETE NA LPG a NEPOSLOUCHEJTE ZZho.
Já vím, že jsi nervózní, že ještě nenapadl sníh, aby jsi mohl taky jezdit. Na bobech...
Co, tebe samotnyho to uz neba?
ZZ má žábu, ta jezdí celoročně...
>RESPECT
:yes:
No bychom ho neposlouchali, ale on umí tak krásně zpívat, že nám to nedá...
>😁 >😒] :yes:
Citroën C6 má vychytávek... :yes:
>😁 >😁 ten taky..
Ze stojícího? Ty musíš mít ale sílu...
No Lones ho chtěl odvést a dokonce na jeho obhajobu musím říct, že se mu pár desítek metrů podařilo odřídit takřka po slepu.. 😄
Tak akce by to nebyla špatná... Jeden, dva by odvedli pozornost personálu a někdo jinej by prostě odjel... Ono to asi nebude tak jednoduchý, co? To by lidi nejezdili v Loganech...
No a jak myslíš, že k těm Loganům přišli... >😒]
Nevim, v noci?
No nakoupit šli tři... A dva předstírali že mají zájem... 😄
Ňákej novej fťyp? Šli tři a prostřední odjel v Loganu? >😁 >😁 >😁 :yes: :yes:
Přesně tak.. >😁 >😁 >😁 >😁 To víš, kdo umí, ten umí..
Proč ne, dřevo je dobrej materiál nejen na interiéry, je pevný a pružný (musí se ale ošetřit proti hnití). Třeba jeden zámek (myslím Lednicko-Valtickej areál, ale jistej si nejsem) je celej postavenej v nějaký bažině na dřevěnym roštu, kterej je zalitej vodou. 200+ let a pořád drží...
Zrovna DTS se neprodává. Příliš orientované na luxus, málo do sportovna.
Chyba... Myslím, že všichni nejsou "hrr, musim jet alespoň 220, jinak je to nuda". Pár bohatých, leč klidných lidí by to jistě ocenilo...
Mně to povídej. 😒 DTS je můj nejoblíbenější Cadillac. A zrovna jediný model, který se neprodává oficiálně v Evropě.
On se prodává i ten šíleně dlouhej Escalade (ESV nebo tak nějak)?? To je na parking trochu drsnější. Před marketem zabereš dvě stání vedle sebe i za sebou : ).
ESV a EXT se taky neprodává u nás. Ale ty beru jenom jako varianty Escalade.
Whoa, to je rychlost. Tenhle server jsem objevil nedávno a očividně je dokonalej pro ukojení mých grafomanských tužeb. Člověk se něco dozví a lidi rychle odpovídaj...
Teď jsem bohužel ale u počítače ve škole, tak se omezuju na krátké výštěky. Až se večer vrátím domů, napíšu tu o Escalade celou trilogii. >😁 Jinak grafomanů tu máme už několik. Jen počkej až přijde nejznámější z nich: GTI. >😒]
Jo od toho sem čet' pár příspěvků (abych věděl do čeho jdu) no a příjde mi to takový... divný, ale osobitý. Jinak se mi líbí, že tu nejsou moc rozepře a flamewary (dlouhý vlákna mi jinak nevaděj). Já zas nemám moc čas o víkendu (vlastně vůbec), ale přes tejden, toho bude víc (jestli o to někdo stojí)...
>😁 >😁
tak jsem myslel že když se tu s pompou a remklamou hlásalo, že tu bude zastoupení cadillacu tak sjem mylsle že to bude oficielní zastoupení jako u ostatních značek ,ale tuhle jsem zjistil že tu nemaj nic schválenýho a všecko tahaj indivindi .... 😲
Co blbneš? V Průhonicích prodávají normálně evropský varianty. Stejně jako třeba v Německu a Rakousku. Všechno je evropský. Blinkry atd. K šedýmu dovozu to má daleko. Kdyby to tahali indivindi z USA, sotva by třeba jejich STS mělo vzadu černo-průhledný světla. Ta mají jen evropánci.
ne já neříkám z us, jsou to evropský verze ale přihlášený jako indi vindi dovozy - jako že nemaj hromadnou schvalovačku
Aha. To je ale jen formalita ne? Hraje to v praxi nějakou roli?
no můj názor je takovej že apk to není zástupce jako každej jinej ale jen další dovozce aut na objednávku kterej se speializuje na caddyho
pokial je auto homologizovane v jednej z krajin eu, co asi je nepotrebuje homologizaciu z ineho statu, to znamena, ze su to oficialny predajcovia. staci?? sedy importer ti to auto ponukne zjavne pod cenou a so specifikaciou pre north america trhy (canada, usa).
šedý dovozce mi doveze auto z eu, usa, kanady odkud chci, takových firem tu je hafo. ale oficialní dovozce je takovej, kterej má pro svá auta vystaveny ztp a ty techničáky vystavuje přímo on a ne nějaký dopravní úřad, což v tomto případě není
...vsak on se nejaky frajer, ktery se s nim bude brodit ze satelitu na Vaclavak najde >😁
Musíš uznat, že s takovym autem je cesta relativně nejpohodlnější. Máš rozhled, parkovat se s tim taky docela dá a uvezeš 6-7 (když se zmáčknou) spolucestujících. Navíc ty královský trůny (to už nejsou ani sedačky)...
[odkaz] zde je skladem v Brně u DENKER.
ta co je v usa loketni operka je v evrope treti misto v predu...
Prosimtě, kolik evropskejch aut má 3 místa v první brázdě? Nepočítám dodávky... Jestli narážíš na abnormální šířku, tak se koukni třeba na BMW X5, nebo Range Rover...
whazup bro ?! gat tree of them booked, with six ten-inchez lcdz, course with custom twenyfive rimz... yeah yeah dude :-!
a mazej :no:
ájé, čeg dyz aut. kůl niga. wocap niga? >😒] :yes: >😁
ty taky? :no: >😁
aj pis on jů, jú madafaka. gou tů hel niga. >😁
tak tohme mne fakt dneska dostalo...😄
Escalade 2006. Musím říct, že tentokrát se mi líbí. Obrovskej rozdíl oproti stávajícímu modelu. Pryč je ten chromovej grill, to je dobře. Zadní světla pěkně vytažený na výšku, přední také více v současném duchu značky.. Budíky jen do stošedesáti 😄 , ale moc hezký, jednoduchý, dokonce i to modrý podsvícení jim sluší... Prostě zpátky na nohou.. :yes: :yes:
Ten interiér mi kapku připomíná X5ku. Ne, že by to bylo na škodu...
Sjíždím celý den americká fóra. Tam nejvíc středový panel přirovnávají k u nás neprodávanému Lexusu ES300 a ta podoba je tam vážně značná. A taky kritizují sdílení volantu s lacinějšíma modelama koncernu GM. Jinak jsou ohlasy veskrze pozitivní.
To je fajn.. :yes: , no jak už jsme se spolu bavili, mě se nejvíce líběj volanty od Lincolnu... Možná kdybych si připlatil... Jdu se kouknout někam na toho Lexe, jak to je...
Jestli můžu, tak mě se nejvíc líbí volant Shelby GT500 z '68, to je klasika, ale chce to alespoň rukavice bezprsťáky...
Hmm, taky dobrá volba...
Tohle jsem jen rychle našel... [odkaz] ... no jistá podoba tam je, hlavně tím, jak se kolem toho středu "pnou" ty odlišně barevné díly po stranách, mají podobné klenutí.. Ale jinak to Caddymu nesahá ani po kolena..
Jo, to je on. Ještě víc je to designové pojetí vidět na téhle fotce: [odkaz] Jde hlavně o to, jak se středový panel elegantně napojuje na okolí.
Jo to napojení je plynulé.. Na druhou stranu "ostré" hrany mají taky něco do sebe.. ...třeba jako u Lincolnů... A ten volant 😉 ... A co tenhle "lincoln" znáš?.. [odkaz]
Znám. :yes: Motorky mě nechávají chladným. Ale kdybych si jednu musel vybrat, tak tuhle.
Mě se líbí buď některý supersporty nebo hodně hodně dobře udělaný custom choppery. No a co dodat k OCC... Ale píšu líbí, protože po ní nijak zásadně netoužím..
No upřímně řečeno bych rád věděl, v čem tu kapku vidíš... Mě ho nepřipomíná ani za mák... A tady se musím zastat Caddyho, protože podle mě je tenhle interiér příjemnější...
OK, tak třeba v dřevěné "vložce" mezi světlou a tmavou částí, pak ta schránka v tom 90° úhlu na středový konzole a vůbec její příčnej profil... Jinak mě je příjemější taky (no neseděl sem v tom, ale na pohled), zvlášť se nemůžu vynadívat na ty sedadla... uff
😄 :yes:
Hey Eurotrash. Doufam ze Americka auta nebudou nikdy vypadat jak ty Vase ***sky Europsky konzervy. BTW JE TO 160MPH Ne KM.
Nazdar *. Já umim číst..
Kdyz umis cist, proc ses takovej blbej?
Protože jsem to myslel v žertu, a pro blbý a ty co mě neznaj jsem za to dal smajlíka... No holt hloupýmu napověz....
A ja myslel ze si to Ty. Ta podoba me zmatla.
Až se naučíš slušnému chování, rád s tebou pokecám o amerických autech. Zatím: :no:
Who said I wanna talk to you cowboy?
Who said anyone wanna talk WITH you... boy
There is at least one *- YOU.
Od kdy je "AA SS SS" vulgarni vyraz?
A najednou se ozveš... Seš trapnej..
Já myslím, že bychom měli mít radost, že se Američani učí tak dobře česky a navštěvují Auto.CZ. Jinak bych si mohl myslet, že je igorcas taky z tý ***ský Evropy. Není on náhodou ***? Igore, za to se nemusíš stydět, že se ti líbí hošani. Mně se zase líbí žáby. Zkus veřejné přiznání, uleví se ti. Uvidíš. Tak hlavu vzhůru! My ti s klukama tady držíme palce :yes:
Jen do nej, amik, nejezdi na LPG, nezaslouzi slitivani... :no:
Tohle nemá s tím výše nic společnýho, tak to sem netahej...
kdyby existoval dolni index tak pisu dolnim indexem: tak promin
Ne to nemusíš... Nepotřebuju nic takového.
Maly OT, mas ve svym aute LPG?
to se ptas me?
Ne, to není tázací věta...
Ano tebe.
Ja auto nemam, studuju VS. Rodinne auto jezdi na LPG.
Tak to je OK. Jen jsem chtel vedet, jestli nekazes vodu a nelabes vino😄 A s LPG spokojenost? Jaky v tom mate motor?
1.3 OHV. Spokojenost? Maximalni, ubytek vykonu neznatelny, spolehlivost znacna, uspora dramaticka (jezdime hodne). Mala nevyhoda je znehodnoceni lozne plochy pri sklopenych sedadlech, jsme ale na prahu zivotnosti nadrze a bude se muset koupit nova, ted uz toroidni.
To je docela high-tech koukám, toroidní nádrž :yes: 😉
Jo, spokojenost. Zajima me to. Vetsinou vidam LPG v starych ludrach, u kterych neverim, ze se s nima da najezdit tolik, aby se to vyplatilo. Stejne tak se vzdycky ptam majitelu ruznych SUV co je vedlo k nakupu.
Já myslím, že by nás rozsekal, stačilo by, kdyby řekl, že má J-Gate... Asi bych musel nedobrovolně spadnout ze židle.. 😉
Co je to za novy kalhoty ty J-Gate? A v kterym butiku to maj?😄
...v Průhonicích býval takovej jeden, ale nevím, jestli tam ještě funguje. ;-\
Ten se zlutym slonem?
No to je přesně on >😁 >😁
Tak ten znam jenom z venku😄
Abych byl konkretni, je to felicie combi ma najeto 170 000 na plyn, planujeme ted nove (ojete), z Nemecka, taky pujde na plyn.
:yes:
A možná tě potěší, že já taky jezdím na plyn. A Tamin (občas se zde vyskytuje) taky! Ale na druhou stranu se nemůžeš divit lidem, jako je třeba ZZ, že nechtěji jít do plynu..
Hele mates, já tě čekal s tou lopatou a ty nic... Tak co bude..
Neznam tyhle veci, jak se nechat upect v peci. Ukaz mi Micinko, jak se na lopate sedi >😒]
>😁 >😁 :yes:
Hey fruitcake. Aj zaby jsou lidi. Kdyby jste tam nemeli tolik lacinych kurrev, nikdy bych se k Vam nedostal a nenaucil se cesky.
ZZ neni zadna lacina *! Je pekne drahej!😉 Jestli chces usetrit a trvas na Francouzovi, tak se obrat na svihaka😄
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
>😁 >😁 >😁
Jo, ***ských kurev je tu hodně. Hlavně že sis užil. A co prdka? Už se zahojila?
Maznul to burakovym maslem, takze je naprosto v pohode😄
Promluvily zkusenosti? 😉
Ne, to mam z doslechu. V Evrope frci lubrikacni gely nebo neco od Horsta, co zaroven vse vycisti, da se to namazat na chleba a vubec je to nemecky vychytraly😄
>😁 >😁
Když se přestávala psát na začátku letopočtu jednička, vypadalo to s Cadillacem nahnutě. Přes sedmdesát procent prodejů značky po celém světě udržoval jediný model. DeVille. K němu se uchýlili konzervativní kupci po neslavném konci ještě větší limuzíny Fleetwood. Zbytek modelového programu byl zanedbatelného významu. Brzo se ale měly objevit dvě hvězdy. Zcela nově pojatý model CTS, který byl cílen proti importovaným značkám a s americkou konstrukční školou měl málo společného. A Escalade. Odpověď na do té doby pomíjený požadavek. Američané chtějí stále Cadillac. Ale chtějí i svůj truck s velkou užitnou hodnotou. První narychlo adaptovaná generace silně se podobající původnímu Chevroletu se prodávala jakž takž. Co ale nastalo po aplikaci Art&Science designu předčilo všechna očekávání. Nepokrytecky okázalé vyzařování modelu při kontaktu z očí do očí způsobilo u většiny lidí racionálně naprosto neobhajitelnou touhu ho vlastnit. Celek byl tak neodolatelný, že tři pihy byly spíše znaménky krásy. Mírně zastaralý čtyřstupňový automat, tuhá zadní náprava a hlavně naprosto svérázně pojatá interpretace pojmu “luxusní interiér”. Kdy původní rozpačité tvary Chevroletu potáhli drahou kůží, obložili tropickým zebrano dřevem a jako hřeb tam přikuli hodinky od italského klenotníka bVlgari. To vše v členitém pracovním prostředí trucku, kde původní ctností plastů byla odolnost a snadná omyvatelnost. Kde v kapličce pod volantem byly měřáky všeho možného i nemožného. Ukázalo se ale, že jediné, na čem opravdu záleží, je touha nakupovat u lidí, kteří na to mají. Nikoliv erudované rozbory “proč nekupovat” těch, co na to nemají. Prodeje nad 50 000 kusů ročně u auta s cenovkou vysoko nad 50 000 dolarů a obrovskou spotřebou Cadillac už dlouho nezažil. Umožnilo to nabízet ve třídě SUV neobvyklé tři varianty karoserie a velké investice do vývoje druhé generace.
To jsme rádi, že se ti při cestě ze školy nic nestalo. Třeba že tě nesrazil nějakej šílenec v Navigatoru >😁 😉
Jo a pochvala za článek :yes: . Četlo se to tak nějak samo.. 😉
Díky. 😄 Ale slíbil jsem trilogii. >😁 Takže plodím dál...
Jak už to tak bývá, nikdo nekritizuje auta, která stála dvojnásobek ceny, než na kterou vypadají. Opačné případy vzbuzují pohoršení podstatně častěji. A přidáme-li celkem záživnou spotřebu, máme „miláčka protestních transparentů“ porovnatelného snad jedině s Hummerem. Co jiného čekat od v Texase vyráběného SUV, které je politicky korektní asi tak jako „Born And Raised In Black And White“ od Highwaymenů. A protože „vypadá líp než moje auto“ by se na rudém transparentu moc nevyjímalo, tak nastupuje argument léty praxe prozkoušený a to „žere i trávu kolem silnice“. Ale kolik Escalade vlastně doopravdy žere? Původní Escalade má hodnocení 14MPG ve městě a 17MPG na dálnici. To je 16,8 ve městě a 13,8 na dálnici. To vše při pohotovostní hmotnosti nad 2,5 tuny a výkonu 345 koní. Nová generace díky použití lehčích materiálů a nové špičkové převodovce ujede na dálnici dokonce 19MPG. Tedy žere 12,4. A to přesto, že výkon narostl na 403 koní! No nutno přiznat, že jako u každého výkonného a těžkého auta má velký význam způsob jízdy. Opravdu není problém vyšplhat se nad 20 litříků. Takže chcete mít každý víkend o půlnoci podpálenou stodolu? Chcete být znám jako muž s nejmenším přirozením v okrese? A chcete být další na řadě až dojde materiál na kauzu VZP? Kupte si Escalade! Právník a daňový poradce bohužel nejsou v ceně. Co je ale rozhodně v ceně: automobil okázalejší než R-R.
( >😁 >😁 )-{reci o R-R}
Jak na nově zacne estrada tak vsichni zmizite? KDE STE!?
Tady!
No, tak ze byste zacli diskutovat?
Ale o čem, navíc já za chvíli taky končim a jdu dělat jiný věci.
Jaky?
Třeba se jdu vykoupat a zprovoznit..
Treba...vykoupat potrebuju nejakej ten tejden taky 😄
😄 :yes: Tak to zfoukni co nejdřív, pak už nepomůže ani Solvina..
Prubni dratenej kartac :yes:
Já myslel tobě, ty si psal, že už nějakej ten tejden potřebuješ... Tak ho prubni ty... Mě zatím bude stačit technickej benzín.. 😉 PS. neboj, nebudu ho vylévat do kanalizace, pak ho spálím...
aby se ti nezadrel motor pri tom spalovani-do výpavru to ma daleko.
Pokud se vám potí pěstičky v sevření a v duchu si opakujete „chcípni, potvoro“, nečeká vás ani v buducnu nic příjemného. V závěsu za novinkou budou zcela jistě následovat další varianty EXT a ESV. A není důvodu, aby se reinkarnace nedočkala i vrcholně vybavená verze ESV Platinum Edition a extrémně prodloužená ESVe. Zatímco v modelovém roce 2007 nemá Escalade jako jediný zástupce GMT-900 v nabídce motor s technologií DOD, tak pro modelový rok 2008 ho „objem podle potřeby“ čeká, aby opět o něco snížil průměrnou spotřebu. A až bude mít GM k dispozici hybridní technologii, bude Escalade jeden z prvních, kde najde uplatnění. Takže si s tou přípravou molotova pospěš. Aby, až budeš házet, nežral tenhle obřík už míň než tvoje přibližovadlo z dob soudruha Jakeše. Můžeš si třeba zlepšovat náladu tím, že je to jenom převlečený Chevrolet Tahoe a Chevrolet je vlastně Daewoo. Tím tvůj Racer hned získá jiný grády. Ovšem v týhle váhový kategorii máš na výběr už jenom Lexus LX470, tedy převlečenou Toyotu Land Cruiser, Infiniti QX56, tedy převlečený Nissan Armada, Lincoln Navigator, tedy převlečený Ford E😜edition. A nezapomeň, kdo v tomhle segmentu totálně vede v prodejnosti. Protože není obr jako obr. Ten, který vede, má v každé žárovce vybroušený erb a vavříny. Zaskočila ti pohanka se sojou? Tak něco smířlivého na závěr. Nový Escalade má v přední části svého žebřinového rámu zbrusu nové propadající se části, které eliminují paseku, kterou dřívější Escalady způsobovaly při srážkách menším vozidlům. A tomu říkám ohleduplnost. Ty by sis snad napiloval lokty, aby se ti v tlačenici ulamovaly?
>😁 >😁 >😁 :yes: málem mi zaskočila pohanka se sojou.. 😉
A co ty vlastně na ten úbytek chromu na masce?... Já jsem to pochválil, ale u tebe čekám opačnou reakci..
No jak už jsem kdysi psal, nebyl to ani tak chrom jako matná stříbrná barva, která vyplňovala většinu dřívější masky. Chrom byl jen po obvodu. Celkově se mi zatím exteriér dosavadního líbil víc. Ale nadchnul mě nový interiér a nová technika.
A co teprve ten náskok díky technice >😒]
Kde presne je ten kram s kadilaky? Asi na sebe hodim kvadro a zahraju etudu potencialniho kupce... 😉
Průhonice. Tam, kde býval Jaguar. Skoro na dohled od vlčího doupěte (VW). >😒]
Pruhonice? To me nic nerika, ja su venkovan z Brna 😄 Az bude cadillac v Brne, pak se mozna uracim to zkusenym okem vomrknout a zkritizovat jim to. 😄
To si neřek moc hezky.... 😒
Náhodně jsem našel [odkaz]
Jo Northstar. Poprvé se objevil v Allanté. To byl ten Cadillac, jehož celohliníkovou karosérii vyráběl Pininfarina v Itálii a pak se letecky dopravovala do USA na dodělání. V době uvedení na trh se mu žádný motor nevyrovnal. A dodneška je s drobnýma změnama ve výrobě.
Allanté, to je sila [odkaz]%20kit%20s.jp…
Rok uvedení 1987. Stačí to jako vysvětlení? Nebo máš z roku 87 nějaký měkčený Passat s deštníkem integrovaným do dveří? >😒]
Ja to myslel v dobrym, takovej obyvacek na kolech...
a není escalade převlečenej yukon ????
To sice je. Ale Yukon je převlečenej Tahoe/Suburban. 😉 Všechno je to platforma GMT-900.
GTI
>😁 :yes:
Súčasný vzhľadd Cadillacov je (aspoň premňa) úplne o ničom. Páčili sa mi v 50 a 60 tych rokoch a potom v 90 tych rokoch ale odkedy tam nastúpil ten "stealth" dizajn, je to hrozné. Jediný model,na ktorý to "sadne" je XLR, ostatné :no: . A tá ten vnútrajšok (prístrojovka) tiež :no: . Príliš sa to "europeizuje" a "japonizuje". Kde sú časy tých veľkých kolmých prístrojoviek, ktoré umožňovali priechod na vedľajšie sedadlo ...
Sixtees gone dude...
až na ten fofrklacek celkem ucházející :yes:
Co dodat.
Co dodat? Pockej na lonesa, ten ti doda...
Když nezná skutečnou spotřebu a chce se ztrapňovat....a to mu stačilo přečíst si můj příspěvek výše, ani nemusel hledat na netu.
:no: Jako fakt nechápu,co tam dělá ventilový rozvod OHV.Amíci mají motory ještě z minulého století.Ani nechci vidět tu spotřebu.A kultivované to taky nebude.Mazec.
Na základě tří písmen si odsoudil celé auto, o kterém ses navíc ani nenamáhal najít faktů, co by se za nehet vlezlo. :no: :no: :no: Small-Block Gen IV je špička mezi dnešními motory. Vysoce kultivovaný a nepřekonatelně dobrým poměrem výkon/spotřeba.
špička jo?Hmmm...máš asi zajímavé informace,protože jestli jsem si všiml,tak žádný německý sedan,natož pak SUV nemá OHV rozvod.A jestli mi chceš říct,že je to špička,tak možná ano,ale JEN mezi am.motory,chápeš????Tam 1 litr benzinu stojí cca 12-15 Kč.A říkám ti,že pod 15 L/100 to nepůjde.A když o něčem píšu,tak vím.
Minulý příspěvek nevypadal, že víš, co píšeš. 😉 Aspoň vím už, na čem jsem. Zaklínáš se německou konstrukční školou, aspoň si to už přiznal. To ovšem neznamená, že cokoliv jiného je křáp z minulého století s nekultivovaným chodem a vysokou spotřebou. O tom motoru nevíš naprosto nic a ze tří písmen děláš ukvapené závěry. Že by věrný čitatel AMS? Ten motor má celohliníkovou konstrukci, v mnoha výkonových variantách i možnost vypínání válců (i když zrovna 6,2 v Escalade zatím ne), variabilní časování ventilů atd. Prostě tady operuješ jediným měřítkem (druhem ventilového rozvodu) jako alfou a omegou. To bych já mohl říct, že cokoliv, co nemá technologii vypínání válců je křáp z minulého století a hrozně žere! A pokud vím, tak žádné německé auto to nemá. >😁 Ostatně na tak výkonné a těžké benzínové SUV je spotřeba úchvatná. Chceš říct, že Němci mají něco ekvivalentního s DOHC a zároveň s nižší spotřebou? Nemají!
už Mercedesy S minulej generácie mali vypínanie valcov.. a určite sú aj iné európske autá, len si teraz nie som istý ktoré
NIe, nemal. Len oni radsej chceli 12valec s 5,5 litra aby mal 500koni. S 2 turbami nepobolo mozne mat aj DOD!
Tak tohle v kultivovanosti překoná všechny evropský káry najednou,tím si buď zcela jistý.
proč odsuzovat OHV, podívej co se děje s dvoutakty v jakým teď probíhaj vývoji a překonávaj čtyřtakty.Tak buďme prosím tolerantní........
Měl bych dotaz. Nevíš náhodou za jak dlouho zrychlý současná generace Escaladeho (krátká verze) na 100 km/h (případně na 96 při přepočtu) a za kolik to ude dělat generace budoucí? Na stránkách to najít nemůžu..
budoucí nevím ,ale asi bude lepčejší než současný. podle katalogu automobil revue má 0- 97 za 8 s, ESV za 8,4 s
Na 60MPH(tedy oněch 96km/h) zrychluje dosavadní generace 8,5 vteřiny v provedení V8 6,0 AWD. A slabší 5,3 RWD (neprodáván jako EXT ani ESV) 9,5 vteřiny. O novém jsem nikde zatím nečetl, ale zajímá mě to taky, zkusím to najít.
Sorry Lones, ale tej spotrebe, ktorú uvádzaš neverím. A ak ide o továrenské hodnoty tak už vôbec nie. Továrenské hodnoty spotreby vznikajú na základe určitých druhov testov takmer v "laboratórnych" podmienkach (na skúšobnom okruhu) a nie v reálnej premávke. Pri simulovaní mestskej premávky ide o určitý počet štartov a rozbehnutí a pod. Na okruhu si môžu dovoliť sa napr. rozbiehať pomaly a atď, ale v reálnej premávke v meste sa musíš prispôsobiť ostatným vozidlám. A čo sa týka spotreby na diaľnici (tam je to trochu vierohodnejšie i keď je celkom dobre známe, že výrobcovia testujú spotrebu s prehustenými pneumatikami - nižší odpor) uvedom si ako sa jazdí v USA (najbežnejší limit na diaľniciach by mal byť cca 110 km/h). V Európe sa jazdí rýchlejšie. To platí samozrejme aj u iných výrobcov (nie len amerických). Keď si zoberieš testy áut v nejakom časopise vždy (alebo takmer vždy) vyjde spotreba (reálna) vyššia ako továrenská.
Samozřejmě, že v testu je spotřeba vždy o něco vyšší než u hodnot EPA. Znamená to, že kdykoliv někdo napíše u evropského auta udávanou spotřebu, napíšeš: Nevěřím ti!? Zamysli se nad svojí jednostranností. Renomovaný Consumer Guide píše o svém testu Escalade : " Test regular-length AWD SUVs have averaged 13.7 to 15.6 mpg, in city/highway driving" Pro tvojí orientaci je například 14MPG = 16,8 l/100km. Pokud jsi jen další remcálek, který v životě nejel amerikou a má pocit, že když jeho Felicie 1,3 žere 8 litrů, tak motor Northstar 4,6 musí žrát nejmíň třikrát tolik, tak nemá cenu se s tebou bavit.
Pori na to takto: pri spôsobe ako sa jazdí v Amerike (a tvojom ako si napísal nižšie - 100 km/h pohoda) tak áno, tá spotreba môže byť aj reálna (na diaľnici). Ale v meste (či už v Amerike alebo inde) tomu tak celkom neverím. Nemyslím si, že Consumer Guide by zavádzal verejnosť, ale uvedom si, že sa dostaneš do hustej premávky a tam si neviem dosť dobre predstaviť jazdiť na spotrebu (musíš ísť približne tak ako okolie inak by si blokoval premávku). (možno to skúšali v noci 😄 ). Takže tak. A pokiaľ ide o to ostatné: nie som žiadny "remcálek" a nevšimol som si, že by som teba nejakým spôsobom nazval alebo urazil. Takže by som prosil zdržať sa podobných charakteristík.
Tak ještě jednou😜od 15l/100 to nepůjde,a ať si z concernu říkají cokoli.Jezdil jsem s H2,a pod 18 jsem se nedostal,a to má stejný motor+OHV rozvod dokonce myslím...H2 ale táhla opravdu dobře,a to jsme tam jeli 4.Má asi 490NM krouťák,něco přes 2500,možná víc,teď nevím,protože tento druh auta mě nezajímá.Tento pašík taky určitě pojede dobře,ba lépe.Koupil bych si to,ale...Lonestarstate,ty jsi nějaký chytrý jak vidím :yes:
Docela chytrý jo. 😄 Až na to, že nemá stejný motor. 😉 Hummer H2 má litinový Small-Block Gen III 6,0 a čtyřstupňový automat. Tenhle Escalade má celohliníkový Small-Block Gen IV 6,2 a šestistupňový dvojspojkový automat. Dále podstatně nižší koeficient odporu vzduchu atd. Nicméně té kombinačce 18 l v H2 se dá věřit. A s těma 15 litrama u nového Escalade taky souhlasím. Asi si mě špatně četl. Jediná nižší hodnota, kterou jsem uvedl, byla klidná jízda po dálnici: 12,4. Takže kombinačka 15 tam bude jen to fikne.
Lones,jsi tu?????Odepiš,čekám.
Vždyť odpovídáš na mojí odpověď. >😁 >😁 >😁 Běž k očnímu.
Odkuď toho tolik víš?
Řekněme, že hodně čtu a po osobních zkušenostech s amerikama jsem skeptický k tomu, co o nich píšou německá média. Jsem hodně flegmatický řidič a s autama nemám problém dosahovat ani tu nejoptimističtější spotřebu, kterou udává sám výrobce podle metodiky EPA. Jo a ameriky se čtyřstupněm a šeti a více-válci berou nejmíň na čtvrtej stupeň na dálnici při cca 100 km/h. To je americká cestovní rychlost. Tam klesne i sedan s osmiválcem na 8-9 litrů. Ale to těžko uvěří někdo, kdo má zkušenosti jen s motorama "vyždímej ze zdvihovýho objemu každýho koně, co se dá".
Moje průměrná spotřeba za posledních 2000 km (Cadillac Seville STS, ročník 1992, 4,9ltr V8 OHV) činí 10,8 ltr/100km. Podotýkám, že nejde o economy-run, ale o styl jízdy, optimálně využívající točivý moment motoru a (na dálnici) tempomat nastavený na 130km/h (tedy o něco více, než se jezdí v USA). Při snaze o extrémně úspornou jízdu by spotřeba byla nižší. Tímto potvrzuji Lonestarstateovy údaje o spotřebě V8.
Hm,kdyby měl 4stupňový automat taky escalade,tak by spotřeba vylítla asi o 2 l navrh.Hummer H2 s tímto automatem není dobrý.a ten motor taky není dobrý.
Motor v H2 je dobrý. Nutno zohlednit trošku jinou klientelu než má Audi A2 1,4 TDI. 😉
no já bych řek že u escalade tam bude 18+ jen to fikne ...
mě se povedlo : grand cherokee 5,7 - 18,8 a níž ani ťuk .. lc 100 4,7 - 19 a mluvil jsem s manikem kterej měl možnost jet s excursion 6,0V8 a ten jezdil za 20
Jenže Excursion není už auto. >😁 Excursion je tanker. >😒] Jinak starej Escalade 18 určitě. A pokud závodíš v centru na semaforech, klidně i nad 20. Ale projde-li si člověk podrobně seznam technických změn pro novou genaraci,o které je snad tenhle článek, není těžké uvěřit snížení spotřeby o několik litrů.
nooo to teda neeee , to je ideální auto pro buchetku ... nejezdím žádný rallye z toho jsem vyrost a ani nejsem 18 tuner s 120 abych každýho trhal na semaforech ... no,, já si zatím budu myslet svoje že 2,5 t drobeček s 6,2 V8 s 400 k bude brát při normální jízdě okolo 18 ... až mi to něnějaký test nebo osobní zkušenost vyvrátí změním názor
GTI
Až půjdeš, brácho, do baru na pořádnej tah... vem si parádní kopyta. Rozhoď je tam solidně pod sebe, nikdy nedávej nohu přes nohu... (teplý noci máme už za sebou) a kvalitně nasávej. Nehleď na množství, ale vždycky sleduj kvalitu... Až tě budou vynášet po galonu Chivasu nohama napřed, věř, bude to důstojnech odchod... A to, kolik bere tvůj Escalade... na to se taky vykašli... buďto na to máš, nebo seď doma a zkoušej, jaký je to se podělat po láhvi kefíru v tetra packu... :yes:
>😁 Kefír mi nikdy nechutnal. :yes:
GTI
😄 Také volím jiné pití 😉 Zajímala by mne vnitřní šířka... ta loketní opěra... musí to být pohodlně široké.
Jednoho dne to vyzkoušíme. Pak o tom napíšeme tady. "Lones, GTI a VW GTI se svezli v Esacalade" >😒]
GTI
>😁 Sedím na loketní opěře 😉 :yes:
[odkaz] / [odkaz] / [odkaz] / [odkaz] / [odkaz] >😒] :yes: :yes: :yes:
Já nevim s tou bílou... Sice sem neviděl ještě takhle velký auto v týhle barvě na živo, ale na těch fotkách se mi to moc nezdá. Myslím, že černá je etalon elegance a to na všech autech (OC výjimky se najdou)...
[odkaz] / [odkaz] / [odkaz] / [odkaz] / [odkaz] /
Diky, az na tehle fotkach jsem si vsiml, ze to mema takovy to zaobleni na zadnich dverich a c sloupku, to me docela zklamalo, pac to byl krasnej "svalnatej detail", vypada vic jako krbice 😄 . Jinak na teh fotkach vypada mnohem mensi nez na teh studiovejch, dalsi zklamani.
Že vypadá na studiovejch fotkách větší než ve skutečnosti není nic divnýho. Vzpomeň třeba na sušenky Disco...
No já myslím, že není rozhodující, na jakých fotkách vypadá jak velký. Escalade jsem viděl několikrát naživo v provozu a je to obr. O tom snad nikdo nepochybuje.
Co teprve prodloužená verze... Viděl jsem Suburban (to samý) a řekněme, že mi imponoval... : ) Osobně bych asi nechtěl nic, co je kratší než 420 cm a nějakej komplex si tim fakt neléčim (mám 198 cm).
Půjčil jsem si na zkoušku Escalade 2007 a teď mám chuť můj zánovní Pathfinder hodit ze skály...