Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Brabus S V12 S Biturbo - luxusní raketa

51 komentářů

V AMS dostal 5 hvezdiček,tak to je poklona :yes:
jen že si nikdo nevšiml 😉 Jinak tohle je dábluv povoz,prostě neskutečnej sen :yes:
>😁
a to nemám žádný zvířátko.eSko je best :yes:
na U.K. netu psali že realně šacuje 378 km/h :😉
kolik to muže reálně letět?? 360??
jj Brabus prostě umi :yes:
vzdy ked vidim s - klasse, mam pred ocami pribeh princezny diany ... takze, cim rychlejsie, tym blizsie do hrobu.
To ani neni mozny,ze takovy tezky auto muze jet tak rychle.No tak Brabus. :yes:
30 % marza -> vyrobca importer dealer. A presne ako si spomenul z toho sa platia akcie - klima zdarma zimne pneu zdarma diesel za cenu benzinu a pod. reklama ktoru robi importer a dealer atd. atd.
Nenajdes insignie merglu??? tak se podivej na posledni obrazek 😉
>😁 >😁 >😁
samo že má,ale to co má ještě větší cenu je N.m. :yes:
ted nevim jak to myslis
S tím SS proudem si mě nadchnul.. >😁 >😁
Chraň tě ruka trhu!! >😁 >😁 >😁
Ja, natürliš!
spíš zažiješ nááádhernej pocit 😉 kdo zná ten ví, je to něco neuvěřitelného, že :yes:
Má to vubec cenu, blbejch 47PS?
Tuner Carlsson zeigt auf der Essen Motor Show mit dem Carlsson CK50 seinen Beitrag zum Thema "Unsere S-Klasse muss schöner und stärker werden“. Das speziell für den S 500 entwickelte Motor-Kit bringt das Top-Modell der Stuttgarter auf 435 PS - 47 Mehr-PS gegenüber der Serie.
Als maximales Drehmoment stehen 600 Nm ab 2.800/min. an. Mit diesem Leistungsschub erreicht die S-Klasse eine Spurtzeit von 5,1 Sekunden für den Sprint von Null auf 100 km/h. Bei 293 Sachen erreicht der Carlsson CK50 seine Höchstgeschwindigkeit.
tak je to tady,super limo se super výkony 😉 :yes:
Napadlo me jedno vyuzití->kdyz vypnou proud, muzes si brabuse postavit na valce, na ne napojit dynamo ktere bude vytvaret ss proud, kterým budes ohrivat vodu->ta se bude odparovat a natlakovana para ti bude pohanet turbínu, která zase bude napojena na alternátor, ten na transformátor a ten zapnes doma do zásuvky a máš elektrinu i kdyz je odstavena dodavka proudu, jen pozor, abys to nezapnul pred elektromer-platil bys to dvakrat. 😄
Stale to iste, dokonale. Na autotecu jsem videl snad vsechny brabusy a vypadaji dokonale, musi se videt na zivo, nejlip v porovnání s klasickými mercedesy.
Á pan Chytrej 😉
U lehčího auta není takový problém s trakcí a na okruhu říkám proto, že v běžným provozu ten výkon prostě nevyužiješ.
Jestli to náhodou nebudu budova Brabus-Allee, D - 46240, Bottrop >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 :yes:
😉 :yes:
rozsviti se kontrolka protiprokluzu a bude svitit az do 300 za hodinu. nebo spis dokud nedojde benzin. pak zhasne. doufam ze je takz kryta zarukou, asi jich bude potreba hodne.....
Princip Brabusu je staly taky isty,zobrat nejaky ten merdak,napchat donho obrovsky motor,prestriekat ho na cierno a do predu dat dvojicu dvojitych(stale tych istych)hmloviek,obut ho do vzhladovo podobnych,ak nie rovnakych zliatin...a este ho vylestit a fotit stale pred tou istou budovou... :no: :no: :no: ;-\
P.S. Ani som sa na fotky tohto S-ka nemusel pozriet,lebo viem dopredu, ako vyzera... 😉
Ještě, že nevyrábím auta 😉
muehehehe - ftipná holčina >😁
Při dodržení fyzikálních zákonů a časové kontinuity auto zcela jistě začne akcelerovat..
Ano, ano...uz som nasiel. Dik >😁 😉
Jsem zvyklej na mnohem slabsi auta a tak by me zajimalo, co se stane, kdyz tak ve 150 na (nemecke) dalnici seslapnu plyn na podlahu...
Diskuze k Lotus Exige..
Hmm, a na lehcim sportaku ti bud taky zablika kontrolka, nebo, pokud jsi nejak kontrolu prokluzu vypnul, zablika ti do oka baterka doktora, ktery bude zkoucet reakce zornicky. :no:
vyzerá to vo výsledku prekvapivo dobre...fajne kolesa, farba...
Trabant! Ja som nan uplne zabudol...kde to bolo? >😁 Idem to hladat!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: DIKY!!!!!!!! Jsi nenahraditelnej. Konecne nekdo nekrici, ale sezene informace. Jako pokani za toho Trabanta vic nez dobry! :yes: 😉
No. Vzhledem k tomu, že MB střihli trochu nečekaně nový Sko do sportovna, tak tomu ta úprava docela sluší.. Já bych si jen nenechal dodat ty dvojitý mlhovky, ty se mi vůbec nelíbí...
😉 Detailnejsie to nejde: cena ocistena od dane: 50% = vyrobne naklady (vratane: mzdy, odvody, naklady na ekologiu a bezpecnost vyroby, prevadzkove naklady, nakup tovarov a materialov, vyvojove naklady, atd, atd...), 20%= marketing a distribucia, 30% = marza / zisk(ale bacha! To je iba teoria: z tej marze zije aj predajca! Musia s nej fungovat akcie, musia sa vyrovnavat kurzove straty, a musi tam byt priestor na prisposobenie ceny podmienkam konkretneho trhu, vratane rezerv pri vyssom zdaneni...Takze ta marza je realne vyrazne nizsia.) 😉
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Ale k veci. Ptal jsem se proto, ze kdyz si to auto sezenes sam, tak bys mohl mit celou tu bestii daleko levnejsi. Nekteri upravci te nechaji koupit auto a to ti pak predelaji. Chapu postup Brabusu, ze to cely dodava jako svuj vyrobek.
Kuchare, zahradnika ani komornika v garazi pichat nehodlam!😉
ne, koupíš si stavebnici a společně se svým kuchařem, zahradníkem a komorníkem to v garáži spíchneš 😉
Brabus není evidován jako úpravce, nýbrž jako samostatný výrobce s certifikátem TÜV. Stejně jako RUF není úpravce Porsche, ale výrobce. Na Brabusech nenajdeš insignie merglu. Dodají Ti komplet káru.
kolik se takovych aut za rok proda a jak dlouho ta uprava trva? Brabus doda cely auto nebo si clovek musi koupit zaklad a oni ho predelaji?
Hlavně je to celkem k ničemu, při sebemenším sešlápnutím plynu se rozbliká kontrolka prokluzu a výkon přiškrtí. 700 koní? Fajn, ale ve sporťáku a na okruhu.
Jedním slovem fascinující, ale ten hukot v nádrži (a s tím spojený dojezd) bude asi fičák >😒] :yes: