Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chevrolet: Spark s dostupným automatem

68 komentářů

Jo jo... krásná "amerika"... 5 metrový hovado, ploutve, ostrý hrany a převisy jak cip... >😒]
A dale razeni pod volantem, 3 sedacky vpredu i vzadu, auto cruise, motor 7L 150 koni..... 😉
... tři rychlosti, bíle lemovaná kola, chromovaná maska a lišty... >😁
Těma třema jsem nemyslel P, D a R >😁 >😁
Pozadu Dopředu a Rovně
Lones tě sežere >😒] 😉
Jen se bavte plantážníci. No a těch pět metrů, co zmiňoval ZZ, to beru už jako úspornou variantu. 5m, V6 - eco-paket / 5,5m, V8 - průměr / skoro 6m, V12 - luxus.
Lonesi, mám teď dotaz trochu z jiného soudku. Jednou jsme se bavili o dovozu z US. Zajímá mě, jak je to řešený s autorádiem. Dnes je to samá vestavěná fíčura, ale EU má nějak jinak nastavovaný FM frekvence než USA. Neřešil jsi někdy takový problém, resp. nemáš k tomu nějaké info? Dík!
Nevím vůbec nic o tom, že by se muselo něco předělávat v FM/AM rádiu. Jen je škoda, že tu nefungujou americký satelitní rádia.
Hm, no jsou tam jinak nasekaný ty frekvence. Už si to přesně nepamatuju, ale řekněme, že tam můžeš třeba ladit jen každou sudou desetinu, tudíž tady nenaladíš všechna rádia... Nějak tak to je. Snad mě někdo doplní.
Jako všechno v ČR, i tohle půjde "vochcat"... Stačí najít dobrýho elektronika.. 😉
Jo, akorát to bude stát víc, než by se vyplatilo. A co si takhle koupit auto s nějakým bastlem, a ten pak nahradit normálním rozumně drahým aftermarketem..
Ono, když máš ten bastl spojený s ovládáním klimatizace, navigace a audiosoustavy, tak ho asi moc nenahradíš.... 😄
To je blbý, tak to mám pro tebe dvě možnosti.. "Kazeťák" + adaptér do zapalovače, nebo poslouchat "sudý" stanice >😁 >😁
Hmmm, běž se raději věnovat svýmu Blitzu. Já si raději pustím MP3 😄
jo americký FM příjimače ladí jen liché kmitočty, tj 99.7, 102.3 atd... sudé jako 81.2, 92.4 to přeskočí. Některá rádia mají bud ze zádu nebo někde na základní desce DIPy, kterýma se to dá přepnout na EU standard. Nicméně přepokládám, že novější a integrovaná autoradia to budou mít jenom přes firmware. Takže ano, je to problém. Na druhou stranu stejně se v ČR toho moc poslouchat nedá a tak CD to jistí a to je samozřejmě kompatibilní. Samozřejmě naladit lze i radiové stanice, zejména ve městech to člověk ani nepozná.
Díky! :yes:
Jo presne tak ma pravdu ....
Tak nevotravuj s rádiem, když si budeš pouštět mp3..
Klídek, synku, klídek...
s tym radiom mas pravdu. idu ladit len neparne frekvencie, napr. 94.3 fm. taku 101.8 fm v americkom radiu nenaladis. ale to sa jedna len o starsie radia. teraz sa uz vacsinou davaju digitalne tunery, kde to mozne je. takze snad by nemal byt problem. a vela s tym nevyriesis pokial je to prepojene s inymi ovladacmi.
Právě jsem jezdil pár dní s ňákým starým vrakem, co měl všechno digit. a naladil jsem tam starou belu. Mělo to i digit. otáčkoměr a připadal jsem si jak ve Star Treku >😁 Žralo to jak hovado a jelo to max. asi 150. Byl to ňákej pětilitr a něco a už ani nevím kolikaválec 😄 Sice to byla 20 let stará popelnice, ale každej se koukal, co to přijíždí za masařku >😁 >😒]
Ked das vyhladavat stanice na US radiu tak prehladava frekvencie po 1,0 MHz a EU radia po 0,9 MHz. Preto mas problem naladit niektore frekvencie. Niektore stanice naladis v pohode a niektore stanice sa odlisuju o 0,2 - 0,5 Mhz a pod a preto sumia.
A existuje na to nějaké řešení? Je tu spousta dovozu aut z US, tak už to někoho muselo $rát, že nemůže naladit svou oblíbenou stanici. Nebo je to skutečně tak, jak píše rasto a tento problém je dnes již překonán?
Ja som nejaky cas jazdil Toyotu vyrobenu v USA alebo v Kanade ? neviem v 1994 s digitalnym tunerom a zvykol som si ze chytam len nieco. Ako je to na novych autach neviem tam by som povedal ze pre EU trh daju ine radio ako do aut pre US trh. Ide aj o to ake frekvencie prideluju staniciam v US ci su pridelene v nasobkoch jednotiek alebo 0,9tok a na to musia byt prisposobene radia. Ci sa robia radia ktore vyhladavaju po 0,1tkach MHz uz neviem tato oblast ide mimo mna.
No já vážně netuším. Moje zkušenosti jsou s autem od šedého importéra a jak říkám, ladí všechno. I sudý i lichý. Chytám prostě všechno. A že to předělával ten importér, to dost pochybuju. Neobtěžujou se ani s instalací bočních blinkrů. Ale je to ročník 01, takže možná to u starších aut bylo, jak píšeš. A co že bylo za auto, ta tvoje masařka? 😄 Jinak pokud jezdíš s dvacet let starýma amerikama....nedivím se tvé automobilové orientaci. >😒]
Je to už pár let zpátky. Fakt si to nepamatuju, jakej to byl křáp 😄 ale burácel mohutně :yes:
GTI
>😁 >😁
mam zato, ze to slo po lichych desetinach, ale je fakt, ze to bylo vzdycky ob 0.2 😄
A nevis nahodou jestli se ten satelit pres ocean bude v dohledne dobe sirit? Dik
Netuším. Ale zatím má pokrytí jen 48 států USA. Takže ani Aljaška a Havaj. A platí se za to. Spíš než že rozšíří americké stanice pokrytí to vidím v budoucnu na to, že si EU vybuduje vlastní satelitní rádia pro příjem v autech.
Chces mi rict, ze americky automaty nemaji neutral? 😐 Asiati maji N, i kdyz ho nikdo nepouziva a vsichni stoji s D-ckem na brzde jak trotli ;-\
Jasně, že maj N, ale to už by byla 4. "rychlost" >😁 BTW když jezdíš s automatem, tak samozřejmě na semaforu stojíš na D na brzdě. A i kdyby jsi to přepnul na N, tak na tý brzdě budeš jak trotl stát taky >😁 Takže ten tvůj příspěvek vůbec nechápu >😁 >😁
Ak mas noveho Passata tak si zaradis D na semafore zastavis stlacis gombik vedla paky a nemusis stat na brzde. Zase VW prekonal ostatnych. 😉
Tak tady jsi narazil na zásadní rozpor. Píšeš směrem k ZZ "ak máš nového Passata"... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D Já se asi pochčiju smíchy >:D >:D >:D >:D Ten byl fakt dobrej >😒] >😒] :yes: >:D >:D >:D 😉
:yes: >😁 Podarilo sa. >😁 Ale vidis ten Vorsprung durch Technik. Alebo skor Aus liebe zum Automobil. Ci ako to je. Nemcinu ovladam tak ako Micinka. >😁
To si zase pleteš s Renaultem, s tvůrcem automobilů >😒] >😁 😉
To male kysle zlte ma aku hlasku. 😉
Teď ti nerozumím... 😉
PŘEKONÁ VAŠE PŘEDSTAVY :yes:
Elektronickou parkovaci brzdu ma kdejaky krap, treba Jag, takze u VW se jedna zase jen o aplikaci vymysleneho a "naskok diky technice" >😒]
Toto mi nerob. ZZ som uz uz ukecal na Pasika. Uz chcel podpisovat zmluvu. 😉
Tomu bych uveril pouze v pripade, ze by zaroven zazadal o zmenu pohlavi >😁 Protoze kdyby podepsal takovej papir, tak by byl vazne peetcha >😒] Mimochodem tusim, ze Caddy ma tu brzdu taky, uz si to moc nepamatuju, ale na 95% jo. Pristi tyden je zas nejaka akce od BMW, tak ti zjistim, jestli to maji jako extras, v zakladu u automatu je klasicka rucka, tak nevim😉
No ty sa mas. 😉 Ale aj ja idem prave testovat. Ja a Jetta a cca 900 km za vikend je mojich.
Uprimnou soustrast >😒]
GTI
:yes: Tak pik napiš :yes:
GTI
Ne - pik, ale pak. - pak napiš.
Proč jenom 150 koníků.
Novinky koncernu GM je v tejto chvili pomerne tazke popisat. Je to dane jednak zlou financnou situaciou koncernu (takze nijaky projekt nie je v bezpeci, a nie je vylucene, ze GM umrtvy minimalne jednu svoju znacku), jednak zrusenim projektu Zeta (velke auta GM). Napriek tomu, ze Zeta bola zrusena, objavuju sa spravy, ze okolo roku 2010 by sa mohla objavit nova, lacnejsia US platforma oznacovana ako Zeta Lite.
CHEVROLET: Aveo – nova generacia bude uvedena na buduci rok a pojde o globalne auto, ktore ma povod v novom Daewoo Gentra. Jeho zivot ale nebude dlhy (podobne ako buduceho Opelu Corsa): uz v roku 2010 bude predstavena dalsia nova generacia, ktora ponesie uplne nove design-direction Chevroletu. Obe male auta koncernu GM ( 2010Chevrolet aj Corsa) budu vyvijane v GM Pan Asia Automotive Centre v Shanghaji. /// Cobalt – facelift v roku 2007. Nie je vylucene, ze potom by mohol Cobalt dostat supervykonnu verziu 4WD proti Suabru WRX a EVU. /// Malibu – prva vec: Maxx bude v roku 2007 vypusteny bez nahrady. V tom istom roku bude predstavena nova generacia, postavena na baze Epsilon 2 (vyvojovy projekt vedie Russelsheim/EU). Nove Malibu bude zaroven prve Chevy, ktore dostane novy design-look znacky. Udajne ma ist o velmi dramaticky vzhlad s horizontalne delenou prednou castou. /// Impala – velmi vyrazna modernizacia prave prebehla. Nastupca az okolo roku 2009/10, ked sa vyriesi nova platforma (Zeta Lite?) /// Monte Carlo – vyroba do roku 2008, potom uz bez priamej nahrady. Zhruba v tomto case by sa ale mohlo objavit nove coupe GT – ako znuvuzrodene Camaro (Beta? / Zeta Lita?). Malo by odkazovat na povodny model podobne ako Mustang. Koncept vsak uvidime uz zrejme v Detroite 2006. /// Corvette – nic nove /// HHR – relativne novinka /// Equinox: najprv facelift v 2006. Nastupca bude postaveny znova na platforme Theta. Uvedenie: 2008 /// TrailBlazer: Nastupca bude predstaveny zaciatkom 2007. Bude znatelne vacsi, nez je aktualny model a zrejme dostane aj uplne nove meno. /// Tahoe/Suburban: predstavenie novej gen. prave prebieha /// Colorado Pick-up – nova generacia v roku 2008 /// Silverado – velke trucky 2500/3500 budu vyraznejsie modernizovane bud v roku 2006, alebo 2007 //// Avalanche – nova generacia pride buduci rok ako pokracovanie velkych SUV Tahoe/Suburban /// SSR – strylovy roadster-pick-up bude vypusteny z ponuky bez nahrady v roku 2006 /// Uplander – uplne nova generacia postavena na platforme Lambda od roku 2008.///
SATURN: entry-level car: okolo roku 2010 ako dvojnik Corsy //// ION: nastupca bude predstaveny v roku 2007 zaroven s modernizaciou EU Astry (jej dvojnik) /// Aura – prave vstupuje na trh, ale uplne novy model odvodeny od novej Vectry bude nasledovat v roku 2008! //// Sky – novinka. Pravdepodobne pojde opacnym smmerom – teda na buduci rok ako Opel GT do EU /// Vue: nastupca v 2007 ako dvojnik Opelu Antara (Frontera?) /// Saturn Outlook: vacsie SUV od roku 2006: Podobne ako sestersky nastupca TrailBlazeru, bude mat platformu Lambda. Nijaky dvojnik u Opelu. /// Relay: velke MPV dostane nastupcu zaroven s nastupcom Chevy Uplander (Relay okolo 2008/09). Na rozdiel od sucasnych aut budu mat rozdielny design a nijaku alternativu u EU Opelov ///
PONTIAC : G6 – nastupca v roku 2009 na baze Epsilon 2 // Grand Prix: facelift v roku 2006. Uplne nova generacia je ocakavana v rokoch 2009/10, ale az po vyriesi problemov s velkou platformou. /// GTO – vyroba Holdenu Monaro konci v zavere tohto roka, a GTO ho bude nasledovat do vecnych lovisk v polke buduceho roka. Nove GTO (ako sestersky model buduceho Camara) by sa malo objavit okolo roku 2010. Rovnako ako s novym G8 sa musia vyriesit problemy s velkou platformou (Zeta Lite?) /// Solstice – aktualna novinka /// Vibe – nova generacia postavena znovu spolocne s Toyotou je pripravovana na 2006 /// Torrent – aktualna novinka. Nastupca v roku 2009. /// Montana – ak dostane nastupcu, bude to zaroven s ostatnymy velkymi MPV od GM. Takze okolo 2008/09 ///
GMC: entry-level SUV: na platforme Theta postavene „kompaktne“ SUV bude technicky dvojnikom buduceho Chevy Equinox. Design noveho maleho GMC by uz mal niest novy design-direction znacky , odlisny od Chevy. /// Acadia: nastupca radu Envoy v seriovej podobe od 2007: predseriovy prototyp uz v Detroite 2006. Prve auto, ktore udajne ponesie novy design znacky GMC /// Yukon: nova generacia prave predstavena /// Canyon: nova gen. okolo roku 2008 /// Sierra – nastupca velkych *-upov bude predstaveny pol roka po sesterskom Chevy Silverado. Vsetky auta budu na platforme urcenej pre tazke trucky, oznacenej GMT900 ///
BUICK: LaCrosse: nova generacia v roku 2009 na platforme Epsilon 2 (to je ta, ktorej vyvoj bezi v EU) . /// Lucerne: aktualna novinka /// Projekt Roadmaster: Buick napriek skrecovaniu platformy Zeta potrebuje velky sedan. Bude pravdepodobne postaveny na novom projekte Zeta-Lite, ale premiera sa odklada najskor na rok 2010 /// Enclave: nove SUV na baze platformy Lambda od 2007, ako sestersky model nastupcu Chevy TrailBlazer, Saturnu Outlook a GMC Acadia. Zaroven naraz nahradi modely Randezvous a Rainier. /// Terraza: vel,e MPV bude na konci zivotneho cyklu 2008 vypustene z ponuky znacky Buick asi bez nahrady. ///
CADILLAC: BLS – nova generacia v roku 2010 na baze Epsilon 2. Auto uz bude na rozdiel od sucasneho ponukane aj v USA /// CTS – nova generacia v zavere roka 2006 (predaj od 2007) na novej generacii platformy Sigma. Design auta (Art&Science II) sa bude vyznacovat zjemnenymi prechodmi medzi plochami (a to bude definitivna krasa, podla mna). /// STS: novy model v roku 2010 na baze Zety-Lite (?) /// DTS – prave predstaveny vyrazne modernizovany DeVille. Uplne novy nastupca pride az po vyrieseni problemov s velkou platformou, a to nie skor akov roku 2011. /// ULS – anti_maybach od Cadillacu bol posunuty kvoli problemom GM v seriovej premiere az na rok 2010. Este predtym (2006 alebo 2007) ho uvidime vo forme konceptu. /// XLR – nastupca pride v roku 2007, alebo najneskor 2008. /// BRX – SUV na platforme Lambda bude poslednym z modelov serie TrailBlazer, Acadia, Enclave, Outlook. Premiera bude v roku 2008. /// SRX: nastupca v roku 2007 /// Escalade: premiera novej gen. prave prebieha.///
HUMMER: H1: nastupca udajne v roku 2009 na platforme GMT900 /// H2: nie prilis uspesne auto dostane natupcu uz v roku 2007! /// H3: relativne nove auto /// H4: vraj existuje projekt maleho Hummeru, ktory by mal velkostou a charakterom konkurovat buducemu Jeepu Wrangler. Oficialne ale nebol projekt zatial potvrdeny a neexistuje ani datum predstavenia H4 v akejkolvek podobe.
HOLY * >😒] >😒] :yes:
>😒]
Krása. :yes: Ale s odsunutím ULS si mě nepotěšil. Vezmu-li to ale z druhé stránky, aspoň mám čas na něj našetřit. >😒]
>😒] ...vidis...vsetko zle je na nieco dobre
GTI
Bravo MARKO 😉 :yes: :yes: A už aby tady byl ten VW... Marakeš...a spol... :yes:
Budu..budu ...aj buduce Polo, aj buduci Golf, aj buduci Phaeton ( 8-s ).... 😉
GTI
😄 :yes: :yes:
Děcka, běžte dneska brzo zpát. Zítra se probudíme do krásného dne. Nový Cadillac Escalade s nedostupným šestistupňovým dvojspojkovým automatem ve standartu a 400koníkama (čert vem kW) taky ve standartu. To bude premiéra roku.
Teda samozřejmě Spát. Jen jeden z vás, ať běží zzpát. >😒]
Co mas proti doubleZ?😉
Uz je mi jasny, proc ten odpor ke kW! Napsany je to strasne podobny VW >😒]
>😁 >😒]
kW by hohlo znamenat klidne koksWagen😄 To uz by se blizilo Mickovo Blitzu na holzgas😄 Ze by v Nemecku vzdycky mysleli na alternativni paliva?😉
V kokswagenu jezdi jenom kokainová mafie.
Dnes som dostal z ineho zdroja datum 7.11.2005....tak teraz neviem ;-\ Aj som to u povodneho zdroja overoval - ale tam trvaju na zajtrajsku....
Pondělí zní sice mnohem logičtěji než sobota, ale já už to mám z několika amerických serverů, že zítra....tak snad.
Aha, tak ono to je inak. ;-\ Dnes ho predstavia na SEMA vybranym VIP hostom v zakulisi. V pondelok by mal byt zverejneny aj pre nas... Ale tu je zatial dalsia mala fotecka s celkovym pohladom: [odkaz]
Aha. 😒 No já zase našel údajný interiér: [odkaz] Vypadá jako hybrid mezi interiérem STS a nového DTS.
Ano, to uz som tiez videl...ale moc z toho neviem. Chcel by som vidiet interier ako celok...