Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

261 Fordů Transit pro Českou poštu

69 komentářů

Aneb jak má vypadat PR článek... :no:
PO POLICII také POŠTY p.Charouz
Chtel bych podekovat af-mu, ze nam vysvetlil, co znamena "tiskova zprava". (Kdyby to nekdo nevedel.)
Není zač... 😉 No jo, no. tak jsem si toho nevšiml, ovšem na mém negativním názoru to nic nemění, protože o těchto obchodech toho něco málo vím... :no:
jasne, o tom asi nema smysl se dohadovat 😲[ bohuzel
Jo, afe, to jsi přestřelil, šáhnul jsi Jarouchovi na Fordíka >😁
A někam se šahat prostě nesmí. >😒]
Pokud si to páníček výslovně nepřeje... Co já vím, třeba by se mu to líbilo... v GTčku.... >😒] 😉
Už to víckrát neudělám, slibuju... 😉
fakt? tak to jsem asi prehlidl 😄
Nechapu, jak mohl vyhrat v konkurenci DVOU nemeckyvh vozu! :no: :no: 8-s
Asi proto, že je taky německý... 😉
Ale depak, je turecký nebo anglický, něnecý néni.
Prd, anglický Ford už dávno néni... A byl vlastně někdy? 😉
Führer měl jistě na mysli, že jeho původ není čistý. >😁
Cisty je, ale jsou i cistejsi....diky bohu >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁
500.000km myslim ze to neni na Tranzit s diesel až zas taková bomba! Měl jsem možnost jezdit s Audi A6 2,5TDI co mela najeto 690.000km a jezdila jako nová.
Stejne blbe a jen rovne?
Jel jsi někdy v nový? >😁
na rozdíl od vás jsem samozdřejmě jezdil s novu A6 i S6 a dokonce i A8 takže se pánové nebojte, že bych rozdíl nepoznal.
Hned jsem klidnější, když vím, že jsi samozdřejmě jezdil...
A ty flašky s mlíkem si měl i v přihrádce spolujezdce, ne? >😁 >😁
nevím jestli poznáš rozdíl mezi čtyřma nulama jen třema... >😁 😉
Jasne ze pozna. 4 nuly je Audi a 3 je on, jeho druhe ja a odraz v zrcadle😄
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
jo tak česká pošta to je podnik zralej k záhubě ... jak si nevybere nejlepší nejdokonaleší nejbezpečnější nejvýhodnější nejspolehlivější vozy vw tak ta firma musí jít do roku do kytek
nevím proč nevyhrála DACIE možná JAWA za 300 000. kč z dílny CHarouze
Náhoda ? Ne to není náhoda. Náhoda není kontrolovaný jev.Toto je dobře promyšlený tah. Co stojí za tímto tahem je ale otázka. Každý si myslí svoje.Co asi ?
Hurááá bude méně pošťackých Avii, tedy nejde o to že jsou pošťácký. Bude méně Avii, dokážete docenit tento čin :yes:
to by bylo tak jako tak... s Fordem nebo bez něj... teda s Charem nebo bez něj... ;-\
kde je GTI aby nám řek jak jsou v poště absolutně omezený že nekoupily transportery ???
Malá poznámka...Britksý pošty jezdí s Ivecema...Proč asi? Ach jo...Ducata by byla lepší, míň smrdící a hezčí... 😐
britové by spíš měli jezdit s LDV ne ???
LDVčka mají taky motory Ford!!!
aha tak to jsm nevěděl ... zas o něco chytřrjší
Oni i postevaci maji vetsi auta. Tema Tranzitama to vetsinou sibujou jen po meste. Jinak povzdech nad Aviema celkem chapu, ale na druhou stranu, vsechny ty nakladaky nad 3,5t maji stejne omezovac, ne? Osobne si myslim, ze ten Tranzit je velmi dobra volba, to ze jim to doda Tony je vec druha.
Neumím cenu , ale 50 tisíc z jednoho krát 261 a je to TU krásná práce
To pocitas vejvar dodavatele nebo nekoho z posty?😉
Ducata Ti budou jezdit od nového roku s motory Ford, spokojený???
Tuhle blbost tady furt opakuješ, ale je to NESMYSL!!!Proč by měl Fiat používat horší motory (s jedinou vyjímkou, že je to levnější), ale to by byl pěknej hazard... Tohle udělal u Cromy s Opláckým motorem a zajímalo by mě kolik se jich s tím motorem prodalo...
Musim te zklamat, ale novy Jumper a Boxer budou na 100% pouzivat motory Ford. S Fiatem si nejsem jisty, ale jelikoz je to jedno z trojcat, pochybuju ze bude mit uplne jiny motory.
To by musel FIAT udělat Ducato na opratě ,protože FORD je prostě žebřiňak !
Netvrdím, že je transit špatný auto, to ne, ale v konkurenci transporteru a tak, ale na Ducato Jumpera a pod. to teda nemá motorově ani náhodou...
Chlapi,vy tady furt melete něco o výkonech a rychlostech apod. TRANSIT je DODÁVKA, má za úkol dovézt zboží, nic více a nic méně. Na výkonech tolik nezáleží!!!! Nový motor, který bude jezdit v Boxerech, Jumperech a Ducatech (2,2 TDCi, HDI, JTD), bude vyráběn v 5 !!!! výkonových provedeních. A to je oč tu jde. Přes variabilitu byl, je a bude Transit nejlepší...
Čau, jsem zpátky. Tohle nemůžu nechat bez povšimnutí, protože dodávky jsou moje parketa. Ford Transit znám, pro podnik jsem jich v roce 2002 kupoval šest. Bral jsem je v naftě, bez turba. Tak strašně špatný a hlučný auta, tak nepraktický řazení, a tolik dolejvání oleje. Ne ne, tak to nechápu. Je mi líto pošťáků. Nahradil jsem je postupně Renaulty Trafic 1,9 dCi, to jsou dodávky osobáky! Nedávno ještě jeden Renault Master. Je mi jasný, že si zase někdo od pošty namastil kapsu. Stačí připomenout srandovní policejní Mondea. Policijééé, policijééé, všechno tady korupcí hnije!!!!!
>😁 >😁 >😁 "I love this guy" >😁 >😒]
Sorry, ale lzes, az to hezky neni. V roce 2002 jsi nemohl koupit Transita bez turba, ani kdybys mel protekci u Henryho. Jediny transit bez turba je 2.3 benzin 😄
Trochu jsem znejistěl, hledám co to bylo za motory, ale myslím, že 2,5 diesel, bylo to líný, plně naložený fakt s problémy. Zítra budu vědět.
Jseš ubožák a lžeš. Od roku 2000 puze s turbem, všechny Tranzity. A já mám kamaráda, který vozí léky a nemůže si Transita vynachválit. Neděláš pro Renaulta náhodou? :no:
Současná nabídka motorů Ford ale tenkrát nebyla. Žádnej comonrail nebyl. Mluvím o jiných motorech. Ale jo, když budeš jezdit jenom Tranzitem, budeš spokojenej. Ale buď tak hodnej, projeď se i něčím jiným. Pak pochopíš o čem píšu. Mě dodávky živí. I korejský dodávky mají lepší komfort než Tranzit!!!!!!
Jestli vozí léky, tak se mu jezdí dobře. V tak mizerný dodávce se musíš předávkovat brufenem, abys ztratil sluch >😒] !
V každém případě to byly motory s turbem a prakticky beze změny byly dovybaveny commonrailem v roce 2002 (2,0TDCi) a v r. 2004 (2,4TDCi). Já sám mám Mondeo a když bylo v servisu na záruční prohlídce, vzal jsem si na dva dny ze srandy Transita (TDDi, ne commonrail) a nemohu proti němu říci ani popel kromě věcí, které se prostě od dodávky dají očekávat.
Takže opatrně prosím s těmi unáhlenými soudy...
Ono je docela smutný, když to auto má v naftě turbo a ani to nepoznáš... 😄 😄 😄 . Nicméně si o Transitu myslím totéž co o Golfu v osobních autech. Velká chyméra a skutek u tek. A někdy mám pocit, že už se Transity prodávají jen u nás... 😄 😄 😄
No nicméně je pravděpodobné, že jsou na trhu i horší dodávky... Faktem zůstává, že Ducato s 2,8 JTD je jistě lepší volba (mnohem lepší motor, nižší cena, větší nákladový prostor, vyšší užitečná hmotnost a za stejný peníze je už i jako 4kolka). Jediný pozitivum, které u Transitu vidím, je možnost pro balíkovou přepravu mít to auto jako předokolku, což na ježdění po městě v zimě není k zahození (s malou hmotností nákladu s velkým objemem (což jsou právě balíky)...
Vidím že jsi skutečně nekritickým obdivovatelem italských aut. Avšak Ford Transit je dlouhodobě evropskou jedničkou, tak to asi nebude tak jak říkáš. Nevím kde jsi všude byl, ale asi pouze v Itálii a Čechách >😁 Pokud projedeš celou Evropu, zjistíš že Transit je všude velmi rozšířen.
Určitě v Německu pouze buran v Česku si koupí forda aby šetřil nebo našetřil někomu do vrecka spočítala DEKRA náklady správně?
Bohužel Pošta kupuje i zadokolky! V zimě je to nádhera, obvzlášt když dotaneš zimní gumy 3. února >😁
Sokolíku, Ty jsi pošťák? Jak to můžeš vědět, že dostávájí zimní gumy až v únoru. ;-\
Asi jako jediný z vás tím poštáckým Transitem jezdím. :-! jen škoda že mám model dělaný v Turecku😒 /stále něco opadává😄/Jinak díky bohu za ně😄 😄
Něco o tom vím, pošta má ještě SPOUSTU Avíííííííí.
No a jak souvisí to, že mám rád Fiat s autama pro Českou poštu? Já jen psal, že i Britská pošta si objednala Iveca (a to před tím používala Transity hodně let). No a pokud by hmotnostně nevyhovovala naší poště Iveca, mohla mít Ducata. A tvrdím, že za cenu co stojí Transit mohla mít naše pošta možná Ducata v provedení 4x4. To, že nakupují zadokolky je jen jejich blbost na přepravu balíků, tím setřeli jedinou výhodu, kterou Transit má. Co se týká prodedů, to že Transitů jezdí stále hodně vím, nejsem slepý, ale už to není co bývalo (Golfů taky jezdí hodně, ale taky už to není co bývalo). A já se pídil jen po té blbosti, co si tady psal, že by Ducato mělo mít motory od Forda. No ZAPLAŤPANBŮH, je to BLBOST, je to BLBOST, nic než BLBOST, nevím, proč by měl Fiat riskovat dobré jméno u Ducata jen kvůli tomu, že by mohl mít o něco lacinější motory (ale bohužel ne kvalitativně srovnatelné). To co je u Transita malej zázrak (najeto 0,5 mil. km bez GO vím, že je u Ducata standard 1,0 mil km bez GO jako prd, ani Boxery a Jumpery nemohou v tomto konkurovat). Takže prosím, nepiš zde lži. Mě to celkem vadí, protože Ducato je bezesporu vynikající auto už dlouhá léta a takové hlášky by mohly leckteré zákazníky a potenciální kupce odradit... O.K.?
Nu, počkej 3 měsíce a uvidíš 8-s 2,2JTD, motor Ford, kastle Boxer/Jumper, vstřikování DENSO Jap. Jó hochu, věci se mění.
Ach jo. Ještě mi napiš, že Boxer a Jumper dělali jen Francouzi (žádná fabrika Sevel neexistuje) a budu ti už úplně moc moc věřit. Chlapče je mi tě líto. Ale jinak snaha dobrá...
I když teď sem se díval, že tam strkají i 101 kW TDCi, což asi není špatný motor, na to, že je 2,4...Všechny ostatní jejich motory jsou tak říkajíc na draka... 😉
Není to poprvé, co kroutíme hlavou nad nákupem něčeho, co není nejvýhodnější. Land Rovery pro armádu, Mondea pro policii, Tranzity pro poštu... Taky si myslím, že Ducato, Boxer, Jumper, Trafic jsou lepší a levnější volby. Ale v ČR to nikdy jinak nebude, šmejdi se pořád rozmnožujou...
Jo přesně...Levnější volby byly zcela jistě. A lAdn Rovery v civilních verzích, to byl dobrej zápich... 😄
Já bych prosil dvanáct Maybachů pro telekom...
To není žádná korubce! Já jsem zaměstnanec České pošty a jezdím z Tranzitem. Je docela dobrej, až na startování.
Minulé zakázky byli až 3. jakosti, a pořád jezdí. Některé vozy mají najeto až 350000km.
A jeden vůz přišel ČP asi o 160000 levněji. Tak to je asi jasné proč vyrál tuhle soutěž Ford. Možná, že i tato zakázka bude nevalné kvality.
:yes: :no: 😉
Pane poštmistr, klidně kupte fordy, ale ať se mi to nepromítne na dopisech od mladý 😉 .