Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 261 Fordů Transit pro Českou poštu

Ford Transit, nejúspěšnější dodávka evropské historie, zaznamenal v České republice další prodejní úspěch. Pro tento vůz se totiž znovu rozhodla Česká pošta a objednala hned 261 Fordů Transit najednou.
Zpět na článek
3. 11. 2005 16:04
neregistrovaný "af"
3. 11. 2005 16:37
neregistrovaný "karel"
3. 11. 2005 16:48
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 11. 2005 16:51
neregistrovaný "af"
3. 11. 2005 17:19
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 11. 2005 18:04
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 18:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 11. 2005 18:23
neregistrovaný "ZZ"
4. 11. 2005 06:37
neregistrovaný "af"
4. 11. 2005 15:41
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 11. 2005 18:13
neregistrovaný "GermanCarFan"
3. 11. 2005 18:34
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 18:39
neregistrovaný "Petr T."
3. 11. 2005 18:45
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 18:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 11. 2005 18:59
neregistrovaný "GermanCarFan"
3. 11. 2005 20:02
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 11. 2005 19:46
neregistrovaný "Vladik"
3. 11. 2005 19:54
neregistrovaný "mates"
3. 11. 2005 19:57
neregistrovaný "ZZ"
5. 11. 2005 00:16
neregistrovaný "Vladik"
5. 11. 2005 00:41
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 20:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
4. 11. 2005 11:29
neregistrovaný "ciello"
4. 11. 2005 11:38
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2005 11:43
neregistrovaný "ciello"
3. 11. 2005 20:12
neregistrovaný "ITG"
3. 11. 2005 21:10
neregistrovaný "karel"
3. 11. 2005 21:19
neregistrovaný "Jenda Benda"
3. 11. 2005 21:57
neregistrovaný "Ace2"
4. 11. 2005 11:30
neregistrovaný "ciello"
4. 11. 2005 12:42
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 11. 2005 13:44
neregistrovaný "wolff"
4. 11. 2005 14:09
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 11. 2005 18:22
neregistrovaný "Petr T."
5. 11. 2005 19:25
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 11. 2005 15:33
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2005 15:54
neregistrovaný "Ital"
4. 11. 2005 16:40
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2005 18:22
neregistrovaný "Petr T."
4. 11. 2005 18:28
neregistrovaný "wolff"
5. 11. 2005 13:56
neregistrovaný "Kuba2k"
4. 11. 2005 18:40
neregistrovaný "Ital"
5. 11. 2005 12:05
neregistrovaný "wolff"
5. 11. 2005 18:28
neregistrovaný "Petr T."
4. 11. 2005 21:45
neregistrovaný "švihák"
5. 11. 2005 00:44
neregistrovaný "ZZ"
5. 11. 2005 13:54
neregistrovaný "Kuba2k"
5. 11. 2005 15:20
neregistrovaný "švihák"
5. 11. 2005 18:20
neregistrovaný "Petr T."
5. 11. 2005 19:36
neregistrovaný "švihák"
5. 11. 2005 19:38
neregistrovaný "švihák"
5. 11. 2005 20:27
neregistrovaný "Petr T."
6. 11. 2005 12:03
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2005 14:02
neregistrovaný "Petr T."
6. 11. 2005 18:29
neregistrovaný "Ital"
6. 11. 2005 16:49
neregistrovaný "vortex"
9. 11. 2005 04:20
neregistrovaný "anonym"
6. 11. 2005 16:47
neregistrovaný "vortex"
6. 11. 2005 17:05
neregistrovaný "Petr T."
6. 11. 2005 18:02
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2005 22:49
neregistrovaný "Petr T."
7. 11. 2005 19:42
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2005 18:12
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2005 21:17
neregistrovaný "švihák"
7. 11. 2005 19:43
neregistrovaný "wolff"
7. 11. 2005 19:48
neregistrovaný "švihák"
9. 11. 2005 04:35
neregistrovaný "Pošťák"
9. 11. 2005 20:01
neregistrovaný "švihák"
neregistrovaný "af"
3. 11. 2005 16:04
PR
Aneb jak má vypadat PR článek... :no:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "karel"
3. 11. 2005 16:37
Re: PR
PO POLICII také POŠTY p.Charouz
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 11. 2005 16:48
Re: PR
Chtel bych podekovat af-mu, ze nam vysvetlil, co znamena "tiskova zprava". (Kdyby to nekdo nevedel.)
neregistrovaný "af"
3. 11. 2005 16:51
Re: PR
Není zač... ;-) No jo, no. tak jsem si toho nevšiml, ovšem na mém negativním názoru to nic nemění, protože o těchto obchodech toho něco málo vím... :no:
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 11. 2005 17:19
Re: PR
jasne, o tom asi nema smysl se dohadovat :o[ bohuzel
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 18:04
Re: PR
Jo, afe, to jsi přestřelil, šáhnul jsi Jarouchovi na Fordíka >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 11. 2005 18:19
Re: PR
A někam se šahat prostě nesmí. >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 18:23
Re: PR
Pokud si to páníček výslovně nepřeje... Co já vím, třeba by se mu to líbilo... v GTčku.... >:-[] ;-)
neregistrovaný "af"
4. 11. 2005 06:37
Re: PR
Už to víckrát neudělám, slibuju... ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 11. 2005 15:41
Re: PR
fakt? tak to jsem asi prehlidl 8)
neregistrovaný "GermanCarFan"
3. 11. 2005 18:13
blé
Nechapu, jak mohl vyhrat v konkurenci DVOU nemeckyvh vozu! :no: :no: 8-s
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 18:34
Re: blé
Asi proto, že je taky německý... ;-)
neregistrovaný "Petr T."
3. 11. 2005 18:39
Re: blé
Ale depak, je turecký nebo anglický, něnecý néni.
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 18:45
Re: blé
Prd, anglický Ford už dávno néni... A byl vlastně někdy? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 11. 2005 18:41
Re: blé
Führer měl jistě na mysli, že jeho původ není čistý. >:D
neregistrovaný "GermanCarFan"
3. 11. 2005 18:59
Re: blé
Cisty je, ale jsou i cistejsi....diky bohu >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 11. 2005 20:02
Re: blé
>:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Vladik"
3. 11. 2005 19:46
bez titulku
500.000km myslim ze to neni na Tranzit s diesel až zas taková bomba! Měl jsem možnost jezdit s Audi A6 2,5TDI co mela najeto 690.000km a jezdila jako nová.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mates"
3. 11. 2005 19:54
Re: bez titulku
Stejne blbe a jen rovne?
neregistrovaný "ZZ"
3. 11. 2005 19:57
Re: bez titulku
Jel jsi někdy v nový? >:D
neregistrovaný "Vladik"
5. 11. 2005 00:16
Re: bez titulku
na rozdíl od vás jsem samozdřejmě jezdil s novu A6 i S6 a dokonce i A8 takže se pánové nebojte, že bych rozdíl nepoznal.
neregistrovaný "ZZ"
5. 11. 2005 00:41
Re: bez titulku
Hned jsem klidnější, když vím, že jsi samozdřejmě jezdil...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 11. 2005 20:03
Re: bez titulku
A ty flašky s mlíkem si měl i v přihrádce spolujezdce, ne? >:D >:D
neregistrovaný "ciello"
4. 11. 2005 11:29
Re: bez titulku
nevím jestli poznáš rozdíl mezi čtyřma nulama jen třema... >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2005 11:38
Re: bez titulku
Jasne ze pozna. 4 nuly je Audi a 3 je on, jeho druhe ja a odraz v zrcadle:-)
neregistrovaný "ciello"
4. 11. 2005 11:43
Re: bez titulku
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "ITG"
3. 11. 2005 20:12
bez titulku
jo tak česká pošta to je podnik zralej k záhubě ... jak si nevybere nejlepší nejdokonaleší nejbezpečnější nejvýhodnější nejspolehlivější vozy vw tak ta firma musí jít do roku do kytek
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "karel"
3. 11. 2005 21:10
Re: bez titulku
nevím proč nevyhrála DACIE možná JAWA za 300 000. kč z dílny CHarouze
neregistrovaný "Jenda Benda"
3. 11. 2005 21:19
To je ale náhoda....
Náhoda ? Ne to není náhoda. Náhoda není kontrolovaný jev.Toto je dobře promyšlený tah. Co stojí za tímto tahem je ale otázka. Každý si myslí svoje.Co asi ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ace2"
3. 11. 2005 21:57
Hurááá
Hurááá bude méně pošťackých Avii, tedy nejde o to že jsou pošťácký. Bude méně Avii, dokážete docenit tento čin :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
4. 11. 2005 11:30
Re: Hurááá
to by bylo tak jako tak... s Fordem nebo bez něj... teda s Charem nebo bez něj... ;-\
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 11. 2005 12:42
bez titulku
kde je GTI aby nám řek jak jsou v poště absolutně omezený že nekoupily transportery ???
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "wolff"
4. 11. 2005 13:44
Re: ////
Malá poznámka...Britksý pošty jezdí s Ivecema...Proč asi? Ach jo...Ducata by byla lepší, míň smrdící a hezčí... :-|
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 11. 2005 14:09
Re: ////
britové by spíš měli jezdit s LDV ne ???
neregistrovaný "Petr T."
4. 11. 2005 18:22
Re: ////
LDVčka mají taky motory Ford!!!
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
5. 11. 2005 19:25
Re: ////
aha tak to jsm nevěděl ... zas o něco chytřrjší
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2005 15:33
Re: ////
Oni i postevaci maji vetsi auta. Tema Tranzitama to vetsinou sibujou jen po meste. Jinak povzdech nad Aviema celkem chapu, ale na druhou stranu, vsechny ty nakladaky nad 3,5t maji stejne omezovac, ne? Osobne si myslim, ze ten Tranzit je velmi dobra volba, to ze jim to doda Tony je vec druha.
neregistrovaný "Ital"
4. 11. 2005 15:54
Re: ////
Neumím cenu , ale 50 tisíc z jednoho krát 261 a je to TU krásná práce
neregistrovaný "mates"
4. 11. 2005 16:40
Re: ////
To pocitas vejvar dodavatele nebo nekoho z posty?;-)
neregistrovaný "Petr T."
4. 11. 2005 18:22
Re: ////
Ducata Ti budou jezdit od nového roku s motory Ford, spokojený???
neregistrovaný "wolff"
4. 11. 2005 18:28
Re: ////
Tuhle blbost tady furt opakuješ, ale je to NESMYSL!!!Proč by měl Fiat používat horší motory (s jedinou vyjímkou, že je to levnější), ale to by byl pěknej hazard... Tohle udělal u Cromy s Opláckým motorem a zajímalo by mě kolik se jich s tím motorem prodalo...
neregistrovaný "Kuba2k"
5. 11. 2005 13:56
Re: ////
Musim te zklamat, ale novy Jumper a Boxer budou na 100% pouzivat motory Ford. S Fiatem si nejsem jisty, ale jelikoz je to jedno z trojcat, pochybuju ze bude mit uplne jiny motory.
neregistrovaný "Ital"
4. 11. 2005 18:40
Re: ////
To by musel FIAT udělat Ducato na opratě ,protože FORD je prostě žebřiňak !
neregistrovaný "wolff"
5. 11. 2005 12:05
Re: ////
Netvrdím, že je transit špatný auto, to ne, ale v konkurenci transporteru a tak, ale na Ducato Jumpera a pod. to teda nemá motorově ani náhodou...
neregistrovaný "Petr T."
5. 11. 2005 18:28
Re: ////
Chlapi,vy tady furt melete něco o výkonech a rychlostech apod. TRANSIT je DODÁVKA, má za úkol dovézt zboží, nic více a nic méně. Na výkonech tolik nezáleží!!!! Nový motor, který bude jezdit v Boxerech, Jumperech a Ducatech (2,2 TDCi, HDI, JTD), bude vyráběn v 5 !!!! výkonových provedeních. A to je oč tu jde. Přes variabilitu byl, je a bude Transit nejlepší...
neregistrovaný "švihák"
4. 11. 2005 21:45
Deutsche Post
Čau, jsem zpátky. Tohle nemůžu nechat bez povšimnutí, protože dodávky jsou moje parketa. Ford Transit znám, pro podnik jsem jich v roce 2002 kupoval šest. Bral jsem je v naftě, bez turba. Tak strašně špatný a hlučný auta, tak nepraktický řazení, a tolik dolejvání oleje. Ne ne, tak to nechápu. Je mi líto pošťáků. Nahradil jsem je postupně Renaulty Trafic 1,9 dCi, to jsou dodávky osobáky! Nedávno ještě jeden Renault Master. Je mi jasný, že si zase někdo od pošty namastil kapsu. Stačí připomenout srandovní policejní Mondea. Policijééé, policijééé, všechno tady korupcí hnije!!!!!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "ZZ"
5. 11. 2005 00:44
Re: Deutsche Post
>:D >:D >:D "I love this guy" >:D >:-[]
neregistrovaný "Kuba2k"
5. 11. 2005 13:54
Re: Deutsche Post
Sorry, ale lzes, az to hezky neni. V roce 2002 jsi nemohl koupit Transita bez turba, ani kdybys mel protekci u Henryho. Jediny transit bez turba je 2.3 benzin :-)
neregistrovaný "švihák"
5. 11. 2005 15:20
Re: Deutsche Post
Trochu jsem znejistěl, hledám co to bylo za motory, ale myslím, že 2,5 diesel, bylo to líný, plně naložený fakt s problémy. Zítra budu vědět.
neregistrovaný "Petr T."
5. 11. 2005 18:20
Re: Deutsche Post
Jseš ubožák a lžeš. Od roku 2000 puze s turbem, všechny Tranzity. A já mám kamaráda, který vozí léky a nemůže si Transita vynachválit. Neděláš pro Renaulta náhodou? :no:
neregistrovaný "švihák"
5. 11. 2005 19:36
Re: Deutsche Post
Současná nabídka motorů Ford ale tenkrát nebyla. Žádnej comonrail nebyl. Mluvím o jiných motorech. Ale jo, když budeš jezdit jenom Tranzitem, budeš spokojenej. Ale buď tak hodnej, projeď se i něčím jiným. Pak pochopíš o čem píšu. Mě dodávky živí. I korejský dodávky mají lepší komfort než Tranzit!!!!!!
neregistrovaný "švihák"
5. 11. 2005 19:38
Re: Deutsche Post
Jestli vozí léky, tak se mu jezdí dobře. V tak mizerný dodávce se musíš předávkovat brufenem, abys ztratil sluch >:-[] !
neregistrovaný "Petr T."
5. 11. 2005 20:27
Re: Deutsche Post
V každém případě to byly motory s turbem a prakticky beze změny byly dovybaveny commonrailem v roce 2002 (2,0TDCi) a v r. 2004 (2,4TDCi). Já sám mám Mondeo a když bylo v servisu na záruční prohlídce, vzal jsem si na dva dny ze srandy Transita (TDDi, ne commonrail) a nemohu proti němu říci ani popel kromě věcí, které se prostě od dodávky dají očekávat.
Takže opatrně prosím s těmi unáhlenými soudy...
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2005 12:03
Re: ////
Ono je docela smutný, když to auto má v naftě turbo a ani to nepoznáš... :-) :-) :-) . Nicméně si o Transitu myslím totéž co o Golfu v osobních autech. Velká chyméra a skutek u tek. A někdy mám pocit, že už se Transity prodávají jen u nás... :-) :-) :-)
No nicméně je pravděpodobné, že jsou na trhu i horší dodávky... Faktem zůstává, že Ducato s 2,8 JTD je jistě lepší volba (mnohem lepší motor, nižší cena, větší nákladový prostor, vyšší užitečná hmotnost a za stejný peníze je už i jako 4kolka). Jediný pozitivum, které u Transitu vidím, je možnost pro balíkovou přepravu mít to auto jako předokolku, což na ježdění po městě v zimě není k zahození (s malou hmotností nákladu s velkým objemem (což jsou právě balíky)...
neregistrovaný "Petr T."
6. 11. 2005 14:02
Re: ////
Vidím že jsi skutečně nekritickým obdivovatelem italských aut. Avšak Ford Transit je dlouhodobě evropskou jedničkou, tak to asi nebude tak jak říkáš. Nevím kde jsi všude byl, ale asi pouze v Itálii a Čechách >:D Pokud projedeš celou Evropu, zjistíš že Transit je všude velmi rozšířen.
neregistrovaný "Ital"
6. 11. 2005 18:29
Re: ////
Určitě v Německu pouze buran v Česku si koupí forda aby šetřil nebo našetřil někomu do vrecka spočítala DEKRA náklady správně?
neregistrovaný "vortex"
6. 11. 2005 16:49
Re: ////
Bohužel Pošta kupuje i zadokolky! V zimě je to nádhera, obvzlášt když dotaneš zimní gumy 3. února >:D
neregistrovaný "anonym"
9. 11. 2005 04:20
Re: ////
Sokolíku, Ty jsi pošťák? Jak to můžeš vědět, že dostávájí zimní gumy až v únoru. ;-\
neregistrovaný "vortex"
6. 11. 2005 16:47
ČP
Asi jako jediný z vás tím poštáckým Transitem jezdím. :-! jen škoda že mám model dělaný v Turecku:-( /stále něco opadává:-)/Jinak díky bohu za ně:-) :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Petr T."
6. 11. 2005 17:05
Re: ČP
Něco o tom vím, pošta má ještě SPOUSTU Avíííííííí.
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2005 18:02
Re: ////
No a jak souvisí to, že mám rád Fiat s autama pro Českou poštu? Já jen psal, že i Britská pošta si objednala Iveca (a to před tím používala Transity hodně let). No a pokud by hmotnostně nevyhovovala naší poště Iveca, mohla mít Ducata. A tvrdím, že za cenu co stojí Transit mohla mít naše pošta možná Ducata v provedení 4x4. To, že nakupují zadokolky je jen jejich blbost na přepravu balíků, tím setřeli jedinou výhodu, kterou Transit má. Co se týká prodedů, to že Transitů jezdí stále hodně vím, nejsem slepý, ale už to není co bývalo (Golfů taky jezdí hodně, ale taky už to není co bývalo). A já se pídil jen po té blbosti, co si tady psal, že by Ducato mělo mít motory od Forda. No ZAPLAŤPANBŮH, je to BLBOST, je to BLBOST, nic než BLBOST, nevím, proč by měl Fiat riskovat dobré jméno u Ducata jen kvůli tomu, že by mohl mít o něco lacinější motory (ale bohužel ne kvalitativně srovnatelné). To co je u Transita malej zázrak (najeto 0,5 mil. km bez GO vím, že je u Ducata standard 1,0 mil km bez GO jako prd, ani Boxery a Jumpery nemohou v tomto konkurovat). Takže prosím, nepiš zde lži. Mě to celkem vadí, protože Ducato je bezesporu vynikající auto už dlouhá léta a takové hlášky by mohly leckteré zákazníky a potenciální kupce odradit... O.K.?
neregistrovaný "Petr T."
6. 11. 2005 22:49
Re: ////
Nu, počkej 3 měsíce a uvidíš 8-s 2,2JTD, motor Ford, kastle Boxer/Jumper, vstřikování DENSO Jap. Jó hochu, věci se mění.
neregistrovaný "wolff"
7. 11. 2005 19:42
Re: ////
Ach jo. Ještě mi napiš, že Boxer a Jumper dělali jen Francouzi (žádná fabrika Sevel neexistuje) a budu ti už úplně moc moc věřit. Chlapče je mi tě líto. Ale jinak snaha dobrá...
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2005 18:12
////
I když teď sem se díval, že tam strkají i 101 kW TDCi, což asi není špatný motor, na to, že je 2,4...Všechny ostatní jejich motory jsou tak říkajíc na draka... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
6. 11. 2005 21:17
KORUPCE!
Není to poprvé, co kroutíme hlavou nad nákupem něčeho, co není nejvýhodnější. Land Rovery pro armádu, Mondea pro policii, Tranzity pro poštu... Taky si myslím, že Ducato, Boxer, Jumper, Trafic jsou lepší a levnější volby. Ale v ČR to nikdy jinak nebude, šmejdi se pořád rozmnožujou...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "wolff"
7. 11. 2005 19:43
Re: KORUPCE!
Jo přesně...Levnější volby byly zcela jistě. A lAdn Rovery v civilních verzích, to byl dobrej zápich... :-)
neregistrovaný "švihák"
7. 11. 2005 19:48
Re: KORUPCE!
Já bych prosil dvanáct Maybachů pro telekom...
neregistrovaný "Pošťák"
9. 11. 2005 04:35
Re: KORUPCE!
To není žádná korubce! Já jsem zaměstnanec České pošty a jezdím z Tranzitem. Je docela dobrej, až na startování.
Minulé zakázky byli až 3. jakosti, a pořád jezdí. Některé vozy mají najeto až 350000km.
A jeden vůz přišel ČP asi o 160000 levněji. Tak to je asi jasné proč vyrál tuhle soutěž Ford. Možná, že i tato zakázka bude nevalné kvality.
:yes: :no: ;-)
neregistrovaný "švihák"
9. 11. 2005 20:01
Re: KORUPCE!
Pane poštmistr, klidně kupte fordy, ale ať se mi to nepromítne na dopisech od mladý ;-) .