Ford Transit, nejúspěšnější dodávka evropské historie, zaznamenal v České republice další prodejní úspěch. Pro tento vůz se totiž znovu rozhodla Česká pošta a objednala hned 261 Fordů Transit najednou.
Není zač... ;-) No jo, no. tak jsem si toho nevšiml, ovšem na mém negativním názoru to nic nemění, protože o těchto obchodech toho něco málo vím... :no:
500.000km myslim ze to neni na Tranzit s diesel až zas taková bomba! Měl jsem možnost jezdit s Audi A6 2,5TDI co mela najeto 690.000km a jezdila jako nová.
jo tak česká pošta to je podnik zralej k záhubě ... jak si nevybere nejlepší nejdokonaleší nejbezpečnější nejvýhodnější nejspolehlivější vozy vw tak ta firma musí jít do roku do kytek
Náhoda ? Ne to není náhoda. Náhoda není kontrolovaný jev.Toto je dobře promyšlený tah. Co stojí za tímto tahem je ale otázka. Každý si myslí svoje.Co asi ?
Oni i postevaci maji vetsi auta. Tema Tranzitama to vetsinou sibujou jen po meste. Jinak povzdech nad Aviema celkem chapu, ale na druhou stranu, vsechny ty nakladaky nad 3,5t maji stejne omezovac, ne? Osobne si myslim, ze ten Tranzit je velmi dobra volba, to ze jim to doda Tony je vec druha.
Tuhle blbost tady furt opakuješ, ale je to NESMYSL!!!Proč by měl Fiat používat horší motory (s jedinou vyjímkou, že je to levnější), ale to by byl pěknej hazard... Tohle udělal u Cromy s Opláckým motorem a zajímalo by mě kolik se jich s tím motorem prodalo...
Musim te zklamat, ale novy Jumper a Boxer budou na 100% pouzivat motory Ford. S Fiatem si nejsem jisty, ale jelikoz je to jedno z trojcat, pochybuju ze bude mit uplne jiny motory.
Chlapi,vy tady furt melete něco o výkonech a rychlostech apod. TRANSIT je DODÁVKA, má za úkol dovézt zboží, nic více a nic méně. Na výkonech tolik nezáleží!!!! Nový motor, který bude jezdit v Boxerech, Jumperech a Ducatech (2,2 TDCi, HDI, JTD), bude vyráběn v 5 !!!! výkonových provedeních. A to je oč tu jde. Přes variabilitu byl, je a bude Transit nejlepší...
Čau, jsem zpátky. Tohle nemůžu nechat bez povšimnutí, protože dodávky jsou moje parketa. Ford Transit znám, pro podnik jsem jich v roce 2002 kupoval šest. Bral jsem je v naftě, bez turba. Tak strašně špatný a hlučný auta, tak nepraktický řazení, a tolik dolejvání oleje. Ne ne, tak to nechápu. Je mi líto pošťáků. Nahradil jsem je postupně Renaulty Trafic 1,9 dCi, to jsou dodávky osobáky! Nedávno ještě jeden Renault Master. Je mi jasný, že si zase někdo od pošty namastil kapsu. Stačí připomenout srandovní policejní Mondea. Policijééé, policijééé, všechno tady korupcí hnije!!!!!
Sorry, ale lzes, az to hezky neni. V roce 2002 jsi nemohl koupit Transita bez turba, ani kdybys mel protekci u Henryho. Jediny transit bez turba je 2.3 benzin :-)
Jseš ubožák a lžeš. Od roku 2000 puze s turbem, všechny Tranzity. A já mám kamaráda, který vozí léky a nemůže si Transita vynachválit. Neděláš pro Renaulta náhodou? :no:
Současná nabídka motorů Ford ale tenkrát nebyla. Žádnej comonrail nebyl. Mluvím o jiných motorech. Ale jo, když budeš jezdit jenom Tranzitem, budeš spokojenej. Ale buď tak hodnej, projeď se i něčím jiným. Pak pochopíš o čem píšu. Mě dodávky živí. I korejský dodávky mají lepší komfort než Tranzit!!!!!!
V každém případě to byly motory s turbem a prakticky beze změny byly dovybaveny commonrailem v roce 2002 (2,0TDCi) a v r. 2004 (2,4TDCi). Já sám mám Mondeo a když bylo v servisu na záruční prohlídce, vzal jsem si na dva dny ze srandy Transita (TDDi, ne commonrail) a nemohu proti němu říci ani popel kromě věcí, které se prostě od dodávky dají očekávat.
Takže opatrně prosím s těmi unáhlenými soudy...
Ono je docela smutný, když to auto má v naftě turbo a ani to nepoznáš... :-):-):-) . Nicméně si o Transitu myslím totéž co o Golfu v osobních autech. Velká chyméra a skutek u tek. A někdy mám pocit, že už se Transity prodávají jen u nás... :-):-):-)
No nicméně je pravděpodobné, že jsou na trhu i horší dodávky... Faktem zůstává, že Ducato s 2,8 JTD je jistě lepší volba (mnohem lepší motor, nižší cena, větší nákladový prostor, vyšší užitečná hmotnost a za stejný peníze je už i jako 4kolka). Jediný pozitivum, které u Transitu vidím, je možnost pro balíkovou přepravu mít to auto jako předokolku, což na ježdění po městě v zimě není k zahození (s malou hmotností nákladu s velkým objemem (což jsou právě balíky)...
Vidím že jsi skutečně nekritickým obdivovatelem italských aut. Avšak Ford Transit je dlouhodobě evropskou jedničkou, tak to asi nebude tak jak říkáš. Nevím kde jsi všude byl, ale asi pouze v Itálii a Čechách >:D Pokud projedeš celou Evropu, zjistíš že Transit je všude velmi rozšířen.
Asi jako jediný z vás tím poštáckým Transitem jezdím. :-! jen škoda že mám model dělaný v Turecku:-( /stále něco opadává:-)/Jinak díky bohu za ně:-):-)
No a jak souvisí to, že mám rád Fiat s autama pro Českou poštu? Já jen psal, že i Britská pošta si objednala Iveca (a to před tím používala Transity hodně let). No a pokud by hmotnostně nevyhovovala naší poště Iveca, mohla mít Ducata. A tvrdím, že za cenu co stojí Transit mohla mít naše pošta možná Ducata v provedení 4x4. To, že nakupují zadokolky je jen jejich blbost na přepravu balíků, tím setřeli jedinou výhodu, kterou Transit má. Co se týká prodedů, to že Transitů jezdí stále hodně vím, nejsem slepý, ale už to není co bývalo (Golfů taky jezdí hodně, ale taky už to není co bývalo). A já se pídil jen po té blbosti, co si tady psal, že by Ducato mělo mít motory od Forda. No ZAPLAŤPANBŮH, je to BLBOST, je to BLBOST, nic než BLBOST, nevím, proč by měl Fiat riskovat dobré jméno u Ducata jen kvůli tomu, že by mohl mít o něco lacinější motory (ale bohužel ne kvalitativně srovnatelné). To co je u Transita malej zázrak (najeto 0,5 mil. km bez GO vím, že je u Ducata standard 1,0 mil km bez GO jako prd, ani Boxery a Jumpery nemohou v tomto konkurovat). Takže prosím, nepiš zde lži. Mě to celkem vadí, protože Ducato je bezesporu vynikající auto už dlouhá léta a takové hlášky by mohly leckteré zákazníky a potenciální kupce odradit... O.K.?
Ach jo. Ještě mi napiš, že Boxer a Jumper dělali jen Francouzi (žádná fabrika Sevel neexistuje) a budu ti už úplně moc moc věřit. Chlapče je mi tě líto. Ale jinak snaha dobrá...
I když teď sem se díval, že tam strkají i 101 kW TDCi, což asi není špatný motor, na to, že je 2,4...Všechny ostatní jejich motory jsou tak říkajíc na draka... ;-)
Není to poprvé, co kroutíme hlavou nad nákupem něčeho, co není nejvýhodnější. Land Rovery pro armádu, Mondea pro policii, Tranzity pro poštu... Taky si myslím, že Ducato, Boxer, Jumper, Trafic jsou lepší a levnější volby. Ale v ČR to nikdy jinak nebude, šmejdi se pořád rozmnožujou...
To není žádná korubce! Já jsem zaměstnanec České pošty a jezdím z Tranzitem. Je docela dobrej, až na startování.
Minulé zakázky byli až 3. jakosti, a pořád jezdí. Některé vozy mají najeto až 350000km.
A jeden vůz přišel ČP asi o 160000 levněji. Tak to je asi jasné proč vyrál tuhle soutěž Ford. Možná, že i tato zakázka bude nevalné kvality. :yes::no:;-)