Již 5.000.000 vozů vyrobila Škoda Auto od roku 1991, kdy se stala součástí koncernu Volkswagen. Celková produkce automobilky Škoda Auto by měla v letošním roce dosáhnout rekordních 491 000 automobilů
taky bych byl pro.. trochu rozšířit modelovou řadu... Nevím co by se stalo, kdyby místo Superba byl Tudor... nebo jak se jmenoval ten coupe concept... ;-)
pět miliónů kondomů je facha... ovšem vyrobit pět miliónů aut, respektovanejch na světovým trhu... tohle dokážou fakt jen mistři... zvedli to z bahna totálního rozkladu, kdy jsi měsíce sháněl gumičky na stěrače (jo, pane Lábus... gumičky nepřišly... oscarová scénka... mimochodem, schází tu citelně Hyvris, schází tu Čulibrk... ). Tak BRAVO ŠKODA, BRAVO VW-PORSCHE :yes::yes:
no... trochu bych to oholil... teda tvůj příspěvek... >:D sezóna už pomalu končí... >:D ale k věci.... 5milionů respektovanejch na světovým trhu... viděl bych to asi tak bez 2 mio aut... teda bez Fav a Fel.. a pak souhlasím s tím příspěvkem.. ;-) teda až na ten bojovnej pokřik... :-) ten si nech.... >:D
Sleduju Tve prispevky uz delsi dobu, vypliva z nich, ze zrejme budes starsiho data narozeni. Povez, jak to clovek, ktery by ve Tvem veku mel byt (jeste nebo uz) vydelecne cinny, dela, aby si mohl misto neceho uzitecneho (ne-li nezbytneho) lecit sve komplexy ve webove diskuzi?
Co ti na takovou (promiň) blbost mám napsat. Tys nějaký psycholog? Komplexy... proč... ty sis teď léčil nějaký komplex? Výdělečně činný... no, tvé iluze o životě bych chtěl mít. P.S. Myslím tvůj nick... přesně vyjádřil obsah tvého příspěvku... mimochodem už jsem tu psal, že pravou tu píši a levou se živým... nebo to bylo obráceně? :-) Teď nevím, canco.
Promin, nechapu, ze vubec muze dospeleho a inteligentniho cloveka, za ktereho Te povazuji, bavit psat takove cancy. Z Tvych prispevku je evidentne jasne, ze bys chtel byt necim, cim byt zkratka nemuzes...
skodovka mela ted stesti, ze porsche koupilo akcie VW nebo Hedge-Fonds planoval "nepratelske" prevzeti VW, audi chteli za nekoli miliard oddelit a skoda ze seatem mela jit na cinany, kteri hledaji v evrope nejakou rozbehnutou automobilku prez kteru by ziskali pristup na trh a dodavatele. V pristich letech se to cinanum pravdepodobne podari pres fiat.