Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti: Motor 1,4 TSI vyplní mezeru mezi 1,2 TSI a 1,8 TSI

Novým přírůstkem pod kapotou Škody Yeti se v nejbližších měsících stane čtyřválec 1,4 TSI, známý z Octavie.
Zpět na článek
29. 1. 2010 14:38
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 14:57
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 15:27
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 15:26
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 15:38
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 16:48
neregistrovaný "suelin"
29. 1. 2010 17:07
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 17:17
neregistrovaný "suelin"
29. 1. 2010 19:09
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 14:05
29. 1. 2010 14:55
30. 1. 2010 11:37
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2010 13:22
neregistrovaný "Hooonza"
30. 1. 2010 22:44
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 21:04
neregistrovaný "Ian.K"
30. 1. 2010 21:36
neregistrovaný "Ian.K"
31. 1. 2010 00:21
neregistrovaný "kubiii"
31. 1. 2010 12:34
neregistrovaný "kubiii"
30. 1. 2010 09:57
neregistrovaný "kubiii"
30. 1. 2010 13:24
neregistrovaný "Hooonza"
30. 1. 2010 18:55
31. 1. 2010 00:28
31. 1. 2010 22:26
30. 1. 2010 17:38
30. 1. 2010 17:54
31. 1. 2010 00:31
30. 1. 2010 18:25
31. 1. 2010 00:31
31. 1. 2010 09:10
30. 1. 2010 21:30
neregistrovaný "vitara"
31. 1. 2010 00:31
31. 1. 2010 09:27
neregistrovaný "vitara"
1. 2. 2010 08:19
neregistrovaný "vitara"
31. 1. 2010 11:54
30. 1. 2010 23:54
31. 1. 2010 00:30
31. 1. 2010 01:02
31. 1. 2010 01:53
31. 1. 2010 11:53
29. 1. 2010 13:58
dalšín střipek
do skládačky jménem Yeti. Nyní mi přijde výkonové spektrum dokonalé. Za mne osobně bych jen uvítal možnost 4x4 už u tohoto motoru a ne jen u nejsilnější verze.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - talio2
29. 1. 2010 14:04
Re: dalšín střipek
to by ale cenová strategie asi přišla v niveč..
Avatar - Ronault.
29. 1. 2010 19:39
Re: dalšín střipek
U nich jo, ale zákazdník by možná byl spokojen ;-)
29. 1. 2010 14:06
Re: dalšín střipek
Benzínové motory mají velmi pěkné. Všechny s turbem, každý špičkový. Ještě by měli zapracovat na naftě, chybí mi tam 1.6 TDI, ale ten nejspíš příjde také velmi brzy a potom možnost více konfigurovat 4x4 a motorizace.

Vesměs jde ale o velmi povedenou škodovku. :yes:
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 14:38
Re: dalšín střipek
1.6 TDI mi tam nechybí. 2.0 81kW má příznivější průběh točivého momentu v nízkých otáčkách, což je na auto této kategorie lepší. Je ale pravděpodobné, že v souvislosti s trendem se do yetiho dříve či později dostane.
29. 1. 2010 14:53
Re: dalšín střipek
Rozhodne tam chýba. Dvojliter je predsa len už dosť ťažký, Yeti je pomerne malé auto a menší motor mu svedčí lepšie.
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 14:57
Re: dalšín střipek
Yeti rozhodně neni malé auto :-) Běž se na něj podívat.
Navíc rozdíl mezi 1.6 TDI a 2.0 TDI je jenom 37 kilo. U auta téhle kategorie zanedbatelné.
29. 1. 2010 15:14
Re: dalšín střipek
Nejde o výkonové charakteristiky, ale o psychologický efekt menšího objemu a nižší spotřeby.
29. 1. 2010 15:24
Re: dalšín střipek
slova "psychologický efekt", jsou zde správně použita.. ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 15:27
Re: dalšín střipek
:yes:
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 15:26
Re: dalšín střipek
To je ale fakt jenom psychologie, protože větší motor s menším měrným výkonem je při větším zatížení úspornější. Yeti není zrovna peříčko a aerodynamické vlastnosti šatní skříně tomu v provozu taky zrovna nepomohou. Nicméně současná metodika měření spotřeby tyto oblasti nepokrývá, takže ono číslo na papíře hraje spíš pro menší objem.
29. 1. 2010 15:36
Re: dalšín střipek
Já to vím, ty to víš, ale spousta obyčejných lidí si to nemyslí. ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 15:38
Re: dalšín střipek
Jako je to fakt... Proč ho tam nedat, když se určitě prodá :-) Dělaji se i větší kosočtvercoviny (např. píšťalky do výfuku, co mají napodobit zvuk turba) a o zájem nouze není :-)
29. 1. 2010 15:53
Re: dalšín střipek
No já to kdysi viděl a slyšel, až jsem se musel otočit. Zvuk peknej, ale mě by z toho asi po 50 km upadla hlava. >:D
29. 1. 2010 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
29. 1. 2010 19:57
Re: dalšín střipek
Tak vidíš, přece jen máš s něčím i vlastní zkušenosti... :yes: ;-)
neregistrovaný "suelin"
29. 1. 2010 16:48
Re: dalšín střipek
Nevím co je napsáno v papírech ,ale co vím z vlastní zkušenosti protože ho mám v 2.0 TDi CR 4x4 tak mohu říct že po dálnici 170km/h to papá 12.5 l při rychlosti 130 km/h 8l a při 90km/h 6 l před tím jsem měl Transportera T5 1,9 TDI PD a s naloženou 750kg váhou to při 170 km/h papalo 9.8 l .Tak nevím jestli je to výhra ten "dvoulitr" Kamarád má tu 1.2 a papá to samý co dvoulitr ale v benzínu ;-\ Ta 1.4 na tom bude asi stejně dle mého akorát to bude živější
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 17:07
Re: dalšín střipek
Přesně takovéhle spotřeby bych od Yetiho s tím dvoulitrem čekal.
Ta tvoje T5 se mi nějak nezdá, je to přecijenom velká čubka s obrovskou čelní plochou... Do tý stovky budiž, tam aerodynamika skoro nebolí. Ale při 170? Moje O1 1.9 pumpe-düse si při 170 kmh taky řekne o 9-10 litrů, při vmax dokonce 13,2. Tatíkova Ibiza se stejným motorem je při stejné jízdě tak o litr-litr a půl úspornější.

Seat Altea XL 1.9 TDI mi při 130 kmh bral 7, moje óčko je v téhle situaci ještě pod 6.
neregistrovaný "suelin"
29. 1. 2010 17:17
Re: dalšín střipek
T5 byl přečipovanej miláček rekordní spotřebu jsem s ním měl při jízdě do Hamburku při klidné jízdě zkrátka podle předpisů a dálnice 130km/h mě spotřeba ukázala 6.1 l náklad 780kg nějkaé ložiska či co. >:D
neregistrovaný "Hooonza"
29. 1. 2010 19:09
Re: dalšín střipek
Propočítal sis to při tankování?
Avatar - Ada je zase tady
31. 1. 2010 23:37
Re: dalšín střipek
CR je samozrejme VZDY ZIZNIVEJSI, protoze ma mensi kompresni pomer, nez TDI PD. To je fyzika chlapce... :-!
31. 1. 2010 17:58
Re: dalšín střipek
O 37 kg viac na prednú nápravu nie je celkom zanedbateľná váha.
Yeti nie je veľké auto.
29. 1. 2010 14:08
Re: dalšín střipek
Taky nechápu - nota bene, když Tigiho s tímhle motorem jako čtyřkolku dodávají. Myslím, že je to jenom otázka času. Zajímavé je, že Tigi se dělá jenom s 1,4kou v benzímu a dvoulitr v dieselu, zatímco palety motorů u Yetiho je až neskutečná. Navíc Tigi s 1,4 předokolka stojí nově půl milionu, takže skoro kanibalizmus ve vlsatních řadách.

Myslím, že je to další z mnoha "jasných a jednoznačných důkazů", jak VW škodovku škrtí a neumožňuje jí využívat nejlepší techniku.
29. 1. 2010 14:19
Re: dalšín střipek
Je otázkou, jak moc VW Škodu "škrtí". Každopádně chápu, že koncern musí velmi rozumně balancovat nabídku/výbavy a motory jednotlivých modelů, aby "zbytečně" neubírali bratrům a sestrám. Vcelku si ale myslím, že díky tomuto řízení ("brždění") je postavení Škody v koncernu velmi jasně vymezeno. Vlastně celá paleta značek je celkem pěkně seřazena a rozdělena.
29. 1. 2010 14:20
Re: dalšín střipek
Tigiho s timhle motorem jako ctyrkolku nedodavaji, oni ho s timhle motorem totiz nedodavaji vubec. U nej se jedna o verzi od 1.4TSI od 110kW vys.
Avatar - white label
29. 1. 2010 19:49
Re: dalšín střipek
To si malinko pleteš, 1,4TSI v Tiguanu má dvojité přeplňování a výkon 150PS... a ten by opravdu vhodný byl. Tehhle je ale určitě vhodnější jen k předku, případně v kombinaci s DSG...
29. 1. 2010 21:55
Re: dalšín střipek
střípek nebo střep? >:-[]
Avatar - Slavek-TDM
29. 1. 2010 14:05
Dvoukolka
Tohle uz jsem odhadoval hned pri predstaveni, ale myslel jsem, ze Nemci vydrzi az do faceliftu. Bohuzel VW firemni policy zatim neumoznila kombinaci se 4x4, coz je vecna Skoda >:D
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2010 14:08
Re: Dvoukolka
¨Bojí se, že by Yeti ukradl kupu zákazníků Tigimu. ;-\
29. 1. 2010 14:55
Škoda, škoda!
1,4 TSI + 4X4 to by byl prodejní trhák, skoda. Bylo by to optimum z hlediska vykonu/ceny/provoznich nakladu. Vecna skoda. :-(
Rozbalit vlákno
17
29. 1. 2010 15:10
Re: Škoda, škoda!
Souhlas :yes:
29. 1. 2010 17:33
Re: Škoda, škoda!
To není tak jisté. Záleželo by na příplatku za 4x4. Troufnu si tvrdit, že pro minimálně 85 % kupců Yetiho bude nejtěžší terén to, co dnes vidíme z oken (tj. sněhová břečka ve městě) a ze zpevněné komunikace sjedou leda na trávník před barákem... Na to 4x4 není potřeba a ostatní, kteří jezdí např. pravidelně na nějakou vesnici atp, ti si holt koupí dvoulitr 4x4.
29. 1. 2010 17:39
Re: Škoda, škoda!
Pán je soudruh? Buď si vezmi dvoulitr, nebo nevotravuj. To už tady jednou bylo.
29. 1. 2010 20:54
Re: Škoda, škoda!
co to meleš? dyť má pravdu..
Většina těhdle škodovek v životě teren nepozná.. dyť na to ani nemají ;-)
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2010 21:08
Re: Škoda, škoda!
:yes: a netyka se to jen skodovek
29. 1. 2010 21:15
Re: Škoda, škoda!
no jistě, já to nemyslel jen na tuhle značku.. je to pravda obecně o těhdle "terenních vozidlech" ;-) Yeti není vyjímkou..
30. 1. 2010 12:26
Re: Škoda, škoda!
Proč bych měl být soudruh? Jen říkám, že procento lidí, kteří opravdu potřebují nebo prostě chtějí 4x4 je malé a cpaní toho systému ke každému motoru by se nemuselo Škodovce vyplatit. A to je oč tu běží.
Avatar - white label
29. 1. 2010 18:22
Re: Škoda, škoda!
Nemyslím si, na SUV se 4x4 by to mělo být raději silnější 1,4TSI kombinované s kompresorem, a to je vzhledem ke stejně výkonné 1,8TSI skoro zbytečné... Naopak je moc dobře, že konečně půjde objednat i DSG...
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2010 11:37
Re: Škoda, škoda!
Nezabúdaj, že je tu aj Tiguan a treba nechať miesto pre Seat Tribu. VW sa už poučil u Fabie I a Octavie I a II a dnes si už neodpustí Škodu zdiskreditovať tak, aby, ak sa niekomu pozdáva VW(trebárs Tiguan 4Motion 1.4TSI), tak aby o Škode ani len nerozmýšľal. Ale nevadí, kde by dnes bola Škoda bez VW? :-) :yes:
neregistrovaný "Hooonza"
30. 1. 2010 13:22
Re: Škoda, škoda!
Kde by byla Škoda bez VW? Byla by součástí Kosočtverce a o veleúspěšných pěti modelových řadách by si nemohla ani nechat zdát :-) Místo toho bychom tu pravděpodobně měli další Logany a Sandera.
30. 1. 2010 20:51
Re: Škoda, škoda!
čomu hovoríš "veleúspech"...? :-O
neregistrovaný "Hooonza"
30. 1. 2010 22:44
Re: Škoda, škoda!
684000 aut za rok 2009 není na tak malou automobilku vůbec špatný výsledek :-)
Avatar - saldy
30. 1. 2010 15:15
Re: Škoda, škoda!
jj,dále zde není možnost teda mimo 1.2TSI objednat automat a to ani u vrcholných výbav ;-\
31. 1. 2010 13:09
Re: Škoda, škoda!
dočkej času, už velmi brzo..
neregistrovaný "Ian.K"
29. 1. 2010 21:04
von Skoda Jety
toto vozidlo má motor 1,2? jak slabomyslné!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
30. 1. 2010 08:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ian.K"
30. 1. 2010 21:36
Re: von Skoda Jety
ještě mi můžeš argumentovat, že fiaty 600 mají taky motor. třeba by padl i do jetiho, to auto by jezdilo a řidič by jej využil. (doma na dvorku)
neregistrovaný "kubiii"
31. 1. 2010 00:21
Re: von Skoda Jety
Kurňa, děcka! Jsou pololetní prázdniny, tak se běž mamince pochlubit s vysvědčením... šup šup
Avatar - petrumr
31. 1. 2010 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kubiii"
31. 1. 2010 12:34
Re: von Skoda Jety
Já myslím, že to není hlavou...
30. 1. 2010 00:26
von Skoda Jety
Osobně si nemyslím, že by yeti 4x4 byly určeny do terénu. Naopak, připojitelný pohon všech kol je pomocníkem v situacích, jako jsou v této době na silnicích (sníh, mráz). Ale i na mokro, nezpevněných cestách.
4x4 v tomhle případě není až tak pomocník do terénu, jako spíš na "pro normální život". Samo, dá se bez toho žít. To je můj pohled na věc.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "kubiii"
30. 1. 2010 09:57
Re: von Skoda Jety
Přesně tak to je. Myslím, že největší úspěch bude mít na našich kopečkách, když jsem byl v létě v Beskydech, říkal jsem si, že přesně sem by se to mohlo dobře prodávat, asi jim to tam za půl roku přijdu zkotrolovat, abych věděl, jestli na mě dali... ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
30. 1. 2010 13:24
Re: von Skoda Jety
Je to tak. Jak by mohl být určený do terénu, když v Evropě nic takového není, a když už se tomu náhodou něco podobá, tak se tam stejně autem nesmí :-)
Avatar - white label
30. 1. 2010 14:59
Re: von Skoda Jety
Jj, to je naprosto převážná realita všedního dne, která se ovšem příliš neslučuje se sny některých "offroadových kovbojů"..., ale možná se tady na to některý z nich chytne a hravě nás vyvede z omylu... ;-)
30. 1. 2010 18:55
Re: von Skoda Jety
Ano. 4x4 je o životě. Rozdíl mezi dvojkolkou a čtyřkolkou (bez ohledu na systém) je v tom, že když vyjedeš se čtyřkolkou na zasněženou silnici, jedeš zcela přirozeně devadesátkou dál a podivuješ se nad tím, jak to, že ti kolem tebe jedou "jenom šedesát". A jak píšeš, zejména do této lednové doby je to k nezaplacení. Hory, břečka, blátíčko, pohyb po městě, přejíždění městských závějí... to všechno je o řád lepší než ve dvojkolce.

Dokud člověk neokusí 4x4 nedovede si tu praxi realisticky představit. Za sebe mohu říci, že pohon 4x4 nejvěrněji odráží mých 99% silničních potřeb.

Samozřejmě, že v létě za sucha, kdyby chtěl člověk zažívat dokonalé sepětí člověka a stroje, vskočí třeba do něčeho z Mnichova se zadním náhonem a gumuje silnice. Kdo z nás však po tom touží a hlavně - kdo z nás to umí?

Takže životní praxe bežného šoféra, co se každej den pohybuje po silnicích a najede mezi 35 - 50 tisíci ročně mohu potvrtdit, že čtyřkolka je k nezaplacení.

Je pouze jediný problém, musí se to zaplatit, řekněme bratru někde v rozmezí 50 - 90 tisíc. Jen o tom to je. Argumentem proti může být snad jen to, že 80 procent kilometrů se dá najet na suchu. Jo, tohle má svojí váhu. No, můj pohled na svět je ten, že mám tendenci se blížit pokrytím k těm 99 procentům.

Závěr - ostrej jezdec, kterej umí a chce si užít - zadokolka třeba z mnichova. ostrej jezdec, kterej umí, chce si užít a umí si to i zaplatit - Porsche na léto, Porsche 4x4 na zimu :-) Na zimu jsou na tom o fous lépe předokolkaři před zadokolkařema (s motorm vpředu), neb ta váha motoru jim trochu pomáhá ze závějí. Ten, kdo jede na bezpečnost, vyznává "komfort jako krédo", musí jezdit každej den, ten ať volí 4x4.

Příklad za všechny - v noci napadl sníh, jedu dálnicí směr Dráždany, jedu ráno kolem sedmé, ani u nás ani v Německu ještě neprojel pluh, je po vánocích, sem tam auto na pěticentimetrovém překrásném poprašku (vše je v bílé, fakt paráda). Auta kolem se plouží po dálnici 70, já jedu na 4x4 v levém pruhu 110 jízdu tzv. brnkačku, jen si kontruluju horizont, abych nemusel na brzdu, na to pozor. Tak to chodí na dálnicích. Jak to chodí na diskuzi tu předvedl jeden borec, který napsal - čtyřkolka je na nic, všechno je jen o rukách a o nohách >:D Asi běhá často na běžkách...
31. 1. 2010 00:10
Re: von Skoda Jety
Jo pod tohle bych se podepsal ;-)

Jinak ocenuju, že ze sebe nedelas ridice co umi, malokdo si to umi priznat. ;-)
31. 1. 2010 00:28
Re: von Skoda Jety
"Umí" tedy alespoň podle mých kritérií tak 4 %. Tedy... jiná čtyři procenta, rozumíš mi :-) Prostě tím chci říct, že jsem sice sluchař a jízda mě neskutečně baví, koneckonců mám najeto přes 800 tisíc km, ovšem, že bych jako byl driftařskej jezdec, to ani náhodou. I když jsem dnes musel na horách povinně na chvíli vypnout asistenta jízdy a s dětma zadriftovat. No... to bylo něco :-)

Jinak mě těší, že máš na 4x4 obdobnej názor.
Avatar - woody-alien
31. 1. 2010 07:42
Re: von Skoda Jety
:yes:

Pěkně a hlavně střízlivě vystiženo. Jen dodám, že mě často pobaví zdejší snaha snižovat význam čtyřkolky (bez ohledu na systém) s odkazem na to, že majitelé nikdy neopustí asfalt a terén tady vlastně ani neexistuje.

"Terén" je v každé krajině o něco zvrásněnější než je u Kolína a až se v zimě na silnici třetí třídy zúžené pluhem na jeden pruh budeš vyhýbat protijedoucí dvoukolce, pak pochopíš.

A to o těch brzdách je pro změnu potřeba připomenout všem, co si pletou trakci a brzdnou dráhu.
30. 1. 2010 17:38
STYL.CZ
Naše země má to štěstí, že patří k evropské historické kolébce automobilů. Tradice, jak známo, zavazuje. Nám s tím novým zavazováním musel trochu helfnout VW. Výsledek ovšem stojí za to. Možná nechodíš a chodit ani nebudeš v kvádru z Prostějova, možná meleš maso na strojku z Francie, ale co se týká aut, tam jsme dnes vlastně... soběstační. Pojmeme-li to šířeji, tedy včetně výrobních tuzemských perlorodek (Kolín, Nošovice), má cenu pořizovat dovozově vlastně jen prémii a exklusivitu v podobě originálních solitérů. Mainstream a lowend dokážeme vykrývat vlastní výrobou. Samozřejmě, že královnou je, a bude Škoda. Jistě jsme všichni na její výsledky hrdí. Také je na co.

Roomster vnesl do své třídy dosud nebývalou eleganci a šmrnc. Fabia II pak doslova vtrhla do třídy avantgardním pojetím, nepodskočeným vnitřním prostorem a dokonalou praktičností, jasné eso třídy. Octavia není jen evergreen, to je doslova perla silnic, zejména v mutaci kombi a jako scout je to treafa doslova do desítky. Superb (taktéž v kombi) se stal zcela přirozeně esem ve střední mainstreamové třídě. V mutaci sedan/lift pak plní bezezbytku požadavky kladené na důstojnou, kvalitní, reprezentativní káru pro dobře žijícího, dobře postaveného člověka.

No, a nyní YETI. Tedy ten, který scházel, ten, který vnesl na silnice tolik potřebný aktuální styl doby, styl... ŠKODY :yes: Prakticky není nic, co by mělo potenciálního kupce odrazovat - prvotřídní materiály, vynikající podvozek, pohon 4x4, světové motory, zejména benzín je vrcholem světa v daných kategoriích, a pak... ten zmíněný styl. Přesně tohle Škoda potřebovala. A přesně tenhle výrobek potřebovali zdejší motoristé.

Yeti naplní jakékoliv požadavky mladé rodiny, chalupáře i mladého kluka, po okraj. Zejména ten mladý jezdec, nazatížený komplexem ze sebe sama, může v Yetim nalézt dokonalého kamaráda. Výkon, průchodnost, image, prestiž, můžeme Yetiho považovat za stylového, inspirativního krále našich (SUV)silnic.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
17
30. 1. 2010 17:54
Re: STYL.CZ
Moje řeč...Dle mého názoru je Yeti velmi zdařilé auto. Jen tak dál...
30. 1. 2010 18:25
Re: STYL.CZ
opět si dokázal vykouzlit usměv na mojí tváři >:D
31. 1. 2010 00:31
Re: STYL.CZ
Jo, vidím, sluší ti to... ;-)
31. 1. 2010 09:10
Re: STYL.CZ
se budu červenat.. :*)
neregistrovaný "vitara"
30. 1. 2010 21:30
Re: STYL.CZ
Ty si opravdu škodil! Tak hrozný auta jako je hnusná fabia a malý sněhulák (yeti), který je tak akorát do města si může koupit jenom vůl!!! Za ty peníze si můžu koupit stovky lepších aut!
31. 1. 2010 00:31
Re: STYL.CZ
Škoda, že sis z té stovky zatím žádné auto nekoupil.
neregistrovaný "vitara"
31. 1. 2010 09:27
Re: STYL.CZ
Asi tě nepotěším, ale mám Mitsubishi outlander a Suzuki vitaru. Můžeš přijít a svezu tě, ať vidíš, co si můžeš za stejný peníze koupit! Poslední dobrá škodovka byla stovka!
Avatar - hattori_hanzo
31. 1. 2010 22:16
Re: STYL.CZ
Outlander je vyloženě auto stejný kategorie jako Yeti. 8-s A co se týče Vitary - napiš mi prosím v čem konkrétně je lepší než Yeti?A pak bych prosil ještě seznam minimálně těch zbejvajících 99 aut...
neregistrovaný "vitara"
1. 2. 2010 08:19
Re: STYL.CZ
Já neříkám,že je outlander stejná třída (je vyšší),ale je za stejnou cenu! A vitara je prostornější a hlavně i do terénu! Běž se podívat do autosalónů (mimo škoda) a uvidíš je sám,věř mi!
Avatar - hattori_hanzo
1. 2. 2010 18:40
Re: STYL.CZ
A nenapadlo tě někdy,že existuje nějakej důvod proč jsou některý auta dražší než jiný?Proč je sako od Zegny dražší než z C&A?Jsou věci který ani ta největší antipatie,a že ty jí evidentně trpíš,prostě nezmění - pokud někdo dělá výrobek u kterýho používá hodnotnější materiály a sofistikovanější technologie,tak si na něj nasadí prostě vyšší cenu.Pokud někdo používá levnější materiály a jednodušší techniku,tak buď nabízí výrobek srovnatelný kategorie za nižší cenu,nebo kategorie vyšší za zhruba stejnou cenu.To je prostá logika.
Jinak do žádnýho autosalonu chodit nemusím,abych věděl že tvůj kec o "stovkách lepších aut" byl jenom takovej výplod,ze kterej jsi čekal "chlapský" poplácání po zádech od podobnejch hospodskejch kecalů,jako jsi ty sám.Nebo snad máš nějakou rozumnou teorii proč u nás,v zemi kde i za normálního stavu každej dvakrát otočí korunu než jí utratí,je nejprodávanější Yeti "pro voly"?A proč má ta chudinka "ve všech směrech lepší" Vitara čtvrtinový prodeje?Jaktože přední příčky okupujou XC60 a Q5,když auta jako X-Trail nebo CX-7 by teda dle tebe měly nabídnout stejný,ne-li lepší službu za nižší peníze a oni přitom mají třetinový prodeje?
31. 1. 2010 11:54
Re: STYL.CZ
proč by si měl kupovat auta která se mu nelíbí a navíc jsou objektivně vzato odporná? :-|
30. 1. 2010 23:54
Re: STYL.CZ
Tleskám za vlastenectví nicméně u fabie II jsem velmi zdrženlivý protže poprvé když jsem ji spatřil myslel jsem že je to suzuki swift a dodnes mě neoslovila naštěstí můj názor je menšinový i když možná že potvrzení toho budou vyšší prodeje octavii než fábii a nemusí to být zrovna proto že osma slevnila a nebo že se dá koupit tour za velmi slušný peníz.
31. 1. 2010 00:30
Re: STYL.CZ
Překvapení z Fabie II jsme byli jistě všichni. Ukazuje se, že to ovšem Škodováci střihli dobře. Ty vyšší prodeje octavií jsme již rozebírali, neznamenají nutně potvrzení negativ Fabie...
31. 1. 2010 01:02
Re: STYL.CZ
marně přemýšlím jestli je tvůj příspěvek geniální ironie nebo jestli sis trošku přihnul takhle při sobotě >:D
31. 1. 2010 01:53
Re: STYL.CZ
Souhlas - Yeti je trefa. :yes:
30. 1. 2010 22:55
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Slavek-TDM
31. 1. 2010 22:02
Re: kolik se vyrabi tohodle dokonalyho
Plan je kolem 50ti tisic, ale zrejme se bude navysovat. Jel jsi s tim dokonalym xindlem? Jiste pak dokazes napsat nejaky negativni vlastnosti pri jizde...
31. 1. 2010 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2010 01:03
marně přemýšlím
jestli yeti odporným designem překonává roomstera ale spíš ne roomster nemá konkurenci :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2010 17:19
Re: marně přemýšlím
Fejslift je na obzoru, jsem zvědav...
Avatar - Ada je zase tady
31. 1. 2010 23:28
Re: marně přemýšlím
Yeti je designove nad Rumunsterem od nekolik radu. Podivej se na bocni linii.

Jinak Yeti s benzinovym motorem je nesmysl. Cela tahle diskuse o benzinovych motorem je jak diskuse o tom, ktera cernobila televize je lepsi. Benzinovy motor proste uz odnesla historie. :no:
2. 2. 2010 12:59
Re: marně přemýšlím
tebe asi zasypal sneh tuto zimu mozog, ked toto citam. Benzinovy motor ma super buducnost. Vyskusaj si 1.2 TSI a 1.8 TSI, co ti mam na to povedat. Praveze diesle sa k Yetimu fakt nehodia.