Novinky
Tohle uz jsem odhadoval hned pri predstaveni, ale myslel jsem, ze Nemci vydrzi az do faceliftu. Bohuzel VW firemni policy zatim neumoznila kombinaci se 4x4, coz je vecna Skoda >😁
1,4 TSI + 4X4 to by byl prodejní trhák, skoda. Bylo by to optimum z hlediska vykonu/ceny/provoznich nakladu. Vecna skoda. 😒
To není tak jisté. Záleželo by na příplatku za 4x4. Troufnu si tvrdit, že pro minimálně 85 % kupců Yetiho bude nejtěžší terén to, co dnes vidíme z oken (tj. sněhová břečka ve městě) a ze zpevněné komunikace sjedou leda na trávník před barákem... Na to 4x4 není potřeba a ostatní, kteří jezdí např. pravidelně na nějakou vesnici atp, ti si holt koupí dvoulitr 4x4.
Pán je soudruh? Buď si vezmi dvoulitr, nebo nevotravuj. To už tady jednou bylo.
co to meleš? dyť má pravdu..
Většina těhdle škodovek v životě teren nepozná.. dyť na to ani nemají 😉
Většina těhdle škodovek v životě teren nepozná.. dyť na to ani nemají 😉
Nemyslím si, na SUV se 4x4 by to mělo být raději silnější 1,4TSI kombinované s kompresorem, a to je vzhledem ke stejně výkonné 1,8TSI skoro zbytečné... Naopak je moc dobře, že konečně půjde objednat i DSG...
Nezabúdaj, že je tu aj Tiguan a treba nechať miesto pre Seat Tribu. VW sa už poučil u Fabie I a Octavie I a II a dnes si už neodpustí Škodu zdiskreditovať tak, aby, ak sa niekomu pozdáva VW(trebárs Tiguan 4Motion 1.4TSI), tak aby o Škode ani len nerozmýšľal. Ale nevadí, kde by dnes bola Škoda bez VW? 😄 :yes:
Kde by byla Škoda bez VW? Byla by součástí Kosočtverce a o veleúspěšných pěti modelových řadách by si nemohla ani nechat zdát 😄 Místo toho bychom tu pravděpodobně měli další Logany a Sandera.
toto vozidlo má motor 1,2? jak slabomyslné!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ještě mi můžeš argumentovat, že fiaty 600 mají taky motor. třeba by padl i do jetiho, to auto by jezdilo a řidič by jej využil. (doma na dvorku)
Osobně si nemyslím, že by yeti 4x4 byly určeny do terénu. Naopak, připojitelný pohon všech kol je pomocníkem v situacích, jako jsou v této době na silnicích (sníh, mráz). Ale i na mokro, nezpevněných cestách.
4x4 v tomhle případě není až tak pomocník do terénu, jako spíš na "pro normální život". Samo, dá se bez toho žít. To je můj pohled na věc.
4x4 v tomhle případě není až tak pomocník do terénu, jako spíš na "pro normální život". Samo, dá se bez toho žít. To je můj pohled na věc.
Přesně tak to je. Myslím, že největší úspěch bude mít na našich kopečkách, když jsem byl v létě v Beskydech, říkal jsem si, že přesně sem by se to mohlo dobře prodávat, asi jim to tam za půl roku přijdu zkotrolovat, abych věděl, jestli na mě dali... 😉
Je to tak. Jak by mohl být určený do terénu, když v Evropě nic takového není, a když už se tomu náhodou něco podobá, tak se tam stejně autem nesmí 😄
Ano. 4x4 je o životě. Rozdíl mezi dvojkolkou a čtyřkolkou (bez ohledu na systém) je v tom, že když vyjedeš se čtyřkolkou na zasněženou silnici, jedeš zcela přirozeně devadesátkou dál a podivuješ se nad tím, jak to, že ti kolem tebe jedou "jenom šedesát". A jak píšeš, zejména do této lednové doby je to k nezaplacení. Hory, břečka, blátíčko, pohyb po městě, přejíždění městských závějí... to všechno je o řád lepší než ve dvojkolce.
Dokud člověk neokusí 4x4 nedovede si tu praxi realisticky představit. Za sebe mohu říci, že pohon 4x4 nejvěrněji odráží mých 99% silničních potřeb.
Samozřejmě, že v létě za sucha, kdyby chtěl člověk zažívat dokonalé sepětí člověka a stroje, vskočí třeba do něčeho z Mnichova se zadním náhonem a gumuje silnice. Kdo z nás však po tom touží a hlavně - kdo z nás to umí?
Takže životní praxe bežného šoféra, co se každej den pohybuje po silnicích a najede mezi 35 - 50 tisíci ročně mohu potvrtdit, že čtyřkolka je k nezaplacení.
Je pouze jediný problém, musí se to zaplatit, řekněme bratru někde v rozmezí 50 - 90 tisíc. Jen o tom to je. Argumentem proti může být snad jen to, že 80 procent kilometrů se dá najet na suchu. Jo, tohle má svojí váhu. No, můj pohled na svět je ten, že mám tendenci se blížit pokrytím k těm 99 procentům.
Závěr - ostrej jezdec, kterej umí a chce si užít - zadokolka třeba z mnichova. ostrej jezdec, kterej umí, chce si užít a umí si to i zaplatit - Porsche na léto, Porsche 4x4 na zimu 😄 Na zimu jsou na tom o fous lépe předokolkaři před zadokolkařema (s motorm vpředu), neb ta váha motoru jim trochu pomáhá ze závějí. Ten, kdo jede na bezpečnost, vyznává "komfort jako krédo", musí jezdit každej den, ten ať volí 4x4.
Příklad za všechny - v noci napadl sníh, jedu dálnicí směr Dráždany, jedu ráno kolem sedmé, ani u nás ani v Německu ještě neprojel pluh, je po vánocích, sem tam auto na pěticentimetrovém překrásném poprašku (vše je v bílé, fakt paráda). Auta kolem se plouží po dálnici 70, já jedu na 4x4 v levém pruhu 110 jízdu tzv. brnkačku, jen si kontruluju horizont, abych nemusel na brzdu, na to pozor. Tak to chodí na dálnicích. Jak to chodí na diskuzi tu předvedl jeden borec, který napsal - čtyřkolka je na nic, všechno je jen o rukách a o nohách >😁 Asi běhá často na běžkách...
Dokud člověk neokusí 4x4 nedovede si tu praxi realisticky představit. Za sebe mohu říci, že pohon 4x4 nejvěrněji odráží mých 99% silničních potřeb.
Samozřejmě, že v létě za sucha, kdyby chtěl člověk zažívat dokonalé sepětí člověka a stroje, vskočí třeba do něčeho z Mnichova se zadním náhonem a gumuje silnice. Kdo z nás však po tom touží a hlavně - kdo z nás to umí?
Takže životní praxe bežného šoféra, co se každej den pohybuje po silnicích a najede mezi 35 - 50 tisíci ročně mohu potvrtdit, že čtyřkolka je k nezaplacení.
Je pouze jediný problém, musí se to zaplatit, řekněme bratru někde v rozmezí 50 - 90 tisíc. Jen o tom to je. Argumentem proti může být snad jen to, že 80 procent kilometrů se dá najet na suchu. Jo, tohle má svojí váhu. No, můj pohled na svět je ten, že mám tendenci se blížit pokrytím k těm 99 procentům.
Závěr - ostrej jezdec, kterej umí a chce si užít - zadokolka třeba z mnichova. ostrej jezdec, kterej umí, chce si užít a umí si to i zaplatit - Porsche na léto, Porsche 4x4 na zimu 😄 Na zimu jsou na tom o fous lépe předokolkaři před zadokolkařema (s motorm vpředu), neb ta váha motoru jim trochu pomáhá ze závějí. Ten, kdo jede na bezpečnost, vyznává "komfort jako krédo", musí jezdit každej den, ten ať volí 4x4.
Příklad za všechny - v noci napadl sníh, jedu dálnicí směr Dráždany, jedu ráno kolem sedmé, ani u nás ani v Německu ještě neprojel pluh, je po vánocích, sem tam auto na pěticentimetrovém překrásném poprašku (vše je v bílé, fakt paráda). Auta kolem se plouží po dálnici 70, já jedu na 4x4 v levém pruhu 110 jízdu tzv. brnkačku, jen si kontruluju horizont, abych nemusel na brzdu, na to pozor. Tak to chodí na dálnicích. Jak to chodí na diskuzi tu předvedl jeden borec, který napsal - čtyřkolka je na nic, všechno je jen o rukách a o nohách >😁 Asi běhá často na běžkách...
Jo pod tohle bych se podepsal 😉
Jinak ocenuju, že ze sebe nedelas ridice co umi, malokdo si to umi priznat. 😉
Jinak ocenuju, že ze sebe nedelas ridice co umi, malokdo si to umi priznat. 😉
"Umí" tedy alespoň podle mých kritérií tak 4 %. Tedy... jiná čtyři procenta, rozumíš mi 😄 Prostě tím chci říct, že jsem sice sluchař a jízda mě neskutečně baví, koneckonců mám najeto přes 800 tisíc km, ovšem, že bych jako byl driftařskej jezdec, to ani náhodou. I když jsem dnes musel na horách povinně na chvíli vypnout asistenta jízdy a s dětma zadriftovat. No... to bylo něco 😄
Jinak mě těší, že máš na 4x4 obdobnej názor.
Jinak mě těší, že máš na 4x4 obdobnej názor.
:yes😒br />
Pěkně a hlavně střízlivě vystiženo. Jen dodám, že mě často pobaví zdejší snaha snižovat význam čtyřkolky (bez ohledu na systém) s odkazem na to, že majitelé nikdy neopustí asfalt a terén tady vlastně ani neexistuje.
"Terén" je v každé krajině o něco zvrásněnější než je u Kolína a až se v zimě na silnici třetí třídy zúžené pluhem na jeden pruh budeš vyhýbat protijedoucí dvoukolce, pak pochopíš.
A to o těch brzdách je pro změnu potřeba připomenout všem, co si pletou trakci a brzdnou dráhu.
Pěkně a hlavně střízlivě vystiženo. Jen dodám, že mě často pobaví zdejší snaha snižovat význam čtyřkolky (bez ohledu na systém) s odkazem na to, že majitelé nikdy neopustí asfalt a terén tady vlastně ani neexistuje.
"Terén" je v každé krajině o něco zvrásněnější než je u Kolína a až se v zimě na silnici třetí třídy zúžené pluhem na jeden pruh budeš vyhýbat protijedoucí dvoukolce, pak pochopíš.
A to o těch brzdách je pro změnu potřeba připomenout všem, co si pletou trakci a brzdnou dráhu.
Naše země má to štěstí, že patří k evropské historické kolébce automobilů. Tradice, jak známo, zavazuje. Nám s tím novým zavazováním musel trochu helfnout VW. Výsledek ovšem stojí za to. Možná nechodíš a chodit ani nebudeš v kvádru z Prostějova, možná meleš maso na strojku z Francie, ale co se týká aut, tam jsme dnes vlastně... soběstační. Pojmeme-li to šířeji, tedy včetně výrobních tuzemských perlorodek (Kolín, Nošovice), má cenu pořizovat dovozově vlastně jen prémii a exklusivitu v podobě originálních solitérů. Mainstream a lowend dokážeme vykrývat vlastní výrobou. Samozřejmě, že královnou je, a bude Škoda. Jistě jsme všichni na její výsledky hrdí. Také je na co.
Roomster vnesl do své třídy dosud nebývalou eleganci a šmrnc. Fabia II pak doslova vtrhla do třídy avantgardním pojetím, nepodskočeným vnitřním prostorem a dokonalou praktičností, jasné eso třídy. Octavia není jen evergreen, to je doslova perla silnic, zejména v mutaci kombi a jako scout je to treafa doslova do desítky. Superb (taktéž v kombi) se stal zcela přirozeně esem ve střední mainstreamové třídě. V mutaci sedan/lift pak plní bezezbytku požadavky kladené na důstojnou, kvalitní, reprezentativní káru pro dobře žijícího, dobře postaveného člověka.
No, a nyní YETI. Tedy ten, který scházel, ten, který vnesl na silnice tolik potřebný aktuální styl doby, styl... ŠKODY :yes: Prakticky není nic, co by mělo potenciálního kupce odrazovat - prvotřídní materiály, vynikající podvozek, pohon 4x4, světové motory, zejména benzín je vrcholem světa v daných kategoriích, a pak... ten zmíněný styl. Přesně tohle Škoda potřebovala. A přesně tenhle výrobek potřebovali zdejší motoristé.
Yeti naplní jakékoliv požadavky mladé rodiny, chalupáře i mladého kluka, po okraj. Zejména ten mladý jezdec, nazatížený komplexem ze sebe sama, může v Yetim nalézt dokonalého kamaráda. Výkon, průchodnost, image, prestiž, můžeme Yetiho považovat za stylového, inspirativního krále našich (SUV)silnic.
BRAVO ŠKODA :yes:
Roomster vnesl do své třídy dosud nebývalou eleganci a šmrnc. Fabia II pak doslova vtrhla do třídy avantgardním pojetím, nepodskočeným vnitřním prostorem a dokonalou praktičností, jasné eso třídy. Octavia není jen evergreen, to je doslova perla silnic, zejména v mutaci kombi a jako scout je to treafa doslova do desítky. Superb (taktéž v kombi) se stal zcela přirozeně esem ve střední mainstreamové třídě. V mutaci sedan/lift pak plní bezezbytku požadavky kladené na důstojnou, kvalitní, reprezentativní káru pro dobře žijícího, dobře postaveného člověka.
No, a nyní YETI. Tedy ten, který scházel, ten, který vnesl na silnice tolik potřebný aktuální styl doby, styl... ŠKODY :yes: Prakticky není nic, co by mělo potenciálního kupce odrazovat - prvotřídní materiály, vynikající podvozek, pohon 4x4, světové motory, zejména benzín je vrcholem světa v daných kategoriích, a pak... ten zmíněný styl. Přesně tohle Škoda potřebovala. A přesně tenhle výrobek potřebovali zdejší motoristé.
Yeti naplní jakékoliv požadavky mladé rodiny, chalupáře i mladého kluka, po okraj. Zejména ten mladý jezdec, nazatížený komplexem ze sebe sama, může v Yetim nalézt dokonalého kamaráda. Výkon, průchodnost, image, prestiž, můžeme Yetiho považovat za stylového, inspirativního krále našich (SUV)silnic.
BRAVO ŠKODA :yes:
opět si dokázal vykouzlit usměv na mojí tváři >😁
Ty si opravdu škodil! Tak hrozný auta jako je hnusná fabia a malý sněhulák (yeti), který je tak akorát do města si může koupit jenom vůl!!! Za ty peníze si můžu koupit stovky lepších aut!
Škoda, že sis z té stovky zatím žádné auto nekoupil.
Asi tě nepotěším, ale mám Mitsubishi outlander a Suzuki vitaru. Můžeš přijít a svezu tě, ať vidíš, co si můžeš za stejný peníze koupit! Poslední dobrá škodovka byla stovka!
Outlander je vyloženě auto stejný kategorie jako Yeti. 8-s A co se týče Vitary - napiš mi prosím v čem konkrétně je lepší než Yeti?A pak bych prosil ještě seznam minimálně těch zbejvajících 99 aut...
Já neříkám,že je outlander stejná třída (je vyšší),ale je za stejnou cenu! A vitara je prostornější a hlavně i do terénu! Běž se podívat do autosalónů (mimo škoda) a uvidíš je sám,věř mi!
A nenapadlo tě někdy,že existuje nějakej důvod proč jsou některý auta dražší než jiný?Proč je sako od Zegny dražší než z C&A?Jsou věci který ani ta největší antipatie,a že ty jí evidentně trpíš,prostě nezmění - pokud někdo dělá výrobek u kterýho používá hodnotnější materiály a sofistikovanější technologie,tak si na něj nasadí prostě vyšší cenu.Pokud někdo používá levnější materiály a jednodušší techniku,tak buď nabízí výrobek srovnatelný kategorie za nižší cenu,nebo kategorie vyšší za zhruba stejnou cenu.To je prostá logika.
Jinak do žádnýho autosalonu chodit nemusím,abych věděl že tvůj kec o "stovkách lepších aut" byl jenom takovej výplod,ze kterej jsi čekal "chlapský" poplácání po zádech od podobnejch hospodskejch kecalů,jako jsi ty sám.Nebo snad máš nějakou rozumnou teorii proč u nás,v zemi kde i za normálního stavu každej dvakrát otočí korunu než jí utratí,je nejprodávanější Yeti "pro voly"?A proč má ta chudinka "ve všech směrech lepší" Vitara čtvrtinový prodeje?Jaktože přední příčky okupujou XC60 a Q5,když auta jako X-Trail nebo CX-7 by teda dle tebe měly nabídnout stejný,ne-li lepší službu za nižší peníze a oni přitom mají třetinový prodeje?
Jinak do žádnýho autosalonu chodit nemusím,abych věděl že tvůj kec o "stovkách lepších aut" byl jenom takovej výplod,ze kterej jsi čekal "chlapský" poplácání po zádech od podobnejch hospodskejch kecalů,jako jsi ty sám.Nebo snad máš nějakou rozumnou teorii proč u nás,v zemi kde i za normálního stavu každej dvakrát otočí korunu než jí utratí,je nejprodávanější Yeti "pro voly"?A proč má ta chudinka "ve všech směrech lepší" Vitara čtvrtinový prodeje?Jaktože přední příčky okupujou XC60 a Q5,když auta jako X-Trail nebo CX-7 by teda dle tebe měly nabídnout stejný,ne-li lepší službu za nižší peníze a oni přitom mají třetinový prodeje?
Tleskám za vlastenectví nicméně u fabie II jsem velmi zdrženlivý protže poprvé když jsem ji spatřil myslel jsem že je to suzuki swift a dodnes mě neoslovila naštěstí můj názor je menšinový i když možná že potvrzení toho budou vyšší prodeje octavii než fábii a nemusí to být zrovna proto že osma slevnila a nebo že se dá koupit tour za velmi slušný peníz.
marně přemýšlím jestli je tvůj příspěvek geniální ironie nebo jestli sis trošku přihnul takhle při sobotě >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jestli yeti odporným designem překonává roomstera ale spíš ne roomster nemá konkurenci 😄
Yeti je designove nad Rumunsterem od nekolik radu. Podivej se na bocni linii.
Jinak Yeti s benzinovym motorem je nesmysl. Cela tahle diskuse o benzinovych motorem je jak diskuse o tom, ktera cernobila televize je lepsi. Benzinovy motor proste uz odnesla historie. :no:
Jinak Yeti s benzinovym motorem je nesmysl. Cela tahle diskuse o benzinovych motorem je jak diskuse o tom, ktera cernobila televize je lepsi. Benzinovy motor proste uz odnesla historie. :no:
Vesměs jde ale o velmi povedenou škodovku. :yes:
Navíc rozdíl mezi 1.6 TDI a 2.0 TDI je jenom 37 kilo. U auta téhle kategorie zanedbatelné.
Ta tvoje T5 se mi nějak nezdá, je to přecijenom velká čubka s obrovskou čelní plochou... Do tý stovky budiž, tam aerodynamika skoro nebolí. Ale při 170? Moje O1 1.9 pumpe-düse si při 170 kmh taky řekne o 9-10 litrů, při vmax dokonce 13,2. Tatíkova Ibiza se stejným motorem je při stejné jízdě tak o litr-litr a půl úspornější.
Seat Altea XL 1.9 TDI mi při 130 kmh bral 7, moje óčko je v téhle situaci ještě pod 6.
Yeti nie je veľké auto.
Myslím, že je to další z mnoha "jasných a jednoznačných důkazů", jak VW škodovku škrtí a neumožňuje jí využívat nejlepší techniku.