Možná vypadají hračkózně, ale rozhodně tak nejezdí. Elise: motor veprostřed, nizoučká hmotnost, bezpříkladná agilita, to je pravý auto na ježdění, sporťák, ne jako např. 2 tuny těžkej SL, kterej má sice ve verzi 65 AMG 612 koní, ale jako sporťák nestojí za nic.Záleží na tom, co od auta čekáte, pokud chcete zábavu, je jen málo alternativ k Lotusu.
..no tak kamaráde... to máš sakra pravdu... Ale tenhle prcek... moc se mi líbí jako víkendové autíčko... Ve švýcarech jich jezdí hodně a je to paráda, když ho vidíš pelášit serpentinama vzhůru.... :yes::yes:;-) super... taková větší motokára... :yes:
Kdyz jsem jel v lete v Belgii, tak me jich predjizdelo asi 5 za sebou. Kazdej jinak barevnej a bylo to paradni :yes: Ono teda v Belgii potka clovek na silnici ruzny slusny kousky :yes:
toz to co dodat?? jedine snad ,kdo mi ho zaplati?? je to velice vyhodna nabidka pro obe strany - kdo mi ho zaplati,slibuju,ze bude prvni koho svezu!!! ;-) >:D >:-[]
Kdysi v minulém století měl můj kamarád Lotus (original Matchbox) a já jej strašně moc chtěl. No a stálo mne to spoustu přemlouvání a nakonec tři (slovy 3) jiný auta. A včíl (si) s ním jezdí můj syn. Mít tak Lotuse ve skutečné velikosti - zrovínka třeba tenhleten - no tož to by byla paráda!
Lotus opet boduje, v predkladani vselijakych omezenych serii svych hracek je snad neprekonatelny. Chudaci sberatele nestihaji :-)
Jinak ad. ty cinani. Treba zrovna Lotus vlastni malajci.