Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Shell V-Power Diesel: obohacená nafta v prodeji

37 komentářů

Tak to jsem na to velmi zvědavý, muhehe. Hned to vyzkouším a podám pak report. Ona už takhle nafta od Shellu je jednička, takže tohle bude eňo ňůňo >😒] Jen aby to nestálo o 3,- víc na litru 😉
V Nemecku a Rakousku se prodava davno a je to fakt dooost znat. Nizsi spotreba, vyssi vykon a prijemnejsi zvuk i beh motoru. Ma to neco do sebe nalit to tam aspon obcas.
Zjistěte někdo prosím kolik stojí.
Dík.
V lete v Rakousku tusim 1,15 euro oproti 0,98 za normalni naftu.
Jak moc se to vyplatí? Rozdíl oproti klasický 95 je pár korun, ušetří to ty peníze třeba aspoň na spotřebě a pocitu z jízdy?
Srovnavaji to chlapci s Aral Ultimate Diesel. Bohuzel tam neni normalni nafta, takze je to velice objektivni. Donedavna jsem mel auto, ktere bylo extreme citlive na kvalitu benzinu. Kdyz to byl hnuj, tak netahlo. Testoval jsem s nim VPower benzin....a nic. Chovalo se to stejne jako s normalnim. Jedina vyjimka byl benzin od Jet-ky. S nim to fakt tahlo o poznani vic. Verit mi nemusite, ale bylo to tak. S dieslem tedka jezdim na OMV. Tam je treba oproti Benzine o dost lepsi nafta.
Moje poznatky jsou naprosto opačné. Ve Fabii 1.4 MPI byl rozdíl na V-power rozhodně znát. Jak na pružnosti, tak na topspeedu. Teď mám naftu a tankuji jedině u značkových pump. S OMV v ČR mám špatné zkušenosti = subjektivně nižší výkon a vyšší spotřeba. Naopak u Shellu přesně obráceně. Také jsem tomu nevěřil, než jsem to sám vyzkoušel. Moji kamarádi, kterým jsem to doporučil zaznamenali stejné pocity. Pumpy jako Esso, JeT jsou na tom určitě lépe než OMV, ale ne tak dobře jako Shell. Na druhou stranu OMV má snad nejlepší evropskou síť čerpaček a tak mimo ČR tankuju u nich, pokud nenarazím na Shell. Tam se mi ale zdá, že je kvalita srovnatelná s CZ Shellem. Je to hodně o subjektivních pocitech a mé jsou takovéto 😉
Muze byt. Ja tankuju naftu a to zas muze byt neco jineho 😄 V Italii bylo nejlepsi Esso. V Rakousku OMV. U CZ Shellu jsem naftu nikdy nebral, ale benzin jo. I kdyz ten VPower jsem testoval pred lety, kdyz ho zacali prodavat. Mimo to ten motor muze mit jine vlastnosti a sedne mu jine palivo...je to asi o subjektivnim pocitu 😄 Kazdopadne jsem si vsiml, ze s rakouskou naftou jsem mel mensi spotrebu nez s naftou od Benziny. Pritom jsem jel pres Alpy (nahoru), tak to terenem byt nemohlo.
Do Fábky šel benzín, teď tankuju taky naftu. Asi jsi to přehlédl... Fakt tu naftu u Shellu zkus a pak dej vědět. Zajímá mě tvůj postřeh 😉
JJ prehledl. Bohuzel jsem bral vcera plnou, ale priste to teda zkusim. Jenze to bude tak po vykendu ;-\ S pulkou nadrze nema smysl neco testovat, kdyz se to promicha...
OK OK, já mezitím testnu ten V-power a pak vyměníme info 😉
JJ 😉
tak já taky... čerstvě... 😉
Já měl v Itálii dobré zkušenosti s naftou od Q8. Zkusils ji?
Jednou jsem to nabral kdesi u Neapole. Nebyl to zadny extra zazrak a navic byla hrozne draha. Ve finale to byla "normalni" nafta. Teda ani zazrak, ani hnuj. Nejlepsi fakt bylo Esso a mozna Total. Bylo to levnejsi nez par metru vzdaleny Agip a kvalitativne totez. Mimochodem jen jednou jsem bral na takove mini benzince se 2 stojanama u toho jezera kus na Rimem. Byl non-brand a jelo to uplne normalne. Obecne v Italii jsem mel jedine kriterium cenu. Kvalita byla +- stejna.
Je krásně vidět, jak je to hodnocení individuální 😄 Já jezdíval po Itálii dodávkou s obyčejným komurkovým vznětovým dvaapůllitrem bez turba a ta jela na naftu Q8 nejlíp.
"...podle ADAC, částečně vyvažuje několikaprocentní (1,0 až 5,6 😖 snížení spotřeby paliva,..."
ADAC - kto by im veril?
Vyzkoušel jsem V-Power Diesel (Octavia TDI 1,9) a musím napsat, že to je jen reklama. Jezdím stejné štreky a spotřeba je spíše vyšší nebo stejná, jízdní vlastnosti taktéž. Co je vyšší, to je cena. Jediný rozdíl v kvalitě nafty na motoru jsem pozoroval s dieslem u čerpadel ÖMV v Rakousku v zimě. To bylo jednoznačně vidět na výkonu motoru proti naftám v Česku u jiných pump. ;-\
dtto Shell Vídeňská
Uz se tesim jak to vyzkousim ve sve FRS,jenom musim pockat az to bude i u nas.Do Prahy,Brna ani do Olomouce se me kvuli tomu nechce...
Ale hosi, na fabii 1.2 htp poznate leda kulovy! To chce AUTO s MOTOREM! :yes:
takže alespoň poloauto s 1.4 TDi.... >😁 >😁 >😁
Ja bych se primlouval za 1,9 SDI, to je muj nejvetsi naftovy favorit😄
>😁 Spis jsem mel na mysli takovy 4.0 V8 od Audi (te znacky co bude mit vlastni televizi) :yes:
vite uz nekdo kolik ta parada stoji ???? chci to vyzkouset (2,5tdiQ)
kdo hledá, najde.. - udajne 😒br />
tusim, 32,40 Kc/l, 26.10.2005
31,90
Chlapci, kolik Vam za toto PR dali? Aspon ty slova ze shell.cz jste mohli prehazet a dodat neco svyho, pekna skryta okata reklama... Stoji za to informovat o teto novince, ale muzete se to udelat lip. Jinak se tesim az si to ve svym 330d vyzkousim, doufam ze tech par koni navic ucitim!
prosim auto.cz zda by to nemohli zjistit, diky
co se týče ceny,tak aspoň v Brně je jako benzín V-Power o 1,50kč dražší, než normal, ale určitě do ní pujdu, protože jsem si spočítal, že když vezmu za 500kč a budu mít spotřebu jen o 0,2l nižší, tak to vyjde témeř nastejno a to nepočítám, že chráním motor a mám lepší výkon. zítra ju zkusím
Pokud jsem nekde neudelal botu, tak😒br /> za 500 mas bud 17.2l nafty normalu za 29 nebo 15.9l nafty s aditivem za 31.50 Pri prumerne spotrebe ropaka 5l normal/100 to znamena, ze na 17.2l ujedu 344km a pri spotrebe 4.8l/100 u aditiv najedu na 15.9l 331km Takze se to porad nevyplati, ikdyz pravda o fous 😄 Mimochodem by me fakt moc zajimalo, kdo pozna ten "zvyseny" vykon o par koni navic a kdo si dat tu praci a nezavisle rozdela a nafoti motor pred a po ujeti dvou nadrzi na v-power brikety 😄
>😁 :yes:
Praha - Ruzyne 32,10 Kc, Jizni Spojka 31,90 Kc. Dal sem full, uvidim co z toho vyleze...
To jsi nemusel utracet penize. Vylezou z toho zase jen saze z vyfuku 😉
Uz jsi nekdy slysel o DPF? 😉
Udělal jsem dnes to samé.... A matesi, saze z toho budou. Ale bude jich míň 😉