je zajímavé, že model je to E50KCC, avšak v textu je ucedeno E55KCC :no: Jinak je to jak po výkonové, tak po vizuální stránce velmi povedený drak... takže držím palce a pokračovat v nádherné práci :yes:
Um der Optik auch in Sachen Leistung zu entsprechen, wurde die Motorsteuerung des 5,0-Liter-V8 neu programmiert, die Nockenwellen modifiziert und ein Kompressor verpflanzt. Heraus kam 595 PS bei 5.800/min. und ein maximales Drehmoment von 770 Nm bei 2.000/min. Derart potent - die Serienversion leistet 306 PS - soll der E50KCC in 4,9 Sekunden aus dem Stand auf Tempo 100 sprinten, die Höchstgeschwindigkeit wird elektronisch bei 250 km/h abgeregelt.
To mi připomíná citát z pelíšků:
"To muselo dát hrozně práce! A přitom, taková blbost, žejo..."
Kvůli 20mm taková divočina se zavěšením kol? To snad ani nemělo smysl.
A ty úpravy exteriéru mohli také udělat trochu vkusněji, takhle to vypadá jak tuzing od Milotecu, což je u auta s takovým respekt budícím agregátem pod kapotou značná škoda. :-(