Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kleemann E50KCC – supersportovní SUV

Dánský Kleemann je znám svými extrémně rychlými deriváty vozů Mercedes-Benz. Poslední novinka jeho stáje E50KCC ale kráčí poněkud odlišnou cestou.
Zpět na článek
20. 10. 2005 09:23
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 10. 2005 09:27
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2005 11:03
neregistrovaný "Luck"
20. 10. 2005 11:05
neregistrovaný "Luck"
20. 10. 2005 18:11
neregistrovaný "/////AMG"
21. 10. 2005 11:25
neregistrovaný "Ron Jeremy"
21. 10. 2005 17:23
neregistrovaný "Marferr"
21. 10. 2005 17:24
neregistrovaný "Marferr"
21. 10. 2005 20:53
neregistrovaný "Ozzy"
23. 10. 2005 20:24
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 10. 2005 09:23
povedlo
ten zvysenej podvozek E-cku prekvapive slusi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2005 09:27
Re: povedlo
Souhlasím, pane. Vážně jsem také mile překvapen. ;-)
neregistrovaný "Luck"
20. 10. 2005 11:03
E50KCC vs. E55KC
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Luck"
20. 10. 2005 11:05
E50KCC vs. E55KC
je zajímavé, že model je to E50KCC, avšak v textu je ucedeno E55KCC :no: Jinak je to jak po výkonové, tak po vizuální stránce velmi povedený drak... takže držím palce a pokračovat v nádherné práci :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "/////AMG"
20. 10. 2005 18:11
4,9 Sekunden ::))
Um der Optik auch in Sachen Leistung zu entsprechen, wurde die Motorsteuerung des 5,0-Liter-V8 neu programmiert, die Nockenwellen modifiziert und ein Kompressor verpflanzt. Heraus kam 595 PS bei 5.800/min. und ein maximales Drehmoment von 770 Nm bei 2.000/min. Derart potent - die Serienversion leistet 306 PS - soll der E50KCC in 4,9 Sekunden aus dem Stand auf Tempo 100 sprinten, die Höchstgeschwindigkeit wird elektronisch bei 250 km/h abgeregelt.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ron Jeremy"
21. 10. 2005 11:25
citát z pelíšků
To mi připomíná citát z pelíšků:
"To muselo dát hrozně práce! A přitom, taková blbost, žejo..."
Kvůli 20mm taková divočina se zavěšením kol? To snad ani nemělo smysl.
A ty úpravy exteriéru mohli také udělat trochu vkusněji, takhle to vypadá jak tuzing od Milotecu, což je u auta s takovým respekt budícím agregátem pod kapotou značná škoda. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marferr"
21. 10. 2005 17:23
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marferr"
21. 10. 2005 17:24
Bomba
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ozzy"
21. 10. 2005 20:53
dobrý ale...
dobrý ale k čemu,myslím že MB vyrabí ML :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
23. 10. 2005 20:24
Re: dobrý ale...
no třeba si myslel že to bude jako alternativna k allroadu