V Německu už Audi začalo nabízet své nové SUV pod názvem Q7, vůz se nabízí s benzínovým osmiválcem 4.2 FSI a dieselovým šestiválcem 3.0 TDI. Cena startuje na částce 48 900 euro.
Jo, je to drahy jako prase, ale na druhou stranu si muzes vybrat jen ty prvky vybavy, ktere opravdu chces. (Narozdil od japoncu a bohuzel i nekterych jinych znacek, ktere voli pakety vybav).
Jinak Q7 dobry, ale RR Sport vyborny :yes::-!
Videl som ho naživo v Nitre a neviem, neviem... Zhodli sme sa na tom, že keby na chladič nalepili znak, ja neviem, napr. citroen, tak predaju tak 10 ročne. Lenže ludia radi zaplatia za tie kruhy vpredu, a kupuju tuarega + jeden rad sedadiel.
Audi a Citronen bych nesrovnaval! :-)
Kupec Q7 si trochu vyhraje s barvou kastle, designem kol (aspoň 19´), foliema na sklo, barvou kůže/alcantary v interiéru, složí 2 mega u prodejce a ty budes slintat az kolem jeho OOOO půjdeš. >:-[]
Ale ja vim! :-)
Audi je rozhodne premiova znacka a me vzdy nastve, kdyz nekdo tyto vozy srovnava s jinymi (plebejskymi)znackami a tvrdi, ze ty levnejsi jsou stejne dobre nebo dokonce lepsi, a to jenom proto, ze sam na ne nema.
Stejne se zastanu Volva, BMW, Alfy atp.
Kritiku beru od toho, kdo jezdi v NOVEM voze premiove znacky a z nejakeho duvodu neni spokojen. ;-)
Někdo nahoře reagoval na srovnani touareg a q7, že touareg nic moc. Mam 2.5 tdi a jsem spokojenej. Do sedadel mně to sice nezatlačí, ale rozhodně není lenivý, jak někteří teoretici v některých diskuzích píšou. Zkoušel jsem V6 benzín, a bylo to horší. Teď snad už konečně začnou dodávat 3.0TDI, a to by pak mělo být přesně ono, nicméně před koupí jsem zkoušel A6 kombi s touto motorizací, čekal jsem na něj, ale byl jsem zklamaný, hluk od zadní nápravy a tak nějak celkově mi nesedla do "ruky". Q7 bude určitě zajímavé auto, určitě se zkusím svézt.
Jeste jedna vec by me zajimala, teda jestli te to neotravuje. Duvod pro porizeni SUV? Nic mi po tom neni, jen se tak lidi, ktery to maj ptam, co je k tomu vedlo. Je to cira zvedavost, nic postranniho v tom neni.
Nerozciluj se, plebejce. >:D Zivot je kratky a da se projet i v ziguliku. :-) Nikoho z niceho nepodezrivam, jen si myslim, ze vsichni ti lide, co si kupuji luxusni znacky, nejsou uplne blbi aby davali penize navic za obvyklou kvalitu a servis. Mir s Vami! :yes:
Proc blebejce? Ja si vozim svoji ctenou * v anglicke klasice;-)I zigula jsem kdysi ridil a byl jsem rad, ze jsem ho mel:-) S tema penezma za premiovy segment je to tezky. Jasne kousnes se a zaplatis si neco malo navic za tu znacku. Duvody muzou byt ruzny, prestiz, snobismus, potreba patrit "nekam", vztah ke znacce, fascinace konkretnim modelem....., bylo by toho na roman. S kvalitou uz je to tezsi. Dneska hlavni hraci na trhu udelaji stejne kvalitni Octavku stejne jako A8. Kdyz padnes na blbej kus, tak te nezachrani vubec nic, bez ohledu na premiovost znacky (mohl bych vypravet a bylo by to dlouhy). No a servis, to uz je kapitola sama pro sebe. V podstate musis doufat, ze kdyz uz nic jinyho, tak budou varit dobry kafe a mit pohodlnou sedacku v "cekarne":-) Rozhodnuti jit do premiove znacky by bylo na slusnou psychologickou studii;-) Rozhodne bych majitele nepodeziral z nejake extra vychytralosti a schopnosti "videt dal" :-)
O.K. Netvrdim ze jsou to nadlidi, to nesnasim, ale nemuzu z nich delat blbce a sebe chvalit, ze jsem usetril a mam to samy.
Mas pravdu, ze kazdy ma sva zivotni kriteria.
Zvlaste u britskych vozu hraje dle mne velkou roli image a design, samozrejme velmi pozitivni :yes:
A tak (prehanim) kdyz nekdo srovna nový Suzuki Swift A Mini a rekne, ze je to vlastne to samy, jen mnohem levnejsi - tak ja silim!
(Jinak obe auta jsou velmi povedena)
Servis je kapitola sama pro sebe, protoze kvalita sluzeb vzdy hodne zalezi na vedeni konkretni spolecnosti-dealera.
Ale myslim, ze u luxusnich znacek je mensi pravdepodobnost uletu nez u jinych nejmenovanych, vychazim ze svych zkusenosti.
A i to lepsi kafe a kvalitnejsi sedacka potesi :-)
S tou kvalitou mas pravfu.Jeden kamos ma firemnu audinu A6 rok vyroby 2003 ma najazdenych nejakych 150 000 km. Dokial nenajazdil 120 000 km hovoril ue ani nevedel ze ma auto. Do servisu chodil len na povinne prehliadky, ale jak prekrocil hranicu 120 000 km tak sa mu auto zacalo kazit a v servise bol kazdy druhy tyzden, a to este nehovorim o cenach v tom servise AUDI. Len vymena obycajnej ziarovky ho stala 1400 Sk. A inak AUDI Q7 je paradne auto, mal som moznost vyskusat ho s motorom 3.0TDI. je pekne zive a ani vela nezozere, len mne by tam viac pasovala manualna prevodovka.
tak jsem zvědavej kdo sem dotáhne první kousky jestli oficielní dovozce nebo někdo indivindi jako to bylo třeba u ML novýho ... jinak hezké autí, zvláště v černé :yes:
Na tohle nemáš, brácho. Zatím sto dotáh´ akorát k modrejm žárovkám a chlupatýmu volantu. A to je málo. Tohle, tohle je jiná liga. Na tohle, brácho, nevyděláš pašováním algeny do Dráždan. Tohle chce jiný kšefty. Tohle chce tvrdou pěst, ostrej pohled a dobrý boty. Až kolem tebe pojede (určitě tě předjede, s tím počítej už teď) vzdej mu hold. Neboť Q7 je tvůj cíl. A to tě šlechtí... vždycky je dobrý vědět o svým nedosažitelným snu...
Špatně ses navečeřel, nebo ses mrknul na stav svýho konta? Ach brácho... P.S. pozor na palec, aby se ti nepřekrvil ;-) A narovnej tu hubu >:D nebo ti to zůstane :yes: