Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R Proto: další krok k sérii

Sériová podoba se má na trh dostat až v roce 2007, a tak nyní, dva roky před premiérou definitivní podoby, prezentuje Nissan v Tokiu další krok v evoluci studií GT-R s přívlastkem PROTO.
Zpět na článek
19. 10. 2005 12:55
neregistrovaný "Fik"
19. 10. 2005 13:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 15:06
neregistrovaný "tůner Tamin"
19. 10. 2005 15:07
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 19:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 09:46
neregistrovaný "Skyline"
20. 10. 2005 12:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:37
neregistrovaný "Skyline"
20. 10. 2005 13:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 14:42
neregistrovaný "Skyline"
20. 10. 2005 18:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 10. 2005 10:50
neregistrovaný "Skyline"
20. 10. 2005 15:58
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 16:40
neregistrovaný "briza"
19. 10. 2005 19:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 13:54
neregistrovaný "speedy_s"
19. 10. 2005 15:01
neregistrovaný "Skyline"
19. 10. 2005 15:35
neregistrovaný "Don"
19. 10. 2005 16:03
neregistrovaný "nexus6"
19. 10. 2005 16:44
neregistrovaný "briza"
19. 10. 2005 19:28
neregistrovaný "Marko"
20. 10. 2005 09:33
neregistrovaný "briza"
20. 10. 2005 10:34
neregistrovaný "Marko"
20. 10. 2005 13:39
neregistrovaný "nexus6"
19. 10. 2005 16:22
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 16:47
neregistrovaný "speedy_s"
19. 10. 2005 17:27
neregistrovaný "125S"
5. 11. 2005 14:10
neregistrovaný "Filip"
5. 6. 2007 10:31
anonym
neregistrovaný "Fik"
19. 10. 2005 12:55
Uz aby tady byl:-)
je to krasavace - 350 ho nikdy nemohla nahradit. A az se vrati do JGTC, tak maji ostatni znacky smulu >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 13:07
Na čem záleží kvalita svezení
No hlavní otázka zní: budou ho Japíci exportovat jen do USA nebo i do EU? Pokud jen do USA, bude dozajista popisován jako rychlý, ostrý, komunikativní atd. Pokud se oficiální dealerství v EU rozhoupou, bude potřeba utratit za pár PR článků o podřadnosti amerických verzí, aby se zabránilo šedým importům za podstatně nižší ceny. Takže bude ve všech periodikách nachlup stejný článek o "1600 změnách" pro trh EU. Mezi kterýma samozřejmě nebudou popisovány ty změny k horšímu jako třeba křehčí nárazníky. Ale jak koukám na bitvu Murano versus americké Murano+Infiniti FX na pražských silnicích, tak na ty kecy o měkkých a špatných podvozkách jim moc lidí neskočilo. >:-[]
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "tůner Tamin"
19. 10. 2005 15:06
Re: velká kocentrace amerik.....
to mi nebudeš věřit, teď když jsem šel domů tak jsem na parkovišti viděl stát Chryslera New Yorkera v tý stříbrný nebo co to bylo a když jsem ušel asi třicet metrů tak na parkoviště zrovna přijížděl další , ale tmavě zelenej, jinak mě se moc nelíbí,ale jak se zdá tak je docela v kurzu........
neregistrovaný "Tamin"
19. 10. 2005 15:07
Re: velká kocentrace amerik.....
teď je bez tůnera iluze mýhi nicku dokonalá.......
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 19:09
Re: velká kocentrace amerik.....
New Yorker hlavně skoro nejde sehnat v bazarech i když jich tu jezdí dost (malou flotilu kdysi vlastnila i vláda ČR, než je odtuneloval komisař Schpidlo). Vždycky se po něm zapráší. Protože cena atakující zespoda 100 000, za takový velký, spolehlivý a pohodlný koráb je vážně pakatel. Však jsem se ho snažil propagovat v diskusi o laciných ojetinách. Pár niemandů mi tam za to málem utrhlo hlavu. >:-[] Neznalci.
neregistrovaný "Skyline"
20. 10. 2005 09:46
Re: velká kocentrace amerik.....
To s temi ojetinami a niemandy je ironie, nebo to (nedejboze) myslis vazne?
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 12:00
Re: velká kocentrace amerik.....
No Comment.
neregistrovaný "Skyline"
20. 10. 2005 12:37
Re: velká kocentrace amerik.....
??? Tomu rikam slovo do pranice ;-\
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 13:04
Re: velká kocentrace amerik.....
Když mně se zrovna nechce prát.
neregistrovaný "Skyline"
20. 10. 2005 14:42
Re: velká kocentrace amerik.....
Aha, takzes to myslel vazne, ale ve skutecnosti si tim zas tak jistej nejses. Proto predpokladas (spravne), ze budu mit nejake namitky. Jako treba ze clovek, hledajici auto za 100k, vetsinou netrpi prebytkem financi a i kdyz cena 100k za takovou obrovskou kravu je celkem nizka, zivit ho nebude zadna sranda. Ja uz videl i BMW 760 iL (V12, automat) za 110k, ale kdo by to chtel? Stejne tak New Yorker, pro fandy Amerik dobry, ale jako "levna ojetina" nepouzitelne. A rozhodne si s timto nazorem nepripadam jako "niemand". Chce to divat se na celkove naklady, nejen na porizovaci cenu (jen PR+havarijni+kradez bude rocne tak 25-30k, o benzinu nema smysl mluvit, 3.5V6 v automatu se do mestske zacpy hodi asi jako pionyr do leveho pruhu na nemecke dalnici). Takze se ani nedivim, zes s tim v te diskusi zadnou diru do sveta neudelal.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 10. 2005 18:09
Re: :-)
Jistý jsem si naprosto a stoprocentně. Jen mě nebaví psát pořád dokola jedno a to samý. Protože jsem čekal přesně ty argumenty, který píšeš. Mně je fuk, že to nemá socka-motor. Někdo koupí auto za 150 a šetří na benzínu. Já bych radši koupil za 100 New Yorker a jezdil pohodlně a bezpečně. Je to můj přístup a očividně nejen můj, vzhledem k tomu, že v bazarech se moc neohřeje.
neregistrovaný "Skyline"
21. 10. 2005 10:50
Re: :-)
Ty si sice ses jisty, ale uplne necim jinym:-) Zkusim to jinak - ver mi, ze az budes mit rozpocet na auto 100k, korabum jako NY se zdaleka vyhnes. Ty mluvis o tom, ze radsi, nez sockamotor budes mit levny auto. Fajn, ale to nejsi kupec z kategorie "hledam levnou ojetinu do 100k", ale minimalne o 100k vys. Myslim (a nemyslim to nijak zle), ze si zatim nedovedes predstavit, kdo a proc kupuje "levne ojetiny" a co ho k tomu motivuje. Uvedom si, ze s platem cca 10k cisteho mesicne (to ma cca 60% pracujicich u nas) si pri nejlepsi vuli nemuzes dovolit NY, kdyz jen pojistka bude 2-3k a benzin dalsich 8500 (2000 km, 14 l/100 km, 30 kc/l) - uz v tuto chvili je to vic, nez vydelas a to nemluvim o tom, ze musis bydlet, jist a oblikat se. Uc se, at tak nedopadnes, se svymi americkymi choutkami by ses musel rozloucit;-)
neregistrovaný "Tamin"
20. 10. 2005 15:58
Re: :-)
no já bych ho taky nebral, mě se nelíbí vůbec ten design i když záď je docela zajímavá.
neregistrovaný "briza"
19. 10. 2005 16:40
Re: :-)
K exportu do Evropy se nerozhoupavaji oficialni dealerstvi, ale materska firma - ony ty upravy (kdyby kvuli nicemu jinemu tak kvuli homologaci) neco stoji a nejsou to dealerstvi kdo tohle plati. BTW Zetko je pro evropsky trh opravdu ostreji naladene.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 10. 2005 19:12
Re: :-)
Pořád je to stokrát lepší svezení než jisté kulaté kupé populární v EU. >:-[]
neregistrovaný "speedy_s"
19. 10. 2005 13:54
světla
GT-R má mít vodorovný přední světla a ne vertikální, jinak je fakt v poho, je dobře že zůstaly aspoň ty zadní světla a v bočnim tvaru už to není to dobrý GT-R jako R32,R33,R34, doufám, že bude mít aspoň motor RB26DET jako předchozí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skyline"
19. 10. 2005 15:01
Zlepsuje se
Cim bliz serii, tim vic to vypada jako nastupce GT-R a ne jen jako futuristicky koncept stejneho jmena. :yes: Myslim, ze zadni cast se jen vic prizpusobi na "GT-R look" (ted to trochu pripomina starsi Corvette, podle me zbytecne), zatimco predni cekaji jeste dost podstatne zmeny (jak uz nekdo psal, svetla by se mela vratit do horizontalni polohy). Bocni profil uz se nejspis moc nezmeni, vypada dost dobre (mozna dojde k vetsimu zalomeni zadniho okna, zde je porad vyrazne patrny vliv soucasneho Skylinu aka Infiniti G Coupe, GT-R vsak melo vice "sedanovy" zadek). Kazdopadne uz se moc moc tesim na bitvu japonskych titanu, ktera nas v roce 2007 nejspis ceka - znovuzrozeni NSX, GT-R a Supry, poprve oficialne s vykony "* off 280 hp limit", da konkurenci vyrazne zabrat. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Don"
19. 10. 2005 15:35
Valim bulvy!!!!
Ku**a ti sikmooci umi udelat karu!!!!!!! >:-[] >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nexus6"
19. 10. 2005 16:03
wow
To je mazec. Opravdu se moc tesim na seriovku, Nissan to pekne rozjizdi. Ted jeste aby delali takhle suprovy i normalni auta, uvidime, co predvede pristi generace Almery a Primery. Ted je to takove o nicem...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "briza"
19. 10. 2005 16:44
Re: wow
Na to jsem taky zvedavy ... a bojim se bojim, ze Primera jako lehce sportovne ladene auto (cimz nemluvim o soucasne generaci) na spolecne platforme s Renaultem Laguna tezko jeste nekdy bude.
neregistrovaný "Marko"
19. 10. 2005 19:28
Re: wow
Almera ani Primera uz nebudu obycajne "cestovne auta". Nissan sa bezneho konceptu vzdava - je v EU zle predajny. Almeru nahradia naraz tri auta: Tone, seriovy Qashquai, a tretie auto, ktore bude crossoverom medzi hatchom a MPV (nieco ako je Golf Plus). Primeru nahradi priestranny crossover medzi kombi a MPV. Koncepciou karoserie to bude nieco ako bol koncept Evalia...
neregistrovaný "briza"
20. 10. 2005 09:33
Re: wow
Jinymi slovy - vzdavaji boj s konkurenci na tomto poli. To jsem zvedavy o kolik vic zakazniku jim ta nova strategie prinese.
neregistrovaný "Marko"
20. 10. 2005 10:34
Re: wow
Ono to je trosku dosledkom toho, ze Nissan sa v EU sustredi hlavne na SUV. Dalsim dovodom je to, ze sa rozhodli aplikovat velmi vyrazny design. Tam potom nastava ubytok zakaznikov... Takze vpodtste nemaju moc co strtatit. Buda sa budu nove priestorove koncepcie predavat tak ("slabo"?) ako bezne auta, alebo tu dojde k narastu. Z dlhodobeho pohladu to je ale asi aj rozmnu vec. Poziadavky zakaznikov sa zrejme pomaly ale iste zacnu pusuvat smerom k roznym priestrannym karoseriam...takze Nissan sa mozno chce zachytit ako ich trendsetter... ;-)
neregistrovaný "nexus6"
20. 10. 2005 13:39
Re: wow
Nissan byl vzdycky vynikajici na poli Off Roadů, pak se to preneslo i na SUV, kde ma asi nejsirsi a nejlepsi nabidku ze vsech soucasnych automobilek. U me si tim ale nesplhne, ackoli treba xTrail se mi libi. Celkove ale nemam SUV v lasce a ruzne hybridni cross-overy take nezboznuji. Soucasna Primera je take spise smutny pripad. Ja mam totiz uzasne vzpominky na zazitky za volantem Primery prvni generace - nenapadna, ale sportovni (jen ten posilovac sel moc zlehka). Na tomhle poli bohuzel Nissan uz pozice vyklidil a je to skoda. Primera prvnich dvou generaci byla pojem, po soucasne nestekne ani pes... Tady bych hledal pricinu, proc se Nissan stahuje. Jina auta jinych automobilek jsou uspesna. Za takoveho nastupce tehdejsi Primery bych dneska treba povazoval Mazdu 6. Nechapu, proc se Nissan nedrzel puvodni koncepce...
neregistrovaný "ciello"
19. 10. 2005 16:22
made in Japan
..a bude to jezdit..??? :-O
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "speedy_s"
19. 10. 2005 16:47
Re: made in Japan
Líp než made in Europe >:D
neregistrovaný "125S"
19. 10. 2005 17:27
bez titulku
Už asi vim kam pokukoval na zadek ItalDesign... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filip"
5. 11. 2005 14:10
Proč????
Proč ho tak zhnusili????? :-( :-( :no:
už to není jako kdysi...tohle už prostě pro mě není Skyline...
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 6. 2007 10:31
jjhjtgzrftgdxhzgv
fakt husta tokijska bomba >:-[]
Rozbalit vlákno
0