Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co to je?
neregistrovaný "Lukas"
| 18. 10. 2005 06:44
A kde je král S-Klasse? A co nová Croma? A B-Klasse? Myslím, že letošní volba mě už moc nezajímá, není tam žádný vyloženě zajímavý vůz, tedy kromě nového Passatu...
Co to je?
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 07:10
Koncernu Fiat nebyla pripustena dve zelizka v ohni, S-Klasse sice nabizi spoustu inovativni techniky, zabalene ovsem v dosti drahem havu, B-Klasse je zajimavym pocinkem, ovsem v ramci koncernu, nebot jeho value4money neni prilis presvedcive. Naopak na Passatu vidim pouze designovou nevyrovnanost a pouziti podvozkovych skupin z Golfu...
Co to je?
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 07:23
Za Apostola mas u me za 1* :yes: ;-)
Co to je?
neregistrovaný "Varadero"
| 18. 10. 2005 07:34
Teď nemám čas hledat přesné rozměry, ale Passat a Golf určitě nemá společné nápravy a podlahovou plošinu (nevím co si představuješ pod pojmem podvozkové skupiny), jinak by neměl šanci se dostat do užšího výběru. Tam se dostanou vozy, které mají nejen nový design, ale většinu součástí, maximálně je tolerováno, když nejsou úplně nové motory. Pokud jde o to, že vám tu chybí MB S-klasse, tak podle Toma Hyana je to právě proto, že je drahý a Value for money je jedním z kritérií a už v létě říkal, že je to sice technicky zajímavý vůz, ale právě kvůli ceně se nejspíš do užšího výběru nedostane.
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 08:06
Kolego, navrhuji Vas na reparat zkousky Prassat, nebot tento vuz doopravdy pouziva modifikovanou a prodlouzenou plosinu bratrskeho Golfu, nebot to byla nejlevnejsi cesta jak Pasikovi zajistit solidni jizdni vlastnosti v ramci tridy. Tato plosina byla vyvinuta s ohledem na siroke pouziti (Touran prece take nepouziva rozvor 2595mm, ze). ;-)
Reparat
neregistrovaný "Varadero"
| 18. 10. 2005 19:52
Já se od jisté doby o techniku koncernu VW zajímám jen okrajově, ale pro Passaty doposud byly určeny platformy s označením Bx zatímco Golfy a i Touran jsou na nějaké platformě Ax (nejspíš by to mělo být A5 zatímco Passat B6), ale opravdu netuším, jestli Passat není na modifikované platformě z Golfu, vzhledem k tomu, že má motor napříč, zatímco platfomy Bx měli vždy motor podélně. A pokud mi je známo, tak Superb je na stejné platformě jako Passat (to je B5) a je mezi nimi rozdíl v rozvoru cca 100 mm, tak proč by nemohl mít Touran také prodlouženou platformu A5. Slyšel jsem cosi o tom, že platformy jsou dosti limitující a že VW od nich upouští a nahrazuje je modulovým systémem, kdy se může u jednotlivých typů lišit právě podlahová plošina, ale jsou stejné např nápravy, uchycení motoru, brzdový systém, a systém pohonu včetně stejných motorů. Ale jak už jsem řekl, technika VW mě poslední dobou moc neoslovuje a jestli je Passat, který by měl být podle prohlášení VW premiantem střední třídy postaven na podvozku nižší střední třídy, tak je to pro mě jen další důvod, proč se zajímat o ty kteří to v této třídě myslejí opravdu vážně.
Reparat
neregistrovaný "Lukas"
| 18. 10. 2005 09:08
Ale jistě souhlasíš s tím, že nejde jen o "value for money", ale také o přínos něčeho nového. To nový Passat sice ve velké míře nenese, ale u něho se mi líbí výrazný odklon od konzervatismu, zajména v interiéru. Stejně bych zvolil jednoznačně S-Klasse, je to král všech aut, prostě jako lev mezi zvířaty.
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 09:31
Co pro me znamena trida S? Vystavni skrin Mercedesu...inovace? Night vision pouzity u Cadillacu, zdokonaleny aktivni tempomat, ale postradam revoluci (snad by to nemela byt palubni deska a la BMW 7). Nevim proc ji oznacovat jako revolucni. Ale souhlasim, ze je momentalne kralem mezi vyssi tridou (samozrejme take diky jiste okoukanosti, nebo dejme tomu "zastaralosti" konkurence). Zklamanmim je pro me treba nepouziti primeho vstrikovani u benzinovych motoru (M-B i BMW to avizuji uz leta, ale stale nic...ze by slepa cesta?), dale seriove hybridni provedeni (jiste bude, koncepcni modely byly predstaveny) apod. Ad Passat, zrovna interier mi pripada trochu inspirovany Accordem, vnejsi tvary vypadaji jako ukradena skica, kterou vytvoril Bangle v baru po pul litru skotske s aplikaci poznavacich prvku VW. ;-) Me body by sly jinam...
Reparat
neregistrovaný "Lukas"
| 18. 10. 2005 09:40
A kdo dal světu ABS, airbag nebo ESP? S-Klasse!
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 09:43
Ted??? >:D Co prinasi ted? Navic debata na toto tema jiz jednou probehla a nejsem si jisty, ze ve vsech bodech to vyzniva pro M-B.
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 09:45
Dovolím si nesouhlasit. Vzduchový zádržný vak i elektronický systém bránící zablokování kol dal světu Cadillac.
Reparat
neregistrovaný "Lukas"
| 18. 10. 2005 10:16
S-Klasse: 1978-ABS, 1981-airbag a předpínače bezpečnostních pásů, 1995-ESP, 2002-Pre-safe. To jsou jen některá fakta, která Mercedes prezentoval letos ve Frankfurtu...
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 10:21
Cadillac: 1971 TrackMaster (funkce jako dnešní ABS), 1975: air cushion restraint system (airbag), 2000: night vision (s dosahem 720 metrů!)
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:25
Všechno Ok, ale jestli je to funkce jako, tak pak těžko soudit, jestli je to ABS, nebo jestli to ještě není ABS
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 10:28
No nejmenovalo se to ABS a nevyráběl to Bosch. A pracovalo to jen na zadní poháněné nápravě. Jinak je to absolutně to samé.
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:31
Hmm, no ale pak to nejde srovnávat.... Respektive, kdyby to mělo účinnost na obě nápravy tak snad ano, ale takhle je to jen jako půl systém, nebo spíš předchůdce plnohodnotnýho systému..
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 10:40
Elektronicky to zabraňovalo zablokování kol při brzdění. A v tom byl prostě Cadillac první.
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:41
Elektronika nebo mechanika???
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 10:50
Píšu nečitelně? :-O
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:55
ne pouze doplnujici otazka, nevim to, takze se zeptam, neni hloupych otazek, pouze hloupych odpovedi... zajimalo me, zda regulace byla mechanickou, nebo uz v te dobe elektronickou cestou. ;-)
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 11:03
No já mám za t, že v mém příspěvku z 10:40 je to jasně napsáno. Použiju tedy jednu z mnoha citací, které není těžké najít přes Google: Track Master, an electronically controlled skid braking system.
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 11:06
Informace good, ale to podani pane profesore, takhle Vam diplom z techniky neudela zadny posluchac, fakta bez vysvetleni funguji pouze v matematice, dalsi obory vetsinou vyzaduji par doplnujicich informaci, aby se ze studentu nestali pouze papousci! Pro priste bych tedy uvital minimalne doplnujici literaturu, popr. short description, kdyz jsme tedy zapomneli na svuj rodny jazyk! >:-[]
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 11:26
Přichystám pro tebe podrobný přehled všech technických vynálezů Cadillacu počínaje prvním elektrickým startérem. :-) A končeje head-up displejem, nočním viděním a magneto-reologickými tlumiči.
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 11:52
Gracia signore! ;-) Rad se priucim...
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 12:04
No.. ono v řadě případů bych z Caddyho nedělal takovýho velikána. Jistě je několik systémů, které vznikly díky iniciativě tohoto elegána, ale myslím, že spíše než vynálezů, bych to viděl jako aplikací systémů. Já vím je to slovíčkaření....
Reparat
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 12:13
Ty si tim slovickarenim koledujes:-) Lones uz na tebe chysta bic, kterym normalne umravnuje svoje stado na ranci v Texasu:-)
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 15:05
Kdepak, chystám si železo na značkování telat. >:D
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 15:15
Fajn, jen si přiď
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:49
Ano. O tom není pochyb. Ale je to už ABS? Jestli se ta zkratka začala používat až po zavedení toho systému u MB, což předpokládám, že zřejmě ano, tak pak je to otázkou. Funkce se shoduje, na druhou stranu není zajištěna na obě nápravy, což ovšem zkratka ABS nedefinuje. Takže pro mě 50:50. ABS tomu celosvětově dal jméno a povědomí o co se jedná a rozšířil použití na obě nápravy, avšak TrackMaster byl systémem, který myšlenku jako takovou uvedl na svět...
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 10:51
A název airbag dal airbagu taky meďour a navíc ho naházel na víc sedadel, takže ho vlastně vymyslel? >:D
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:56
Ne, to ne. Já se nechci přít o názvy, ale jestliže to nebyl systém, který je shodný, tak to nelze srovnávat. Airbag nebo to Air cushion restraint system jsou úplně stejný... nebo se mýlím?
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 11:10
To už můžem filosofovat, co je to "úplně stejný". Bezpochyby tam nějaké miniaturní rozdíly byly. Podstatné je, že Cadillac je trendsetter. Mercedes maximálně v evropském měřítku.
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 11:55
No že by Caddy udával trendy v celosvětovém měřítku se mi taky nezdá... Zvlášť né tehdy..
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 15:09
Udával trendy, udává trendy a bude udávat trendy. Minimálně v technických řešeních. V designu udával jen do doby, kdy ještě byly celosvětové styly. Dneska je to každý pes, jiná ves. A k tvému rejpání do Air Cushion Restraint odpovím takhle: dokážeš si představit, že by tam něco fungovalo jinak resp. jednodušeji? Ne, nevím o žádném podstatném rozdílu. M-B prostě air-bag nevynalezl, zcela očividně se opět prostě inspiroval v zámoří.
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 15:14
Možná severoamerické trendy, ale vzhledem k tomu, že do nedávna byl Caddy autem téměř výhradně pro sev. am. trh, tak nevidím, které trendy udával. Se vstupem na ev. trh to bude třeba do budoucna jinak. Já Cadillacu neupírám vynález či uplatnění airbagu. Ptal jsem se proto, že o nich víš asi zřejmě víc než já. Stačí?
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 15:24
...oprava, které trendy udával celosvětově. PS. neperu se tu za MB, jen se ptám
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 15:43
Například v Německu a Rakousku se Cadillac prodává pěkných pár let oficiálně. Stejně tak má už dávno dealerství na blízkém Východě i Japonsku, Koreji, Číně atd. Ale abych šel k jádru našeho nedorozumění, tak já si nemyslím, že pro udávání trendů je rozhodující síť dealerství či snad prodejní čísla. Trendy prostě udává ten, kdo je první a ostatní ho kopírují. Tak to slovo chápu já. Ono je asi jádro pudla v tom, která země na světě má zdaleka největší výdaje na vědu a výzkum. Pak je logické, odkud pochází naprostá většina vynálezů dvacátého století.
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 15:53
To si opravdu nerozumíme, já slovo trend chápu tak, že to je ten, kdo ukáže mase, jak to má vypadat, ale nemusí být notně první, nicméně trend je pro mě slovo zavánějící masovostí a konzumem, takže proto mi ve spojení s Caddym dělá problém... No s tou NAPROSTOu většinou vynálezů bych polemizoval, většina vzhledem k velikosti asi jo, ale naprostá ne. Řekl bych, že to je (odhad) tak 60:40 (US:zbytek světa + antarktida >:D )
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 11:56
jo a neodpověděl si mi na to, zda je Airbag a Air Cushion stejný systém, nebo jestli je tam nějaký markantní rozdíl...
Reparat
neregistrovaný "Varadero"
| 18. 10. 2005 19:57
no pokud mi je známo, tak ABS měla na přání už Tatra 603, ale protže se ukázalo, že je to občas trochu nebezpečné (resp. nespolehlivé), tak se od něj u tatry 613 na čas upustilo
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:17
Jak můžeš napsat takovou kravinu, jako zastaralost konkurence.. nikde jsem se nedočetl, z čeho má vyrobenu karoserii, ale pokud bych bral jako důkaz zastaralosti to, že je z oceli, tak je vůči XJ a Audi zastaralý... Takže klid..
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:25
je to v uvozovkach Micinko... >:D Kliiiid
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:26
Mňau, a je teda z ocele nebo z hliníku?
Reparat
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 10:31
Každopádně až bude z hliníku, připíše si to Mercedes jako světové prvenství. >:-[]
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:32
>:D >:D >:D to si mě teda hnul ze židle :-) ;-) >:D
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:32
je tvoren houbovitymi utvary, ktere po prokrveni tvrdnou, zadny hlinik! >:D
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:33
takže s průměrným věkem, těch co v něm jezdí se to auto v zatáčkách ohýbá... >:-[]
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:39
Ano, proto je nove "esko" prodavano pod kodovym oznaceni 5.30 (v Anglii ma prezdivku half past five). >:D
Reparat
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 11:04
:yes: :yes: :yes: :yes: Dneska ti to jde, jedna radost;-)
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 11:09
Klanim se vazene publikum! >:D Rano jsem olizoval plasty v Audine, to to pak pali kazdemu!!! ;-)
Reparat
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 11:10
Z plastu v Audine te muze palit maximalne jazyk a zaha:-) A pozor, caste ochutnavani koncernovych plastu vede k vaznym porucham vedomi! >:-[] :-!
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 11:15
Mas pravdu, poranu jsem mel hrozne nutkani zmenit si svuj nick na "pumpe-dusse", ted uz me to preslo, ale ceka me 400km v te koncernove kare, takze jeden nikdy nevi... ;-)
Reparat
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 11:17
No, na druhou stranu nutno priznat, ze je to lepsi, nez kdyby na tebe zbyla Fabie:-)
Reparat
neregistrovaný "ciello"
| 18. 10. 2005 11:22
>:D >:D >:D Junior.... >:D >:D
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 11:57
Taky jsem chodil do oficialni skodovacke posilovny a mrzelo me, ze jsem nemohl potvrdit chvalozpevy na zpetnou vazbu v rizeni bez posilovace, nebot jsem veskery svuj um a silu venoval na toceni! ;-) jesteze ta zkusenost byla kratka a ojedinela...
Reparat
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 12:12
Nedavno jsi psal, ze jsi mel 4 za 2 roky. Ty jsi tu masinu strhal:-) A ted mas urcite predlokti jako ja stehno:-)Doporucuju neco jako V3S, tam se jeste zdokonalis:-)
Reparat
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 12:14
Spis jsem premyslel o Zuku, mam rad kompakty! >:D
Reparat
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 13:24
Jo ZUK.....:-) Jsem se zasnil:-) Ma takovy nadcasovy design, ted se k nemu tusim vraci Mitsu;-)
Reparat
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 12:17
Zdarma na 3 měsíce dodáme Blitz DW (tři dveře) i s posádkou...
auto roku
neregistrovaný "Haya"
| 18. 10. 2005 08:47
já bych zvolil nového Swifta, i díky tomu, jak velký rozdíl je mezi novou a starou generací ;-)
auto roku
neregistrovaný "Dave"
| 18. 10. 2005 17:59
Jo, jo 22 let rozdíl, je 22 rozdíl. >:-[]
Car 2006
neregistrovaný "don Pedro"
| 18. 10. 2005 09:11
Jest pro mne trochen s podivem že se mezi kandidáty nedostal Seat Leon, ale nešť, proti gustu žádný dišputát. Takže bych řek že není co řešiti: Alfa 159. Tož tak.
Car 2006
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 09:20
Leon je pro vsechny pouze poupravena Altea, zadny prevrat, pokud by tuto trojici predstavil Seat v jednom roce, urcite by sance byla...
Car 2006
neregistrovaný "Lukas"
| 18. 10. 2005 09:42
Přesně tak, deriváty na jedno téma. Myslím, že Seat je v rámci VW takovým pokusným králíkem.
Car 2006
neregistrovaný "ciello"
| 18. 10. 2005 10:08
omyl... pokusnýma králikama VW jsme my - spotřebitelé... zkoušejí co vydržíme... ;-\
Car 2006
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:31
...spis co vydrzi spanelsti marketingovy specialiste, kteri jsou nuceni vymyslet nove "kategorie" pro sve vozy. A co vydrzi spotrebitele? Vsechno, novy Passat se prodava jak housky, Golf taky a to vse za nemaly peniz, takze cocka tece. Jinak vcera jsem mel s Matesem diskuzi na tema plasty a Korea, dnes rano jsem dostal nahradni vuz Audi A3 a co me tam necekalo, plasty tvrde jako mesic stary chleba...haha, musel jsem se smat a technik servisu si musel myslet, ze jsem blazen... >:D
Car 2006
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 11:07
Se mnou jsi o plastech urcite nediskutoval. Ja uz na tohle tema neztracim cas:-) A3? To nasere.... >:-[] >:-[]
Car 2006
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 11:53
ale byl jsi u toho a to se pocita!
Car 2006
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 12:02
A pak ze za vsechno muze Tibby..:-)
Car 2006
neregistrovaný "ZZ"
| 19. 10. 2005 22:58
Jo, jako dycky.. Tibby a trpaslíci jsou nejhorší >:-[]
Car 2006
neregistrovaný "don Pedro"
| 18. 10. 2005 16:09
Tož nevim jak ty, ja ty auta viděl ze všech světových vnitřních i vnějších stran a jestli je teda něco poupravená Altea, tak to je Toledo (micmochodem IMHO dosti nešikovně, neb ten přilepený baťoh na záď nejni teda zrovna nic moc). Leon a Altea vypaj na fotkách opravdu podobna si jako vejce vejci, nicmémě viděna live vedle sebe, tak to už je pak "maličko" jináč. Ešče ji je prubnu projet a uvidíme jak se které chovati bude. Jinač ten desing se panu da Silvovi opravdu poved, a nějakou cenu by si za to určitě zasloužil. Tož tak.
uf
neregistrovaný "dCi"
| 18. 10. 2005 10:16
Škoda že to nestihlo Grande Punto. Ač mám kosočtvercové srdce, Grande do něj vráží minimálně zrcátka. Takhle bych si přál 159, nebo Clio.
uf
neregistrovaný "Lukas"
| 18. 10. 2005 10:18
Dočkáš se příští rok. První generace punta také nestihla korunovaci a o rok později to všem ukázala.
Favorit
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:35
Můj tip a přání je, aby vyhrálo Trio z Kolína. Prodávat se bude dobře, aspoň na jih a západ, designově je to taky docela zajímavý a ještě se to dělá u nás... :-)
Favorit
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:40
Souhlas, druha Alfa, treti Clio za svou dospelost...
Favorit
neregistrovaný "don Pedro"
| 18. 10. 2005 16:30
Tož to snad ne! V případě že vyhrály přifouklé a přikolené koloběžky a zrovna v téhle konkurenci tož to já snad začnu chodit do kostela a věřit na zázraky :-)
7 finalistů??? Já jich vidím 9!
neregistrovaný "performer"
| 18. 10. 2005 10:46
Co je to za bordel, že na jednom kandidujícím místě jsou tři auta??? I když VELMI podobná??? To je nějaká kolínská protekce nebo co???
7 finalistů??? Já jich vidím 9!
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 10:48
Ne, to je dohoda nezavisle COTY.
7 finalistů??? Já jich vidím 9!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 10:53
seš vůl..
7 finalistů??? Já jich vidím 9!
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 11:03
...ale pocitat umi! >:D V zasade se tedy muzeme v budoucnosti dockat spolecne kandidatury Golfu, Octavie, A3, Altei, dale P408 a C5II, Primery a Laguny apod... ;-)
7 finalistů??? Já jich vidím 9!
neregistrovaný "ZZ"
| 19. 10. 2005 23:00
C5II už je.. to je teď po faceliftu.
7 finalistů??? Já jich vidím 9!
neregistrovaný "ciello"
| 18. 10. 2005 11:04
..klídek...
7 finalistů??? Já jich vidím 9!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 11:53
ty taky?
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 11:24
A co víc, přesvědčivej. Vyhrát v této skupině může než Apoštol... za přínos k designovému novátorství a dokonalosti ve střední třídě, nízkou cenu, ochranu životního prostředí při výrobě a za nadprůměrnou bezpečnost. Prostě Apoštol, věrozvěst krás, to všem opět natře...
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 11:35
A už je to tady. >:D Ale auto roku v USA nebo Japonsku asi nevyhraje. :-)
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 13:32
Možná ani nechce ;-) :yes:
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 12:07
Ano, cena utechy, nez VW definitivne zmizi z trhu:-) To si skutecne zaslouzi. Takova labuti pisen s velkym potleskem, mame to jednou provzdy za sebou >:-[] >:-[] >:-[]
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 12:11
Dokonalost je frazi marketingovych hlav, my vsichni ostatni vime, ze se ji lze pouze vice, ci mene priblizit. Designove novatorstvi nazyvejme srovnanim kroku s ostatnimi, nizka cena - nebudu Ti ji vyvracet, kdyz myslis, ale timto stylem by se stredni trida v zakladnim vybavenim velmi rychle dostala na hranici 30.000 Euro, coz asi nikdo nechce. Ochranu zivotniho prostredi jsem pod "vlcakem" nezkoumal, vsichni vsak vime, jak jsou bohuzel prohlaseni prumyslovych firem odlisna od skutecnosti, takze muzeme tvrdit, ze ve srovnani s predchudcem se snad zlepsila a nadprumerna bezpecnost? V dobe, kdy je povinnosti!!! prinest z testu 5* se bavme o standartu, ne? ;-) Proste Pasik, v 7. generaci se dotahl na konkurenci... ;-)
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "don Pedro"
| 18. 10. 2005 16:20
Račte pane prominouti při vašem vzdělání, ale cpáti passatního Apoštola s jeho koncernovým almaroidním designem před Alfu Romeo 159 s kabátem v nejmoderněším italském sedanoidním střihu, tož to snad ani nelze. A o jízdních vlastnostech bych snad ani nehovořil, neb nemám bohužel tyto vozy vyzkoušeny abych tak řek in natura, nicméně se domnívám že Alfička dá i v tomto směru Passátikovi na ***ku. Tož tak. :-)
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 16:45
Aha - :-) ;-)
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:06
Ma vybrany sloh, co?:-) Vzal ti vitr z plachet;-)
VÍTĚZ JE JASNEJ
neregistrovaný "ZZ"
| 19. 10. 2005 23:05
Muhehe >:-[] :yes: ;-)
Anketa o ničem
neregistrovaný "Tom"
| 18. 10. 2005 12:06
Tak tyhle ankety mě fakt neberou..
Anketa s tradici a uznanim v cele Evrope...
neregistrovaný "Paja"
| 18. 10. 2005 12:13
Tady nejde o Ceskeho slavika...
Anketa s tradici a uznanim v cele Evrope...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 12:13
Skandály stejný ;-\
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 13:31
Co je tohle za tabulku? Vypovídací schopnost nula. Buďto vyhraje 159ka nebo Aygo... tak u toho bejt nemusim. Cenu má jen soutěž poměřitelnejch. jenže to by byla zase nuda - minivozy - FOXík, malé vozy - POLO GTI, nižší střední - GOLF GTI, střední - Apoštol, věrozvěst krás, v očekávání - Marakeš :-) Jo, tak jen tohle má cenu. Ale postavit proti sobě 107 Kolínů a BMW 3, no to chce velkou odvahu... P.S. Vím, vím, co se hodnotí... Přesto, mám radu - nedělejte to.
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 14:09
Marakes takhle napsany vypada jako kratka verze jmena Leos Mares - bude to peknej bastl;-)
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "ciello"
| 18. 10. 2005 14:35
>:D >:D .. čekáš překvapení..?? >:D
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 14:54
Cekam neco, co me zase dostane, ale ne do euforie:-)
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 14:56
Třeba Pick-Up na bázi LWB >:D >:D >:D
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 15:00
Ale jedine s DSG >:-[]
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 15:01
Taková koncernová transakce.. >:-[] Nebo transaxle.. Mam v tom guláš..
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 15:48
Do gulase te brzo da Lones:-) Ale do texaskyho s fazolema, nemusis se bat, ze skoncis v nejakym eintopfu >:-[]
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 15:54
Ty nějak zbrojíš... :-) Jen aby si se sám neuzbrojil.. >:D
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 15:56
Pizza od Dr.Lonese. S pekelně pálivým salámem. >:-[]
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "ciello"
| 18. 10. 2005 16:03
Lonesi... >:D nechme prosím pizzu italům.... >:D >:D :yes:
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 16:22
Já narážel na tu televizní reklamu od "Etkra" na "pravou americkou" pizzu. ;-) Jinak titul "Lonesovo auto roku 2005" zcela objektivně ( >:D ) uděluji Fordu Fusion (ne tomu evropskýmu!). A se zpětnou platností jsou vítězové za dva předchozí roky Cadillac XLR (2004) a CTS (2003). :-)
7 KULÍ, JAKO V SARAJEVU
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:08
Zapomen jsi dodat "zcela objektivne udeluji" ;-)
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 15:29
Tak co, už máš za sebou křest ohněm u rodnýho paneláku? Tak to je fajn. Teď už to bude jen zábavné. Až budeš ráno odjíždět, ne, aby ti to chcíplo. Kouká na tebe nejmíň padesát fanoušků, tak si dej záležet. Až ti bude na přístrojovce svítit oranžová, tak to není indikace, žes nejlepší jezdec v ulici, nýbrž výzva k utrácení. Tak teď prožiješ, čemu se říká rajskej život. U pumpy dělej, že máš na celou cisternu a ne jen na 10 litrů, co si načepuješ. Pistoli zmáčkni až tehdy, cos ji zastrčil do nádrže, abys nepokropil komplet osazenstvo pumpy. Ty by tě hnali. Chceš-li se vyhnout ostrý střelbě ze zálohy, běž zaplatit hned po načerpání - u pupmy je totiž podezřelej každej. Plať jen za sebe, hospodský zvyky přenech jinejm. Proto už od vchodu halekej číslo stojanu, z kterýhos čerpal. P.S. Možná se ti to zdá jednoduchý, ale pokud budeš čerpat na dálnici, tak ti při placení někdo mezitím napíchne gumu. Tak si už dopředu připrav hever a kulomet. Proč hever, to víš jistě už i ty. O kulometu zas příště. To víš, auto, to chce chlapa. :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 15:46
>:D >:D konečně trocha zábavy dneska >:D :yes: :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 16:42
>:D :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 15:50
:yes: >:D >:D To placeni je klasika;-)
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 16:42
>:D :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 15:53
Asi si radši koupím koloběžku. >:D :yes: Jinak s rostoucí cenou benzínu se stane návštěva pumpy určitě sociálně-prestižní záležitostí. Takže bych tvůj příspěvek doplnil o rady pro léta 2010-Apokalypsa. Vzít celou rodinu a holku, aby se na to dívali. Jo a pozvat pár obchodních partnerů a též všechno točit na domácí videokameru. Pak slavnostně chvíli držet tankovací pistoli, zatímco tvoje máma bude halekat "to je můj syn". Pak zasunout a nasadit na tu minutu nebo dvě přezíravě-macho-plutokratický pohled říkající jasně "já čerpám". No a co teprve placení u kasy, to bude událost. Polož tam ten kufřík bankovek na pult a řekni něco jako "drobný si nech". No a při odjezdu hodně troubit, okýnka stažený dolů a ruce ven z oken. Bude to těžká doba. BlueTooth za 1000Kč na uchu ti na machrování už stačit nebude. >:D >:-[]
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Tamin"
| 18. 10. 2005 16:11
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 16:41
>:D >:D
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:09
Uz zase tvuj hnusny realismus ;-\
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 17:24
Popisuji takovou slavnostní událost a stejně se ti nezavděčím. Škemráš marně. "Matesův sen, Volume 2" nebude. >:-[]
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:43
Prokouknul me , imperialista >:-[]
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "ciello"
| 18. 10. 2005 16:08
..... >:D >:D >:D .. sem si tě představil, jak se rozjedou dveře a ty od vchodu halekáš.... -čtyřka... čtyřka je moje... platím jen tu čtyřku... mám přesně.. 339 korun... >:D >:D >:D
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 16:40
>:D :yes: :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Tamin"
| 18. 10. 2005 16:18
litr benzínu:33Kč s Master Card, nová Octavie:414 900Kč s Master Card,Octavie Tour 359 900Kč s Master Card.......GTIho: rady k nezaplacení.........
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "ciello"
| 18. 10. 2005 16:35
>:D >:D >:D no tak to mě poser.... :yes: :yes: padl jsem pod stůl... :yes: >:D >:D >:D >:D
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Tamin"
| 18. 10. 2005 16:40
a pozor...pán rád bizare sex.......
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:10
Taky jsem si vsimnul, ze to ciello stupnuje. Vetsinou mu stacila lahvinka neceho ostrejsiho ve ctvrtek a ted uz v utery tohle.... >:-[]
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Tamin"
| 18. 10. 2005 17:24
a co bude zítra........
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:44
To je snad lepsi nevedet >:D
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Tamin"
| 18. 10. 2005 18:10
ale zejtra se to dozvíme......
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 16:58
>:D >:D
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:09
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 18. 10. 2005 20:47
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Tamin"
| 20. 10. 2005 17:40
seš jasnej vítěz v počtů smajlíku, jelikož jsem antismajlíkář můžu to brát jako provokaci.......né teď si dělám *......
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "ZZ"
| 19. 10. 2005 23:10
>:D >:D >:D :-) :-) ;-) >:-[] >:-[] :yes: :yes: TAMIN ROCKS!!!!!!! :yes:
JAK KUPOVAT AUTO - 7
neregistrovaný "Tamin"
| 20. 10. 2005 17:38
tak to je humbuk.........
bez titulku
neregistrovaný "Jarda"
| 18. 10. 2005 17:31
Vyhraje 159, pujcili ji mi na brnenskem okruhu a musim rict ze je lepsi nez muj novy passat. docela lituju, ze sem si ho koupil.
mel jsem 1.9 JTD a je to hodne rychly auto, hodne stabilni.
bez titulku
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 17:45
:yes: :yes: Prosim, napis to jeste jednou a venuj to GTImu! Dekuji predem! :yes: ;-)
bez titulku
neregistrovaný "Jarda"
| 18. 10. 2005 17:55
nevim kdo je GTI, napsal jsem jak to citim.
Nejak vnitrne 159 je hrozne jista, coz moc nechapu. Passat je taky pomerne stabilni auto a mam ho rad, ale musim napsat ze se alfe tohle auto povedlo a bez predsudku je proste lepsi. Nikdy jsem alfu nejel a tak to bylo pro mne dost smutne zjisteni. Vsichni u nas ve firme probirali passata pri koupi a mne nenapadlo se kouknout jinam a porovnat.
bez titulku
neregistrovaný "Petr"
| 18. 10. 2005 18:18
První člověk co utratil nejmíň tři čtvrtě milionu a nenapadlo ho kouknout jinam. Velmi uvěřitelný příběh. :yes:
bez titulku
neregistrovaný "Jarda"
| 18. 10. 2005 19:34
kdyz plati firma, tak je to jina situace, navic s nemeckym managementem...
dobry bylo, ze prisel nas nemeckej sef a sam priznal ze udelal chybu a koupil si passata, on se zakoukal do peugeota!
bez titulku
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 18:26
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: "Nevim kdo je GTI" jsou slova, ktera vejdou do historie! To je lepsi nez jsem doufal, DIIIIK! >:D
pro zvrhlíky
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 18. 10. 2005 18:33
>:D Taky si myslím. Ta věta má potenciál být včleněna do nějakého literárního díla. Ale radši bychom měli přestat psát. Jinak nám, deviantům, vykácí tenhle parčík a pak přijdeme o možnost vyžití bez negativního dopadu pro společnost. A začnou se na fasádách čerstvě opravených domů objevovat nápisy sprejem "Apoštol je jen jeden", "zase jsme vyhráli J.D.Power" a podobné. >:-[]
pro zvrhlíky
neregistrovaný "mates"
| 18. 10. 2005 18:49
..... deviantum, vykaci parcik .... >:D >:D >:D se po*** jak ten ciello :yes: >:D >:D >:D
pro zvrhlíky
neregistrovaný "tůner Tamin"
| 18. 10. 2005 19:10
to bude globální katastrofa.......
pro zvrhlíky
| 18. 10. 2005 20:14
>:D :yes:
pro zvrhlíky
| 18. 10. 2005 20:13
>:D :yes:
pro zvrhlíky
neregistrovaný "ciello"
| 19. 10. 2005 09:41
tak snad budem věřit, že je to pravda a tím se nám všem a i těm nevěřícím potvrzuje pravidlo o koupi služebních vozů.... bez myšlení a na "doporučení".... No jo, ale víme že deviece jsou různý.... >:D >:D
COTY 2006
neregistrovaný "geroc"
| 18. 10. 2005 18:11
Vzhledem k nominaci tipuji na vítěze Renault Clio příp. Mazdu 5 ale ta spíš bude druhá v pořadí.
P.S. Doporučuji redakci aby po 2 hodinách mazala příspěvky zejména chronických grafomanů, kdo se má tím proboha proklikávat.
COTY 2006
neregistrovaný "don Pedro"
| 19. 10. 2005 09:44
Já zase doporučuji redakci v nic nemazat, neb pak by tato ojedinělá diskuse ztratila své jedinečné kouzlo !!!
Renault Clio
neregistrovaný "švihák"
| 18. 10. 2005 20:48
Auto roku by mělo vyhrát Clio, bude hodně žádaný a oblíbený, je maximálně bezpečný, a když jsem ho v Renault Auto Dispo projel, byl jsem maximálně nadšený. Taky by mu slušel batoh jaký má Thalia. Má skvělý motory, prostě není co řešit.
Renault Clio
neregistrovaný "Honzus"
| 19. 10. 2005 00:33
A z čeho jsi byl u Clia nadšený? Z absolutně příšernýho řízení, z tlačení tvrdý středový konzole do nohy nebo stejně tak madla dveří? A vzadu se s mými 180 cm dotýkám vlasy čalounění stropu. Promiň, ale Clio III pro mě bylo trochu zklamáním, tak trochu jsem nepochopil proč ho udělali, když tu je Clio II :-!
Renault Clio
neregistrovaný "ZZ"
| 19. 10. 2005 23:12
A nemáš náhodou na škebli číro?
Renault Clio
neregistrovaný "Honzus"
| 20. 10. 2005 10:52
>:D ne to oprvdu nemám, jen sedím tak jak se má, prostě ne s podsazeným zadkem, ale s bedrama na opěradle, no zkus to a uvidíš....
To i nová Kia Rio je na tom vzadu na výšku líp
Renault Clio
neregistrovaný "Honzus"
| 19. 10. 2005 00:35
Ještě jsem zapomněl na řazení, který při měnění kvaltů vydává zvuky, jako když soi kolega "křupe" klouby na rukou >:-[]
Renault Clio
neregistrovaný "Honzus"
| 19. 10. 2005 00:36
Jo a vlastně jsem zapomněl na nejhorší šok z mého prvního setkání s třetím druhem a to takové, že jeho cena kdyby se zaokrouhlila tak je 550 000 Káčé... :no:
Renault Clio
neregistrovaný "švihák"
| 19. 10. 2005 20:51
Pane inženýre, já jezdil v Cliu 3 ani ne za 300000 Kč, řazení v pohodě, středová konzole ani madlo dveří mi nevadilo, a místo vzadu větší než v oktávce. A to měřím 182 cm. Tak nevím, spíš budeš zatrpklej antirenaultista. Dát na to Clio znaky VW, tak jsi spokojenej, že?
Renault Clio
neregistrovaný "Honzus"
| 20. 10. 2005 11:01
Dobře ty umíš urážet a osočovat, fajn, to si teda švihák. Antirenaultista rozhodně nejsem, jen píšu dojmy z auta, který jsem vyzkoušel a který marketing chce poslat někam do kategorie kam prostš nepatří.
Tak to rozeberem abys nebyl takový chudinka zmatený, šlo o verzi 5D, motor 1.5 dCi, výkon 85 k, základní cena kolem 430 000, doplňklová výbava (pár věcí) za cca 130 000 Kč. Šok - za tu cenu mechanické nastavení zrcátek a jen výškově stavitelný volant.
Pokud bych za volantem ležel, asi by mě opravdu nic netlačilo, ale já rád auto řídím, takže musím mít věnec volantu při natažené ruce pod zápěstím. V tom případě se kolena dostávají do kontaktu s otřesně tvarvoanou hranou středové konzole a druhá noha v případě jízdy bez řazení (tzn. opřená o dveře) si tyká s tím vystouplým tvrdým madlem. Měřím 180 cm.
Místo vzadu pro kolena je OK, ale buď trochu soudnej, ač Oktávku moc nemusím, tak druhá generace je dost prostorná, ale jak říkám Clio III pro kolena OK, ale hlava je prostě moc blízko stropu, kolega má 189 cma už se prostě dotýká, jinak samozřejmě to hodnotím při normálním posazu ne s podseknutým zadkem.
Takjže šviháku, smaž si prosím kosočtverec z čela a buď trochu objektivní.
O řazení jsem nepsal, že je nějak extra špatný, jenom klade odpor a děsně cvaká a nějak si taktně pomlčel to čemu se Renault odváží říkat řízení a čím už odrovnal i jinak dobrej Mégane RS.
Jinak dát na Clio znaky VW tak tvrdím to samý, jen s tim, že mluvim o Polu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku