Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru ukončilo spolupráci s koncernem GM a začíná s Toyotou

Koncern Fuji Heavy Industries Ltd., který vyrábí mj. automobily značky Subaru, ukončil spolupráci s americkou automobilovou skupinou General Motors.
Zpět na článek
17. 10. 2005 11:47
neregistrovaný "forester"
17. 10. 2005 13:19
neregistrovaný "dmx"
17. 10. 2005 13:58
neregistrovaný "Vowi"
26. 1. 2006 19:58
neregistrovaný "Toyota Man"
17. 10. 2005 22:01
neregistrovaný "Jony ."
18. 10. 2005 08:11
neregistrovaný "RRAAFF"
17. 10. 2005 15:39
neregistrovaný "Tibby"
17. 10. 2005 16:43
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 18:24
neregistrovaný "Tibby"
17. 10. 2005 22:35
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 21:37
neregistrovaný "Tom"
17. 10. 2005 22:32
neregistrovaný "Marko"
24. 10. 2005 19:48
neregistrovaný "petrumr"
10. 12. 2005 20:37
neregistrovaný "Akvatam"
neregistrovaný "forester"
17. 10. 2005 11:47
bez titulku
Nejsem si ulně jistej jestli to Subaru pomůže, sice ted je v bezporuchoosti před "dokonalou" toyotou ale řkel že tohle mé milované značce moc neporspěje no tak uvidíme jak dál
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "dmx"
17. 10. 2005 13:19
Re: bez titulku
ja dufam ze to pomoze, toyota je ekonomicky najsilnejsia automobilka na svete, takze pokial nebudu zasahovat velmi do filozofie subaru a pomozu financne, je sa naco tesit
neregistrovaný "Vowi"
17. 10. 2005 13:58
Re: bez titulku
až tak zasohovat stejně nemůžou, protože nevlastní tolik procent akcii aby se tam mohla Toyota rozhozovat..myslím, že to bude velice dobrá a prospěšná spolupráce
neregistrovaný "Toyota Man"
26. 1. 2006 19:58
Re: Toyotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…
>:-[] Toyota je nejbohatčí,nejvíc prosferujicí a brzy taky i největší automobilkou světa !!!!!!!Kam se na ni hrabe GM!!!!!Toyota má už 4 značku. A Subaru jistě odkoupí celý!!!!AŤ ZIJE TOYOTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "Jony ."
17. 10. 2005 22:01
Re: Racionálnější spolupráce.
Já myslím že to prospěje SUBARU , mnohem víc spolupráce s Toyotou než GM. Protože GM nerozumí kultovním značkám , důkazem toho je SAAB nejnovější 9-5 ( maškara). Ze SAABU zbyl už jenom název o tradičních kvalitách SAABU ani nemluvě a ty líný nafťáky Dti od Opla co do něj cpali , no prostě hrůza . Toyota chce nejlepší a nejvymakanější pohon 4 kol , to je jasný . Ale ja věřím že tahle spolupráce mezi SUBARU a Toyotou bude ku prospěchu nás uživatelů . :yes:
neregistrovaný "RRAAFF"
18. 10. 2005 08:11
Re: Racionálnější spolupráce.
No,2,2DTI zase tak líný nebyl,stíháš s ním v pohodě i Passata 96kw,ale je fakt,že ta technologie je už stará.
Nýbrž ale nechápu,proč se nedohodli na koncepci 4x4 pro Oply,Saaby a Subarko dali pryč.
neregistrovaný "Tibby"
17. 10. 2005 15:39
Mno..
Jsem zvědav, co nám k tomu řekne Marko :-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 16:43
Re: Mno..
>:D >:D ...ja? -- Ja uz som sa k tomu vyjadril v nejakej diskuske pred par dnami. Toyota ma 8,7 percenta - a to je zatial malo na nejaky vazny zaver. Mozno maju zaujem iba o nejaky "volny" vztah na baze vymeny technologii. Osobne si ale myslim, ze Toyota sa bude snazit do buducnosti ziskat Subaru pod uplnu kontrolu. (GM im tych 20% asi nepredalo, aby neposilnili na svoj ukor najvacsieho globalneho konkurenta.) V koncerne by tak existovala znacka poziciovana medzi Toyotou a Lexusom - ktora ma naviac dobre meno. Mat sub-premiovu znacku vyrabajucu technicky spickove a pomerne "luxusne" auta asi Toyotu laka. Ma to logiku.... ;-)
neregistrovaný "Tibby"
17. 10. 2005 18:24
Re: Mno..
...a Marko ako vždy nesklamal ;-)
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 22:35
Re: Mno..
;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 10. 2005 21:37
Re: Mno..
Někde jsem četl, že se Toyota spolu se dvěma společníkama chystá koupit těch +- 11 procent, co se prodá prostřednictvím volného trhu. Tak že si myslím, že to Toyota s převzetím Subaru myslí vážně.. Otázkou je, kolik je v reálu potřeba akcií, aby měla kontrolní balík..
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 22:32
Re: Mno..
Je dost pravdepodobne (a logicke), ze sa Toyota pokusi ziskat na burze zostavajuci podiel GM cez „nastrcene“ firmy. Co sa tyka ovaldnutia akejkolvek japonskej firmy je to trochu zlozitejsie. Ak ju ovlada ina japonska firma potrebuje minimalne obligatnych 51% (okrem nasledujucej vynimky:-) Ak ju ale ovlada zahranicna firma (alebo fyzicka osoba) staci podla jap. zakonov iba 31%! Pravdepodobne to suvisi s faktom, ze tych 31% staci podla ich legislativy na ucinne blokovanie rozhodnuti vacsinoveho akcionara. Je tu teda rozdielne vnimanie toho, co je fakticky japonska firma, a co je uz firma „nahlodana“ vplyvom cudzieho subjektu. Toto vsetko su konsekvencie budovania takzvaneho korporativneho kapitalizmu, a na vznik takychto tvrdych zakonov (a kriterii) malo vplyv Jap. ministerstvo hospodarstva, priemyslu a obchodu METI.
neregistrovaný "petrumr"
24. 10. 2005 19:48
Re: Mno..
toyota dá subaru diesla ;-)
neregistrovaný "Akvatam"
10. 12. 2005 20:37
Re: Mno..
Ja len neviem, preco si vsetci myslite, ze Subaru Toyota kupy. Subaru vlastni FHI a to je moc velka spolocnost na to, aby so sebou nechala len tak niekym mavat.