Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Tak nevim...
neregistrovaný "RS4"
| 29. 9. 2006 20:23
Ty * pojebany z Japoncem udelam te kdekoli to pujde svine Laponska slysel jsi nekdy ten zvuk z te Laponské svine!!! To se neda poslouchat takovej rachot jak kdyby nekdo vrtal zbiječkou Ale pokud slysis zvuk AUDI OOOO RS4 tak se mužeš jit posrat jo a ta cena me se libi nazdar Japonce nebo se nezmužes na Víc než Mega hmm tak radeji pracuj a nečti internetove stranky smejde
bez titulku
neregistrovaný "m"
| 18. 5. 2006 15:41
mne sa viac paci rs6
čas
neregistrovaný "martin"
| 24. 1. 2006 22:37
Nevíte prosim někdo jaký měla RS4 na brněnském okruhu nejlepší čas?
Nevim
neregistrovaný "jipoid"
| 24. 10. 2005 08:30
hlavo dubova,fakt je takovy problem napsat prispevek bez slova zavist?s tebou nejde k necemu dospet,koncim sve uz jsem ti rekl a na tom si trvam.o audi se mi diskutovat nechce,nemam k nemu co rict je to jedno z mnoha podobnych aut nerozlisim ho,me jde o to ze ty svym balastem hyzdis kazde forum,kazdy kdo nesouhlasi zavidi,jinak jsi schopen psat akorat oslavne budovatelske prispevky.nevidis si na spicku nosu ale i tak...zamysli se...i kdyz vim ze se pousmejes a neudelas to,namyslenost je svine,co?
"Tvrdě návyková nuda"
neregistrovaný "Peter"
| 23. 10. 2005 18:18
V teste na autorevue.cz sa okrem chvály objavila aj mierna kritika. Napríklad, že auto má klasickú koncepciu predokolky s motorom pred prednou nápravou, aj keď je 4x4. Tým sa správa príliš sterilne a nudne až do doby, keď sa pridá plyn v zátačke, takže môže hroziť nedotáčavý šmyk. Ďalej sa autor zmieňuje o motore, že je to skvelý atmosférický osemvalec, ťahá v celom spektre otáčok, ale práve preto mu chýba výkonová špička charakteristická pre športové vozy. Naladením sa skôr hodí do komfortných limuzín, aj keď má prebytok sily a výkonu.
Nevim
neregistrovaný "Radek"
| 21. 10. 2005 11:16
Myslím si ,že problém s nevkusem máš zřejmě ty ,protože to auto je opravdu super po všech stránkách.Je fakt ,že jsem otec od rodiny 32 let a nejsem z Deutchlandu a proto si ten vůz nekoupím jelikož na něho nemám.
Nevim
neregistrovaný "GTI"
| 20. 10. 2005 16:11
Motoristický argument... tak tím jsi mě dostal >:D Přečti si svůj první příspěvek. Píšeš v něm velice nevybíravě o mně. Proč? Proč píšeš, že jsem blb. Nadávám snad já tobě zničehonic, žes blb? Co je tohle za postoje? Piš o autu. A co se týče toho AUDI... no to je silniční dokonalost... kterou můžeme těm pár vlastníkům závidět všichni... tomu věř... ovšem... i "závidět" je třeba umět... Tak se snaž ;-)
2006 S8
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
| 19. 10. 2005 11:40
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Engine 5,2-liter V10 450HP
540Nm = 397 lb/ft of torque.
Engine weight: 220kg. 0-62 mph in 5.1 seconds.
Nevim
neregistrovaný "jipoid"
| 19. 10. 2005 09:53
zmuze se tva hlavicka na argument ve kterem neni slovo zavist?ted jsi to jen potvrdil ze ne.nemam co zavidet,mam sportovni vuz,ne limuzinu s vykonym motorem,pritvrzenym podvozkem a snad konecne normalnima brzdama.o to tu nejde ja tohle auto nepomlouvam,mam na nej a nekoupim ho nic mi nerika,ja ale kritizuju tebe.nevidim duvod proc by nkdo nemohl tohle auto ARGUMENTY kritizovat,nepreneses snad pres srdce ze tento deutchmobil nekdo neuznava?asi.nenapsals za celou dobu jediny motoristicky argument,jedine na co se zmuzes jsou kecy o zavisti.potrefena husa?
Vlčí mlha???
neregistrovaný "Impreza"
| 18. 10. 2005 20:49
>:D
Vlčí mlha???
neregistrovaný "honzin"
| 18. 10. 2005 20:47
ta fotka je od AUDI, je mozné, že při focení to nebyla skutečná rs4 / byl vůz prostě vzadu bez (na některý trhy to jde třeba) / kulisa zadní části interiéru. PS: na poslední věc si dělám srandu! jinak to je ostuda AUDI:-(
Bez turba:-(((
neregistrovaný "honzin"
| 18. 10. 2005 20:34
souhlas. jít vlastní cestou.
Trochu OT
neregistrovaný "honzin"
| 18. 10. 2005 20:33
souhlas! neo***t se a pokračovat ve svem. šlo to výborně.
design a technika
neregistrovaný "honzin"
| 18. 10. 2005 20:32
jsem dlouholetý fanda AUDI, nekteré modely se mi líbí a koupil bych si je, jiné méně. Desing tradičně decentně (+), i když v minulosti se jim to dle mě povedlo lepe, vzhledem ke soudobé konkuenci a designu vůbec. technika zajímavá, pokrok!! Mě se líbily turba, ale tohle bude asi o třídu lepší svezení, povinné ručení a spotřeba stejná jako minule > celkově lepší! Změna je život. PS: Cekám na RS4 Avant!
Nevim
| 18. 10. 2005 20:19
Nikoho neshazuji... pravda je, že občas se tu někdo (jako ty) shodí sám... ale to je tvůj problém, ne můj. Závist je hrozná, viď. Tak s tím bojuj.
Nevim
neregistrovaný "jipoid"
| 18. 10. 2005 12:44
mluvis o autech?nikoli.zhazujes ty,kteri maji nejake vyhrady.a nezhazujes je fakty,ale trapnymy kecy o zavisti.si ten prvni svuj prispevek precti
Nevim
neregistrovaný "GTI"
| 18. 10. 2005 11:30
Mě laskavě vynech ze svého zorného úhlu. Já si nezačal. Já píši o autech... Tak to dělej taky. Ale napřed musíš vymyslet větu. Dělá se to mozkem. P.S. Ano, ano, ty jsi vysoko... určitě. Tak, štastný let. :-)
Nevim
neregistrovaný "jipoid"
| 18. 10. 2005 08:35
opet ses predvedl,presne co jsi napsal plati tak na tebe.nedokazes reagovat na fakticke prispevky,nebud liny a schvalne se vrat do fora octavia rs,stejne tak tady,dokazes jen bud vyzdvihovat do nebes a nebo se posmivat.autum pred rozumis,vyuzivas jen pro nekoho zajimavy sloh.ja uz te rozhodne urazet (tak jak to delas ty) nebudu,jsem vys nad tebou nemam to zapotrebi.jedine na cem si trvam je spojeni arogantni blb,schvalne si precti svuj duchaplny prispevek kdo keca pindy a kdo mluvi aspon trochu k veci.cisteni zubu...jak lacine a k tematu,ze? nevim co bych tady mel zavidet ja jsem se svym vozem spokojeny kdyz si das tu praci a nakouknes na nasi starou debatu dozvis se s cim.a mimochodem ja tuhle audinu ani slovem nekritizoval,to zas jen tvuj mozecek se vytvoril asociaci,ja kritizoval akorat tebe.takze s tim zavidenim,to jako zavidim tobe tebe,nebo jak to tva hlavicka vlastne myslela?
Vlčí mlha???
neregistrovaný "lucas"
| 17. 10. 2005 22:38
reagoval som dobre
Vlčí mlha???
neregistrovaný "ZZ"
| 17. 10. 2005 21:01
No, to jsi ale reagoval špatně... >:D
Vlčí mlha???
neregistrovaný "lucas"
| 17. 10. 2005 20:35
Viem na co je csl urcena, ale reagoval som tu na tie prispevky typu "auto za XXX miliona nema elektricke okna..."
Nevim
neregistrovaný "TT owner"
| 17. 10. 2005 18:57
:yes: ....ja si myslím si,že každý ma právo na svoj názor...ale taktiež si myslím,že to platí vtedy keď ten názor je opodstatnený a zravý.... Takúto somarinu na RS4 musel napísať len vážne zakomplexovaný estét s 10 dioptriami...a to nehovorím o tom "odbornom opise línií"...to si musel dlho študovať aby si na to došiel ty dizajnér...Realita je však úplne niekde inde...stačí sa pozrieť ako dobre sa Audiny predávajú,aké ocenenia za dizajna a technbiku dostávajú.... a RS4 je čerešničkou na torte....
Nevim
neregistrovaný "Paja"
| 17. 10. 2005 17:48
Nastesti ne >:D Jsme prece krestani a tady mnohozenstvi povoleno neni >:D
Nevim
| 17. 10. 2005 17:42
Obráceně... no to by byla noční můra, ne? >:D Pokud jsi ten svůj pracovní sen snil se svou sekretářkou... tak na to bacha. ;-) Sekretářky umí snít krásně, ale zpravidla maj jinou představu o probuzení :-) :yes:
Nevim
neregistrovaný "Paja"
| 17. 10. 2005 17:09
A co takhle obracene...v 911 o Loganu??? >:D Prestat snit znamena vzdat se svych cilu, takze panove snenim za lepsi budoucnost! Prave sny nas pohaneji k lepsim vykonum! ;-) I kdyz zrovna ted se z jednoho (pracovniho) snu probouzim...je to jako kocovina! ;-) Nezbyva nez jit do toho znovu a lepe!!!
Nevim
| 17. 10. 2005 16:50
Většina lidí má svinskou povahu... nebo je prostředí, v kterém se vyvíjí, zprzní postupně... Takže, jak říká Landovský v Audienci - "lidi sou veliký ***" :-) Náladu si tím ovšem nesmíme nechat zkazit... Co se týče toho snu... tak jak jde čas, přestáváš postupně snít... Spíše jde o to, jak často píši, že člověk se musí umět radovat i... z Logana. Třeba. Snít v Loganu o 911... To jde, ne. :yes:
Nevim
| 17. 10. 2005 16:46
Je dobře, jipoide, že se moc do diskuzí nezapojuješ... ostatně, podle tvého příspěvku soudím, že se ani zapojovat nemáš čím. Vyčisti si zuby, at ti netáhne z huby a pokus se být slušný. Vím... závist se těžko zvládá, navíc, pokud se snoubí s primitivismem... tos tu předvedl ukázkově. Tak - hodně štěstí jipoide, přeji ti, aby ses jednou našel... :no:
Trochu OT
neregistrovaný "Paja"
| 17. 10. 2005 11:08
Vsak ono Audi, alespon drive bylo u svych modelu RS vzdy brano jako nejpohodlnejsi a nejbezstarostnejsi zpusob jak se rychle dostat z bodu A do bodu B. Takze se priznam, ze co se tyce treba nasi D1, pak pro me jedna z nejlepsich jizd byla s A4 Avant multitronic, jednoduse pohoda. Ale cesta z Melniku do Doks byla presvedcivejsi v Octavii, nebot, ackoliv jsem s A4 dosahoval ve vraceckach vyssi rychlosti, tak jsem nemel prehled co se odehrava s prednimi koly a bal se zajit k mezi, kdy me volant octavie daval vedet, ze se nachazim ve sfere, ktera uz jednoznacne jejimu podvozku nesvedci...jednoduse jsem to citil, zatimco v Audi parkrat blikla stabilizace a ja nevedel proc...vzdyt jsem ve volantu nic necitil! S BMW jsem tu cest nemel...
Bez turba:-(((
neregistrovaný "Radek"
| 17. 10. 2005 10:55
Ta nová Rs4 vypadá opravdu nádherně. Designu není co vytknout. Ale podle mě je škoda, že zde chybí přeplňování. Možná někdo viděl v časopisech starší verzi RS4 Combi v úpravě MTM, jak si to rozdávala po německé dálnici s Porsche 911..602koní 320km/h max., to z ní vydolovalo MTM a to jen díky přeplňování..Teda ne, že bych chtěl říci, že tohle auto potřebuje více výkonu, ale myslím, že Audi měla pokračovat vlastní cestou- tj. do nejvýkonnějších motorů turbo a ne se "o***t" po Bmw.(I když tento 4.2 je beze sporu high-tech)
Nevim
neregistrovaný "davy"
| 17. 10. 2005 10:51
Wow,tak to je trefne.Vim, proc to rikam.Mam 2 na CZ pomery exoticka auta a mam tak spatnou zkusenost se zavisti, ze jsem zrusil i sve stranky, kam jsem umistoval pro fandy videa ze sprintu, outdoorovych meetingu atd.Nechci to zcela generalizovat,mam ted kolem sebe lidi,kteri mi to preji a na oplatku je vozim s sebou na akce,ale ta spatna zkusenost se neda zapomenout.
K tematu: RS4- motoricky nadhera.Vlastne pro cilovou skupinu temer dokonale auto. Na mne prilis civilni vlastnosti (mekky podvozek, stabilizace atd.)Planuji tyzi supersport.Ale nejdu po znacce,delam si takovou tabulku vlastnosti a mam 3 horke kandidaty s nejlepsim pomerem cena vykon.A na spici je Ultima GTR, Nova verze ma zrychleni kolem 3sec.Neuveritelne. Vlastnosti skvele a cena zlomkova, proti znackove konkurenci.Jen design bych uvital hranatejsi (takova Orca, mnam:-))
A co mys vlastne Ty za auto a o jakem snis,GTI?
Trochu OT
neregistrovaný "mates"
| 17. 10. 2005 10:40
ale malicko to sem bude patrit. O vikendu jsem byl na xDrive Experince, coz bylo v podstate zkusebni jezdeni s BMW 4x4. Mimo jine jsme tam meli k dispozici BMW5 a Audi6 v srovnatelnych vybavach a motorizacich. Jak nova BMW nikterak nemusim a Audi se mi pozdava vic, tak co se tyka jezdeni je Audi nekde daleko, daleko vzadu. Je to spis dalnicni auto. Opravdu nas nikoho nemuseli presvedcovat o kvalitach BMW. Stacilo se projet a bylo jasno. Takze pokud bude RS4 pobobne "povedena", tak dekuji NECHCI! Takze, kdo chce nemecky auto, ktery je opravdu radost ridit, tak at si koupi hodne tmavy brejle, aby na to auto moc nevidel a jde do BMW:-)
Nevim
neregistrovaný "jipoid"
| 17. 10. 2005 10:10
GTI,ty jsi arogantni blb.moc se do for nezapojuju,myslim si to uz celkem dlouho,muj dojem jsi posilil ve oru o oktavce rs kde jsi radsi na fakticke pripominky prestat reagovat a ted to dorazis...zamysli se(vis co to je?) jestli ciste nahodou nemuze byt kritika i opravnena,ano jsou tu i kritici za kazdou cenu,ten thread s prispevkama do ktereho jsi pripojil svuj blabol je ale vecny a fakticky,rozhodne zadne skemrani chudych jak je tvym zvykem lidem predhazovat....a na nizsi stredni tridu pejes ody akorat tak ty(octavka,golf) jeste k tomu zcela maniakalne a nekriticky
Vlčí mlha???
neregistrovaný "Paja"
| 17. 10. 2005 07:48
M3 CSL je ultimativni verze s akcentem na maximalni odlehceni, je to auto, ktere muzes vzit kazdy vikend smele na zavodni trat a pres tyden s nim litat po sluzebnich cestach, pokud Ti jde o vybavu, pak musis hledat u M3 CS, nebo standardni M3. To neni o vybave, tento model je o karbonu, vylehceni a pozitku z jizdy, ne o masirce u Machova jezera pred 16/ti letymi holcinami!!! ;-)
Super
neregistrovaný "Vencysta"
| 17. 10. 2005 07:17
Audi RS4 je auto presne podle mojeho gusta. Neni na prvni pohled videt, o jakyho dravce jde, coz se mi libi. Skoda, ze vzdycky zustane jen mym snem.
Tak nevim...
neregistrovaný "Cynik"
| 16. 10. 2005 23:58
Clovece, to snad nemyslis vazne? Srovnavat RS4 s Imprezou STi je nesmysl.
Vlčí mlha???
neregistrovaný "lucas"
| 16. 10. 2005 22:54
Uz si pocul o tom ze sa standardne nedava do m3 csl radio ani klima? ;-)
Vlčí mlha???
neregistrovaný "ZZ"
| 16. 10. 2005 17:58
Má cenu, abych reagoval na tvůj "příspěvek"?
Vlčí mlha???
neregistrovaný "Mirek"
| 16. 10. 2005 17:38
Kolikrát denně stahuješ okna na zadním sedadle? Zvlášť když maš automatickou klimatizaci? Teda pokud nevozíš tchyni na zadním sedadle a nechce se jí z tebe blejt...
první liga
neregistrovaný "Andre"
| 16. 10. 2005 13:51
ja vim no Enzo to hold neni, ale takovy chudaci jako sem ja... tem proste i obycejna RS4 pripada jako prvni liga... ja vim, stoji jen neco malo pres 2 mega no... jeden by se skoro stydel s tim jezdit na nakup pro rohliky vid? 8-svzpamatuj se :-)
Tak nevim...
neregistrovaný "mišo"
| 16. 10. 2005 12:42
no je mozne, ze to bolo burane, ale ja som o tom nevedel, kupoval som to neburane a pomerne draho... myslim si ale, ze v cechach aj na slovensku je tento problem dost vazny, mam znameho v ostrave, ktory ma autobazar a hovoril mi, ze 75 percent jazdenych aut predanych v CZ su buracky, tretina dokonca opravene totalky...
Vlčí mlha???
neregistrovaný "Gybby"
| 15. 10. 2005 23:10
když jsem si do něj hačnul ve Frankfurtu, nechtělo se mi ven...překrásnej červenej svalovec...a žádný kličky na okna tam teda nebyly :yes: >:-[]
Nevim
neregistrovaný "Gybby"
| 15. 10. 2005 22:08
Jestli jsou německá auta škaredá, tak si je nekupuj, nikdo tě nenutí. Ale rozhodně jsou nejelpší! :yes: A tahle lahůdka je z nich asi momentálně úplně nejlepší! Při čtení článku jsem se rozpomněl na svou letní jízdu v M3 kabrio a naskočila mi husí kůže! >:-[] Tohle bych fakt chtěl zkusit, už jen pro porovnání, protože výkonnostně je tohle o 60 koní silnější než ta M3.... :yes:
Tak nevim...
neregistrovaný "petr"
| 15. 10. 2005 18:03
holt nesmis kupovat bouranou ojetinu z Nemecka
Nevim
neregistrovaný "Al"
| 15. 10. 2005 17:54
Každého řidiče né ...
Vlčí mlha???
neregistrovaný "Impreza"
| 15. 10. 2005 15:01
Ano, to by mohlo byt ono! Jeste me napada, ze soudruzi ze "západního Německa" se touto cestou vydali zamerne, pac kdyz tam nebude ta slozit, vychytana elektronika, tak se nema co pokazit >:D . Ze by toto bylo kouzlo one koncernove "spolehlivosti"?
Vlčí mlha???
neregistrovaný "ZZ"
| 15. 10. 2005 14:43
No jo, tys už o tom psal. To jsem přehlídl. Tak pardon ;-) Nemyslím, že je to auto pro zoufalce. Je mi jedno pro koho. Jen mě překvapujou takové věci jako kličky v autě za 2 mega. To je fakt náskok díky technice >:D
Vlčí mlha???
neregistrovaný "Impreza"
| 15. 10. 2005 14:31
Mno, na ty klicky vzadu uz jsem upozornil vyse /tam, jak se nejakej trouba jal hodnotit mou inteligenci- nechavam zamerne bez odezvy >:-[] /. Ale zpet: znamena to, ze kdyz uz se najde zoufalec, ktery si to pujde koupit, tak s el. okny vzadu, steracema /predpokladam, ze jsou rovnez za priplatek/, ventilkama /totez/ atd... da za tenhle "echt ýbrvágen" alespon tak 3 mega?! Tohle je fakt na moji inteligenci prilis / ze by mel nakonec ten ..... nahore "recht" ? 8-s /.
Vlčí mlha???
neregistrovaný "Tamin"
| 15. 10. 2005 14:10
dobrej postřeh....jinak si myslím, že tohle auto si nebudou lidi kupovat kvůli kličkám.........
Vlčí mlha???
neregistrovaný "ZZ"
| 15. 10. 2005 13:54
Jo, viděl jsem to, ale předváděčky jsou dycky našlápnutý, takže mají určitě i "nadstandardní" výbavu >:-[]
Vlčí mlha???
neregistrovaný "ironmaiden"
| 15. 10. 2005 12:37
Mrkni na obrazky nahore. Ta testovana auta maji zadni okna v elektrice. Muzes si teda vybrat RS4 s klikama vzadu za 1 996 500 nebo v elektrice za 2 000 000 :-) Ale jinak je to auto prenadherny.
Tak nevim...
neregistrovaný "Tamin"
| 15. 10. 2005 11:17
zdravím závistivého spoluobčana.......inteligente........
Nevim
neregistrovaný "mišo"
| 15. 10. 2005 11:15
no mne sa ten interiér práveže dosť páči...ten volant je špičkový, aj stredový panel...
Vlčí mlha???
neregistrovaný "mišo"
| 15. 10. 2005 11:06
hahahahahahahahha, tak to je gooool, hehehehehehe. auto za 2,0 mil. CZK a okna si musis stiahnut rucne, hehehehehehehe. toto je v *... >:D
Tak nevim...
neregistrovaný "mišo"
| 15. 10. 2005 11:00
no že by bola tá spoľahlivosť nejaká extrémna sa povedať nedá, mal som audi a6 2,4 V6 tiptronic quattro r.v. 1998, vkuse problémy s klimatizáciou, odišla elektronika prevodovky...a to som ho mal len rok a bol som rád, že som sa ho zbavil...pričom spotreba enormná a lenivé to bolo ako prasa.
Vlčí mlha???
neregistrovaný "ZZ"
| 15. 10. 2005 10:55
Ještě jednou si prohlížím ty fotky a co nevidím. Nevěřím tomu! To není možný!!! U auta za 2 mega? To je vtip??? Čtvrtá řada odspodu, úplně vlevo. Ta pod volantem. Fotka interiéru vzadu. [odkaz] Tomu se snad fakt nedá ani věřit! Holt VW no... :no: ;-\
SEŽEŇ SI BABU
neregistrovaný "ZZ"
| 15. 10. 2005 10:27
To podpaží... málem jsem vyhodil včerejší stravu a pitivo. No, alespoň to po tom pitivu mám na co svádět ;-)
SEŽEŇ SI BABU
neregistrovaný "Tamin"
| 15. 10. 2005 10:07
byls v Brně, jako na autosalonu?Já jo.A byla tam.A já stál u ní a slintal blahem, civěl na ten vintřek a při pohledu na motor jsem zůstal jak opařenej, prostě nádhera.Jinak já bych si jí kupoval hlavně kvůli výkonu, ale jen kvůli němu né.Tihle je jednoduše la bomba jak vyšitá.A jestli se to někomu zdá málo vostrý, protože jeho Šáde má lepší alukřídlo z laminátu s rozpětím jako Tupolev, tak si myslím, že je to gandžopádně *.......
Nevim
neregistrovaný "inSIDer"
| 15. 10. 2005 07:27
Taky se mi to libi! :yes: Nadhera, splneny sen kazdeho ridice telem i dusi. Audi dela skvely design, neexperimentuje jako BMW, na ktere si zvykam jen pomalu. Dalsi auto planuji prave A4, jen to bude obycejne A4 a ne S4 nebo dokonce RS4. Dva miliony je uz proste moc ... ;-\
Nevim
| 14. 10. 2005 21:54
Tohle ti tu nikdo nebude věřit... lépe řečeno, tohle tu nikdo nechce číst. Tady je dobrý pokud možno jen kritizovat. A to v přímé úměře k výkonům motorů. Čím víc koní, tím víc kritiky. Ideální je napsat, že miluješ šlapací autíčka - to tu každej rád slyší a pak už jen kritizuj... P.S. Jistě. Napsal jsi to správně - koupí si ho ten, komu se líbí... (to tady dost vadí) a má na něj (to tady vadí úplně nejvíc :-) ;-) To jsou paradoxy, co... RS4 to tu schytává jak autíčko z pouti a nad nějakou nižší střední se tu pějou ódy... to je na pořádnou studii... Ještě, že to neví u AUDI... možná by RS přestali vyrábět :-)
SEŽEŇ SI BABU
| 14. 10. 2005 21:45
pokud jsi ještě žádnou neměl. Abys to poprvé nazažil v první zátačce s RS4. Žes vo to přišel zrovna v týhle káře, by bylo stylový, ale smáli by se ti kámoši v hospodě. Tak bacha. RS4 je přesně to, co potřebuješ. Žádnej trapák, o kterym bys musel vyprávět, že je ti jedno jak vypadá, a že sis ho koupil kvůli motoru. To je jako by sis narazil 150kilovou kost jen proto, že ti voní její podpaží... Takže RS4 tě naplní. Stylovej koník. Zdálky civil. Slušnej civil. Když ho zatneš, všichni kolem budou jen salutovat. Tak toho nezneužívej, protože každej ti ho bude závidět... I když ti to nepřizná... A věř tomu - auto musí bejt i pěkný. A tohle pěkný je. Mimochodem, tak, jak A4ce sedí novej předek ji může zívidět i A6... Jenom barvu vyber s rozmyslem. Vem ho v těžký barvě... antracit... černej orel... to jo. Žlutý si k nemu pořiď slipy. Bravo RS4. P.S. Ideální kára na Evropský štace.
Tak nevim...
neregistrovaný "owkick"
| 14. 10. 2005 20:55
Sti? Co to je? Audi nemá image a spolehlivost? Už jsi někdy v nějakém jezdil?
Tak nevim...
neregistrovaný "Impreza"
| 14. 10. 2005 20:37
Proste me to nejak neoslovuje. Jedine, co me dojalo, je vskutku fantasticka cena pres 2 mega, to je hukot!!! Kde je asi to auto, ten "skorotakyfolcvágn se čtyřma jako voe kruhama voe pyčo" o milion lepsi nezli Sti? Rychlost? Snad mozna na okruhu. Image? To sotva. Spolehlivost? Nikoliv. Vybava? Ty klicky vzadu, hmmm... To je drzost!!!
KROK K LEPŠÍMU
neregistrovaný "moose"
| 14. 10. 2005 19:14
hlavne chceme AVANT !!! >:D
KROK K LEPŠÍMU
neregistrovaný "Afterdark"
| 14. 10. 2005 16:34
většina dosavadních fandů RS-kových audin bude asi zklamána (z absence brutálního turbomotoru) ale opravdový fanda spotrovní jízdy bude jásat (z ryze sportovního točivého motoru)¨
fandím této změně!
Poomaaluu panáčci!
neregistrovaný "KRYŠTOF"
| 14. 10. 2005 13:59
Pokud běžně kočírujete řádně přitvrzenej kočár s 309 kW/430Nm, pod celkem slušivě střiženým kabátkem, pak vám vážení gratuluju. Ale musím si natvrdo přiznat, že i já bych se asi na zadek posadil, zažít takovéhle tóčo naživo v sedanu střední třídy ;-) Jinými slovy, hlásím se do fronty na vycpávací polštářky sedací části mé tělesné schránky :yes:
první liga
neregistrovaný "ciello"
| 14. 10. 2005 13:39
hmmm... možná by to chtělo pod kalhoty polštář... musíš mít asi strašně omlácenou pr*del... jestli tě na zadek posadí podobný NIC.. ;-\
první liga
neregistrovaný "Andre"
| 14. 10. 2005 13:32
Co dodat? RS4 vypada opravdu exkluzivne. A videt ji v realu, tak se na ten zadek asi posadim... At je takovychto testu vic! Jen houšť, jen houšť ;-)
Nevim
neregistrovaný "GermanCarFan"
| 14. 10. 2005 13:26
A nebo si to ten 35-lety otec rodiny z Deutschlandu (uber alles) koupi, protoze se mu RS4 proste libi. Tak jako me.
KROK ZPĚT
neregistrovaný "MARV"
| 14. 10. 2005 13:02
Oproti minulé generaci RS4 se mi zdá, že Audi udělalo krok zpět. Proč přechod od turba k atmosférickému motoru ? Žeby snaha vyrovnat se BMW a Mercedesu, které mají nebo budou mít v téhle třídě 8-mi válce v nabídce? S motorem se nějaké výkonové zázraky při tuningu dělat nedají, 6 - ti válec v předchozí generaci byl prostě díky turbu na úpravy vhodnější, měl větší rezervy. Navíc designově jak se zdá Audi trochu stagnuje.
Nevim
neregistrovaný "Essesant"
| 14. 10. 2005 11:44
Ikdyz verim, ze svezeni s tim autem je docela dobry zazitek, tak prece jenom nejak nemuzu prijit na chut tomu designu. Lifting exterieru mi prijde nevkusne provedeny - Napriklad detaily jako bok predniho narazniku, zpetne zrcatko nebo odtokova hrana v zadu. Celkova prekombinovast cisi take z chromoveneho prvedeni ramecku bocnich oken a zpetnych zrcatek v kombinaci se zlutym lakem atd.
Interier je pak vrcholem nevkusu - jediny pomerne pekne provedany prvek je vypln prednich dveri a vrcholem vseho po esteticke strance jsou predni sportovni sedadla. Opet nepochybuju o tom, ze si v nich jeden dobre posedi, ale proc museji byt tak skareda? Vzdycky bude dost lidi, kteri si takove auto koupi (ciste odhadem bude nejvetsi cast zakazniku tvorit cca 35-lety otec od rodiny z Deutchlandu) A ti to budou bastit, hlava nehlava, uz jenom proto, ze audi ma tradici RSek, vsichni sousede maji podobne deutchlandske auta, v praci maji vsichni podobne auta a on bude muset jedno takove mit taky :no: :no: :no:
Uplne mimo S4
neregistrovaný "Paja"
| 14. 10. 2005 10:27
nechavm zde odkaz na spy fotku S Roomster [odkaz]
Jinak S4 vypada lakave, ale chtelo by to se svezt nazivo!!! ;-)
Zvuk V8
neregistrovaný "Michal"
| 14. 10. 2005 10:14
Vzhled je celkem nuda, ale z toho zvuku V8 (v te sekvenci, kde je kamera nizko nad zemi pri rozjezdu zluteho vozu) naskakuje husi kuze :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku