Mercedes-Benz před nedávnem oslavil první výročí od chvíle, kdy se začala prodávat druhá generace nejmenšího modelu. S 200 tisíci prodanými vozy během prvního roku se áčko prosadilo mezi ostatními prémiovými konkurenty...
Akorát že bych řekl, že jde o názor člověka, jenž srovnává Ačko v eleganci s načipovanou Oktávkou nové generace. Hodně lidí jsem už sklamal, když jsem jim svoje Ačko ukázal a to co Oktávka nemá ani v nejvyšší výbavě, má tento microMéďa v základu. Především materiály v interiéru a dokonalost v principu. Třeba nastartuju, rozjedu se a zamkne se mi auto. Pro toho, komu ještě nikdy neukradli něco ze zadní sedačky na křižovatce banalita, pro ostatní fantasie a takovýchto detailů má to auto 90%. Už jsem 2 roky pochopil, co znamená dozrát do Mercedesu. Mám najeto cca 800 tis km s kde čím, včetně úchylností typu Citroen XM V6 BiTurbo ABt úprava (0-100 6s, spotřeba 30-50 l)
Nic proti A II, ale než MB stvořil to tvoje nové slunce, 7 let jela z pásu I. generace, která jim dělala spíš ostudu (a to nejen v losím testu). Až zase někoho uslyšíš chytat druhej dech, může to klidně být MB.
Zajímavé. Výrobce luxusních limuzín se jednoho dne rozhodne stvořit nové slunce. A stvoří nové slunce. Dokonelej produkt. Ostatní chytaj druhej dech, mnozí se ale ještě ani neprobudili, ale MB tohle prostě zvládl tak jako MB. Dokonale. Vedle toho je na designu Áčka jasně vidět, že auta může vyrábět kdekdo. Nic na tom není. Pár lisů a trocha plastu. Akorát když se ty výrobky postaví vedle sebe, každýmu dojde, že jsou výrobci, kteří jen vyrábí, a pak jsou ti, co tvoří... Tohle áčko je tak dobré, že dokonce nemá na světě konkurenci. Tak bravo A. :yes: