Novinky
0
Aaaaa, sam nejvyssi si udelal cas na luzu😉 Jak to jde? Chystam se k vam na kafe, tak doufam, ze to jeste funguje😉
Přejít do diskuze
Však tahle micka stála taky za to [odkaz] a tuhle krotit by taky nebylo od věci [odkaz] [odkaz] 😄 😉
Dík. 😉 No a to ani nejsou nijak kvalitní fotky, jenže oni ho ven nedali takže bohužel jen takhle 😄 :yes:
Slinty, slinty, slinty......😄 Bajecny! Micku, ted sis u me splhnul, ani si to neumis predstavit :yes: :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
co jsem zatim cetl, vypada to hodne pozitivne az slibne (jako jinde, i na InsideLine drobna vytka smeruje na lehce underpowered motor (221hp z 3.0 V6)) ... drzim tem klukum modrejm sisatejm palce
co jsem zatim cetl, vypada to hodne pozitivne az slibne (jako jinde, i na InsideLine drobna vytka smeruje na lehce underpowered motor (221hp z 3.0 V6)) ... drzim tem klukum modrejm sisatejm palce
Jo Mk II je pěkný.. Ne tohle je 1961 - 66. Pak z toho udělali 420/420G a pak přišlo první XJ. 😉 [odkaz] vedle je krásný Mk II v zelené barvě.. 😉
Zustavam verny Mk.II😄 Spatny to neni, ale....😉 Ani jsem nevedel, ze se to jmenuje Mk.X, vzdycky jsem si myslel, ze je to nejaka verze XJ.
pošlu link... ono jich moc na netu není..
[odkaz]%20MkX%204.2.… [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tedy on né že by vlastně byl až tak nekonečný, ale stejně je takový dlouhý 😄 Vlastně něco mezi XJ a S typem 😄
[odkaz]%20MkX%204.2.… [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tedy on né že by vlastně byl až tak nekonečný, ale stejně je takový dlouhý 😄 Vlastně něco mezi XJ a S typem 😄
No to jo. Vždyť co se týká výšky, tak narostl. To mi taky dělalo ze začátku problém zkousnout. Jinak LWB je prostě tak trochu delší 😄 Jak tu Marko zmínil ten Mk II tak mi to stejně nedá a říkám si že kdybych měl kupovat starou limuzínu, tak bych chtěl Mk X. To je nádhera to auto jak když končí v nekonečnu 😄
No tak jsme si rozuměli.. Proto jsem psal, že se mám co učit. Ani v jednom jsem neseděl takže jsem zakládal jen na tom co jsem o obou autech slyšel. Jinak X300/308 prý zrovna taky dvakrát moc vzadu velký nebyl. Hlavně jsem slyšel stížnosti na prostor nad hlavou.. Ale to už je něco jiného.
Jako ze S-type a XJ jsou temer stejne vnitrnim prostorem? Jestli jo, tak to byl velky minel😄S-type je relativne maly, hlavne vzadu.
No jestli jsem to pochopil správně, tak jsem chtěl udělat pozitivní krok. Vycházel jsem z doměnky...
Kdyby to slo timto smerem, tak se zlobit nebudu😄 Jen aby to u Fordu dotahli do konce jako v pripade LR a AM :yes:
..k tomuto.. no uvidíme... Ale, ta A8 "bez" pneu je má 245/35 R20....!!! Z blízka jsem si toho všimnul velice silně a nechápu jak se s tím dá jezdit... ;-\
..ano...aj ja som to preto spomenul, ze to nevidim tak ako je to na tych kresbach a photoshope. Podla mna novy S-Type uz nebude tak "silny" odkaz na Mark II, ako teraz. Bude to podstatne dynamickejsie vyzerajuce auto...
No nemůžu se k tomu nevyjádřit 😄 Všechno to jsou zajisté koláže, ale musím říct, že v té podobě, co naznačuje první obrázek by mi docela vyhovoval. Lze tedy říct, že příď je ala RD-6. Otázka je, co udělají se zádí, když Callum řekl, že se chce vzdálit od současného vzhledu Jaguarů.. To co je na třetím obrázku se mi nezdá.. Je to jako R-Coupe, ale působí to trochu jako Bentley, vč. kol. Navíc se mi nezdá, že by příď byla takhle málo zkloňená. Na Jag by to působilo příliš masivně. Já myslím, že to je nějaká montáž inspirovaná Bentley. Řekl bych, že mnohem reálněji a pravděpodobněji se jeví první resp. druhý obrázek (až ba tu žlutou. I když musím se kacířsky přiznat, že mi na to auto docela sedí, zvlášť tedy na to estate. 😄
Tutovka.... Mam take info. V tejto chvili. Co sa tyka S-Type. Co sa tyka X-type je to viac-menej hotova vec. Potvrdil to Parry-Jones v rozhovore pre AutoBild /AutoE😜ress asi pred rokom. AWD? To neviem. Ale mam nejake mozne podoby noveho S-Type. Aj ked si myslim, ze to auto bude v reale podstatne dynamickejsie nez tieto obr:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
jestli nebude X-Type, tak je to zmenšení docela logické. Takhle totiž šlapal na paty XJ co se týká prostoru..
...dodat treba aj to, ze novy S-type bude o malo mensi nez sucasne auto (kvoli vypadnutiu X-Type), okrem sedanu dostane aj verziu kombi, a na jeho podvozku bude postaveny ten planovany crossover (ktory niektore media vyhlasuju za SUV).