Když se uváží hromadá výroba a automatizace výroby strojních součástí,tam moc úletů nebude nikde na světě,tak to vychází docela nastejno, ať je to odkudkoliv, kromě ČLR. Mám japonský motor a celé převodové ústrojí v Evropě namontované do auta, takže vím, o čem píši. Finální montáž-kompletace auta je o řemeslném zpracování a potom je otázka, kdo to více odflákne, jestli francouzi, němci, turci, maďaři, slováci, češi atd....?? To nevím. :-! Dnes jsem se díval na kotouče hodně nové Mazdy 323 (měla 25 tis km) a v předních byly docela slušné dolíčky které přecházely v rýhy(vypadalo to jako spermie-hlavička+ocásek,což je nadsázka, ale tvarově....), zadní naprosto perfektní a hladké.
No prave v CLR tohodle jezdi dost hodne, takze pozor. Tim nechci rict ze to bude nejaka sunka, spise ale uvnitr hodne male auto. Ono i ta CLR je vyspelejsi automobilni trh nez CR...
To je sporné,chystám se tam,takže uvidím na vlastní oči.Já tou ČLR myslel kvalitu výroby-třeba kopii Frontery naposled,nikoliv,že tam pár tisíc státních úředníků jezdí fáry M-B,BMW atd. Když mají 1,3 mld lidí,musí tam být i nějaká dobrá auta, ale kolik jich je soukromých,pominu-li Honkong,jestli si rozumíme. ;-)