Technika
0
...kde jste všichni vážení z diskuzí Auto.cz???
0
Co je s GTIm? Píše nekrolog Seatu u VW? Nebo snad pro celý koncern? Mates jel na pohřeb kočky co doskákala? ZZ udělal z kola osmičku a zničil Cé jedničku? Lones studoval a studoval a zjistil, že bílá perleť není produktem amerického inženýrství ale výdobytkem lovců perel z Tahiti? Kucí, co je s váma se všema?? >😒] >😒]
0
Nový nickname? 😄 No podívej, pokud vím, tak se zrovna jede jeden srazík, ne? Takže většina nepíše ale prolévá hrdla vizourem. >😁 Já boužel studuju a vystávám fronty (ne na banány) a jsem rád, když sem stihnu vždycky v poledne na moment mrknout. ;-\
0
Napisu hlaseni, hned jak se trochu vzpamatuju😉
0
zajímavá změna... hoši z klubu ti nestačej..?
0
Uz jsem tady😄 Sice na to moc nevidim a klepou se mi trochu ruce, ale ctu te😄 Vcera vecer ti muselo zvonit v usich😄 Pekne jsme vsechny nezucastneny pomluvili >😒] Tes se , mame se ZZ zvlastni plan, jak nakopnout jednu micudu😉 >😁 >😒]
0
Tiez sa mi nejako trasu ruky >😁 . Cim to asi bude. 😉
0
No my si dali jeste slaf trunk na hotelu a nejsem dneska zrovna ve spickove forme >😒]
0
Prichod do Blavy o 3😁0 a ta svi** telefon ma zobudil o 6😁0. Keby to bolo raz za tyzden OK ale tento tyzden je to uz tretikrat. >😁 V robote sa ma hned opytali: Zase ? >😁 >😁
0