Novinky
0
Na druhou stranu musím uznat že fotografie jsou originální a přeci jenom do terénu asi vjel. Myslím si že by ale bylo opravdu vhodné psát články bez technických chyb.
Přejít do diskuze
Pan reportér se do problému moc neobul !!!
Protože tohle auto nemůže mít uzávěrku mezinápravového diferenciálu, když žádný mezinápravový diferenciál nemá !!!
Dost to u mě snižuje věrohodnost testu.
Protože tohle auto nemůže mít uzávěrku mezinápravového diferenciálu, když žádný mezinápravový diferenciál nemá !!!
Dost to u mě snižuje věrohodnost testu.
...i my se ji chystáme přiští rok koupit, samozřejmě v nejvyšší verzi s automatem. Teším se, je to fakt kus auta a přitom má docela odpich... 😄
Mam Navaru ale rok 2004.Trochu velka na Europske cesty ale aspon sa tie male krabice nepchaju.Skusal som aj novu ten motor taha super cez 170 koni.Ja tam mam len 133 koni ale ide celkom ok.
Nic ve zlým,ale Peugeoty jsou už přežitek starých časů.Japoncema jsou už dávno jak technikou tak hlavně spolehlivostí překonaný.Lidi berou jenom vzhled ale uvnitř to je revoluce v technice!!Mám Navaru jako pracovní auto a fakt nemá chybu.Svez se párkrát v těchhle terénních nebo normálních autech a budeš mít důkaz místo slibů! >😁
mám rád Peugeoty, ale tohle se mi moc moc líbí 😄 stylové, ale praktické. Umím si představit pánskou jízdu, jet někam do vojenského prostoru kempovat, vzít ssebou dvě Navary a sud piva a víkend blbnout 😄 A nebo přijet na letní diskotéku, z korby vyskáčou kámoši a jde se pařit :yes: a tohle blbnutí v bahně mě láká 😉 škoda, že nebyl čas na video