Novinky
0
To je dobře, že v koncernu budou dělat auta na bio-etanol/benzín. Snad budou v nabídce i u nás. Tohle je správná cesta, pokud ji * zase daněma nepohřbí. 😒
Co na tom vsichni vidi?? Vzdyt naklady na porizeni hybrida jsou daleko vetsi nez treba na naftak, takze se to nevyplati, nebo se ta investice vraci pomalu
Možná by si to chtělo rozšířit obzory a nehodnotit výhodnost auta pouze podle nákladů na kilometr jízdy! Říká Ti něco ekologie a emise? BTW pokud budeš chtít, jako automobilka, splnit emisní limity v mnoha státech USA budeš muset nabízet hybrid, protože konvenční benzíňáky nebudou schopné tyto limity splnit..
Ono de spis o to nejezdit obrima SUVckama s prumerne 1,5 pasazeru (viz. Amerika)
...Baterie a akumulatory v Hybridech jsou pro prirodu daleko skodlivejsi nez emise CO2
...Baterie a akumulatory v Hybridech jsou pro prirodu daleko skodlivejsi nez emise CO2
Pokud za hybrida považují i schopnost spalovat zároveň líh/benzín, tak hybridních aut dávno v USA jezdí už miliony a miliony. 😄 Ale je jasný, že když Ford investoval obrovskou částku do vývoje hybrida (spalovací motor/elektromotor), tak nezůstane jen u Fordu Escape, ale nacpe to skoro do všeho, co má kola.
Ford už zvýšil produkci hybridů uvedením nového Focuse apod. >😒]
Je az legracni, jak zoufale nepruzne jsou automobilove kolosy. Upravy motoru pro provoz na benzin/lih spocivaji ve zmene materialu ventilu a sedel, pripadne par uprav v ridicim softveru. Konecne tyto upravy s velkou slavou zvladla prvni velka automobilka. Auta ktera se prodavaji dnes, budou v provozu minimalne dalsich 15 let. Proboha, proc tyto zanedbatelne upravy neudalali jiz vsichni vyrobci?