Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Logan RS100: rychlá kompresorovna

Německá firma ELIA Tuning & Design AG, která se specializuje na tuning vozů koncernu Renault-Nissan představila studii Dacie Logan vybavenou motorem 1.6 l s mechanickým přeplňováním.
Zpět na článek
20. 9. 2005 09:00
neregistrovaný "King"
20. 9. 2005 09:04
neregistrovaný "Ada"
20. 9. 2005 10:05
neregistrovaný "Komanche"
20. 9. 2005 10:37
neregistrovaný "Magor"
20. 9. 2005 10:41
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 14:36
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 15:14
neregistrovaný "Komanche"
20. 9. 2005 15:30
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 15:54
neregistrovaný "Komanche"
20. 9. 2005 16:23
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 16:26
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:13
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 18:48
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 10. 2005 20:37
neregistrovaný "JohnyGoe"
20. 9. 2005 10:22
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 9. 2005 20:54
neregistrovaný "Levinson..."
21. 9. 2005 08:25
neregistrovaný "Pavel34"
8. 2. 2006 19:53
neregistrovaný "Michal"
20. 9. 2005 10:57
neregistrovaný "dzonnek"
20. 9. 2005 11:00
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 11:55
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 13:41
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 14:00
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 17:56
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 16:25
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 16:39
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 11:01
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 11:36
neregistrovaný "gougy"
20. 9. 2005 14:36
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 17:05
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 17:08
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 17:19
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 21:28
neregistrovaný "reso"
21. 9. 2005 04:51
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 11:37
neregistrovaný "kulich"
20. 9. 2005 12:44
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2005 13:12
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 14:39
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 17:51
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2005 05:01
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 08:31
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2005 14:47
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 11:41
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 12:15
neregistrovaný "[..!..]"
20. 9. 2005 13:11
neregistrovaný "mts"
20. 9. 2005 13:19
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 14:33
neregistrovaný "GTI"
20. 9. 2005 14:44
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 20:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 9. 2005 20:26
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 14:33
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 14:38
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 14:39
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 14:47
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 15:20
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 20:05
neregistrovaný "Pajinec"
21. 9. 2005 05:17
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 08:14
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 08:39
neregistrovaný "Pajinec"
20. 9. 2005 17:16
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 17:41
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2005 18:46
neregistrovaný "bí frí"
21. 9. 2005 08:25
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 14:49
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 15:54
neregistrovaný "švihák"
20. 9. 2005 17:17
neregistrovaný "Tom"
8. 2. 2006 19:56
neregistrovaný "Michal"
20. 9. 2005 16:06
neregistrovaný "evo9_sk"
20. 9. 2005 16:50
neregistrovaný "Cynik"
20. 9. 2005 17:32
neregistrovaný "papo"
20. 9. 2005 19:08
neregistrovaný "ericn"
21. 9. 2005 12:57
neregistrovaný "david"
19. 1. 2006 10:22
neregistrovaný "Kini"
8. 2. 2006 19:42
neregistrovaný "Michal"
8. 2. 2006 19:39
neregistrovaný "Michal"
4. 12. 2006 20:55
anonym
neregistrovaný "King"
20. 9. 2005 09:00
Bojim bojim
Ustojí to ten podvozek? Uřídí to to mrtvé řízení? Ubrzdí to vylepšené brzdy? Celkem bych se rád svez :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada"
20. 9. 2005 09:04
Re: Bojim bojim
Jeste tomu chybi startovaci rakety na tuhe palivo :-)
neregistrovaný "Komanche"
20. 9. 2005 10:05
100kW s kompresorem
no to je uzasnej vykon... >:D
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Magor"
20. 9. 2005 10:37
Re: 100kW s kompresorem
Dosť nato aby natrhol Fabii s TDI *... :-)
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 10:41
Re: 100kW s kompresorem
v clanku pisou, ze to vazi tunu ... pokud je to pravda tak 100kw je velmi slusna hodnota
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 14:36
Re: 100kW s kompresorem
Je vidět, že autům moc nerozumíš, viď? Ono totiž 1OO kw na tunu není vůbec špatný, zvláště v této třídě!
neregistrovaný "Komanche"
20. 9. 2005 15:14
Re: 100kW s kompresorem
ja mluvim o vykonu motoru. 100kW na 1,6 s turbem je ubohy...
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 15:30
Re: 100kW s kompresorem
A kolik by jsi si predstavoval??? Na motor u ktereho se s kompresorem nepocitalo je to hodnota slusna. Jeden z nejlepsich motoru, ktery se donedavna cpal do kazdeho modelu koncernu VW mel v zakladu z objemu 1.8l 150k a to ten motor byl od zacatku konstruovan s ohledem na preplnovani. Evidentne bylo prihlizeno k zivotnosti vsech komponent, pokud by muselo dojit k zesileni nekterych casti, pak by cena byla samozrejme nekde jinde... Navic jsi si nevsiml, ze nejde o turbo, ale o kompresor... ;-)
neregistrovaný "Komanche"
20. 9. 2005 15:54
Re: 100kW s kompresorem
ja si toho vsiml, neboj :-)
moje Corolla r.88 ma 1,6 91kW bez kompresoru, bez turba...
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 16:23
Re: 100kW s kompresorem
A jeste moje Honda CRX z roku 1989 ma s 1,6kou 96kW... ale je to asi fakt... ta 1,6ka v Loganu nebyla konstruovana na nejaky mega vykony... ale pouze 100kW s mech. kompresorem? Ale jdete...
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 16:26
Re: 100kW s kompresorem
Michate japonsky high-tech s prostym starickym motorem od Renaultu, ktery je v Loganu diky sve financni nenarocnosti a schopnosti skousnout i nekvalitni benzin v zemich na vychod od nas. Myslim, ze z nej v ramci moznosti dostali maximum.
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 17:13
Re: 100kW s kompresorem
Přesně tak. Přeci nejde srovnávat špičkové motory od Hondy a Toyoty s nízkonákladovými motory od Renaultu. Jinak Toyota Celica 1.8 VVTi má 192 koní bez přeplňování, Civic Type-R taky není špatnej a co teprve Honda S2000.. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 9. 2005 18:48
Re: 100kW s kompresorem
ale jo, srovnavat: "ze srovnani japonskych kdysi-spickovych motoru s dnesnimi nizkonakladovymi motory od Renaultu vychazi, ze jsou asi tak nastejno", no a je to - vysledek se asi da uhadnout predem, ale jenom srovnavanim dostanou nektery motory nalepku "spickovy", zejo ... tak si holt v diskusi zopakujeme vsechny casti auta, kde se jeho nizka projevila, no :o)
neregistrovaný "JohnyGoe"
6. 10. 2005 20:37
Re: 100kW s kompresorem
Já jakožto majitel staršího typu vozu ze "stáje" Renault typu R19 s motorem 1.7MPi mám 66kW. Na to že je to 1721ccm je to sice výkon doslova ubohej, ale zase musím říct, že ten motor je dělník. Nikdy mě nikde nenechal a toho si cenim. Nic v něm nerachtá, oleje si sežere cca půl litru na jednu dobu výměny a benzínu asi 8l/100km po městě a to s mojí nohou je opravdu parádní. Uvidíme, ce udělá rumunské zpracování tohoto motoru, neboť si myslím, že je to prostě starej motor eventuelně nějak lehoulince předělanej. Myslím že tu kastli přežije.
>:D Toto je pouze můj názor, nezahynula kvůli němu žádná zvířátka, tak mě za něj nekamenujte, ale pište co vy na to:-)
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 9. 2005 10:22
usmevne :o)
vypada to o neco lip nez serie, uz to neni vylozene hnusny, ted je to aspon usmevny (vicemene v dobrym :o)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Levinson..."
20. 9. 2005 20:54
Re: Jenomže z * lanýže neuděláš...
To je problém.... A jenom idiot by sáhnul po takovýmhle pochybným "nástroji", když za stejnou cenu může mít skutečný auto.... navíc i hezčí, i bezpečnější, i rychlejší... Dacia nikdy lovit buchty nebude :-) A za srdce nevezme... To větší smysl má udělat tuňáka z dvanáctsetrojky... :-)
neregistrovaný "Pavel34"
21. 9. 2005 08:25
Re: Jenomže z * lanýže neuděláš...
Stokusovou sérii nebude problém prodat. Kdybych byl dealer Loganu, sáhnul bych po něm hned!
neregistrovaný "Michal"
8. 2. 2006 19:53
Re: Jenomže z * lanýže neuděláš...
:no: Jo tak rekni Auto ktetre je podle tebe hezci bezpecnejsi a rychlejsi za tu cenu no to jsem zvedav?????? Altea fr ... ubohi golf gti .. cena to jsem zvedav co z tebe vypadne...
neregistrovaný "dzonnek"
20. 9. 2005 10:57
hmmm??!
Tak 100Kw to je nářez na tunu těžké auto. Teď jde o to co na to podvozek??? Ale snad to bude zvládat dobře po těch upravách. Taky bych se v tom svez jak tu už kdosi psal....
A opravdu to vypadá už lépe....
PS:Hlavně ten kompresor. to já rád!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 11:00
bez titulku
Kdo si to s tím znakem Dacie koupí? Dacia je za ty prachy slušný auto, řídíl jsem ji, tak vím co říkám, ale ten znak na kapotě bych prostě neskousl. Jo kdyby tam byl kosočtverec od Renaultu tak bych se za tohle vytuněný brko nestyděl.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 11:55
Re: bez titulku
Tak ten znak odloupni a dej si tam ten kosoctverec. Nebudes prvni ani posledni. Octavek a Superbu s VW logem jsem uz videl nepocitane:-)
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 13:41
Re: bez titulku
>:D >:D ještě že si nikdo nelepí na Sonatu leapera a na Coupé předchozí gen. badge >:D >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
20. 9. 2005 14:00
Re: bez titulku
Moc by me to neprekvapilo, protoze jednoho uz mi nekdo ukradnul:-( Docela by me zajimalo, kde se ted vozi:-(
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 17:56
Re: bez titulku
leapera nebo badge? jinak samo :-(
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 16:25
Re: bez titulku
dej si tam 4 kruhy.. :-)))
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 16:39
Re: bez titulku
Ctyri kruhy a vrtule od BMW se davaji zasadne na Skody 105-120,to sis jeste nevsiml? :-) :-)
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 11:01
bez titulku
Za 23000 Euro si uz hadam kupim radsej staru Octaviu RS s 132kw.
O co im ide?
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "gougy"
20. 9. 2005 11:36
Re: bez titulku
o to, že ušetříš 3k EUR a hlavně nebudeš denně potkávat na silnici 500 "bratrů" ve stejné káře ;-)
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 14:36
Re: bez titulku
Ake 3k EUR?? Ake ceny pouzivas, odkial ich cerpas?

Cennik www.skoda.sk - Octavia RS = 839,990 SKK = 21,900 EUR
Dacia = 23,000 EUR

Mne z toho vyplyva ze Octavia RS je o 1,100 EUR LACNEJSIA od Dacie Logan. Aj ked Skodovku / VW naozaj nemusim a ani si neplanujem taketo auto kupit zatial, v tomto pripade by som nevahal ani sekundu.

Co sa tyka akceleracie a rychlosti tak mi obe auta vychadzaju rovnako:
1. Octavia RS pomer vykon/hmotnost= 132kw / 1325 kg
2. Dacia pomer vykon/hmotnost= 100kw / 1000 kg

Plus tipujem ze Dacia bude vazit viac ako 1000 kg, kedze Dacia 1.4 vazi 1050. Takze s motorom 1.6 s preplnanim bude este tazsia, berme tak 1100. Potom by mala byt Octavka rychlejsia...

Hm?
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 17:05
Re: bez titulku
Radil by som sa ti zamyslieť nad tým, čo si napísal a najprv si poriadne prečítať článok. >:-[ 1.Porovnával si cenu maximálne vybaveného športového LOGANU s cenou základne vybavenej OCTAVIE RS. :no: Aj dementovi musí byť jasné, že je to absolútny nepomer.A pozor, LOGAN je v max. výbave len o 40000Sk drahší ako OCTAVIA a navyše má navigačný systém, ktorý OCTAVIA
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 17:08
Re: bez titulku
nemá(zblbol mi net).Tak si skús k ccene zákl. OCTAVIE prirátať položku nav.systém a potom poronávaj!!! :-!
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 17:19
Re: bez titulku
Prirataj navigacni system a odrataj xenony a veskere elektronicke pomucky, ktere ma Octavia, vyspely podvozek a ztratu zaruky od vyrobce.... ;-) Takze, presne jak to tu nekdo psal...tento kousek bude unikum a uvidime jej v showroomech, popr. u par fandu, tot vse. ;-)
neregistrovaný "reso"
20. 9. 2005 21:28
Re: bez titulku
Vieš, ja som len chcel skrotiť zarytého odporcu Logaňákov. >:D
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 04:51
Re: bez titulku
Trtko! Kto Ta ziadal zaradovat ludi do skatuliek, toto je diskusia o autach..
BTW: Ja mam Renault.. A Skodovku by som si nikdy nekupil... Keby som bol v pozicii vyberu medzi Fabiou a Loganom, tak beriem Logan. Takze tolko k 'skroteniu odporcu Loganu'..

Ale porovnavam konkretne dve auta. Je pravda ze Octavia RS nema bohvieaku vybavu. Ale ma napr. Xenony, sportovo upraveny podvozok, vyfuk, posilnene brzdy atd.. Uprimne Ti poviem v Octavii by som sa pri 200 km/h bal menej ako v Logane. Aj ked bal by som sa poriadne, lebo Octavia uz pri 190 poskakuje na dialnicnych nerovnostiach ako koza, meter dolava meter doprava.

Ale je samozrejme na Tebe ci si kupis Logana za 23,000 EUR alebo Octaviu RS za 22,000. Moj nazor je ze Octavia Ti da viac 'auta' za tu cenu...
neregistrovaný "kulich"
20. 9. 2005 11:37
Re: bez titulku
Mozna jde jen o to, aby to auto nevypadalo a nebylo jako dalsich 8 z deseti na parkovisti.
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2005 12:44
Re: bez titulku
O to, ze tohle je v podstate zavodni auto, kteremu se ORS bude divat na zada za vsech okolnosti (s vyjimkou nakladani tety, babicky a Alika na mesicni dovolenou pod stan, v tom RS vyhraje).
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 13:12
Re: bez titulku
>:D >:D >:D Dobre, vazne dobre....
neregistrovaný "Umierneny"
20. 9. 2005 14:39
Re: bez titulku
Podla coho sudis ze by Dacia mala byt rychlejsie ako Octavia RS? Mne to vychadza opacne. Vid vyssie jednoduchy vypocet (na zaklade cisiel ktore su zname..)
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2005 17:51
Re: bez titulku
Soudim tak podle toho, ze to auto ma komplet jiny brzdy (bezna cena sportovniho kitu od Bremba je kolem 100k a jejich vykon je uplne jinde, predpokladam, ze nic horsiho tam Elia nedala) a po upravach vazi (podle jineho serveru) rovnych 1000 kg. Vzhledem k tomu, ze vykon (pravda, taky mam dojem, ze to neni zas tak moc) ma diky kompresoru, bude mit i solidni kroutak. Rozsireny podvozek, odlehcene 17" disky a dalsi vychytavky z toho delaji uplne jine auto, nez je velka a tezka ORS. V zakladu neni ani ABS, coz taky neco znamena.
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 05:01
Re: bez titulku
Moje zakladne vedomosti z automobilzmu mi hovoria ze brzdovy system nepomoze ani najmenej pri akceleracii :-) Takisto nepritomnost ABS Ti na zrychleni neprida.. Beriem to tak ze hovoris o hmotnosti? Ok, tak potom sa mrkni na vypocet vykon/hmotnost. Vyzera to rovnako ak ratame s hmotnostou presne 1000 kg..

Solidni krutak bude mat, ale tipoval by som ho do 200Nm. Tak ako ine motory s 100kw. Octavia ma 235Nm..
neregistrovaný "Skyline"
21. 9. 2005 08:31
Re: bez titulku
Moje zakladni vedomosti automobilismu mi rikaji, ze na okruhu a pri ostre jizde vubec jsou brzdy minimalne stejne dulezite, jako ta akcelerace. ABS nechybi proto, aby auto jelo rychleji, ale proto, aby pri jizde na hrane nekecalo do rizeni. O tom je prave ten absolutni udaj o hmotnosti, protoze pri brzdeni bude mit RS pramalou sanci se drzet, kila nicim neokecas a brzdy Loganu budou o dost lepsi, nez RS - a shodna akcelerace uz to nezachrani. Stejne tak v zatackach bude Logan rychlejsi. A k tomu kroutaku - Civic VTi ma 160 k/150 Nm, 1.8T ma 150 k/210 Nm. Kdo myslis, ze je na sprintu rychlejsi? Ani vetsi objem, turbo a 40% extra kroutaku to nezachrani. Takze nejakych cca 20 uz vubec ne. Elia Logan je proste svym charakterem nekde jako EVO nebo STi, sice v uplne jine tride, ale v rallye taky nejezdi jen "veercecka", ne? Pral bych ti nekdy jet na okruhu s tim nejhorsim, co okruhove zavody jezdi - Fiesta 1.4. A az budes v zatacce objizdet Porsche venkem, uzijes dost srandy. Jasne, je to hlavne o ridici, malokdo ma na to, aby to okruhu prasil na plny koule, zatimco nekdo, kdo jezdi zavody s tim problem nema (nemyslim sebe, ale kamarada), ale o necem to svedci. A sebevedomi nagelovaneho machra v tom Porsche, s blondatou panenkou na sedadle spolujezdce to moc nepridalo >:-[]
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 14:47
Re: bez titulku
Dacia má o dost větší rozvor a srovnatelný kufr, tak že s těma příbuznejma by to taky neměl být problém >:-[]
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 11:41
Pěkný!!
Nevypadá vůbec špatně.. oproti sérii je ještě 2x hezčí.. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "[..!..]"
20. 9. 2005 12:15
neco na ni je
Neco na tom auticku je - neni to sice zamraceny drsnacky sportak, ale je takove zensky roztomile, ta ***ka...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mts"
20. 9. 2005 13:11
jen showcar
zbytecne se vzrusujete, je to jen showcar... tech par poloseriovejch aut si koupi mozna nejakej dealer dacije nebo totalni nadsenec pro znacku, nejspis rumunsky emigrant v nemecku :-)) parketa tohoto vehiklu dal zustava na balkane a v rozvojovych zemi.... o vikendu jsem vyrazil do bavorska na kafe a je to tam sama fabka a oktavka. ze bychom tam masove potkavali v budoucnu dacky, to asi nehrozi...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 13:19
Re: jen showcar (relativne)
V uprave od Elia zcela jiste, ale silnejsi model prijde, jako zaklad pro special do rally tridy S2000, kterou planuje Renault obsadit prave Loganem, ackoliv to muze vypadat smesne, vzpomente si na formuli1, nebo kdysi kitcary. Co se tyce karoserie, diky Ignisu vime, ze ani vysoka krabice nemusi byt prekazkou k vitezstvi.
neregistrovaný "GTI"
20. 9. 2005 14:33
MOŽNÁ BRÁCHO
nemáš v garáži Astona. Možná nemáš ani 911 koní. Třeba nemáš ani Rh+ 32. Nevadí. To nevadí brácho. Nejdůležitější je, co ti tam hraje... Nezapoměň. Hudba je to hlavní. Ale pozor - nehraj nahlas se spuštěnejma bočníma, to jsi pro smích všem kolem. Žádný kotle do kufru. Dobře to nalaď a jeď. Všiml jsem si, ty máš Logana. OK. Dobře jsi udělal. Tak kdyby náhodou tě napadlo zatoužit po Astonovi... zastav někde a zavři oči... pusť tam svý oblíbený CD... a seš v něm, jo, seš v Astonovi. Až ty oči otevřeš, pochopíš, že o tohle vůbec nejde. Štastnej se totiž musíš naučit bejt. Abys nemusel zastavovat a snít... Štěstí není v motoru, štěstí je jen uvnitř tebe... tak ho pozvedni... a nezapomeň, nejdůležitejší je, co ti tam hraje... :yes: P.S. Až to povalíš v dlouhým táhlým na plnou tři a David Sanborn ti tam bude sekat ságem ty osminky, tak ho pořádně veď. Tebe povede Sanborn. A až na horizontu zalomí David tón tak, jak to umí jen on, zvolni a vydejchej tu extázi, kteru jsi prožil... kterou prožíváš... brácho :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 14:44
Re: MOŽNÁ BRÁCHO
Kazdy ma sve Guru, jen se s nim ztotoznit, pred 12-ti lety jsem snil o Calibre, ackoliv to tenkrat nebylo spatne auto, Carrera to nebyla, ale to by na veci moc nemenilo. Ted si pouze snim...jiz par let si vozim zadek ve sluzebnich, to pak nic jineho nez sny nepripadaji v uvahu. ne, nesnim o Loganu, ale dokazu si predstavit, ze nekdo ano. Drzim mu palce, nebot jak stare prislovi rika: "rozdil mezi chlapcem a muzem je v cene jeho hracek..." ;-)
20. 9. 2005 18:56
Re: MOŽNÁ BRÁCHO
:-) To máš pravdu... P.S. Calibra... kolem 1990 nadpozemskej sen :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 9. 2005 20:00
Re: MOŽNÁ BRÁCHO
Vypíchnul bych to: "Štěstí není v motoru, štěstí je jen uvnitř tebe." :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 20:26
Re: MOŽNÁ BRÁCHO
:yes: :yes: :yes: >:D :yes: :yes: :yes:.... to nejlepší, co jsem od tebe kdy četl.. :yes: :yes: :yes: :-!
20. 9. 2005 20:52
Re: MOŽNÁ BRÁCHO
;-) :yes: ...to mě těší :yes:
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 14:33
bez titulku
Dacia nechystá konkurenci pro Ignis do rally, ale opravdové WRC. Viděl jsem už oficiální video. Nevěříte? Ani se Vám nedivím, mě taky vypadla čelist, ale je to pravda.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 14:38
Re: bez titulku
P.S. Video můžu zaslat
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 14:39
Re: bez titulku
V tom clanku nebylo nic o konkurenci pro Ignis, ale o voze pro chystanou tridu S2000, ktera bude levnejsi alternativou (mozna po tragedii na RAC i nahradou) k WRC. Myslim, ze jejich specifikace povoluje pohon 4x4, ale ne preplnovani.
neregistrovaný "Jirka"
20. 9. 2005 14:47
Re: bez titulku
Podle zvuku tam přeplňování bylo, protože to při řazení pěkně prskalo. A navic nevim jak by bez přeplňování dosáhli 300 koní z dvoulitru. Nicméně tohle nevím, ale že to byla čtyřkolka vim na sto procent.
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 15:20
Re: 300k
Uz v roce 1996 mely vozy P306maxi, Megane Maxi a pozdeji i XsaraKitcar vykon pres 280k z atmosferickeho dvoulitru, takze predpokladam, ze by nyni nemel byt problem dosahnout 20k navic, ono to bylo patrne na asfaltovych soutezich, kde prave kitcary byly schopny porazet i WRC. Dokonce myslim, ze Octavia kitcar mela rovnych 300k, zjistim za chvilku. Takove to prskani je spis veci zapaleni nespaleneho benzinu pri prerazeni, spis by melo byt slysitelne "odfouknuti" turba.
neregistrovaný "Pajinec"
20. 9. 2005 20:05
Re: 300k
Moc se mi to nechce věřit. U atmosferického dvoulitru je už celkem bomba výkon nad 200k. Mým Guru je švédský SAAB, který se vývojem dvoulitrového motoru zabývá několik desetiletí a motory B202 patří k lahůdkám, které dodnes děljí konstruktérům BMW a AUDI mindráky. B202 ičko umí okolo 180k a to už je top. Já mám 2,3 turbo(1,5bar)+intercooler, s několika úpravama a momentálně (odměřeno na dynamometru mám na klice 290k)To už je ale mazec a na dvojku na plný plyn to tahá volant z ruky, smrdí gumy, z 0-100 za 6,7s);přeci jenom to má 1,4tuny. Nevím, nechci se hádat, ale 280koní už je secsakra cítit a pochybuju, že by atmosférický dvoulitr takového výkonu dosáhl.... p.s. Jinak tenhle Logoš se jim celkem poved. Aspoň za tohle už bych se tak nestyděl :-)
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 05:17
Re: 300k
Ad: "U atmosferického dvoulitru je už celkem bomba výkon nad 200k."

Z Formula 1 (www.formula1.com): "The 'power battle' of the last few years has seen outputs creeping back towards the 1000 bhp barrier, some teams producing more than 300 bhp / litre from the current generation of 3 litre engines. "

Takze formula 1 ma z atmosferickeho trojlitru do 900-1000 bhp, cize viac ako 200 BHP na liter. Cize dvojliter by mohol mat tych 600 bhp, ok? :-)
neregistrovaný "Umierneny"
21. 9. 2005 08:14
Re: 300k
Zrejme je to len otacka zivotnosti motora. A tiez toho ci sa dokaze tocit 18 tisic krat za minutu hehe :-)
neregistrovaný "Pajinec"
21. 9. 2005 08:39
Re: 300k
Jo, uznávám, že jsem to naťukal trochu ve spěchu. Na F1 jsem zapomněl, článek jsem si četl, nicméně: Motory monopostů jsou už know-how vojensko-leteckého výzkumu a použité technologie počítají s vyvinutím obrovského výkonu na pár sekund . Motor je extrémem ve všech detailech, pracuje v detonačním režimu, víceválcový(co nejlehčí písty-minimalizace setrvačných hmot na úkor životnosti), top power dosahuje při dvou a vícenásobku otáček maxima běžného i soutěžního enginu, potřebný Mk(vyšlo mi -asi 565Nm na klice) je ještě dál zvětšen mohutným zpřevodováním planetovkou a hlavně má životnost pár hodin(!)nezřídka jeden závod :-( . Tak u F1 jo. Ale nevím, jestli byste šel do vozu, jehož motor má cenu sportovního letadla, odveze vás z Košic do Prahy a pak jde do kelu. Jinak uznávám, že technicky to možné je. ;-\
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 17:16
Re: 300k
"Sériový" Type-R má z dvoulitru 200 koní, S2000 dává z motoru 2.2 240 koní, tak proč by nemohl mít "závodní" speciál 300?
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2005 17:41
Re: 300k
Jen bych doplnil, ze soucasna Integra Type-R ma 2.0/220 k a tech 240 k v S2000 je taky jen z dvoulitru (US verze dostala 2.2, ale vykon zustal zachovan, v Evrope se dal prodava puvodni verze s motorem F20C). Taky si myslim, ze pro zavodni pouziti nebude az zas takovy problem vyvinout 2.0/300 k, precejen S2000 plni kalifornske emisni predpisy, auto na rallye asi tezko...
neregistrovaný "bí frí"
20. 9. 2005 18:46
Re: 300k
už v roce 2002 v okruhových závodech WTCC měli auta omezený výkon na 310 koní z atmosférického dvoulitru!!! ale už to snížili na 280 koní
neregistrovaný "Jirka"
21. 9. 2005 08:25
Re: 300k
Jo asi to není problém u závodního motoru 300k z dvoulitru, ale bez turba to nemá potřebnej krouťák, kterej je v rally mnohem důležitější než u okruhovýho speciálu. Tam se jezdí víc plynule a dá se motor držet v otáčkách.
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 14:49
Re: 300k
Video sem viděl, opravdu opravdu pěkné :yes:
neregistrovaný "švihák"
20. 9. 2005 15:54
ELIA se nudí...
Já Loganu moc fandím jako lidovýmu vozu,zastávám se ho kde se dá,doporučuju jízdu v něm,ale tohle mi přijde fakt zbytečný.To už je opravdu jen pro fanatiky.Mám 147 kW auto,je to bomba,a to váží skoro 2 tuny!Co teprve tenhle lehký Logan!Všímáte si jak o Loganu lidi mluví?Každý ví co to je.Logan je nejmladší legenda!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
20. 9. 2005 17:17
Re: ELIA se nudí...
Jen se podívej, jaký je kolem tohohle auta mumraj, ten motor splnil svůj účel již teď.. ;-) Jinak souhlas - z Logana se rychle stává legenda
neregistrovaný "Michal"
8. 2. 2006 19:56
Re: ELIA se nudí...
:yes: :yes: :yes: Mas pravdu kdyby z loganu vytahli 147kw tak by jse kazdy *** takze cus
neregistrovaný "evo9_sk"
20. 9. 2005 16:06
dost trapne !!!
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cynik"
20. 9. 2005 16:50
600 000,-
Hmm, clovek, ktery da za Logana pres 600k ma muj uprimny obdiv. Ja bych to ale neudelal...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "papo"
20. 9. 2005 17:32
hm
neviem ci by niekto dal 600 000 az 900 000sk za take auto...ja ne ani vo sne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ericn"
20. 9. 2005 19:08
Logan RS100 - upadla mi brada :o)
Trošku mi spadla čelist z tohohle showcaru, kdo by to byl čekal, že někdo něco takovýho udělal, přiznám se žá já teda ne...:o) Nicméně je to ukázka toho že i z ošklivého káčátka se dá něco udělat, jen 23000 euro je docela na low-endový auto dost i v týhle úpravě... zaujal mě názor z předchozích přízpěvků, že tohle auto si koupí tak akorát rumunský emigrant v Německu haha >:D :yes: , no taky si myslím že to asi tak bude a Dacia se tím bude chlubit na Autosalonech atd, no ale proč ne... Octavia RS může zůstat uplně v klidu :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "david"
21. 9. 2005 12:57
hahahaha
takovy prachy za takovou plecku. nerikam, ze to neni dobre provedenej tuning, vypada to celkem pekne, ale ten zaklad. dat nakejch no bez vybavy 20 000 euracu za vocesanou a hnusnou verzi uz tak hnusnyho auta jako je renault thalia mi prijde jako zvracenost, at se nikdo nezlobi. za ty prachy by byla jeste fiesta ST, a kdyby nekdo brecel nad malym kufrem, tak at si to za usetreny peniz necha posilat zasilkovou sluzbou. a pst, ale za dverma je golf GT, kerej snad nebude mit premrstenou cenu. a 170 koni z 1.4 motoru. no proste nepochopitelny......
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kini"
19. 1. 2006 10:22
Re: hahahaha
Ten Golf GT pohání 1,4, přeplňovaný turbem, s výkonem 150k.
neregistrovaný "Michal"
8. 2. 2006 19:42
Re: hahahaha
Jo ten golfik bude asi rana to si pis delam ve Skode Auto v Boleslavi a ten golfik to bude rana asi jsem udelal blbost nemal jsem tu dacii kupovat asi ji prodam tak cus
neregistrovaný "Michal"
8. 2. 2006 19:39
Mam jiiiiiiiiii
:-) jo hosi uz ji mam a je fakt dobra fice jsem za ni polozi 640000tis ale je fakt bomba vzdyt jsem polozil Octavi2 2,0fsi to uz neco znamena ne ????? Je fakt bomba
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 12. 2006 20:55
Super
Je uplne super Chlapi mam ji a je moc fajn :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0