Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
sir
0
..ja uz se tesil na facelift, ktery predstavi v Geneve a prd...dele se me s objednanim cekat neche 😒(( a jak to bude s 2,5T? uplne vymizi?
hedvin
0
jestli chceš 2,5T tak si to radši utíkej koupit, Doufám že nám připraví i nějaké to ST jako alternativu k těm úsporným motorům :yes:
sir
0
spise cekam, jestli 2,5T neporoste vykonove jako u volva na 230 koni a mensi spotrebu 😄 u volva S80 je prumer 8,6 misto 9,3 u mondea a o 10 koni mene 😄 pritom S80 je tezsi. Doma mame 2,5T v mondeu a zvuk a jizda je to paradni 😄
Deadlift
0
Ne konci.
jossalito
0
A co bude největší motor do Mondea?
Emel
0
Dá se čekat, že zůstane u 2.0 turbo... 149kW je dost na pokrytí většiny trhu, cokoliv silnějšího už by byla spíš hra na image.
Deadlift
0
Casem V6 3.5 EcoBoost nebo 3.7 Ti-VCT pravdepodobne.
jossalito
0
Ok.
oIoo
0
abychom se toho dožili ;-\ už tam měl dááávno být....
hedvin
0
to by měli protože většina konkurence má i šestiválce (laguna,passat,C5,407,insignia)
Emel
0
Laguna má šestiválce pouze pro kupé, Peugeot a Citroen pokud vím jen v naftě.
hedvin
0
ale sou to pořád šestiválce
0
Protože mám služebního Forda, tak by mne spíš zajímal diesel. 2,2 TDCi naštěstí zůstává, alespoň v S-Maxu, ale 2,7 nebo 3,0 V6 od PSA by bylo ještě mnóóóóhem lepší. Myslel jsem, že se spotřebou se ty Ecoboosty naftě začnou blížit (ve VW to, myslím, je vidět), ale ten nový 2,0 TDCi 120 kW ji má skoro o litr tabulkově nižší (5,7 kombinovaná v S-Maxu), než 2,2 TDCi, takže benzínům zase ty nové diesely utekly.
Petrko
0
Ford to vidí takhle Volvo jde z domu motory volvo ve fordech taky 😉
rest
"Nejvýkonnější varianta je alternativou ke stávajícímu motoru 2,2 Duratorq TDCi (129 kW), který bude na řadě trhů nabízen paralelně."
... to znamená, že 2,2 ešte bude k dispozícii nejaký čas? 😲
... to znamená, že 2,2 ešte bude k dispozícii nejaký čas? 😲
paralelně znamená současně 😉
nj to je jasné, skor som myslel ktoré trhy tým myslia a ako dlho ju budú ešte ponúkať. V iných článkoch som čítal že 2,2 def. končí. O taký rok by som o ňu mal záujem, tak neviem , či si nemám zájsť chuť 😄 Tá nová 120kW sa mi zdá málo na kombi Mondeo.
vždyt ta 2,2 je zbytečná
to vám těch 140 koní o dvoulitru nestačí? vždyt když porovnám hmotnostně MkIV v sedanu a MkIII v kombíku tak je to podobný a v MkIII těch 96kW bohatě stačilo
já osobně kdybych si kupoval tohle mondeo tak koupím sedan a motor 1.8 s 92kW
PS😜avím se jen o dieslech
to vám těch 140 koní o dvoulitru nestačí? vždyt když porovnám hmotnostně MkIV v sedanu a MkIII v kombíku tak je to podobný a v MkIII těch 96kW bohatě stačilo
já osobně kdybych si kupoval tohle mondeo tak koupím sedan a motor 1.8 s 92kW
PS😜avím se jen o dieslech
NO, nestačí! Stačí? 😉
V mondeu už dávno mal byť k dispozícii poriadny diesel 6 valec :yes: ... 4 kolka už je len zbožné prianie.
V mondeu už dávno mal byť k dispozícii poriadny diesel 6 valec :yes: ... 4 kolka už je len zbožné prianie.
ježíš a na co 4x4? to s tím chceš jezdit po poli?
akorát by se prodražil servis a nic do toho
akorát by se prodražil servis a nic do toho
aha ... tak nic teda, Ty asi najlepsie vieš na čo a kde to auto mienim používať. Kludne si kúp 1.2 HTP :-! alebo radšej bicykel-ušetríš
No, taky jsem nevěřil tomu, že se čtyřkolka líp drží silnice v zatáčkách, dokud jsem se nesvezl s Imprezou a BMW 5 X-drive.
no jasně a ted ještě řekni jak často jezdíš takovým způsobem aby se to mělo šanci nějak významně projevit s přihlédnutím k tomu že mondeo má kvalitní podvozek a drží i coby FF velmi dobře
Poznáš to v jakékoliv zatáčce a nemušíš jet zrovna jako Loeb. Ono se to těžko popisuje. Jasně že na haldexu to nepoznáš, když bere jenom předek, ale zkus si jezdit nějakou dobu s pernamentním 4x4 a po přesednutí do předohrabu budeš o dost víc opatrný. Nejde o to jezdit himalaje, ale o prvek aktivní bezpečnosti.
No, nemám zkušenosti s Mondeem, ale v S-Maxu je mezi 2,0 103 kW a 2,2 129 kW pořádný rozdíl v dynamice - bohužel taky ve spotřebě ... ta 2,2ka mi dost žere, ale ještě není úplně zajetá a je na zimních kolech. V létě budu updatovat 😄
V Česku v S-Maxu pořád je.
Už jsem viděl uváděcí katalog S-Max (na ford.cz se mi ho ale nepodařilo najít). Je tam 2.0 Ecoboost 149 kW - 8 litrů na 100, není tam 2,5. A taky pořád 2,3 benzin s automatem, 2,0 benzin a FFV 107 kW.
Z dieselů je tam zmíněný 2,0 TDCi 120 kW - 5,7 litrů a 2,2 TDCi - 6,6 litrů na 100. A taky oba dva další - 85 kW a 103 kW. Oba silnější dvoulitry s manuálem i automatem.
Už jsem viděl uváděcí katalog S-Max (na ford.cz se mi ho ale nepodařilo najít). Je tam 2.0 Ecoboost 149 kW - 8 litrů na 100, není tam 2,5. A taky pořád 2,3 benzin s automatem, 2,0 benzin a FFV 107 kW.
Z dieselů je tam zmíněný 2,0 TDCi 120 kW - 5,7 litrů a 2,2 TDCi - 6,6 litrů na 100. A taky oba dva další - 85 kW a 103 kW. Oba silnější dvoulitry s manuálem i automatem.
A kde ten katalog byl? v nejakem autosalunu? Nebyla tam nejaka zminka zdali Convers+ ma vice funkci nez doposud?
eda.nezbeda
[odkaz]
No Mondeo je tam jen na dvou fotkách, kromě nasávacího otvoru chladiče a diod tam jiné změny nevidím. Ale hezké ...