Jsou auta o něco rychlejší, jsou auta o něco spolehlivější a jsou auta levnější i dražší. Ale XK se prostě opět povedl. A souhlas: tmavé odstíny mu ladí k tělu. Už se nemůžu dočkat až ho uvidím poprvé naživo. Tipuju Václavák. >:D
Sypu si popel na hlavu, celou varku z nedaleke elektrarny:-( Rvu si vlasy a mlatim svoji dutou hlavou o zem!!!! Cetl jsem nepozorne a radne nastartovany jsem odpovidal:-(8-s
Souhlas se vsim. Docela rad bych to auto videl v zelene barve, pro Jagy tak typicke. Jinak ale fakt povedeny design i cele auto. 0-100 za 6.3 pr okabriolet tohohle typu je fakt solidni hodnota. Tohle auto ma dusi.
Tak tomuhle já moc dobře rozumím, na to já slyším. Kde se jen ty kočky berou? Většinou na podzim zalezou a na jaře se zase objeví. Letos máme krásné babí léto ;-)
někdo sakra vyrábět auto, který se mi bude neskonale líbit a nebudu na něj mít. Koneckonců chyba není v tom autu, chyba je ve mně. Vždycky se mi líbí věci, který nemůžu mít... Teda čas od času si takovou věc pořídím... no věc... auto to není... věc to také není... ale je krásná :-) Skoro jako to XK.
>:D >:D musím říct, že na mě dělá dobrý dojem, už teď, což se nedalo říct minule o kupé.. a skoro bych řekl, že to je poprvé, co bych asi dal přednost konvi před kupé.. ;-)
Jsou etalony, králové králů, esa es, guru, Apoštolové, ikony, rytíři srdce... Tak etalon - etalonem například nižší střední je od 1974 Golf. Ikoa je MINI. Král králů je přes čtyřicet let 911ka. Eso es je Aston. Navždy? Jo, navždy. GURU je GOLF GTI. Rytíř srdce je GRANDE, Grande Punto. Apoštol, věrozvěst krás, to víme všichni, to je PASSAT, etalon střední třídy. A pak je grál grálů, a tím je XK. Taky navždy... :yes:
nechci provokovat, jen rikam svuj nazor - je to krasny auto, ale ne krasny Jag. chybi mi v tom ta ladnost skakajici kocky - nejvic patrna na XJ 220 ale ani predchozi XK nechybel, mela ho dost...imho je to proste krasne convertible, ale JKafg by mel jeste zamakat
Doufej, ze ti nekdo nenapise, ze to XJ220 byl kram, do kteryho nakonec nedali ten V12 a zadni svetla mel z Omegy:-) Jinak pro me je XJ220 jednim z aut mych snu :yes:
pro mě taky ;-) , ale faktem je, že jak napsal Guest, u novýho XK postrádám to co mělo předchozí a třeba má i 220.. Třeba ty fotky z Frank. ta druhá fotogalerie tady, tak tam XK vypadá na jedný fotce dost "plastově".. bohužel a ještě v tý stříbrný :no::no::-(
ja vim ze V12 mel jen koncept (ale ten V6 taky nebyl vzhledem k vykonum k zahozeni), a ze mel chyby, ale ja komentoval design.Mimoto mi XJ220 prirostla k srdci podstatne vic nez XK. nemel jsem nic ani prroti X-typu v kombi, protoze to si holt doba zada, jenze XK mela byt vykladni skrini a ztelesnenim hodnot Jagu a ono je to zatim krasne kupe/convertible co ma spis vzdalene pribuzne z rodu drave selmy ;-)
Ja ti naprosto rozumim! Nove XK je kompromis, kdy Jag nutne musel udelat neco jineho, noveho a odkazem na historii. Taky tam mam par mist, ktery bych videl jinak, ale globalne se to auto povedlo.
Auto se povedlo velmi pekne, Jag se nepovedl :-| je to jako kdyz si koupis zivou kocku, nebo porcelanovou, tvary budou podobny, mozna stejny, ale porcelanova nema osobnost, je chladna a nikdy te nenapadne zkoumat, jaky asi ma rodokmen..doufam, ze XK aspon bude hezky vrnet :-)
Pozor! Jag bych si nikdy neodvazil napadnout jako znacku!! nesedi mi proste XK a jeho charakter pubertalniho spratka, co se chce co nejvic trhnout od rodiny..i kdyz to jsem trosku prehnal, ale tak nejak se mi nove XK jevi
jo tak to jo ;-) .. ale takhle bych to neviděl... je to produkt designu, a faktem je, že Jag chce směřovat na mladší klientelu a tak trochu tomu i vzhled nového XK odpovídá
jenze v Jagu ma jezdit uspesny gentleman v rukavickach z jelenice na golf a ne mlady pako v UncleSam do posilovny. skoda, ze to trh neuzivi, aby se znacky drzely na svych tradicnich mistech :-(
Noha se zahojila a uz mam zase normalni nahon, na zadni:-) Prase neni, do LR mu dost chybi:-) Uz jen proto, ze je tvrde domaci, muze jen na zahradu a tam je skoro vsude trava. Jen obcas se tam vyskytne trocha hliny a to se v nem probudi koncernove geny a hned je v ni, pak je LR nebo spis crossover od Jagu:-) >:-[]
No a to je ta chyba.. kompromis mi tentokrát příjde až přílišný, resp. Callum prostě není ten správnej chlapík pro vedení odd. designu u Jagu.. Aston zvládal výborně a tam měl zůstat.. Ford mohl najít někoho jinýho. Třeba když se koukneš na tu fotku s detailem zadního světla Iosisu [odkaz] tak by mi mnohem více štimovalo u XK, než to jaký tam je. Samozřejmě by se musel změnit celý design XK, ne jen světla, ale jen, že mi víc Jagovsky příjdou světla z konceptu Fordu. PS. Docela dost by mě zajímalo, jak by XK interpretoval legrační Bangle.. ;-)
myslim, ze Banglovo podani snad radsi ani ve snech nechci videt..jako Fiat Coupe se mi od nej libi, ale bojim se ze XK by bylo neco jako prave Coupe, akorat s kocickou v erbu >:-[] a to mi k Jagu nejde..
no mě by to zajímalo a navíc si myslím, že ač se to nezdá, tak by Bangle možná udělal revoluci správným směrem, kdežto Callum se sice držel tradic ale celek mu trochu utek..
ale tvrdá realita... i když samozřejmě XJ by funny Bangle je dost nepravděpodobný... hlavně ať ho nedělá Callum.. to co je na XJ dobrý by dal pryč, aby udržel svou interpretaci tradice a nakonec by to vypadalo jako stejně korejsky jako nová S-klasse
no a prave S-klasse a jemu podobnym se XJ nesmi stat, jinak uz pak neexistujou zadny pevny body a cely vesmir se jednou zhrouti >:-[] je to o charakteru auta..a taky proto jezdim v aute 40let starem ;-)
ale to Vam stejne nic nerekne, jmeno je znamy - byla to masovka, ale z techhle let ji znal malokdo, a vzhled je nutno posoudit LIVE..az to najdu dam link na fotku
souhlasim..puvodni XK a XK convertible jsou nadherny auta..TO je duse Jaguaru! a co se tyka mojeho auta..to jaky ma tvary poznas pri myti, kdyz je musis vsechny pohladit nejlepsim samponem, rozlestit jelenici, nechat vsechny oznaceni vyblyskat..pak pochopis ze to co na fotce vypada nudne ma svuj smysl v kazdy krivce..a to nemluvim o pocitu z jizdy..
Lestit Jaga je stejna pakarna jako lestit Apostola:-) Je teda fakt, ze se ti pri tom nedela zle od zaludku jako u toho Apostola, ale ruce bolej stejne:-)
no, kdybys to chtel vyzkouset, tak ten druhej bude muset z domu:-(ale jezdim s nim pomerne malo - skoro cele leto byl u mechaniku:-) - o to vic si to uzivam, kdyz uz je v poradku..
Hele, ty si spis hlidej svoje koncovy svetla:-) Je tady jeden krasavec, co krasavec, primo svihak, ktery se chysta na tvuj vyfuk >:-[] Nakonec se ten gelik bude asi hodit, co? >:-[] >:D Mam ho pozvat?:-)
Ne to né, myslel jsem, že by udělal XK... 6ka se povedla, myslím že GT/kupé legrační Bangle umí :yes: Ale přijde doba, kdy se s XJ bude muset hnout, chtě nechtě, to si uvědomuji, ale jak a kam to bude hodně zajímavý.. jestli bude ještě Koventry na mapě.... :-(
Same depresivni myslenky:-( 6ka povedena, Bangle umi, XJ se bude hybat, Coventry zmizi z mapy...:-( Hororova scena jako prase. Trochu pozitivniho mysleni!!!;-)
6ka se mi líbí, po stále ještě současným XK je to asi druhé auto, co bych v téhle kategorii bral.. Bangle podle mě umí, taky jsem to nemohl dlouho rozdejchat (kéž by to tak bylo i s novým XK).. XJ se hnout musí současnej vzhled nelze už téměř posouvat (jedině Callum by to svedl, ale už by to nevypadalo jako XJ) a Coventry má podle mě s XK jednu s posledních šancí začít trochu vydělávat, protože Ford už další prachy sypat nebude, takže jestli se to nehne, tak na Jag se budem chodit koukat jen do můzea (teda já jo) ;-).. Coventry bude stát dál, ale továrnu koupí korejec a bude tam vyrábět auta z Frankfurtského pavilonu s nápisem ACHTUNG! KOREANISCHE AUTOMOBILEN IM INNEREN! :-(
pravdou je, že jednou jsem si zkoušel tak trochu čmárat, trochu jsem "vykradl" Callumův R-type. Chtěl jsem něco podobnýho, ale s jemnější zádí (tu jsem nekreslil), změnil jsem křivku oken podle sebe, a příď jsem chtěl s negativním sklonem jako u Xj series III.. [odkaz]