Sportovní jízda je blízká většině majitelů současných Fordů. Modely ST však slibují ještě více. Po Fiestě ST se na trh dostane ostrý Focus ST s přeplňovaným zážehovým pětiválcem pod kapotou...V prodeji již letos!
černej strop, nechci mít sevřená stehna až u kolen, stačí u kyčlí, tohle ví snad všichni, ne? Jo, a auto má mít dobrou barvu... Jinak to bude parádní lítačka, velkej výkon, přístrojovka pěkně vypadá, budeš rád šilhávat na pomocnou kapličku... Tak jen pojď... ať tě zkusím. :yes:
Cernej strop ma svoje vyhody! Manzelka si jen tak nevsimne tech obtisknutejch podpatku na calouneni:-) >:-[] Jinak litacka jako blazen :yes: Slinim jak Pavlovuv pes:-)
Pěkný kola :yes: Už na SAVu jsem na tenhle design čučel. Je fajn, že se s nimi budeme setkávat na silnicích. Jinak je ten Focus... tak nějak... nemastnej neslanej... prostě novej Focus úspěchu prvního nedosáhne.
Já vím, to citový pouto >:D Fakt tenhle focus zaspal dobu. Ten je na úrovni IV. generace Golfu. V dnešních dnech je to auto ale v závěsu... Nemůžu si pomoct. První se mi líbil, byl jsem z něj nadšený, ale u tohodle to prostě nejde, ač jsem se snažil. Fakt mě zklamali.
Faktem zustava, ze tohoto modelu cekam pomerne rychly facelift. Ale jestli Ford udrzi linii, kterou naznacil v nekterych studiich, tak me tento mezikrok vubec nemrzi. Chvili mi trvalo, nez jsem ho nakoukal, ale ted uz ho tam mam a vim, ze je super!:-);-)
no neviem, je to Tvoj názor, ale ja by som Focus II k IV. generácii Golfu neprirovnával....Focus I sa aspoň v mojom prípade rýchlo "okukal", teraz dali tomu triezvejší design a hlavne ten interiér je dosť pekný, u I. generácie sa mi to vôbec nepáčilo....no a toto ST bude delo.... :yes:
Proč bych to nemohl přirovnávat? Docela dobře můžu ;-) Tenhle Focus zaspal dobu. Nevím, co znamená "triezvejší". Střízlivější / trvanlivější? I. generace byla komplet ve stylu New Edge a Focus (zejména 3D a 5D) vypadal a do dneška vypadá super. A já tvrdím, že má navrch nad tímhle. Samozřejmě mluvíme o designu. Dělo to bude, o tom není žádná. Pojede to parádně. Ale tohle auto mě za koule nechytlo. :-)
Ne nesouhlasím. Jak ve staré tak v nove verzi sem seděl na autosalonu a detailně sem si je prohlížel. A i když beru starou verzi jako velkej fičák
tak tak nova je ještě vetši >:-[] V realu vypada daleko líp než na fotkách.
Ked sa povie oranzova na aute tak doteraz som si vzdy vybavil Opel Astra Coupe. Ale casy sa menia - uz je to Focus ST. 225 konikov nevyzera az tak hrozivo ale tych 320 Nm od 1600ot to uz ano. A pritom to auto vyzera ako baranok. Interier je taky ako ma byt - nemecky - zatvoris oci a vzdy vies co kde je.
Ty jsi taky slusny provokater!:-) Ja ti dam nemecky interier!!!!! Ja taky kdyz zavru oci tak vim, kde co je a jestli mi nekdo rekne, ze mam nemecky interier, tak ho pritlucu na vrata Jaguar showroomu:-) >:D >:-[]
No ten anglicky mi nespominaj. Ved maju vsetko na druhej strane. >:D >:-[] Sadnes za volant ides pravackou na paku a co sa stane ? narazis nou do dveri. >:D Ides na krizovatku chces dat smerovku a zapnes stierace. >:D Vlastne skusenosti. >:D
Je to jako odstraneni tetovani, dlouhy, bolestny a drahy:-) >:-[] Zacal bych tim, ze bych GTIho ostre napadl v diskuzi u nejakeho koncernoveho vozu:-) Pak bych pokracoval ve vychvalovani neceho jineho (nejlepe anglickeho). Z mainstreamu si vyber Ford a ten obhajuj do roztrhani tela:-) A vubec nejlepsi by bylo zacit psat eseje, kde budes hanit produkci VW a vynaset do nebes neco normalniho. Take neuskodi, kdyz v tom textu GTIho parkrat urazis a prisoudis mu nejakou potupnou roli:-) Treba umyvace pneumatik v Jaguar servisu nebo lestice vykufu u Am >:-[] Uplne jejvic by ho dostalo, kdyby v tvem pribehu musel delat neco u Hodny (nejlepe v oddeleni zahradni techniky):-)
Vedouci srotovaciho centra ve Vlcim Hradu, ktery se slzami v ocich musi zlikvidovat prave dovezenou varku Passatnich veci, vracenych majiteli po shlednuti studie Ford Iosis! >:D
GTI som uz napadol pri Golfe Plus. ;-) A kedze som mal pravdu isiel rychlo do inej diskusie. >:D Vychvalovanie niecoho anglickeho ? Ale ved ja som za - Subaru Impreza STi a tu robi Prodrive z anglicka nie ? ;-) A eseje to asi nepojde. ;-\ Ja som sa narodil bez "basnickeho" creva. A to lestenie vyfukov to ... akoze ... si myslel ... zvonku alebo zvnutra. ;-) (precital som si noveho Bertonaka) >:D Ale ked privriem oci viem si zivo predstavit nejakeho Matesa s cvikrom fajkou v karovanej sukni ;-) ako pride do servisu a nejaky GTI sa ho pyta ci nepotrebuje pneu aj umyt. A na konci vety vzdy povie sir. >:D
No v soucasnem rozlozeni sil, Ti spis zamestnavatel vystavi dekret a Ty posupajdis do sourumu VW pro Pasika, kde Ti GTI v nalestenych lakyrkach a obleku od Bosse (to vis, ksefty jdou dobre) preda plastovy vylisek od ridiciho centra noveho fleetoveho auta... ;-)
To se me nastesti netyka. Musel bych si ten dekret vystavit sam a takovou schyzu zatim nemam:-) Vim, ze se nikdy nema rikat nikdy, ale zatim jsem optimista:-)
No skusim sa pohrabat vo svojich vnutornostiach a nieco tam najst. >:D Nejake to crevo. Uvidime. Tu nedaleko je jeden servis VW po ceste na obed checknem umyvacov a lesticov. A ak tam uvidim zaparkovane nejake UGTIV (skratka z anglickeho Unidentified GTI´s Vehicle) tak je to jasne. Je tam a brigaduje. >:D >:D
Aaale ked nie su premie a silnie nespokojnost so socialnou situaciou ... nasleduje strajk. >:D >:D Som po obede isiel som okolo servisu a mozno som nieco zbadal. :-O Neznalci moderneho umenia ;-) >:D o tom vozidle hovorili ze spredu vyzera ako ... a zozadu ako .... Je to myslim jasne. :-! Celkom to auto ujde. Vo vnutri miesta dost kufor aj na dve mrtvoly. Bral by som Sportline s 2,0 TFSi. ;-)
Zase som to posr... co ? >:D A to som este nenapisal na co sa dnes tesim najviac. Dostanem na zapozicanie jedno vozidielko na cca. 800 km a nemusim si sledovat spotrebu. Takze uz sa neviem dockat konca prac. doby. ;-) Ale radsej neposkytnem ziadne blizsie info. ;-) >:D >:D
..Jozki... ale je potřeba ty oči otevřít až vystoupíš ze svýho auta do jinýho... >:D >:D To by možná pomohlo... Ale nic si z toho nedělej.. já doma když zavřu oči.. tak taky vrazím do futer nebo do stolu... a to bych řek.. že to rozhodně není německý... ale espresso si poslepu udělám kdykoliv... jenže to je zase italský... >:D >:D no nic... Ale jakože jsi VW vyslanec na slovensku... tak asi chapu proč máš u aut zavřený oči..... >:D >:D >:D
Na zdraví >:D Ty zas jedeš >:D ... a to je teprv úterý >:D On to jozki myslel přece dobře. Já jsem na matějský taky trochu bezradnej, když mi vyměněj elektrický autíčko a žeton přebírá jinej s náušnicí. ;-) P.S. Interier je ve Focusu dobrej.
Aha takze v tom je problem. >:D Ale ja ked otvorim oci tak vidim kolegyne a to sa mi hned chce tie oci zatvorit. Tak chodim stale so zatvorenymi. >:D >:D
Ford nám opět ukázal, jak by měl vypadat sportovní model značky. Vezměte vynikající základ a udělejte z něj ještě lepší vůz. Tohle umí jenom velmi málo značek. Nikdy se mi nelíbí na fotkách, ale když ho potkám v reálu, je to POVEDENÉ auto. Ne každý je fotogenický, já také ne. Chtěl bych, aby můj obývací pokoj vypadal jako interiér tohoto auta. Ne, tady se konkurenti nechytají. Jednoduchý, přitom ne koncernově nudný. Trochu se děsím toho, kam se dnešní hot-hatche tlačí motorově. Trochu zapomněli na odkaz toho prvního... Za chvíli budou mít výkony supersportu, ale to je vývoj. Deklarovaná spotřeba je pro snílky, ale to už je součástí hry. Bravo TeamRS!
Focus RS předchozí generace se mi líbil. To bylo auto, který na první pohled něco říkalo, to bylo to auto, ze kterýho naskakovala husí kůže a potili se ruce (jak efektně to někdo uvedl na diskusi o Octavii RS). Tohle auto vypadá proti předchozí generaci nudně, usedle, neatraktivně a podle mě, hrozně! Nechci aby to vypadalo, že to není "dělo" a "lítačka". To je, ačkoliv mě parametry motoru zase až tak neohromili. Ani ne tak samotné parametry, ale parametry motoru s objemem 2.5 l a s přeplňováním. Tedy, je to fajn jezdidlo, určitě má skvělej podvozek, skvělej motor, ale určitě nemá šanci oslovit tolik lidí, jako předchozí generace. Toť můj názor.
Protože jsem někde četl, že Focus RS nebude, tak předpokládám, že toto ho má nahradit. I výkon by tomu odpovídal a odlišení od série také! Jinak se omlouvám, že jsem místo ST psal RS. Pardon :-)
No RS nebude, to jsem cetl take. Ale vykon asi nebyl jedinyt rozdil mezi ST a RS. (To "asi" nemyslim nijak sarkasticky, ale z hlavy ty rozdily nevyjmenuju a jsem linej to jit hledat - uz je na me moc pozde. :o)
Naopak! Focus RS byl naprosta fantazie souhlas, ale cena za nej byla neskutecna a znamenala, ze jsi si mohl vybrat mezi preplnovanymi ctyrkolkami s lepsimi zaberovymi parametry. Tohle auto bude cenove nekde okolo 800k, jestli jsi se byl podivat v Brne, pak vis, ze pusobi mnohem vyzyvaveji nez treba GTI, ale stale jeste ne prilis brutalne, nebot brutalnost mela mit v popisu prace verze RS, nez ji odlozili k ledu. uvidime jak se bezesporu vynikajici podvozek vyporada s velkym petivalcem z Volva, ktery dost vyrazne zatizi predni napravu. Verim, ze tvurce nejlepsich velkoseriovych podvozku evropskych vozu si s timto problemem poradili na jednicku. po vsech tech neslanych nemastnych modlech to vypada na exkluzivni valku na poli hot hatchu a vime vsichni, ze je z ceho vybirat! A to nas jeste ceka Leon Cupra, novy Type-R a zanedlouho i Corolla TS! To bude mazec (skoda, ze priority pro vyber meho pojizdedla uz dnes lezi nekde jinde) ;-)