Novinky
ps1818
0
Možno by mohli v Maserati v rámci marketingu na podpru predaja v čase krízy pribaliť ku každému predanému Maserati jednu takúto fešácku Alfu (pre ženu/dcéru/syna) ako darček 😉 Veď "dve za cenu jedného" znie nie len v Lidli ako magnet 😄
Mito dokáže stále pohladit po duši při pohledu na jeho dynamické křivky. :yes:
A zvlášť v tomto provedení motoru a barvě, super. 😄
A zvlášť v tomto provedení motoru a barvě, super. 😄
ako si myslel že stále? že by mal byt už okukaný? tota alfa sa tak skoro neokuka 😉 vinimočne auto :yes:
ako sme sa nedávno dočítali v "odbornej" diskusii o AR pod A6 (Vasut74) "rychle okukaný priemer" >😒] inak :yes:
Hm, tento model je hezký, ale Alfu to nezachrání, Alfa potřebuje hlavně vyrábě a hlavně...prodávat. To druhé se vůbec nedaři a s tímto hogo-fogo modýlkem se to Alfně nikdy nepodaří :no:
Čítal si aj text článku? Jedná sa síce o marketingový ťah, ktorým chcú dostať AR do povedomia zákazníkov v tom duchu, že ak je dobrá pre niekoho, kto jazdí Maserati, tak musí byť pre vás priam výborná, ale tento konkrétny model nie je priamo nasmerovaný na záchranu Alfy ako výrobcu. Alebo mali v Maserati vybrať ako náhradné vozidlá Fabie v základe...? :no:
A kolik takových zákazníků přesvědčí a bude to stačit na ziskovou výrobu vozů Alfa Romeo? >😒]
Tak to sa spýtaj v Škoda Auto, prečo stále podporujú Tour de France, a predsa im to na francúzskom trhu príliš nepomáha. :-!
Škoda na to jde velmi dobře, marketing mají bez chyby. TdF sleduje asi miliarda diváků a Škodovka vyrábí cca šestinásobek produkce Alfy Romeo. Co tam máš dál 😉
Tour de France "sleduje asi" miliarda divákov. Vieš prečo som tam dal tie úvodzovky? Ak berieš sledovanosť podľa toho, že TdF, ako cyklistický podnik, je dostupná prostredníctvom TV obrazovky miliarde divákov, tak súhlasím, ale miliarda ľudí na tejto planéte sa na to určite nepozerá. To je jedna vec. Druhá vec je, že marketing majú Nemci určite lepší ako Taliani, to ale automaticky neznamená, že majú i lepšie autá. Niekto dá "dušu" do marketingu, iný ju dá do auta. A je na ľuďoch, aby si vybrali, čo im je bližšie. Zrejme si nie celkom pochopil, o čo mi šlo. Písal som, že tento "hogo-fogo modýlek" nie je vyslovene vyrobený na to, aby spasil Alfu. Je to vzájomná koncernová výpomoc, AR si urobí reklamu a Maserati bude mať štýlové vozítka ako náhradné autá. Vôbec sa nepriem o to, že Alfa Romeo potrebuje zvýšiť predajnosť, aby bola automobilka v čiernych číslach, a aby mohla naďalej prichádzať so skvostami, ktoré potešia naše oči...
Co je to za nesmysl, že auto má duši? Je to obyčejná hromada kovů, gumy a plastů. Má především fungovat a plnit základní požadavek.
Jestli si myslíš, že to, když ti v autě problikávají namátkově kontrolky a elektrika si dělá co chce, jako by v autě byl duch, tak to pořád neznamená, že to auto má "duši", ale spíš to značí něco jiného. :-!
Jestli si myslíš, že to, když ti v autě problikávají namátkově kontrolky a elektrika si dělá co chce, jako by v autě byl duch, tak to pořád neznamená, že to auto má "duši", ale spíš to značí něco jiného. :-!
Mozno myslel,ze ked dostane defekt a nebude sa dat opravit,daju mu do pneumatiky dusu. :-!
>😁 tak, chlapci, skutočne ste ma obaja pobavili... :yes: :yes: Aj keď si za to vlastne môžem sám, lebo píšem iba "prostoduché bludy". :-!
Jedno vysvetlenie lepšie ako druhé...a myslím, že ani netreba rozvádzať ako som to v skutočnosti myslel ja, bolo by to zbytočné. 😉
Jedno vysvetlenie lepšie ako druhé...a myslím, že ani netreba rozvádzať ako som to v skutočnosti myslel ja, bolo by to zbytočné. 😉
Ono věci, které nejdou uchopit se dost špatně obhajují a věsměs to vždy sklouzne k obyčejnému profláknutému klišé. 😉
"Ducha" (ani dušu auta, skrytú v emóciách poskytovaných majiteľovi) neuchopíš, to je pravda. Je to nehmotná vec, ktorá VW koncernovým vozom vo valnej väčšine chýba, preto chápem, že mnohí to ani nemajú možnosť spoznať a pochopiť. 😉
Právě to je ono klišé. Ta "duše" je něco tak těžko definovatelného, že se to rovná obyčejnému klišé, co běžný člověk nikdy nepozná. 😉
Sám si sa zaradil medzi bežných ľudí. Presne o tom to je, o voľbe a možnostiach voľby. 😉
Ano, jsem běžný člověk. Nepotřebuju se povyšovat a prohlašovat o sobě nesmysly jako někdo. :-!
duše auta je i není klišé.. Je to stejné jako se ženskýma. Je to něčím čím tě to auto uhrane a nepustí. Ale jako u žen se na tom nikdy neshodneme.. mi přijdou studené prakticky vše od VW a Audi (čest výjimkám). GTI nad stejnými auty zažije předčasnou ejakulaci.. a o tom je život :-!
Myslím, že práve my dvaja sme sa už spolu bavili o tých úvodzovkách... :-! Niekedy na nich všetko stojí a padá...aj keď sú to len také zavesené interpunkčné znamienka pred a za slovom.
Jak jsem psal - klišé. 😉 :-!
Celý život je klišé, kam sa pozrieš...dnes to v mnohých sférach platí ešte omnoho viac ako v dobách minulých. 😉
Propagovaná a všeobecne uznávaná kvalita VW sa dá tiež považovať za klišé.
Propagovaná a všeobecne uznávaná kvalita VW sa dá tiež považovať za klišé.
Pokud v tom klišé žiješ, pak zajisté. Já ovšem dávám přednost svým prožitkům. 😉
Obracaj si to ako chceš, ale ak necítiš vo svojom aute čo i len kúsok duchariny (ktorá by tam zostala trebárs aj len po Arabovi, ktorý to "skladal"), tak potom neviem, kde na tie "prožitky" chodíš. Ale možno máš jachtu podobnú tej, ktorú vlastní Abramovič, tryskáč a dva vrtuľníky. >😁 Počúvaj, nie si náhodou sám Roman?!
[odkaz]
No k velikosti trhu Francie... Mimo to Francouzi tady loni prodali u nás v tom prťavém ČR podle mě více jak 20 000 aut 😉
Zajímavé. Jsou automobilky, které jako náhradní vůz dávají zásadně totožný model, případně model o třídu menší. Přesednout z Quattroporte do Miťi, na to musí mít člověk žaludek echtbazalkáře. Ale nechť, možná má Míťa lepší sedačky než QP, a třeba se majitel nakonec rozhodne Míťu za QP... vyměnit.
Ktoré automobilky? Buď konkrétnejší. "O triedu menší" môže znamenať aj presadnutie z Octavie RS do Fabie HTP...
Jde tu o ten skok. Kdy z luxusní káry přesedáš to malého auta.
Třeba u VW dostaneš místo Pašíka nejhůře Golfa, nikdy ne Polo. A když tam necháš Phaetona, tak vyfásneš nejhůř Pašíka.
Třeba u VW dostaneš místo Pašíka nejhůře Golfa, nikdy ne Polo. A když tam necháš Phaetona, tak vyfásneš nejhůř Pašíka.
Neviem za akych podmienok sa fasuju nahradne auta,ale frajerka mala audi v servise 2 dni a nedostala nic. 😒
Asi si nepožádala. 😉 Mě se automaticky ptají, jestli chci náhradní vůz.
Tak o VW hovoriž nemôžem, nemám v tom praktickú skúsenosť. Ale zas malé auto a malé auto je rozdiel, rozdiel je dostať ho v základe a dostať ho v limitovanej edícii dobre vybavené s riadnym stádom koní pod kapotou. Ja by som to v spojení Maserati/MiTo nevidel tak čierne, skôr naopak.
Ale neblázni. Kdo si vozí zadek v Maserati, nebude chtít o Mitu ani slyšet. Je tam totiž propastný rozdíl.
Na dojíždění mechaniků Maserati do práce, snad jo, ale cpát to zákazníkovi? To je mučení. >😁
Na dojíždění mechaniků Maserati do práce, snad jo, ale cpát to zákazníkovi? To je mučení. >😁
Neviem, čo riešite. Väčšine majiteľov Maserati nestojí v garáži práve a iba to jedno Maserati. Ak bude potrebovať náhradné vozidlo, v tomto prípade MiTo, tak snáď len na cestu domov, namiesto taxíka. (Domov mu trebárs to Maserati privezú i zamestnanci servisu, ktorí pôjdu zase od neho naspäť na tom Mitíkovi.) A možno mu to príde celkom zábavné. Nie každý je "nabubralý", ako majitelia Škodoviek a Volkswagenov, z ktorých mnohí si myslia, že sa vozia na kráľovských kočoch.
V tomto prípade sa jedná hlavne o drobný marketingový ťah.
V tomto prípade sa jedná hlavne o drobný marketingový ťah.
Ne ne Plautusi, takhle to opravdu nefunguje.
Za á, servis Maserati opravu není v každé díře, kde vopravujou fyjaty. Já to mám nejblíž asi do Vídně, ale štrachat se cestou zpátky v Mitu? No to snad ne...
Pokud si necháš zeservisovat Maserati, buď si jistý, že pojezd servisáků v tvém autě je nemyslitelný. Takže se to řeší vždy odtahovkou.
Za cé, QP měl otec mý drahý, ale když by mu dali Miťíka na vodjezd domů, tak by se tam asi potrhal smíchy.
Jestli je to dobrý tah, to nevím, osobně v tom až tak velký užitek nevidím.
Za á, servis Maserati opravu není v každé díře, kde vopravujou fyjaty. Já to mám nejblíž asi do Vídně, ale štrachat se cestou zpátky v Mitu? No to snad ne...
Pokud si necháš zeservisovat Maserati, buď si jistý, že pojezd servisáků v tvém autě je nemyslitelný. Takže se to řeší vždy odtahovkou.
Za cé, QP měl otec mý drahý, ale když by mu dali Miťíka na vodjezd domů, tak by se tam asi potrhal smíchy.
Jestli je to dobrý tah, to nevím, osobně v tom až tak velký užitek nevidím.
A kde je v článku napísané(??), že ak bude majiteľ potrebovať náhradné vozidlo, tak mu budú nasilu vnucovať, aby odišiel na Mite. 😄 Tak ako som už nejedenkrát napísal, jedná sa hlavne o drobný marketigový ťah.
Samozrejme, že to vyššie je písané s riadnou dávkou nadsázky, ak sa Ti auto niekde pos.rie, tak to asi nebude priamo v servise. Čiže odťahovka je nutnosť. Šmárjá, to aby človek písal za á, za bé, za cé od slova do slova jak malému decku? 😲
Samozrejme, že to vyššie je písané s riadnou dávkou nadsázky, ak sa Ti auto niekde pos.rie, tak to asi nebude priamo v servise. Čiže odťahovka je nutnosť. Šmárjá, to aby človek písal za á, za bé, za cé od slova do slova jak malému decku? 😲
Ty si to spíš jak mylý děcko představuješ. 😉
Realita je jiná a tu zde popisuji já. 😉 :-!
Realita je jiná a tu zde popisuji já. 😉 :-!
To vieš, nie som ešte matuzalem ako Ty. Som v podstate neskúsený mladík, ktorý sem chodí od Teba po rozumy. >😒]
dobrý den.. Váženy pane je nám ctí, že využíváte služeb našeho autoservisu. Libo-li kávu nebo se projet v naší nabroušené Alfě? Do oběda to máte opraveno ..
Dobré poledne .. tak zde máte Váš vůz, jak jste spokojen? A co říkáte na Míťu? Říkáte, že berete jeden pro dceru? >😁
Jinak Fiat si to už vyzkoušel u Ferrari, tak proč by opakovali 2x stejnou chybu, kdyby to byla chyba?
Dobré poledne .. tak zde máte Váš vůz, jak jste spokojen? A co říkáte na Míťu? Říkáte, že berete jeden pro dceru? >😁
Jinak Fiat si to už vyzkoušel u Ferrari, tak proč by opakovali 2x stejnou chybu, kdyby to byla chyba?
To je pěkná pohádka na dobrou noc. >😁
Sakra Klaudie, to si jako představuješ, že by si u Porsche dovolili ti, než ti seštelujou Panameru nabídnout Polo GTI? >😁
Kamos mal 3 mesiace v servise A6 a dostal ako nahradne vozidlo Golfa!Ten 3 mesiace pekneho slova nepovedal,takze mi tu nehovor,ze maximalne o triedu nizsie.Podla Teba by mal dostat minimalne A4.
Jestli vzal co bylo... 😉 Za A6ku dostaneš bežně Pašíka. Tedy aspoň u nás. U vás na dálném východě to bude asi jinak. >😒]
čiže ak je v jednom servise naraz napríklad desať A6 máte tam u vás na vyspelom západe k dispozícii desať náhradných Passatov? 😉
Záleží do jak velkého servisu jezdíš, a jaký si zákazník.
Ale ano, v tom servisu kam jezdím já, mají k dispozici dokonce více než 10 náhradních vozidel. 😉
Ale ano, v tom servisu kam jezdím já, mají k dispozici dokonce více než 10 náhradních vozidel. 😉
ale ty si predsa tvrdil, že u vás je to paušálne tak na rozdiel od nás na ďalekom východe... podla tejto logiky by takýto sofistikovaný koncernový servis musel mať desiatky náhradných Passatov, Golfov či Fábii, aby mohol poskytnúť adekvátne náhradné vozidlo....sám tomu neveríš >😁
Podívej, existuje nějaká záruka mobility, kterou koupíš třeba s novým autem. Je tam psáno, když se ti auto posere, přistaví ti to samý. Zcela logicky, když se ty auta nesypou, není tedy potřeba, aby jich "musel mať desiatky náhradných Passatov, Golfov či Fábii". Tak to opravdu nefunguje.
Já nevím jak to máš ty, nebo nějakej horal z Liptákova, ale řešit to za vás nebudu.
To sou myšlenky jak od malých děcek, co maj káry někde vod tří áček. :-!
Já nevím jak to máš ty, nebo nějakej horal z Liptákova, ale řešit to za vás nebudu.
To sou myšlenky jak od malých děcek, co maj káry někde vod tří áček. :-!
Kokso tie Audiny a spol. sa musia byť riadne šunty, keď sa toľko kazia, že musia mať v zálohe viac jak 10 náhradných Passatov... >😁
To byla myšlénka. ;-\
Velký servis, mnoho zákazníků, více náhradních vozidel. Běžná praxe. :-!
Velký servis, mnoho zákazníků, více náhradních vozidel. Běžná praxe. :-!
Veľký servis - aby každý mohol dostať čo si zaslúži, tak drží 10-12 náhradných Passatov, 10-12 Golfov, 10-12 vozidiel Polo a pre istotu aspoň 10 Foxov. Alebo že by za Polo ponúkli Passata? To sa mi nezdá, služobný postup je treba dodržať... >😁
Sakra, ale potom musia mať k tomu servisu riadne parkoviská. Alebo že by väčšina tých át stále pendlovala medzi spokojnými zákazníkmi? >😁
Sakra, ale potom musia mať k tomu servisu riadne parkoviská. Alebo že by väčšina tých át stále pendlovala medzi spokojnými zákazníkmi? >😁
Asi,a tym je jasne preco sa predava tolko Passatov!V kazdom audi servisemaju 20ks ako nahradne vozy.Si ma pobavil.
Tak hloupou myšlenku sem nečetl už hodně dlouho.
😲
Když člověk jezdí do servisu, který patří k těm velkým a je ve velkém městě, zcela logicky disponují i větším počtem náhradních vozidel.
😲
Když člověk jezdí do servisu, který patří k těm velkým a je ve velkém městě, zcela logicky disponují i větším počtem náhradních vozidel.
To je kogicke,ale nevykladaj mi,ze vzdy maju volneho pasika pre kazdu A6.
On to náhradní auto taky každej nechce, víme?
Tak ale keď ich servis má desať, tak to je dosť slušný počat áut, keď to vynásobíš počtom servisov...?
A to si jako myslíš, že každej rok kupují (každej servis) novejch "desať"?
Nějak nechápu, o co vám tady jde chalpci... :-!
Nějak nechápu, o co vám tady jde chalpci... :-!
tak a pravda je vonku! Úspešné predaje VW/Skoda v ČR sú zapríčinené vysokou úrovňou služieb v servisoch. Konkrétne v potrebe mať minimálne desať náhradných vozidiel na dvore z každého modelu začínajúc pri Pol👋Fabia a končiac pri Passate... >😒]
Ja si skor myslim,ze sa na tych nahradnych autach vozia domov zamestnanci,teda aspon v Audi BA.Minule mi jeden predajca obhajoval prevodovku multitronic a nezabudol povedat,ze s nou ma skusenosti,lebo sa na tom aute vozi domov. 8-s
A to ako kde presne? V Porsche BA, mi ponúkli ako náhradné auto namiesto Touarega...... Fabiu HTP! Som išiel radšej pešo - mám to cca 500m. A v Brne(už si názov nepamätám) nám ponúkli Polo. Tak potom neviem...
Aj vo Viedni bezne ako nahradne vozy davaju pola,ale holt Cechy to je ine kafe,resp.asi majitelia A6 v Cechach by nezniesli taku potupu jazdit v crepe ako polo.
Jasne, proste ponúknu niečo na štyroch kolesách, aby zákazník nemusel ostať imobilný.
Inak rád by som vedel, aké náhradné auto ponúknu v servise, ak tam necháš Rollsa... >😁
Inak rád by som vedel, aké náhradné auto ponúknu v servise, ak tam necháš Rollsa... >😁
To museli mať v servise veľa Touaregov, keď Ti neponúkli Tiguana. :😉 Darmo, nie je zákazník ako zákazník...najctenejší a najváženejší sú GTI a jossalito...a v tejto diskusii "je to tiež tak". >😒]
tak ja aj keby mi ponúkli toho Tiguahua, tak si ho nevezmem. Auto bolo šéfove a z toho servisu to mám na byt cca 500m. Takže pohodička - cigárko a bol som doma... 😉
pohodička, cigárko, deset minut kuřáckého kašle a byl jsi doma >😒]
Aha, šéfové, to vše vysvětluje. 😉
a čo ako?! oni nevedeli kto na tom aute jazdí... Normálne auto, písané na firmu. kľudne by som tým šéfom mohol byť ja. Ja som objednával servis, ja som podpisoval papiere a tak isto aj preberal auto. 😉
Ono totiž nejde o tebe, ale o to, co by ti na to řekl tvůj šéf a osobně si nemyslím, že by tě za to pochválil. 😉
pochválil/nepochválil za čo? že som sa doviezol do kancelárie na aute zo servisu? na deň to stojí nejakých 25ojro(Fabia, Polo) a ten tiguan asi raz toľko... Si myslíš, že by to ako zrujnovalo firmu? Neviem si predstaviť, prečo by mal šéf riešiť takéto somariny. 😉
Nejde o prachy, jde o princip. 😉
a o aký pre boha? buď máš ty divného šéfa, alebo si sám divný šéf. V oboch prípadoch je to na zamyslenie...
Alebo mi to skús nejako zrozumiteľne vysvetliť o aký princíp tam podľa teba ide.
Alebo mi to skús nejako zrozumiteľne vysvetliť o aký princíp tam podľa teba ide.
Na zamyslení by bylo, pokud by zaměstnanec potřeboval vypůjčit auto na to, aby se mohl vrátit 500m do práce. Kdyby takhle uvažoval každej, tak to firmu brzy přijde na pěkný balík peněz. Ty máš především dělat svou práci a přinášet zisk a ne vytvářet nesmyslné náklady navíc, ještě, když tě o to nadřízený vyslovně nepožádá. Tolik uvažování zaměstnavatele x zaměstnance.
odišiel som na byt. A počkal som na to, kým to bude hotové. Ak by som mal ísť na firmu, tak ideme na dvoch autách. Ak by som však to auto potreboval, tak si zoberiem auto z požičovne. A nie od predajcu Fábiu. Povodne príspevok nebol o tom či mi to niekto povolí/nepovolí ale o tom čo ponúknu v servise ako náhradu za Touareg v "plnej poľnej". Ty si "básnil" minimálne o passate, ja poznám realitu s Fabiou a Polom. Či už v SR, alebo ČR.
Ale ty sa tradične chytíš hovadiny koho je to auto a potom tu niečo tliapeš o vzťahoch zamestnávateľ vs. zamestnanec. A vo firme kde pracujem je iba jeden zamestnanec - ja. Takže toľko k tým vzťahom.
Ale ty sa tradične chytíš hovadiny koho je to auto a potom tu niečo tliapeš o vzťahoch zamestnávateľ vs. zamestnanec. A vo firme kde pracujem je iba jeden zamestnanec - ja. Takže toľko k tým vzťahom.
Máme vo firme 3 autá. Všetky dávam ja servisovať. Objednávam, odovzdávam a preberám. Zatiaľ najväčšia spokojnosť v Toyota BA. Vždy ochotný, rýchly a poradia aj keď tým prídu o peniaze. Naposledy ma (dec/09) prekvapili výmenou plechových diskov za nové. Auto je r.v. 02 a bolo to ZADARMO!!!!
Až na to, že Octavia RS je rodziel jednej (ale aby si nepovedal, že je to nie Octavia, ale Octavia RS, tak troch) v rámci tej istej mainstreamovej automobilky. Toto je rozdiel jedného celého segmentu. Z viac, než prémiovej triedy do luxusného malého auta a rozdiel piatich tried. Maserati je niečo iného, v Škode stále sadáš do Škody, a je to bežná autmobilka, zákazník Maserati je niekto, kto očakáva luxus, preto je Mito ako náhradne auto naozaj niečo smiešne.
Tak nevím. Můj kamarád má Tuarega a když ho měl v servise, tak mu přivezli jako náhradní vozidlo... Fabii HTP. 😉 Takže asi VW Groupe ta automobilka není, která dává jako náhradní vozidlo o třídu menší auto. Kterou jsi tedy myslel?
No a jak koukám, tak Jazva má stejný zážitek. Asi to bude spíše ta reálná situace než to, co někteří "zasvěcení" píšou ze života.
No a jak koukám, tak Jazva má stejný zážitek. Asi to bude spíše ta reálná situace než to, co někteří "zasvěcení" píšou ze života.
jenom jesli Jazva není ten tvůj kamarád?! >😒]
Nejlepší je to u Rencka - tam žádný náhradní vůz nedostaneš, protože by jsi byl stejně za chvíli zpátky v servisu i s náhradníkem >😒]
Nejlepší je to u Rencka - tam žádný náhradní vůz nedostaneš, protože by jsi byl stejně za chvíli zpátky v servisu i s náhradníkem >😒]
Kuki kuki kukááá
moja kukučka.
Zabudla, že som sááám
dnes večer doma.
Kúpim si náboj,
čo mi zachráni
môj slabý spánok
na svitanííí...
moja kukučka.
Zabudla, že som sááám
dnes večer doma.
Kúpim si náboj,
čo mi zachráni
môj slabý spánok
na svitanííí...
Vyližzadek a GTI opět bodují...
:yes: >😒]
:yes: >😒]
Bodují? Jo bodují .. Při představě, že se mi porouchá auto za 3mega a víc, a jako náhradní auto mi nabídnou "mrdku" za pár set tisíc... no s tím přijet na jednání, tak to se mnou 10x třískne o podlahu. Jako hračku pro volnou chvilku než mi tam dolijí olej jo, ale jinak ne.
Ale na to snáď náhradné auto zo servisu nie je - to je len na zaistenie mobility, kým ti tvojho tátoša opravia. Ak máš iné požiadavky, zabezpečíš si to snáď inak. Alebo si taký "lůzer", že pôjdeš pod vlastnú úroveň, lebo si ju nezvládneš zabezpečiť? >😁 >😁 >😁
No vidím jak budeš někde dál od bydliště, jak budeš mít náladu (a čas) hledat náhradní "mrdku", která ti bude vyhovat. A přesně o to těm dvěma šlo 😉
Nechápeš realitu, co by sis zajišťoval? To právě zajistí tvůj servis, vždyť i proto sis kupoval Panameru. Zcela přirozeně si představ, že ji máš a kamínek ti rozbil přední okno, zajedeš do servisu, auto tam bude tři dny. Servis ti samozřejumě nabídne náhradní vůz. Sedáš do Pola a... odjiždíš... 8-s 😉 Kapiš. Vyloučeno ze své podstaty. A to i obráceně... >😁
ale za mase nedostaneš FIAT PUNTO, ale alfu mito 😉 ako za panameru ROCCO. okrem toho neviem prečo by mali každemu šmoulovi zato že rozbil naraznik davat do ruk dalšie a dalšie poršátka 8-s
Vždyď i to Mito je přebastlený Punto. 😉
aj golf je prebastlená oktavia a audi A4 je zaobalený passat a neviem čo všetko ešte... real je uplne inde samozrejme 😉
Máš v tom zmatek. Současná A4 nemá s Pašíkem nic společného. 😉
zase tomu až tak nerozumiem, ale reči o tom že MITO je prekapotovane Punto su....
Chcel by som mať tie problémy, keď je Quatroporte v servise, tak idem na jednanie Granturismom alebo naopak. MiTo tam bude na to "vymrdnutie" voľnej chvíle, o ktorej píšeš.
A když dovezeš do servisu HTP, tak jdeš 100% domů po svých >😁 popř. ti půjčí kolo a pláštěnku
V našich končinách to vidím vo väčšine prípadov nasledovne...keď privezieš akékoľvek bežné auto, tak sa s Tebou bavia pomedzi zuby, pretože Ťa majú takmer za žobráka, lebo servisman má desaťročného jazdeného Bavora a je strašne "nad vecou". V prípade, že prídeš na drahšom (luxusnejšom) vozidle, tak sa zase bavia s Tebou pomedzi zuby, lebo Ti závidia. Tak si vyber. Ono je to o ľuďoch, ich vychovaní a prístupe k životu a práci...samozrejme, že existujú svetlé výnimky, ale u nás skutočne existujú oba uvedené paradoxy. No a ak nedodržuješ intervaly servisných prehliadok, tak skutočne odídeš po vlastných a na nejakú záruku mobility môžeš zabudnúť, čo je zase problém na strane zákazníka.
No moj pravnik prisiel pred 7 rokmi na pojednavanie uplne dobrovolne na Opli Tigra aj ked mal Mercedes S500.Ked som sa ho pytal preco,tak povedal,ze s tym v meste a hlavne pred súdom lahsie zaparkuje.A bol to naozaj vplyvny pravnik a bolo mu jedno,ze to nebolo extra imidzove.Pre neho bolo najdolezitejsie,ze ta Tigra mala aut. prevodovku.
Je neuveriteľné, ako pár detailov dokážu urobiť z hnusného auta, čo vyzerá ako hračkársky toy toy model plastový, nafúkaný, na ako tak pekné auto. ALFA BRAVO. :yes:
no aspoň vidíš jaké mi ostatní máme OKO! My jsme to věděli už dávno před tebou! >😒]
Vždy když potkám Mito, první mne napadne, že je úzké a vysoké. Umocňují to i vertikálně orientované světla a poměrně malá prosklená plocha oken v poměru k výšce.
Zas za takovej odvaz Mito tedy nepovažuju.
Zas za takovej odvaz Mito tedy nepovažuju.
tohle mě u MiTa rozhodně nenapadne..
tohle mě napadne akorát u takový tý ošklivý hračky co jezdí po silnicích.. sakra jak se to jmenuje.. jooooo Fabia II :-! sorry.. ale za tim, za čim se neotočim, to si nepamatuju
tohle mě napadne akorát u takový tý ošklivý hračky co jezdí po silnicích.. sakra jak se to jmenuje.. jooooo Fabia II :-! sorry.. ale za tim, za čim se neotočim, to si nepamatuju
Mě se Mito ze začátku vůbec nelíbilo, teda hlavně ten vykulený kukuč. Teď už jsem si na to zvykl a snad i našel nějaké perverzní zalíbení, nebo co. Má něco do sebe.
...zajímavého článku velkou story. Prostě když majitel Maserati Mito chtít nebude, tak zdvořile odmítně a je to. Rozhodně mu ho nikdo nebude nutit a je to jenom nabídka pro ty, kteří využijí možnosti se projet v něčem jiném, třeba i horším. Mám spíš takový pocit, že se tu některých z vás hluboce dotklo, že značka, kterou ve své koncernové mysli, plné stereotypů o jednotlivých značkách, považujete za šunt, je záložním vozem Maserati. Toť ode mě vše.
Zajímavější by bylo, kdyby to Alfa nabídla jako normální limitovanou edici např. v počtu 500 kusů, který by si mohl koupit každý, komu se to bude líbit a bude na to mít. Ale jestli to za pár let budou ty servisy rozprodávat, tak se to stane určitě ceněnym sběratelskym kouskem :yes: 😉
Teď vůbec neřeším limited apod. ale při pohledu na ty fotky srdíčko fakt zaplesalo...nádherný auto ,vše perfektně sladěný do jednoho úchvatnýho celky,připadá mi to harmonický a né kýčovitý a tretkovitý pouťový zboží,který v poslední době zaznamenávám. U mne jednoznačně :yes: