Novinky
0
máš recht 😉
Přejít do diskuze
Každýmu může bejt jedno jestli se zabiju nebo ne!!! Chci zemřít na motorce bez airbagu a bez ABS než žít s motorkama s ABS a airbegama >😒]
Serte na airbagy a na ABS to je pro plechovkáře. Vy si radší kupte pořádný hadry na motorku a nekurvěte motorky. Rádoby motorkáři šup do kabrioletů. Na vzduchu jste taky a airbagů si tam dejte tři *
Myslim že nikdo nechce aby mu tam cpali něco co tam nechce. Jako příplatková výbava OK. Tak by to mělo bejt i s ABS. Honda by radši měla přejít od motorek ke kabrioletům ty jsou bezpečnější a vejde se tam víc airbagů
Všichni co se bojí hurá do kabrioletů a ostatní na motorky bez ABS a bez airbagů. Chceme čistou jízdu a ne aby to za nás všechno dělala elektronika a kvůli bezpečnostním blbostem vážily motorky 500kg. Motorka má bejt lehká a jednoduchá
Spočítal jsi si kolik těch nebezpečnejch bouraček muselo bejt, aby mohl tohle tvrdit? Průměrný motocyklista má daleko více havárií - pádů než by pravověrný automobilista považoval za normální. Ale přesto při této pravděpodobnosti dřiv sejde věkem. Domnívám se, že daleko větší pravděpodobnost je, že tenhle typ airbagu bude víc na škodu než k užitku.
Nejsem si tak jistej, jstli tady něco zvládne neviditelná ruka trhu. V autech už taky těžko sháníš vypínatelnej bag u spolujezdce, nebo vypínatelný MSR a jiné rádobybezpečnostní prvky. Prostě výrobce si diktuje a ty musíš držet hubu, protože je tu okolo furt moře prachatech pitomců, co si to koupěj. Doba, kdy dvě kola byly spíš pro fajnšmekry už je pryč a dneska je to módní záležitost. Tak se vymejšlej kraviny pro stupida, který jsou ochotni cálovat za falešnej pocit bezpečí. Za chvíli to budou boční bagy pro padající a zadní bagy pro rychlé rozjezdy. Já osobně bych se zaměřil spíš na oděv, resp. bundu, tam to má alespoň logiku. Do tý doby mi budou stačit kozy..... >😁
Pravda jak řikáš, je mnoho různých situací. Na motorce nejezdim, tak jsem usuzoval jen podle toho co jsem se doslechl. Ale právě kvůli množství situací mam strach, aby airbag na motorce nebyl ve spoustě případů víc nebezpečný než užitečný. V autě si prostě sedneš, připoutáš se a airbag zasáhne správně. Jestli je někdo nepřipoutanej, má nohy na přístrojovce a já nevim jak všelijak blbou polohu si vymyslí je už jen jeho problém.
Myslím že i kdyby to zachránilo život v 0,0000001% bouračkách tak už to má smysl ne?!
ja bych to nechal na te tolik opovrhovane ruce volneho trhu - kdyz to lidem bude za tech nevimkolik dolaru navic stat, tak si to koupi ... kdyz usoudi, ze tech nevimkolik promile havarii, kdy to muze pomoci, jim za ty penize nestoji, koupi si priblizovadlo bez toho a Honda se na to casem vybodne
Mno. Když na motorce brzdíš, tak neležíš na budíkách, ale naopak, jdeš od budíků co nejdál. A s tím pokládáním motorky před hrozící srážkou? ... No nevím, ale bráchovi se stalo, že mu v protisměru jedoucí Avie nedala přednost a odbočila před ním doleva. A najednou měl před sebou velkou krabici. Myslíš, že to položil? No to by tady asi už nebyl, když by vlítnul té Avii pod kola. Holt šel tvrdě na brzdy, šel co nejdál dozadu, narazil do té krabici, pár věcí popraskalo... škoda, že už neměl tenhle airbag, asi by to léčení trvalo menší dobu. Samozřejmě, že je plno situací, kdy bude tenhle airbag úplně zbytečnej, ostatně, úplně stejně, jako jsou zbytečné čelní airbagi v případě bočních a zadních srážek v autě. Amigos
Teda nevim. V autě, pokud člověk neni připoutaný, tak ho nafukující se airbag pěkně zmasakruje - v lepším případě přeláme žebra a poraní páteř, v horším zlomí vaz. Na motorce asi pásy nebudou. Tak jsem zvědavej, co udělá airbag, nafukující se rychlostí 300km/h (nafoukne se v řádu setin sekund), s jezdcem, který "vystartuje třeba 50 kou proti němu (vyšší rychlosti nemá asi cenu uvažovat). Potom tu máme na záda nám "vylétnuvšího" spolujezdce. Další věcí je, když se řidič nahne na nádrž, zvlášť když před hrozící srážkou bude intenzivně brzdit, tak asi nebude sedět rovně jako svíce, jako ten figurant na fotce. Ikdyž mam řidičák A, tak nejsem motorkářem, ale mám spoustu známých motorkářů a z jejich zkušenostní vím, že když se blíží nevyhnutelná srážka, je asi nejlepší motorku "položit". Takže airbag na motorce si myslím bude, narozdíl od auta, spíš škodit než pomáhat. :no:
nevidim jediny dovod naco to tam davali... 😲 toto pomoze asi tak v 0,0001% havarkach... ;-\
Myslím, že je to ***vina. Nevím kolik lidí se zabije na parníku jako je GoldWing, ale určitě míň než třeba na GSX-R. No a jsme u toho. Na motorkách typu R1 (kde by to možná mělo význam) a pod má člověk hlavu skoro v budíká, takže nevím kam by se ten Bag nafukoval ;-\ A hlavně, co by asi zajistilo, abych v případě nárazu zůstal s motorkou. Pokud letím do svodidel, stromu a pod. pomůže mi spíš AirBagová bunda. Teda pokud to v hondě namysleli tak, že by ochránili motorku. Závěrem: Já jsem pro ty kozy >😁 >😁
Presne tak. Mohlo by to zachranit celkem dost zivotu. Obzvlast by se to hodilo na motorkach, ktere maji dokonale aerodynamickou nadrz, takze stehna ridice jsou pod ni a pri celnim narazu a preletu pres riditka ona nadrz dokaze nohy pekne amputovat.
Neblázni, ten airbag může zachránit pěkných pár životů. Samozřejmě pouze u určitých typů nárazu a v nepříliš velké rychlosti.
Já myslím, že by měl jezdit obloženej kozama. >😒] Pak by se mu nic nestalo 😉 >😁 >😁
No dobře, tak ho ten bag odrazí zpátky dozadu a vaz mu přelomí spolujezdec, který poletí jako druhý. >😒]
Honda Goldwing není motocykl, ale auto na dvou kolech. K čemu airbag, když při nárazu motorkář stejně vletí hlavou do ávie >😁
...vypadá to pěkně, ale nebylo by lepší si tam posadit motorkářku s velkejma kozama >😁 >😁