Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Octavia RS: nové foto+překvapení

75 komentářů

Docela jako jo. Víc se z toho asi dostat v ekonomicky přijatelný míře nedalo.
Taky docela fajn. Uvnitř moc pěkný a z venku to mohlo být lepší. Člověk to musí brát jako RychléSvezení a je to..
Volant mi připadá jak dodatečně vytesanej , interiér fádní , nic mně nepřekvapilo. A co trakce ? To bude problém u takhle těžkýho vozu to bude škubání při rozjezdu s protiprokluzem . Že by do budoucna pomohl haldex se zemědělskou vůlí protočení. >😁 >😁 :no: :no:
jj, neni to spatny, nejaky velky upravy se nenosi, to at si delaj lidi individualne ( to rekl nekdo od VW pri predstaveni Golfu GTI ). Jenom bych na masku pridal trochu vic chromu. Volant neni tak spatny, kdyz vezmu, co se dneska vymejsli za "volantovy hruzy" ( viz. nova S-klasse, Veyron, zaklad do VW atd... ), tak to je uplne v pohode
:yes: řek bych, že je lepší než u GTI a to je co říct :-!
Taky mě interiér mile překvapil :yes:
Tys pitval GTIho? Teda ten pohled na jeho interier musi byt docela HC😄 >😒]
Já mám furt problém s tím že to auto trčí moc před a za kola (viz foto z boku), prostě se mi ty přední a zadní přesahy zadjí už až moc, takže buď zvětšit rozvor nebo zkrátit auto a pak to bude zajímavý i pro mne, jinak děkuju nechci.
A k čemu to křídlo, nevíte ? Vždyť to má jen 200koní?
Kridlo ti prida par koni. Cim vetsi tim jsi rychlejsi. Stejne tak vykon zvysuji "rychle pruhy", samolepky No Fear, chlupaty volant a ruzna dalsi vylepseni😄
Nejvíc koní a sebevědomí přidává samolepka Nike přes celé zadní okno a taky imitace chromovaného uzávěru nádrže (pokud je vytvořená doma, tak je to dalších 20 koní navrch) - to je totiž ta největší hustota, to Ti potvrdí 9z10 tuzérů >😒]
>😁 >😁
tak to je trefný haha >😁 >😁 >😁 :yes:
Bez křídla by to totiž nebylo pořádný "závodní" auto >😒]
Trčení Octavie jest problém obecný juž od 1. generace. Se mi prostě nelíbí když se na menší podvozek dá větší kastle, než je na můj vkus zdrávo (a dalo by se diskutovati i o jízdních vlastnostech, ale nevim jel jsem zatím jen s OI a moc dobře jsem se s ní necítil, možná že to má OII líp vychytaný ale slovy Bertoňáka: neznám, tak nehodnotím). A pokud vim tak OII. ještě o nějaký ten cenťák narostla oproti OI.
OI je moc vzhledově hodně povedený auto a taky mnohem víc vyváženější.. Holt ani RS neudělá s převisy OII nic..
OII má stejné převisy jako OI. Rozdíl v délce přesně odpovídá prodloužení rozvoru....
dufam ze to kridlo tam aj funguje a neni to len na efekt... ale u tovarenskych doplnkov by to malo byt aj funkcne... inac ten interier je fajn aj u klasickej oktavky, tak toto beriem ako prilepsenie k uz dobremu :yes: a exterier je taky aky ma byt. ziadna sportova selma, jednoducha elegancia, ciste tvary + TROSKU sportovosti a vykonu k tomu. 😉 komu sa paci oktavka, tak ten do toho pojde a komu nie, tak tomu ani tych 200k nepomoze... kazdopadne toto auto si najde svoje miesto na trhu a pomerne casto ich uvidime na cestach.
A je rozhodnuto. Další žlutý vítr z Asie. Karosářská firma Sungwoo postaví v Ostravě továrnu v hodnotě 2,5 mld Kč. Zaměstnání najde cca 1000 lidí. Je to dobře nebo špatně? 😉
Jak pro koho. ;-\
je to bodře 😐
Budou stat vedle me, pak Ti povim. 😉
Jo, kašli na to brácho. Je úplně jedno, že máš krásnou káru, je úplně jedno, že má krásnej vnitřek. A je úplně jedno, že má parádní židle. Teda jedno je to tobě, protože ty ji valíš. Pravda je totiž jen v tomhle - v číslovce 200. A to je krutá pravda. Ne ovšem pro tebe. To je krutá pravda pro ty kolem. Až hrábneš v dlouhým, táhlým na dno svejch 200, bude to trpká chvílka pro ty, co budeš předjíždět... nedívej se jim přitom z boku do očí... ať je nemusej klopit... Bravo Škoda, fakt tam nacpali těch 200... :yes: P.S. za pár šupů bejt nejlepší... to docela jde... (předjede tě akorát mates, tak tomu se vyhni 😉 :yes: :yes:
>😁 >😁 jo je to hezký auto...... to matesovo >😁 >😁
Dneska stačí 200koníků akorát tak na předjíždění Loganů, Fabiií a Trabantů.Hrozí jedno velké nebezpečí, že majitelé těchto přibližovadel si to vlivem reklamy neuvědomí, a budou se chovat na silnici jako v Porsche. Pro ty co jezdí v opravdu rychlých a silných autech z toho plynou jenom nebezpečné situace. Řidič v RS pojede za tebou velmi blízko, aby ti ukázal, jak mu to jede. Potom náhlé brzdy, a co teď? Kam uhnout, aby ti auto najednou nezkrátil? Před 5-6 lety by to šlo, dneska je to šunka.
Neco malo na tom co pises bude, nicmene bych tech 200 semiku nezatracoval. Myslim, ze tak jak je to auto pozicovany je to OK.
Asi jezdis spis zavody na okruzich, ze? Na silnicich se nezavodi. Ono ani nejde o koniky jako takove, ale o pomer vykon+tocivy moment/vaha. Nepripada mi to zrychleni jako podprumerne. Zrejme zijes nekde jinde. 😉
Jezdím po silnicích ročně 80 tisíc s autem přes 300koní, chovám se nadstandartně slušně, a opravdu vím o čem mluvím
GTI
No, jestli těch osmdesát tisíc odjezdíš v Liazce, tak ti držím palce. Jinak těch 200 tu bude patřit tak asi k jednomu promile aut na silnicích co dělaj 100 kolem 7 vteřin. Pokud bys jezdil osobák s 300 tak ty pocity dobře znáš, když na tebe blikne zezadu Cayenne turbo, aby ses mu s tou šunkou klidil z cesty. Takže pozor na RS.
Hele myslím že 200 koníků není k zahození ... :yes:
Milej zlatej tohle auto má kratší brzdnou dráhu než třeba sportovní poršák.
pekne a hlavne vystizne povedane !! :yes: :yes:
GTI
:yes:
Trpká chvilka... 😄 Ty seš fakt vůl. Ostatní myslí na to, jak se jim daří v práci nebo že jejich děti přinesli jedničku na vysvědčení a na to, že je někdo v kopci předjede, na to fakt ser.ou. Taková je realita 😉
GTI
Tak v první řadě bys tu měl být slušný a oslovovat mě nickem, nevychovanče. A zároveň by sis měl uvědomit, že život není jednosměrka. Život, stealthe, tak život je mnohem barvitější než, jak vidím, tušíš, a patří do něho mimo práce a vysvědčení také pavučina mezi stromy, co se na ní usadila kapka ranní rosy, patří do něho ovšem i černej oblek a třesoucí se prsty nad tím, co tě čeká... a pohle očí, který jsi jednou zradil a nemůžeš se té výčitky zbavit... A patří do něho ovšem i kopce... pokud tedy na to máš... P.S. Slabé, stealthe, velice slabé...
Toužebně hledím do budoucnosti a čekám až se tam Škoda nebo nějaká tuningová společnost odváží dát aspoň šestiválec 3.0 s cca 300 koníkama, přitvrdit drsně podvozek a snížit ho, obout jí do 19-ti palců, brzdy Brembo..... 😄 >😁 >😒] :yes:
Přesně tak. Potom by bylo na místě označení RS.
len potom ta cena... ;-\
18 palcovy celkem staci na skodovku
TY KONÍCI NEJSOU VŠECHNO. Ale pro někoho je to jednoduchý měřítko. To si přece přečte v prospektu. A PAK HÁZÍ MACHRY.
ale predchozi RS se mi libi o hodne vic. ma takovy spravne konzervativni a pritom nekompromisni ksicht. To je ale obecne problem predchozi a nove Octavie. Ten prilis zakulaceny predek, prilis roztazena mrizka chladice, prilis male koncove svetla. Kdysi jsem si rikal, ze bych je pak menil az se dostane na trh. Ale po tom co jsem to videl...tak me ten design vnejsku natolik znechutil, ze zustanu u starsi. U tohohle RS ale musim pochvalit interier. Ten vypada fakt slusne. :yes:
Souhlas... Starý eReSo má rozhodně hezčí spojlery. Tady tenhle novej je moc kulatej a vůbec nemá ani náznak nějakýho lízátka jako to má Octávka I. Sice neni úplně hnusná, ale málo agresivní... Mějte se 😉
Je to nádherný. První generace nemá to co má nová... Dravost, krásu... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😄 😄 😉
prepacte, ale v nadpise bolo pisane o nejakom prekvapeni. co to ma byt? okrem vykonu na tom nic nie je zaujimave. aspon pre mna. pekny den. :no:
...INTERIER prece... >😁
z tej jednej fotky mi to pripada stale rovnake uz od prvej octavie. >😁
GTI
To ovšem nemusí být na škodu... Combi je moc povedené. Trochu se mi nepozdává tak vysoko (audiozně 😄 ) umístěná přední RZ. Čekám na čelní pohled. Připadá mi, že moc trčí zauta ven. U sedanu je potřeba urazit tu trapnost na zádi. Vnitřek - základní problém vidím v té dvoubarevnost sedadel... jako by se tvůrce nikdy nepo... v autě 😄 Minulá RS to měla ještě horší - bílé sedáky... tohle nechápu. Jinak má krásná kola. Bude to bestseller. :yes: P.S. V L.A. ne, to je jesné 😉 :yes:
Prekvapenie = koncept od Skody. Prekvapenie sa netyka Octavie RS. Nadpis bol prevzany zo starsieho clanku. (Koncept = preview Fabie?)
ok, len v clanku nie je ani zmienka o tom, tak preto ma to zaskocilo. 😄
Musím uznat, že RS vypadá líp než standardní O2. Hlavně díky tomu, že zmizely ty šílený ochraný lišty! Já bych si ji ale stejnak nekoupil. Jen tak mimochodem nedávno mi jeden prodejce Opelu nabídl jistou slevu a s ní vyšla astra 2,0 turbo (147kW) na 582 tis!!! Nejednalo se o žádnou skladovku ale o auto z výroby! Takže pro mě je volba jasná! :yes: trošku flame: nehodlám tím autem nic stěhovat! 😉
:yes: :yes: :yes: laska na 1. pohlad >😁
interier je ozaj zmena k lepsiemu. Kam sa hrabe nove Toledo, Leon...
hrabu sa presne tam kam oktavka. su z "jedneho cesta", seati pojdu do seatu, ty pojdes do oktavky, "pekar" ma vsak prachy od vas oboch... 😉
Teď jsem četl na tipcarsu,že by měla být dražší než golf GTI.Jestli to tak bude,tak ať se jdou bodnout. :no:
Neuvažoval si nad tým, že Octavia je predsa len väčšia a môže ponúkať bohatšiu výbavu a preto môže byť drahšia?
Aj Logan je vacsi a ma vacsiu vybavu ako Clio.. :-!

Aj Octavia ma vacsi kufor ako BMW3... :-!

Kapisto?
Uviedol si ale presne opačný príklad, kapišto?
Na pred premiere na vrbici ,jedna s vystavenych oc rs a cena byla 1 500 000 kc
Tak poporade. V RS2 mame za sebou par set kilometru a v pondeli se muzete tesit na test, samozrejme vcetne videa. Cenu zname, ale musim zklamat predchozi prispevatele. Neni to pochopitelne ani 1500 000 Kc, ani vic nez Golf GTI. Prijdte v pondeli dopoledne. Slibujeme, ze test RS nebude posledni prekvapeni... 😉
GTI
Vstávám pravidelně v 7:29. Každej den mimo neděle, to spím do 7😁1 a soboty, kdy nespím vůbec. Ovšem v pondělí vstanu v 6. A první co udělám, že zamířím ke stolu a rozhejbu počítač. Těším se na test. :yes:
ja sem netrvrdil ze bude stat 1500000 ale ze tam byla vystavena stala 1500000kc
Už se těším na ty chvalozpěvy p osvezení >😁
Ja som motor 2,0T FSI testoval v Audi A3 a musím povedať, že ten motor jazdí skutočne vynikajúco. Navyše tento motor vyhral v poslednom kole súťaže Motor roka prvé miesto vo svojej objemovej kategórii. Prečo asi?
GTI
Myslím, bude co chválit. Rozhodně tedy motor. Nepochybně na váhu RS ideální volba.
Som veľmi zvedavý na prvé reakcie, vraj cez víkend majú novináry prvé jazdy s RS niekde pri Viedni. Tak sa v pondelok máme na čo tešiť.
Ježiš mária, ako som mohol napísať novináry. Sorry!
tet to suseli nejaci cizinci celej tento tyden jezdily asi 15 rs a kazdej den se stridal nekdo jiny
Skoda - Simply stolen from Volvo! :-!
a co seš ty?Škoda je tahoun český ekonomiky a vyrábí kvalitní a moderní auta.Takový ty výkřiky jako, že Škoda je jen pro socky může z huby vypustit závistivec, kterej na to prostě nemá a závidí, že se někdo zmůže aspoň na tu Fabii.Dej si studenou sprchu a popřemejšlel co bys dělal kdybysme Škodu neměli......
:no: Chudáčku...
:no:
:no:
buď rád, že je to vůbec Škoda.Při troše smůly se mohl v MB vyrábět Renault a ZZ by se smál.
ten kdo rek ze skodovka je pro socky tak mu rozemelu drzku
:no:
Viete aky je rozdiel medzi Octaviou normal a RS?? Okrem toho motora?? Ma nejake sportovejsie tlmice alebo co?? DIk