Kluci z klubu jsou zde a říkají: Bomba, bomba, bomba. >:D . Nádherný design, nápaditý interiér a sympatické motory. Kdepak máme Apoštola německých zlých snů? >:-[]
Tady u článku Civic napíšeš něco, a hned máš proti sobě šik samurajů. Tak pozor, hoši z klubu drží při sobě. Vzácné sepětí. My, veteráni silnic, mořští vlci dálnic, my, co milujeme nezávislost, my voláme před každou vlásenkou - bravo GTI (200 za 750) bravo R32 (250 za milion). Korun, ne Jenů. :yes::yes:
..King se nějak rozjel... teda je nějak rozjetej... >:D Mám pocit.. že JUCHŮŮŮ... se volá na venkovských veselkách u vína z drožky tažené koněm.... >:D pak bych to pochopil... >:D >:D
Nikoli samurajů v nazdobených kimonech - nindžů, číhajících ve skrytu serpentin a vlásenek v oděvu jenž oko Evropanovo s úšklebkem přehlédne, aby pak v následujícím okamžiku odhalili blyštivé ostří svých motorů, převodovek a podvozků a učinili několika ráznými pohyby z GTI a R32 jen cosi rychle se ztrácejícího ve zpětném zrcátku stroje s kmitajícím H ve znaku. >:D
Ha, Ha, ha.... :-) Prosím tě, vážně. Koukal jsem podrobně na evropskou verzi Civica, četl jsem kdesi, ža šéf výroby dokonce bydlel půl roku v Miláně, aby nasál dech evropského stylu a tak se ptám - jak to vy, hoši z klubu hodnotíte s odstupem těch několika týdnů od fotopremiery tady na auto.cz Můj názor je, že tak by Civic vypadat měl... žádnej pokus o rodinné autíčko, ale nižší střední ve sportovním až "kosmickém" kabátě... který může leckoho inspirovat k tomu být kosmonautem Tak jak je to?
Ty taky někdy míníš něco vážně? :-O Pokud se chceš bavit o EuroCV - překvapuje mě (tentokrát v pozitivním slova smyslu), žes pochopil dosavadní cílení modelů Civic, z něhož se tak moc odchýlila současná 7. generace. za "hochy z klubu" mluvit nemohu, za sebe jo. Honda měla odvahu, a ta se cení, i kdyby se dílo nepovedlo, což ale osobně říct nemůžu. Původně jsem si sice říkal, že by mu víc slušela klasická maska, ale když být výjimečný, tak důsledně. Sportovní flair mívaly CV vždy, nyní se ale zdá, že je dost výrazně podepřený i detaily, na které se dřív kašlalo - za všechny třeba sportovní volant místo tenkých a velkých obručí a strmé řízení. Přídomek sportovní si tedy, doufejme, plně zaslouží. Ale pokud jde o pokus o rodinné autíčko, mám pocit, že se povede tohle s tou sportovností skloubit, soudím alespoň podle toho, co je z fotek vidět a co lze přečíst. Chytřejší budu po Frankfurtu :-). Ale teď bychom měli spíš řešit sedana a kupé, ne? ;-)
Není co řešit ;-) Já na vše budu už navždy nahlížet tím překrásně "těžkým" zadkem Golfu... jo, jo, vizuální těžiště... pro chlapa navíc u Golfu, ideální místo ;-)
A je pekny? ...Lebo mne sa nezda byt ani toto nic moc. Pozrem a vidim v tom kus Saturnu ION. A to je auto-katastrofa. Predajne myslim. Takze bude to podla mna opakovanie toho isteho pribehu. ;-\ A v tomto "velkostnom" segmente v USA Civica nezachrania ani lepsie jazdne vlastnosti. Moj nazor.
Přední světlomety opravdu připomínají staré Saturny. Nutno zmínit hlavně L-series před faceliftem (když měla ty tenké světlomety). Ale i ION coupé tam trochu je. >:-[]
Ať podpořím svou tezi obrázkem: Satrun L300 před posledním faceliftem: [odkaz]%20sl300.JPG A pro kluky od Hondy: Není to myšleno jako útok na americkou Hondu! Tamní Accord/Ispire se mi líbí moc a moc.
Nejsem paranoidní. Ani kopírování Hondy Saturnem ani kopírování Saturnu Hondou mě totiž nijak neohrožuje. Světlomety jsou první, co u auta registruju. Dominantní prvek. Takové "oči" automobilu. Netradičně řešená příd na mě v tomhle případě prostě křičí "Saturn". Ani u Saturnu ani u tohoto Civicu se mi to pojetí designu nelíbí. Neříkám, že někde naprosto přesně odpovídá nějaká linka. Ale celkový dojem tam prostě mám a je to můj subjektivní soud. Naprosto zodpovědně můžu prohlásit, že kdyby přede mne někdo postavil tohle auto bez insignií automobilky a modelu. Tipoval bych Saturn. Tedy kromě té ku prostředku se rozšiřující lišty v masce chladiče. Ta by mi evokovala návaznost na další severoamerické modely Honda.
:-| Je to rozhodne zajimavy. Ale musim rict, ze evropska verze civicu je mnohem hezci. Hlavne mi vadi ten vydech klimatizace pred spolujezdcem nalevo. Pusobi to tak nepatricne.
Digitál je nejlepší, víš naprosto přesně, kolik jedeš a nemusíš to studovat na kolečku. Rychlé, efektní a efektivní. Vždycky si vzpomenu na jízdu v S2000 :yes: >:D
no prave...raz som mal pozicany fiat tipo dgt, s "digitalnou" palubkou a liezlo mi to na nervy...okrem toho, v tom tipe ten rychlomer ukazoval kadeco, ale presnu rychlost urcite nie :-) fungovalo to stylom, ze idem 80, brzdim, tachometer ukazal : 70-50-30-0...ked ukazoval 0, este som nemal uplne zastavene...
Teda musím říct, že ty Mickovi retuše se mi zatím libily nejvíc. Jsem zvědavý, jak na tom budou evropské verze, protože tyhle verze pro US trh se mi nelíbí. Typicky nafouknuté přední nárazníky (zvlášť ve světlých barvách je to jak pěst na oko. Pak je hezké to vykrojení u sedana pro zadní RZ, což ale u EU verze budu muset být také jinak. Ten předek mi není po chuti, ale zadek je u coupé parádní. Zvlášť v té modré vypadá dobře. No, jak říkám. Počkám si na EU verze. Smíšené pocity... ;-\
Vypada to trochu jako realizace nejake deset let stare futuristicke studie, ale presto se mi libi. Narozdil od Saturnu(ktery mi btw vubec nepripomina) pusobi vyvazene, dynamicky a proste IMO vypada perfektne. Jeste o neco lip, nez evropska(ta mi diky cirymu pruhu trosku pripomnela Mercury Sable z pulky devadesatych let).
zaujimave. predok sice tentokrat celkom neladi so zadkom ale da sa na to pozerat. ale radsej v tmavych farbach, lebo napr. v tej silver ten predok posobi ako pritlaceny k zemi. interier na fotkach vyzera vzdy nadupany, hlavne ked tam daju vsetky vymozenosti, ale jednoducha verzia bude vyzerat inak. pockam si na nu. honda ma co ponuknut. linie civicu su jasnym odkzaom na us verziu accorda. a hybrid pokial bude za zaujimavu cenu, pojde na dracku. vcera cena benzinu prekrocila magicke 3 dolare za galon. a v californii dokonca 6 dolarov. zacina sa hladiet na spotrebu.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Uplne ho vidim, jak po sve patecni davce sedi s pinzetou a vzdycky si vyrve chlup i s kusem masa a kuze:-) A navic se pri tom nepritomne usmiva a mysli si sve >:-[]
Sice chápu, že někomu se něco líbí a jinému ne, ale pokud vidíš na těchto autech něco, co k sobě neladí, už to je na pováženou. Nejde tu o krásku nebo ošklivost, ale o cit pro tvar a formu a mám pocit, že to je to ,co ti chybí. pokud jsou předky, které nejsou přitlačené k zemi, tak ty má třeba traktor, nebo americké Macky. A odkaz na US accorda? tak možná lištou v masce chladiče...
Ať už si to někdo nechce přiznat bude to krok kupředu správným směrem. Německé "speciály" GTI a jemu podobné budou závistivě koukat pouze zezadu. Předek budou znát jen ze zpětného zrcátka, když na něj někdo zabliká aby uhnul a dále již nepřekážel v levým. :yes::yes::yes:
Nebude, Wendy. Bomba to nebude. Máš možnost přivázat na ocas svého plnokrevníka pentle z pouti... a stejně, když dojde na Taxis, vítězí ten neokázalej tahoun. Tahoun, Wendy. Bravo GTI, Bravo R32, BRAVO VW :yes:
Klidně dál si preferuj "své německé" ale jejich doba je za námi. Ano, současnost se snaží dohonit R 32, ale je to jen výstřel do tmy.Ale to nechceš slyšet, viď? Tahoun....no to je od slova Táhnout....odtáhnout.....to jako pryč....už je čas jiných, dokonalejších aut. Ta tvoje auta živí minulost a zvyk.No a pak tvoje oslavné příspěvky.
No jo, ale co živí auta tvá. Nic, Wendy, nic, to je to smutné. Nulové emoce... P.S. ten výstřel do tmy... tu třicetdvojku, tu bych ti ze srdce přál. A byl bys šťastný...
Nulové emoce? Honda se může pochlubit nejen špičkovou technikou, ale i úspěšným účinkováním v motorsportu, nehledě na sportovní image značky a sportovní schopnosti většiny modelů. Co nabídne VW? Kromě těžkého zadku golfu?
Ale to je zajímavé. :-| Pokud jde o "usazení" v hlavě a emoce vlastníka a milovníka - je mi líto, ale znám i podobně zapálené škodovkáře, pár fanatiků Hyundaie (nikoli v pubertálním věku), mraky příznivců italských a pochopitelně japonských aut. Vypovídací hodnota a argumentace tohoto =0. Lze to s úspěchem aplikovat na jakékoliv auto a značku. Na image auta má zásadní vliv pohled okolí a skupina lidí, která si ho kupuje - v případě Golfu to jsou ženy v domácnosti, dělníci, nedůležití úředníci a podobná cílová skupina. Vážně nedostižný výraz... >:D A usazení na silnici? Současný golf je první, který na silnici funguje tak, jak by měl ;-) . Zatímco Civic je asi vnímán svými majiteli stejně golf svými, okolím ale úplně jinak. Jistě, je to v neprospěch prodejních čísel, každý nechce jezdit e sportovně laděném autě (vynechme neligický úlet 5D 7.generace), ale ta výjimečnost je to, co si na Hondách ceníme (kromě špičkové techniky a absence chrochtavých TDI) >:-[]
Děkuji, Golfa ani náhodou, ani výstřel do tmy, R32 to nezachrání. Jsem spokojený se svým "neněmeckým" autem. Maximálku má málo přes 200 a nemám v táhlém kopci žádné starosti s tím být nahoře první např. před Golfem. Dokonce ani nemusím pod kopcem "zaroštovat", jak jsi dříve psal, mě stačí sešlápnout pedál k podlaze. Jsou i jiná dobrá a rychlá auta, ne jen z koncernu VW.