Ekonomika
mikesh
0
S prodeji to ma dle meho pramalo spolecneho, tim bych neargumentoval. Dale je celkem podstatne jaky typ zavady resili a jak to dopadlo, to se tam clovek nedocte.
Přejít do diskuze
Podle me trochu motas dohromady otazku kdo to vyvine, kdo to vyrobi a kde se to vyrobi. Z externich dilu se vyrabeji vsechna auta (krome klasickych komponent - motor, prevodovka...). S identitou to podle me nema co delat, jde o to aby si firma dokazala rict co ma ten dil splnovat (jak z hlediska funkce tak spolehlivosti) a aby byla schopna si to ohlidat (coz zjevne tentokrat selhalo).
No slapnout na brzdu jde asi vzdycky a motor ktery by byl silnejsi nez brzdy do toho tezko montujou.
Tak u HTP muzou plynovy pedal na maximum prodavat treba jako extra vybavu, ale takova Toyota, to je jine kafe, ta uz to ma ve standardu >😁
Každopádne montovať autá z externe dodaných dielov znamená strácať kus identity a často dosiahnutá úspora nepokryje náklady vynaložené v takomto prípade. Ak to pôjde podobným spôsobom ďalej, kľudne sa môže stať, že si kúpiš Volkswagen, na ktorom bude len pár percent z Nemecka pochádzajúcich dielov a aj táto pozícia bude oslabená faktom, že 2/3 robotníkov podieľajúcich sa na výrobe boli Turci a 2/3 vývoja nerobili Nemci... :-!
Na těchto stránkách můžeme porovnat četnost vyšetřování u různých značek.[odkaz]
Toyota na tom není nejhůře,určitě ne na počet prodávaných modelů.Káždá vážná závada je na pováženou.Je docela škoda,že i v naší EU neprobíhají takovéto vyšetřování.
Toyota na tom není nejhůře,určitě ne na počet prodávaných modelů.Káždá vážná závada je na pováženou.Je docela škoda,že i v naší EU neprobíhají takovéto vyšetřování.
Sakra co ted ? Do dneska jsem vozil my partaky na korbe PickUpu a nebyl jedinej maler, no a ted abysme dali pri kazdym kameni majzla aby nam necukla spoust na Kalasnikove nacini. Nemate tam neco bez koberecku u ty vasi Skody ?? My stejne backory do auta nenosime, takze jsou nam koberecky celkem na hov. 😉
Odpověď na Vaše otázky v následujícím, dle mého velmi kvalitním, videu, které se vztahuje právě k problémům lexusu😒br />
[odkaz]
Je v něm opravdu spoustu zajímavých poznatků, jejichž shlédnutí prospěje a pomůže každému, komu se něco takového přihodí.
[odkaz]
Je v něm opravdu spoustu zajímavých poznatků, jejichž shlédnutí prospěje a pomůže každému, komu se něco takového přihodí.
Nevím jestli jse u atomatu narvat N z D pod plynem, nikdy jsem to nezkoušel a nebudu. Určitě jde vypnout motor, ale to zase hned chcípnou všechny posilovače.
Toyota se rozhodla tak maximálně UPOSLECHNOUT NAŘÍZENÍ výrobu zastavit.
[odkaz]
To, jak se poslední dobou na Toyotu lepí smůla (říkejme tomu jakkoli), mi připomíná, že jsem tu dlouho nepotkal toho horlivého zastánce božské, nechybující a vše do posledního detailu promyšlené mající Toyoty... Tak rád A BOHOROVNĚ plival na US automakers. Tom se jmenoval?
[odkaz]
To, jak se poslední dobou na Toyotu lepí smůla (říkejme tomu jakkoli), mi připomíná, že jsem tu dlouho nepotkal toho horlivého zastánce božské, nechybující a vše do posledního detailu promyšlené mající Toyoty... Tak rád A BOHOROVNĚ plival na US automakers. Tom se jmenoval?
no pokud vim tak ti ctyri mrtvi se tykaji jine zavady (koberecky), myslim ze se to tykalo hlavne lexusu...
Předpokládám, že incidenty se staly u vozů s automatem. Je nějaká možnost odstavit plyn manuálně? Změnit stupeň v automatu pod plynem, prudce brzdit, vypnout motor?
tak růžově bych to neviděl. Jinde se uvádí, že v důsledku této závady jsou evidováni již 4 mrtví lidé a asi sto případů, kdy tato porucha vedla k nehodě. Toyota má různé problémy s pedály již cca. 2 roky a již před tím zřejmě problém nějákou dobu tajila. Nyní již případ nabral větší obrátky a závadu přiznává. To, že zastavila prodej některých modelů závažnost situace jen potvrzuje a jistě v USA příjde o pár zákazníků nemluvě o možných soudních sporech atd. Každopádně pověst značky je již nyní pošramocena zejména v USA...
v tomhle pripade je to opacne. Toyota opravuje auta az na tlak americke verejnosti a americkych bezpecnostnich uradu. Zemreli 4lide a pres 100havarii je registrovano.
Toyota za to asi moc nemuze- spis vyrobce tech pedalu i tak je z toho v USA dost velke medialni halo a toyotu to hodne poskozuje, protoze posledni roky stale svolava auta zpatky do opravy.
Toyota za to asi moc nemuze- spis vyrobce tech pedalu i tak je z toho v USA dost velke medialni halo a toyotu to hodne poskozuje, protoze posledni roky stale svolava auta zpatky do opravy.
Ale jo, nabizi a nabizela spolehlivost, a jestli se jim neco nepovede, tak se na to muzes spolehat, ze to opravi i za cenu pripadneho poklesu popularity.
Vypadá to,že už ani tenhle vzor neplatí.Toyota pomalu přichází o svojí hlavní zbraň a bude zajímavý sledovat co to s její pozicí udělá protože kromě bezporuchovosti toho nikdy neměla moc co nabídnout.