Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Jaguar XK: velký kocour se vrátil

Tvary nového Jaguaru představil výrobce už na počátku roku 2005 na Detroit Motor Show, tehdy však ještě pod rouškou budoucna a s názvem Advanced Lightweight Coupé. Nové XK ze studie přebírá i vyspělou konstrukci karosérie s prostorovým hliníkovým rámem...
Zpět na článek
26. 8. 2005 09:17
neregistrovaný "Peter"
26. 8. 2005 09:22
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 09:25
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 09:44
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:18
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 10:22
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:41
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 10:58
neregistrovaný "free"
26. 8. 2005 11:26
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:33
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 11:42
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:55
neregistrovaný "AliK"
26. 8. 2005 11:50
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 11:58
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:41
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 12:43
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:56
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 13:00
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:03
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:09
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:13
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:05
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 14:10
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:26
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 09:24
neregistrovaný "JOE"
27. 8. 2005 22:26
neregistrovaný "neo=)"
26. 8. 2005 09:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 09:45
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:18
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 10:23
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:28
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 11:19
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 09:34
neregistrovaný "Jozki."
27. 8. 2005 22:31
neregistrovaný "neo=)"
26. 8. 2005 09:37
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 09:46
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 09:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 10:05
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:48
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 12:35
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 12:49
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 09:44
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 09:44
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 09:47
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:20
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 09:47
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 09:51
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:47
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 09:55
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 10:15
neregistrovaný "mirek(auto.cz)"
26. 8. 2005 11:55
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 10:08
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 10:24
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:43
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 11:20
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 12:48
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 12:53
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:20
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 13:34
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:03
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 14:11
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:18
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 13:40
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:15
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 10:41
neregistrovaný "Michal"
26. 8. 2005 10:55
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2005 00:12
neregistrovaný "Charon"
26. 8. 2005 10:43
neregistrovaný "empi"
26. 8. 2005 11:38
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:06
neregistrovaný "fila01"
26. 8. 2005 11:11
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 11:12
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:28
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 12:52
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:03
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 11:13
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 11:23
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 21:32
neregistrovaný "Fechta"
26. 8. 2005 11:31
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:37
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:38
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 11:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 11:45
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 12:16
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 12:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 13:11
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 13:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 13:19
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:42
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 15:50
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:56
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 15:59
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 16:07
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:39
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 14:40
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 12:58
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:13
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:51
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 19:31
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 11:41
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 11:42
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 11:47
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:53
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 12:00
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:51
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:52
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:12
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:02
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:07
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:55
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 13:09
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 12:17
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:19
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 12:17
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 14:57
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 12:29
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 12:49
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 13:03
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:55
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 13:44
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 14:08
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:26
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:33
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 16:41
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 18:40
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 18:51
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 21:42
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 13:16
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 13:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 13:22
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:40
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 13:45
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:42
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 12:47
neregistrovaný "Essesant"
26. 8. 2005 13:07
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:15
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 13:26
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:37
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 18:21
neregistrovaný "Essesant"
26. 8. 2005 18:34
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:48
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:54
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 13:31
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:36
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:46
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:13
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:24
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:30
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 14:32
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:43
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:50
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 15:06
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:15
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:17
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:28
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:30
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:33
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:39
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:43
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:55
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:01
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 16:08
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:19
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 16:30
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:33
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:53
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 16:00
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 17:38
neregistrovaný "astonm"
26. 8. 2005 13:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 13:29
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:02
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 13:11
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:14
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:28
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:11
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:27
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:13
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 13:27
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:53
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 14:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 14:14
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:06
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 14:14
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:56
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 14:08
neregistrovaný "Karel"
26. 8. 2005 14:12
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:19
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:34
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:42
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:44
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 15:02
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 15:17
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:16
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:18
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:21
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 14:40
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 16:51
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 18:16
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 18:45
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 19:13
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 22:02
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 22:30
neregistrovaný "Micek"
27. 8. 2005 00:29
neregistrovaný "Tom"
28. 8. 2005 10:16
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:41
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:17
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:22
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:29
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:42
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:44
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:47
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:59
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 15:18
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:44
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:48
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:32
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:42
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:45
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:58
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:55
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:56
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 16:20
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:45
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 16:52
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:25
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:32
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:39
neregistrovaný "krikri"
26. 8. 2005 16:38
neregistrovaný "rasto"
26. 8. 2005 16:44
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:46
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:48
neregistrovaný "Micek"
27. 8. 2005 16:36
neregistrovaný "rasto"
28. 8. 2005 10:15
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:56
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 17:10
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 17:45
neregistrovaný "NIcKON"
26. 8. 2005 18:46
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 19:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 8. 2005 02:07
neregistrovaný "Patrik"
27. 8. 2005 10:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 19:22
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 22:14
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 22:51
neregistrovaný "Micek"
27. 8. 2005 12:47
neregistrovaný "Tamin"
27. 8. 2005 17:47
neregistrovaný "don Pedro"
28. 8. 2005 12:11
neregistrovaný "Johny"
28. 8. 2005 21:59
neregistrovaný "Marko"
28. 8. 2005 22:00
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:11
neregistrovaný "Micek"
neregistrovaný "Peter"
26. 8. 2005 09:17
Je to krasa
Krasne auticko :yes: Takto ma vyzerat sportovy klenot :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 09:22
hm
Rikam to strasne nerad, ale ja z tohohle auta nijak unesenej nejsem; ty svetla (zvlast predni) jsou proste divny. :o( Ale kdyz se bude libit zakaznikum, neni co resit.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 09:25
Re: hm
podla mna to hyzdi ta strieborna farba, povodny concept ALC v tej svetlo modrej bol nadherny. konecny verdikt : hodit to do ciernej a je to perfektne :yes:
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 09:44
Re: hm
Na tom neco bude. Stribrna je divna:-(
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 10:18
Re: hm
ale nie na vsetkom
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:22
Re: hm
Na Jagu jo:-( Fakt jsem jeste nevidel stribrnyho Jaga, kterymu by to sluselo.
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 10:41
Re: hm
ani ja a pravdu povediac ani neviem co sa vam paci na zelenej ( na jagu )
neregistrovaný "free"
26. 8. 2005 10:58
Re: hm
racing green
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:26
Re: hm
Za tohle se driv upalovalo!!!:-) Jak co nam libi na BRG/JRG?????? Jakou barvu na Jagu preferujes ty?
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 11:33
Re: hm
u mna vitazi cierna a raz som videl S-type v krasnej bordovej farbe. dufam ze s tym upalovanim to nemyslis vazne :-O lebo inak british racing green na jagu je naj kombinacia na svete :-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:42
Re: hm
>:D >:D :yes: Me se obecne na Jagu libi tmave barvy. Osobne absolutne nesnasim takovou tu priteplalou "zlatou" a to na jakemkoliv aute. Videl jsem XJ v bile a kdyz je to auto umyte, tak je to pecka :yes:
neregistrovaný "AliK"
26. 8. 2005 16:55
Re: hm
Znamej to XJcko v bilej ma a fakt je moc pekny.Takovy "svetebni auto" ;-)
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 11:50
Re: hm
Jo jo, ruzne odstiny vinove barvy jsou na Jagu vyborne. Na kteremkoli. Ale British Racing Green je ta jedina prava barva pro pravy britsky vuz. Bral bych ji tim spise, ze v kontinentalni Evrope to neni prilis rozsirena barva ani na tech britskych autech.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:58
Re: hm
:yes:
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 12:41
Re: hm
no mne sa ta "priteplala zlata" >:D ( to si daj chranit znamkou ) paci na A8 od audi.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:43
Re: hm
Chlape, chlape, ty bez k ocnimu:-)
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 12:56
Re: hm
>:D nestvi ma, ake vyhrady mas k A8 ?
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:00
Re: hm
K A8 vyjimecne skoro zadny, ale ta barva je hrozna!:-)
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:03
Re: hm
Ta zlatá je na minulém XJ úplně boží :yes: A to myslím fakt vážně ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:09
Re: hm
Dalsi slepej:-)
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:13
Re: hm
Mně bylo jasný, že se ozveš ;-) Ale stejně trvám na tom, že XJ v té barvě je exkluzivní >:-[]
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 14:05
Re: hm
2 mates : [odkaz]
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:10
Re: hm
Jak jsem rikal, auto OK, barva bleee:-)
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 14:26
Re: hm
ty si nedas povedat ? >:D
neregistrovaný "JOE"
26. 8. 2005 09:24
:-(
Je to blbý, ale jám mám trošku pocit, že koukám na Hyundai :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "neo=)"
27. 8. 2005 22:26
Re: :-(
Mam takovy pocit,zes koukal na jiny obrazky!Zkus to jeste jednou.. >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 09:32
Jagnost = Ladnost
Tohle je nejkrásnější evropský auto za posledních několik let. Díkybohu kašle na současný evropský recept na "modernější design": Protáhnout tvary přídě do karikatury sebe sama, za to nacpi cokoliv a zadek ať vypadá jako po bouračce. Drobná vylepšení k obrazu svému bych našel, líbil by se mi jiný tvar středu volantu a zadní světlomety jsou (stejně jako u předchozí generace) možná až příliš málo nápadité. Ale to, jak se jedno z nejkrásnějších aut planety podařilo nahradit tvarově odlišným a přitom stejně krásným vozem, zaslouží potlesk. Nechválil jsem evropský design už dlouho, tak si to teď vynahradím, ať vidíte, že nejsem předpojatý. Tohle je korunovační klenot. A hlavně: má jagnost. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 09:45
Re: Jagnost = Ladnost
Jagnost!!! :yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 10:18
Re: Jagnost = Ladnost
Ta zadní světla se mi taky nelíbí. Asi se zase na něčem shodneme ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:23
Re: Jagnost = Ladnost
Nemaji tvar sneci boudicky, ze jo? >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 10:28
Re: Jagnost = Ladnost
Právě že na kufru jo. To kulaté zakončení mi tam nesedí. :no:
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:19
Re: Jagnost = Ladnost
Tada, že nejlepší příspěvek na tuhle neskonalou krásu tu bude publikovat amerikanista tělem i duší... tak tohle já těžko nesu. I když na druhou stranu cejtím to Lonesovo pokleknutí v koleni (v jednom - klid ;-) ) a uznání evropský klasy, evropský legendy, evropskýho snu. tohle je dravec s nabroušenejma zubama který vycení jenom když chceš. Ti ostatní (až na výjimky...) ti je ceněj v mírném úšklebku. Bravo Jaguar :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozki."
26. 8. 2005 09:34
Malo agresivne.
K takemu autu by sa hodil agresivnejsi predok. Nieco na sposob noveho Sportbacku od Mitsu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "neo=)"
27. 8. 2005 22:31
Re: Malo agresivne.
Halooo! Toto je Jaguar. To neni nic o agresivite,ale o stylu a eleganci. Nemuzes chtit,aby anglicane,majici zavodeni v krvi,delali auta ve stylu japoncu.
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 09:37
Líbí
Je to moc pěkný. K předku bych sice nějaký výhrady měl, ale to je věc osobního vkusu. Předek možná trochu opravdu připomíná Hiundai, ale... Jinak jsem unešenj z toho detailu blatníku. Jak je krásně zpracovanej ten výdech a do něj zakomponovaný blinkr a nápis Jaguar. Super :yes: Krásný auto, Jen možná silnější motor by to chtělo...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 09:46
Re: Líbí
A nebude to tim, ze Hyundai snazi opisovat od Jagu? Ja osobne tam vidim kontinuitu E-type, XK.
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 09:56
Re: Líbí
Jo. A minulá Sonata si půjčila zadní světla od S-type. Jenže tady si nevybereš. Když nepreferuješ "správnou značku", tak na kulatý design ti vždy řeknou, že je korejský. A na hranatý, že je projevem zastaralosti a absence strojů na modelování plechů. Je to obdoba pojmů "laciná šedivá" a "laciná černá" a "snadno zašpinitelná světlá". >:D Kdo chce psa bít.....
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:05
Re: Líbí
Ale ta snaha Hyundaie je zrejma. Dokonce mam pocit, ze jsem pred lety cetl, ze nekdo z Jagu k nim odesel. Mas mail:-)
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 10:48
Re: Líbí
... vždycky si hůl najde. Asi je to pravda, s tou Sonatou určitě. Ale což to podobenství bych přežil, kdyby mi to říkalo pane. (ne ta Sonata)
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 12:35
Re: Líbí
Pokud se Hyundai snaží kopírovat Jaguar, čert to vem.. Pro ty, kdo si jdou koupit Hyundai to může být i výhoda. Problém bohužel nastává ve chvíli, kdy člověk kouká na Jaguar a připomíná mu to v jakémkoli ohledu Hyundai - to je průšvih :-(
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:49
Re: Líbí
Na to je jedina pomoc. Ignoruj Jag a tes se z Hyundaie.
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 09:44
PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
8-s
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 09:44
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
Že by už jo...?
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 09:47
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
Taky jsem obcas na black listu:-( A vetsinou, kdyz mam co rict:-) A to moc casto neni >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 10:20
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
Taky mi to občas blbne. Někde jsem tu už o tom taky psal. Prostě chyba v Matrixu ;-\ :no:
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 09:47
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
Tak ne. Prostě ne. Když se paste-nu text toho příspěvku, tak se to nezobrazí!! Proč?
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 09:51
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
To bude tim novym systemem zadavani a kontroly prispevku ACZPCD (Auto.CZPenClubDetection):-) Jak nepises kraviny nebo oslavne ody na VW, tak to neprida a neprida:-)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:47
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
>:D :yes:
neregistrovaný "Tibby"
26. 8. 2005 09:55
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
Může mi někdo z webmasterů laskavě vysvětlit, proč se mi nezobrazí příspěvek s KONKRÉTNÍM textem? A ze tří pokusů mi JEDNOU přijde oznamovací e-mail? A stejně se to nezobrazí? A když už jsme u toho, proč byl včera smazán můj příspěvek ohledně nefunkčnosti uvozovek? Smazán - budiž, ale bez jakéhokoliv vysvětlení? Zdůrazňuji, že ani jeden z těch příspěvků neobsahoval NIC, co by bylo urážlivý, vulgární, rasistický nebo něco podobného!
neregistrovaný "mirek(auto.cz)"
26. 8. 2005 10:15
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
Vas prispevek,upozornujici na chybu, byl smazan, po te, co ve Vasem prispevku byly opraveny ony spatne uvozovky. Vas prispevek by pak nedaval smysl.
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 11:55
Re: PROČ SE NEPŘIDÁVÁJÍ MOJE PŘÍSPĚVKY!?
ZZ má pravdu...chyba bude v Matrixu!(nemyslím Hyundai)
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 10:08
XK
No....musim suhlasit s Yaroukhom. Tie predne svetla su nic moc. Nejak mi do toho konceptu designu nezapadaju, a vytvaraju rusivy (?) prvok, ktory ma dosah na cely predok. Inak je to ale kus peknej prace. Zprofilu hlavne zadna cast je nezamenitelny Jaguar. Tam vidiet vsetko. Odzadu to tiez vyzera viac ako OK. Takze da sa povedat, ze v zasade som s tym spokojny... :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:24
Re: XK
No proto! Ze zacatku to moc nadejne nevypadalo:-)
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 10:43
Re: XK
Vsak ja nic v zlom. Len konstruktivna kritika. :-) ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 11:20
Re: XK
z profilu je to jeste OK - predek dokonce vytecnej takze stin to auto urcite vrha nadhernej; ale ty svetla jsou proste tragicky, omezeni maximalky taky moc nechapu ... no muj soukromej tip na uspech toho auta radsi ani nebudu rikat nahlas (:o[
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 12:48
Re: XK
Hmm...ja som predok ako taky tiez nekritizoval - ale tie svetla dotvaraju a vplyvaju na cely predok. Ja si to teraz neviem predstavit s inymi svetlami. Tieto svetla nie su ale nezamenitelny Jaguar. Keby boli na akomkolvek inom sportaku (lebo mohli by byt), tak asi ano. Ale u Jaguaru mam iste ocakavania. A nie su male. Preto sa tu navazam do znacky a auta, kt. si vazim a ma ju / ho rad. A este nieco si vsimam cim dlhsie na to pozeram - doteraz vsetky sportove Jaguare boli dlhe. Toto auto (snad iba opticky) na mna posobi trochu kratsie (a subtilnejsie). Je to sice vseobecny trend u sportakov, ale myslim, ze Jaguar na to dat nemusel.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:53
Re: XK
To mas tezky. Kdyz Jag neco udela, tak ho jedni napadaji z konzervatismu a zpatecnictvi a druzi z "przneni" znacky:-( Velmi me zaujala tva myslenka, ze Jag by mel do budoucna existovat "paralelne" s premiovym segmentem jako "nad premiova" znacka. To je ta cesta, ktera ma dle me smysl :yes:
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 13:20
Re: XK
Ja viem, ze nevyhovie vsetkym. Aj ked tu sa o to pokusil (a mozno z toho vznika u mna rozpor). Zadna cast je Jaguar ako vysity (ta vyklopna stena sa vracia az k E-type :yes: ). Ale tie predne svetla -to je asi ten pokus o nieco ine (nove?). A ja (cim som sa tu nikdy netajil) viac ctim odkazy/nazory tych, ktori uz nieco dokazali, ako tych ktori sa nam snazia podsuvat novy tvar (teda ak nie je absolutne sebavedomi. A tie svetla sa mi tu nezdaju byt sebavedomy tvar.) . Ale to je asi vsetko iba rozpor medzi tym "viem presne odkial som prisiel" a medzi tym "skusam niekam ist, ale nie som si isty ci to bude mat uspech". A este nieco: keby nikdy neexistovalo par nadhernych Jaguarov (v tomto pripade E-Type), asi by som nemal namietky a napisal by som, ze je to auto uplne dokonale. Lenze tie stare klenoty Jaguaru zaviazli znacku k dokonalosti. Navzdy! A prave preto, ze poznam jej minulost, budem kazdy dalsi Jaguar pocitovo porovnavat so starymi klenotmi. Po dokonalosti teda cakam dokonalost. (Vidis ten paradox - dosiahnes dokonalost raz - a uz sa ocakava vzdy. Aj ked ostatny sa trpi nedokonalost) A tu (pre mna) rusia dokonalost svetla. /// Na svojom zaradeni znacky Jaguar trvam a nikdy to neodvolam. >:D ;-) Ja by som preorganizoval cely koncern Ford - navrhol zardenie znacie, skladbu a typ modelov, marketingove aktivity, sportove akitvity. Vsetko mam premyslene, ako som to mal premyslene z VW. ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:34
Re: XK
Neodvolavej! Ja ti slibuju, ze az te za to budou palit na hranici, budu ja stat z druhe strany s hasicim pristrojem!:-) Ford by si zaslouzil nekoho, kdo premysli jako ty a ne tu bandu darmozroutu, ktery se v LR a Jagu perou o fleky:-(
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 14:03
Re: XK
Tak dik >:D . No...az ma zoberu za sefa Fordu, berem Ta zo sebou. Auta by mali stavat ludia ktorych to bavi, nie ludia kt. chcu zarabat peniaze. Ti nech idu k Procter&Gamble. Aha...potom zober okrem toho hasiaceho pristroja aj nejaky bic (nie bicik >:D ;-) ) Poriadne velky bic, s ktorym sa daju vyhnad hovada z chramov. ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:11
Re: XK
:yes: Jen se bojim, ze bic nebude stacit. Vis jak se cisti Augiasuv chlev....:-)
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 14:18
Re: XK
Tak dobre, bambitky! >:D (teraz, keby som chcel byt cynik tak poviem: "Nebude to u Forda prvykrat co sa bude strielat do ludi!". Ale pretoze nie som cynik, tak mlcim.)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:40
Re: XK
:-) Jsem rád, že alespoň ty tady registruješ to zadní okno... Přední světla jsem vysvětlil dole... P.S. Je to nářez krásy, potence, nadčasovosti, nekonečné touhy po dokonalosti. :yes:
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 14:15
Re: XK
Ano ja som si to uz cital, a chvalim Ti ten prispevok. 1* ako vzdy! Ale s tymi svetlami nesuhlasim - ja tam nevidim kopirovanie ostatnych tvarov. Ostatne tvary kopiruju duch Jaguara. Ale tie svetla? Tam to nevidim. Takze tento jaguar to ma u mna za 1-. Moj nazor ale nie je dolezity...doleziti su ti, kt.na to auto maju. Peniaze, odvahu, vkus. (btw. dnes vzhladom k neprilis uspokojivemu zdravotnemu stavu a mnozstvu prace nevydrzim reagovat na kazdy prispevok, tak sa radsej drzim vlastnho "pavuka". (A asi to par dni potrva). Ale to, ze vam neodpisujem, neznamena, ze vas necitam. Zliznete si to vsetci potom :-! >:D >:D ;-) )
neregistrovaný "Michal"
26. 8. 2005 10:41
Pomalý a slabý
bohužel těch 219 kW je dnes dost málo a nevyváží to ani ten hliník. Omezení na 250? Proboha proč? Všichni mluví o tom, že se to začne rušit, navíc je to německá dohoda, a Jag si dobrovolně uzme jedinou konkurenční výhodu, kterou mohl mít - maximálku někde na 265 Km/h.
A co hůř, ani XKR nebude mít víc než 400 k..Je to velká škoda, ale tohle auto není konkurenceschopný asni v době, kdy ještě není na trhu 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 10:55
Re: Pomalý a slabý
Toto neni super sport. Verze XKR bude mit tech 400k a na necelych 1600 kg vahy mas vykonu dost. Parkrat jsem se svezl minulou generaci XKR a nemel jsem pocit, ze by to nejelo. S omezovacem souhlasim:-( Cele to auto zapada do filozofie Jagu, vykon, luxus a exklusivita. A protoze Jag nema vlastni "tuningovou" divizi, tak se pro vylepseni muzes obratit na Arden, ktery ti z toho tu "raketu" udela vcetne zachovani zaruk:-)
neregistrovaný "Charon"
28. 8. 2005 00:12
Re: Pomalý a slabý
Tak panáčkovi přijde 300k na GéTéčko málo.. neupadl jsi v poslední době na hlavičku? Víš, koníčky ve stáji nejsou všechno, nadšenče. Kolika hlavé stádo krotíš ty, že jsem tak smělý?
neregistrovaný "empi"
26. 8. 2005 10:43
Zadni svetla
GTI z toho asi bude mit radost, ale pripada mi, ze autor zadnich svetel se hodne inspiroval Sharanem :-/
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:38
Re: Zadni svetla
:-) Akorát nevím, jestli mám tu radost fakt mít, viď :-) ... ;-) :yes:
neregistrovaný "fila01"
26. 8. 2005 11:06
Zadni svetla
nevim cim to, ale ty zadni svetla mi pripominaji Renaulta Lagunu.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 11:11
oproti konceptu
Tak oproti konceptu se tu zmenilo sice jen par detailu, ale to melo jeden velmi pozitivni dopad - uz to nevypada tolik jako Aston. Ted je to opravdovy Jaguar, nadhera.
Ale, trochu mi na tom nesedi ty predni svetla, jak uz tu bylo vicekrat zminovano. Mozna se to zlespi, kdyz to auto bude v nejake jine barve. A jsem zvedav na XKR :-)
No, ale aby toho nebylo dost. Koukam tady vedle na fotku dnes jiz stareho XKR a nemuzu si pomoct, prijde mi hezci. Ale asi by to chtelo videt oba dva na zivo vedle sebe. Uz se nemuzu dockat do Frankfurtu, pekne ho tam omrknu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:12
JAK KOUPIT JAGUARA (aktuální repete)
(Příspěvek k serálu jak kupovat auto - mimo pořadí - víkendová příloha): Kup si pořádný jelenice v okrový barvě. Nauč se je správně navlékat. Na závěr sevři pravačku do pěsti a udeř do levý dlaně. Bude se ti dobře řadit. Pak si kup tvídový sako. Sako, to je to, cos měl naposled na sobě u maturity. Tvídový sako ale bude stát tolik, kolik vyděláš teď, pět let od maturity za měsíc, na to nezapoměň. Není od věci mít pravé ramenní sedlo v semiši. V případě nouze ber i bez. Ty svoje óčka zatepli tmavou jednobarevnou nohavicí... cirkus Berousek už tady totiž byl minulej tejden... Na pětačtyřicítky (nazaměňuj s Magnum 45) sháněj kožený boty s tkaničkou. Kožený znamená, že budou z kůže. Celý, ne jako tvoje ošmajdaný adidasky. Až pojedeš kolem Průhonic, stav se tam. Nemyslím v Bauhausu, vlez do kšeftu, kde rozdávaj Jaguary. Zapoměl jsem na košili a na ponožky. Košili světlejší než to tvídový sako a ponožky tmavší než kalhoty. Já vím, je to facha... ale nejdeš pro Trabanta. Tak tam v Průhonicích sesedni z koně. Jistě, z koně, ty bys snad jel koupit Jaga na kole? A vlez dovnitř. Nabídnou ti vodu, kávu nebo skotskou, a to je dobrý pití. Myslím ta Skotská. Tu si ale nedávej, oni neví, že zatím nemáš řidiče. Dej si vodu, ale tvař se, jako bys už vypil ža život už galony Skotský. Chce to cvik. Pak už to jde jak po másle. Barva - nejlepší barva je jako má tvá huba po litru tý skotský, motor - vhodnej je aby vydržel víc, než ty tvý upocený tři čísla za čtrnáct dní, a pak vnitřek - kůže hochu, kůže není nikdy dost (nemyslím to dvojsmyslně... i když...) tak vyber kůži. Hnědá má tu výhodu, že až to poprvé pořádně oroštuješ, tak to pak po sobě jen setřeš hadrem. Pozor na bílou, krásná, ale zrádná. Jo, zapomněl jsem - chce to mít prachy. Poměrně dost. Asi tolik, co vyděláš za stopadesát let. Tak šťastnou cestu.... :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 12:28
Re: Jak prodat jaguara
I to příde.Jak ho prodat.Ježíši snad se nějakej blbec najde, třeba tam ten v klobouku co vypadá jak kouzelnej děda?Ne, ten má sotva co jíst z důchodu.A co tam ten v tom baloňáku?Né, ten autem v životě nejezdil, asi ani nemá řidičák, jeho největší zálibou nejspíš bude ukazování ptáka babkám v parku.A co tam ten?Né, ten vypadá až moc inteligentně.A hele, ne, to je Jarda, asi hledá Bertoňáka.Ten nekoupí nic co nejde vytunint na obrácenej kabrouš s litinovou vanou.No podivejme, Micek.A já zapomněl, Jaguar se dělá jen v benzínu a dřevoplyn by asi kazil image.Tak to ne.Támhle je GTI.Možná ten by to koupil kdybych tam přidělal pár znaků VW, ale to asi neklapne.Tamin?Ne!ten je spokojenj s kolem.ZZ má žábu.No tak si dám inzerát do annonce a když se mi nikdo neozve tak ju prostě dám do útulku a bude.....
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:52
Re: Jak prodat jaguara
:-) :-) :yes:
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 13:03
Re: Jak prodat jaguara
;-)
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 11:13
BIG STYLE
..proti tomuhle autu nemám výhradu... :yes: :yes: ani nejmenší.. (už to tu s tou holí bylo..) Řeči typu ... ty světla se podobají tomu nebo tomu.. neakceptuju a nemůžu je slyšet.. je to hovadina.. k tomu autu to pasuje, je to celkově vyvážený a ta úroveň tam je vidět a cítit... :yes: A je to Jaguar a ne super sport pro pozery... a řekl bych, že každej ve skrytu duše touší alespoň z části po Jaguáru... ne pro výkon nebo Racing Green.. ale protože "JAGUAR"....!!!! :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:23
Re: BIG STYLE
Souhlasím s lehkou výhradou... ne všichni... na Jaguar musíš mít trochu víc v hlavě... (nejen po režný), a takovejch zas tolik není. Touha po Jaguaru je touha vědomá, založená znalostí historie, vývoje, estetiky a umění krásna vůbec... Vlastně máš pravdu - tím "zčásti" to řešíš :yes: P.S. jo... JAGUAR...!!! :yes: ;-)
neregistrovaný "Fechta"
26. 8. 2005 21:32
Re: BIG STYLE
velice výstižné :yes:
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:31
Kdo to vi, odpovi
Muze mi nekdo vysvetlit, proc kdyz se objevi nove auto, tak na nem kazdy hleda neco, co by se podobalo necemu jinymu? Vzdy bude neco necemu podobne:-( Ja tohle moc nechapu. Proc se vyjadruje nazor na nove auto tak, ze na nem hledam cemu by mohlo byt podobne?
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 11:37
Re: Kdo to vi, odpovi
Vysvětlím. Nevim. :-) Teda vím. Ale raději to nenapíšu ;-) P.S. Negativistické vymezování je jednodušší nežli pozitivní soud. Ovšem... vše je relativní - když napíšeš, že Novej Logan má světla jak 911... no tak to seš, jako majitel Logana v sedmém nebi. Obráceně to nefunguje. Nevím proč. Vlastně vím. Ale raději to nenapíšu... ;-) :yes:
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 11:38
Re: Kdo to vi, odpovi
podla mna je to taka podvedoma reakcia. ked som otvoril auto.cz a tam sa na mna pozrel tento jaguar tak mi hned prebehlo myslou na co sa to podoba... potom som si uvedomil ze to bude seriova verzia jagu ALC a tak to bolo. nehladaj v tom zly umysel
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 11:41
Re: Nenašel se dosud
Nenašel se dosud ten, který by se zalíbil všem. A to platí i autech. To, co jsem tu už naznačoval s barvama interiérů a kulatost/hranatost, platí o všem. Vždycky bude skupina, která bude kritizovat z hlediska designově-konzervativního. Tihle lidé vezmou ten tvar, který ještě nikde neviděli: tady tvar předního světlometu. A napíšou, že je "ňákej divnej". (ps: nic proti Yaroukhovi a spol.; já jen analyzuju) No a pak začíná kritika z pozice extremistů. Ti chtějí tu vykřeněnou tlamu alá nové Mitsu (opět: nic proti Micekovi) nebo hledají, kde který tvar už viděli. (nic proti Empi, Fila a spol.) V reálu je ovšem nemožné nalézt tvar, který by se líbil všem těmto skupinám zároveň. Protože každý absolurně nový tvar bude pro velkou skupinu lidí nezvyklý a nestravitelný. Zatímco tvar klasický, přijde vždy někomu jako zprofanový či jako kopie. Tak to vidím já a doufám, že jsem se nikoho nedotkl.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:45
Re: Nenašel se dosud
Ja ti rozumim. Osobne bych cekal soudy o krase ci osklivosti, ale ne o podobnosti. OT: i na Hyudnai muze byt neco hezke:-)
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 12:14
Re: Nenašel se dosud
Jenze ty jaxi automaticky predpokladas, ze "divnej" nedokazou "ti lide" dale vysvetlit, podsouvas omezenost konzervatismem. Nijak me ta tvoje analyza nenasira, ale povazuji ji za na-vode-stojici a dost zjednodusujici. Mne na tom svetle vadi, ze jeho povisly koutek "miri dost nebezpecne" do vykroju kol - mymu estetickymu citeni to proste vadi. Vim, ze rady typu "kdybyste pane designer jenom tohle udelal kapku jinak" jsou vetsinou nesmyslny, protoze se zpravidla trefej prave do nekteryho ze zakladnich stavebnich prvku celkovy myslenky (jak ji minil autor), ale kdyby se z tech sdruzenejch svitilen poslal do)( blinkr a o nej se pozvednula spodni hrana krytu (svitilen) a tmi se ztupil & zvednul zminovany koutek, asi by me to tak ne$ralo. Ale at se toho probuh nikdo nechyta - nezkousel jsem samozrejme, jak by to vypadalo (mozna napr. moc asijsky, jihoamericky, mozna by ty svetla najednou vypadaly ***sky jako celek, whatever ... fakt nevim); ale svetla mi na novym XK rozhodne nevadej PROTO, ze jsou nezvykly.
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 12:16
Re: Nenašel se dosud
(bohajeho ja snad nenapisu jedinej comment bez preklepu) jo a fakt to neberu nijak osobne :o)
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 12:28
Re: Nenašel se dosud
Byla zjednodušující už proto, že co člověk, to vkus. :-) A každý jsme v určitém slova smyslu omezení svým vkusem. Já jsem na tom stejně. Abych nevypadal, že si hraju na designovýho guru, tak zmíním současnou Lagunu před tím nedávným faceliftem. Když jsem viděl první fotky, říkal jsem si, jak je to hnusný auto. Pak jsem jí viděl na víc fotkách a v reálu a asi rok jsem její design přímo miloval (mluvím stále hlavně o nezvyklé přední partii). Dneska je mi naprosto volná. >:D Navíc svůj vlastní vkus nedokážu ani specifikovat.
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 13:11
Re: Nenašel se dosud
(Uz se to -treba moji vinou- sune nekam, kde to nema smysl, takze tohle je muj posledni smrk v tomhle threadu. :o) Jestli svyho-druhu omezenosti chces nazvat kazdej projev nelibosti, tak se musime posunout uplne jinam a muzeme slovo "krasa" uplne vymazat ze slovniku; protoze uz jsme se dostali k vyrokum typu "kazda zena je /svym zpusobem/ krasna", a to uz je potom "krasne" uplne vsechno. A ona to je asi pravda (mozna dokonce Pravda :o), ale k cemu potom zbyde slovo "krasa"? Ja to slovo teda obcas potrebuju, zvlast kdyz auta tridy XK muzu hodnotit JENOM podle vzhledu. :o) (Jo a na parkrat zminovanem Fusionu nachazim taky nezvykle prvky, ale shledavam je krasnymi. A tohle na svoji posedlost Fordem svest nemuzu, protoze Jaguarem jsem posedlej podobne.))

No to jsou pindy. :o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 13:16
Re: Nenašel se dosud
Jé, já to chtěl udobřit tím, že to teda mírně zrelativizuju a teď tohle. :-) Teda dneska mám asi špatný den. ;-\
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:19
Re: Nenašel se dosud
Ja ho taky pochvalil a nebylo to nic platny:-) Mate spatnej den oba:-)
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 15:42
Re: Nenašel se dosud
ses na me dneska strasne hodnej a ja si toho vazim, ale ted sem byl u zubare, tak mi odpust, ze sem nestihl hned zavrnet ;o)) (doufam, ze mi ten "spatnej den" neprispendlite pres toho zubare - to by bylo hodne laciny! :o) ... ja ty svetla proste neskousnu, nemuzu si pomoct ... ale znovu rikam - cert to vem - kdyz se Jaguar vzmuze, budu rad i presto, ze se vzmohl pomoci modelu, ktery se mne nelibily (treda kdyz mne, cumilovi, obcas smrkne neco, co se mi libit bude (co kdyby se mi nekdy XK okoukalo na fotkach, zejo))
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:50
Re: Nenašel se dosud
:-) Prestan narikat a byt cumilem a stan se majitelem! :yes:
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 15:56
Re: Nenašel se dosud
ja to ale nijak "uknourane" nemyslim :o) proste po svete jezdej auta, na ktery mit nikdy nebudu; presto se mi libej a nijak mi ani neprekazej lidi, ktery na ne maj :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 15:59
Re: Nenašel se dosud
zminuju to svoje "cumilstvi" ve chvilich, kdy mam pocit, ze je fair zduraznit, ze jsem 100% pure teoretik a nikoil napr. potencialni zakaznik (a ze jsem si obeho vedom)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:07
Re: Nenašel se dosud
Tohle porazenectvi je chyba! Prece nemusis naskocit do novyho:-) Jag ma velke cenove kouzlo v ojetinach. Pokud uvazujes o koupi auta v hladine 500-600k Kc, tak nemas problem!
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 8. 2005 15:39
Re: Nenašel se dosud
"decka neblnete" :o) v pohode :o))
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:40
Re: Nenašel se dosud
"není to tak, že "každej má jinej vkus" Je to tak, že "každej má jinej nevkus" jinak by tu byly je samé galerie moderního umění..."
"P.S. Oprosti se od bludu, že posuzování designu je ryze subjektivní záležitost, takhle se tu jen blamuješ."
>:D GTI >:D PPS: nic ve zlym, jen mi prislo, ze GTI tvuj prispevek prehlidl, tak jsem (bez jeho dovoleni) reagoval za nej, aby zadny nazor nekvalitniho kolegy nezustal bez odezvy >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:58
Re: Nenašel se dosud
A presne o tohle hodnoceni mi slo! Mas u me za 1 s ** (to jsou hvezdicky a ne nadavky)! Zadny, kdyz si primyslis a odmyslis to ci ono, tak je to AM, Hyundai nebo treba kanoe. Dekuji mnohokrate! :yes:
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:13
Re: Nenašel se dosud
Lonesi, já ten počítač zapnul až v 14 hodin. Do té doby jsem tu neřekl ani slovo, a tak nevím, kde jsi vzal fakt, že jsem chtěl vykřeněnou tlamu ala Mitsubishi...???
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:51
Re: Nenašel se dosud
Spletl si te s Jozkim:-) Neni to tezky oba dva jste placeni agenti meneckych automobilek. Jozki od VW a ty od Oplu >:-[]
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 19:31
Re: Nenašel se dosud
:-) ...si myslím, přece by na to nešel takovej čumák napasovat...
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 11:41
Re: Nenašel se dosud
Vim. Protoze na to nemaj. A kdyz na to nemaj, tak to musej aspon poradne pohanit. A vrcholem tohoto haneni jsou pak vyroky typu "vzdyt je to vlastne skoro stejne hnusny jako ta Laguna co ma soused..."
Jedno ale musis uznat - koncept vypadal spis vic jako Aston Martin, nez Jaguar...
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 11:42
Re: Nenašel se dosud
to je právě ono.. těžko se tu přiznává kvalita, úspěch, postavení... resp. uznává... (jakože neuznává..).. Tady si raději každej najde negativa než aby to vyzdvihl... proto tu nemají moc místa ve společnosti úspěšní lidé.. ;-\ (např Nedvěd a podobní)... Vidím to tak, "že soused má kozu tak ať mu chcípne.. a ne že já budu mít dvě.." nepřipustí se možnost, že je dobrej schopnej a dokázal si pořídit kozu... >:D >:D (divná představa.. >:D ).. Matesi.. myslím to obrazně.. ne že se zase projevíš.. Kozu nech kozou... >:D >:D Takže pokud se někomu podaří krásný kvalitní auto se stylem a úrovní.. tak je to přece jen okopírovaná Sonáta.. jakoby chlapíci u Fordu - Jaguaru neměli schopnosti uděla super auťák... ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 11:47
Re: Nenašel se dosud
No ty kozy:-) K tomu bych mel co rict, ale kdyz myslis, tak ne:-) I kdyz znam jednu....., tak teda opravdu ne:-) >:-[]
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 11:53
Re: Nenašel se dosud
..když jsi to teda nakousl.. tak ty kozy.. to bych taky něco měl... :*) .. teda vlastně.. to není k tématu.. >:-[] no ale .. tak teda raději ne.. Tady pro "tuning" není vhodné místo k debatě... >:D :yes: ..ale přece jen.. taky si řekneš.. no jo.. takovou kozu jsem už někde viděl... >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:00
Re: Nenašel se dosud
>:D >:D >:D >:D :yes: Dobry napad! Vecer reknu zene, ze podobne kozy jako ma ona ma i jeji kamoska:-) >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:51
Re: Nenašel se dosud
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:52
Re: Nenašel se dosud
PS: Zavolej, až tě vykopne z baráku. Ubytuju tě společně s žábou na balkóně. Jen budeš muset slíbit, že mi nerozdupeš šneky. ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:12
Re: Nenašel se dosud
Me by to asi proslo:-) Jen jestli by muj persky bojovy kocour tu zabu nesezral:-) No asi ne, on radsi hovezi (proto me furt kouse):-)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:02
Re: Nenašel se dosud
Když jsme u těch koz... taky bych měl jednu parádní historku. Teda ne jednu. Parádních jich bylo víc. A nemuseli to bejt zrovna historky. Kolikrát to bylo pěkný drámo. ...potom :-) Takže, to takhle jednou jsem obdivoval pěkně jetou, světlou, no trochu tmavší, dobře udělanou... stopětku >:D Starší, zachovalej kousek. Podvazky trochu svěšený, ale jinak, brejle jak Sofia Loren. Už mi tvrdnul hever, když tu kde se vzal, tu se vzal - amant. Tohle umim. Tvářím se v těch chvílich, že nabízím živitní pojistku. No, skončilo to tak, že děděk mi podepsal formulář na dětský přídavky a my si to s tou stopětkou parádně mezitím užili. jo, je to hračka... když to umíš. ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 12:07
Re: Nenašel se dosud
105 a 120 vubec nejsou spatny cisla kdyz se tykaji obvodu a ne Skodovky:-) ... tvrdnout hever ..., to je hlaska hodna mistra :yes: Historka za 1 :yes: :yes: >:D PS: Uplne te vidim, jak se tvaris jako pojistovak >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:14
Re: Nenašel se dosud
>:D :yes:
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 12:55
Re: Nenašel se dosud
ked uz je rec o skodovkach pridam aj ja svoju trosku do mlynu :
- Vedeli ste, že škodovky majú štyri pedály?
- Spojku, brzdu, plyn a žabku na nafukovanie airbagu.
:-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:09
Re: Nenašel se dosud
>:-[] :yes:
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 12:14
Re: Nenašel se dosud
naprosty souhlas s matesem :-) Tahle historka se fakt povedla :-) >:D
Pojistovak, heh... :-! :-)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:17
Re: Nenašel se dosud
>:D :yes:
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 12:19
Re: Nenašel se dosud
tak to je mazec >:D >:D ty hevere :yes: >:D >:D
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 12:17
Re: Já to nevím, ale odpovím
Na tý modrý kouli, který se nadává Země a kde všichni přežíváme jak jen to jde, je taková šmouha a ty se říká Evropa.No a na tý šmouze je taková tečka a teď nemyslím Rumunsko.Ano, hádáte správně,je to ČR( dříve ČSR,po modernizaci ČSSR, po upgreadu ČSFR a po faceliftu ČR).No a tady v ČR je spousta závistivců co dovedou akorát hledat chyby na ostatních, protože nemají na to co ostatní a tak akorát pomlouvají a nic není pro ně dost dobrý.Však jistě znáš Českou závist.Modelovej příklad: Micek si koupí novej model Opelu s motorem Holzgas Ecotec a jede se pochlubit za ZZ , kterej si zrovna opatřil novou dostihovou žábu s nadstandartí výbavou(CD přehrávač, vyhřívaný stehýnka, podélně nastavitelnej jazyk a bixenonový oči), to vše pozoruje soused HAE a nedámu, aby to všechno pomluvil.Člověk má tedy na výběr, buď se přestěhovat nebo zastřelit sousedící 4% anylfabetní embryo......
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 14:57
Re: Já to nevím, ale odpovím
>:-[] >:-[] >:D :yes: vyhřívaný stehýnka :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 12:29
NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Protože je tady jistě dost příznicvců Jaguaru, tak předem říkám, že nemám v úmyslu rozpoutat nějaký flame.. Coupe od Jaguaru se mi vždy líbilo, tak že sem se těšil na nový model. Abych byl upřímný, tak sem z tohohle autíčka docela zklamanej. Design se podle mě moc nepovedl, kam se hrabe na starší model. Pohled ze zadu docela jde. Bohužel přední maska je pěkná tragédie, při prvním pohledu mi to evokuje (bohužel) Hyundai. Ani po delším zkoumání se tohoto dojmu nemohu zbavit. Když se pozorně podívám na celkový tvar - ano, já v tom vydím Aston Martin! Zkoukněte desátou fotku - když si odmyslíte přední nárazník a světla, co vidíte? Já vidím ten Aston Martin!!! Mám podezření, že je navrhoval stejný designer?!? Mám z toho pocit, jako kdyby vzali Astona, dali tomu zadek z Jaguaru a předek z Hyundaie :-( Nabízený motor taky není žádná sláva, sice píšou, že je "modernizovaný" ale kam se to hrabe na BMW 645Ci.. na BMW bohužel těžce ztrácí (po stránce výkonu i po stránce dynamiky). Celkově je pro mě novej Jagu velkým zklamáním. Jestli to takhle půje dál, tak se Jagu bohužel moc nezmátoří :-(
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 12:49
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Myslim, ze s tim designerem mas pravdu (jestli ne, nekdo nas opravi, ale cetl jsem to). Taky me to nejak neuchvatilo, pripada mi to nevyvazeny, divny. Koncept byl mnohem lepsi, cistsi. Zatimco ale design je subjektivni (a snobikum se treba libit bude), pro me je hlavne zklamanim ten stale stejny motor. Trochu vyvoje by neskodilo a 4.2 V8 s 219 kW je tak do limuziny, na sportak uz je to dneska passe. At mi u Fordu netvrdi, ze nemaji v zasobe neco s vykonem o aspon 50 k vyssim... Presto si myslim, ze s odbytem problem nebude, typicky zakaznik XK asi nechce supersport a funkci reprezentativniho GT s dostatecnym vykonem splni. Na muj "dreamlist" ale nedosahne (a myslim, ze nebudu sam).
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:03
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
I kdyz jsi z "klubu" :-), tak jsi presne pochopil o cem je XK/XKR :yes:
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 12:55
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Ano, designerem tohodle Jagu je Ian Callum, coz byl dvorni designer Aston Martinu. Koncept ALC opravdu vypadal jako Aston, tady se povedlo zmenit nekolik drobnosti a ona Astonovitost ustoupila. A proboha, ja absolutne nechapu, co furt nekdo ma s tim Hyundaiem. Podivej se na osmou fotku a rekni mi, kde tam jakej Hyundai vidis. 645Ci je dynamicky mozna trochu nekde jinde, tohle auto to ale vynahrazuje jinak. BMW nikdy nebude mit takovou atmosferu v interieru jako poskytne tenhle Jaguar.
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 13:44
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Já to tušil, hned sem tam toho Astona viděl. Je pravda, že koncept byl hodně Astonovitej a že se to zlepšilo, nicméně je to tam pořád vidět.. Svůj příspěvek sem napsal aniž bych četl příspěvky ostatních, když si je teď čtu, tak ten předek připomíná Hyundai více lidem, tak že na tom asi něco bude.. Jinak design je věc osobního názoru, tak že mě se to až zas tak moc nelíbí (jako Hyundai by to ale byla paráda), ale pokud se to někomu libí, tak mu to neberu (hádal bych se jedině, kdyby to někdo tvrdil o Fiatu Multipla ;-) ). Když znova zkouknu tu osmou fotku, tak tam toho Hyundaie pořád vidím, nemůžu si pomoci - ty světla, ty kulaťoučkej nárazník, ty mlhovky - jako celek mi to připomíná předek Hyundaie. Co se týče motoru - neříkej, že nejsi zklamanej. Motor je jednoznačně ostuda, takovémuto autu by slušel vyšší výkon nebo rovnou V12. V tomhle bohužel Jaguar dojíždí na koncernovou politiku Fordu, protože by šlapal do zelí Astonu :-( tak že musí hrát trošku "masovku" v porovnání s Astonem. Doufám, že tam alespoň dají ten motor z Range Roveru Sport.. Pokud opravdu hledáš atmosféru viz [odkaz]
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:08
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Mno, co se te atmosfery tyce, tak ta je u Astonu uz trochu jina. Samozrejme uzasna a moc se mi libi, ale je jina, nez u Jaguaru. Aston k te vsi krase totiz jiz pridava trochu brutality. To nikdy Jaguar nedelal. Dvanactivalec bych pod kapotu XK necpal. Ve verzi XKR to bude tak akorat.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:26
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
V12 nejspis v dohledne dobe v zadnem Jagu nebude:-( Mozna oziveny Daimler bude neco mit. Jestli chces ryzi sport bez k AM. Ja tuhle logiku chapu. Je doba moderni techniky, kdy ti V8 poskytne temer vse co potrebujes. Drivejsi V12 mely sve opodstatneni, protoze z V8 bys nektere veci tezko mackal. Jak tu uz bylo receno, Jag neni o extremnich vykonech!
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 16:33
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Jag sice není o extrémních výkonech, ale necelejch 300 koní je podle mě pro nejdražší model Jaguaru (nepočítám zmiňovaný Daimler) žalostně málo. Podobný výkon dnes nabízí "každej" Prassat :-) Nikdo přeče netvrdí, že musí mít 600 koní při 9000 otáčkách, ale 400-450 koní by podle mě nabízet měl.. Jsem přesvědčený o tom, že s takovýmto autem majitelé většinou "na krev" nejezdí, jde spíš o to jet pohodu, točit 2000 otáček a cítit ten potenciál - prostě vědět a cítit, že na to to auto má..
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:41
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Zda se ti, ze 300koni na 1600kg vahy s max obsazenim 2 osobama na to nema? Je to normalni GT, u XKR bude ten vykon vyssi. I nejmensi XJ ma "obycejnej" motor 3.0 V6 s obycejnejma 230konma. Jezdil jsi nekdy se starym XK/XKR a zdalo se ti, ze tam ten potencial neni?
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 18:40
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Potenciál tam určitě je, ale v porovnání s konkurencí (podle mě) by to chtělo trošku připepřit. Čekal bych, že když udělají nový model, že tam dají nový výkonější motor, aby na tom byli lépe než konkurence. Pro srovnání: BMW 645Ci: 333 koní / 1690 kg / stovka za 5.8s, MB CL500: 306 koní / 1885 kg! / stovka za 6.3s. Samo, že dynamika není vše.. Abych nějak uzavřel diskusy, čekal jsem že mě nová XK trošku "ohromí" designem i výkony. Předek se mi nelíbí a výkony ohromující nejsou :-( Představoval bych si, že tam kromě hliníku šoupnou i nový motor a stovka bude někde kolem 5.6-5.8. XKR by měl konkurovat M6 a CL55 AMG ne?
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 18:51
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Jak uz jsem psal jinde, XK nema konkurovat nicemu, XK ma byt! Novy motor zajiste casem take prijde, ale ted to nebylo palive tema a ja s tim souhlasim.
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 21:42
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
viz odpověď dolejc :-)
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 13:16
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
..buď jsem slepej.. nebo slepej... ať se dívám jak se dívám... tak vidím Jaguar... fakt tam žádný Hyundai nevidím.... ;-\ A to by se dalo říct, že ta tlama je stejná jako má Punto... jen si odmysli, kola, haubnu, sklo, karoserii, světla, motor, interiér, zadní světla, dveře atd.... Ale vlastně jo... teď jsem na to mrkl jesště jednou ... a vážně to tam vidím... kdyby to bylo v černé.. tak je přesně jako Fordův "T".... nebo že by to bylo auto..?!?! >:D :no: A možná má BMW větší výkon, ale dle mého vlastního soudu ho má právě proto, aby byl něčím vyjímečnej... což jaguar je i bez motoru... ;-) A ještě moc nerozumím pojmům "SNOB"... právě ten si totiž koupí jinou značku.. (bez jmenování abychom neurazili..)... samozřejmě se to nedá globalizovat.. ;-) .. jestli jsem pochopil to, že někdo použil výraz snob současnýho významu v ČR... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 13:19
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
:yes:
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:22
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 13:40
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
vyborne :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:45
Re: NIC MOC - SPÍŠ NIC NEŽ MOC
Špica :yes: :yes:
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 12:42
Start/stop engine
Zajimalo by me, kolik Jaguar plati Honde za to cerveny tlacitko start/stop engine. Nebo ze by si to Jag vyrabel sam? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
26. 8. 2005 12:47
???
Takhle nejak, predevsim co se tyka designu, bych si predstavoval nove coupe od Fordu, respektive se znackou FORD ale ne JAGUAR!!! Ma to nejaky moc americky design. Myslim ze tomu proste chybi takovy ten Jaggerovsky styl, ktery u Jaguaru vemenili za konzumni "Mercury look". A to jak z venku, tak i v interieru :-( Navic se nezda, ze by prevodovka umoznovala rucni volbu a jizdni vykony taku nejsou nic moc... Myslim ze to je zklamani :-(
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:07
Re: ???
Garantuju ti, ze pri jizde s XK/XKR si na nejaky rucni razeni ani vezdechnes, navic by mela existovat volba "padel" pod volantem. Chce to v tom aute sedet. Cele je udelane tak, ze by te "rucni" razeni na automatu spis obtezovalo a to nemluvim o tom, ze stejne nedokazes rukama radit jako ten automat.
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 13:15
Re: ???
Proc by to nedokazal? Ja tedy radit pomaleji dokazu, kdyz chci. :-!
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:26
Re: ???
Bylo to mysleno tak, ze nebude radit lip a nic tim neziska. Radit pomalu, kdyz si vsichni stezujete na maly vykon? To mi nejde dohromady. Takze vlastne by spravna kombinace byla 550k automat se sekvenci a u kazdyho kvaltu zasah omezovace otacek, protoze radim pomalu:-) Good idea!:-) Fakt by me zajimalo, kdyz si tak vsichni stezuji na ty vykony, kolik aut jako je XK je vlastne na trhu? A prosim vynechte BMW6 o tom uz se psalo.
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 13:37
Re: ???
Tos me nepochopil - prave, ze ta prevodovka bude (temer jiste) radit pomaleji - takze ja nevidim problem s tim, zacit radit pomaleji s manualem. Idealni je samozrejme auto se sekvenci, ovsem ne s tou, jaka se dava do beznych aut. X-trac nebo prevodovka z R390GT1, vyber si sam. ;-)
neregistrovaný "Essesant"
26. 8. 2005 18:21
Re: ???
Me nejvyraznejsi vytke smerovaly k designu a stulu jako takovemu. S cimz souvisi i ta prevododvka: myslim ze kdyz zakaznikovi neumozni rucni volbu stupnu, tak je to dalsi krok k amerikanizaci klasicke britsko znacky. Pokud jde o jizdni vykony, tak uz tretim rokem jezdim Maserati GT v manualu. Z objemu 4.2l na 8 valcich dava 390hp pri 7000 ot/min a z 0 na 100 dava pod 5s... A navic se mi libi mnohem vic nez tadyten novy Jagger :-!
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 18:34
Re: ???
To auto ti chvalim :yes: Co se tyka vzhledu, tak co clovek to nazor. Ja osobne povazuju moznost rucni volby stupnu u automatu za nadbytecnou. Kdyz je automat dobrej, coz v XK je, tak je dle me manual zbytecnej az obtezujici.
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:48
SYMETRIE TOUHY
Koukáme na tvary, kterejch není moc. Jsou tak ojedinělý, že kdyby je někdo vytvořil opřed 400 léty, stojí XK na podstavci nějakého velkého náměstí a davy z celýho světa se sjížděj k tý nádheře.Žijeme v době devalvace vkusu. Asi je možný koukat po večerech, dobitej z nudy všedního dne, na pár úchylů, co spolu trávěj před kamerama dobu v který si maj dokázat, kterej z nich je větší pako... ale pak se nedivme, že je také možné sedět s nohama na stole a jedním prstem na klávesnici odstrřelovat ixkáčko. Takže, aby bylo jasno. To, na co čučíš, ja asi tak tisíckrít hezčí, než to, v čem jezdíš. Nové XK má dokonalej vnitřek, dokonalou siluetu a přední dokonalá světla - kopírující tvar celýho auta, a to je nadpozemské... Nízkej profil bočních oken a přechod do zadního blatníku je na shlédnutí silnej estetickej zážitek, asi jako když ti Karolína Kurková chodidlem zkouší napotřetí sundat slipy. Všechno, všechno na zádi je úchvatnej balet tvarů. I to zadní okno umí udělat. A přímej pohled na záď tě donutí sklopit oči... protožes spatřil na okamžik úsměv Boha.
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 12:54
Re: SYMETRIE TOUHY
Vzdycky me dokaze rozesmat, jak ze sveho usudku o tak subjektivni veci, jako je design, delas absolutni pravdu. Nemuzes se pak ale divit, ze te neberu vazne ani v jinych vecech. Zkus radsi napsat neco o technice, reci o designu jsou tak mozna dobry zaklad pro flame, ale ne pro diskusi. PS: i kdyz je mozny, ze moje holka je 1000x hezci, nez ta, kterou jezdis ty. At zije exaktni veda.
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:31
Re: SYMETRIE TOUHY
Skyline, jak bych mohl zkusit napsat něco o technice, když o ní nic nevím... >:D To je jako kdybych zas já po tobě chtěl, abys tu napsal něco o autech.... ;-) P.S. Oprosti se od bludu, že posuzování designu je ryze subjektivní záležitost, takhle se tu jen blamuješ.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:36
Re: SYMETRIE TOUHY
Umis byt pekne ostry:-) Uz zase drazdis hada bosou hohou?
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 13:46
Re: SYMETRIE TOUHY
Ironie je podle psychologu znamkou strachu a nedostatku sebevedomi. Dobra zprava pro tebe je, ze se na tom da pracovat ;-). PS: Ty se oprosti od bludu, ze posuzovani designu muze byt objektivni. I kdyz, treba jsem to prehnal a moje holka je jen 765.4x hezci, nez ta tvoje. Smir se s tim, ze blamujes sebe a zaobaleni hospodskych kecu na nekvantifikovatelne tema do libiveho slohu chybejici obsah nenahradi.
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:13
Re: SYMETRIE TOUHY
Nemáš na to, Skyline. Nemáš myšlénky, nemáš styl, nemáš rozhled. Nezapomeň, že tu o nás vypovídají naše příspěvky... Pokud nemůžeš překousnout, že to tvoje je fakt tisíckrát ošklivější, tak s tím něco dělej, ale ne směrem ke mně. Směrem k sobě. Víc psát nebudu. Na to tady mám zásadně kvalitnější kolegy, než jsi ty.
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:24
Re: SYMETRIE TOUHY
Na vic vazne nemas? >:D >:D GTI, od tebe takova kritika opravdu pobavi. Nic k veci, ale osobni utoky, proc ne. Souhlasim s tim, ze prispevky o nas vypovidaji, bohuzel pro tebe. Nepochopils narazku na zenskou krasu, taky nevadi (asi je ta tvoje vazne oskliva, kdyz ses takhle chytil, misto, aby ses chytil za nos). Chapu, ze kdyz nepredvadim rektalni alpinismus jako jini, nedokaze to tve ego zkousnout, ale uz ponekolikate ztratils glanc. Jsem vlastne dost rad, ze podle tvych meritek nejsem "kvalitni kolega". Divim se ale, zes to nepoznal hned a ztracels se mnou doted cas. Na prvni pohled sis mohl vsimnout, ze nemam hnedy nos.
neregistrovaný "nos"
26. 8. 2005 14:30
Re: SYMETRIE TOUHY
nos nechaj na pokoji ! :-)
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:32
Re: SYMETRIE TOUHY
:yes: :-)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:43
Re: SYMETRIE TOUHY
Na víc vážně nemám. Ještě v jedné věci se mýlíš - ne, že nejsi "kvalitní kolega", o to přece nejde, pro mně nejsi Skyline kvalitní člověk. A to je rozdíl. To je velký rozdíl Skyline... Tak popřemýšlej večer... celý život se člověk učí... Rád se nechám příjemně překvapit tvím člověčenstvím.
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:50
Re: SYMETRIE TOUHY
To uz nezachranis, GTI. Zkusils machrovat (nebylo to poprve) a povysovat se misto diskuse a neklaplo to. Napsat "uz ti vic nenapisu" a pak se zas rozkecat, opet s osobni kritikou, to uz musis byt opravdu zoufaly. Tve soudy o me jsou smesne, ale klidne jeste neco pridej, rad se podivam, jestli z toho dna zkusis klesnout jeste niz. Mam radsi cisty vzduch a cisty nos. Hnedy nos u me kvalitniho cloveka neznaci. Nos nahoru taky ne.
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 15:06
Re: SYMETRIE TOUHY
Nahoře jsem napsal do příspěvku, že ho končím a udělal jsem tečku. Nějak ti nerozumím. Zcela chladně jsem přečetl tvou reakci na můj příspěvek "Symetrie touhy", a napsal ti, co si o tom myslím. Samozřejmě, že tu nepíšeme vnitřní soudy o lidech s nimiž tu koexistujeme. Tak já ti dnes napsal to, co si o tobě myslím. To není machrování. Ne, že se chci vytahovat. Prostě konstatuji svůj již delší pocit z tebe (vytvořený na základě tvých příspěvků) Považuji tě za člověka, s nímž nemám potřebu vyhledávat kontakty. To je všechno. Nehledej v tom machrování. Copak ty nezaujímáš v životě k druhým lidem postoje? Nevylučuji současně, že mohu na tebe změnit názor. Zde se nedostává žel osobního kontaktu, mnohé by se vyřešilo rychleji (myslím to pozitivně). Život, Skyline není černobílý. Na to barevné spektrum ovšem to chce mít. Pod přilbou. Tak jo. Vyměnili jsme názory na sebe, myslím, že auto.cz tu bude dál, my dva také, a čas to vše zahladí, případně ukáže... Přeji ti hezký víkend.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:15
Re: SYMETRIE TOUHY
Tak uz vim, pros jsem ironicky! Jsem zamindrakovany zbabelec! Konecne mi to nekdo vysvetlil:-) Ale k doktorovi nejdu, bojim se >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:17
Re: SYMETRIE TOUHY
Taky nesnáším zubaře ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:28
Re: SYMETRIE TOUHY
Ja myslel gynekologa:-) Protoze podle vseho to vypada, ze jako milovnik ironie jsem pekna *>:-[]
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:30
Re: SYMETRIE TOUHY
*=
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:33
Re: SYMETRIE TOUHY
Ironie, ironie... to je ta vášeň milovníků Ironu? ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:39
Re: SYMETRIE TOUHY
Jasne! Dam ti navod, at to taky zkusis:-) Vezmi pulku chleba a ukroj patku, na druhem konci vydlabej stridu tak, aby vznikla prohluben asi 4 cm hluboka. Potom do te prohlubne nalej Iron nebo Okenu a pod ukrojenou patku nastav nejakou nadobu. Po urcite dobe ti do nadoby zacne odkapavat "cista ironie":-) Po jejim poziti se z tebe stane milovnik ironie:-) Po delsim pravidelnem uzivani se z tebe stane ... (kazdy si dosadi oblibeneho oponenta z diskuze) :-)
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 15:43
Re: SYMETRIE TOUHY
MATEEEEEEEEEES >:D :yes: :yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:55
Re: SYMETRIE TOUHY
Jo a zapomnel jsem napsat, te opravdovi ironici ,puristi, nakonec sezerou i ten chleba, pres ktrey to filtrovali:-) Ale to uz se pomalu stavaji nihilisty:-) >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 16:01
Re: SYMETRIE TOUHY
Já si z takovýho chleba dělám topinky, na který si dávám toho tataráka z roadkengury ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:08
Re: SYMETRIE TOUHY
S Indulonou?:-)
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 16:19
Re: SYMETRIE TOUHY
Co sem zase taháš ty 4%? :-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:30
Re: SYMETRIE TOUHY
Ja myslel na tu topinku, jako opecenej chleba:-) Ne topinku jako narodnostni mensinu s 4% sklony:-) Takova mensinova topinka s aplikovanou Indulonou musi byt vazne humus 8-s
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 16:33
Re: SYMETRIE TOUHY
Fůůůůůůůůůůůůůj! ;-\ To už je vážně špatný :no: Přeju fajn wknd!
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 15:53
Re: SYMETRIE TOUHY
Občas máš dobrý chvíle >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
26. 8. 2005 16:00
Re: SYMETRIE TOUHY
Vím, že to nebylo na mě, ale dík >:D ;-)
neregistrovaný "astonm"
26. 8. 2005 17:38
Re: SYMETRIE TOUHY
A pre mužskú časť discko-fóra by to mal byť ornitológ. >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 13:01
Re: SYMETRIE TOUHY
Jo. :yes: Často tu opěvuješ designovou dokonalost aut u nichž o ní nejsem zdaleka přesvědčen. ALe tady to sedí. Setsakra sedí. Jo, teď si každej hodí kamenem. Jízdní výkony jsou prej slabý. Takový odborníky tu máme. Očividně se tou nádherou už byli i projet. >:D
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:29
Re: SYMETRIE TOUHY
>:D
neregistrovaný "Tamin"
26. 8. 2005 13:02
Re: SYMETRIE TOUHY
zase si mě dostal.Pěkně napsaný a i ten fetiš s kurkovou byl dobrej.Ty bys měl psát knížky :yes:
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:11
Re: SYMETRIE TOUHY
On ty klizky taky pise, ale pod pseudonymem. Copak ty si nekupujes v sexshopu knihy od Dominy Slastne? >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:14
Re: SYMETRIE TOUHY
klizky=knizky:-( Pro klizku chodi k reznikovi kdyz chce delat gulas:-)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:28
Re: SYMETRIE TOUHY
;-) Jo, nejraději píši knížky vkladní... ale je to dřina :-)
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 13:11
Re: SYMETRIE TOUHY
:yes: Jo, dneska ti to pise!!!!!!!
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:27
Re: SYMETRIE TOUHY
Samo... částečně za to můžeš ty... není nad osobní zkušenost... :yes:
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 13:13
Re: SYMETRIE TOUHY
Tentokráte (ono to bylo už víckrát) jsi dostal i mě. Napsal jsi to hezky, ale jak již bylo řečeno. Design je subjektivní vě, kde neexistuje pravda nebo nepravda, jsou jen názory a úhly pohledu. Nemyslím, že by to bylo tisíckrát hezčí než moje auto. Hezčí to je určitě, ale max jedenapůlkrát :-) Kůrkovou jsem naživo neviděl a slipy nenosím, takže mám trochu problém s tvým přirovnáním, ale když mi můj kocourek svlíká boxerky... tak to je pohled, to je zážitek, ale to sem nepatří ;-) A "úsměv boha" jsem u tohodle auta spatřil. Jak už jsem řekl, ten detail výdechu na předním blatníku. To mě dostává, je to nádherný.
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 13:27
Re: SYMETRIE TOUHY
Jo. Nevím sice Michale, jak ti slušej tanga >:D ale já nosím léta slipy a u toho už zůstanu až na pitevní stůl. Dobrý je, že sis tam u XK našel ten svůj úsměv Boha... :yes: Co se týče touhy psát o technice... na to tu máme, jak píše nahoře lones, jiný kádry. Vedle toho je tu pár kluků, kteří o technice napíší a já to rád čtu. A ten design? O tom budu psát já. Pozor - je "úkolem" každé, jen trochu složité duše, hledat krásu a vyvíjet se v tom. To, zda jsi schopen krásu vidět ti musí být dáno (ne každému je) a pak to v sobě musíš ještě otevřít a pokud možno pěstovat. není to tak, že "každej má jinej vkus" Je to tak, že "každej má jinej nevkus" jinak by tu byly je samé galerie moderního umění...
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 13:53
Re: SYMETRIE TOUHY
Taky nevím, jak mi slušej tanga, ještě jsem to nezkoušel, ale je to moje tajný přání >:D Třeba se mi o víkendu podaří konečně přesvědčit kocourka, aby mi jedny půjčila. >:D Mějte se tady hezky. Zavírám krám, končím, loučím se. v 18 00 startuje Pardubická rally. Mám tam nějaký želízka v ohni, tak se na to jdu psychicky připravit. PS: S těma tangama dám určitě vědět >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 14:00
Re: SYMETRIE TOUHY
Nemůžeš tady psát aspoň "kočička"? :-) Ten "kocourek"...mně to zní divně. >:D
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:14
Re: SYMETRIE TOUHY
>:D Bacha ať se ti v zatáčce nezaříznou... >:D :yes:
neregistrovaný "Marko"
26. 8. 2005 14:06
Re: SYMETRIE TOUHY
Az na tie svetla, je to definitvne zhodnotenie :yes:
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:14
Re: SYMETRIE TOUHY
Jo, udělali to dobře. :yes:
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 13:56
Ad ta technika
Sem tam se tu nekdo ozene nejakym "konstatovanim", ze XK je vlastne dneska uz zastaralej. Proc? Protoze prej treba nema motor jako BMW. Tak teda trocha vysvetleni. Tenhle motor je soucasnou spickou v nabidce Jaguaru (samozrejme jeste existuje preplnovana verze). Je po leta zdokonalovany a vyvijeny. Neni extremne vykony, ale ma neskutecne sametovy beh o kterem se BMW nesni. Je usporny a ekologicky, ano, to BMW take umi, ale BMW je extratrida v motorarine a (v tehle tride) na jejich potencial proste dneska nikdo nema. Zvlastni je ale treba to, ze si nikdo nevsimne, ze Jaguar ve svych spickovych vozech zacal pouzivat tak "zastaraly" material, jako je hlinik. Ano, jak technicky nedokonale. Prevodovka je jiste take nechutne zastarala, protoze to je automat, ze? Ach jo, jakou tyhle kecy maji logiku? Jeste k tomu motoru. Nepochybuji o tom, ze u Jaguaru (no nebo vlastne nekde u Fordu, cert aby se v tom vyznal) pracuji na novem osmivalci. Ten se ale v Jagu dle meho objevi az pri nejakem faceliftu (fuj, jak to slovo zni divne v souvislosti s takovym autem) soucasne rady XJ. Pote jej jiste dostane i XK. A jeste neco. Jaguar nechce a nemuze konkurovat Astonu. Kdo chce neco rychlejsiho, pro toho ma Ford v zasobe AM V8. Tohle je cestovni GT. Jaguar. Neni o technice. O te (skoro) nikdy Jaguar nebyl. Obdivujte jeho krasu. Obdivujte vytribeny interier a zustante udiveni nad tim, ze je pohodlnejsi nez vas obyvak.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 14:01
Re: Ad ta technika
:yes:
neregistrovaný "Karel"
26. 8. 2005 14:08
Re: Ad ta technika
Off-topic: Hliník má spoustu výhod, ale minimálně i jednu nevýhodu - je velice drahý! Nepřeju nikomu, aby měl auto s hliníkovou kastlí a někde ho zrušil.. Známýmu se to stalo a docela koulel očima, když mu přišel účet. Navíc hliník umí v ČR narovnat jen jeden servis v Praze a jeden v Brně (pokud se nepletu)
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:12
Re: Ad ta technika
Co se servisu tyce, to nevim a netusim, jde spise o to, ze se nekdo chce nakapsovat. Ale co se tyce prumyslove ceny hliniku, tak ten je pri soucasnych cenach oceli asi jen dvakrat drazsi (na kilogram hliniku), nez ocel. Pri uvazovani faktu, ze na stejnou kostrukci spotrebuji asi tak 60 - 75% hmotnosti toho, co oceli, hlinik tak draze nevychazi...
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:19
Re: Ad ta technika
Proč by se mu měly protáčet panenky? Předpokládám že je vlastně vyloučené jezdit dnes v autě na silnici a nemít havarijní pojištění, nota bene v hliníku... Takže zaplatí případnou spoluúčast, ta by ho neměla ruinovat a jede dál.
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:34
Re: Ad ta technika
V Brne nevim, v Praze Auto Jarov. Tusim, ze na Jarove neumi lepit, ale nevim to na 100%. Kdyz mas takovy auto, tak ho mas zajiste taky pojisteny. Kdyz ho nabori nekdo jiny, plati povinne ruceni, kdyz sam, tak havarijni se spoluucasti. Samo, ze ta spoluucast muze byt dost vysoka, ale to je dan za blbost. Navic by kazdy mel premyslet o tom, jestli je schopen nasledne to auto se vsim vsudy nakladov uthanout. Jak se rika, kdyz mas na opici, musis mit i na banany:-)
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:42
Re: Ad ta technika
:yes: Jak rika muj kamarad;-\"jenom hochu zvaz ty castky, at mas taky na soucastky" :-)
neregistrovaný "Skyline"
26. 8. 2005 14:44
Re: Ad ta technika
Ten prvni smajlik tam byt nemel, diskusni system nepochopil muj pokus o citaci a dvojtecku si vylozil po svem...
neregistrovaný "ciello"
26. 8. 2005 15:02
Re: Ad ta technika
..a natahovat nebo rovnat hliník.. vše se mění... a u těchto aut jednoznačně..
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:17
Re: Ad ta technika
Nikdo nic nerovna ani netatahuje, to delaji jen domaci kutilove:-) Meni se dily:-)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:16
Re: Ad ta technika
Óoóó´... krásně napsáno - :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:18
Re: Ad ta technika
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Tolik lidi s tim spravnym vnimanim Jagu v jedne diskuzi jsem uz dlouho nevidel! Diky! :yes: ;-)
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 14:21
Re: Ad ta technika
Mě se Jaguary taky líběj, obzvláště současné XK. Musím ale poznamenat, že tady nikdo netvrdil, že je XK vlastně dneska celkově zastaralej, mluvilo se pouze o motoru. Podle mě není šťastné dělat z nedostatku cnost - i když má ten motor nepopiratelně sametový běh, je úsporný a tichý - nebudeme si tady nic nalhávat, nový motor by to chtělo. Takové auto, jakým je bezpochyby XK přece nemůže mít tenhle motor jako top verzi? To snad uznáš ne? Třeba ten nový V8 od Astonu se sníženým výkonem ve prospěch průběhu točivého momentu by asi nebyl špatnej
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:40
Re: Ad ta technika
Nedělám tu z nouze cnost. Tenhle motor mi prijde jako idealni motorizace pro takove auto. Jestli do toho budou davat nějaký V6, tak z toho hodlaji udelat masovku. Určite tu bude i silnejsi motor, dost mozná V8 z Astonu (vsadil bych se stejne, že jsou to pokrevni bratri, nebo mozna otec a syn :-) ). Mozna preplnovana verze stavajiciho, tak jako tomu bylo v minule generaci. Ano. Pak to auto uz bude trhat asfalt. Jenze to je ono. K tomu neni urcene. Tahle V8 k tomu proste sedi. To je treba jako ze u Volva S80 je verze T6 zbytecne moc. Idealne mu sedi slabsi motorizace 2.5T...
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 16:51
Re: Ad ta technika
V článku se o silnějším motoru nic nepíše, akorát že bude V8 3.5 a "dízl" :-( Pokud ale bude i verze s přeplňováním, tak pak je to OK. Co se týče toho příbuzenství, vypadá to spíše na porádný incest :-))) S80 má náhon na předek ne? To je pak jasný.. Jinak do nového S80 půjde V8 od Volva (315 koní, 440 Nm)..
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 18:16
Re: Ad ta technika
Jasne ze je S80 predokolka. Ale je to taky o charakteru auta. Volvo proste nema byt nerizena strela. Zrovna tak tenhle Jaguar. Podle meho nazoru je proste cca 300 koni pro cestovni GTcko tak akorat. A ocividne je to i nazor konstrukteru a marketingu Jaguaru. Nejspis si vsimli toho, ze si nikdo ze zakazniku te odchazejici generace na akutni nedostatek vykonu nestezoval. A zatimco zakaznici vehlasnych nemeckych automobilek poradaji honbu za kilowatty, zakaznici Jaguaru v klidu jezdi. V klidu. To je to slovo. V dnesni dobe nikdo nedokaze ocenit idealni skloubeni vlastnosti. To je povazovano za prumernost. Dnes se ocenuji pouze extremy. Mas extremni design - ses dobrej. Mas extremni motor - ses uzasnej - nejlepsim dukazem jsou treba AMG obludy.
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 18:45
Re: Ad ta technika
Máš pravdu, ale pokud bude chtít Jaguar jako značka přežít, tak se holt bude muset přizpůsobit novým trendům. Cituji "odcházející generace" tady jsi trefil hřebíček na hlavičku!!! To je přesně oč tu běží!
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 19:13
Re: Ad ta technika
Nekterym novym trendum se Jaguar prizpusobuje a nekterym ne. Otazka je jestli je to dobre. Jaguar se nazapojil do honby za extremnimi cisly vykonu, tam se angazuje Aston, ale i ten v tom ma urcitou tradici. Na druhou stranu se Jaguar zapojuje do dieselmanie, tady uz se da polemizovat o tom, jestli je to prinosem. Znovuobnoveny Daimler s vysokou pravdepodobnosti po letech prinese zpet dvanactivalec, ktery je nutny z duvodu prestiznich, nikoli vykonovych. Verim ze nova generace XK bude uspesna, ma presne to co potrebuje. Do karet ji hraje take to, ze tohle auto vlastne nema zadnou primou konkurenci. Cestovnich GT v teto kategorii je velmi malo, nachazet je zaciname az o tridu vyse (Bentley Continental GT, Ferrari Scaglietti, Aston Martim DB9, Mercedes CL a pod.). V tehle nizsi tride GT vlastne existuje jeste jen Maserati GT a BMW 6. Vsechna tahle auta jsou urcena pro uplne jinou klientelu a obzvlaste ten kdo uvazuje o BMW nebude uvazovat o Jaguaru a naopak...
neregistrovaný "Tom"
26. 8. 2005 22:02
Re: Ad ta technika
Souhlasím s tebou, že XK nemá téměř žádnou přímou konkurenci. Ale podle mě je to, s konkurencí obecně, trochu jinak. Když se někdo chystá koupit auto (je jedno jestli v nižší střední třídě nebo v nižší třídě GT), tak většinou zvažuje co za své prachy dostane. Například XK začíná na 51,000 liber, většina zákazníků se určitě porozhlédne i u ostatních automobilek co je k dostání mezi 50,000 a 60,000 librami. Málokdo vrazí do auta bezmyšlenkovitě takový prachy. Tak že si myslím, že ten, kdo uvažuje o XKčku si stejně zajde do salonu BMW (nebo nikoho jiného) a zkoukne řadu 6 - minimálně pro porovnání. Chci tím říci to, že i když např. MB SL500 je roadster, tak je v podstatě konkurencí pro XK - dotyčný zákazník podle mě zvažuje, zda si má koupit XK (kvůli určitým osobním preferencím) nebo jestli si má připlatit za SL (kvůli jiným osobním preferencím) atd.
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 22:30
Re: Ad ta technika
Hmm, to je jedna sorta zákazníků, pravda. A ta druhá kupuje Jag srdcem.., jestli je to o 20 koníků míň je nemůže rozhodit z jejich "britského" klidu ;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 8. 2005 00:29
Re: Ad ta technika
Máš pravdu, ale mám pocit, že ta druhá sorta v posledních letech bohužel nějak vymírá (nebo je tak malá, že to prodeje Jagu nevytrhne)..
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 10:16
Re: Ad ta technika
bohužel :-( ..většina lidí, co by ho asi takto chtěla nemá potřebný prostředky... :-(
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:41
Re: Ad ta technika
Teda nevim co je na tom motoru tak spatnyho? Stare XK uz chtelo inovaci jako sul! Celkove, nebylo ho kam dal posunout. Zadny motor z AM by nemel prijit,a nejsip ani neprijde, do Jagu. Bylo by to nelogicke. Proc vlastne nemuze mit nove XK tenhle motor?
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:17
žiju
dnes jsem si to pustil až teď.. diskuze je značně pokročilá a tak se snad ani nebudu zapojovat.. :-O :-(
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:22
Re: žiju
Zkus to. Vzácná chvíle - většinou se dnes shodnem :-)
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:29
Re: žiju
o to snad ani tolik nejde, já se spíš bojím shodnout :-(
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 14:42
Re: žiju
Kdyz se bojis shodnout, tak se jdi bodnout:-) >:-[] To mam od GTIho, tohle versovani:-)
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 14:44
Re: žiju
To je dobrý... >:D
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:47
Re: žiju
ha ha ha... no já se nebojím toho, že bych se neshodl, ale bohužel je zde spousta názorů kolem tohoto auta, se kterými musím souhlasit a úpřímně řečeno jsem z toho dost smutný.. :-(
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:59
Re: žiju
Teda, tim vic me zajima tvuj nazor na tohle auto... Zkus to treba popsat v jednom samostanem prispevku...
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:18
Re: žiju
Asi ti pohrozim upalenim jako nosovi:-) Na toho to platilo:-)
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 14:44
Re: žiju
Japato? Ty jsi dneska vstaval spatnou nohou z postele?
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 14:48
Re: žiju
to ani né, ale pustil jsem to skoro před chvílí a tak jen marně koukám...
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:32
Nexus 6
No, nevím jak začít... Od nového XK jsem čekal hodně, možná až moc... Pan Callum jistě není špatný designer, což potvrdil i R - Coupe konceptem.. Bohužel, některé současné trendy v designu k Jaguaru moc nepasují. Nechci to auto shodit, když jsem ho ještě neviděl na živo, ale na těch fotkách mi opravdu "zkazilo" náladu. Možná kdybych si některými svými příspěvky nevydobil přízvisko "blitzomilec", tak by si ještě možná někdo (Mates?) vzpomněl, jak moc mám Jaguary rád. Nechci zde nikomu tvrdit, že je "mám v oku", to nemůžu objektivně říct.. Nejsem proti novým trendům, ale někdy je třeba pochopit, jestli ty trendy můžou určité věci prospět, a když, tak jak je uchopit... Moc se těším z toho, že Jag má ve své stáji dalšího Aluára... leč materiál není to, čím je pro mě auto přitažlivé...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:42
Re: Nexus 6
Dneska nejsi ve sve kuzi, je to znat:-( Snad ti vylepsi naladu, ze jsem vyhlasil soutez. Podminky jsou u Jetty a Pola GTI:-)
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:45
Re: Nexus 6
O soutěži vím.. :-) Ale můj adept se ti moc nezamlouval (já vím, neodpovídá popisu) však na tom snímku je taky prototyp nástupce... a tak už nemám svého koně...
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 15:58
Re: Nexus 6
Snaz se!!!!!:-) Jsi muj favorit:-)
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 15:55
Re: Nexus 6
a bohužel, dnes jsem do doby, než jsem to pustil ve své kůži byl, dokonce jsem byl velmi dobře naladěn, protože venku zase začlo bejt aspoň trochu hezky... zlepšila se jen jedna věc, nad kterou už jsem nad ALC dost hudroval a to byly ty vstupy pod světly, kde jsou dneska ty mlhovky, který zaplať pánbuh zůstaly kulatý, i když v celkovým kontextu je to vlastně jedno...
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 15:56
Re: Nexus 6
Ja si take vzpominam, jak moc mas rad Jaguary. Kdesi vyse jsem take napsal, ze jsem zvedav na konfrontaci v realu a ze na fotkach mi take asi vice sedi starsi XK, ale v realu to bude mozna jinak. Me se tohle auto libi, ma proste tu nevyhodu, ze navazuje na nadhernou minulou generaci. Te vlastne nic nechybelo, krome toho, ze uz byl "stary". Mozna trochu tezky a neohrabany a jizdni vlastnosti se za ta leta take kousek posunuly. Proto ten nastupce. Ale zcela jasne chapu tve vytky...
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:20
Re: Nexus 6
Dík, že si taky vzpomínáš ;-) ... pro mě je zatím ještě současná generace XK auto snů... dokonce ani ne to úplně současný, ale to před faceliftem z r. 2004...(to je to, kde XKR má ještě "zuby" v tlamě)... Vzhledem k tomu, že tohle není XJ, tak chápu, že nový model je jiný, než ten předchozí, XJS bylo také jiné, E-type také.. Jde o to, že tohle auto se snaží být "agresivnější" ve vzhledu, přičemž jednotlivý detaily, tomu vůbec nepřispívají... nechtěl jsem jít do detailu, ale jsou to právě ty světla.. při pohledu ze předu zhora (3 foto 2 řádek) je to obzvlášť vidět.. světla tady vypadají jako kdyby byla kočka trochu utrápená a zároveň se smála... zkuste přimhouřit oči, pak to líp vynikne... Pohled rovnou z předu (hned další fotka)... světla opět "dělají" dojem, jako kdyby auto bylo smutný.. Tlama by mohla být větší, ale není to až takový problém, byla také posunuta nahoru.. (mimo jiné, zde bych chtěl "poděkovat" EU a jejím zákonům..).. protože auto dělal Callum, tak a neodporostil se od svých Astonů (otázka je taky co chtěl Ford..) tak vidím problém také v "hraně" nad zadním kolem... tohle k Jagu moc nesedí, popírá to totiž kočičí záď, kde právě současný XK udělalo maximum.. budu teď muset jít, chybí tu jedna fotka, a tak bych ještě přidal.. [odkaz]
neregistrovaný "nexus6"
26. 8. 2005 16:45
Re: Nexus 6
XK pred rokem 2004 se mi prave kvuli tem zubum v tlame nelibila tolik, jako se mi libi ta odchazejici verze. Jinak s tema prednima svetlama mas celkem pravdu, taky sem tu kdesi psal, ze mi tolik nesedi, ale nedovedl jsem to vyjadrit. Tys to vystihl. Jinak treba ta vychytana montaz fotek tech predku, co si tu postnul ukazuje, jak se predek nove XK hodne inspiroval E-typem - mensi tlama ovalna svetla, ale kulata jako u E-Typu si je nedovolili udelat, aby to nebylo moc retro. Je to opravdu tezke, dotahnout k dokonalosti dokonalost :-) Jak rikam, pockejme na konfrontaci na zivo, treba nas ty rozpaky prejdou.
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:52
Re: Nexus 6
snad... ono, mě by ani nevadilo to, že tam nejsou ty zuby, ale ta úplně současná verze je celkově ospoilerovaná níž... a jinak, mě by se spíš líbilo, kdyby se inspirovali XJ13, která má možná blíž právě k současné XK, hlavně tím, že má širší pusu
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:25
Re: Nexus 6
tady ještě taková "vychytávka".. není to z mé dílny, ale můžete porovnávat... [odkaz] jo a dále mě ještě napadá, že zadní světla mi připomínají Porsche (asi tím, že to jsou dva pruhy a zabýhají "nejaguarovsky" do boku) a nelíbí se mi ten detail, jak tady z něj někdo "stříkal" blahem, tedy ten blinkr na tom výstupu vzduchu a ta chromovaná "lištička" Jaguar pod ní, alespoň bych ji řešil bez nápisu jen s vygravírovaným "leaperem" v oválu..
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:32
Re: Nexus 6
ty světla mi Porsche připomínají jen z boku a to ještě jen tím čirým pruhem a červeným pruhem nad sebou!.. to než zase někoho rozohním..
neregistrovaný "krikri"
26. 8. 2005 15:39
bez titulku
Hezky auticko.Jen by se tolik nmusel podobat Astonu ;-\ Tomu bych nechal jeste trosku toho prostoru navic :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
26. 8. 2005 16:38
nekompromisny jag
citam, pozeram. opat citam a opat pozeram. dnes docela vyrovnana diskusia. podla mna cisty jag, bez akychkolvek experimentov. svetla su stale odkazom predchadzajuceho jagu, len su ponate tak modernejsie, do dnesnej doby. nadherna linia. hlavne nad zadnym kolesom. bola by to krasna fotka, v tme len nasvietena kopia od masky cez strechu po zadok. az tam by niektori jedinci videli tu krasu. tu linku spravil "majster" na prvykrat a viac ju nekreslil. ako uz ktosi pisal, ano vyzera kratsie, cize ziskava este sportovejsi nadych. zadna partia je umenie. ci uz sklo alebo svetla. nehladajte podobnost. ta neexistuje. mozno to chce v niekom nieco evokovat, ale je to zbytocne. interieru svedci podla mna viac hlinik ako drevko, ale to je vecou vkusu, az si ho budeme niekedy kupovat. co sa tyka motorizacie, je uplne jedno, ba priam by som povedal, ze nie je potrebne spekulovat, ci motor bude mat 400 alebo 500 koni. filozofia jagu je podla mna v inom ako v konoch pod kapotou. dizajnerske prvky, uplne jednoduche, avsak dotiahnute do detailov. krasa. dlho som sa nevedel vynadivat na tie tvary. krasa. "smekam klobouk". :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 16:44
Re: nekompromisny jag
:yes: :yes:
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:46
Re: nekompromisny jag
tu liniu.. jak ty říkáš... jsem viděl... není typicky Jaguáří... bohužel, působí příliš velkou hranou...
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:48
Re: nekompromisny jag
abych si nehonil tričko... [odkaz]
neregistrovaný "rasto"
27. 8. 2005 16:36
Re: nekompromisny jag
parada :yes: co na nom nie je "jagovske"? zozen si predchadzajucu verziu a porovnaj.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 10:15
Re: nekompromisny jag
no rasto, asi jsem se trochu unáhlil, ale co mi naní nepřijde "jagovské" jet to, ze ten zadní blatník "končí" moc brzy. Ale možná víc než to mi vadí, že ta linie je tvořena "hranou" zejména nad tím zadním blatníkem, z ostatních sports Jagů jsem zvyklej spíš na více zakulacenej přechod. Je to přesně to, o čem jsem už psal. Dnešní design hran na Jag moc nesedí, a když, tak mám k tomuhle pojetí výhrady..
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 16:56
XK Zagato.. ne XK Micek..
jak už jsem tu několikrát předhodil (Civic, VW Concept C)... pokusím se udělat pár montáží a změnit tak to, co mi na tom autě vadí.. bude to chvíli trvat a taky nejsem žádnej designér.. berte to proto jen jako můj pokus vyjádřit se, né tvrzení takto to má být.. dám to sem nějak navečer...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 17:10
Re: XK Zagato.. ne XK Micek..
Udelej z toho rovnou Bismarcka:-)
neregistrovaný "NIcKON"
26. 8. 2005 17:45
Zadek vypadá jako M-B CLS
Překvapuje mě, že to ještě nikdo nenapsal. A protože se mi CLS nelíbí, tak mám k novém XK výhrady úplně stejného druhu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
26. 8. 2005 18:46
SHRNUJI,SHRNUJI,SHRNUJI,SHRNUJI,SHRNUJI
Takze tabor diskutujicich se celkem civilizovane rozdelil na ty, kteri to auto berou a ty, kteri ho odmitaji. Za to vsem diskutujicim patri muj dik! Podle me je to auto podarene a plne odpovida tradicim a filozofii Jagu. Pro vsechny ty, kteri maji vazne obavy o prodejnost v Cechach uvedu par zajimavych faktu. Za lonsky rok se v CR prodaly 3 (slovy tri) XK/XKR dovezene do republiky oficialne. Nevim, kolik jich bylo dovezeno individualne, ale predpokladam, ze jich nebylo vic nez dvojnasobek oficialniho dovozu. Skoda, ze CR neni zemi zaslibenou s obrovskou kupni silou obyvatelstva, protoze Jaguar by urcite vice dbal na pozadavky vsech milovniku Hyundaie, designovych magu a zavodniku F1, kterych tato zeme ma pohrichu hodne. Ja osobne verim v uspech tohoto auta v celosvetovem meritku a stejne tak verim, ze to je dustojny nastupce predchoziho modelu. Zaroven bych vsechny pozadal, aby Jag brali jako neco "mimo segmenty" a hodnotili ho podle svych vlastnich pocitu a zkusenosti. V tomto duchu bych prosil o vyvarovani se porovnavani s jinymi znackami, protoze Jaguar je vlastni trida vlastni segment.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 8. 2005 19:21
Re: SHRNUJI,SHRNUJI,SHRNUJI,SHRNUJI,SHRNUJI
Možná ses trochu zbytečně nechal udolat. Ty skeptické hlasy typu "tady chybí dvacet koní", "tady chybí ten a ten druh převodovky", "tady chybí jeden air-bag" a proto to auto nemá na německou svatou trojici jsou tu přítomny v mnoha diskusích a já jim čelil mnohokrát. Majitelé těchto hlasů obecně adorují všem dobře známé značky a nejradši by, aby do konce života četli v AutoTipu testy M-B/BMW/Audi. Využívají vždy naprosto nepodstatné detaily, jak zdiskreditovat ostatní. A to přesto, že každé auto má nějaké mouchy. Mohl bych třeba tady razit teorii, že nové BMW 3 není ani zdaleka na úrovni konkurence, protože nemá (a to považte: ani za příplatek!) výškově nastavitelné bezpečnostní pás.y >:D
neregistrovaný "Patrik"
27. 8. 2005 02:07
Re: koukam jako blazen
Lounesi , jak Ti tak porad koukam na tu karu , nemuzu se zbavit pocitu , ze uz jsem ho nekde videl . Ahaaa uz vim co mi to pripomina , docela je to poodbne na Mercury Cougar 99 - 01 . Stejne tvary , akorat jine auto . A to musel Ford toto super voziyko stahnout z vyroby protoze se designove nelibil a ted tohle , Jag uz to byt muze ? Co na to rikas ? Ale myslim ten typ pred faceliftem , mimochodem jednoho mam pred barakem , super kara .
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 8. 2005 10:20
Re: Cougar to není
Nene. Jediná podobnost je možná právě v těch tolik kritizovaných koncích čelních světlometů, které se mírně klesajíc zařezávají do plechů nad předníma kolama. [odkaz] To je jediný tvar, který je shodný. Jaguar je kulatý, jak má být. Cougar byl ukázka NewEdge. Měl na sobě trojúhelníků, co to šlo. Dokonce i kliky u dveří byly do trojúhelníka. Cougar byl zastaven kvůli slabým prodejům. To je jediný důvod, proč ta která automobilka ruší výrobu něčeho bez nástupce. A důvod slabých prodejů může být vždy jen spekulace. Ať už neoslovil design, technika nebo parametry. Nebo jen prostě tou dobou daný segment trhu prožíval útlum. To poslední je nepravděpodobnější. Protože koncem devadesátých let a okolo roku 2000 zmizelo mnohem víc amerických dvoudveřových kupé bez následovníka (Eldorado, Riviera, Firebird, Camaro etc.) Šlo tedy nejspíš o strukturální pokles. Design za tím nejspíš tedy nebyl a například mně se Cougar moc a moc líbí.
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 19:22
Re: Cougar to není
:yes:
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 22:14
Malé Letní Perete
Váženej pane Kalume. Já se jmenuju Bertoňák a muj kamarád je Jarda. Oba tuningujem. Už dlouho. Máme svojí dílnu na kraji našeho města. Prej sme dobrý a rádi bychom pracovali pro nějakou továrnu. Jarda řikal, že prej ste šéfdesignér u společnosti Jaguar. Tu neznám, tak nehodnotim. Tuningujem potmě, ale to nevadí, protože do "toho" vidíme. Nedávno jsme dodělali naší 105ku, je to auto úplně nový koncepce. Nevim co to znamená, tak nehodnotim, ale Jarda to říká. A taky to, že u vás by sme prej mohli začít. Máte prej nějaký potíže, ale my by sme vám je pomohli vyřešit. Normálně tuningujeme hlavně pro VW, ale Jarda řiká, že by sme se u vás mohli chytnout. Teda teď zrovna přeboucháváme Leona, ale schne nám kit, tak Jarda vymyslel, že mezi tim, jako abyste viděl, že sme dobrý, uděláme vám na ty vaše bouráky mračítka. Sehnal někde nějaký nákresy, prej mu je známej stáhnul z Internetu. Já tomu nerozumim, tak nehodnotim. Chvilku sme přemejšleli, z čeho bysme ty mračidla udělali, a pak Jarda řek, že ta vaše nová kára je prej z hliníku, tak že by sme to mohli udělat z alobalu. Je to prej lehký a nemusí se to chromovat. Sice sme na ty nákresy moc neviděly, ale my sme zvyklý dělat po tmě.. Tak se vám budou snad líbit. Tmel nám mezi tim uschnul, tak sme se vrhli zpátky na Leona. Ale čekáme na odpověď. Prej máte dílnu někde v Kaventry, tam sem nikdy nebyl, tak nehodnotim. Jarda řiká, že to tam je prej hezký, tak asi jo. PS. tuning forever!
Rozbalit vlákno
4
26. 8. 2005 22:39
Re: Malé Letní Perete
ˇOóó´, tak toho si moc vážím. Takhle parádně nadabovat Jardu s Bertoňákem... to je mistrovská miniatura. Jsem pyšnej, Míčku ;-) :-) :yes: Bertoňák mi tu křičí přes rameno, že neví, co je Kaventry, tak že prej nehodnotí, no znáš ho, ale Jarda se tu napařuje jak pětkovej bavorák ;-) :yes:
neregistrovaný "Micek"
26. 8. 2005 22:51
Re: Malé Letní Perete
no ta verze: "se tu napařuje jak pětkovej bavorák" to by se dalo použít i do života >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: PS. Dík. Spíš jsem myslel, že to zdrcháš.. Pozdravuj Bertoňáka, a že prej mu Kalum pošle pohled, jak vypadá Kaventry... Jardu můžeš pozdravovat taky, ale ať se moc nenapařuje, nebo mu někdo píchne nízkoprofiláče, však to znáš.. ;-)
Jinak přeju hezkej víkend, teda hlavně sobotu.. Protože v neděli už tu budu.. Zítra se jedu podívat do Lešan, možná tam maj i Blitz, tak se pokochám, a jestli maj holzgas tak se asi sestřelim pivama v kelímku... >:D >:D >:D
26. 8. 2005 22:59
Re: Malé Letní Perete
>:D :yes:
neregistrovaný "Tamin"
27. 8. 2005 12:47
Re: Malé Letní Perete
tak tohle je něco >:D >:D >:D jak kdyby to psal GTI :yes: :yes: super >:D ...alobal... >:D >:D :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
27. 8. 2005 17:47
Oh, yes
it's a nice big Cat, it's great ... akurát nevim co furt všichni blbnou s těma zadníma kulatýma světlama ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny"
28. 8. 2005 12:11
Jaguar a info
No bolo tu viacero zaujimavych informacii povedanych. Design zvonku?Potrebujem seriovu verziu a asi mi bude treba aspon rok si nato zvyknut(nieco mi nesedi, ale neviem co) stejne dam 7,5/10(subjektivny nazor). Ten interier je vsak hotova nadhera, od prichodu Aston Martin DB9 som tak pekny a elegantny interier europskeho auta nevidel.(to je vsak trochu vyssia kategoria). Cim som rozhodne prekvapeny je nezmeneny vykon noveho motora. A taka zaujimava veta ohladom toho traktoroveho V8 motora."Pre vsetky luxusne vozy koncernu Ford."Som rad ze Mustang neni luxuzny voz. A coho sa hlavne obahavam su Lincolny(ale na druhej strane by som ich tu rad videl ovela viac na cestach nez doteraz). V kazdom pripade,vsetka cest, tento Jaguar je fantasticky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
28. 8. 2005 21:59
Mam cas
a tak sa pozeram na web-special "New XK" na www.jaguar.co.uk Vazeni, tak toto je web-special podla mojho vkusu. Ziadna zebracina. Proste velkoryso navrhnuta vec. Poskladajte si tam svoje vlastne XK - a vyberajte radsej farbu Jaguar Racing Green nez B.R.G.! K tomu disky Carelia! Potom si to auto otocte ako chcete. (alebo si "svoju" volbu stiahnite ako wallpaper!) To iste mozete spravit s interierom...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:00
Re: Mam cas
zkusím.. ;-) dík :yes:
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:11
Re: Mam cas
ten mikroweb je fakt nádhernej... doporučuju a zároveň říkám, že se naštěstí potvrzuje to, že "naživo" vypadá dobře... určitě líp, než na fotkách... >:D :yes: