Tady Bertoňák, Cesta nazpátek ze Ženevy byla v pohodě. Jen na hranicích s Německem po nás chtěli doklad, že jsme přeočkovaný proti vzteklině. To teda nejsme. Teda já, vo Jardovi nevim, ale podle toho, jak byl na celníky vzteklej, tak bych řek, že taky ne. --- Jsme plný dojmů ze Ženevy. Nejvíc nás vzal Leon, do toho půjdem naplno. Jarda koupil - ha ha - u nich v depu parádní kladiva, tak na stopětku vletíme, jen co smejem ten ženevskej prach. --- Toho Leona jsme zmákli následující tejden. Je to hračka, když se to umí. Vanu jsme ale nechali, tak máme Leona cabrio, myslím, že to nemaj zatim ani u Seatu. Problém byl jen ten Leonskej vejfuk. Jarda řikal, že takovou rouru nemá ani Liazka. Já nevím, co je Liazka, tak nehodnotím. Podařilo se nám ale sehnat z vyřazený armádní výzbroje lehký zákluzný dělo. Facha bylo jen ho přiříznout do správný dýlky. Nakonec jsme ho nechali tak jak je a zastrčili ho zezadu pod sáně. Máme teď dobrou stabilitu v zatáčkách. Když to shrnu, tak za čtyřy roky ve tmě naší garáže (světlo pořád nejde) jsme stopětku dost vyšperkovali - nádražácký signální baterky na předku, předek vybouchanej na úroveň nárazníku, jedny sáně nad střednim tunelem, litinová vana jako zimní střecha toho obrácenýho cabrio (sklo jen vzadu) a to zákluzný dělo jako vejfuk. Má to grády. Pasujem to někam mezi Leona a novou Alfu 159. Jo, z Alfy se ještě neozvali, dobře jim tak. Bertoňák. P.S. Dostali jsme předvolání na technickou. Tak jim tam předvedem co je bytelnej tuning. Tuning forever.
Tak to tu ještě nebylo. >:D Máš rád Audi e nemáš rád VW. Jestli jsem to dobře pochopil. Počkat!........... četl jsem správně? STS. To zní jako....Dobrý příspěvek. >:D:yes:
po kratkej afere s matesom a upalovanim som sa rozhodol trosku vyvetrat hlavu. kvôli matesovi som sa dokonca nahodil do Vietnam Racing Green teplakovej supravy a vybehol von, do realneho sveta bicovaneho passatnymi vetrami. pomaly som sa uberal naproti dazdu a silnemu passatnemu vetru ked zrazu, bolo to tu. moj dych sa zacal zrychlovat, tlak nebezpecne stupat a ja som si radsej zakryl oci aby som sa dozil vecera. moj zrychleny dych vsak zacal pohorsovat okoloiducich, ked tu nastastie priskocil zjavne inteligenty pan, ktory sa mi zacal jemne ale dorazne prihovarat: "pokoj, pokoj, chlapce je to len..." okamzite som nanho zreval: "nehovorte mi to meno, nieee" ! on nastastie pochopil o co sa jedna a vytiahol fotku Audi A8 6.0 W12 long v nadhernej zlatej farbe. moj dych sa zacal spomalovat a usta sa mi roztahovali do sirokeho usmevu. pan ma pomaly odprevadil az domov a ja som sa ho opytal "kto ste, vzacny pane ?" "som strazny anjel ludi ktori bojuju proti volkswagenu" odpovedal mi. "ale ja som nikdy otvorene nebojoval proti VW" zahanbene som povedal. "zivot ta nauci" povedal a v oslepujucej ziare zeleneho svetla zmizol. ja uz opät pokojny, som postupne pobozkal fotky A8, STS, STI a R34 nad mojou postelou, pomaly som sa presunul k mojmu pocitacu a potichu si opakoval: " bolo to LEN Polo, LEN polo... nesmies sa nechat vytacat. lahko som sa obratil k oknu a pozeram ze cela zahrada je od odchodu strazneho anjela zaliata slnkom. potichu som zammrlal: "zivot ma nauci".
Teda, ten čumák. Otevřel jsem článek a jukla na mě ta fotka. Vyděsil jsem se tak, že jsem málem spadl ze židle. Kurňa to je čumák. Výraznej. Jen nevím jestli se mi líbí nebo ne. To fakt nevím. Zatím jsem z něj pěkně vedle. Ale na to auto se hodí.
Tak a opět na oblíbené téma. Při posledním přemýlání tohoto věčného "boje", jste se rozhodli používat ke vší spokojenosti kW (k). Ale nějak tam ty koně v posledních týdnech nevídám. Ano, vím že to není správné, ale mohli byste se prosím vrátit k trendu kW (k) ? Myslím, že nejsem sám kdo uvítá staré pořádky.
Legenda žije. Legenda rodí. Godzila má červený triko... Jo, chce to jen pár maličkostí. Ta hlavní je - umět. Tak konečně je to tady. Seš mladej a děláš do aut? Pak asi víš, v čem máš jezdit. Jo, vím to taky - POLO GTI. BRAVO VW? BRAVO POLO GTI.
tak suhlasim s tvojim nazorom , bola by to krasna raketa. Lenze pani vo vysokych budovach voswagenu prisli ze čaro GTI spociva vo vykonnych a ostrych motoroch , nie v TDI-ckach. Aj ked su tie motory skvele, vyslovene sa nehodia do nabrusenej verzie toho a toho modelu (Priklad VW Golf IV GTI TDI 150PS) .... a tak VW prislo s R32 a uvideli ze tento model sa ujal , tak pripravili Golf V GTI Concept a uvideli ze sa nemylia.... . Na fabiu ostali len diesle, ved si predstavte fabiu, 1,8 T, 110kW, sportovy podvozok a mohutnejsi bodykit a specialne RS farby ktore nenajdete v celej rade ... az potom by to bol ten pravy Tuzex, cize prave orechove ....
Tak toto je to prave orechove... Tento motor mal jednoznacne byt vo Fabii RS, aby si svoje oznacenie zasluzila (nie "sportak" s rozsahom otacok 2000). Takato Fabia by bola mala raketa, podvozkovo by to urcite zvladla (nebola by urcite tazsia nez terajsi 2,0 benzin) a s takouto vykonovou a hlavne momentovou krivkou, to by bolo zvezenie... M-B so sestvalcami by sa nestacili studovat. MOzem si o tom ale iba nechat zdat. Ale potvrdzuje sa, ze je to jeden z najlepsich benzinovych motorov v koncerne VW vobec (podla mna obdoba dieselovej legendy 1,9 TDI). Ale na to by sa ziadalo, aby Skoda mala trocha slobody v rozhodovani v koncerne, co nema...skoda.
Protoze se zde jiz delsi dobu spekuluje o podobe legendarniho vozu Bismarck a bohuzel nekteri (Micek :-) ) se snazi podvrhnout fotomontaze, ktere ani zdaleka nevystihuji onen slavny vuz, vyhlasuji soutez o nejlepsi obrazek Bismarcka! Sve vytvory, ktere zachycuji Bismarcka pri jakekoliv prilezitosti, zasilejte na muj mail big.cat@quick.cz . Uzaverka souteze je 30.09.2005 a nejlepsi snimek, ktery vyhodnoti komise ve slozeni mates, Lonestarstate, GTI a Krtek bude odmenen vecnym darem od koncernu VW. Takze sledujte dopravni situaci a hlidejte, jestli prave kolem vas nejede Bismarck! Vsechna dila vystavi Lones na svem webu s krtkem:-)