Subaru připravilo plán, který má přinést úsporu až 900 dolarů na jeden vůz. Automobilka počítá s rychlejším vývojem vozů ale i menším počtem crashtestů.
Vlastním OUTBACKA 3,0 R , 180 kw , už 2rokem , najeto mám 142000 km takže ho vůbec nešetřím v zimě hory v létě jih + služební cesty. Do servisu jedu když musím na výměnu náplní a co je potřeba . Neznám problém na cestách hlavně v zimě , to 2kolky upřímně lituju s navlíkáním řetězů . Věřím tomu že úspory u SUBARU se nedoktnou nejlepší konstrukce pohonu 4x4 ani kvality těchto vozů .Příští můj nový vůz bude opět SUBARU a okouknu v září novýho Forestra III 2,5 XT .
Je pravda že SUBARU je návykové . :-):yes::yes: .
...příjde s novým plánem na úspory.Do imprezi se začne montovat dvoulitrovej dvoutakt a místo pohonu všech čtyř kol se bude pohánět jen jedno.To pak budou panečku úspory.....
Jen pozor, aby to neodnesla kvalita. Subaru jsou super auta. A maj jednu obrovskou výhodu. JEDNODUCHOST KONSTRUKCE. To je nedoceňovaná vlastnost. Prostě čím míň nesmyslů v autě je, tím míň se toho může pokazit. A toho se Subaru jako jeden z mála drží a funguje jim to. Víte, že ani do Legacy nedávají xenony?! Mají nějakou super parabolu s kterou je stejná svítivost jako u xenonu, jen ty žárovky nestojej několik tisíc, ale pár stovek. Prostě vědí jak na to, kluci jedni šikmooký.
Proc by klesala kvalita kvuli temhle usporam, co hodlaji zavest, to fakt nevim. Sdilenim komponent a prevedenim casti zkousek do virtualni oblasti kvalitu nijak neohrozis. Spis naopak, v te virtualni rovine budou mit daleko vetsi moznost si spoustu zalezitosti vyzkouset.
oni zřejmě přistoupí k více shodným komponentům z koncernu.. jinak moc nevim na čem by mohli srazit takovou sumu na 1 autě.. nebo některý díly zjednodušší... hlavně to chce držet styl a tvář.. Nebo že by po vzoru FauWééé nasadili všem stejnej xicht...
pro maly klub fanousku Sti utcite lakava cesta, ale prodejnost Subaru byla az do Legacy My2004 omezena prave osklivym a nekvalitnim interierem. A automobilky nejsou zivy z par fanousku top sportovniho modelu
Hmmm. Evidentně si eště neměl opravdový hardcore auto. Ono tě to za chvíli bavit přestane a budeš děkovat těm šikmookejm že uměj tak geniálně univerzální auto!!!!!
Udělat krásný auto je umění. Ještě větší umění je udělat ošklivý auto, který se ti bude líbit. Tu první variantu umí bezkonkurenčně Mercedes. Tu druhou BMW, třeba se svým Z3 coupe... nedostižněj dravec, auto pro znalce. Věděl bych přesně, co poradit Subaru, aby se stal legendou... Podvozek a motor nestačí... P.S. ty úspory... no, 900 dolarů je dobrý mít v peněžence neustále. Takže bych nejásal nad úsměvnejma úsporama a spíš do každýho auta ještě 1000 dolarů vrazil. Je to lepší, než zjistit, žes měl čelní pytel udělanej z nafukovacího plážáku.
Teda GTI kdy ty vyrosteš Udělat hezký auto umí většina automobilek, snad vyjma VW (to byl vtip, občas se jim něco povede) Ale udělat krásný, rychlý a použitelný auto, to umí málokdo. Ale neřekl bych, že Z3 coupé je auto pro znalce. V tom ti musím oponovat. Právě znalci se divili, jak to někdo může kupovat. Ale tohle jsem rozebíral v jiný diskusi, tak se nebudu opakovat. A legendy? Impreza je už za svého života velikou legendou uznávanou po celým světě i proto, že nemá jen motor a podvozek, ale i něco víc. Mnohem víc...
Kdyby někdo přede mně postavil tahle dvě auta (Bože ) tak se nerozmýšlím ani desetinu vteřiny... To je, co. Jak rozdílný může být pohled na dvě auta... od dvou osob. Ale to je dobře. Proto tu mohou vedle sebe jezdit jak Logan, tak Aston.
Logan oproti Astonu má bezkonkurenční výhodu. Nikdo necítí potřebu se na něj podepsat klíčema nebo šutrákem. Kdybych si já měl vybrat z tvé volby vyberu si hvězdu na kapotě. Do Z3 se jaksi nevejdu....... ;-\\
Ale já jsem nepsal nic o tom, který auto z téhle dvojice bych si vybral. To je co? :-) Taky bych se moc nerozmýšlel. Tak nevím co píšeš o rozdílném pohledu na dvě auta od dvou osob.
Nuz ja by som povedal ze Subaru sa prave kvoli podvozku motoru (boxeru) 4kolke spolahlivosti kvalite stalo legendou. Taky P206 aj ked bol vyhlaseny za najkrajsie auto sa legendou nestane. Podla mna. A tych 900 dolarov znamena ze cena auta bude ta ista len sa navysi seriova vybava. PS:ty nosis v penazenke 900 dolarov ? Ja nenosim ani 900 Sk.
Musím se podívat jaký je kurs Sk k ČK U auta je nejdůležitější karoserie. Bez karoserie nedokážeš nic. To, co je pod ní by mělo být dokonalé technicky... Jen když umíš obojí (BMW, Porsche, Ferrari, VW) jsi ikona. Subaru je pro mně podvozek a motor na legendární úrovni. K autu bych chtěl ovšem vždycky přibalit jěště karoserii. Myslím krásnou karoserii.
Zopar prikladov ze to neplati. Hummer MB G Audi quattro a trebars aj Porsche 959. Krasne auta to rozhodne nie su. Auto aby bolo legendou tak musi byt najprv funkcne musi dvihnut latku podstatne vyssie ako priemer. Toto napr. Subaru Impreza splna a preto uz legendou je. A na kurz nemusis pozerat zoberiem aj CK alebo eurace ked uz sme v tej EU.
tie auta co si vymenoval su legendami ale az na ten VW. Neviem o co ti furt ide ale mohol by si si uz priznat ze VW nevie urobit poriadne auto a nesiaha tym ostatnym automobilkam co si vymenoval ani po paty. A subaru by som radil medzi ikony ako Porshe,Ferrari,Lambo a podobne. Ich karoserie su podla mna nadherne. A za subaru sa vzdy otocim kdezto za VW sa neotocim ani keby bolo cele zo zlata ;-)
Ó Bože odpusť. Teda GTI, nechtěl jsem, ale je to silnější než já. S tvrzením, že u auta je nejdůležitější karoserie, se můžu ztotožnit pouze do míry jejích kvantifikovatelných vlastností. Např. tuhosti, hmotnosti, skladby struktury, absorpčních schopností, výhledů přes A sloupky, ....., spolehlivosti. Proporce karoserie pak v sobě nutně nesou otisk rozložení agregátů a posádky, jak z hlediska funkčnosti vozidla, tak ve smyslu optimalizace jeho celkových dynamických vlastností ve fyzikálním smyslu slova ( těžiště, momenty ). Vytvoření designu na těchto proporcích je potom totálně subjektivní otázka záměru výrobce. Jestliže si marketing subara přál minimalzaci vnějších projevů potenciálu auta, tak to se povedlo zatraceně dobře. A co týče funkčnosti, tak jen například srovnejte čitelnost palubní desky, výhled přes A sloupky a aerodynamickou citlivost s ostatními auty téhle třídy. Pak třeba i oceníte, svébytnost minimalizmu výrazových prostředků, což je cesta pro ostatní výrobce běžných aut naprosto neschůdná. Protože jim k odlišení od konkurence, už opravdu nezbývá nic jiného, než nabídnout atraktivitu auta jen v designu, když to ostatní už je pouze šedá konfekce. :-)
Já vědel, že se Ozveš. odpoledne sedím ve Zličíně v KFC, pálí mě huba od křidýlek a vylepšuju to salátem coleslav... přitom sedím tak, že akorát koukám na předky aut, co zastavujou u okénka... a tak mám auto za autem - vždy minutu na hodnocení. Dlabu a přijede tmavel Subaru Legacy. Sedím a říkám si - hergot napsal jsi to dobře v poledne? Světla obdobná jako Apoštol... pak se rozjel, tak jsem málem spadnul ze židle, jak se otáčím... sjedu ty blinkry, combík... hm... přemějšlim co mi na tom vadí. Už vím. Nemá esprit. Potom přijel Ford Mondeo Combi. Stříbrňáček - to mi snad udělali naschvál. Zajímavé... A proti Legacy škola moderního designu. No, ale ty máš na mysli od subaru jiný model, viď. Takže - opakuji. Kastle, kastle, kastle. Co udělaj pod tim, do toho jim kecat nehodlám. Čtu tě poctivě a nepřesvědčí mě ani tvůj trefný - minimalismus a praktický pohled na A sloupek. Prostě ne. Nejde to. Esprit...
..ru na to jak to vypada, kdyz to ridim tak sedim vevnitr !!! Hlavni jak se to ovlada a chova. Subaru ma co vylepsovat i pokud jde o razeni a rizeni, ale pokud jde o vzhled tak ty sportovni verze GT,WRX,STi vypadaji dobre od prvni do posledni generace - chce to taky videt nazivo nejen na fotkach.
..no.. právě to Subaru má zvenku cosi do sebe.. Outback v černé vypadá skvěle.. a ani dovnitř v tomto případě ty prachy zas až tak vrážet prachy.. tam je to vše OK... jasně ne ve stylu suchého VW..! ;-) No jo.. úspora se počítá všude a právě skotská kostka byla v konfekci jednu dobu asi nejlevnější.... >:D >:D >:D;-)
Hezky jsi to napsal o te skotske kostce. Me tak prijde ze subaru je posleni vyrobce rekl bych \"stare (inzenyrske) skoly\". Maji nektera technicky bravurni reseni proverena dlouholetou tradici, nepokouseji stat se mainstremovou znackou a vcelku si tak vyrabi co se jim zamane. (Spousta modelu ani nema prime konkurenty) Je jen dobre ze si porad zachovava svuj styl a pokud mu v tom maji ony uspory pomoci tak do toho! Kez by na svete bylo vic podobnych znacek. Na druhou stranu na trhu zase tolik mista pro specialni znacky neni.
Achoj,to my tady šetřit,my nebourat do zdi,my vždycky propadnout pod sedačku,my ne tak velký,to nás dělat nebaví.Ty koupit Subaru,a ty někdy udělat crashtest sám.My tak ušetřit sotodevětset dolar pane.
-konec hlášení v japonském jazyce-
:-) My mít obava, že Vy nepochopit. Naše CAD systém po tolika bum o zeď, tak dobrá, že pro basic informace už existovat CAD verifikace. My tím chtít řeknout, že vývoj proto moci být rychlejší a tím automatik levnější. Pochopila? :-):yes: