Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Úsporný plán Subaru: rychlejší vývoj, méně crashtestů

Subaru připravilo plán, který má přinést úsporu až 900 dolarů na jeden vůz. Automobilka počítá s rychlejším vývojem vozů ale i menším počtem crashtestů.
Zpět na článek
26. 8. 2005 15:31
neregistrovaný "Jony"
24. 8. 2005 10:36
neregistrovaný "Jirka"
24. 8. 2005 10:42
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:36
neregistrovaný "Viper"
24. 8. 2005 12:49
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 11:02
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 12:41
neregistrovaný "Pucmeloud"
24. 8. 2005 12:41
neregistrovaný "nexus6"
24. 8. 2005 13:20
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 12:43
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2005 12:45
neregistrovaný "Pucmeloud"
24. 8. 2005 12:55
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2005 13:38
neregistrovaný "Bru"
24. 8. 2005 13:52
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2005 12:53
neregistrovaný "Misha"
24. 8. 2005 14:51
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 15:02
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 15:23
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 18:36
neregistrovaný "Ball"
28. 8. 2005 13:07
neregistrovaný "forester"
25. 8. 2005 07:58
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 15:06
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2005 15:14
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 15:15
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 15:39
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2005 16:09
neregistrovaný "jerevan"
24. 8. 2005 18:39
neregistrovaný "Ball"
25. 8. 2005 19:29
neregistrovaný "jerevan"
24. 8. 2005 16:51
neregistrovaný "jirka"
24. 8. 2005 16:59
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 20:56
25. 8. 2005 08:18
neregistrovaný "jirka"
25. 8. 2005 12:56
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2005 11:24
neregistrovaný "mates"
25. 8. 2005 12:57
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 18:30
neregistrovaný "petriik"
24. 8. 2005 17:02
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 17:43
neregistrovaný "Essesant"
24. 8. 2005 17:15
neregistrovaný "švihák"
24. 8. 2005 17:25
neregistrovaný "jirka"
24. 8. 2005 18:38
neregistrovaný "švihák"
24. 8. 2005 19:01
neregistrovaný "jirka"
neregistrovaný "Petr"
24. 8. 2005 10:19
"Úsporný plán subaru: rychlejší vývoj, méně crashtestů"
Subaru s malym "s"?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 10:32
Re: "Úsporný plán subaru: rychlejší vývoj, méně crashtestů"
Jo, správně to tak má být, ikdyž mi to taky přijde uhozený a nepoužívám to
neregistrovaný "Jony"
26. 8. 2005 15:31
Re: SUBARU No. 1 4x4.
Vlastním OUTBACKA 3,0 R , 180 kw , už 2rokem , najeto mám 142000 km takže ho vůbec nešetřím v zimě hory v létě jih + služební cesty. Do servisu jedu když musím na výměnu náplní a co je potřeba . Neznám problém na cestách hlavně v zimě , to 2kolky upřímně lituju s navlíkáním řetězů . Věřím tomu že úspory u SUBARU se nedoktnou nejlepší konstrukce pohonu 4x4 ani kvality těchto vozů .Příští můj nový vůz bude opět SUBARU a okouknu v září novýho Forestra III 2,5 XT .
Je pravda že SUBARU je návykové . :-) :yes: :yes: .
neregistrovaný "Jirka"
24. 8. 2005 10:36
bez titulku
Ať si šetří na čem chtějí, ale ať mě nešáhnou na milovanou imrezu sti
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 10:42
Za rok...
...příjde s novým plánem na úspory.Do imprezi se začne montovat dvoulitrovej dvoutakt a místo pohonu všech čtyř kol se bude pohánět jen jedno.To pak budou panečku úspory.....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Viper"
24. 8. 2005 12:36
Re: Za rok...
Dvoulitrovej dvoutakt nebude... A STi taky ne... Bude jen jedna verze - flinstones edition - odlehcena - v podlaze u sedacek diry....
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:49
Re: Za rok...
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 11:02
Úspory? Opatrně!
Jen pozor, aby to neodnesla kvalita. Subaru jsou super auta. A maj jednu obrovskou výhodu. JEDNODUCHOST KONSTRUKCE. To je nedoceňovaná vlastnost. Prostě čím míň nesmyslů v autě je, tím míň se toho může pokazit. A toho se Subaru jako jeden z mála drží a funguje jim to. Víte, že ani do Legacy nedávají xenony?! Mají nějakou super parabolu s kterou je stejná svítivost jako u xenonu, jen ty žárovky nestojej několik tisíc, ale pár stovek. Prostě vědí jak na to, kluci jedni šikmooký.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pucmeloud"
24. 8. 2005 12:41
Re: Úspory? Opatrně!
s tema svettlama muzu potvrdit....kdyz jsem poprvy v noci zapnul u Outbacku dalkovy, tak jsem lek, ze to jsou pristavaci svetla letadla.
neregistrovaný "nexus6"
24. 8. 2005 12:41
Re: Úspory? Opatrně!
Proc by klesala kvalita kvuli temhle usporam, co hodlaji zavest, to fakt nevim. Sdilenim komponent a prevedenim casti zkousek do virtualni oblasti kvalitu nijak neohrozis. Spis naopak, v te virtualni rovine budou mit daleko vetsi moznost si spoustu zalezitosti vyzkouset.
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 13:20
Re: Úspory? Opatrně!
oni zřejmě přistoupí k více shodným komponentům z koncernu.. jinak moc nevim na čem by mohli srazit takovou sumu na 1 autě.. nebo některý díly zjednodušší... hlavně to chce držet styl a tvář.. Nebo že by po vzoru FauWééé nasadili všem stejnej xicht...
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2005 12:43
+-
ked už šetriť,tak v pomere -interiér +výkon
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pucmeloud"
24. 8. 2005 12:45
Re: +-
pro maly klub fanousku Sti utcite lakava cesta, ale prodejnost Subaru byla az do Legacy My2004 omezena prave osklivym a nekvalitnim interierem. A automobilky nejsou zivy z par fanousku top sportovniho modelu
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2005 12:55
Re: +-
u imprezy by mi stacili,pedale,volant a paka a na miesto
265ps v základe npr.385ps
neregistrovaný "Bru"
24. 8. 2005 13:38
Re: +-
Hmmm. Evidentně si eště neměl opravdový hardcore auto. Ono tě to za chvíli bavit přestane a budeš děkovat těm šikmookejm že uměj tak geniálně univerzální auto!!!!!
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2005 13:52
Re: +-
ako v čom je to auto univerzálne?mne sa velmi páči,
ale univrzálne rozhodne nieje.možmo forester
neregistrovaný "Misha"
24. 8. 2005 12:53
Subaru je super!!!
Subaru je skvělá značka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 14:51
ZRCADLO
Udělat krásný auto je umění. Ještě větší umění je udělat ošklivý auto, který se ti bude líbit. Tu první variantu umí bezkonkurenčně Mercedes. Tu druhou BMW, třeba se svým Z3 coupe... nedostižněj dravec, auto pro znalce. Věděl bych přesně, co poradit Subaru, aby se stal legendou... Podvozek a motor nestačí... P.S. ty úspory... no, 900 dolarů je dobrý mít v peněžence neustále. Takže bych nejásal nad úsměvnejma úsporama a spíš do každýho auta ještě 1000 dolarů vrazil. Je to lepší, než zjistit, žes měl čelní pytel udělanej z nafukovacího plážáku.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 15:02
Re: ZRCADLO
Teda GTI kdy ty vyrosteš Udělat hezký auto umí většina automobilek, snad vyjma VW (to byl vtip, občas se jim něco povede) Ale udělat krásný, rychlý a použitelný auto, to umí málokdo. Ale neřekl bych, že Z3 coupé je auto pro znalce. V tom ti musím oponovat. Právě znalci se divili, jak to někdo může kupovat. Ale tohle jsem rozebíral v jiný diskusi, tak se nebudu opakovat. A legendy? Impreza je už za svého života velikou legendou uznávanou po celým světě i proto, že nemá jen motor a podvozek, ale i něco víc. Mnohem víc...
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 15:23
Re: ZRCADLO
Kdyby někdo přede mně postavil tahle dvě auta (Bože ) tak se nerozmýšlím ani desetinu vteřiny... To je, co. Jak rozdílný může být pohled na dvě auta... od dvou osob. Ale to je dobře. Proto tu mohou vedle sebe jezdit jak Logan, tak Aston.
neregistrovaný "Ball"
24. 8. 2005 18:36
Re: ZRCADLO
Logan oproti Astonu má bezkonkurenční výhodu. Nikdo necítí potřebu se na něj podepsat klíčema nebo šutrákem. Kdybych si já měl vybrat z tvé volby vyberu si hvězdu na kapotě. Do Z3 se jaksi nevejdu....... ;-\\
neregistrovaný "forester"
28. 8. 2005 13:07
Re: ZRCADLO
kolik měříš?? já mám 1,91 metru a do combi legacy se vzadu nevejdu ...
neregistrovaný "Michal 528"
25. 8. 2005 07:58
Re: ZRCADLO
Ale já jsem nepsal nic o tom, který auto z téhle dvojice bych si vybral. To je co? :-) Taky bych se moc nerozmýšlel. Tak nevím co píšeš o rozdílném pohledu na dvě auta od dvou osob.
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2005 15:06
Re: ZRCADLO
Nuz ja by som povedal ze Subaru sa prave kvoli podvozku motoru (boxeru) 4kolke spolahlivosti kvalite stalo legendou. Taky P206 aj ked bol vyhlaseny za najkrajsie auto sa legendou nestane. Podla mna. A tych 900 dolarov znamena ze cena auta bude ta ista len sa navysi seriova vybava. PS:ty nosis v penazenke 900 dolarov ? Ja nenosim ani 900 Sk.
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 15:14
Re: ZRCADLO
To bys mel na GTIho pritlacit, aby ti zvednul odmeny Nebo jsi placeny podle mesicnich prodeju VW? Pak bych tomu rozumnel
neregistrovaný "GTI"
24. 8. 2005 15:15
Re: ZRCADLO
Musím se podívat jaký je kurs Sk k ČK U auta je nejdůležitější karoserie. Bez karoserie nedokážeš nic. To, co je pod ní by mělo být dokonalé technicky... Jen když umíš obojí (BMW, Porsche, Ferrari, VW) jsi ikona. Subaru je pro mně podvozek a motor na legendární úrovni. K autu bych chtěl ovšem vždycky přibalit jěště karoserii. Myslím krásnou karoserii.
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2005 15:39
Re: ZRCADLO
Zopar prikladov ze to neplati. Hummer MB G Audi quattro a trebars aj Porsche 959. Krasne auta to rozhodne nie su. Auto aby bolo legendou tak musi byt najprv funkcne musi dvihnut latku podstatne vyssie ako priemer. Toto napr. Subaru Impreza splna a preto uz legendou je. A na kurz nemusis pozerat zoberiem aj CK alebo eurace ked uz sme v tej EU.
neregistrovaný "jerevan"
24. 8. 2005 16:09
Re: ZRCADLO
tie auta co si vymenoval su legendami ale az na ten VW. Neviem o co ti furt ide ale mohol by si si uz priznat ze VW nevie urobit poriadne auto a nesiaha tym ostatnym automobilkam co si vymenoval ani po paty. A subaru by som radil medzi ikony ako Porshe,Ferrari,Lambo a podobne. Ich karoserie su podla mna nadherne. A za subaru sa vzdy otocim kdezto za VW sa neotocim ani keby bolo cele zo zlata ;-)
neregistrovaný "Ball"
24. 8. 2005 18:39
Re: ZRCADLO
No kdyby bylo ze zlata, tak já bych se otočil.
neregistrovaný "jerevan"
25. 8. 2005 19:29
Re: ZRCADLO
Obrazne povedane ;-)
neregistrovaný "jirka"
24. 8. 2005 16:51
Re: ZRCADLO
Ó Bože odpusť. Teda GTI, nechtěl jsem, ale je to silnější než já. S tvrzením, že u auta je nejdůležitější karoserie, se můžu ztotožnit pouze do míry jejích kvantifikovatelných vlastností. Např. tuhosti, hmotnosti, skladby struktury, absorpčních schopností, výhledů přes A sloupky, ....., spolehlivosti. Proporce karoserie pak v sobě nutně nesou otisk rozložení agregátů a posádky, jak z hlediska funkčnosti vozidla, tak ve smyslu optimalizace jeho celkových dynamických vlastností ve fyzikálním smyslu slova ( těžiště, momenty ). Vytvoření designu na těchto proporcích je potom totálně subjektivní otázka záměru výrobce. Jestliže si marketing subara přál minimalzaci vnějších projevů potenciálu auta, tak to se povedlo zatraceně dobře. A co týče funkčnosti, tak jen například srovnejte čitelnost palubní desky, výhled přes A sloupky a aerodynamickou citlivost s ostatními auty téhle třídy. Pak třeba i oceníte, svébytnost minimalizmu výrazových prostředků, což je cesta pro ostatní výrobce běžných aut naprosto neschůdná. Protože jim k odlišení od konkurence, už opravdu nezbývá nic jiného, než nabídnout atraktivitu auta jen v designu, když to ostatní už je pouze šedá konfekce. :-)
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 16:59
Re: ZRCADLO
..saab je na stejné koleji jak píšeš o Subaru..
24. 8. 2005 20:56
Re: ZRCADLO
Já vědel, že se Ozveš. odpoledne sedím ve Zličíně v KFC, pálí mě huba od křidýlek a vylepšuju to salátem coleslav... přitom sedím tak, že akorát koukám na předky aut, co zastavujou u okénka... a tak mám auto za autem - vždy minutu na hodnocení. Dlabu a přijede tmavel Subaru Legacy. Sedím a říkám si - hergot napsal jsi to dobře v poledne? Světla obdobná jako Apoštol... pak se rozjel, tak jsem málem spadnul ze židle, jak se otáčím... sjedu ty blinkry, combík... hm... přemějšlim co mi na tom vadí. Už vím. Nemá esprit. Potom přijel Ford Mondeo Combi. Stříbrňáček - to mi snad udělali naschvál. Zajímavé... A proti Legacy škola moderního designu. No, ale ty máš na mysli od subaru jiný model, viď. Takže - opakuji. Kastle, kastle, kastle. Co udělaj pod tim, do toho jim kecat nehodlám. Čtu tě poctivě a nepřesvědčí mě ani tvůj trefný - minimalismus a praktický pohled na A sloupek. Prostě ne. Nejde to. Esprit...
neregistrovaný "jirka"
25. 8. 2005 08:18
Re: ZRCADLO
Já tušil, že to neprojde. No alespoň jsem to zkusil. Jen počkej zajíci, až nachumelí. ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2005 12:56
Re: ZRCADLO
:-) :yes:
neregistrovaný "mates"
25. 8. 2005 11:24
Re: ZRCADLO
Kdyz uz jsme u toto espritu, co rikas na Lotus Esprit?:-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2005 12:57
Re: ZRCADLO
Znám :-)
neregistrovaný "petriik"
24. 8. 2005 18:30
Re: ZRCADLO
..ru na to jak to vypada, kdyz to ridim tak sedim vevnitr !!! Hlavni jak se to ovlada a chova. Subaru ma co vylepsovat i pokud jde o razeni a rizeni, ale pokud jde o vzhled tak ty sportovni verze GT,WRX,STi vypadaji dobre od prvni do posledni generace - chce to taky videt nazivo nejen na fotkach.
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 17:02
Re: ZRCADLO.. kam jsem dal svejch 900 $...?
..no.. právě to Subaru má zvenku cosi do sebe.. Outback v černé vypadá skvěle.. a ani dovnitř v tomto případě ty prachy zas až tak vrážet prachy.. tam je to vše OK... jasně ne ve stylu suchého VW..! ;-) No jo.. úspora se počítá všude a právě skotská kostka byla v konfekci jednu dobu asi nejlevnější.... >:D >:D >:D ;-)
neregistrovaný "Essesant"
24. 8. 2005 17:43
Re: ZRCADLO.. kam jsem dal svejch 900 $...?
Hezky jsi to napsal o te skotske kostce. Me tak prijde ze subaru je posleni vyrobce rekl bych \"stare (inzenyrske) skoly\". Maji nektera technicky bravurni reseni proverena dlouholetou tradici, nepokouseji stat se mainstremovou znackou a vcelku si tak vyrabi co se jim zamane. (Spousta modelu ani nema prime konkurenty) Je jen dobre ze si porad zachovava svuj styl a pokud mu v tom maji ony uspory pomoci tak do toho! Kez by na svete bylo vic podobnych znacek. Na druhou stranu na trhu zase tolik mista pro specialni znacky neni.
neregistrovaný "švihák"
24. 8. 2005 17:15
Subaru šetřit moc.
Achoj,to my tady šetřit,my nebourat do zdi,my vždycky propadnout pod sedačku,my ne tak velký,to nás dělat nebaví.Ty koupit Subaru,a ty někdy udělat crashtest sám.My tak ušetřit sotodevětset dolar pane.
-konec hlášení v japonském jazyce-
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jirka"
24. 8. 2005 17:25
Re: Subaru šetřit moc.
:-) My mít obava, že Vy nepochopit. Naše CAD systém po tolika bum o zeď, tak dobrá, že pro basic informace už existovat CAD verifikace. My tím chtít řeknout, že vývoj proto moci být rychlejší a tím automatik levnější. Pochopila? :-) :yes:
neregistrovaný "švihák"
24. 8. 2005 18:38
Re: Subaru šetřit moc.
Oooo,ano pane,já na svět koukat moc šikmá očima!Já navrhnout ještě CAD zeď a CAD chodec,a pak žádná bum,pane,já pochopit!
neregistrovaný "jirka"
24. 8. 2005 19:01
Re: Subaru šetřit moc.
No a v tom být pane právě ta pointa. Nestačit navrhnout CAD model. To nejtěžší a nejdražší je verifikovat ho. ;-)