Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Úsporný plán Subaru: rychlejší vývoj, méně crashtestů

Libor Zezulka
Diskuze (44)
Subaru připravilo plán, který má přinést úsporu až 900 dolarů na jeden vůz. Automobilka počítá s rychlejším vývojem vozů ale i menším počtem crashtestů.

Subaru jako další automobilka začala přemýšlet, jak výrazně snížit náklady, a připravila proto úsporný plán, jehož aplikací chce ušetřit až 900 dolarů na jednom voze. Úsporný program zahrnuje několik důležitých kroků. Vedle obvyklého sdílení součástí mezi jednotlivými modely značky, kterého chce Subaru vyžít více, plánuje výrobce omezení počtu crashtestů.

Část skutečných nárazových zkoušek nahradí crashtesty virtuální, tedy simulované počítačem. Subaru rovněž počítá s kratším časem na vývoj novým modelů. V současné době vývoj trvá asi 20 měsíců, tento čas se v budoucnu zkrátí o 10 až 20 procent. Automobilka uplatní úsporný program, od něhož si slibuje vylepšení hospodářských výsledků, u všech nových modelů.

Zdroj: Autoweek

Libor Zezulka
Diskuze (44)
24. 8. 2005 20:56
Re: ZRCADLO
Já vědel, že se Ozveš. odpoledne sedím ve Zličíně v KFC, pálí mě huba od křidýlek a vylepšuju to salátem coleslav... přitom sedím tak, že akorát koukám na předky aut, co zastavujou u okénka... a tak mám auto za autem - vždy minutu na hodnocení. Dlabu a přijede tmavel Subaru Legacy. Sedím a říkám si - hergot napsal jsi to dobře v poledne? Světla obdobná jako Apoštol... pak se rozjel, tak jsem málem spadnul ze židle, jak se otáčím... sjedu ty blinkry, combík... hm... přemějšlim co mi na tom vadí. Už vím. Nemá esprit. Potom přijel Ford Mondeo Combi. Stříbrňáček - to mi snad udělali naschvál. Zajímavé... A proti Legacy škola moderního designu. No, ale ty máš na mysli od subaru jiný model, viď. Takže - opakuji. Kastle, kastle, kastle. Co udělaj pod tim, do toho jim kecat nehodlám. Čtu tě poctivě a nepřesvědčí mě ani tvůj trefný - minimalismus a praktický pohled na A sloupek. Prostě ne. Nejde to. Esprit...