Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Z4 také jako kupé?

Přestože BMW Z3 v provedení kupé nebylo zrovna symbolem úspěchu, bavorská automobilka plánuje výrobu Z4 kupé.
Zpět na článek
23. 8. 2005 15:27
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 15:38
neregistrovaný "kiko"
23. 8. 2005 15:55
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 16:05
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 15:59
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:01
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:07
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:20
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:38
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:46
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:55
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:59
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:12
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 15:45
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:50
neregistrovaný "rasto"
23. 8. 2005 15:59
neregistrovaný "colin chapman"
23. 8. 2005 16:00
neregistrovaný "colin chapman"
23. 8. 2005 16:09
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:18
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 16:22
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 19:34
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2005 00:17
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:23
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:56
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 17:03
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 17:16
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 17:30
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:24
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 16:27
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 17:05
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 17:05
neregistrovaný "anonym"
23. 8. 2005 19:38
neregistrovaný "mates"
28. 10. 2005 01:52
neregistrovaný "Ron.Jeremy"
23. 8. 2005 17:37
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 18:17
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 18:32
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 18:38
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 18:41
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 18:43
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:04
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 19:20
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:59
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 08:14
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:33
23. 8. 2005 19:34
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:47
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:53
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 21:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 8. 2005 08:15
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 08:48
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2005 08:53
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:55
neregistrovaný "Marko"
24. 8. 2005 13:10
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:46
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:48
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 20:00
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 20:35
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 00:09
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 07:49
neregistrovaný "Karlyk"
24. 8. 2005 08:43
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 09:15
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 09:35
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 09:56
neregistrovaný "Skyline"
24. 8. 2005 10:05
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 10:19
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 10:25
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 10:55
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 11:39
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 11:54
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 11:56
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 12:07
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:27
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 12:43
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 12:50
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 15:16
neregistrovaný "Tibby"
24. 8. 2005 15:18
neregistrovaný "Tibby"
24. 8. 2005 15:22
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 15:29
neregistrovaný "Tibby"
23. 7. 2006 15:59
neregistrovaný "wlado"
24. 8. 2005 09:28
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:18
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 12:21
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:24
neregistrovaný "Micek"
25. 8. 2005 07:46
neregistrovaný "Michal 528"
25. 8. 2005 11:30
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2005 15:02
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 07:53
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:42
neregistrovaný "Michal 528"
23. 7. 2006 15:48
neregistrovaný "wlado"
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 15:27
Jestli má šanci?
To záleží na jedné zásadní věci. Když to bude klasika kupé, viděl bych to spíš jako konkurenci Caymana, a proti tomu šanci určitě mít bude. Jestli bude vypadat jak Z3-kupé, tak půjde po krku spíš připravovanému mercedesu SLK-kupé, ne?
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "kiko"
23. 8. 2005 15:38
Re: Jestli má šanci?
ricardo: "připravovanému mercedesu SLK-kupé"?to akoze doteraz SLK nebolo kupe kabrio?hmm
Z4 sancu? proti 911 urcite nie.
neregistrovaný "Tibby"
23. 8. 2005 15:55
Re: Jestli má šanci?
Cayman nebude 911. A uvidíme, ako sa bude konkurencia mať ku Caymanu
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:05
Re: Jestli má šanci?
Z údajů co jsem viděl na internetu bude Cayman mezi Boxsterem a 911 - motor 3.4, 220kW. Z4 roadster je konkurentem Boxsteru, tak si myslím že Z4 kupé by mohlo aspoň ve verzi M být konkurentem Caymana.
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 15:59
Re: Jestli má šanci?
Měl jsem na mysli novinku na rok 2007 (podle AutoBildu), která ponese označení SLT. SLK je vlastně kabrio s pevnou střechou, kdežto SLT má vypadat jako Z3-kupé: [odkaz] Z4 proti 911 šanci nemá - je menší, má slabší motor atd. - ale proti Caymanu určitě.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:01
Re: Jestli má šanci?
no ten Medvěd je taky zase malý kombík.. kdybych měl volit mezi Z4 a Caymanem, bral bych Z4
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:07
Re: Jestli má šanci?
Souhlas. I proto, že BMW bude nejspíš levnější a líbí se mně ty ostře řezaný křivky, na fotce to tolik nevynikne. Mimochodem novináři tomu SLT neříkají ani kupé ani kombi, ale shooting back. Dřív to dělal Aston Martin a Volvo.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:20
Re: Jestli má šanci?
Mě se Z4 líbí víc než Cayman (myšleno současný Z4 cabrio, žádný kupé)... a s tím "kombíkem"... já jsem to použil jako zesměšnění.. shooting brake je ale opravdu kombík udělaný ze sporťáku.. kvůli praktičnosti... Z3 kupé má zadek jako kombi ale říkají tomu kupé... kupé v současný době pevných skládacích střech ztrácí smysl... zvlášť tedy na malých autech příp. na autech lev. značek, které produkují CC (Peugeot, Opel..)
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:38
Re: Jestli má šanci?
Jasně, to beru. Samozřejmě Porsche bylo, je a vždycky bude Porsche. Z4 je ale "drsný" auto. Ty hrany a křivky, to je fakt super a nenapadá mě nic co by se tomu vyrovnalo.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:46
Re: Jestli má šanci?
no já ani tak nemyslel Porsche.. vyrovná, předčí... Z9 Bangleho sen... velký, zlý, nabubřelý, nádherný [odkaz]
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:55
Re: Jestli má šanci?
Samozřejmě Porsche je víc věc image než designu. V porschi ani Z4 jsem nikdy nejel, takže nemůžu porovnávat ani hodnotit. Jinak ta Z9 nevědět že je to z roku 1999 tipoval bych to na nástupce BMW6. Bohužel na takový auto nikdy nenašetřím, zatímco u Z4 nebo levných porscháků mám ještě šanci.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:59
Re: Jestli má šanci?
no Porsche 911 je taková klasika designu, Boxster je spíš otázka image a Cayman asi taky.. Z9..však ji taky neprodávají... dá se říci, že je to částečný předobraz současné 6ky...
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 17:12
Re: Jestli má šanci?
911ka z let 1964-1989 je skutečná klasika, to nejlepší co může být. Řada 996 už hodně "německá" a zbytečně přeplácaná, o 997 nevím co si mám myslet. Jinak díky za informaci o Z9, ve starších konceptech se moc nevyznám.
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 15:45
Z je na konci abecedy..
Z4 je pěkný auto, Z3 více méně taky... ale Z3 ve verzi kupé je nejmenší kombík na světě , a mě se IMHO nelíbí.. Jestli bude Z4 také nejmenší kombík na světě, pak se mi ani ona nebude líbit... Ale já myslím, že legrační Bangle to nedopustí..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
23. 8. 2005 15:50
bmw
by ma zaujimalo, kolko sa ich predalo v eu, nakolko tu ich beha vela. a mmyslim si, ze to bola tak trochu poziadavka us trhu, takze ak sa to vyrobi, nieco sa tu urcite preda. hlavne s tym novym dizajnom od pana bangleho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "colin chapman"
23. 8. 2005 15:59
bez titulku
Keby som nanho mal tak donho idem
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "colin chapman"
23. 8. 2005 16:00
Re: bez titulku
moc spisovné to nebolo ,
vždy som mal rád coupe verzie, Z3 coupe vyzerá podla mna skvele,
takže prečo nie že, s 3,0 I6 to bude sranda ako sa patrí
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:09
Re: bez titulku
To je právě otazka jestli se BMW vydá ve stopách Z nebo stvoří klasiku kupé tzn. Z4 s pevnou střechou.
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 16:18
Re: bez titulku
problém byl, že Z3 nebyla bůh ví co.. oproti tomu coupe bylo pevnější což byla výhoda.. nová Z4 je mnohem pevnější takže jestli půjdou podobným směrem, mohlo by to mít větší šanci.. Jenže pokud si někdo kupuje tento druh auta a za ty peníze, tak teměř s jistotou tvrdím, že to je jako druhé auto tzn. pro zábavu a tím pádem půjde do otevřené verze... Takže tím se domnívám, že to bude malinko coupe než "kombi"... aby uspokojili touhu po sporťáku a ne po "kombíku"...
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:22
Re: bez titulku
... představa, že vyhodím nemalý peníz za auto co má zadek jako kombík (Z3)... já mám coupé rád, ale ty vypadají trochu jinak..
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:34
Re: bez titulku
A neni E-type taky tak trochu "kombik"?
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 00:17
Re: bez titulku
no ale jakej... dvanácti hrnec .. u E-typu se to tak brát nedá, ta záď je alespoň splývavá, takže to není pěst na oko, ale Z3 Coupé to je fakt ekl..
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 16:23
Re: bez titulku
Tak by se mi to líbilo. Z3 ve mě vyvolává rozporuplný dojmy. Jako roadster má něco do sebe - není moc velká, ale je robustní. Na druhou stranu kupé má opticky těžistě šíleně vzadu, a proto podle mě vypadá nevyváženě. A ta osmnáctistovka byl fakt omyl...
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 16:56
Re: bez titulku
..jo. a navíc ta Z3 byla hrozně měkká.. na to že by to mělo být jako roadster.. kupé bylo super (smože s dobrým motorem).. ale přesně jak píšeš, kdo koupí sporťák se zadkem jak trojkovýho kombíku.. A s tím těžištěm.. jen optické a to zřejmě hrálo velkou roli a odrazovalo.. Ikdyž je to takovej paradox současné doby.. všichni chtějí "sporťák" s velkým kufrem.. takže ten krok chápu, nicméně úspěch/neúspěch hovoří za vše
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 17:03
Re: bez titulku
Jasně že BMW vždycky dělá všechno možný aby měli hmotnost 50:50. Mě se ale na autech líbí, když linie linie dozadu mírně stoupají, karoserie má jasné ostře řezané tvary, bez velkých ploch, všechno je hezky vyvážený a jednotlivé části tvoří harmonický celek. Kromě korejců s tím nikdo zásadní problém nemá, ale BMW Z4 u mě designově patří na vrchol, což se o Z3-kupé říct nedá.
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 17:16
Re: bez titulku
zase s tebou souhlasím... U BMW tomu dávají trochu jinej rozměr... docela dlouhá příď ale převis nad přední nápravou minimální.. to je ta lokální disharmonie, která celku dává jasný proporce o kterých píšeš.. U té Z4 bych viděl jako letmý pohled do minulosti na závodní auta.. tam je skladba karoserie, místa řidíče a náprav podobná.. moc se mi to líbí... (prvopočátky F1)
neregistrovaný "Ricardo"
23. 8. 2005 17:30
Re: bez titulku
Tak to jsme na jedné vlně. Z4 je prostě hypermoderní, současně i retro a má nenapodobitelný styl.
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2005 16:24
ZET NA ČTVRTOU
Z3 coupé bylo auto pro toho, co ví s čím má jezdit. Neskutečné dokonalej drzoun. Až vyjede Z4 coupé tak dosteneš takovou šlehu, že tě z toho budou v tvý Fabii dostávat pomocí vzduchu z rezervy. To bude totiž Zet na čtvrtou. Už teď, když vidím cabrio, sviraj se mi půlky. V tomhle se má lítat. V tomhle se má snít. I když v tomhle ten sen fakt žiješ... Co se týče 911... jsem klidný. Byla. Je. Bude.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:27
Re: ZET NA ČTVRTOU
no v Z4 cabrio klidně... ale Z3 kupé PS. i na tohle by si obul Barumky
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 16:28
Re: ZET NA ČTVRTOU
PS. nic proti Barumu
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2005 17:05
Re: ZET NA ČTVRTOU
a právě celkově vzato Z3 nebyla zcela ideální v několika momentech.. kupé ten handicap vyřešil, takže já bych volil Z3 coupé a Z4 bez střechy.. hmm.. zatím.. uvidíme.. ale jsem taky klidný...
neregistrovaný "anonym"
23. 8. 2005 17:05
Re: ZET NA ČTVRTOU
moje řeč ... Z3 Coupe je naprostá BOMBA ... notabene pokud jde o M verzi
neregistrovaný "mates"
23. 8. 2005 19:38
Re: ZET NA ČTVRTOU
Se mi taky sviraj pulky, kdyz vidim Z4. Ale z uplne jinyho duvodu nez tobe
neregistrovaný "Ron.Jeremy"
28. 10. 2005 01:52
Re: ZET NA ČTVRTOU
Mně se půlky taky svírají - protože majitele takového designérského "skvostu" bych tipoval na řiťopicha. >:D :no:
neregistrovaný "švihák"
23. 8. 2005 17:37
coupé
Jakýkoliv kupé od jakýkoliv značky je super,je to dárek pro fanatiky daný značky,i když se třeba moc dobře neprodává,jde tady hlavně o image automobilky.Mám to nejdiskutovanější kupé poslední doby Avantime,a musím říct,kupé je životní styl.Bravo BMW!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 18:17
GTI pořádá závod
To bylo tak.GTI dostal nápad pořádat závody, vypsal tedy na AUTO.CZ inzerát, jestli si nechce někdo zazávodit se svým strojem, přidal k inzerátu svůj mejl , který tak dlouho Lones sháněl , až z toho málem skončil na psychiatrii.Uchazečů bylo hned několik a tak byl GTI v sedmém nebi.Jelo se na Hockenheimringu , kvůli tak prestižnímu závodu se musel zrušit i závod F1.Závod přenášeli všechny televize na světě, dokonce i Golden Private vyřadil svoje pohádky z vysílání kvůli větší sledovanosti.GTI už čekal na trati na první účastníky.Jako první se na start připravil Bertoňák se svým obráceným kabriem, pak Krtek se svým Bismarckem,Micek s Oplem Blitz přestavěným na dřevoplyn dojel stejně jako ZZ na speciálně vycvičené dostihové žábě, jako poslední dorazil Tamin na svém kole.Startovní čáru nakreslil Mates křídou ,aby se neřeklo a před ní se postavili jezdci.Mates musel kreslit ještě třikrát , protože mu jí neodbitní kolumbíjci vyšňupali.Závod odstartoval GTI, zapomněl ale doma kulky(do pistole) a tak musel hledat pomoc jinde, původně chtěl použít stříkací pistol, to mu Lones zatrhnul, poněvadž krtek má z H2O strach od té doby co mu sousedi vytopili byt.Tak GTI závod odmával vlajkou EU a Lones protestoval, že jde o diskriminaci U.S.A. a podával mu americkou vlajku.Závodníci vyrazili na trať, dovedení se dostal Bertoňák, za ním jel krtek a statečně ho dobíhal ZZ na žábě,Tamin se držel jako poslední.Bertoňák si jízdu velmi pochvaloval a měnil barvy na nádražní lampě , v desátém kole zajel do boxu , aby mu Jarda vyměnil obutí, Jarda začal tuningovat, Bertoňák chvíli remcal a pak tuningoval taky.Ve vedení byl ZZ se svou žábou, ta na nebi zahlédla mouchu a vystřelila na ni svůj ohromný jazyk.Nebyla to moucha, nýbrž Aero L159 armády ČR a ZZ byl diskvalifikován.Na prvním místě byl Krtek se svým Bismarkem.Ve třicátémosmém kole Micek zastavil svůj blesk, vystoupil a začal zběsile tyčí šmátrat v kotli„Scheisse!Ein bescchisses Holzgas!"/„*!Posranej dřevoplyn!"/ Pořadí bylo následující:Krtek první a za ním s tří se***vou ztrátou Tamin.V předposledním kole, tedy v padesátém , vjížděl krtek do zatáčky se čtyřmi koly a z ní vyjížděl se třemi koly, dojel sice do posledního kola , ale na začátku okruhu se jeho Bismarku ztratila i zbylá tři kola.Ve vedení byl už jen jediný závodník, Tamin.Deset metrů před cílem Tamin z kola vysílením spadnul a upad do hlubokého spánku.GTI honem nasedl do svého zatím neznámého vozu(Seat Toledo) a ujížděl domů.Lonestarstate skočil do svého obrněného Cadillacu (dárek od GM za jeho propagaci Cadillacu ve střední Evropě)a ujížděl pryč..Jarda s Bertoňákem stihli posbírat závodníky z trati a zároveň ukázat Ferrari pár "tůningovejch vychytávek" by Jarda s Bertoňákem.GTI se chvíli na AUTO.CZ z bezpečnostních důvodů radši neukázal a o závodě se radši moc nemluvilo.Jen jistý homosexuální analfabetní embryo(ve zkratce HAE) mělo námitky , že závod vůbec nebyl k diskuzi.....
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 18:32
Re: GTI pořádá závod
... opět se za břicho popadám... čáru vyšňupali kolumbijci.. ZZ na žábě nebo jak J + B zajeli do boxu.. Tamine to je Tentotkrát bych tomu rozuměl snad i bez překladu... Fakt jsem se takhle dlouho nezasmál... naposledy snad u krtka... Tohle je klasa příběh.
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 18:38
Re: GTI pořádá závod
šekuju pěkně
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 18:41
Re: GTI pořádá závod
šekuj takhle pěkně dál... to nemá chybu... hlavně když si to člověk představí.. ty různý "vozidla" vedle sebe...
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 18:43
Re: GTI pořádá závod
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 19:04
Re: GTI pořádá závod
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:20
Re: Henlein
jo dnes jsem spatřil reklamu s Karlem a Egonem na Škodu Favorit Henlein.No to je mazec
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 19:59
Re: Henlein
ano, má výfuk zaveden pšímo na komoru šidiče
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 08:14
Re: Henlein
a alternativní pohon Cyklonem B
23. 8. 2005 19:33
Re: Henlein
Musel jsem se mrknout do slipů
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:34
Re: Henlein
nebudu se tě ptát cos viděl
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:47
Re: Henlein
No to je špica!!!!! Já se asi počůůůůůůrááááááááááááám Když už jsem myslel, že jsi použil všechna esa, tak jsem dorazil na ten závěr. Muhehe!!! checht. Jen ta diskvalifikace
neregistrovaný "Tamin"
23. 8. 2005 19:53
Re: Henlein
snad si to HAE přečte
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 8. 2005 21:23
Re: Henlein
To pancéřování velmi vážně zvažuju. A kliky od dveří budu mít radši pod proudem.
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 08:15
Re: Henlein
takovej co má Bush by se ti hodil
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2005 08:48
Re: Henlein
Napinavejsie ako sucasna F1. Bernie sa ma co ucit.
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 08:53
Re: Henlein
neregistrovaný "Marko"
24. 8. 2005 12:55
Re: Henlein
....teraz som to docital, a jakze mi je od rana blbo, musel som sa aj tak rehlit . Ja by som to asi vyhlasi za zmatocny zavod. A mohlo by sa ist este raz!!!
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 13:10
Re: Henlein
já teraz
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:46
bez titulku
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 19:48
Re: bez titulku
Nešlo mi vložit příspěvek Tak jsem zkusil vložit prázdný a ten předchozí jsem musel modifikovat. To už je dnes podruhé
neregistrovaný "Micek"
23. 8. 2005 20:00
Re: bez titulku
hele, ZZ, nechtěl by si už tu svojí žábu prodat nebo sníst a koupit si jinej stroj?
neregistrovaný "ZZ"
23. 8. 2005 20:35
Re: bez titulku
V tom to není, protože to blblo na dvou strojích Asi qůli tomu, že to nejsou kvalitní francouzské výrobky, ale vercajk z Asie Snad se kluci z Honda clubu nenaštvou
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 00:09
Re: bez titulku
to ale nemluvíš o žábě, viď
neregistrovaný "Karlyk"
24. 8. 2005 07:49
TEN MOTOR
Jo ten "M" motor bude absolitni petarda. 3,2 litru a skoro 360 kobylek.Ja mam 3,5 litru, 286 kobylek a je to mazec. Tohle bude mazec na duhou. Nebo rovnou na ctvrtou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 08:43
Příspěvek k tématu
Jezdil tady někdo z vás v Z3 nebo Z4? Já jo. A viděl jsem jich pár i rozebranejch(Z3) a řeknu vám jedno. To je jeden z největších nedodělků a omylů v historii BMW. Hrůza. Kromě verze M to všechno mělo zadní nápravu z E30 a to v době, kdy se už dávno nevyráběla!! Dokonce i v M verzi to nemělo v sérii samosvor. A ten interiér . Ovladací prvky taky z E30 (klima a pod) když jsem do toho přesedl ze svý M3 E36 připadal jsem si o dost let zpátky. A to chování na limitu. Fůůůj, hrozný, záludný. Zkrátka Z3 byla omyl a v BMW to moc dobře věděli. Z4 je někde jinde, ale tam už to zase přehnali s elektronikou, která NEJDE zcela vypnout. To auto se semnou ve smyku vyloženě pralo. Nechtělo jet bokem. Zklamání, kam se to hrabe na starýho boxstera. Ten, ačkoliv má motor uprostřed, je na limitu mnohem přátelštější a ovladatelnější ve smyku. Zkrátka cokoliv od BMW co začíná na Z nebrat. A ještě osobní poznámka. Zase, prvních pár příspěvků je k tématu a pak to tady vypadá jak v nějakým penklubu. Chlapi nechcete si jít psát ty pohádky někam jinam. Čím dál víc lidí vám to píše. Tady je to o autech.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "ciello"
24. 8. 2005 09:15
Re: Příspěvek
..jel a vím.. taky to píšu nahoře.. k tomu všemu ta měkka kastla, se moc nedivím, že tě neposlouchalo v zatáčce... Ve srovnání s tím Z3 je takové opomíjené MG o 2 třídy výš... Já přesně nezkoumal co je vlastně Z3 zač.. teď jsi mi to napsal.. docela se po projížďce nedivím, že se chovala jak se chovala.. Celkově vzato mi to přišlo jako "dívčí" auto.. a ve verzi M docela zbytečnost.. Mně se třeba stalo, že v delší rychlé zatáčce mi to auto začalo pod * lehce vibrovat jak se to dostávalo na hranici adheze... docela jsem se lekl.. Z4.. nemám tušení jak jede a jaká je, nicméně věřím, že k úspěchu použily vše možné..
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 09:35
Re: Příspěvek
Jak jsem napsal, Z4 je úplně někde jinde, ale podle mých krátkých zkušeností na okruhu v Brně to prostě je další auto pro pózery. Není to auto pro řidiče, alespoň ne v tom smyslu, jak to chápu já. To vibrování v zatáčce o kterým mluvíš... přesně znám a taky mě to vylekalo, než jsem dostal vysvětlení, tak jsem myslel, že je něco s podvozke. Ale ono ne, bylo to auto v super stavu. Ale ta zastaralá zadní náprava plus fakt, že sedíš strašně blízko těm zadním kolům té nervozitě jen přidává. Bylo to auto pro rovinkáře. S 2,8L to docela jelo, Mko jelo super(bodejť by ne s 325PS), ale pouze a jen rovně. A to jsem prosím velkej milovník BMW
neregistrovaný "Skyline"
24. 8. 2005 09:56
Re: Příspěvek
Predem rikam, ze BMW moc nemusim a po designove strance u me skoncilo s nastupem "kulateho" designu, o Banglovych vytvorech nemluvim (BMW 7 je porad jedna z nejhnusnejsich limuzin, co jsem kdy videl, zatimco predchazejici naopak jedna z nejhezcich - a posledni hezke BMW vubec). Nicmene, pred cca 5 roky vzal caranddriver na okruh tehdy novinku S2000, pribral Boxster (tehdy "S" jeste neexistovalo, takze jen 150 kW), SLK 230 kompresor a Z3 M. Ze skonci daleko vzadu Boxster (vaha + maly vykon se znackou okecat neda) a SLK (vsichni vime, ze tohle auto neni sportak) bylo jasny, ale ze ani Z3M nedokaze S2000 porazit me (mile) prekvapilo. Pokud ale "internals" toho auta opravdu stoji na x-let starem zakladu a jizdni vlastnosti nejsou nic-moc, neni se co divit a dodatecne mi to ten tehdejsi souboj osvetluje. PS: tu osobni poznamku nedoporucuji opakovat, jinak hrozi, ze te mistni penklub rozflamuje na padrt, nebyl bys prvni, ani posledni, stiznosti na off-topic se tu netoleruji.
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 10:05
Re: Objasnění
Chápu tě.Taky když jsem přišel prvně na AUTO.CZ, tak jsem nechápal o čem ten Krtek je,říkal jsem si , že je to nějaká pi*ovina.No a postupem času jsem pochopil , že jde o dobrou zábavu, která spestřuje jinak nudný povídání o autech.Navíc 99%těhle story je o autech a diskutujících tady.Každej má svůj názor a já ti ho toleruji a nic jinýho mi nezbývá, navíc jsi to napsal dost diplomaticky a tak nevidím důvod jak píše Skyline , že tě tu bude někdo nějak likvidoval na padrť(vyjímka byl neomalenej HAE).Jinak BMW Z3 je parádní auto.Já ho sice neřídíl , ale můj kamarád co má rád sporťáky mi říkal , že při jízdě je to katastrofa, ale každej se sekne.Teď má BMW šanci si napravit renomé.
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 10:19
Re: Objasnění
Nejsem tady žádnej nováček. Na AUTO.CZ chodím už dost dlouho, ale přispívá jen velmi sporadicky. Nemám tolik času, abych celý dny jen přispíval do diskusí. A když už se sem dostanu, tak je debata stočená někam jinam. Proto mě to mrzí. Nikdy jsem neřekl nic vulgárního nebo neomalenýho na ničí osobu tady(alepoň co pamatuju) takže od vás očekávám to samý vůči mě. A zatím to funguje. HAE byl trochu mimo, ale to mi nepřísluší hodnotit. Krtek je většinou dobrej a snad ho i chápu, ale opravdu jsem tady kvůli autům a ne krtkovi. Tvůj kamarád měl bohužel se Z3 pravdu. Ani netušíš jak mě mrzí, takhle strhat jakýkoliv výtvor BMW, ale tady to jinak nejde. A to jsem ještě nezmíni design. Z3 se mi mnohem víc líbila jako coupé. Roadster byl moc holčičí (ale to se stává často) A jediný co můžu říct k současnýmu designu BMW je: BOMBA, absolutní nášleh Prostě se mi to od začátku líbí. Jen facelift sedmy je krokem zpět. Pětka se mi líbila od začátku, i trojka(kromě zadních světel) Ale je to jen můj názor, nikomu ho nechci vnucovat. (vlastně chci, BMW je nejlepší, nejhezčí, nej, nej, nej. A běda tomu, kdo řekne něco jinýho )
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 10:25
Re: Objasnění
mě se BMW líbí všechny krom X3 a ten roadster je tak trochu pro buzíky.Jinak dle mýho názoru ať sem kdo chce co chce píše( je to už jsem dneska určitě už říkal), ale ať je to o autech.
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 10:55
Re: Objasnění
S tím, že roadster je tak trochu pro buzíky máš bohužel pravdu. Prostě v takovým autě jako buzík vypadá skoro každej(bohužel). A taky je pravda, že tady(v Pardubicích) jezdí hodně roadsterů, ale v 99% ho má nějakej rádobymachr, nebo pózer, anebo i buzík(nic proti nim). Prostě pro chlapa je kupé. Nejlépe M3.
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 11:39
Re: Objasnění
Klidně bych si jako buzík v šestkovým bávu připadal
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 11:54
Re: Objasnění
Ale o šestkovým BMW tady nepadlo ani slovo. Měl jsem na mysli Z3, Boxster, SLK, MG apod. Šestka a třeba SL jsou úplně o něčem jiným.
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 11:56
Re: Objasnění
Viděl jsi toho smilíka na konci?
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 12:14
Re: Objasnění
Smajlíka jsem viděl. A snad i pochopil. Taky jsem tu reakci nemyslel nijak ve zlým.
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:07
Re: Objasnění
no myslím, že MG,SLK a Boxster(i když si v něm spíš představím ženskou) nejsou pro teplo***níky...
neregistrovaný "Michal 528"
24. 8. 2005 12:27
Re: Objasnění
No ono žádny z těch aut asi není určeno specielně pro "teplo***níky" Jde spíš o to , jak v tom ten člověk vypadá. A ty mistři světa, co po Pardubicích v takovejch autech jezdí, tý představě napomáhaj. Nagelovaný trubky, co pořádně neví čím to jezdí. Většinu jich osobně znám. Druhá věc je, kolik keců na vlastní osobu si člověk v takovým autě vyslechne a kolik nenávistnejch pohledů musí skousnout. Pár týdnů jsem jezdil v Boxsteru S a nebyl to žádnej med. Super kára, ale člověk aby se v tom bál přijet na zahrádku na kafe. Nikdy více. Prostě závist a zase závist
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 12:43
Re: Objasnění
závist je mor..
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 12:50
Re: Objasnění
Je to přesně, jak píšeš o té závisti. Měl jsem na pár dnů půjčenou MX5, což je v porovnání s Boxsterem slabej odvar a lidi fakt blbě čumí. No a na hranicích mě slovenský celníci nechali stát hodinu. Hrabali se v celým autě. Holt viděli mladýho týpka v cabriu a to nemohli asi zkousnout.
neregistrovaný "Tibby"
24. 8. 2005 15:16
Re: Objasnění
Boxter pro "***e"? Pro ženskou? Sakra, lidi, Boxster je moje jediná šance na to mít sporťák, který si (snad) budu moct dovolit a líbí se mi! Nekažte mi iluze!
neregistrovaný "Tibby"
24. 8. 2005 15:18
Re: Objasnění
Boxster, samozřejmě. Blbý překlep, stydím se..
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 15:22
Re: Objasnění
Je to "baby" porsche... s tím nic nenaděláš Prostě poloviční
neregistrovaný "Tibby"
24. 8. 2005 15:29
Re: Objasnění
"Baby" Porsche? No nevím. Svezl jsem se v 986-ce a byla to hodně zábavná a sportovní záležitost. A nebál jsem se v něm, narozdíl od jízdy v 993
neregistrovaný "wlado"
23. 7. 2006 15:59
Re: Objasnění
musim s tebou totalne suhlasit :-! alle zaujimalo by ma ci sa z3 coupe vyrabalo aj ako 4 miestne? nikde na nete to nemozem najst.nasiel som len 2 miestne :-(
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 09:28
zlatý oko
No a jako správný BMW si zahraje v nějaký bondovce.Jinak mě se vždycky zetko líbilo a nevidím problém proč by se Z4 nemohla vyrábět jako kupé.Kupé , když to srovnám s kabriem, mělo daleko víc vyváženější design.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 12:18
Re: zlatý oko
No jo, ale v Bondovce si zahrála Z8, a to je trochu jinačí kára.. Z4 jako kupé jedině v případě, že to nebude vypadat jako kombi Z3..
neregistrovaný "Tamin"
24. 8. 2005 12:21
Re: zlatý oko
ve zlatým oku(první bondovka s Brosnanem onanem) si zahrála nějaká modrá Z3 kabrio.jinak já mysle, že si určitě zahraje v bondovce.
neregistrovaný "Micek"
24. 8. 2005 12:24
Re: zlatý oko
aha, jo už si vzpomínám, no proč né.. mě se Z4 líbí, Z8 je moc hezká... a legračního Bangleho sen Z9... to je drtič.. už jsem to psal..
24. 8. 2005 21:17
S NANUKEM NA LIMITU
Tak jsem to nahoře přečetl a musím se smát. Já se taky pohybuju často na limitu - s nanukem, když moc nakousnu a pak trnu, kdy mi bude trnout. Co je tohle za báchorky, 528? Teamy lidí u BMW vyrábí auto, aby pak přišel jeden borec z Čech, co na něj mrkne, proletí u nich za vší levotočivou bokem a smete komplet Mnichov i s vyhlídkovou věží. Jo, a taky se mi líbí, jak jezdíš na tom limitu... to bych chtěl jednou zažít. Protože každej máme limity jinde, viď. Jinak jsem rád, že se tu pomalu ustálil názor, že to, zda je příspěvek k tématu rozhoduje zásadně autor. Velkej pokrok. Co lidí ztrácí čas vyjadřováním se, jestli je krtek k tématu nebo není a jestli je to štve nebo ne. Pro me za mě, když tu budeš psát 528ičko ty svý představy o tom, jak jezdíš na limitu, tak si je piš, já ti k tomu něco občas napíšu ale hlavně ti nebudu psát, jestli je to k tématu nebo není. P.S. miluju ty, co se jim zettrojka vlní v zatáčce.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Michal 528"
25. 8. 2005 07:46
Re: S NANUKEM NA LIMITU
Ty jsi prostě nejchytřejší na světě. Všechno víš, všechno znáš, všude jsi byl minimálně dvakrát. A jakýkoliv názor, který není stejný jako ten tvůj je špatnej. Jedinej, kdo tady píše báchorky jsi ty GTI. Já nenapsal nic vymyšlenýho. Nebásním tady o apoštolech, guru a podobnejch nesmyslech. Prostě jsem napsal svoje (a nejen svoje) zkušenosti. Zajímavý je, že každej kdo se v Z3 projel měl výhrady. Zásadní výhrady. Zeptám se tě. Jel jsi někdy se Z3 driftem? Dost pochybuju. A ježdění na limitu? To by ses už mohl naučit, když tady vykládáš, kolik toho máš nalítáno. Nepíšu tady představy, ale svý zkušenosti. se Z3 jsem najezdil pár tisíc kilometrů. Možná kdyby ses v ní opravdu svezl i ty (a nedejbože uměl jezdit přetáčivým smykem) tak bys tvrdil něco jinýho. Ale to se nikdy nestane. TY jsi přece nejchytřejší. Gratuluji ti k tvé zabedněnosti ;-\\ :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2005 11:30
Re: S NANUKEM NA LIMITU
Klid Michale. Nevím, co je drift, tak nehodnotím ;-) Každopádně na limitu znám jen jednu situaci - posledního loka z plný láhve režný. Škoda, že jste ty své žážitky se zettřti nenahlásili do Mnichova, mohli ukončit výrobu a netrápit se, viď. Na BMW nemáš. Myslím v rukách a nohách. Budeš na limitu vždy o trochu dřív než BMW. Ale nechci ti kazit dopoledne. P.S. Klid. Jízda na limitu není názor můj, ale tvůj... Jezdci na limitu maj prej pevný nervy... ;-) :yes:
neregistrovaný "Michal 528"
25. 8. 2005 15:02
Re: S NANUKEM NA LIMITU
Nervy mám pevný, dopoledne jsi mi nezkazil a ani jsem to nemyslel tak zle, jak to asi vyznělo. Ale to už máme jednou spolu za sebou(Gumball) ;-) Jen mě spíš vadilo, jek mě tituluješ, taky tiě nenazyvám Golfem, ale to jsou jen detaily. Jinak vím co je drift a tak hodnotím :-) Režnou jsem asi nikdy nepil, tak nehodnotím. V jednom se ale pleteš. Na BMW mám. Jezdím s BMW už přes 5 let. Z toho 3 roky mám jako druhý auto M3, takže ho mám docela dobře v rukou. Jen jako důkaz, se mrkni na www.e30.cz V galerii starých srazů, někdy na jaře 2003 ze Sosnový je tam poměrně dost mých fotek. Ta žlutá M3, to jsem já. Nevím, kdy ukončili výrobu Z3, ale ty moje zážitky jsou asi dva roky starý. A jel jsi někdy v tom autě ty? Možná bys ho ohodnotil stejně jako já. Taky se s tebou nepřo o jízdních dojmech s Golfem GTI. Prostě proto, že jsem ho neřídil. Jinejm vyčítáš, když reprodukujou názory jinejch, tak nečiň to samý. Svez se v Z3 a pak napadej mé komentáře k jeho jízdním vlastnostem. ;-)
25. 8. 2005 19:25
Re: S NANUKEM NA LIMITU
Každé cabrio má problém v krutu. To je známá věc. Možná je chyba, že zet3 poměřuješ k M3. Protože jinak bys k němu byl shovívavější. To titulování není úmysl, já ponejprv přehlédl Michala a tak jsem psal 528ičce. To jsem pak napravil, ne. P.S. Mrknu na ty stránky :yes:
25. 8. 2005 19:32
Re: S NANUKEM NA LIMITU
03/2003 - tam žádnej snímek není, 05/2003 - je tam asi 30 snímků, žlutý akorát kytky. Barvoslepej nejsem. Tak to nějak rozhebej.
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 07:53
Re: S NANUKEM NA LIMITU
Nejsem žádnej počítačovej odborník, tak to sem napíšu laicky. 1. www.e30.cz 2. nahoře je kolonka Srazy a akce 3. srolovat ůplně dolů, tam je Další historie srazů zde 4. 15.3.2003 Sosnová - závodní tuning sraz. Tam už se začnou načítat fotky. Tak to zkus.
neregistrovaný "GTI"
26. 8. 2005 12:14
Re: S NANUKEM NA LIMITU
Žluťáska jsem viděl... krásnej - doufám žes na trati ve smyku. Taky je tam nějakej žluťásek JCE... a ten má křídlo fakt jak od Tupoleva... tak věřím, že to nejsi ty. :yes:
neregistrovaný "Michal 528"
26. 8. 2005 12:42
Re: S NANUKEM NA LIMITU
Nene, ten Tupolev >:D to já nejsem. Jsem ten ve smyku, na místě toho moc nenafotili. Byl jsem pořád na trati. Taky jsem za ten den udělal 3 sady pneumatik ;-) To je jediný co bych tomu autu vytknul. Zadní gumy žere hrozným způsobem.
neregistrovaný "wlado"
23. 7. 2006 15:48
bez titulku
¨z 4 je podla mna fakt krasne auto a paci sa mi viac ako cayman.a nevie mi tu niekto z vas povedat ci sa z3 coupe vyrabalo aj 4 miestne?
Rozbalit vlákno
0