mě zrovna tohle Mko přijde docela pěkný, tedy soudě z té jediné fotky zde, ale taky mám raději "vnitřní" tuning.. auto někdo navrhne a má (snad) nějakou vizi, které "optický" tuning nepomůže, jedině, že by někdo dokázal sériový auto překopat zpět na vzhled konceptu tuning dost často udělá auto ještě víc nevyvážené, než je z výroby, když už takhle hodně současných modelů vyváženost zcela postrádá..
třeba... mě se líbí většinou buď úplný přestavby - to dává smysl, auto se zcela změní, a pokud dotyčný úpravce má smysl pro věc, tak z toho může být i pěkná věc.. nesnáším mračítka.. pak případně doplňky, které vyzdvihnou vzhled auta a jsou použity s citem a rozumem.. třeba výborná ***ina jsou ty falešný vstupy vzduchu na kapotě.. no a pak, ale to už snad nelze považovat za tuning, AMG a M.. jenže to je přímo továrna... a pak jsou auta, které už lezou z továrny tak krásný, že jakýkoliv další zásah na jejich vzhledu je bezcitnost... toť můj názor ve zkratce na tuning a tuzing
Včera jsem si v GT4 "koupil" SL 65 AMG.. Nevím, nakolik je ten zvuk reální, ale řeknu Ti ... dal jsem ty B&W docela hlasitě a bylo to maso Nevím, proč mě to napadlo..asi ta zmínka o AMG..
A když už jsme u GT4, tak je tam jak M3 tak i M3 CSL. A s mejma levejma pařátama dělám na té herní podložce (gamepad ) s CSL o téměř vteřinu rychlejší kola na okruhu Tsukuba :P
Jagy? Mno, prošel jsem to jen zběžně, takže na beton jsou tam tyto (chronologicky): E-Type Coupe ('61), XJR-9 Race Car ('88), S-Type R ('02) a XKR R-Performance ('02) A na PC zkus třeba GTR nebo LFS. Nebo teď vyšlo demo GT Legends, taky moc dobrý.
tak to se poohlídnu, dík.. mě stačí, když tam budou právě Jagy a třeba nějaký další auta.. ta M3 CSL by nebyla třeba od věci.. hlavně aby to mělo co nejnovější grafiku.. to je pro mě u těhle her dost podstatný
Já mám k PC volant od Logitechu MOMO Racing. To hraní nabývá pak úplně jinou dimenzi. Nejlepší co jsem zatím hrál je Richard Burns Rally! Jenže to už není hra, ale krutej simulátor. Po hraní toho jsem měl regulérně vyplavenej adrenalin a nemohl usnout Oproti tomu je nějaký NFSU2 slabej odvar. Ikdyž obě tyhle hry mají nejlepší podporu volantu. Je fascinující, že třeba při přejezdu obrubníku pravým kolem se zatřese jen pravá strana volantu. Fakt paráda. Dnes už ten volant nestojí tolik a je to vážně špička Ale jen málo her je na to opravdu kvalitních.
Jojo, nejlepší volant na PC k dostání (za přijatelnou cenu). Akorát, že jsem už musel "opravovat" pedál plynu, protože šíleně vrzal. A RBR? Zabralo mi to týden, než jsem se s tim naučil jezdit A když jsem pak sedl do Yarisu na jedné slovenské rally, tak jsem zjistil že simulace a realita jsou nebe a dudy, ať už je RBR sebešpičkovější (hnusné slovo, viď?) Ale pokud neznáš LFS - doporučuju vyzkoušet! K tomu, abys ho mohl kvalitně hrát online, si to ani nepotřebuješ koupit. A krom toho za licenci S1 chtěj 12 liber
Alfa Romeo - žádost o zaměstnání: Vážení, u nás v ulici mi říkaj Berťoňák. Je to prej po nějakým dobrym tuningáři z jihu, tam od vás. Tuningoval údajně Favorita. Toho jsem neviděl, žiju v Česku, nemůžu soudit, moje zásada. Jarda je taky dobrej tuningář, bydlí vedle mně na pavlači a tuningujem spolu u nás v ulici. Já osobně začal s tuningem poměrně brzo, hned jak jsem napošestý udělal papíry na osobák. Soustavně jsem totiž bojkotoval testovou otázku o povinným vybavení auta. Měl jsem na tohle už tehdy dost ustálenej názor, ale trojúhelník mi tam nějak nepasoval a nepasuje dodnes. S Jardou jsme u nás na konci ulice koupili za tři tisíce kaček dvougaráž a tam tuningujem. Nesvítí tam světlo, tak tuninngujem potmě. Tuningujem škodovku, stopětku. Je o tři roky starší než já, ale mně to nevadí. Jí asi taky ne. Začali jsme vytahováním přední kapoty. Trvalo nám dva roky, než jsme jí v tý tmě vybouchali až do úrovně předního nárazníku. Jarda říkal, že v zimě sežene džob u správy silnic a helfnem jim při odklízení sněhu. Mys Jardou totiž ctíme BESIP. Jarda jinak dělá v depu na nádraží. Dělal tam dřív s tím, jak je teď u nás velký zvíře, ale nepíšu to pro to, že chci od vás protekci. Tak v tom depu Jarda sehnal vyřazený nádražácký signální baterky. Parádní lampy. Obě jsme je zabudovali na předek. Můžem na nich lankem za jízdy měnit zabarvení, tak máme takovej pojízdnej semafor. Za lanka měl tahat Jarda, nemá papíry. Jarda je taky ortodoxní tuningář, takže mi odsouhlasil i výměnu předních sedadel za sáně. Na skládce u nás v ulici jsem vyhráb pěkný anatomický sáně. Seděj ve stopětce jak kdyby byly od Recaro (říká Jarda), to je prej taky tuningář, neznám ho, asi tuninguje v jiný ulici. S Jardou jsme chtěli vyjet na první projížďku v létě. Tři roky na tom makáme, pořád ve tmě, je to facha. Včera napadl sníh a my ráno zjistili, že se propadla na garáži střecha. Tři roky práce v háji. Jarda brečel. Já taky. Byl to šok. Tento dopis vám píšu z postele, jsem teď pod sedativama a snad se z toho brzy vyhrabu. S tuningem potmě končim, cejtim, že mám na víc a chtěl bych nastoupit u vás do vývoje. Určitě bych byl posilou. Zatím vám zdarma posílám můj poslední tuningovej nápad. Jde o obrácenej kabriolet. Jako, že upicnem střechu a přední sklo a ponecháme jen sklo zadní. Navrhuju to vyzkoušet u vašeho modelu 159 a vystavit to teď v Ženevě. Bude to bomba. Předem děkuju za odpověď. S pozdravem - tuning forever. Bertoňák. P.S. Jarda mi dnes koupí po šichtě lístek na vlak. Počítám s Váma.
Hezky Na Bertoňáka s Jardou by tam mohlo být mááálinko více anachronismů a tradičních českých "tunerských" výrazu, případně nějaký hutný lokální slang, ten by tn kolorit dotvářel zcela přesvědčivě Teď už jsem čekám na zmatenou odpověď italské PR managera, který si zjistil jaké že to má prodejné výsledky ten "favorit" a teď se potí nad vymýšlením odmítavého stanoviska tak, aby neurazil
BTW na Cernokostelecky u Charouze by prej meli mit GTcko; sice je to asi ta nejvosklivejsi barva, jakou jsem zatim u GT videl, ale lepsi nez rezatym dratem do voka ...