Novinky
0
tak veru toto auto sa podarilo... tipujem,ze v amerike sa po nom len tak zaprasi
0
prasit sa bude len dovtedy, dokym nepride nova X5 a ta zmetie toto skarede kacatko pod ciernu zem. Mam rad audi ale to mi nejak nesedi. Nove M je najkrajsie SUV dnesnej doby a Q7 na tom nic nemeni.
0
no jestli se Bangle predvede jako se sedmickou a x-trojkou, tak to potes )(
0
Bangle navrhoval uz puvodni X5, snad tedy...
0
AFAIK pouze jeji facelift
0
Tak jsem pohledal a asi mas pravdu. Nicmene jsem u toho narazil i na informaci, ze PRIMYM puvodcem tech kontroverznich kousku u BMW je jakysi Adrian van Hooydonk. Docela mi na netu chybi site, kde by clovek mohl dohledat autory (vzhledu) jednotlivych aut. Chapu, ze to ve skutecnosti nikdy neni jedno jmeno, ale ten team vetsinou nekdo vede nebo tam je nekdo, komu s epripisuje nejvetsi podil. Existuje neco takoveho (i kdyby v placene verzi) na [odkaz]
0
(nebo kdekoli jinde?)
0
...nekde pred dvema lety jsem cetl, ze prvni prace ChB pro Mnichov byla prave X5, nicmene je otazka, jestli byl jiz u rannych navrhu, nebo prisel pozdeji a jaky mel realny vliv. Nicmene tu nekdo vzpominal spatnou X3...to auto ma skvele provedeny koncept, jen by potrebovalo priostrit rozplizlou tvar, ktera by se spis hodila k Jeepu (pak by nebyla rozplizla, ale prijemne funkcionalisticka)...BMW si zaslouzi ostrejsi linky navozujici sportovni smrnc. To si myslim Q7 nepomuze, pripada mi po delsim zkoumani jako doutnik na kolech (a hrozne me stvou ty passatacke smerovky...)
0
jestli myslíš, ty "proužky" pod světlomety, tak mě osobně nevadí
0
měl by si navštívit renomovaného optika, nebo přímo šourům VW. Zdá se totiž, že tvé brýle (již) nejsou dostatečně passátní.. Pokud nevíš, kde nejbližší šourům VW najít, navštiv stránky společnosti AutoExne (vám) a oni ti poradí
0
Bangle je legrační Adrian van Hooydonk stojí za vzhledem BMW6, to je jediné co vím.
0
Bangle je užasni...teda nie on ale jeho kreacie, 7 je proste super, agresivna a vznešená, 3 zase športová... a 5 sa nikdy nepredavala lepšie ako E, až doteraz To s X5 neviem, ale podla mna je to naj SUV (škoda že nie aj technicky)
0
X-3 neni skareda,ale jen v pripade,ze se ji dolakujou narazniky do barvy auta.Pak uz celkem ujde.Ale co u ni fakt neskousnu,to je kvalita materialu na palubce.Fakt katastrofa .
Konečně je tu vůz pro sedmičlennou českou rodinu! Už se těším, jak cigáni vymění své mergly a žigulíky za Q7! Konečně Audi zachránilo svět!
...pozapomneli jste jaksi na Volvo XC90, ktere nabizi taktez 7 mist k sezeni...
pripojuju se, to je velice nepekna dezinformace (nebo si tu prihravku zaplatil GTI? ;o)
Ja si nemozem pomoct, ale zakladny tvar mi pride ako Chevrolet HHR, ktory bol zasiahnuty nadmernou davkou radioaktivity. A tiez je pravda, ze to auta sa hodi viac na cesty ako do terenu. V tej fotke na ceste v plnom gallope, to vyzera byt viac doma...
Prvni pohled na predni cast vozu a opet odhalime usporna opatreni koncernu ve forme smerovych svetel z VW Passat posledni generace. Jinak to bude zcela jiste povedene auto, ktere vsak podle me oslovi vice zamori...ja bych dal uprimne prednost kompaktnejsi X5, ale to je otazka preferenci a vkusu.
"Radobymilovnici" SUV budu mat podla mna radost po celom svete. Ma to dobru znacku, je to velke ako hovado, bude to drahe...tak nie je co riesit, ideme kupovat. Btw...ako tak na to pozeram, zistujem co mi tam vadi: je tam isty znatelny nadych baroknych tvarov, a hlavne - svetla vyska. NA SAV prakticky nijaka. Ale beriem, ze tym asi fakt utocia hlavne na USA trh a tie rozmery nasvedcuju tomu, ze to bude nieco proti napr. Fordu E😜edition, Lincolnu navigator, atd... Ja by som isiel do Range Sport
Zdar Marko....ale veď toto nie je teréňák takže tá svetlá výška bude do ľahšieho terénu určite postačujúca, veď je konieckoncov meniteľná a drevorubači aj tak do niečoho takéhoto sadať nebudú.... no ten Range to je klasika, tá sa popasuje aj s niečím tvrdším, ale to je o Land Roveroch, resp. Range Roveroch všeobecne známe, to nie sú autá len pre frajerikov ako "bežné SUV", to sú autá pre frajerikov fajnšmekrov
,...ja viem, ze to je SAV a nie SUV, aj to ze tomu chyba redukcia. Ja len ze, ked uz sa nieco chce tvarit ako "terennak" , nech to uz ma vyssiu svetlu vysku. Aj ten Ignis je uz na tom lepsejsie...
Nemůžu si pomoct, ale tohle auto se mě prostě nelíbí, je těžkopádný jak prase a je to evidentně zaměřený na ameriku. Na BMW X5 jednoduše nemá Kdybych se rozhodoval v této obludné kategorii aut neváhál bych ani vteřinu a bral BMW.
s tymto hovadom by som sa nechcel stretnut na priechode pre chodcov
Tak sa pozri na rozmery Fordu E😜edition alebo Nissan Armada
Ford ma jeste vetsiho "drobecka" - Excursion
Jo, ale Excursion uz ani neni SUV, ale nejakej krizenec SUV s vanem.
Jo, X5 je dobrá a na silnici jedna z nejlepších. Nejvíc se mi líbilo svezení s 3.0d. Ale musím říct, že momentálně bych dal přednost Range Sportu, kdybych na něj měl. Protože kdybych na něj měl, asi by mě ani nezajímalo, že se s ním nedá jet pod 20 l/100 km. To je jeho největší problém. Jinak jede úžasně a i když se mi X5 designově líbí, Sport se mi líbí ještě víc.
"X5 je na silnici jedna z nejlepsich" - kolikrat ja tohle uz nekde cetl? Jel jsem v X5 V8 4.4 a je to houpava hruza, ktera se s Infiniti FX nemuze srovnavat ani jen zdaleka. Presto, ze jsou obe auta ve stejne kategorii, je mezi nimi rozdil asi jako mezi Loganem a BMW 1, tentokrat ovsem v neprospech BMW. Jestli jsou ostatni SUV opravdu jeste horsi, nez X5 (a ta tedy opravdu je jednou z nejlepsich), pak potes koste. Jo jeste jsem jel v Grand Cherokee V6 (r.v. 2000) a byla to taky bida, ale na rozdil od X5 jsem o nem nic zazracneho necetl, tak me to neprekvapilo).
V8 4,4 je příšerně těžká na čumák a má celkově jinak nastavený podvozek. Je ale fakt, že s tou jsem jel jen jednou. Třilitr, ať už benzín, nebo diesel se dá ohledně jízdních vlastností na silnici srovnat s běžným sedanem. Jezdil jsem s ním týden. S infiniti FX jsem jel jednou, ale stačilo mi to - jel si s ním někdy po typicky rozbité české silnici? A máš ještě všechny zuby? Takovouhle tvrdost jsem ochoten tolerovat u sportovně zaměřeného auta, nikoli u SUV.
Infinity FX technicky vychází z Nissanu 350Z (má od něj převzatý podvozek a motor). I když to přošlo různýma úpravama, v podstatě je to sporťák s karosérií SUV
FX a Zetko? Podvozek? Mozna cast zaveseni, ale to je vse, navic FX ma osmivalec, Zetko taky? To je novina...
sedm trpaslíků bychom naložili, ale kam dáme Sněhurku??? Takže trpaslíkové mají zas smůlu ... na výlet se nepojede
Sněhurka se vejde do kufru. Svázaná Nebo jsi ještě neviděl nějaký ten BDSM comix?
Clovece, co je s tebou? Porad bys delal vsechno vkufru, maly deti zaviral do cestovnich zavazadel, koupil si Cayenna a ted jeste BDSM comix
Nojo, jsem beznadějný případ Paní doktorka mi to říká pořád
Hrajes si i s doktorkou?
To ne, ale znám pár sestřiček..
Pred lety, jeste kdyz jsem chodil do skoly, tak jsem bydlel vedle ubytovny sestricek........., no a mas pravdu
Jojo... Mám doma jeden takovej sesterčí stejnokroj (nebo jak tomu vy Češi říkáte ) a z času na čas se do toho moje lepší polovička oblíkne
To je hodna, ze ti zavzpominat na stare casy Koukam, ze pan bude fajnsmekr
A ještě než se Micek zeptá: Ano, existuje ženská, která to vydrží dokonce i se mnou!
...neni to pouze polovina pravdy a neoblekas si ho Ty??? (...a Tva polovicka policejni uniforma s obuskem a pouty???)
Ne Ale díky za tip!!
...ale neposlouchej u toho techno...mohla by se rozcilit ( o tom, ze tato party neni vhodna pro poradani na sousedovic louce ani nemluvim)
Hudba, kterou jsem ještě ochoten poslouchat a má která má nejblíž k technu, je album Electro Glide in Blue od Apollo Four Forty A myslím, že správně je "tip", nikoliv "typ". Ale nejsem fundovaný jazykovědec, takže na 100% to tvrdit nebudu
"Tip" na hratky, "Typ" druh zeny. Foto interieru uz z Vas nekdo videl? to bude mozna podstatne zajimavejsi nez exterier, A6 a A8 jsou dokonale...
Interieru Tibbyho pritelkyne? Jak muzes jakoukoliv zenskou srovnavat s takovym ... jako je A6 a A8?
Interiery Vasich drahych polovicek prenecham internistum ve zdravotnickych zarizenich.
Ovsem exteriery by se uz srovnavat daly...AQ7 bych prirovnal k mixu Sereny Williamsove a Arnolda Schwarzeneggera.
Ovsem exteriery by se uz srovnavat daly...AQ7 bych prirovnal k mixu Sereny Williamsove a Arnolda Schwarzeneggera.
Uffff, jsem si oddechl Oni totiz ty interiery byvaji pro laika dost podobne, ne-li stejne, a navic tam neni nic moc peknyho k videni No a k exterierum jsem uz psal, ze mi "gaziky" prijdou divny skoro vsechny a tento neni zadna vyjimka
BohuMiléSádloMáslo nemusím, a zrovínka tak nemusím ani kategorii SUV, tak nějak furt nevím nač vlastně ty SůVí auta jsou. Na POŘÁDNÝ svevezení se to nejni, do terenu taky ne - tak nač tedy vlasně?
Pocit sucha a bezpečí
Bezpečí toho, kdo je uvnitř toho SUV. Já mám bohužel tu smutnou zkušenost, že za volanty těch SUV sedí jelita, díky nimž jsou v nebezpečí ti okolo stojící, jdoucí, či jedoucí. Tudíž bych byl nejaraději kdyby řidič SUV krom řidičáku musel míti ještě povinně i zbrojí pas (na to SUV). Tož tak.
Co se týče mě, tak nejhorší zkušenosti mám v "vymydlenejma" blondýnama v BMW X5. Řídit to neumí, ale má to silný BMW, tak že jet pohodu v koloně prej nejde Tuhle mě takhle jedna přejížděla a neodhadla situaci, v protisměru jelo auto, tak mě rychle jakoby předjela a hodila při tom hrozdnou myšku.. Naštěstí jsem s tím dopředu počítal, tak že jsem to stihl ubrzdit. Nejraději bych jí dojel, vytáhl z auta, nařezal na holou, roztrhal řidičák a zabavil klíčky
no je to fakt pěkný mastodont bez kousku vkusu... holt nestaci udělat jen obrovské cosi, ale taky tomu vdechnout duši a tomuhle obrovi chyb¨í.
Teda, neviem si pomôcť, pripadá mi to strašne hovadné, ozrutné, nemotorné, také nejaké obludné...dúfam, že Q5 príde skoro a s krajším dizajnom...
No mě se líbí. Tahle maska bude na dálnici budit respekt. Na dlouhý vzdálenosti to může být super.
Pro me bylo prekvapenim, jak se k designu "gaziku" jak se tu pise postavila Kia s modelem Sorento...Opravdu libi
no na to, že to je korea, tak je to nadprůměrný auto
Patri k tem nejhezcim bez ohledu na puvod, stejne jako RRSport, X5, new ML, Lexus RX. Opravdovy offroad bych neupotrebil (SUV asi vlastne taky ne), vim, ze Sorento je cenove nekde uplne jinde, ale designove se vyse uvedenym rovnat dle meho muze...navic je podstatne vic do terenu.
FX45 je moje odpověď
...jiste zapomnel jsem a vedeni i priznivcum znacky Infinity, potazmo Nissan a Renault se timto hluboce omlouvam...
...navic jsem nevypsal Touarega a XC90, ktere se mi libi taky...takze duvodu proc nevybrat Audi je stale dost. I tak jim poradne zvedne za oceanem prodeje...bez obav
Takze to shrnu. Pro tebe ma vlastne kazdy gazik neco do sebe, jen nevidis duvod, proc si ho poridit
Proč nepostavěj rovnou barák a neosaděj ho kolama? Nemylo by to jednodušší? Komplexáci, Amíci a Rusáci by se z toho podělali nadšením a normální člověk musí zvracet už takhle. Bylo by dobré už vymyslet něco na zvětšování penisů, aby si tihle zamindrákovaní ubožáci nemuseli dokazovat jací jsou machři v obydlených oblastech Evropy. Představa, že se tahle tříapůltunová zrůda bude pohybovat kolem školy jen rychlostí 60 km/h je horší, jak noční můra.
Me to prijde jaksi bez jakehokoliv "smrncu". To je holt image automobilky VW, stvorit "neco", presvedcit lidi, ze je to "neco extra" a za nehorazny peniz jim to prodavat. Ja fakt nevim, po Touaregovi nyni toto...
Nové GL od MB asi nebude o moc menšie a tiež je 7 miestne.
Inak 2 metre šírky a cez 5 metrov dĺžky je veľmi "praktické"
do mesta. Hlavne parking v podzemných garážach so šírkou boxov
pre Tico. Ešte by ma zaujímala celková hmotnosť. Nejak sa
"vytratila" z popisov
Inak 2 metre šírky a cez 5 metrov dĺžky je veľmi "praktické"
do mesta. Hlavne parking v podzemných garážach so šírkou boxov
pre Tico. Ešte by ma zaujímala celková hmotnosť. Nejak sa
"vytratila" z popisov
... i hrabě Zeppelin chtěl snad původně vyrábět kondomy, ale vyšlo mu to nějak větší, tak z toho udělal vzducholoď...
...chybi mi tu vyrazy jako apostol krasy, guru, ladne tahy, genialni linka, cely svet se zastavil, konkurence je lokalka, tady je rychlik... Opravdu tu dnes neco chybi...Kde jsi? (...a samozrejme Shrnuji, shrnuji, shrnuji!!!...)
Zpráva o nový dieselových motorech Toyota byla pro GTIho posledni kapkou, GTI procitnul ze svého sna a uvědomil si, že guru již dávno není tím, čím býval.. Mám špatnou zprávu, slyšel sem, že GTI propadl šíleným depresím.. Život bez guru pro něj ztratil cenu, proto utekl do Tibetu a stal se mnichem..
jsem tu jen na skok, zda se tu nepáchají nějaké nepravosti a vylomeniny . a je pravdou, že zde opravdu chybí oba recesisti - GTI a dCi. škoda, mohl jsem se opět nasmát jejich ironickým a vzletným přirovnáním a ....
Tak to tu máme zas. Jeden křičí, jak se potom v USA zapráší (kladné nadšení). Druhý, že je to důkaz malých amerických penisů (záporné rozlícení). Všem říkám klid. Bratříček Porsche Cayenne je už nějaký ten čas v segmentu luxusních SUV nehůře se prodávající auto v USA (pominu-li nešťastné mastodonty Infi QX56 a Lex LX470, kteří si dali nesnadný úkol konkurovat přímo Escalade a Navigatoru). A Q7 mu bude dole dělat společnost. Samozřejmě, že i poslední prodejní příčka ale v obrovité a bohaté zemi jako jsou USA, znamená hodně prodaných kusů. A to překročení pěti metrů s obrovskou pompou a dechovým koncertem? Průměrný američan by asi odpověděl tónem z reklamy na Sprite: "No a?" Navigatoru a dalším stále nesahá ani po pás.
Tak tak, mat na vyber medzi Navigatorom a q7 tak je to jasna volba .
no nevim... zrovna ted sem na floride v mestecku jmenem destin(santa rosa beach) jak tak koukam okolo sebe tak se Q7 bude amikum urcite libit(soused ma 6.0L V8 trucka-jako kazdej tady). Urcite se tu z neho nestane tak prodavane auto jako je dodge ram (ty 3500 jsou fakt husty) nebo treba ford f150. AUDI, BMW, M-B a prosche si tady kupujou lidi co na to maj(koupit si 2 rocne-tady na to auto nikdo nesetri 5 let), audiny tu prakticky nejezdy(ta znacka tu nema reputaci) a Q7 se tu proste bude prodavat pekne blbe.
Obrazky tohohle auta budou amici obdivovat v casopisech a bude se jim libit ale prachy na nej proste nemaj.
Obrazky tohohle auta budou amici obdivovat v casopisech a bude se jim libit ale prachy na nej proste nemaj.
Escalade a Navigator, neskutecny sroty, vecina jich jezdi s interierem na urovni S120, me jako evropanovi se chce blejt.
Škoda 120 v akci: [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
Jsem tedy juž nějaký ten pátek na světě, tudíž pamatuju i Š120 v dobách své největší slávy, ale nějak jsem zasklil nebo co, že by v ní byl nějaký takový podobný interiér jako na těch obrázkách. Tak nevím buďto jsem žil já v nějakém paralelním světě, anebo se vyráběla nějaká Š120 pro nějaký paralelní svět, v němž jsem se já jaksi nevyskytoval. Tož tak.
To je trošku nefér hra, viď? Jak můžes porovnáva prodejnost Porsche Cayenne a prodejem Escaladeho nebo Navigatoru? Bych řekl, že Porsche je cenově trošku jinde (nikdo tady nemluví o motoru 3.2). Už sme to tady jednou probírali (MB, BMW vs. Cadillac)..
Ano, jsou někde jinde. Escalade a Navigator jsou velikostí i cenou markantně výš. Pokud mi chceš tvrdit, že většinu prodejů tvoří špičkové Cayenne Turbo s výkonem 450 koní a cenou přes 90 tisíc dolarů, tak to chci vidět! Prostě pokud Cayenne nabízí cenovou variantu za pouhých 42 tisíc dolarů, tak jsou jeho prodeje v USA žalostně nízké. Tabulku prodejů jsem už v této diskusi uváděl.
Quasimodo příchází. Zadní blinkry byly maska - jsou bez vady. Sloní uši vyměnili. Takže až kolem tebe pojede, zastav a obejdi to svoje. Odvahu znovu nasednout už mít nebudeš. Je jen jedno řešení - Q7. Drzoun, pózér, rváč, ostrej hoch do ostrý doby. Chce to pořádný brejle, kostkovanou košili od Marlboro Classics, na levačku Hamilton, mod. Khaki a boty v kterejch když někoho slušně nabereš, tak přestane nadlouhu milovat barový židle. Jo, vem kombinačky a v garáži z něj servi tu okrasu kolem bočních oken. Pak vem na rohu pár galonů a naber směr. Mapu nepotřebuješ, nech to na Q7. P.S. Vem ho v tmavý. Jako jsou skla tvejch ray-ban
Žádnej anonym... to jsem já... mám nový PC
Repete pro ty, kdo ještě nekuchtili je tady: [odkaz]
Nerozumím...
Čemu? Bojuješ s novým compem, co?
Ne, tomu tvému odkazu... já nerozumím tomu - pro ty, co nekuchtili.
Já když tu adresu vložím do vyhledávače, tak mi to najde minulou diskuzi o Q7 a můj příspěvek Recept na mňamku... Tobě ne?
Vzpomínám si, jak Amíci při představení říkali o Porsche Cayenne, že je to absolutní propadák, že nemá šanci na úspěch atd... Zanedlouho po uvedení na něj byly "pořadníky" jako kdysi na škodovky Že by amíci dostali chuť na pořádné, kvalitní a výkonné auto?? Hold, museli počkat na kolos z Evropy A tak to vidím i snovým Q7. Bude to bomba, která se bude prodávat stejně jako Cayenne či VW Touareg. Půjde dobře na odbyt ve všech světadílech světa, v USA zřejmě budou opět pořadníky. Krásné auto, krásná technika, skvělý původ. Co více dodat... Snad jen "náskok díky technice"
Prodeje luxusních SUV v USA za červenec 2005 (2004): Lexus RX330/400h: 9 065 (9 490) / Cadillac Escalade: 6 952 (6 754) / Acuru M😱: 5499 (4769) / Mercedes ML: 3 526 (2 492) / BMW X5: 3 341 (2 991) / Volvo XC90: 3 179 (3 09😄 / Cadillac SRX: 2 993 (2 644) / Lincoln Navigator: 2 894 (3 315) / Infiniti FX: 2 733 (2 717) / Lincoln Aviator: 1 995 (2 124) / Range Rover Sport: 1 850 (0) / VW Touareg: 1 817 (2 762) / Range Rover: 1 509 (1 182) / Porsche Cayenne: 1 160 (1 393) / Inifiniti QX56: 1 294 (1 247) / Lexus LX470: 893
Srovnej výkony výše zmíněných automobilů a zbyde Ti jich pár... A pak se podívej kde je Porsche a jak dlouho je na trhu.
Nikde jsem nepsal o výkonech. Mluvilo se tu o prodejní úspešnosti/neúspěšnosti. Tak jsem přidal pár faktů.
Jistě, takže Ty srovnáváš prodeje SUV o 2x větším výkonu/ceně s jinými konkurenty. Hm, tak to je opravdu
Escalade: základní cena: 54 700$ základní výkon: 295koní Navigator: zc: 51 145$ zv: 300koní Cayenne: zc: 42 200$ zv: 247koní Samozřejmě jsem v tabulce uvedl všechna luxusní SUV, i ta s nižší cenou a výkonem, ale Cayenne tam rozhodně není v nějaké osamocené pozici.
Na Lonesovi miluju jeho preciznost
kdepak, až si půjdu objednat Ford Fusion 2006, tak jedině přes Lonese.. on se jůesej vyzná a já tak dostanu přesně ten model co chci a ne třeba ten koncept Fuzion s fúzním pohonem a s chladičem povrchu pneumatik
Horší by bylo, kdyby sis omylem koupil evropský Fusion. Tu zvýšenou Fiestu.
hmm, Ford by měl s tou politikou názvů něco udělat, jinak ho zase budou propírat u soudů.. Asi jako když někdo v US zaslech, že jede "téčko", tak vyběhl ven z domu se podívat na toho dědečka automobila a byl velice a nemile překvapen, když mu přes boty profrčela s řevem medvěda kodiaka dízlová T-34
Lones ví jak na to. Oponenta je nejlépe vyřadit pravdou. A on ty US pravdy má v malíčku.
Lonesi, skutecne chces vsechna tato SUV hazet do jednoho pytle, skutecne si myslis, ze Porsche je konkurent pro Cadillac (v jakekoliv podobe)...to je bohapuste rouhani. Pri Tve preciznosti bych ocekaval ocekaval duslednejsi rozdeleni SUV na dve na sobe nezavisle tabulky. Navic prodeje evropskych vozu vubec nejsou spatne...prekvapuje urcite X5, ktera na sklonku kariery (navic oproti nekterym ostatnim i velmi kompaktni) zvysila mezirocne prodeje... Ani ona vsak nepatri mezi americke mastodonty. Opratku mi plest nemusis.
Přesně tak, srovnávat Porsche s Cadillacem, to chce fakt silnej žaludek (nebo růžové brýle mámení).. Lonesy už to konečně pochop! Cadillac a Lincoln jsou "tuctovky" Porsche, BMW a MB jsou jinde. Uvedení základních cen je podpásovka, protože americká auta jsou i při základní výbavě v téměr plné palbě, ale do evropských luxusních SUV toh jde ještě dost přikoupit a cena je pa trošku jinde (viz Cayenne, uvádět ho s motorem 3.2 je fakt podpásovka)
Značky vyrábějící auta nižší střední třídy: to jsou masovky (BMW a Audi). O značkách jako M-B, které vyrábějí dodávky na převoz rohlíků a minivozy ani nemluvím. Ano, je to rouhání házet je do jednoho pytle se špičkovýma a velmi bezporuchovýma značkama jako Lincoln a Cadillac. Sám jsem upozornil, že tabulka obsahuje všechna luxusní SUV na americkém trhu. Nejsou členěná podle velikosti a ceny. Nicméně Escalade a Navigator mají základní cenu vyšší než evropané a to je to jediné, co určuje okruh lidí, kteří si dané auto mohou dovolit. Použít úžasnou vybavenost amerických aut už v základu jako argument proti nim (jak to udělal Tom), tak to už je vážně silné kafe. Je vidět, že prostá fakta (čísla prodejů a porovnání záklandích cen) dokázalo hodně lidem dost zkazit náladu.
No jo, oponent je umlcany jasnymi faktami. Bravo Lones!
...napis neco o tech jasnych faktech prosim... Napis take neco o specificich US trhu, preferencich zakazniku, infrastrukture, vedouci pozici japonskeho Lexusu (podstatne mensiho nez dospele US SUV). Napis neco o neustale klesajicich procentech prodeju originalnich americkych vyrobcu, obrovskych slevach na skladove zasoby "proslych" modelovych rocniku...
Přesně tak, Lones docela hustě překrucuje fakta! V podstatě je to docela hustej demagog!!! Lonesy, proč nepíšeš nic o tom, co psal Paja (v předchozím příspěvku)??? PROČ NEPÍŠEŠ O TOM, JAK SE TV TVOJI NAVIGÁTORY PRODÁVAJ POMOCÍ FORD FAMILY PLÁNU??? Možná bys měl těm, co do toho tolik nevidí (Peter, GTI), říci jak je to doopravdy s US trhem!!! Nepopírám, že máš dost info a že znáš US trh, ale NAPIŠ KOEČNĚ CELOU PRAVDU!!! Skonči se demagogií..
Počítám, že na to nebudeš mít žaludek nebo budeš pokračovat ve své demagogii.. Tak že s tím vysvětlováním raději začnu sám. Ford Family Plan - týká se automobilek Ford, Lincoln a Mercury. V podstatě se jedná o to, že jsou modely těchto automobilek prodávány za ceny původně určené zaměstnancům (slevy pro zaměstance dané automobilky na nákup jejich aut)!!! Aby se ty "popelnice" vůbec prodávali, tak je musej nabízet za "dumpingové" ceny. To je důvod, proč se prodává tolik Navigátorů.. Jen že tohle je běh na krátkou trať, v podstatě je to CESTA DO PEKEL. Ford takhle sice horkotěžko drží tržní podíl, ale za cenu toho, že prakticky negeneruje téměř žádný zisk (na rozdíl od japonské konkurence). Proto musí Ford úporně šetřit, kde se dá. To je důvod proč už není Jaguar v F1, to je důvod proč se Ford pomalu stahuje z WRC.. BTW. podobné slevy nabízí i ostatní tradiční US automobilky a přesto jim stále klesají tržní podíly. Čím to Lonesy? Že by to byly fakt takový pekáče? Nepomínej, že překroucenými daty sice ohromíš ty, co se na US trhu moc neorientují, ale věř tomu, že do toho pár lidí možná trošku vidí.. Nepopírám, že máš o US trhu dost informací a že se na něm docela dobře orientuješ, ale moc Tě prosím nezkoušej to s demagogií a překroucením faktů..
tento program zahrna zlavu pre klienta vo vyske do 10 percent. skutocne si myslis, ze ten kto sa rozhoduje, ze si kupi lincoln navigator, je odkazany na tuto zlavu? dobre rano. a snad neveris tomu, ze aj ked predavaju auta v tej cene, ze na tom nezarabaju? ano, ford setri, ale to nie je priamy dovod, ze jaguar nie je v F1. tam totiz neboli vysledky a ocakavania sponzorov. preto sa jag predal. a ked chces vidiet "popelnice" chod sa pozriet na uroven predaja do hociktoreho koncernoveho dealera. este raz sa ta pytam, aku demagogiu pouziva Lones? a prekruca fakty? cim?
Lonesova demagogie: srovnává "hrušky s jablkama" a podkládá to statistickými informacemi! A spousta účastníků diskusí mu to žere a ještě ho chválí jak odpůrce umlčí argumenty. Co říkáš třeba na tohle: "Bratříček Porsche Cayenne je už nějaký ten čas v segmentu luxusních SUV nehůře se prodávající auto v USA (pominu-li nešťastné mastodonty Infi QX56 a Lex LX470, kteří si dali nesnadný úkol konkurovat přímo Escalade a Navigatoru)." Tak tomuhle se říká demagogie.. Pokud bych použil analogii, tak mohu tvrdit, že Cayenne si v ČR vede špatně, protože se ho neprodá tolik jako se prodává Hyundai Terracan.. Neznám prodejní statistiky Terracanů, ale snad jde pochopit, co tím mám na mysli.
Tak dost. To co tu předvádí Pája a Tom mě už vážně vytočilo jako dlouho ne! Já udělal tabulku obsahující jen Luxusní SUV!!! A ty mi řekneš, že je to jako porovnávat prodeje Cayenne s Hyundaiem!!! Kde, ptám se kde, je v mé tabulce Hyundai nebo další mainstreamové značky?! Kde? Co jsem napsal je pravda! A jelikož Cayenne stojí v základu méně než Navigator a Escalade, moje tabulka, pokud někoho znevýhodňuje, znevýhodňuje tyto dvě auta ve vztahu ke Cayenne! Tvoje bláboly o slevách jsou scestné. GM a Ford uplatňuje "zaměstnanecké slevy" cca poslední dva měsíce jako akci. A Escalade i Navigator válcovaly Cayenne v prodejích totálně už dávno PŘED těmito slevami!!!!!!!!
Jasně. Lones musí mít vždy pravdu. A on to dokáže. Bude nám třeba několik dní předhazovat i lživé "důkazy", jen aby dokázal že americká auta mají oproti Evropským navrch. Hold má asi chlapec nějaký mindrák...
o akej demagogii to tu tocis? pokial viem, lones napisal len statistiku predajnosti za urcity mesiac. a zaradil do nej SUV. tu neslo o to dokazovat si, co sa kolko predava, ale len o info, lebo poniektori maju predstavu, ze napr. cayenne sa v amerike predava ako teple rozky. a myslim si, ze ti moze byt absolutne jedno, ci predajca pouziva zlavy alebo ine prostriedky na pritiahnutie klienta. inac by neprezil. a zakaznika to moze len tesit, ze usetri zopar dolarov. tu je ina politika predaja a vobec celkoveho pristupu. ty by si nebol rad, keby ti napr. skoda ponukla nejaku zlavu na nove auto, a nielen to, ze ti da radio s cd "zadarmo", aj ked v konecnom dosledku ho aj tak zaplatis? je umenie predat a zvlast tu, kde mas neskutocne moznosti. a je len na dealerovi, ci ta zlomi na svoj model. takze ziadna demagogia. eu a zvlast predajcovia v byvalej vychodnej europe sa maju este vela ucit. a v com prerucuje fakty? v tej tabulke? zartujes?
Cože? Cö to tady píšeš? Lones od začátku odbočuje od tématu. Nikdo po něm nechtěl tabulku prodeje SUV. A navíc, srovnává (a asi i Ty) legendu jako je Porsche s Fordem, Cadillacem, Lincolnem atd... Takže o co Ti jde? A to, že na Cayenne museli Amíci čekat je pravda, psal o tom AutoCar i AutoTip. Prostě Evropské vozy jsou úplně o něčem jiném, a došlo to konečně i Američanům.
pokial vies dobre citat, porovnal len predajnost. tu sa teraz nebavime o legende, aj ked cayenne az taka legenda nie je. a to, ze o tom napisu nejake nemecke mienkotvorne autocasopisy mi je jedno. a ci to doslo aj americanom, si pozri v koncorocnych statistikach predajnosti eu aut v usa.
Spíše něčí blbostí..
Ne, opravdu tu nejde o celkove pocty. Jiste bude zajimavy pomer vyrobenych Cayeneu vs. prodej USA, to same v pripade M-B, BMW, Lexusu a srovnani s celkovymi prodeji ve svete. Tyto vozy jsou totiz na rozdil od amerik "globalni" (omlouvam se za to slovo). A v tom je ten nejvetsi rozdil. Evropane a japonci jsou nuceni vyvijet automobily vyhovujici zakaznikum po celem svete, coz americane delat nemusi...z toho prave plyne omezena prodejnost v okolnim svete. A prave to americti producenti musi do budoucna zmenit. Jejich velkym kladem je vcasny vstup na cinsky trh, poptavka velka (bude jeste vetsi) a relativni nedostatek konkurence. Stikou v US rybnice se dle meho stane prave Lexus, specialne s modelem Rh400, japonci presne vystihli pozadavek na relativni ekologicke citeni zamorskych zakazniku, tady se lame chleba. Pokud americane neprizbusobi sve vyrobky sirsimu spektru zakazniku, pak jejich prodeje pujdou neustale dolu. Proc je pro presmorske zakazniky snadnejsi koupit si evropske, nebo japonske auto, nez pro evropana americke? Jak to, ze nemecke automobilky dokazi drzet relativne vyrovnanou partii se svymi souperi v luxusnejsich segmentech a pocty prodeju US vozu jsou v Evrope mizive??? To je otazka... Ja na ni odpoved znam.
omlouvám se GTI za dávání do jednoho pytle s dCi. dostal jsem od GTI mail a pokud je pravda, co mi napsal, pak si musím opravit své názory. i když mě v jednom případě osobně zklamal, nemám důvod mu nevěřit. proto se mu ještě jednou omlouvám a na jednání a příspěvky dCi se dívám, věřím že právem, s velkým despektem, ba možná i pohrdáním.
Prosím tě... tvé stanovisko je pro mně moc cenné... jsi legendou přispěvatelů na auto.cz, ale nechci aby ses omlouval... tys mě do toho pytle přece nehodil úmyslně, neznal jsi historii. P.S. Zklamal? Jo, na Alfu mě nepředěláš ani kladivem Budem to muset zapít.
tak už nám začnou dělat koleje na cestách nejen náklaďáky, ale i takové obludy. Doufám, že majitelé budou platit mýtné...
Myslim,ze uz jsem to nekde psal,ale skoro mi to pripada jako utok na
tridu R od M-B nez utok na SUV typu X5,Lexus atd...A o Range vubec nemluvim..Ale ruku na srdce kombinace 3.0TDIa quattro na to se u nas skoro bez ohledu na cenu slysi.Vzpominate jeste na obrovsky uspech Allroadu?A to je u me takovy mirne oplastovany,nafoukly kombajn....
tridu R od M-B nez utok na SUV typu X5,Lexus atd...A o Range vubec nemluvim..Ale ruku na srdce kombinace 3.0TDIa quattro na to se u nas skoro bez ohledu na cenu slysi.Vzpominate jeste na obrovsky uspech Allroadu?A to je u me takovy mirne oplastovany,nafoukly kombajn....
Mám pocit, že si AUDI myslí, že těma rozměrama dožene nedostatek image. Na západ od našich hranic lidi tuto značku zdaleka tak neberou jako v postkomunistických zemích. Potvrdilo se mi to, když jsem si listoval jejich časopisem a automobilka zde prezentuje čtenářům článek s titulkem "Důkaz prestiže". Opravdu prestižní značka by něco takvého nikdy nemusela psát.
Já to neřeším... už jsem se chystal jít pro Touarega a když přišlo tohle, ještě chvíli počkám a něco našetřím. Konečně bude v SUV trochu víc místa a taky se mi líbí interiér ala A6. Jen v jedný věci musím souhlasit, i kdyby VW udělal to nejhnusnější auto na světě, v ČR se bude stejně skvěle prodávat, proto že VW se tu bere jako božská značka a TDI je prostě modla! PS: Jestli to pojede aspoň trochu jako X5 budu nadšenej! Kdo z vás pisálků tady jel skutečně s Navigatorem nebo Escalade, s vrzající palubkou, koženkovejma sedačkama, převodovkou, které trvá přeřadit 3s a na dálnici sotva drží rovnou stopu...?
...jel jsem s Tuaregem a Muranem. Po přesednutí z Imprezy mi to přišlo jako jízda s poloprázdnou cisternou. Jen mi to utvrdilo v tom, že čím širší spektrum použití vozidla výrobce deklaruje, tím hůře je pak plní. Na silnici to je kolébavý, do terénu příliš velký, vnitřní prostor taky nic, zato spotřeba moc. Snad by to mohlo uspokojit sadomasochistu..
Jel jsi s Tuaregem, nebo Touaregem? Auto nebo Arab? Jelikoz ten arabsky je opravdu na velbloudu trochu kolebavejsi nicmene do terenu vhodny i pres svou velikost. Spotrebu ma sice vetsi, ale na jedno naplneni nadrze jede a jede a jede. Vzhledem k nepohodlnemu sezeni (zvlaste pro ty co jej nepouzivaji casto) poznamku o S/M beru jako relevantni.
Kvalitni, spolehlivé, výkonné a hlavně drahé. To je tak asi vše. Na to jaký kolem nej byl humbuk mi moc zajímavého se nekoná. Je to tuctové Audi, vůči konkurenci nadprůměrných rozměrů - z čehož bude nejspíš profitovat. Má nejspíš vše, co má auto takové kategorie mít, ale žadný zázrak se nekoná. Tudíž stejná situace jako při jakémkoliv novém modelu Audi. Nic revolučního, převratného. Konformita byl, je a bude Audi vlastní. Myslim si, že až příjde nástupce BMW X5, bude se moci jít Q7 "klouzat".
..schovejte kolty a rozejdete se, tady neni nic k videni!
Čtu nahoře ty výkřiky jako - Demagog, Cayenne je větší než Socha svobody, americká auta jsou na klíček, GTI tomu nerozumí... Jo, jo, možná tomu nerozumím. Ale bezpečně vím jedno. Když něco nevím o americkejch autech, tak vím, kde se zeptat - zazvoním u Lonese. Je samozřejmě úsměvné, tvrdit tady, že v americe skáčou sebevrazi do Velkého kaňonu, protože nemůžou vydržet čekání na ranní zásilku Cayennů do sámošky u nich v Sacramentu na rohu ulice. Cayenne je tam samozřejmě ceněnej. V okruhu pár tisíc lidí, fajšmekrů, co do toho dělaj a chtěj navíc něco z tý daleký Evropy. Koneckonců o tom vypovídaj počty prodejů. Myslím, že to co dělá nahoře Paul, ty nesolidní narážky (chápu, zahnán do rohu) o nějakejch mindrákách... no Paule... tak, je tu čas od času náhodně zbloudilej chovanec bůhvíodkud, kterýmu tohle s přehledem piš. Lonesovi bych to nepsal. A kdybych mu to v návalu svého zoufalství tedy náhodou napsal, tak bych se mu zato taky náležitě omluvil. Počkám, jestli na to máš. Pokud ne, tak myslím je zbytečné usilovat o kvalitní diskuzi. Co se týče argumentů, že jiná auta se prodávaj proto, že je Ford přibaluje zaměstnancům k odpolední svačině, tak to je argument ve vztahu k tomu co je tu nahoře analyzováno asi tak logickej, jako stojící židle před mušlí na veřejnejch záchodkách. Jedno je jisté. Amerika jsou stamilióny potenciálních kupců. Těm kupcům se nabízí nepřeberné množství kvalitních aut. Některá ta auta jsou vyrobená i v Evropě... A to je všechno, Paule, Tome, Pajo, Cayenne, Esko, sedmičko, Logane. Všechno...
Tahle diskuse mě vážně zklamala. Nikdy jsem neměl v úmyslu poškozovat evropská auta. Vždy, když někdo píše oslavné ódy na prodeje koncernu VW v Evropě (většinou je píše právě GTI ale není zdaleka sám), nijak to nevyvracím. Kdyby někdo psal, že BMW X5 je v USA hit, nikdy bych mu to nevyvracel. Pokud tu ale určitá skupina lidí už poněkolikáté utvrzuje lidi neznalé věcí, že Cayenne je prodejní trhák v USA, musím se ohradit. Za to jsem napadán ze dvou stran. 1)Že americká auta jsou konkurenti leda tak papírových modelů aut. 2)Že je to jako srovnávat s Hyundaiem. Ani o jednom jsem se bavit nechtěl. Že proti mě stojí pokrytci je vidět z toho, že tabulka mnou publikovaná jasně ukazuje (vymažeme-li všechny ameriky a asijce - když někoho tak dráždí), že Cayenne je i nejhůře se prodávající evropské SUV v USA!!! Tak si já rozhodně prodejní trhák nepředstavuji. Pokud někdo bude adorovat vrcholnou verzi Cayenne Turbo za nepřekonatelnou cenu a výkon ve třídě SUV, ať si. Ale dokud je základní Cayenne v USA tak levné, nechápu čím dalším můžete oponovat proti tomu, že ho poráží každý jiný porovnatelný Evropan.
Podle mě jde o to, že přece nemůže nikdo čekat, že Cayenne bude trhák. Nikdy trhák nebude, jako není trhák 911 či Ferrari. To je okraj trhu. Ten horní. Pro vyvolené. A k tvým oponentum - je umění sdělovat oponentní myšlénky formou akceptovatelnou pro oponenta... tedy, pokud se jedná o myšlénky a nikoliv smyšlénky. Lépe řečeno upěnlivá přání... To, jak si Cayenne stojí v USA je mi srdečně jedno, byť vím, že tamní trh celou továrnu držel (drží?) v prosperitě, ale jde o ikonu a tedy klenot mimo tabulky.
Souhlas, to je to, co tu celou dobu tvrdím. Cayenneho se nikdy neprodá tolik, co Escalade, protože Cayenne je někde trošku jinde (použiji tvůj výraz - pro vyvolené). Z pohledu Caynneho je Escalade masovka pro široké vrstvy, i když je to luxusní SUV. Musíš uznat, že tvrzení "Cayenne je i nejhůře se prodávající evropské SUV v USA" není košer, ne?
Ono to je defacto pravda - čísla, statistika, to jen my tady, co máme auta rozvrstvená víme, že takto se diskuze nemusí ubírat. Zbytečné nervy... nervi mi nervy
Pokud bychom vycházeli ze statistik, tak potom je Ferrari jedna z nejhůře prodávaných značek a Ford Mustang docela drtí Marenallo
Používáš demagogii. Ferrari stojí někoůlikanásobek Mustangu. Zatímco Navigator i Escalade stojí víc než Cayenne.
Nadsázka, ironie.. ovšem tohle je docela perla "Navigator i Escalade stojí víc než Cayenne".. už přestaň porovnávat základní cenym aut, zvláště když u Porsche bereš cenu u nejslabšího motoru - vem alepoň cenu Porsche s motorem, co má podobný výkon jako Escalade tzn. Cayenne S! Když budu chtít, tak si mohu koupit Cayenne Turbo v pořádnou výbavou okolo 130,000 dolarů a víc, co mi jako konkurenci nabízí Cadillac? Ne, sorry Escalade není konkurence pro Cayenne, dokonce i GTIčko Ti to potrvdil. Tak to pls vem na vědomí. Popojedeme..
Důvod, proč byl zmiňován FFP je ten, že mě vždy dokáže pořádně nažavit, když někdo srovnává již zmiňované "hrušky s jablkama!. Přesně jak si napsal - Lincolny jsou přibalovány zaměstnancům k odpolední svačině. K takovéto image se ale, podle mě, Porsche nikdy nesníží. Porovnávat prodejnost Lincolnu a Porsche, to prostě nejde, je to stejné jako porovnávat Hyundayi a Porsche. Ať si, kdo chce, říká co chce, ale prodeje Lincolnu se nedají srovnávat s prodeji Porsche, stejně jako se nedá srovnávat Corvetta s Ferrari nebo Cadillac s Bentley.. BTW měl sem možnost vidět interiér tolik vychvalovaného Escalade - levné plasty, nekvalitní koženka na sedadlech, nerovnoměrně široké spáry - no srovnávat tohle s Porsche, raději no coment
to GTI: předpokládám, že si ze svého auta, co se týče interiéru, zvyklý na určitou kvalitu.. Viděl si někdy vnitřek Escaladeho nebo Navigatoru? Jestli jo, připadalo Ti to jako interiér luxusního SUV? Dokážeš si představit, že by to konkurovalo Porsche?
to GTI: předpokládám, že si ze svého auta, co se týče interiéru, zvyklý na určitou kvalitu.. Viděl si někdy vnitřek Escaladeho nebo Navigatoru? Jestli jo, připadalo Ti to jako interiér luxusního SUV? Dokážeš si představit, že by to konkurovalo Porsche?
Začalo to lživým tvrzením, že Cayenne je prodejní trhák. Srovnávej ho s čímkoliv chceš! Neporazí v amerických prodejích nic, s čím budeš ty mít drzost ho porovnávat (snad nepodcením tvojí drzost ). Ano, Escalade má nepěkný interiér. Ale lži typu koženka si prosím odpusť. Koženka, pokud se nepletu, je označení napodobeniny kůže. Není mi známo, že by jakékoliv současné americké auto nabízelo koženku, ale třeba mě poučíš. A fotky Navigatorova interiéru jsou v této diskusi zveřejněné, tak se nenamáhej. Minulá generace z devadesátých let byla uvnitř taky pochybná, ale 1)mluvíme o nových autech 2)i evropské interiéry z 90.let vypadají fuj.
Pokud se pamatuji, tak sem netvrdil, že je Cayenne prodejní trhák. Celou dobu tu hájím pozici, že Cayenne není konkurence pro Escalade (a podobné) a proto nelze srovnávat prodejní statistiky. Slovo "koženka" jsem použil jako výraz značného znechucení nad tím co se do některých "luxusních" SUV dává za kůži. Když si koupím luxusní SUV, tak bych se rád cítil jako v luxusním SUV a ne jako v nějakém "korejském" paskvilu (můj názor na interiér a kvalitu jeho provedení v Escalade)
Tohle je pořád dokola. Napiš (prosím prosím moc) tabulku prodejů Cayenne v USA a zařaď tam jen jeho konkurenty dle tvého názoru. Ať vidíme konkrétní postoj druhé strany. Ne jen kritiku mé osoby. Možná si to netvrdil zrovna ty (ten trhák), ale ta tabulka měla jediný cíl. Dokázat opak. Ne probudit všechny zombie, které mě tu už měsíce pronásleduje a zakusují se mi do lýtek.
OK, Porsche Cayenne (motor 3.2, 247 hp) je alternativa k jiným SUV, to je pravda, ale tím to končí. Porsche Cayenne S (motor 4.ř, 340 hp) - konkurence je BMW 4.4i, BMW 4.8i a Mercedes ML55 AMG(starý model). Porsche Cayenne Turbo (motor 4.5+turbo, 450-500 hp) - konkurence prakticky neesxituje, ale už se rýsuje: Mercedes ML63 AMG a možná v budoucnosti BMW X5 M. Co se týče cen, tak je tu ještě Range Rover, ale ten je trochu jinak zaměřen..
Že Vás to, pánové, vůbec baví Pokud bych chtěl SUV, které mě pobaví - koupím Cayenne Turbo. Pokud bych chtěl SUV, které bude pohodlné a luxusní jako obývák - koupím Range Rover. Pokud chci americké SUV, které OHROMÍ 99% evropanů už jen svojí velikostí - koupím si Escalade/Navigator. Spotřebou si nemají co vyčítat. A k té tabulce.. Všechny ty vozy JSOU kategorie SUV. Tady má Lones 100%tní pravdu.
Nemotej se v kruhu srovnávání. Cayenne je ikona ikon. Král. Je to Porsche. To vypovídá o všem. Viděl jsem tuším Navigatora v Revoluční. Nešel jsem mu na dřeň.
Vstávání o páté nebylo dnešní ráno nejhorší, dnes je totiž můj den, velký den, a tak mi to opravdu nečinilo problémy jako jiné dny. Vyskočil jsem z postele jako rybička, shodil ze sebe noční košili a tlusté fusekle hodil pod polštář. Beru do ruky pavučinu ze dveří do koupelny a jdu si po měsíci dát svoji oblíbenou ranní sprchu, no vím, že to není zrovna na chlubení, ale to sjíždění stránek s články o passatu, o našem božském passatu - guru designu, mi dalo strašně zabrat. Navíc v těch diskusích, které tam vždy běžely pod články jsem já jediný musel bojovat s přesilou, řečeno klasikem - proti všem. Hrozný boj, nechápu jak to ti lidé memůžou pochopit, pro mě je to auto dokonalé. Ale co, snad jsem to všude uhájil, sice to nebylo vždy úplně v rukavičkách a košér, ale snad jsem dokázal Berndovi, že ve mně má skvělého spojence. Ale zpátky k dnešku. Po sprše se citím úplně jinak, tak nějak ze mně spadl ten pocit zodpovědnosti a bojovnosti, možná to bude i tím kilogramem vousů, co jsem oholil. Měsíc je zkrátka znát. Beru poslední čistou košili a ten slavnostní oblek, co měl můj děda na své svatbě. Ty krásné hodinky od Casia k tomu budou ladit, no ještě musím najít ty superpapuče, co jsem loni dostal od kámoše. Mají skvělou podrážku od Continentalu, takže ani když říznu zatáčku kolem rohu budovy nedostanu smyk, říkám superpapuče. Škoda jen, že jsou stříbrné, ale co, nejsme v Anglii, tady v Čechách je mírný nesoulad tolerován. Ale co na hlavu, musím být přeci reprezentativní, dnes je přece můj den, beru nakonec tu stylovou kšiltovku s nápisem polo a malým logem na straně. Zírám do zrcadla a je to jasné, sekne mi to. Mrknu na tu kšiltovku, jo Polo, jsem takovej POLOBEJK. Rozhod jsem se, že si dám dnes konečně pořádnou snídani, zajdu naproti k Hubenýmu na pořádnej kus tlačenky s hromadou cibule a deckou octa a k tomu žádnej chleba, tam maj totiž ty rohlíky co pečou jen kvůli mě, s malým logem VW z máku. Původně je nechtěli dělat, ale když jsem jim řekl, že to budou kupovat i nevidomí, tak svolili. Otevírám dveře mého kutlochu, sakra, zase s pavučinou na klice. Co to chrastí ve schránce na dveřích, ááá, sousedka mi zase něco upekla. Milá to žena. Jednou, bylo to asi po týdnu co jsem bojoval na síti za Passata, zazvonila. Bála se, jestli jsem ještě naživu, když jsem jí řekl za jaký velký světový problém mám nyní zodpovědnost, tak mi slíbila pomoc. Každý den jsem našel v kaslíku něco uvařeného nebo upečeného, občas i moje oblíbené rohlíky. No a jak jsem ty dveře otevřel, ona vyběhla. Ta se zděsila, nemohla mě poznat. "Tý jo, ty seš fešák, no já nestačím koukat, ty seš bejk." Naplnilo mně to pýchou a málem i pýchu, ale to jen do té doby než jsem si uvědomil, že je jí šedesát pět, dvacet let neměla chlapa a hlavně si zapomněla nasadit klapačky. Rychle jsem se oklepal, zahnal jí zpět a konečně vyrazil na tu snídani. Jako vždy nezklamali, po těch týdnech to bylo skoro jako bych si dával humra. Tlačenka, to je základ pro cestování. Na autobusáku jsem skočil do toho žlutého autobusu s troškou obav, zda to i tentokrát okecám. Povedlo se, k mému údivu jsem nemusel platit nic. Podíval se na mně a asi mu to bylo hned jasné, že nebudu platit. Možná to bylo pro můj krásný úsměv, vždyť mám ten svůj den. Jen jsem nemohl pochopit, proč řekl Bohnice, když jsem kolem něho procházel. Já přeci bydlím na Smíchově. Nevím, tak nehodnotím, tak to dělá můj kámoš a má to svoje nesporné výhody. Cesta utíkala dobře, měl jsem dostatek autobildů s vítěznými články, posílil jsem tak ještě více své přesvědčení. V Brně se moc nevyznám, ale byla to hračka, šel jsem podle davu a ten mne dovedl až před bránu výstaviště. Další horká chvilka na obzoru, co teď ? Projela mi hlavou spousta nápadů, nakonec vyhrál ten, že jsem fanoušek VW. Zase jsem nasadil svůj úsměv a ... zase, prošel jsem bez placení, ale ten chlápek u vchodu zase pronesl Bohnice, raději jsem mu neříkal, že jsem ze Smíchova, stejně by nevěděl, kde to je. Tak a rychle do té spravné haly, letím jak o závod, kličkuju na svých superpapučích bez jediného písknutí podrážek. Stojím uvnitř, rentgenuju stánky a ... vidím ho, sláva, vidím ho v dáli. Jdu kousek blíž, těžknou mi nohy. Čumím, fakt čumím. Oněmněl jsem, život kolem mně letí a já ho nevnímám. Krásná šedivá, ty 15' kola mu seknou. Oči mi těkají, tu na dokonalou masku, tu na skvostnou záď. Nemůžu se nabažit. Dnes je můj den, PASSAT TAG. Jsem z té krásy ohromen. Jen ty víš, Passate, co mezi námi je.
Repete je nakažlivé.
Výborná verze...
možná by stálo za zvážení, zda by nebylo vhodné přidat na Lonesův web Bertoňáka od začátku, tedy pokud by autor na jedné a nakladatel na druhé straně souhlasili
Určující je dohoda o autorských poplatcích... pod jednoho Cayenne nejdu Vymyslíme to. Křičí mi tu přes rameno Bertoňák, že neví, co je web, tak že prej nehodnotí... no, známe ho.
Pokud o to stojíš, budeš to mít zadarmo. Ale abych já platil tobě? Možná (pořád nechápu proč) mi vzniká za posledních pár dní na auto.cz image nesvéprávného jedince, ale tak blbý, abych GTImu platil ještě nejsem. ps: teď s tím Cayenne...já vím, že je to tvůj styl, napsat, že nemá konkurentů a je idolem nekonečna. Ale zrovna v téhle situaci mi to přišlo trochu jako podraz na mě. Já se tu snažím poukazovat, že Cayenne není výjimečný základní cenovkou ani prodeje a ty tohle.
Ten Cayenne není pro mně - platit budem muset oba - Bertoňákovi. Asi chce s Jardou trochu tuningového zlatého prachu poprášit na Cayenne. Co se týče diskuze o prodejích Cayenne. Žádnej podraz. Ty to píšeš správně - podle mně tvá tabulka - to je americkej pohled na auta. Nahoře píši - je to holá pravda. A ta cena - jistě, byť ikona, musí koukat ukousnout koláč... v té obrovské konkurenci. Nech to už prosím tě plavat, nebo u AUDI budou jen číst naše příspěvky a zapomenou naběhnout výrobu Quasimoda... a to by byla ve Státech pohroma (jo?)
nemá náhodou někdo výtisk AUTO 7 z minulého týdne ? bohužel jsem na něj nikde nenarazil a prý tam byl test dětských autosedaček. nemohl by někdo, prosím, udělat scan, tedy pokud to stálo za to ? díky za info
tak abychom to tu shrnuli na jedné straně nezáživná a drahá hrouda plechů a na druhé straně malý postavou, ale o to větší krasavec - ano pánové, Trepiúno BUDE. z toho mám tedy větší radost, než z té q7 nebo spíše 7
zítra tady možná budeš mít něco, co ti snad alespoň malý úsměv na tváři vyloudí - milion HEMI za necelé dva roky. zajímalo by mne kolik bylo za dva roky FSIček
Promiň. Nesmím porovnávat. Možná mi dovolí napsat, že je to konkurent 1,2HTP. Dobrou noc.
...skoda, ze si nekdy neprectes vsechny prispevky, pak je totiz skoda tristeni sil kopanim (fotbalove hriste je 50m nalevo). Navic pak nepis titulky jako zklaman apod. Existuji ruzne tridy, ruzne duvody ke koupi vozu etc. Svuj postoj jsem Ti bez narazek napsal spec. v "PRODEJNI BOMBY". Uz jednou tu byla narazka na kolegu GTI at si precte vse, vcera i dnes jsi bohuzel drzel Cerneho Petra Ty. Rano si dej koblihu (tu pravou ceskou), dobry caj a projed si to znovu...
Mně se to vůbec nelíbí. Připadá mi to jako mikrobus. Je to takové hrubé, nevzhledné. Z SUV se mi nejvíce zamlouvá Infinity FX. Toť můj názor.