Pěkné, moc pěkné. Evropsko-japonské tvary v americké velikosti. Sorry Lonesy, ale takhle to vidím já Btw., ten interiér se mi nějak nelíbí..moc světlé..a takové..jako kancl managera s hi-tech počítačem, ale nikdy nepoužitým.. Safra, subjektivní pocity se těžko popisují
...no, tie fotky su este z minulorocneho konceptu. Ale uz od Detroit M.S. z 1/2005 su aj fotky seriovej verzie. Ta je uz o kus "obycajnejsia": [odkaz] (je to vo vehicles vo flash-i). Interier je tiez realistickejsi (oproti tymto fotka konceptu) a je podla mna nadherny. Akurat nedavno sme sa s Lonesom zhodli, ze prave Lincoln ma prekrasne interiery.
Ano, je to nádherné auto, súhlasím. Ale tie budíky naozaj mohli trošku zvetšiť.. Mne sa páčia tie budíky, ktoré má 300C. (bavíme sa stále výhradne o amerických autách)
Tak se někdy koukni do jiných Lincolnů. Kromě LS to jsou uvnitř vyloženě skvosty. Navigator bych bral namísto obýváku. Obrovská prkna z pravého amerického ořechu, kůže, ze stropu se vyklápí CD/DVD aparatura.....
Mas na disku peknej bordel Jinak dobry, jen to dite jsem tam nevidel Ale napadlo me, ze to logo maj hodne podobny s Oplem, Micek je sice ted nasranej, ale urcite by mel radost
Spíš jejich dědeček Btw., na Trabantu jsem se učil ve dvanácti jezdit Dodnes nostalgicky vzpomínám na nejdřív přetahování se a pak na jemnou práci s tim pohrabáčem pod volantem
...presne jak tvrdi Marko, koncept fantazie...realita je ponekud usedlejsi, ale i tak je to pokrok. Stejne to tak jednou muselo skoncit a vsechny Fordy, Mazdy, Lincolny, Volva atd. skonci na 5-ti, mozna 6-ti platformach...pockejte az americani zacnou jezdit na naftu...
Tak zaprvé bude na nástupce LS použita platforma shodná s Ford FiveHundred a Mercury Montego. Pro novou vlajkovou loď bude tatáž platforma natažena. Standartní náhon všech kol se jeví jako jediná možnost. Náhon jen na přední se neopováží. Napsat, že pokles prodeje má na triku Town Car mi přijde jako celkem drzost, vzhledem k tomu, že jako DeVille u Cadillacu hraje roli auta pro nejloajálnější zákazníky, kteří ho kupují v neuvěřitelných kvantech. Spíš jde o to, že v podstatě teď dlouho celý Lincoln nabízí jen 4 modely, krátce to bývala dokonce jen trojice TC/LS/Navigator. Proto ten pokles. Teď začne navíc pick-up Mark LT a tenhle malý Zephyr. Na interiéry byl Lincoln vždycky machr a Zerphyr to potvrzuje. Exteriér i interiér jsou typicky amerického designu ať si říká kdo chce co chce. Jsou to Lincolny každým coulem. Komu nevoní bílá a světlé dřevo, bude bezpochyby v nabídce ještě minimálně černá v kombinaci s tmavěhnědým dřevem. Jako je to dnes například u Navigatoru. Můj tip: Zephyr bude trhák, už jen proto, že žádné americké auto mu doma nebude konkurovat až do druhé generace BLS a ta je setsakra daleko, když nevyjela ještě ani první. Mark LT bude propadák, stejně jako byl Blackwood. To už Blackwood byl lepší (ten originální nápad s dřevem).
Uz o modelu LS se hovorilo jako o budoucim trhaku, dokonce vypadal nadejne (vyjel v 98?), byl postaven na stejnem podvozku jako S-Type, ale myslim, ze tradicni klientela to neprekousla a nova jednoduse neprisla...snad to tedy vyjde ted. Nicmene, pokud by se Tebou udavani duchodci prodavali jako housky na krame, pak by prodejni cisla vypadala ponekud jinak...
Teď už se LS prodává docela blbě. Ale několik prvních let byl pravidelně mezi prvníma 4 nejprodávanějšíma autama ve své třídě v USA. Pokles na sklonku životního cyklu mi připadá naprosto normální. Town Car je tahoun. Ale jeden model je pro celou značku jaksi málo.
Jestli mi do večera redakce naservíruje ještě aspoň tři články o amerikách, který budu muset hájit proti tlupě neznaamerikánců, tak asi začnu s nitrožilně podávanýma drogama.
Trochu brzo skladat zbrane...ono je pravda dost tezke tvorit novou tvar u neceho tak tradicniho jako je Lincoln, zrejme i tady v republice si pod tim pojmem kazdy vybavi prave Town Car (boze jak prisli na tak hloupe jmeno). Mozna, ze prave sazka na SUV by nebyla tak spatna a zisky z prodeje by mohly podporit tvorbu image americkeho Rollse.
Protože to jméno vystihuje dokonale, co to je za vůz. Na Hillbillyho statku vedle stohu slámy jich moc nepotkáš. Za to ve velkoměstech jich je jako much. Mně se ten nízev líbí a žádný zbraně jsem nesložil. Já nikdy! Už si zapomněl, jaký jsem militarista a nepřítel lidu?
To mas pravdu, jsi vazne hroznej A to jeste kdyby ostatni vedeli, ze nosis maskacovy slipy s nasivkou USMC a pod trikem ukryvas vzduchovku s upilovanou hlavni a pazbou
Nenazval bych Te nepritelem lidu, ze jsi militantni to je kazdemu naprosto jasne (je jedno jestli pouzivas nick, ktery mas, nebo pouzijes stejne militantniho Volodu ), ale je pravda, ze z Tebe dostaneme vzdy kupu informaci, ktere bychom museli hledat na Autoweeku apod. Navic je pravda, ze neustale omilani "slabin" (cti specifickych vlastnosti) US vozu v nasich motoristickych mediich me osobne nudi, takze si rad prectu nazor z druheho brehu...
Je mezi nima zasadni rozdil! Lones je mlady, uprimny a bije se o svoji pravdu, GTI je stary mazak, ktery se vyborne bavi, jak to nekteri nemuzou ustat Je pravda, ze GTI si drzi vybornou uroven!
...pravda je, ze GTI je provokater a nejednou jsem bouchal reakci na sebranku z vlci boudy pekne rozpumpovany. Lones je patologicky filozof (snad to vezme v dobrem, tak jak to pisu)
Lonesi ty seš dneska ve svým živlu co?Tolik věcí cos dneska napsal o amerikách nestihneš za celej život.Jinak v klidu , oni se tě snažej ty řadový koaly jen *.Ve skrytu duše by taky rádi vyměnili svoje ošuntělý Ř4 za V8.
do prcic ...najprv som chcel napisat to o tom next LS a TownCar - a predbehol si ma, kym som hladal ten clanok, kde som to cital. Potom(!) som vam sem chcel dat link na sestersky model od Aviatora - novy Ford Edge (od 2007 nahradi Freestyle) ale na adrese, kde to znamy rano "zavesil" je miesto fotky uz iba: "image removed by request from Ford". To je zrada. Insider vo Forde to vynesie von, a potom je nejaky insider medzi nami, co tu adresu uda zas Fordu. Co je toto za svet?
no kur\/a fix; neslo by to poslat na mail? (pokud ano, tak PLZ na yaroukh@gmail.com (nevim, z jake adresy bys posilal, takze yaroukh@email.cz by te odmitlo)) ... zkusim i pohledat na webu
kdy na to tak koukam - nekdo prilepil na Crossport trojtej gril z Fusiona (udajne budouci to Forduv typicky "rys") ... takze odpoved zni nejspis "ne, to neni ono" :o)
"ne, to neni ono" ...toto bolo priamo z materialov pre dealerov. A ja som si to do compu nestihol stiahnut (vobec som necakal, ze Ford "zasiahne". To sa este nikdy nestalo.). Auto bolo vacsie, "krabicovite", masku ale malo s Fusionu (!). Ospravedlnujem sa, ale uz to foto (aspon nateraz) nemozem zohnat (a pochybujem, ze ho najdes...ja uz som hladal, ci to niekto neskopcil a nezavesil inam ). V priebehu tyzdna je to uz moja druha chyba. Pred par dnami som sa pytal kolegu ci Mercedes nepredstavy na IAA nejaky koncept, uplne dementne formulovanou otazkou: "Pocul som, ze Mercedes vraj nepripravuje na IAA nijaky koncept..." A on sa samozrejme zasmial a povedal, ze "ked som to tak pocul, asi to tak bude". Keby som sa bol spytal normalne, mozno by som sa dozvedel viac... A dnes tento Ford...
nojo, mrzi me to na tebe, ale co s tebou mam delat :o) i Mr. Marko se nekdy utne ... treba to ma nekdo jeste v cache browseru a napadne ho to z ni vystrachat
...ale mozem ti to trosku vynahradit, ak by si mal zaujem o Volvo C30 (fotopremiera bude az po skonceni IAA - Volvo oznamilo, ze presne 1.10.2005). Mam nieco...
Jasne, nesetri me. :o) Jinak co tak procitam fora (odkud to vsude odstranili), ti, kdo to stihli skouknout, tvrdi, ze se to podoba Aviatoru. Jestli ?je to pravda?, tak to by byla bombice, protoze z Aviatora jsem ucvrkaval (a to mi jeste neni ani sest petek :o).
..ano, zakladne rysi su identicke s Aviatorom. To Volvo C30. Prve foto je oficialne od Volva (pod plachtou). Dalsie tri su z oficialneho trailera pre novinarov, a posledne je iba mozna podoba (ale dost pravdepodobna, aspon podla tych predchadzajucich): [odkaz] //////// [odkaz] ///// [odkaz] ///// [odkaz] /////// [odkaz]
Milý deníčku, konečně je to za mnou. Nejhorší den na auto.cz končí. Stále se ale s tikem v oku dívám přes rameno, zda se mě někdo neplíží zabít. Corvette slaví prodejní i závodní úspěchy. Jeepy jsou Jeepy. A Lincoln už brzo pomůže Cadillacu definitivně vykopat horstův šrot z amerického trhu. Normálně bych se radoval. Jenže lidi, co asi tankují do aut neperlivou minerálku a chatují přes počítače s kubánskými procesory dnes ožili. Asi je to tím počasím. Ten den, kdy každý bezpečnostní prvek výbavy navíc u evropských aut je projevem technické nadřazenosti, zatímco každý bezpečnostní prvek výbavy navíc u amerických aut je projev jejich hlouposti, protože ho potřebují jen hloupí a tlustí amíci, aby byli nezažalovatelní. V den, kdy každé americké auto se zatrolenou kombinačkou 11 nebo 13 litrů na sto je žrout tenčících se zásob ropy, zatímco každá říšská popelnice s kombinovanou 18 je klenot. Tak ten den fakt nesnáším. Jo a navíc mne (ano mne!), který je odkojen Star Trekem a večer popíjí colu s bandou zelených a modrých mužíčků, nazvali xenofobem. Ale tak to dneska běží. Na zachránce a oběti mávají transparentama s nápisama označujícíma je za lidi, proti kterým bojovali jako jediní do posledního dechu. No a bílá a béžová jsou u Lincolnu samozřejmě blbé a snadno se zašpiní. Černou pak označí za levně černou a šedivou za levně šedivou. Takže já navrhuju růžovou se zelenýma kytičkama a bílýma holubičkama míru.
...dnes si musel dostat "do tela", ked si bokom hodil politicku korektnost: "každá říšská popelnice" . Nie ze by som sa aj ja do Teba isiel navazat, ale pre objektivnost treba povedat, ze americke auta su rovnako dobre/zle ako nemecke, alebo japonske. Ide len o priority.
Filozof, patolog, politik...super a ja abych byl kvuli Vam do pulnoci v praci, zase jsem nic neudelal. Uz se tesim jak budu rikat "milacku nezlob se drive to doopravdy neslo, cely den jsem se neurval!"
...obhajuji evropske hodnoty a sam se neridim smernicemi EU, jeste, ze to nevidi hosi z Bruselu... Na svou obhajobu pouze tvrdim, ze jsem se poslednich 14dni do diskuzi nezapojoval a tvrde pracoval...urrraaaaaaaaaa
...takze si striktne dodrziaval maximalne 40-hodinovy tyzdenny pracovny cas?! Ani o sekundu viac, pod hrozbou tvrdych sankcii pre zamestnavatela! To je dobre....len buduj ten novy europsky socia... kapitalizmus.
No, když jsme u toho lízání... měl bych jednu parádní historku Teda ale, není to zas tak úplně historka. Spíš románek. Ale parádní. Teda zas tak úplně celej lízací parádní románek to taky není... prostě je to ze života Tak až snad věčer...
Uz vim, proc nam to nechce rict. On totiz provadel Lonesuv test chutnosti plastu na Apostolovi , no a je jasne, ze vysledek nechce publikovat Apostol pak musel mit velmi "futuristicky" interier
Lonesi, koukám, že jsi se inspiroval mou představou hippie-Corvetty a promítnul svůj začínající pacifismus do interiéru Lincolna Dnes to bylo spiknutí - asi nějakej protiamerickej den
Protože jsem byl jedním z tvých oponentů, nezbývá mi nic jiného, než se ohradit s tím, že auta, ať jsou odkudkoli, nemají s "onou" debatou nic společného. Zároveň se necítím být člověkem, co by do auta lil neperlivou minerálku a už vůbec ne tím, kdo chatuje s kubánskými procesory!!!
To byl všechno žert. Ty si do toho možná auta netahal, jsou tu ale tací kabrňáci, co se navážejí do spotřeby a když jim jí přesně napíšu, tak jen odpoví, že lžu a tím to obyčejně končí.
Lonesi , drz se , jsem s Tebou !!! Ctu diskusi skoro kazdy den a stale vic Te obdivuji , jak dokazes oponovat lidem , kteri donekonecna zvastaji jak jsou ameriky HROZNE auta a pritom nikdy nemeli tu cest nejakou videt natoz ridit ! Je to vzity nazor a s tim asi my nic neudelame . Ja mam na US vozovy park stejny nazor jako Ty . Jsem ve statech uz nejaky patek a taky jsem jich diky " zkomirajici " ekonomice teto zeme mel moznost nekolik vlastnit a ridit . Pocity mam vice nez kladne , to se treba o nemeckych autech rict neda . Specialne passata bych si uz nikdy nekoupil , nekteri moji znami zase golfa nebo jettu . Jeden muj znami , mimochodem majitel dost velkeho dealerschipu , milovnik BMW si ho uz taky nekoupi , duvod ? Zivotnost motoru ! Ano , motoru !!! Je zajimave jak automobilka , ktera zbira jednu cenu za druhou za nejlepsi motor , nedokaze udrzet kvalitu na nejdulezitejsim trhu . Mercedes je kapitola sama o sobe !!! Myslim , ze kdyby mohli mistni prodejci zverejnit na techto strankach kvalitu vozu ktere prodavaji , asi by se tady hodne lidem zamotala hlava . Takze panove , ruce pryc od Lounese , nebo pocitite hnev VELKEHO BRATRA !!! A Ty se kamo drz a drzim Ti palce . A preju Ti aby jsi uz brzy mohl vlastnit jedno z Tvych snovych vozu .
Moc ti děkuju. Oponovat vydržím donekonečna. Protože vím, že mám pravdu. 90procent mých oponentů tu většinou jen reprodukuje, co četli vě zdejším tisku. Osobní zkušenost nemají žádnou, takže jim to nemůžu mít za zlé.
- Vo vseobecnosti su vsetky americke auta v horsej kvalite ako EU/JP auta [korejcov nespominam - vyrabat "auta" s pozehnanim MB a technikou zo straych MB veteranov...]
- Prakticky vsetky USA auta su technicky horsie ako EU [Cela vetva Chrysleru ma o 1 generaciu strasiu techiniku oproti standardu v Daimler vetve; vo Forde beru cast podvozky z Mazdy, Volva, Jaguaru (aj ked na druhu stranu Ford Excusion so svojou technickou "vyspelostou" je spolahlivy); cely GM je na zaplakanie [okrem Subaru] => vo vseobecnosti v kazdom USA aute musi byt clovek pripraveny na nejake chybicky "krasy", ktore su nemyslitelne v EU + slabe brzdy + stare automaty atd.]
- na druhej strane, ponukaju amici Corvette, Wrangler Rubicon, H2, GrandCherokee, velke kravy [Chevy Suburban, Ford Excusion] a pickupy kde kolko sa nalozi, tolko sa odbezie
//[vo F. Excursione bolo nalozenych zhruba 800kg + 4 ludia + 168litrov nafty a horko-tazko bolo badat ci sa pruziny stlacili + motor [6.0 TDI] ani nevedel, ze tam nieco bolo + zmestilo sa to tam + zidna zmena chovania auta na ceste (okrem dlhsej brzdnej drahy, samozrejme)]
=> chcete kvalitu? kupte EU, za ktoru si zaplatite; chcete hovado, co je v EU nemyslitelne? kupre ameriku so vsekym dobrym/zlym.
[odkaz] Takřka typická každoroční situace v čistém měření počtu poruch. V top ten kvality 5 japonců, 4 ameriky a za Evropu jen Porsche. Přeju příjemnou zábavu s evropskou "kvalitou". A mimochodem 90procent technických vynálezů od airbagů až po HUD zavedli americká auta do výbavy jako první na světě. Tolik k té zastarelé výbavě.
no radšej europske ako USA,
kvalita interieru je vidiet najmä na cene,
začína zmena, ale mna americké automobily nepresvedčia,
BTW počet amerických aut so spotrebou 13 litrov na 100 a europskych je neporovnatelní, takže je samozrejme jasné že americké viac uškodia svetu, ale to je jedno,len mi netvrd že Corvetta alebo Mustang 4,6 papá 11 litrov, tomu ani sám neveríš, inak popravde, inak podla mna je spotreba US kár v pohode, nikto nemože očakávat od auta tej velkosti a automatickej prev. spotrebu fabie 1,4 ,
OMG, lidi vzpamatujte se. Najdi si jakou má základní Corvette oficiálně naměřenou spotřebu dle EPA v MPG na stránkách, kterým věříš. Pak si 235,215 vyděl tím MPG a dostaneš l/100km. Nebo se s ní projeď v Průhonicích a dodržuj předpisy. Pak něco napiš.
Když pár přiblblých novinářů testuje auto nad 300 koní, tak vždycky jezdí jak prasata, u pár testů CTS-V se ani nebáli přiznat, že ještě naschvál drží minimálně o stupeň níž zařazenou rychlost, jen aby slyšeli co nejvíc motor, a pak tam fláknou, že to žere 20. Tak na takový testy já rozhodně nečekám.
1) Metodika VDS má bezpochyby dost jasně definované poruchy a vrzání plastů mezi nima není. Ani u evropských ani u amerických aut. 2)dle svých zkušeností s amerikama můžu zodpovědně prohlásit, že plasty jim nevrzají. A to jsem jel i v dost starých kusech. Jeden měl totálně opotřebovanej motor i automat, takže jízda dost hrůza, ale nic tam nevrzalo!
Jo, píšu - líná kůlna... ale je to jen snaha o stylovej úvod. To ostatní už bude seriozní. Teda ser to bude rozhodne, jestli i iozní... to ať posoudí dějiny. Takže jsou třídy v nichž ať koupíš co koupíš, vždycky nakonec spláčeš Naštěstí jsou tu třídy aut, do kterých patří taky Líná kůlna, v kterých ať koupíš, co koupíš, koupíš vždy nejméně DOBŘE. Jasně, můžeš koupit i výborně. Tak podle mně, když koupíš tuhle línou kůlnu, uděláš výborně. Takhle se mi to líbí. Americké auto, co se nesnaží vypadat jako rumunskej vrtulník. Všechno, jak má bejt. Tak bravo LÍNÁ KŮLNO
Klid. Mě srdce již staletí tluče ve stejném rytmu... to co považuješ, ža opouštění starých řek je ve skutečnosti jen vánek z křídel nočního motýla, co ti ovane tvář... ani si toho nevšimneš.
psst...Lonesovi to neříkej , ale šetřím si na trojkovýho Guru v třídveřáku, já bych V8 neuživil i kdybych se rozkrájel , ale takovej Falcon...hmm...mlask...
Začnu zevnitř... interiér je hezký, pro mě možná zůstává trochu rušivý ten střední panel z té stříbro-šedé hmoty, v tomto případě bych buď nahradil dřevem a vršek zabýhající pod přední okno potahem jako je okolo, nebo bych nahradil velké chromové kryty klimatizace, protože na mě ta kombinace chrom + stříbrnošedý plast (i kdyby by to byl hliník, to jen pro pořádek) působí nějak neesteticky... jinak je interiér moc příjemnej kus nábytku exterier ok, zadní světla krása jednoduchosti.. ještě kdyby vypustili ty malý čirý, ale to už bych chtěl moc.. při prvním pohledu na tu fotku s tmavým pozadím mi přední světlo z tohoto úhlu ihned asocijuje BMW7.. jako celek hezký auto.. ještě taky pochvala, že si vybrali Queen Mary na pozadí
Jsi si vedom toho, ze mluvis o interieru KONCEPTU? Interier, snad spolecne s optikou, je vec, ktera se od konceptu k serii meni nejvic. Vetsinou prave podle interieru clovek pozna, co je koncept a co uz je na 99% final.
ne nejsem , tak to sorry, tenhle koncept je už existuje docela dlouho a tak jsem myslel, že tohle už bude série. V nadpisu ani jinde jsem totiž slovo koncept nezpozoroval
Zephyr už se představil před nějakým časem i v sériové podobě, pokud se nepletu. A změny na exteriéru i interiéru mi přišli minimální. Samozřejmě v sérii není obšitá celá palubka kůží. To ani u auta pod 30 000 dolarů čekat nelze.
neviem, ci este mas fotky z ny autoshow, co som ti posielal, tam bol predstaveny zephyr vo finalnej podobe. ak mas, hod na site nech sa niektori zobudia. uz ma nebavi odpisovat na niektore zvasty. kazdy ma svoju pravdu a presvedcit ho, ze corvette ma mensiu spotrebu ako jeho milovane porsche je coraz tazsie, aj keby si ho zobral do tovarne alebo priamo na okruh.