Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus míří na nový trh: do Japonska

Šestnáct let po vzniku automobilové luxusní značky Lexus se Toyota rozhodla uvést tyto automobily na domácím trhu. Pro americké zákazníky v roce 1989 založený Lexus se postupně dostal také na další trhy, ale Japonsko se dočká teprve 30.srpna.
Zpět na článek
12. 8. 2005 09:55
neregistrovaný "dCi"
12. 8. 2005 10:11
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 10:13
neregistrovaný "Tibby"
12. 8. 2005 10:26
neregistrovaný "dCi"
12. 8. 2005 10:32
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 12:05
neregistrovaný "Permon"
12. 8. 2005 20:29
neregistrovaný "Marko"
13. 8. 2005 08:09
neregistrovaný "Skyline"
13. 8. 2005 12:36
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 12:28
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 13:01
neregistrovaný "Tibby"
12. 8. 2005 13:21
neregistrovaný "Skyline"
12. 8. 2005 13:40
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 17:18
neregistrovaný "Skyline"
12. 8. 2005 19:17
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 13:34
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 13:43
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 13:53
neregistrovaný "Tibby"
12. 8. 2005 13:58
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 14:39
neregistrovaný "rasto"
12. 8. 2005 14:56
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 14:39
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 14:43
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 15:03
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 14:53
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 20:05
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 14:42
neregistrovaný "Jarda"
12. 8. 2005 15:00
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 14:47
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 15:00
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:04
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 15:27
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:35
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 18:19
neregistrovaný "mates"
13. 8. 2005 00:56
neregistrovaný "dmx"
12. 8. 2005 19:07
neregistrovaný "ZZ"
12. 8. 2005 15:20
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 15:29
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:49
neregistrovaný "ZZ"
12. 8. 2005 20:58
neregistrovaný "ZZ"
12. 8. 2005 18:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 19:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 8. 2005 07:53
neregistrovaný "Skyline"
13. 8. 2005 11:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 20:15
neregistrovaný "Feniks"
12. 8. 2005 20:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 21:10
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:32
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 21:59
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:15
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:56
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:41
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 22:03
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:13
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 22:27
12. 8. 2005 22:48
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 22:58
neregistrovaný "Tom"
13. 8. 2005 08:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 23:00
neregistrovaný "Tom"
11. 1. 2006 18:24
neregistrovaný "Martin"
12. 8. 2005 23:01
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 23:09
neregistrovaný "Tom"
13. 8. 2005 08:53
13. 8. 2005 11:28
neregistrovaný "Micek"
13. 8. 2005 11:34
neregistrovaný "Micek"
neregistrovaný "dCi"
12. 8. 2005 09:55
PROFIL PROFIL
Lexus coby značka má nad evropskou konkurencí zajímavý náskok. Je totiž mnohem lépe vyprofilovaná k zákazníkovi. Když chci nejtišší a nejkomfortnější limuzínu (vyšší střední, střední, SUV) kam půjdu? Do showroomu Lexus. Co musím chtít abych šel k Mercedesu, či BMW (Audi není ta pravá konkurence)? Něco jako evropský design? Původ? Horší kvalitu jízdy??? Nevím, Lexus má pidihistorii, ale nabízí ve své kategorii více, než konkurence. Protože nedělá kompromisy a je příjemné pozorovat, že to ještě někdo dokáže. Lexus
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 10:11
Re: PROFIL PROFIL
ne ne kabriolety ne Lexus, jen Infinity
neregistrovaný "Tibby"
12. 8. 2005 10:13
Re: PROFIL PROFIL
Nečekal jsem, že zrovna pan "spocené triko" bude na 100% sdílet můj názor na Lexus (no offense) Btw., to LS600h zní moooc zajímavě...
neregistrovaný "dCi"
12. 8. 2005 10:26
Re: PROFIL PROFIL
Ráno jsem tričko ždímal, tak mne hned napadly jiné myšlenky. Ale cestou do práce jsem potkal čtyři Thalie, a zas jsem jako použitý ručník.
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 10:32
Re: PROFIL PROFIL
chlape, chlape, ty si nepoučitelnej.. snad jedině jestli u optika nemaji brýle se speciálními skly, co eliminují ten tvar..
neregistrovaný "Permon"
12. 8. 2005 12:05
Lexus s Japonsku - již dávno
no, nevim jak je to s temy prodeji Lexusu v Japonsku Je to 14 dni, co jsem se z Japonska vratil. Pravda je takova, ze minimalne 20% Toyot (tech velkych (GS, LS) tam jezdi s logem Lexus.... tak mi to vysvetlete! Pravda, napr.v Nagoyi se prave minuly tyden otviral zcela novy showroom Lexusu.
V Japonsku uz jezdi nastupce Lexusu LS430 v zatim jen v podobe Toyoty. No, je to o poznani peknejsi auto, nez soucasna LS430, takze se amiici, ale i evropane maji na co tesit!
Na druhou stranu, Infinity jsem tam nevidel ani jedno. Jen Nissany.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 20:29
Re: Lexus s Japonsku - již dávno
...1.) Gratalujem k ceste do Japonska 2.) Tie Lexusy: v podste ide o standarne domace Aristo a Celsior. Ibaze kvoli vyssej prestizi ponukaju niektori dealeri predajnej siete T-UP rebranding na Lexus. 3.) novy LS si nemohol vidiet ako Toyotu, pretoze uz ako Toyota nebude existovat. To by si musel vidiet nastupcu Celsiora - a ten uz nie je. Rovnako ako zmizol z ponuky Aristo, alebo Soarer. Lexus tym vstupom na domaci trh uz nebude ponukat ekvivalentne Toyoty. To co si videl je pravdepodobne jeden z novych modelov radu Crown. 3.) Infiniti tam vidiet nejde, pretoze oba predajne kanaly Nissanu (Blue-line aj Red-line) su velmi silne "dusene" vyrobcom a maju zakazane akekolvek upravy neschvalene priamo automobilkou. Nissan si velmi dorazne strazi marketing....
neregistrovaný "Skyline"
13. 8. 2005 08:09
Re: Lexus s Japonsku - již dávno
Z tvyho prispevku jsem trochu zmatenej, tak to upresnim: minuly model GS byla Toyota Aristo. Aristo vsak bylo nahrazeno modelem Mark X a soucasne GS je tedy zalozeno na tomto modelu. Soucasne SC je japonsky Soarer, ktery je v nabidce porad (viz ten link na line up Toyoty, psal jsem ho Tomovi). Souhlasim s tim, ze nastupce Celsioru neni, soucasny Celsior je jeste porad soucasne LS. Stejne souhlasim i s tim, ze pravdepodobne slo o Crown, konkretne model Crown Majesta, ktery je Celsioru trochu podobny a predstaveny byly relativne nedavno.
neregistrovaný "Marko"
13. 8. 2005 12:36
Re: Lexus s Japonsku - již dávno
Ja tu stranku Toyota JP poznam uz cca od 1996 ...pokial si pamatam Mark X je nastupcom starsieho Mark II (na tej istej bazi ako stary Mark II stoji este vzhladovo odlisny Mark II Blit). Cim ale nevyvraciam, ze v ponuke domacej Toyoty mohol novy Mark X ciastocne zaujat rolu povodneho Arista. (To Aristo som spominal samozrejme ako minulu gen. - kvoli tomu rebrandingu). Soarer: poriadne si prejdi tu ponuku. Soarer tam uz nie je! Asi dva mesiace (Co je len logicke: ak to mozes kupit ako Lexus SC, nema vyznam to ponukat dalej ako Toyotu).
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 12:28
Můj nový miláček
Zdar lidi, co říkáte tomuhle: nový Lexus LS460 přijde v roce 2006, v roce 2007 bude na trhu tenhle miláček: LS600h - motor V8 4.6 litru + vysokovýkonný elektromotor, výkon 500 koní, převodovka s plynule měnitelným převodem, cena od 75,000 doláčů. Podle zdroje to být konkurence pro MB S600, BMW 760i, Maserati Quattroporte a Jaguar Super V8.. Mě se teda moc moc moc líbí viz [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tibby"
12. 8. 2005 13:01
Re: Můj nový miláček
Jojo, jen škoda, že to víko kufru vypadá jako z E60 A taky škoda té nemúměrně veliké přední masky. Jo a taky toho, že ty přední světlomety jako by z oka vypdali RX8-ce. Ty spojlery se snad taky nedostanou do sériové výroby, LS má být o Luxusu, ne o okázalosti a sportovních ambicích. Ale když tyhle věci odečteme, tak tady mám krásný exemplář Lexusu GS300... Myslím si, že je to obzvláště nepovedená fotomontáž. Jen pro úplnost dodám, že Tibby je téměř fanatickým zástancem automobilky Lexus...
neregistrovaný "Skyline"
12. 8. 2005 13:21
Re: Můj nový miláček
Me se to libi Ale na strankach Toyoty jsem nic, co by vypadalo jako "puvodni" verze nenasel, na fotomontaz bych ale uplne nesazel. Uvidime. Kazdopadne bych nesouhlasil s tim, ze Lexus neni o sportu - co treba Toyota Mark X Wald? Neni to nadhera? A pritom jde o nove GS300. Mimochodem, kdyz jsem poprve na karlovarskym festaku videl nazivo novou GS430 v cerne na takovych zvlastnich elektronech, malem jsem jim tam vyslintal druhou ricku (kolem Puppu tece Tepla). A jako "fanatickeho zastance" se te zeptam - co rikas na nove IS? Ptam se, protoze ackoliv to povazuju za krasny auto, "rolexky" v interieru mi trochu chybi...
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 13:40
Re: Můj nový miláček
Já sice nejsem "fanatickej" zastánce, ale na Lexusu taky docea ulítávám Nový IS se mi líbí nejvíc ze všech současných Lexusů (i když se zatím neprodává), novej GS je taky fantastickej. Měl sem to potěšení vidět na Václaváku černej GS430 (možná stejnej jako ty) a fakt sem se od něj nemohl odtrnout, pořád sem ho obcházel a očumoval. Kdyby mě viděl majitel, tak by asi byl trošku nervózní Měl bych na Tebe malej dotaz - několikrát sem se pokoušel zkouknout, jaký auta nabízí Toyota v Japonsku, ale vždycky sem narazil jen na japonský stránky (to se fakt nedá), tak že sem z toho moc neměl. Němel bys nějakej link, kde by stačilo klikat na odkazy a zobrazovali by se jednotlivé modely?
neregistrovaný "Skyline"
12. 8. 2005 17:18
Re: Můj nový miláček
No vida Bohuzel, Toyota zadny stranky v angline nema, ale myslim, ze i tak te potesim - kompletni line up je tady: [odkaz] (vsechen ten rozsypany caj jsou linky, kdyz na ne najedes, dole v rohu se objevi, kam to vede a vetsina lokaci je popsana jako jmeno aut, takze neni potreba na vsechno klikat, abys zjistil, co se pod tim skryva). BTW ten Mark X Wald je tady: [odkaz]
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 19:17
Re: Můj nový miláček
Díkys za link
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 13:34
Re: Můj nový miláček
Fotomontáž to podle mě není, ale ruku do ohně za to nedám. Jsem přesvečenej, že předek i zadek budou v sérii trošku odlišný. Obzvláště ten přední spojler by se měl změnit.. LS má být o Luxusu, ne o okázalosti a sportovních ambicích - tohle platilo dříve, teďka to už tolik platit nebude - viz nový designový směr Lexusu (nové GSko a ISko). Myslím si, že Lexus bude mít i trochu sportovní ambice něco jako BMW
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 13:43
Re: Můj nový miláček
Jinak ten LS600h bude fantastickej hlavně po technický stránce, výkon jak V12, spotřeba V6, tak to bych si nechal líbit. Jak se díváš na hybridní motory od Lexusu, jseš pro nebo proti a raději bys viděl pořádný V12?
neregistrovaný "Tibby"
12. 8. 2005 13:53
Re: Můj nový miláček
LS, Tome, říkal jsem LS, nemyslel jsem kompletní modelovou řadu Lexusu Myslím si, že LS by měl zůstat tím čím je. GS a IS by právě naopak MĚLI být víc do "sportovnějšího" luxusu. A nové IS? A co se hybridního pohonu týče, jsem za všemi deseti!
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 13:58
INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Z tvýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej... Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy. Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku. Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot... co k nám dolejhalo... 5 metrů pod zem... Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím to chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188. Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím - a vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Tohle jsem mockrát v životě nezažil. Ženu ho proti slunci a proti času... Jedu jen kam chci. Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Jsem z toho všeho očarovanej - ale hlavně neskonale unešenej. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka... DVD... Sedím oproti ostatním autům výš, ovšem štafle nepotřebuju. Je to přesně ta vejška, která mi vyhovuje. Tak se vrátím, vystoupím a musím, prostě musím se na toho drzouna pořád dívat - takhle mi do oka nikdy ještě nic nepadlo. To je dokonalý auto pro vostrýho, fakt vostrýho hocha. Na nic si nehraje... a ty v něm si můžeš hrát na co chceš. Já se na hodinu ocitl v Terminátorovi I. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
Rozbalit vlákno
60
neregistrovaný "rasto"
12. 8. 2005 14:39
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
mam dve radosti naraz. prva je ta, ze si to dokazal a myslim, ze si napisal svoje pocity do detailov. a druha radost je ta, ze nastal cas odlozit "brejle" made in VW. a to si este neskusil FX45, ktory ma tych konikov 315. pekny den.
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 14:56
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Napsal jsem přesně to, co jsem prožil navenek i uvnitř... dokonalé auto. Jo... ten osmiválec je prej ještě dravější
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 14:39
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
...do-do-doplnujuca o-o-otazka.....Ty Ty si to Infinti fakt ja-jazdil? Lebo vy-vyzera ze a-ano. (To to ma za-zajakava zavist )
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 14:43
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
....btw. u nas na sidlisku casto parkuje jedno FX...v tej drzej oranzovej farbe. A vzdy to vyzera ako male Guggenheimovo muzem na ulici....normalne sa na to chodia pozerat ludia a opustaju pritom pracovny proces. Opakovane!
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:03
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Na pohled fakt úchvatný. Chce to tmavou barvu. A ta kola... 20 palců... tohle je dokonalej styl.
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 14:53
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Jo, dnes dopoledne. Úžasnej zážitek - jízda, tvary - dokonalost sama. Měl najeto 15tisíc. (Ale nebyl starej rok a půl, jak by dovodil ZelvaVTI). Jiná dimenze. Terminátor naživo
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 20:05
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Gratulujem!
12. 8. 2005 21:52
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
neregistrovaný "Jarda"
12. 8. 2005 14:42
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
krasne napsany!
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:00
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Díky.
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 14:47
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Ale vis, ze je to japonsky?
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:00
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Jo... jsem objektívní...
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 15:04
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Ja vim, ale rict ti to musim To bych se sebou nevydrzel, kdybych do tebe trochu nestouchnul
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:27
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 15:35
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Jen doufam, ze jsi to nevzal jako palmare A je ze jo to o poradny kus lepsi nez Touareg?
12. 8. 2005 18:08
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Nevím co je Touareg, tak nehodnotím
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 18:19
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
No konecne! Cesta byla trnita: Guru, Apostol, Etalon, kratke zastaveni u Touranu (brrrr), pak postupne procitani u Focusu, nepochopitelna odbocka pres Logan a konecne po Infinity nevis co je Touareg Jsem na tebe HRDY!!!!!!!!
12. 8. 2005 20:29
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Může za to Terminátor...
neregistrovaný "dmx"
13. 8. 2005 00:56
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
neverim vlastnym ociam.. asi som uz prepracovany
13. 8. 2005 08:57
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
neregistrovaný "ZZ"
12. 8. 2005 19:07
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
(na slova se nezmůžu)
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 15:20
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
FX je opravdu moc povedený auto, sic jsem v něm neseděl, ale viděl jsem jak v tý oranžový, ono se to tedy jmenuje Liquid Copper, tak v černý a je to palba.
neregistrovaný "GTI"
12. 8. 2005 15:29
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Jo, to je.
neregistrovaný "ZZ"
12. 8. 2005 15:49
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Pěkné, moc pěkné. Jak čtení, tak to auto. Neslyšel jsem zatím nikoho, kdo by řekl, že se mu nelíbí. Slint slint
12. 8. 2005 18:09
Re: INFINITI FX 35 - VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST
Jo, kára jak má bejt...
neregistrovaný "ZZ"
12. 8. 2005 20:58
Re: Infinitikováno
Tak jsem teď během jednoho průjezdu Prahou potkal 2 krasavce tohoto klanu. Jeden sněhově bílý, druhý tradičně oranžový...
12. 8. 2005 21:51
Re: Infinitikováno
Koukáš se správným směrem... balíš už kufr? hordy vzteklejch robotů?
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 18:41
Re: Infinitikováno
Výtečně sepsáno. Taky se mi moc líbí. Zatím jsem v něm jen seděl, ale svezení to musí být boží.
12. 8. 2005 19:16
Re: Infinitikováno
To jo... Prosím tě, jak si stojí v prodejích ve Státech?
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 19:26
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
No nejsnažší je k ilustraci použít data z července 2005(2004), která jsem tu nedávno publikoval. Trochu jsem to vyčistil jen na luxusní SUV této velikosti: Lexus RX330/400h: 9 065 (9 490) / Mercedes ML: 3 526 (2 492) / BMW X5: 3 341 (2 991) / Volvo XC90: 3 179 (3 098) / Cadillac SRX: 2 993 (2 644) / Infiniti FX: 2 733 (2 717) / Lincoln Aviator: 1 995 (2 124) / Range Rover Sport: 1 850 (0) / VW Touareg: 1 817 (2 762) / Range Rover: 1 509 (1 182) / Porsche Cayenne: 1 160 (1 393)
12. 8. 2005 19:39
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Je tam dobře usazenej.
neregistrovaný "Skyline"
13. 8. 2005 07:53
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Lonesi, to mi delas schvalne? Zapominas, ze sem chodim i ja Takze tvuj vycet bych doplnil o Acuru MDX, stejna data jsou 5499 (4769) a je tedy druha

K Infiniti: svezeni je bomba. Nemam SUV nijak moc rad a X5 V8 4.4 me zklamalo (v zatackach se naklani az to hezky neni), ale FX35 je SUV jen designem, "internals" jsou proste 350Z s jinou svetlou vyskou, takze i zvuk motoru pri plnem plynu je stejny
13. 8. 2005 08:56
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 8. 2005 11:18
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Sorry, to nebylo naschvál.
neregistrovaný "Feniks"
12. 8. 2005 20:15
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Infiniti se u nás oficiálně prodává nebo je to individuální dovoz?
Je nějaký link?
12. 8. 2005 20:27
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Individual. [odkaz] Dodávaj ho ale bez Terminátora
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 20:35
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Zatím jen indivindi. Například Impexta, Simix, Denker...
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:10
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Infinity se dá dovést pouze individuálně, ale obdobný model (trochu jiný desig, trochu více upravený motor) se v ČR prodává pod názvem Nissan Murano! viz [odkaz]
12. 8. 2005 21:24
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
To myslíš vážně, nebo si z náš děláš legraci... Pravda tedy je, že obdobný model je taky LADA NIVA. 4 x4, viď. Sice hodně málo, ale obdobný... Panebože...
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:32
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Fakt, zkoukni ty stránky. Je to evropská verze Infinity FX35. Má nižší výkon, ale zase je konstrukčně přizpůsobená vyšším evropským cestovních rychlostem..
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 21:49
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Murano není při vší úctě k němu evropské FX. Má určitě nižší standartní výbavu atd. A těm marketingovým řečem okolo rozdílu rychlostních limitů u nás a v USA....v USA bývá maximálka okolo 100km/h. V Evropě 130km/h. Znamená to snad, že evropská auta neumí jet nad 130km/h? Já jel v Německu autem pro americký trh 190 a bylo to OK.
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:59
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
To že má nižší standardní výbavu snad znamená, že se nejedná o stejné auto? Věř tomu, že povozek úpravami prošel!!! V Evropě je sice v některých zemích maximálka 130 km/h, ale často se nedodržuje a v Německu je rychlost neomezená! Veř tomu, že v Evropě se jezdí rychleji a navíc úplně jiným stylem (jo, jezdíme jako prasátka). Navíc nejde jen o maximálku, ale o rychlost průjezdu zatáčkami (nutno eliminovat naklánění při větším bočním přetížení). Vem auto pro americký trh někam na horskou silničku s pěknejma zatáčkama a uvidíš tu rotiku - jet rovně po dálnici není problém skoro s ničím .. Obecně platí, že auta pro americký trh jsou primárně zaměřeny na maximální pohodlý, v Evropě jsou velice důležité i jiné priority
12. 8. 2005 22:04
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Nemusíš chodit daleko - svez se s FX a pak posuď akcent.
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:15
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Akcent se může lišit (a určitě se lišit bude, což vyplývá ze zaměření na konkrétní trh), ale základ je stejný
12. 8. 2005 22:30
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Nepochopil jsi co píši - reaguji na to, že ty tvrdíš, že US auta jsou o pohlodlí a naše o tvrdé jízdě - tak ti píši vlez do FX a určitě tenhle názor změníš.
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:56
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Už sme se do toho do toho docela zamotali. Určitě se shodneme, že v obecné rovině jsou US auta více o pohodlý a evropská více o jízdních vlastnostech ve vyšších rychlostech a v zatáčkách, ne? U FX35 to tak nebude, což přiznávám, protože FX35 je vlastně (teďka to hodně přeženu, ale snad pochopíš co tím chci říci) překapotovanej Nissan 350Z (pro Lonese je to překapotovaný Infiniti G coupe). Tak že když má něco podvozek a motor podobnej jako je v 350Z, tak to o nečem vypovídá.. P.S. doufám, že se do mě Lones nepustí, že 350Z není stejný auto jako Infiniti G coupe. To už by mě fakt museli omývat
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 21:41
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
BTW: zkoukni sériovou výbavu, ať vidíš co můžes mít za cenu lépe vybaveného VW Passat Variant!!! Za 1.4 mega je to tvoje, pokud přežiješ předělání na N1, tak to můžeš mít za 1.2 mega..
12. 8. 2005 21:49
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Jsem Tome poměrně zorientován. Vím přesně, jak na mě dnes zapůsobil FX 35 a jak na mě působi Murano - napsal jsem tu před několika měsíci, že mi jeho přední maska připadá jako tvář herce Ference Futuristy s vypadlejma sudejma zubama... P.S. jo,jo, znám výbavu, to chválím.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 21:50
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Máš mail.
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:03
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Mě se taky Murano moc nelíbí, hlavně přední maska. Infiniti je mnohem víc sexy. To ale nic nemění na tom, že je to jedno a to samé auto. Je to zajímavá alternativa k individuálnímu dovozu Infinity. Je jenom škoda, že Infiniti ještě nepůsobí v Evropě oficiálně (to samé platí i pro Acuru)
12. 8. 2005 22:06
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
To je tak jednoatosamé auto jako Focus a Volvo V50. Podívej se dovnitř...
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:13
Re: Infiniti FX - konkurence v USA
Ach jo. Prostě vzali Infiniti FX35 určené pro americký trh a přepracovali ho pro trh evropský. A protože Infiniti v Evropě nepůsobí, prodává se pod značkou Nissanu (pozn: Infiniti je dcera Nissanu). Zkus porovnat vnější rozměry a tvar karoserie, opravdu se to tolik liší? To že má auto jinou základní výbavu a jinak udělanej interiér ještě neznamená, že je to jinej model Napadá mě jedna paraela, je to jako kdyby si porovnával Passat prodávaný v Evropě a ten co se prodává na čínském trhu (samozřejmě shodné modely). Asi by jsme na chinapassatu také našli dost rozdílů oproti evropské verzi (možná že tam jezdí na uhlí )
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 22:20
Re: MURANO
Nenene. V USA se prodává i Nissan Murano. Prostě vzali americký Murano a předělali ho na evropský. Ale těch změn nebylo víc než se jich musí provádět při opačný proceduře. Protože zaostalá evropská auta nemají nárazníky odolávající nárazům v 7 mílích za hodinu (v USA povinné) nýbrž tenčí nárazníky odolávající jen v 5 mph. Dále nemají neustále svítící poziční světla zvyšující bezpečnost jízdy (v USA opět povinné) etc etc. Jak vidíš svět není tak jednostranný.
12. 8. 2005 22:27
Re: MURANO
A hlavně je FX a Murano. Jedinej Tom na celém světě to má za jedno auto. Včetně karoserie. Slepeckej klub na druhou.
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:48
Re: MURANO
Pozor! Pokud se pamatuji, tak sem netvrdil, že by byl svět jednostranný. Jen sem upozorňoval na to, že styl jízdy v USA a v Evropě se dosti liší a tomu odpovídá i celkové nastavení auta. Ani bych se neodvážil tvrdit, že byly některé z aut (US nebo evropské) byly zaostalé - jsou prostě trošku jiné. Jsem přesvědčen, ře při "normální" se tyto rozdíly zas tolik neprojeví. US Infiniti a US Murano sou taky jeden a ten samý základ! viz
Infinity: Wheelbase 112.2, Overall length 189.1, Overall width 75.8, Overall height 65.9 (with roof rails); 65.0 (without roof rails)
Murano: Wheelbase 111.2, Overall length 187.6, Overall width 74.0, Overall height 66.5
Jak je vidět, rozměry jsou téměř identické, rozdíly jsou způsobeny pouze trochu odlišným designem a převisy. Podle mě z toho jasně vyplývá, že se jedná "v podstatě" o to samé auto. Tři důvody: 1) ty rozměry jsou až moc podobné 2) nedokážu si představit, že by Nissan v rámci koncernu vyvíjel dvě odlišná a přitom tolik podobná auta, zvlášť když chce uspět na vysocekompetitivním trhu jakej US trh bezpochyby je. Stálo by to zbytečně moc peněz. 3) jen tak mezi náma: když se koukneš na proporce a siluletu těhlech dvou aut, nepřipadají Ti stejné? Mě jo. P.S. máš pravdu v tom, že evropské Murano bude vycházet v US Murana (nicméně US Murano vychází z Infiniti)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 22:55
Re: MURANO
Infiniti FX není zaměřené na měkkou jízdu. Ne každé americké auto je měkké. Stejně jako ne každé evropské auto je tvrdé. V tom jsem spatřoval v tvých postojích jednostrannnost. S tou společnou platformou si nejsem jistý a v zásadě je mi to jedno. Nikdy jsem se o to s tebou nepřel.
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 22:58
Re: MURANO
viz odpověď to GTI: Už sme se do toho do toho docela zamotali. Určitě se shodneme, že v obecné rovině jsou US auta více o pohodlý a evropská více o jízdních vlastnostech ve vyšších rychlostech a v zatáčkách, ne? U FX35 to tak nebude, což přiznávám, protože FX35 je vlastně (teďka to hodně přeženu, ale snad pochopíš co tím chci říci) překapotovanej Nissan 350Z (pro Lonese je to překapotovaný Infiniti G coupe). Tak že když má něco podvozek a motor podobnej jako je v 350Z, tak to o nečem vypovídá.. P.S. doufám, že se do mě Lones nepustí, že 350Z není stejný auto jako Infiniti G coupe. To už by mě fakt museli omývat
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 8. 2005 08:24
Re: MURANO
S ohledem na to, aby tě nemuseli omývat budu jemný. Ale Infiniti G odpovídá jak ve verzi sedan tak kupé Nissanu Skyline. Nissan 350Z byť má určitě hodně techniky shodné, je zase trochu jiné auto. ps: Inifniti G35 Sportcoupé je designová bomba, stejně jako FX.
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 23:00
Re: MURANO
Já se taky nepřu, pokládám to za konstruktivní diskusy
neregistrovaný "Martin"
11. 1. 2006 18:24
Re: MURANO
[odkaz]

ZDE MÁŠ MRAKY FOTEK INFINITI FX35, FX45
Jdi na konkrétní odkaz auta a tam je u každého FOTOGALERIE
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 23:01
Murano vs FX
Na margo toho o com tu rozpravate (Tom a LSS). Neviem presne odhadnut ako "poziciu" hajite, ale chvilami sa mi zda, ze v zasade hovorite o tom istiom probleme, ibaze kazdy z ineho konca. Ja viem toto: Murano a FX su vysledkom spolocneho vyvojoveho projektu Nissanu USA (kedysi som vedel aj cislo). Auta maju identicku technicku bazu, ale odlisny design, vybavenie a nastvenie. Obe boli designovane v US design centre Nissanu v Californii. Obe vznikali subezne, ale u inych teamov. Obe auta patria do kategorie SAV, ale su urcene inej klientele (cenovo). Pri prizmureni oka sa da povedat, ze FX je luxusnou variaciou na mainstreamove Murano. Rozdiely su aj v nastaveni aut (akomkolvek) Zatial co pri vyvoji Murana mselo dojst k istym kompromisom, pretzoe sa od zaciatku pocitalo s tym ze auto bude nasadene aj na Jap. a EU trhu, FX je vyvinuty cisto podla US poziadaviek. Mimo Can-Am trhu sa nikde inde nevyvaza. (A poznamocka 4 Tom: ani ja naozaj nemam pocit, ze by sa tie auta na seba podobali v designe).
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2005 23:09
Re: Murano vs FX
Bravo, konečně to někdo porádně vysvětlil, ve všem s tebou souhlasim 4 ALL: s tím designem sem to myslel hodně v nadhledu - mají podobnou siluletu (ale jako argument nic moc)
13. 8. 2005 08:53
Re: Murano vs FX
Přečti si nahoře své příspěvky... ty se od Markových závěrů dost liší. Vydáváš svou myšlenku o ničem, za objev století. To je jako bychom u testu Porsche Cayenne od tebe pak četli, abychom se uklidnili, že je to vlastně jen obdobné auto jako Touareg... Jo tohle je možné také veřejně prezentovat... I když tyhle názory jsou nenapadnutelné, protože každé auto je obdobné auta jiného... Ten nadhled (hodně toho nadhledu) uplatňuj i na vnitřek FX... Na závěr pak dospěješ k závěru, že jsou to zásadně odlišná auta. P.S. Sedni do Murana, sedni do FX, a pak napiš, že jsou to obdobná auta... to už ale nenapíšeš. Zcela nesmyslná diskuze tady.
neregistrovaný "Micek"
13. 8. 2005 11:28
Re: Murano vs FX
jedinou věc, co jsem vypozoroval, a co potvrzuje i to, i když zcela subjektivně, že byly obě auta navrhnuty v Kalifornii je stejná barevná paleta..
neregistrovaný "Micek"
13. 8. 2005 11:34
Re: Murano vs FX
pardón, je to kravina co jsem napsal.. beru zpět
neregistrovaný "Tom"
14. 8. 2005 11:38
Off-topic: Špatná zpráva pro všechny příznivce evropských au
Už je to tady! Toyota právě zahájila útok na Evropu!!! Viz tisková zpráva: Toyota v Evropě zvýšila prodeje svých vozů o 3,6% na celkových 256 tisíc aut. V příštím roce by však ráda prodala přes milion nových vozů. ???!!! To mi přijde trochu přehnaně optimistické, ale na druhou stranu, Toyota své plany většinou naplní. Co vy na to? Zvládne to?
Rozbalit vlákno
0