Novinky
0
Lexus coby značka má nad evropskou konkurencí zajímavý náskok. Je totiž mnohem lépe vyprofilovaná k zákazníkovi. Když chci nejtišší a nejkomfortnější limuzínu (vyšší střední, střední, SUV) kam půjdu? Do showroomu Lexus. Co musím chtít abych šel k Mercedesu, či BMW (Audi není ta pravá konkurence)? Něco jako evropský design? Původ? Horší kvalitu jízdy??? Nevím, Lexus má pidihistorii, ale nabízí ve své kategorii více, než konkurence. Protože nedělá kompromisy a je příjemné pozorovat, že to ještě někdo dokáže. Lexus
0
ne ne kabriolety ne Lexus, jen Infinity
0
Nečekal jsem, že zrovna pan "spocené triko" bude na 100% sdílet můj názor na Lexus (no offense) Btw., to LS600h zní moooc zajímavě...
0
Ráno jsem tričko ždímal, tak mne hned napadly jiné myšlenky. Ale cestou do práce jsem potkal čtyři Thalie, a zas jsem jako použitý ručník.
0
chlape, chlape, ty si nepoučitelnej.. snad jedině jestli u optika nemaji brýle se speciálními skly, co eliminují ten tvar..
no, nevim jak je to s temy prodeji Lexusu v Japonsku Je to 14 dni, co jsem se z Japonska vratil. Pravda je takova, ze minimalne 20% Toyot (tech velkych (GS, LS) tam jezdi s logem Lexus.... tak mi to vysvetlete! Pravda, napr.v Nagoyi se prave minuly tyden otviral zcela novy showroom Lexusu.
V Japonsku uz jezdi nastupce Lexusu LS430 v zatim jen v podobe Toyoty. No, je to o poznani peknejsi auto, nez soucasna LS430, takze se amiici, ale i evropane maji na co tesit!
Na druhou stranu, Infinity jsem tam nevidel ani jedno. Jen Nissany.
V Japonsku uz jezdi nastupce Lexusu LS430 v zatim jen v podobe Toyoty. No, je to o poznani peknejsi auto, nez soucasna LS430, takze se amiici, ale i evropane maji na co tesit!
Na druhou stranu, Infinity jsem tam nevidel ani jedno. Jen Nissany.
...1.) Gratalujem k ceste do Japonska 2.) Tie Lexusy: v podste ide o standarne domace Aristo a Celsior. Ibaze kvoli vyssej prestizi ponukaju niektori dealeri predajnej siete T-UP rebranding na Lexus. 3.) novy LS si nemohol vidiet ako Toyotu, pretoze uz ako Toyota nebude existovat. To by si musel vidiet nastupcu Celsiora - a ten uz nie je. Rovnako ako zmizol z ponuky Aristo, alebo Soarer. Lexus tym vstupom na domaci trh uz nebude ponukat ekvivalentne Toyoty. To co si videl je pravdepodobne jeden z novych modelov radu Crown. 3.) Infiniti tam vidiet nejde, pretoze oba predajne kanaly Nissanu (Blue-line aj Red-line) su velmi silne "dusene" vyrobcom a maju zakazane akekolvek upravy neschvalene priamo automobilkou. Nissan si velmi dorazne strazi marketing....
Z tvyho prispevku jsem trochu zmatenej, tak to upresnim: minuly model GS byla Toyota Aristo. Aristo vsak bylo nahrazeno modelem Mark X a soucasne GS je tedy zalozeno na tomto modelu. Soucasne SC je japonsky Soarer, ktery je v nabidce porad (viz ten link na line up Toyoty, psal jsem ho Tomovi). Souhlasim s tim, ze nastupce Celsioru neni, soucasny Celsior je jeste porad soucasne LS. Stejne souhlasim i s tim, ze pravdepodobne slo o Crown, konkretne model Crown Majesta, ktery je Celsioru trochu podobny a predstaveny byly relativne nedavno.
Ja tu stranku Toyota JP poznam uz cca od 1996 ...pokial si pamatam Mark X je nastupcom starsieho Mark II (na tej istej bazi ako stary Mark II stoji este vzhladovo odlisny Mark II Blit). Cim ale nevyvraciam, ze v ponuke domacej Toyoty mohol novy Mark X ciastocne zaujat rolu povodneho Arista. (To Aristo som spominal samozrejme ako minulu gen. - kvoli tomu rebrandingu). Soarer: poriadne si prejdi tu ponuku. Soarer tam uz nie je! Asi dva mesiace (Co je len logicke: ak to mozes kupit ako Lexus SC, nema vyznam to ponukat dalej ako Toyotu).
Zdar lidi, co říkáte tomuhle: nový Lexus LS460 přijde v roce 2006, v roce 2007 bude na trhu tenhle miláček: LS600h - motor V8 4.6 litru + vysokovýkonný elektromotor, výkon 500 koní, převodovka s plynule měnitelným převodem, cena od 75,000 doláčů. Podle zdroje to být konkurence pro MB S600, BMW 760i, Maserati Quattroporte a Jaguar Super V8.. Mě se teda moc moc moc líbí viz [odkaz]
Jojo, jen škoda, že to víko kufru vypadá jako z E60 A taky škoda té nemúměrně veliké přední masky. Jo a taky toho, že ty přední světlomety jako by z oka vypdali RX8-ce. Ty spojlery se snad taky nedostanou do sériové výroby, LS má být o Luxusu, ne o okázalosti a sportovních ambicích. Ale když tyhle věci odečteme, tak tady mám krásný exemplář Lexusu GS300... Myslím si, že je to obzvláště nepovedená fotomontáž. Jen pro úplnost dodám, že Tibby je téměř fanatickým zástancem automobilky Lexus...
Me se to libi Ale na strankach Toyoty jsem nic, co by vypadalo jako "puvodni" verze nenasel, na fotomontaz bych ale uplne nesazel. Uvidime. Kazdopadne bych nesouhlasil s tim, ze Lexus neni o sportu - co treba Toyota Mark X Wald? Neni to nadhera? A pritom jde o nove GS300. Mimochodem, kdyz jsem poprve na karlovarskym festaku videl nazivo novou GS430 v cerne na takovych zvlastnich elektronech, malem jsem jim tam vyslintal druhou ricku (kolem Puppu tece Tepla). A jako "fanatickeho zastance" se te zeptam - co rikas na nove IS? Ptam se, protoze ackoliv to povazuju za krasny auto, "rolexky" v interieru mi trochu chybi...
Já sice nejsem "fanatickej" zastánce, ale na Lexusu taky docea ulítávám Nový IS se mi líbí nejvíc ze všech současných Lexusů (i když se zatím neprodává), novej GS je taky fantastickej. Měl sem to potěšení vidět na Václaváku černej GS430 (možná stejnej jako ty) a fakt sem se od něj nemohl odtrnout, pořád sem ho obcházel a očumoval. Kdyby mě viděl majitel, tak by asi byl trošku nervózní Měl bych na Tebe malej dotaz - několikrát sem se pokoušel zkouknout, jaký auta nabízí Toyota v Japonsku, ale vždycky sem narazil jen na japonský stránky (to se fakt nedá), tak že sem z toho moc neměl. Němel bys nějakej link, kde by stačilo klikat na odkazy a zobrazovali by se jednotlivé modely?
No vida Bohuzel, Toyota zadny stranky v angline nema, ale myslim, ze i tak te potesim - kompletni line up je tady: [odkaz] (vsechen ten rozsypany caj jsou linky, kdyz na ne najedes, dole v rohu se objevi, kam to vede a vetsina lokaci je popsana jako jmeno aut, takze neni potreba na vsechno klikat, abys zjistil, co se pod tim skryva). BTW ten Mark X Wald je tady: [odkaz]
Fotomontáž to podle mě není, ale ruku do ohně za to nedám. Jsem přesvečenej, že předek i zadek budou v sérii trošku odlišný. Obzvláště ten přední spojler by se měl změnit.. LS má být o Luxusu, ne o okázalosti a sportovních ambicích - tohle platilo dříve, teďka to už tolik platit nebude - viz nový designový směr Lexusu (nové GSko a ISko). Myslím si, že Lexus bude mít i trochu sportovní ambice něco jako BMW
Jinak ten LS600h bude fantastickej hlavně po technický stránce, výkon jak V12, spotřeba V6, tak to bych si nechal líbit. Jak se díváš na hybridní motory od Lexusu, jseš pro nebo proti a raději bys viděl pořádný V12?
Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Z tvýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej... Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy. Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku. Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot... co k nám dolejhalo... 5 metrů pod zem... Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím to chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188. Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím - a vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Tohle jsem mockrát v životě nezažil. Ženu ho proti slunci a proti času... Jedu jen kam chci. Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Jsem z toho všeho očarovanej - ale hlavně neskonale unešenej. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka... DVD... Sedím oproti ostatním autům výš, ovšem štafle nepotřebuju. Je to přesně ta vejška, která mi vyhovuje. Tak se vrátím, vystoupím a musím, prostě musím se na toho drzouna pořád dívat - takhle mi do oka nikdy ještě nic nepadlo. To je dokonalý auto pro vostrýho, fakt vostrýho hocha. Na nic si nehraje... a ty v něm si můžeš hrát na co chceš. Já se na hodinu ocitl v Terminátorovi I. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
mam dve radosti naraz. prva je ta, ze si to dokazal a myslim, ze si napisal svoje pocity do detailov. a druha radost je ta, ze nastal cas odlozit "brejle" made in VW. a to si este neskusil FX45, ktory ma tych konikov 315. pekny den.
...do-do-doplnujuca 😲-otazka.....Ty Ty si to Infinti fakt ja-jazdil? Lebo vy-vyzera ze a-ano. (To to ma za-zajakava zavist )
....btw. u nas na sidlisku casto parkuje jedno FX...v tej drzej oranzovej farbe. A vzdy to vyzera ako male Guggenheimovo muzem na ulici....normalne sa na to chodia pozerat ludia a opustaju pritom pracovny proces. Opakovane!
Ale vis, ze je to japonsky?
Jo... jsem objektívní...
Ja vim, ale rict ti to musim To bych se sebou nevydrzel, kdybych do tebe trochu nestouchnul
Jen doufam, ze jsi to nevzal jako palmare A je ze jo to o poradny kus lepsi nez Touareg?
Nevím co je Touareg, tak nehodnotím
No konecne! Cesta byla trnita: Guru, Apostol, Etalon, kratke zastaveni u Touranu (brrrr), pak postupne procitani u Focusu, nepochopitelna odbocka pres Logan a konecne po Infinity nevis co je Touareg Jsem na tebe HRDY!!!!!!!!
FX je opravdu moc povedený auto, sic jsem v něm neseděl, ale viděl jsem jak v tý oranžový, ono se to tedy jmenuje Liquid Copper, tak v černý a je to palba.
Pěkné, moc pěkné. Jak čtení, tak to auto. Neslyšel jsem zatím nikoho, kdo by řekl, že se mu nelíbí. Slint slint
Výtečně sepsáno. Taky se mi moc líbí. Zatím jsem v něm jen seděl, ale svezení to musí být boží.
To jo... Prosím tě, jak si stojí v prodejích ve Státech?
No nejsnažší je k ilustraci použít data z července 2005(2004), která jsem tu nedávno publikoval. Trochu jsem to vyčistil jen na luxusní SUV této velikosti: Lexus RX330/400h: 9 065 (9 490) / Mercedes ML: 3 526 (2 492) / BMW X5: 3 341 (2 991) / Volvo XC90: 3 179 (3 09😄 / Cadillac SRX: 2 993 (2 644) / Infiniti FX: 2 733 (2 717) / Lincoln Aviator: 1 995 (2 124) / Range Rover Sport: 1 850 (0) / VW Touareg: 1 817 (2 762) / Range Rover: 1 509 (1 182) / Porsche Cayenne: 1 160 (1 393)
Lonesi, to mi delas schvalne? Zapominas, ze sem chodim i ja Takze tvuj vycet bych doplnil o Acuru M😱, stejna data jsou 5499 (4769) a je tedy druha
K Infiniti: svezeni je bomba. Nemam SUV nijak moc rad a X5 V8 4.4 me zklamalo (v zatackach se naklani az to hezky neni), ale FX35 je SUV jen designem, "internals" jsou proste 350Z s jinou svetlou vyskou, takze i zvuk motoru pri plnem plynu je stejny
K Infiniti: svezeni je bomba. Nemam SUV nijak moc rad a X5 V8 4.4 me zklamalo (v zatackach se naklani az to hezky neni), ale FX35 je SUV jen designem, "internals" jsou proste 350Z s jinou svetlou vyskou, takze i zvuk motoru pri plnem plynu je stejny
Infiniti se u nás oficiálně prodává nebo je to individuální dovoz?
Je nějaký link?
Je nějaký link?
Infinity se dá dovést pouze individuálně, ale obdobný model (trochu jiný desig, trochu více upravený motor) se v ČR prodává pod názvem Nissan Murano! viz [odkaz]
To myslíš vážně, nebo si z náš děláš legraci... Pravda tedy je, že obdobný model je taky LADA NIVA. 4 x4, viď. Sice hodně málo, ale obdobný... Panebože...
Fakt, zkoukni ty stránky. Je to evropská verze Infinity FX35. Má nižší výkon, ale zase je konstrukčně přizpůsobená vyšším evropským cestovních rychlostem..
Murano není při vší úctě k němu evropské FX. Má určitě nižší standartní výbavu atd. A těm marketingovým řečem okolo rozdílu rychlostních limitů u nás a v USA....v USA bývá maximálka okolo 100km/h. V Evropě 130km/h. Znamená to snad, že evropská auta neumí jet nad 130km/h? Já jel v Německu autem pro americký trh 190 a bylo to OK.
To že má nižší standardní výbavu snad znamená, že se nejedná o stejné auto? Věř tomu, že povozek úpravami prošel!!! V Evropě je sice v některých zemích maximálka 130 km/h, ale často se nedodržuje a v Německu je rychlost neomezená! Veř tomu, že v Evropě se jezdí rychleji a navíc úplně jiným stylem (jo, jezdíme jako prasátka). Navíc nejde jen o maximálku, ale o rychlost průjezdu zatáčkami (nutno eliminovat naklánění při větším bočním přetížení). Vem auto pro americký trh někam na horskou silničku s pěknejma zatáčkama a uvidíš tu rotiku - jet rovně po dálnici není problém skoro s ničím .. Obecně platí, že auta pro americký trh jsou primárně zaměřeny na maximální pohodlý, v Evropě jsou velice důležité i jiné priority
Nemusíš chodit daleko - svez se s FX a pak posuď akcent.
Akcent se může lišit (a určitě se lišit bude, což vyplývá ze zaměření na konkrétní trh), ale základ je stejný
Nepochopil jsi co píši - reaguji na to, že ty tvrdíš, že US auta jsou o pohlodlí a naše o tvrdé jízdě - tak ti píši vlez do FX a určitě tenhle názor změníš.
Už sme se do toho do toho docela zamotali. Určitě se shodneme, že v obecné rovině jsou US auta více o pohodlý a evropská více o jízdních vlastnostech ve vyšších rychlostech a v zatáčkách, ne? U FX35 to tak nebude, což přiznávám, protože FX35 je vlastně (teďka to hodně přeženu, ale snad pochopíš co tím chci říci) překapotovanej Nissan 350Z (pro Lonese je to překapotovaný Infiniti G coupe). Tak že když má něco podvozek a motor podobnej jako je v 350Z, tak to o nečem vypovídá.. P.S. doufám, že se do mě Lones nepustí, že 350Z není stejný auto jako Infiniti G coupe. To už by mě fakt museli omývat
BTW: zkoukni sériovou výbavu, ať vidíš co můžes mít za cenu lépe vybaveného VW Passat Variant!!! Za 1.4 mega je to tvoje, pokud přežiješ předělání na N1, tak to můžeš mít za 1.2 mega..
Jsem Tome poměrně zorientován. Vím přesně, jak na mě dnes zapůsobil FX 35 a jak na mě působi Murano - napsal jsem tu před několika měsíci, že mi jeho přední maska připadá jako tvář herce Ference Futuristy s vypadlejma sudejma zubama... P.S. jo,jo, znám výbavu, to chválím.
Mě se taky Murano moc nelíbí, hlavně přední maska. Infiniti je mnohem víc sexy. To ale nic nemění na tom, že je to jedno a to samé auto. Je to zajímavá alternativa k individuálnímu dovozu Infinity. Je jenom škoda, že Infiniti ještě nepůsobí v Evropě oficiálně (to samé platí i pro Acuru)
To je tak jednoatosamé auto jako Focus a Volvo V50. Podívej se dovnitř...
Ach jo. Prostě vzali Infiniti FX35 určené pro americký trh a přepracovali ho pro trh evropský. A protože Infiniti v Evropě nepůsobí, prodává se pod značkou Nissanu (pozn: Infiniti je dcera Nissanu). Zkus porovnat vnější rozměry a tvar karoserie, opravdu se to tolik liší? To že má auto jinou základní výbavu a jinak udělanej interiér ještě neznamená, že je to jinej model Napadá mě jedna paraela, je to jako kdyby si porovnával Passat prodávaný v Evropě a ten co se prodává na čínském trhu (samozřejmě shodné modely). Asi by jsme na chinapassatu také našli dost rozdílů oproti evropské verzi (možná že tam jezdí na uhlí )
Nenene. V USA se prodává i Nissan Murano. Prostě vzali americký Murano a předělali ho na evropský. Ale těch změn nebylo víc než se jich musí provádět při opačný proceduře. Protože zaostalá evropská auta nemají nárazníky odolávající nárazům v 7 mílích za hodinu (v USA povinné) nýbrž tenčí nárazníky odolávající jen v 5 mph. Dále nemají neustále svítící poziční světla zvyšující bezpečnost jízdy (v USA opět povinné) etc etc. Jak vidíš svět není tak jednostranný.
A hlavně je FX a Murano. Jedinej Tom na celém světě to má za jedno auto. Včetně karoserie. Slepeckej klub na druhou.
Pozor! Pokud se pamatuji, tak sem netvrdil, že by byl svět jednostranný. Jen sem upozorňoval na to, že styl jízdy v USA a v Evropě se dosti liší a tomu odpovídá i celkové nastavení auta. Ani bych se neodvážil tvrdit, že byly některé z aut (US nebo evropské) byly zaostalé - jsou prostě trošku jiné. Jsem přesvědčen, ře při "normální" se tyto rozdíly zas tolik neprojeví. US Infiniti a US Murano sou taky jeden a ten samý základ! viz
Infinity: Wheelbase 112.2, Overall length 189.1, Overall width 75.8, Overall height 65.9 (with roof rails); 65.0 (without roof rails)
Murano: Wheelbase 111.2, Overall length 187.6, Overall width 74.0, Overall height 66.5
Jak je vidět, rozměry jsou téměř identické, rozdíly jsou způsobeny pouze trochu odlišným designem a převisy. Podle mě z toho jasně vyplývá, že se jedná "v podstatě" o to samé auto. Tři důvody: 1) ty rozměry jsou až moc podobné 2) nedokážu si představit, že by Nissan v rámci koncernu vyvíjel dvě odlišná a přitom tolik podobná auta, zvlášť když chce uspět na vysocekompetitivním trhu jakej US trh bezpochyby je. Stálo by to zbytečně moc peněz. 3) jen tak mezi náma: když se koukneš na proporce a siluletu těhlech dvou aut, nepřipadají Ti stejné? Mě jo. P.S. máš pravdu v tom, že evropské Murano bude vycházet v US Murana (nicméně US Murano vychází z Infiniti)
Infinity: Wheelbase 112.2, Overall length 189.1, Overall width 75.8, Overall height 65.9 (with roof rails); 65.0 (without roof rails)
Murano: Wheelbase 111.2, Overall length 187.6, Overall width 74.0, Overall height 66.5
Jak je vidět, rozměry jsou téměř identické, rozdíly jsou způsobeny pouze trochu odlišným designem a převisy. Podle mě z toho jasně vyplývá, že se jedná "v podstatě" o to samé auto. Tři důvody: 1) ty rozměry jsou až moc podobné 2) nedokážu si představit, že by Nissan v rámci koncernu vyvíjel dvě odlišná a přitom tolik podobná auta, zvlášť když chce uspět na vysocekompetitivním trhu jakej US trh bezpochyby je. Stálo by to zbytečně moc peněz. 3) jen tak mezi náma: když se koukneš na proporce a siluletu těhlech dvou aut, nepřipadají Ti stejné? Mě jo. P.S. máš pravdu v tom, že evropské Murano bude vycházet v US Murana (nicméně US Murano vychází z Infiniti)
Infiniti FX není zaměřené na měkkou jízdu. Ne každé americké auto je měkké. Stejně jako ne každé evropské auto je tvrdé. V tom jsem spatřoval v tvých postojích jednostrannnost. S tou společnou platformou si nejsem jistý a v zásadě je mi to jedno. Nikdy jsem se o to s tebou nepřel.
viz odpověď to GTI: Už sme se do toho do toho docela zamotali. Určitě se shodneme, že v obecné rovině jsou US auta více o pohodlý a evropská více o jízdních vlastnostech ve vyšších rychlostech a v zatáčkách, ne? U FX35 to tak nebude, což přiznávám, protože FX35 je vlastně (teďka to hodně přeženu, ale snad pochopíš co tím chci říci) překapotovanej Nissan 350Z (pro Lonese je to překapotovaný Infiniti G coupe). Tak že když má něco podvozek a motor podobnej jako je v 350Z, tak to o nečem vypovídá.. P.S. doufám, že se do mě Lones nepustí, že 350Z není stejný auto jako Infiniti G coupe. To už by mě fakt museli omývat
Na margo toho o com tu rozpravate (Tom a LSS). Neviem presne odhadnut ako "poziciu" hajite, ale chvilami sa mi zda, ze v zasade hovorite o tom istiom probleme, ibaze kazdy z ineho konca. Ja viem toto: Murano a FX su vysledkom spolocneho vyvojoveho projektu Nissanu USA (kedysi som vedel aj cislo). Auta maju identicku technicku bazu, ale odlisny design, vybavenie a nastvenie. Obe boli designovane v US design centre Nissanu v Californii. Obe vznikali subezne, ale u inych teamov. Obe auta patria do kategorie SAV, ale su urcene inej klientele (cenovo). Pri prizmureni oka sa da povedat, ze FX je luxusnou variaciou na mainstreamove Murano. Rozdiely su aj v nastaveni aut (akomkolvek) Zatial co pri vyvoji Murana mselo dojst k istym kompromisom, pretzoe sa od zaciatku pocitalo s tym ze auto bude nasadene aj na Jap. a EU trhu, FX je vyvinuty cisto podla US poziadaviek. Mimo Can-Am trhu sa nikde inde nevyvaza. (A poznamocka 4 Tom: ani ja naozaj nemam pocit, ze by sa tie auta na seba podobali v designe).
Bravo, konečně to někdo porádně vysvětlil, ve všem s tebou souhlasim 4 ALL: s tím designem sem to myslel hodně v nadhledu - mají podobnou siluletu (ale jako argument nic moc)
Přečti si nahoře své příspěvky... ty se od Markových závěrů dost liší. Vydáváš svou myšlenku o ničem, za objev století. To je jako bychom u testu Porsche Cayenne od tebe pak četli, abychom se uklidnili, že je to vlastně jen obdobné auto jako Touareg... Jo tohle je možné také veřejně prezentovat... I když tyhle názory jsou nenapadnutelné, protože každé auto je obdobné auta jiného... Ten nadhled (hodně toho nadhledu) uplatňuj i na vnitřek FX... Na závěr pak dospěješ k závěru, že jsou to zásadně odlišná auta. P.S. Sedni do Murana, sedni do FX, a pak napiš, že jsou to obdobná auta... to už ale nenapíšeš. Zcela nesmyslná diskuze tady.
Už je to tady! Toyota právě zahájila útok na Evropu!!! Viz tisková zpráva: Toyota v Evropě zvýšila prodeje svých vozů o 3,6% na celkových 256 tisíc aut. V příštím roce by však ráda prodala přes milion nových vozů. ???!!! To mi přijde trochu přehnaně optimistické, ale na druhou stranu, Toyota své plany většinou naplní. Co vy na to? Zvládne to?