Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon: První jízdní dojmy

Podobnost Leona s Alteou a Toledem zvýrazňuje dokonce i netradiční uspořádání bočních oken s malým předním trojúhelníkem, ale vězte, že na karosérii je méně shodných dílů než byste na první pohled odhadovali. Naše první silniční setkání tváří v tvář...
Zpět na článek
8. 8. 2005 08:16
neregistrovaný "eSTe"
8. 8. 2005 08:45
neregistrovaný "plautus"
8. 8. 2005 12:26
neregistrovaný "Cjoctavian"
9. 8. 2005 10:05
neregistrovaný "maxim"
8. 8. 2005 08:18
neregistrovaný "nnwm"
8. 8. 2005 08:33
neregistrovaný "wolff"
8. 8. 2005 09:26
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2005 09:37
neregistrovaný "deejaymax"
8. 8. 2005 09:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 09:53
neregistrovaný "XT"
8. 8. 2005 11:14
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 09:47
neregistrovaný "mišo"
8. 8. 2005 09:52
neregistrovaný "Bobo"
8. 8. 2005 10:04
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 10:15
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 10:35
neregistrovaný "Viper"
8. 8. 2005 10:40
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 14:07
neregistrovaný "Viper"
8. 8. 2005 14:12
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 10:50
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:01
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:15
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:09
neregistrovaný "eSTe"
8. 8. 2005 15:34
neregistrovaný "plautus"
8. 8. 2005 10:06
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:54
neregistrovaný "Turbo"
8. 8. 2005 10:27
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 10:38
neregistrovaný "Viper"
8. 8. 2005 11:00
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:08
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:13
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:14
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 11:13
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 11:39
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 12:56
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 13:12
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 14:19
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 14:34
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 14:37
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 14:51
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 15:00
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 15:20
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:24
neregistrovaný "Umierneny"
8. 8. 2005 14:21
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:06
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 10:52
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:01
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 11:10
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 12:07
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:21
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:22
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:54
neregistrovaný "Umierneny"
8. 8. 2005 12:32
neregistrovaný "Rastaman"
8. 8. 2005 10:58
neregistrovaný "Karel"
8. 8. 2005 11:03
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:24
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:33
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:25
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:29
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:31
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:31
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:32
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:49
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 10:33
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 10:56
neregistrovaný "Karel"
8. 8. 2005 11:12
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:24
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 12:26
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:44
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 16:15
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 16:17
neregistrovaný "Tibby"
9. 8. 2005 15:07
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:11
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:38
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 19:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 11:20
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:29
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:31
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:34
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:46
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:51
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:53
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:49
neregistrovaný "Turbo"
8. 8. 2005 11:56
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:04
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 12:11
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:00
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:52
neregistrovaný "Guest"
8. 8. 2005 13:58
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 14:06
neregistrovaný "Guest"
8. 8. 2005 14:56
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:06
neregistrovaný "Bru"
8. 8. 2005 12:03
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:12
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:16
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:20
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:50
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 12:54
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:59
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:01
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:06
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:11
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:16
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:21
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:34
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:35
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:41
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:54
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 14:00
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 14:10
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:12
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:30
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:34
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:37
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 14:09
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:10
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:58
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:02
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:35
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:38
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:57
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:27
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:19
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:28
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:31
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:57
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:00
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:03
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:06
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:13
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:00
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:01
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:50
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 14:10
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2005 15:49
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 19:58
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2005 15:45
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 16:09
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 16:54
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 16:59
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 17:03
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 17:09
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 17:12
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 17:15
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 17:29
neregistrovaný "tommz"
8. 8. 2005 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 11:52
neregistrovaný "Baodai"
9. 8. 2005 12:08
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 12:29
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 12:38
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:14
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:17
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:36
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:42
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:49
neregistrovaný "Broucek"
9. 8. 2005 17:48
neregistrovaný "jarod"
9. 8. 2005 17:51
neregistrovaný "jarod"
13. 8. 2005 13:39
neregistrovaný "don Pedro"
13. 8. 2005 14:44
neregistrovaný "radio"
13. 8. 2005 15:04
neregistrovaný "radio"
13. 8. 2005 15:19
neregistrovaný "radio"
27. 4. 2007 03:43
anonym
neregistrovaný "eSTe"
8. 8. 2005 08:16
ach jo
Ach ta pristrojovka... Auto ktore sa v vonka smeje a z vnutra place...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "plautus"
8. 8. 2005 08:45
Re: ach jo
tak, tak, zvonku má čo povedať, ale tá prístrojová doska, o tej sa ani nedá povedať, že je "športovo sparťanská"...lebo to je výplod nejakého človeka bez kúska fantázie...kde je aspoň troška športového šmrncu, ktorý by nadväzoval na vonkajšie tvary, to tam mohli dať radšej fošňu, aj tá by tam lepšie vyzerala...sedadlá vyzerajú byť vcelku dobré, s dobrým bočným vedením, ale fakt tá prístrojová doska by ma od tohto auta jednoznačne odradila
neregistrovaný "Cjoctavian"
8. 8. 2005 12:26
Re: ach jo
to je k placu... Ked to porovnam s novou Octi,tam to designeri urobili skutocne poriadne
neregistrovaný "maxim"
9. 8. 2005 10:05
Re: ach jo
Jojo, je to děs, ani když to překryjou něčím stříbrným v nějaké dražší verzi, nebude to lepší. Ale mě se nelíbí ani zvenčí, je to takové prvoplánové, vypadá to dobře v katalogu, ale tady na těch fotkách moc ne. Jěště když na ty kulatý tvary šoupnout nějaké 14´ctky bude Seat zase tak jak ho znám z českých ulic. Ani nevím proč kupovat Seat, když je tady škodivka, vw a audi a pověst španělských dělníků moc dobrá není.
neregistrovaný "nnwm"
8. 8. 2005 08:18
seat
U mna uz viac nemusim z vonku pekne auto z vnutra velmi priemerne az podpriemerne hlavne ta palubovka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
8. 8. 2005 08:33
bez titulku
Když vidím ten vnitřek, tak už fakt přemýšlím o tom, jestli ti Němci jsou opravdu normální...Tohle už je vrchol. No hlavně, že to nebude vrzat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2005 09:26
z LEONA nebude LION
..jsem takovej rozpacitej u vsech soucasnych modelu Seat..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "deejaymax"
8. 8. 2005 09:37
bez titulku
a ešte sa mi nejak nepozdavaju ostrekovače prednych svetiel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 09:37
Zákon filmových pokračování
A tohle je už třetí díl. Třetí Toleontea. Tvůrčí krize. Následuje už jen poslední krok u příští generace: vyzýváme občany, aby posílali do designérského oddělení Seat skicy svých návrhů designu. Vítěz bude odměněn jedním vozem příští generace zdarma. Své jméno a adresu uvidí během vysílání běžet u spodního okraje obrazovky. Zrodil se "Seat Zlatá Mříž" (kdybych uměl španělsky, přeložím to ).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "XT"
8. 8. 2005 09:53
Re: Zákon filmových pokračování
Náhodou je to pěkné, ale ten středovej panel je děs. Pokaď bude za příplatek ta palubovka v kůži(někde to tu bylo dříve na fotkách), tak to už je jiné kafe- to už se dá přežít(peněženka však ne
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:14
Re: Zákon filmových pokračování
ne, ne. Seat se Lonesovi nezavděčí, příliš malé auto na Route 66. nemá bubnový brzdy ani velkoobjemový motor V8
neregistrovaný "mišo"
8. 8. 2005 09:47
no ja neviem...
ja ked som videl tu fotku pri titulke som myslel, ze je to altea...vsetky tri modely seatu (altea, toledo, leon) mi pripadaju uplne rovnake...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bobo"
8. 8. 2005 09:52
Re: no ja neviem...
Nemyslím, že by to byla pouze výsada seatu...
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 10:04
NA NIC NEČEKEJ
Jo, letí kolem tebe maximum, co ze sebe dokáže vykřesat de Silva... A je toho stále dost. Leon má sice lehkej předkus, ale pořád je to v normě... 147 pozdravů zezadu je milých, je vidět, že geniální tvůrce můžeš počítat jen na prstech jedný ruky... a tady tedy logicky sedí každá křivka, každej lom. Tady pitváme uměleckej skvost, ne machu vypočítavejch tvůrců. Stvořit takovéhle auto - na to nemáš. Na to má jen on... a pár dalších. Tohle je evropská potence. Tohle sedí na silnici, tohle není žádnej přiteplalej tanečník při výskoku v Labutím jezeře. Leon je tvrdej. Je uvnitř jinej a svůj - esteticky bezchybně komponovaná přístrojovka, včetně drze tvarovanejch výdechů klimačky - každej jinej, dohromady harmonie - žasnu nad tverováním středového panelu - tvar, který si budeš večer kreslit až Leona necháš odpočinout. Leon si hlavně na nic nehraje a pohlédneš-li mu hluboce do očí, musí to s tebou trhnout. Tak na nic nečekej, tohle je supertvar doby, tohle je tep tvého srdce... pokud se teda umíš podívat. Ti šilhaví, ti ať šilhaj... víme kam. P.S. Jasnej koník... vlastně lev s evropským rodokmenem. Absolutně jistej na silnici. To podepisuju.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 10:15
Re: NEČEKEJ A NASAĎ SI BRÝLE!
To myslíš vážně, nebo máš ještě kocovinu? Nebo že by náběh na šedý zákal a tak tedy nemůžeš vidět tu "krásu, která se musí vidět"? Hochu, ty dokážeš napsat ódu i na tu největší nudu, impotenci a úsporná opatření. Všechno se dá schovat za "nevidění", "skrytou krásu", "estetickou bezchybnost" a další SUBJEKTIVNÍ plky. Tady nemusíš prodávat a snažit se "omlouvat" ten propad. Já (my) nejsme kupci VW...
neregistrovaný "Viper"
8. 8. 2005 10:35
Re: NEČEKEJ A NASAĎ SI BRÝLE!
Je pravda ze GTI se dokaze nadchnout takrka pro cokoli, ale v tomhle takovou pravdu nemas. Pravda je, ze Silva a Seat prisli na skoro dokonalej tvar, ale trvalo jim, nez ho dobrousili... Nejdriv s nim prisli u Altea, ktera se zdala dokonala, ale chteli to jeste zlepsit. Vysel z toho hybrid Toledo takze nasledoval dalsi pokus a jsme u Leona - dokonalost. Sila, vasen, nadseni, zkratka po dlouhe a dlouhe jedno auto co naplnuje slogan From Liebe zum Automobil.... Tleskam Leone
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 10:40
Re: Open your eyes!
Samozřejmě, že pravdu mám. Je to moje pravda, stejně jako ty máš tu svou. A nezbývá mi než s tebou částečně souhlasit: "Vysel z toho hybrid Toledo takze nasledoval dalsi pokus a jsme u Leona" Teď bych však použil: megahybrid! Od zkoušení tvarů jsou studie a reakce veřejnosti na ně a ne na ostrých modelech. Otevři oči, synku!
neregistrovaný "Viper"
8. 8. 2005 14:07
Re: Open your eyes!
Myslim ze vidim dobre, dedo....
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 14:12
Re: Open your eyes!
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 10:50
Re: Open your eyes!
Hezky ses poránu rozjel. Škoda, že ne v Leonovi. Ty "plky" ti nebaštím a tvou představu o pravdě vysvětluj Husovi, ne mně. Pravda v estetice nemá místo. Není tvoje pravda a moje pravda. Je krása. A teď přichází tvůj čas (vlastně nečas) - ty bohorovně své oko přirovnáváš k oku Silvovu. V tom je to pochybení. Když opěvuješ, nemusíš dávat pozitívní příklad - neboť tu krásu vnímáš. Když ovšem ztrháváš, pak logicky očekávám, že doplníš, že to a to auto dáváš za příklad toho "krásna". ZZ, věř, že já nic tady neprodávám a pokud píši oslavu, pak jen proto, že tak na mně Leon působí. Dej mi příklad v nižší stření, který je pro tebe tím správným "koníkem". Pak máš cenu, plivat kolem sebe, bez toho, abys to uklidil, to je tak jednoduché...
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:01
Re: Open your eyes!
nazdar GTI a dobrý dopoledne, sice krtek mi ještě do oken nevyril VW, ale musím říct, jak už jsem psal níže, že současný Seaty se povedly, i když jsou tak trochu na jedno kopyto, a dokonce bych řek, že Altea je z nich nejhezčí a to zejména pro ten zadek, kde konečně někoho napadlo nedělat světla přes půl auta a zvolit jen nutný minimum. co se týká "uměleckýho skvostu", zvlášť tedy v podobě Leona, tak tady bych byl schovívavější, myslím, že právě ten zadek se světlama ala Alfa mohl být originálnější..
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:15
Re: Open your eyes!
OK, slovíčkaření o "pravdě" a "kráse". Říkej si tomu, jak chceš, každý máme jiné oko a to co vidím já, nevidíš ty a naopak. Já jsem jasně napsal svůj názor v příspěvku: "od: ZZ datum: 08. 08. 2005 10:06". Tohle byla jen reakce na tvoji oslavnou ódu.
neregistrovaný "eSTe"
8. 8. 2005 11:09
Re: Open your eyes!
Ach yo GTI, snad by sa dalo povedat ze ten design exterieru je uchvatny, ale ta palubovka... Vselico by som si kreslil, iba toto nie. Design este lacnejsi a ubohejsi ako pouzite materiali. A pritom preco? Iba aby bola vonabi modla GOLF lepsia... Z tohto pohladu pardon, ale GOLF zabia a nici vsetko ostatne nizsej strednej tiedy v koncerne VW.
Je to taky maly kanibal
neregistrovaný "plautus"
8. 8. 2005 15:34
Re: Open your eyes!
mne osobne nevadí, že zdiaľky vyzerajú všetky Seaty na jedno kopyto, i keď Altea sa mi asi stále páči z nich najviac, tam keď hodíš 17-ky kola a väčšie, tak je to super kára, Toledo moc nemusím s tým "batohom na chrbte", ale Leon má podobne ako Altea zvonku šmrnc....no tá prístrojovka ho zabíja....interiér (hlavne prístrojová doska) nula bodov, Seatu asi ide o to, aby sa cestujúci "na palube" pozerali hneď po usadnutí do auta iba po okolí, lebo na to, čo majú pred sebou sa normálny človek ani dlho pozerať nevydrží, lebo sa rozplače, že za niečo také vyhodil peniaze....chýba tam invencia....
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 10:06
Smrt krásných srnců?
Jak už jsem to někde psal: Altea +15% atd. Altea byla originální, otevřela relativně novou cestu. U Toleda a Leonu to vidím jako smrt důstojných modelových řad. Už jen čekám na "novou" Ibizu, která bude o dalších 20% menší, než "nový" Leon. Přitom stávající model Leonu je šmrncovní a nabízí stejnou kvalitu jako např. Škoda. Podle mě měli zachovat zažité portfolio vozů od Ibizy přes Leona až k Toledu a do toho by krásně zapadala Altea. Ale stavět nudu na jednom modelu? Díky, nechci! Otrávili jste mě a už i tu Alteu vidím v té řadě jako nudnou, ikdyž to tak dřív nebylo. Nebo jsou za tím jiné "koncernové" zájmy? VW jede jako mašinka, kouří se mu z komínka?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Turbo"
8. 8. 2005 11:54
Re: Smrt krásných srnců?
kdyz uz si tady zavadil o tu octavii, nezbyva mi nic jinyho nez s tebou suhlasit. nova generace je nuda a rozhodne musim tvrdit ze predesla vypadala mnohem lip. koukal sem na fotky novyho eReSa a to je na tom trochu lip, ale ten zadni naraznik ala BMW 5 je fakt dost trapnej.
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 10:27
VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Právě jsem byl vyvenčit svého heterosexuálního, vostrýho kokršpaněla, pořádně jsem se přitom chlapsky zapotil a co nevidím? Na auto.cz jsou jízdní dojmy dalšího vozejku. Ale kámové, tohle není šoukár pro potentní bejky. Tenhle novej Seat je typickej hošanskej přiteplenej vodvar šoukáru. Seat pod vlivem koncernu na hošanský auta totálně vyměkl. Kde jsou ty heterosexuální časy potentní a elasticky gymnastické Marbelly? Já volám do světa! To už se dělají jen vozy s deodorantem pro přiteplené řetízkáče s třešničkama? To koncern zhomosexuálněl už všechny své značky včetně té vlastní??? Já chci za volantem prožívat dobrodružství, chci mít v rukou tu nezkrotnou bejčí potenci, řadit s ní a po sluchu a pod plynem se dostávat přes ty nejzpocenější horizonty. Ano, chci se potit a to mi tyhle přiteplený vozítka, který tě dostanou z každé homosexuální situace, nenavnadí. Za heterosexuálním potentním volantem má bejk makat, ne sledovat přiteplený blikající kontrolky. Marbella rulez! Seat to ovšem nepochopil a ukázal další hošanský auto.
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "Viper"
8. 8. 2005 10:38
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Dalsi typ co se musi ujistovat s orientaci v aute - verim, ze v garazi ti stoji pravej Muscle car, polejvas ho/se vyjetym olejem a je aspon poradne spinavej...
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:00
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Vipere, ty toho DCI asi neznáš - on se tu pokouší vnutit postoje ironií... bohužel je to stále dokola - schéma je, (přečti třeba Oct RS) že vždycky napíše oslavu na kontrastní model a čeká, kdo se chytí na lep. Tohle je způsob komunikace. Řekl bych spíše touhy po komunikaci. Bylo to úsměvné (včetně parodie mých příspěvků) pokud tedy se to neopakuje stále dokola - teď už se smějeme spíše tomu DCI. Ne jeho příspěvkům... ale tak to chodí, když se nedostávaj myšlénky. P.S. jinak vymyslel dobré slovo - šoukár. To má určité kouzlo. Dál to ale nejde - nuda... Ale možná má na víc a překvapí.
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:08
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Slovo "šoukár" nevymyslel. To slovo se běžně objevuje na D-Fensových stránkách potažmo na Tuzing.com.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:13
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Aha... tak to je na tom hůř, než bych čekal...
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 11:14
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
To je pravda, to není mé slovo. Ale má chlaspkej říz, tak jsem si ho půjčil.
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 11:13
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Jenže tohle není ironie kámo, to je všecko potentní pravda!!! Mám rád pravá auta pro bejky. Stejně jako ty všude oslavuješ homosexuální koncern, já oslavuji ty pravé, silně potentní vozy napříč širokým spektrem značek. Pokud se mnou nesouhlasíš, nemusíš mne pomlouvat za zády.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:39
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
dCI, nejsi originální, máš nedospělou radost, že občas nějaký kolega vezme vážně to, co ty myslíš ironicky - v tom jsi neperspektivní diskutér. Jo, opisovat si mé myšlénky a pak je tu parodovat je dobrý. Pokud ovšem na tom nezaložíš své působení tady. Já fakt čekal, kam to poženeš. Neženeš to nikam. Trapas. Dnes trapas. Máš-li na víc, předveď se. Ať se tu nasmějem. Takhle se jen koušeš do ocasu. P.S. Jinak je mi samozřejmě milé, že tě inspiruji... to je jasné, to povzbudí... Píši ti to proto, žes neodhadl míru. V tom ztrácíš hodně.
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 12:56
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Pche, asi tušíš kde mě leží tvé homosexuální soudy. Jestli ti přijdu neperspektivní, parodující, či trapný, tak mě nečti. Jednoduché jak bejčí facka. Uvidíš potentní nick "dCi" a hned dostaneš od života bejčí šanci dokázat něco víc, než kritizovat ostatní. Totiž, dostaneš šanci můj dokonalý příspěvek překočit!!! Tak toho zplna využívej ty Titaniku.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:12
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Čtu zde všechny příspěvky. Nemáš potřebné znalosti, neumíš tzv. napsat... To se pozná po pár příspěvcích. Ale přiznám že i tací tu mohou přispívat. Možná to vylepšíš. P.S. Jsem rád, žes toho Titanica podrobně přečetl... v tom je ten rozdíl, dCI. Tak trénuj.
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 14:19
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Ale mám potřebné bejčí znalosti, umím tzv. napsat... Dokonce lépe než ty, ačkoliv to jsem si moc velkou poklonu nevysekl. Psát o ničem totiž není umění. Ale podchytit podstatu sexuální etiky, definovat její principy a priority na základě sžití s automobilovým průmyslem, aplikovat ji na stylistickou dislexii jednoho přispěvovatele a vygenerovat odpověď na otázku vlivu zatmění Měsíce na mechanické vlastnosti oceli, to je ta pravá bejkařina, to je ten zpocenej kumšt! Hošanský snílek jsi pořádný, chlapský estét ovšem ani náhodou.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 14:34
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Psychiatrie. To by měl být tvůj cíl. Tam by ti snad pomohli. Držím ti palce. Oba.
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 14:37
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Jen dva? Na nohou ti je někdo usek??
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 14:51
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Tohle je první normální zpráva, cos tu kdy napsal (i když mám tip na tvůj předchozí nick - nechci si to ani raději zjišťovat...) a na kterou se dá a má adekvátně reagovat. Takže - jo. Umrzli mi na Neretvě.
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 15:00
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Jo s tim předchozím nickem máš recht . Jinak s palcema to máš v pohodě. Alespoň to nebolelo. To já si uskříp malíčky v blbě řešených dveřích Apoštola, proto ta averze na koncern. A že skřípnutí bolí, to snad chápe každej bejk.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 15:20
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Podle toho, co a kde si přiskřípneš. S těma palcema ve dveřích bych se asi moc nevytahoval Tak jo, jdem se věnovat autům.
neregistrovaný "Umierneny"
8. 8. 2005 13:24
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Slovo 'šoukár' sa vyskytovalo na www.tuzing.com, tento web site vsetkym odporucam Nemyslim ze by ho vymyslel DCI
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 14:21
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Jo,jo, ani na tohle nemá dCI patent... je to plagiator...
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:06
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
P.S. musí to bejt ale hodně vostrej pes, ten tvůj kokršpaněl, když se tak zapotíš, nebo si zkrátka strašně moc permanentně přejedenej a pak se potíš i když vyjdeš deset metrů před barák s tím kokrem
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 10:52
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
promiň ale bejk nemá kokršpaněla a slyšíš v tom to španěla... a jestli nechceš sledovat "přiteplený blikající kontrolky", tak si nemůžeš koupit jakýkoliv dnešní auto, bez ohledu na to, jaký se ti líbí nebo ne, doporučuju ti něco tak do r. 1950
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 11:01
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Pche, jenže ty neznáš mýho kokra. Já ho vycvičil, je heterosexuální a zpocenej, jen sem mu musel ostříhat ty příšerný kudrliny. Co se přiteplených kontrolek týče, měl jsem na mysli především ubohé zženštilé signalizace všech ABS, ASR, ESP apod., tedy všech co pravým potentním bejkům hošansky kecají do heterosexuálního řízení.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:10
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
hmm, tak vyjmenuj jedno jediný sériový auto, dnešní produkce, který nemá aspoň ABS a nějakou signalizaci.. myslim, že takový nenajdeš
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 11:53
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Novej Mustang můžeš mít i bez ABS, pokud chceš pravej muscle-car. Nicméně jako vždy i tento fakt tu byl použit jako argument proti americkému automobilovému průmyslu. Když vyrobí auto, který ti nekecá do řízení vůbec, je to důkaz jejich technické zaostalosti. Když vyrobí takové, které hlídá všechno možný i nemožný, je to blbost pro hloupý ustrašený amíky, který neumí řídit auto. Kdo chce Ameriku bít.... A přitom faktem zůstává, že výběr modelů a značek je tam mnohem širší než u nás. I co se pestrosti bezpečnostního vybavení/nevybavení týká.
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:07
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Tak mě napadá, Lonesi, že 6.8. byl v maďarském Komáromu sraz amerik a byl tam novej Mustang od Saleenu. Brácha tam byl a udělal pár fotek (včetně těch topless holek, které za cca. 150 kaček ručně vypucovali jakoukoliv káru ), tak jestli chcš tak je můžu někam hodit
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:21
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
to by si měl
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:22
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
a je to sériovka.. no to je fuk, ale argumentovat tím, že signalizace systémů je přiteplená mě přijde docela hloupá
neregistrovaný "Umierneny"
8. 8. 2005 13:54
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Co by si nenasiel. Vsak nam ich tu beha najviac po cestach a su priamo z koncernu VW! Skoda Fabia Junior,Easy a dokonca aj Classic ABS nemaju, musis si ho dokupit ako tzv. Mimoriadnu vybavu za 21,350 Sk. A to sme v 21 storoci..

Co som bol prekvapeny situacia je rovnaka aj priamo u VW Polo. ABS je standardom len pri troch najdrahsich modeloch z 10tich. Inac je ABS chapana v koncerne VW ako Doplnkova vybava kategoria (Dizajn!!) a stoji 15,700 u vybav Trendline a Comfortline.
neregistrovaný "Rastaman"
8. 8. 2005 12:32
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Nerobis inseminatora? Furt tu potis iba o potencii a bejkoch
neregistrovaný "Karel"
8. 8. 2005 10:58
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
No už vydím toho přiteplenýho bejka, jak venčí svýho kudrnatýho kokršpaněla. No to se zase někdo vyznamenal.
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:03
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Já osobně, když mi začíná být horko, nastavím na klimě o půlstupeň dolů Nějak mě upocený smradlavý "bejci" s koláčema v podpaží neberou. Mám rád vůni svého parfumu.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:24
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
právě, neumím si představit bejka, co si do vlastní super káry pouští svůj vlastní smrad..
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:33
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
A ta představa propocené bejčí sedačky Ještě by mě zajímalo, jestli všichni tihle bejci bučí, nebo jen říkají "ty vole". Nebo že by to nebyli bejci, ale jen volové? Kde je pak ta potence?
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:25
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
v pekle by se smažil, potit se do ivory kůže
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:29
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Kdepak, mít přilepenou *a záda na kůži je sen každého správného heterosexuálního bejka. Buzny ať si zapnou klimu
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:31
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Tam mělo být slovo P R D E L
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:31
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
no já nevim, buzny ať si pouštěj co chtěj, ale já bych se teda do svý sedačky potit nechtěl..
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 12:32
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
Asi nebudeš správnej "bejk"
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:49
Re: VOZEJK PRO LAMY VOZEJK PRO LAMY
to asi ne.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 10:33
bez titulku
současné generace Seatů jsou první co se mi líbí, konečně začali zvenčí vypadat jako auta. sice jsou si podobná, ale aspoň maji trochu promyšlenější tvary. a k Leonu jako takovému: předek a boky bez výhrad, zadek - světla trochu jako z Alfy, zde se mi nelíbí jejich tvar ve víku kufru, a taky mě dost ruší to velké S uprostřed, dal bych ho pryč a na jeho místo přesunul ten nápis Leon. Moc hezký detail je zahloubení skel na kliku zadních dveří.. no a interiér - opravdu podprůměr, na té fotce, kde je celá palubka i s volantem vypadá dokonce strašně.. řekl bych že i ten volant je nějakej divnej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karel"
8. 8. 2005 10:56
Seat Good
Já jsem z nových Seatů docela nadšený. Mnoho z Vás tady nadává na to, že Altea, Leona Toledo jsou si hodně podobné, ale koho to zajímá, když si vybírá jedno z těch aut. Vy si taky kupujete celou modelovou řadu automobilky? Mě osobně se nejvíc líbí Altea, je taková nejvyváženější a nepřestane se mi líbit kvůli tomu, že se mi nelíbí připláclej zadek na Toledu. Jinak já se byl na novýho leona podívat a ta palubka vypadá ve skutečnosti 100x líp než tady na těch fotkách. Fotka klame. Stejně tak mě klamamly fotky při pohledu na palubku novýho Focusu. Tam to bylo naopak. Na fotce super, v reálu hnus. Posuzuji vždy jednotlivé auto a je mi tedy úplně jedno, že ze předu nerozeznám Toledo od Altey. Daleko větší trapas mi přijde, že jedna nejmenovaná domácí automobilka vyrobí auto, které se dá dost těžko rozeznat od předchozího modelu. Myslím, že prodeje ukážou, jestli zákazníci posuzují při výběru auta celou modelovou řadu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:12
OFFTOPIC BEJK TO PICK
definujte svou představu na téma bejk
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 12:24
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
Zpocenej, svalnatej min. 195cm vysokej potentní chlap se strništěm. Řidič numero uno, povoláním kaskadér, parašutista, nebo hasič. Ve volnym čase dělá záchranáře na horách, nebo příležitostného válečného pilota stíhaček. Je 100% heterosexuální. K jeho vozovému parku se počítají starý kombíky Volvo (240), UAZ, Lada Niva, Fiat Panda 4x4, Seat Marbella, Renault Thalia apod.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:26
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
tak to už chápu, proč tě ten Seat tak žere
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 12:44
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 16:15
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
Bejk, jo? Amíci tomu říkaj "redneck", u nás se tomu slangově říká "paraszt". Zpocenej, svalnatej min. 195cm vysokej potentní chlap se strništěm (pravděpodobně latentní homosexuál, nejistý svou vlastní sexuální orientací -což ho děsí- a sám sebe se snaží přesvědčit pseudopersonifikací sama sebe jakožto pomyslného vzoru stělesnění 100% heteroseuxálního muže). Řidič numero uno (tmavý brýle, ruka volně visící ze staženého okna, starý bávo s plasty a nálepkama, kožich na volantu, dvě sady smradlavejch stromečků), povoláním kaskadér (viděl to na videu a hodně mu všechen ten oheň a ježdění po dvou kolech imponovalo), parašutista (jo, taky viděl pár vojnovejch filmů s tematikou WWII, případně si občas skočí z maštale do slámy, třímajíc v rukou hrábě jako M1 Garand) nebo hasič (občas se mu ta sláma vznítí). Ve volným čase dělá záchranáře na horách (jednou-dvakrát zajel s kámošema "balit turistky na horách" a jednou poradil správný směr zbloudilému) nebo příležitostného válečného pilota stíhaček (možná má on sám nebo jeho kamarád, případně maldší bratr počítač s nějakým leteckým simulátorem, což se mu také hodně líbí). Je 100% heterosexuální (viz. pár řádků výše). K jeho vozovému parku se počítají starý kombíky Volvo 240 (nejspíš první auto, které na něj jako na kluka silně zapůsobilo), UAZ (který většina z nás, co jsme absolvovali ZVS řídila), Lada Niva (která má k těm zážitkům s UAZem nejblíž), Fiat Panda 4x4 (kterou si koupil soused a je to nejmodernější auto ve vesnici), Seat Marbella (s kterým pravděpodobně služebně rozváží nějaký výrobek), Renault Thalia (který si de-facto pořídil, protože děcka je třeba nějak dopravit sem a tam a bylo to to nejlevnější, co mu neutěšená situace rodinného rozpočtu dovolila) a pod. (všechny jeho sny..)...
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 16:17
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
Ale fuj, Tibby, to jsi zase hnusnej! Neříkala Ti paní doktorka, že tohle se nedělá? Hm? Styď se!!
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:07
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:11
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 12:38
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
Bejk? Mám tu na něj autorský práva (který tedy neurvale a neuměle znásilňuje dCI) tak ti to rád napíši. Chlap má bejt chlapem. Nenech si vnutit myšlénky zakompexovanejch feministek, že jsme si všichni rovni a že do dveří vchází první to hovado, který je uvidí. Není to tak. Svět stojí na hodnotách, které se tvořily tisíce let, a ty nezmění ani pár ***ů ani pár feministek. Chlap má bejt silnej. V pažích i v myšlénkách. Obojí má uplatňovat s rozvahou. Má se umět podívat do očí, a neotáčet se k problémům zády. Má mít vizi. Má být tahoun. Má být drsný i jemný. Má být zábavný, lehce ironický. Má umět vypít vždy o trochu víc, než vypije a má být takový společník... aby stálo zato se s ním sejít víckrát než-li jednou Jo, a má rozumět autům... P.P.S - Seděl jsem to kalný ráno právě za svým psacím stolem a porovnával na něm symetrii š***k svejch pérek, když se rozletěly dveře kanceláře a dovnitř vplul Titanic. Tehdy jsem ještě nevěděl, jak příznačně jsem si návštěvníka pojmenoval, ale podle vzorku na jeho šmolkově modrém obleku jsem okamžitě spustil v hlavě taxametr na ty největší obrátky. Tohle umím... škoda jen že takovejch Titaniců do mý špeluňky ve třetím patře na rohu pětapadesátý vplouvá na mé gusto pomálu... i když, kdybych chytil tenkrát tušáka, tak jsem si zrovna tohle * s velkou radostí odpustil. Shodil jsem pérka a to co v nich nosím se stolu, narovnal posledních 7 výtisku městskýho zpravodaje do úhlednýho komínu a pozvedl zrak 25 čísel nad největší uzel na kravatě s nímž jsem mněl dosud tu čest jednat... Oči měl o odstín světlejší než oblek avšak dost tmavé na to, co asi právě prožíval. Bez placení si koupil křeslo pro návštěvy, zhluboka se nadechl a spustil...
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 19:35
Re: OFFTOPIC BEJK TO PICK
Nenech se znechutit parodiema. Ostatně parodie vznikají jen na velmi úspěšné kousky. A je to taková česká specialita. Asi nedostatek invence....
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:20
SPAM AUTO7
Už se mi samo otevřelo asi deset oken s [odkaz] Máte taky stejný problém? Už mě to začíná dost *! Brutální kampaně mi jsou trošku proti srsti. Kde mám ty červené brýle????
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:29
Re: SPAM AUTO7
mě ne
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 11:31
Re: SPAM AUTO7
Mně jen v případě, že je nahoře banner na Auto7. Komunisti *..
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:34
Re: SPAM AUTO7
já ho tu ani nemam, ten banner
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 11:46
Re: SPAM AUTO7
Já praštil s monitorem, tak píšu naslepo, dá se to číst? kd dd g h f gbbmbpruetz
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:51
Re: SPAM AUTO7
no číst se to dá, ale nedává to smysl
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:53
Re: SPAM AUTO7
to je zajímavý, mě nic nevyskakuje. mam IE6.
neregistrovaný "Turbo"
8. 8. 2005 11:49
Re: SPAM AUTO7
mam stejnej problem jako ty a uz me to nasralo vic nez dost. jestli si nekdo mysli, ze po tyhle * vtiravy kampani pudu a ten casopis si koupim, tak je na omylu...
jo a k tomu leonu - ta palubovka ve skutecnosti opravdu vypada lip nez na fotkach, ale jinek bych rekl, ze si celej koncern VW dela ze zakazniku *a zkousi na co jim jeste lidi skoci - kazdy novy auto mi pripada jako zvetsenina nebo naopak zmensenina jednoho auta.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 11:56
Pamatujete
pamatujete ještě na časopis AutoRating, skvělej plátek. škoda, přestal vycházet koncem minulýho roku. měli hodně článků a fotek z britskýho evo. na dobrym papíře a hlavně se věnovali "lepším" autům..
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:04
Re: Pamatujete
Jojo, bylo to zdaleka to nejlepší, co na českém trhu bylo Ale už není
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 12:07
Re: Pamatujete
Papír byl dobrej ale vazba otřesná. Už druhý den se mi sypaly listy po celém pokoji. Ale ty fotky byly skvělý.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:11
Re: Pamatujete
mě se nesypal, ale to bude tím, že jsem s ním nešťoural krtka zpod postele
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:00
Re: Pamatujete
Jestli tys ho necupoval a nehledal tam články o americkejch kárách
neregistrovaný "Guest"
8. 8. 2005 13:52
Re: Pamatujete
AutoRating?..bez chyby..dodneska vzpominam na srovnavaci test TVR Tuscan/BMW M3/911 GT2/Skyline GTR co vysel nekdy v tretim cisle..mam je vsechny..myslim cisla , ne auta ze srovnavaciho testu
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:58
Re: Pamatujete
teď jsem línej to jít hledat, který to bylo číslo nevím.. já zas vzpomínám na test, 911 vx. Maserati Coupé vs. XKR. jak jsem si pochleboval, když psali, že XKR je v reálných podmínkách nejlepší GT na světě..
neregistrovaný "Guest"
8. 8. 2005 14:06
Re: Pamatujete
koukám, ze tady má nekdo rád Kočku z Coventry, že?
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 14:56
Re: Pamatujete
to si piš!
neregistrovaný "Bru"
9. 8. 2005 16:06
Re: Pamatujete
V tom případě zkuste Speed, přes mnoho chyb to je nejlepší (možná protože jedinej) časák o "lepších" autech. Pochybuju ovšem že ho někdo z vás nezná.....
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:03
Mno..
Novej León je pro mě to samý, co Altea a nové Toledo - oteklej Golf V I když musim uznat, že to nové Toledo jde dál do sféry hnusu Tak, svý jsem řekl, teď mě a můj vkus můžete cupovat na kousky
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:12
Re: Mno..
cup cup, mě přijde seat nápaditější než Guru V
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 12:16
Re: Mno..
Na druhou stranu, z Pětkovýho Guru je mnohem líp vidět
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:20
Re: Mno..
nemůžu posoudit
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 12:50
Seat vs. ostatní
Tož jsem si vyrobil takovou malou prezenaci z fotek aut: Audi A3,Seat Leon,VW Golf a Golf+,Opel Astra,Ford Focus,BMW1,Mercedes B,Citroen C4,Mazda3,Toyota Corolla,Honda Civic (8.gen.) a Chevrolet Lacetti. No a zatím ji vidělo 12 lidí (věkový rozptyl 10 až 60 let) a zde je pořadí na prvních třech místech: Seat Leon, Mazda 3, Ford Focus.
A co se týče palubky Seatu Leon, chápu že se každému nemusí líbit takový, řekněmež až minimalistický, design - a je to asi tak jako s designem fy NAD z oboru audio. Já třeba NADacký design miluji, takže mne oslovila i palubka Seatu ... Tož tak.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 12:54
Re: Seat vs. ostatní
no jo ale NAD není až tak úplná spotřebka..
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 12:59
Re: Seat vs. ostatní
Jo, ale o to je to cennější - dostat démant za pár šupů...
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:01
Re: Seat vs. ostatní
S tímhle souhlas, i když já mám doma Marantz.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:06
Re: Seat vs. ostatní
Určitě dobré... Pusť si na něm nového Roberta Planta.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:11
Re: Seat vs. ostatní
máš rád Planta? Byl jsi na letos na koncertě? skoro bych nevěřil, že se tí líbí VW koncern
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:16
Re: Seat vs. ostatní
Mám rád Planta a samo i LED ZEPP. Letos jsem nebyl, byl jsem minule s J. Pagem, - na závěr hrábnul do strun a zanotoval Schody do nebe a já myslel, že fakt v tom nebi jsem...
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:21
Re: Seat vs. ostatní
hmm, škoda, když tu byli v '94 tak mi bylo dvanáct a nic moc mi to neřikalo, ale dnes...
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:34
Re: Seat vs. ostatní
Já si jěště pamatuji, když vyšla III od Zeppelin (kolem 1970) - těžko, těžko se shánělo (tehdy jen LP) až se sehnalo... a pak položit na gramo, spustit jehlu a - Immigrant Song, a další šlehy tam... dodnes to poslouchám.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:35
Re: Seat vs. ostatní
tak to já jsem tou dobou ještě plaval někde vesmírem a shlížel na Coventry
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:41
Re: Seat vs. ostatní
hele GTI, zareaguj mi na ten příspěvek u brazilského microauta Obvio dik
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:54
Re: Seat vs. ostatní
A což potom takový Kašmír či Achilles last stand, to až jeden chrochtí blahem ... jo LedZep sou hold LedZep
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 14:00
Re: Seat vs. ostatní
nepřekonatelné.. etalon všech tříd dohromady
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 14:10
Re: Seat vs. ostatní
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:12
Re: Seat vs. ostatní
The Enchanter Bigbeat vůbec.. I když tak poslední dva roky tíhnu k progresivnímu rocku...
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:30
Re: Seat vs. ostatní
Pink Floyd? Camel? Marillion? Yes? DreamTheater, Nektar? Arena?
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:34
Re: Seat vs. ostatní
Poslední dobou hlavně DT
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:37
Re: Seat vs. ostatní
I když zrovna teď poslouchám Zeď
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 14:09
Re: Seat vs. ostatní
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:10
Re: Seat vs. ostatní
jo není úplně nedostupný, to se musí nechat.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 12:58
Re: Seat vs. ostatní
Výborný postřeh s tím NAD
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:02
Re: Seat vs. ostatní
..kdežto s tímhle rozhodně ne. NAD je NÁDHERNĚ ELEGANTNÍ VE SVÉ JEDNODUCHOSTI. Ale tohle? Ne, timhle přirovnáním bych NAD rozhodně neurážel. A to i přesto, že jsou některé designérské znaky shodné.
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:35
Re: Seat vs. ostatní
Já na tu fotku středového panelu moc dlouho nekoukal, jen sem tak mrknul a řek sem si: safra, kde já už tohle viděl. No a taky by mne třa zajímalo jak by NAD vyřešil design car audia (kdyby ho teda dělal)
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:38
Re: Seat vs. ostatní
Mno..jak je známe, tak by tam byl pouze jeden zelenej knoflík a pak neskonale dotažená kvalita reprodukce. Za cenu, že by to šlo za relativně malé peníze dát i do Guru V
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:57
Re: Seat vs. ostatní
No právě - je až škoda že se NADáci do car audia nepustili (zatím???)
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:27
Re: Seat vs. ostatní
Dík, pochvala vždy potěší
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:19
Re: Seat vs. ostatní
a pak je tu B&W, za 1.6 milionu. inspirace ulitou... skoro bych chtěl napsat až etalon..
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:28
Re: Seat vs. ostatní
Bowersy jsou reprobedny, tam bych se -co se etalonů týče- ohlížel spíše za Sonus Fabery Ale třístovková série od B&W mi take hraje docela slušně. Na 6xx jsem neměl Ale tohle už je docela off-topic
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:31
Re: Seat vs. ostatní
já vim že jsou to bedny , jo třístovková série stojí za zvážení, taky jsem o ní přemejšlel, než jsem si nakonec nekoupil nic.. ale je to fakt offtopic
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 12:57
CO CHCEŠ?
Banán v čokoládě, nebo buřta ze stánku na Václavskym Václaváku? Co ti maj předkládat, když ty nejradši sleduješ klíny v barevnejch časopisech a odmítáš soustavně návštěvu Technickýho musea. A tam to je. Ta krása tvarů, ty tvary krás... Když pak někdo, jako de Silva vyhladí plech do dokonalosti (za půl melounu), křičíš a hledáš alternativu. K tomuhle alternativa neexistuje. Existujou jen pokusy zaujmout, jako minulej tejden ten, co byl na tutulní. Jenže tohle, to je Michelangelo v akci. DOKONALOST. Znalost estetiky, znalost dějin kultury... VW dokáže udělat dokonalost na mnoho let... GOLF - střed středů - neokázalej kámoš. A3 - technika vítězí... velkej šmrnc. A teď Leon - dravec, silnej v posazu, neutrhneš ho ani na krajnici. Tohle umí VW.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:00
Re: CO CHCEŠ?
GTI, hele. Tři slova: Subjektivita, subjektivita a subjektivita. Jo, a pak ještě subjektivita.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:03
Re: CO CHCEŠ?
Na objektivitu tu máme tebe
neregistrovaný "Tibby"
8. 8. 2005 13:06
Re: CO CHCEŠ?
Néééé já nechcíííí! Taky tady chci prezentovat své subjektivní názory!
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 13:13
Re: CO CHCEŠ?
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:00
Re: CO CHCEŠ?
no když se podívám na tu *Leona, tak mi spíš přijde že má stažený půlky , měl by být celkově širší, aby působil placatějc.. ale dělaj to i ty světla, tím jak moc jsou zakouslý do víka a tím jsou moc blízko u sebe.
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:01
Re: CO CHCEŠ?
* mělo bejt p**el
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2005 13:50
Re: CO CHCEŠ?
Jo stažený půlky, tak to bude dáma asi trochen stydlivá, než nám ukáže co v ní je a co umí - když se tedy jmenuje Leon, jestli ona to spíš nebude Leona
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2005 14:10
leon
zvonku nadhera, zvnutra nadhera (az na ten stredovy panel), myslim ze pre vela ludi nema konkurenciu !!! uz som ho videl nazivo vonku a musim skonstatovat ze tak pritazlive auto som uz davno nevidel...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 15:49
Re: leon
Jo, věřím tomu. To je spanilá krása s obrovským nádechem dravosti za 500. Nevím kolik teda stojí lev v Zoo, ale tenhle, bejt mi 25, tak dělám brigádu za brigádou a neslevím, dokud ho nebudu krotit ve svý garáži. Protože nic tak jistýho, sebevědomýho, zároveň ale neokázalýho nejezdí... Velkej favorit.
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2005 19:58
Re: leon
jasne keby vysiel o par mesiacov skor, tak je urcite v top3 a mozno aj top1 !! este tak porovnat s civicom, tak fakt neviem... inac ten volant je uplne genialny, zatial som nevidel lepsi !!!
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 15:45
HLEDEJ KRÁSU
Zkus to. Řekni si, hergot, jak to přijde, že ten de Silva, kterej to může sypat z rukávu udělá zrovna tohle. Jak je možný, že BMW jde obdobnou cestu tvarů, viz BMW1. Co je to za styl, že o něm musím přemýšlet? Proč se mi nelíbí? A co tedy se mi nelíbí? Kde je budoucnost novejch aut. V civicu?... Ve Focusu?... Kdo umí tvořit budoucnost? Kde se najdu? Je to jednoduché - tvar musí mít v sobě prvek překvapení, prvek něčeho nového... současně musí být ukotven v čase a prostoru... u auta není od věci cíti potenci stylu... citit nadrženost na jízdu... vnímat tichou krásu, ce se umí rozeřvat na všechny, když na to přijde. Prostě - hledej krásu... pod povrchem. A LEON ji má. Je o 11 cm nižší než Altea a bude na silnici fakt jak divoká kočka třesoucí se na oběť. Tou obětí budeš ty... pokud tedy v tom LEONu nebudeš sedět...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 16:09
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
1)Sedíš v Leonu, jedeš po okresce. 185k před sebou, ale chce se ti spát. Řadíš. Nuda, jde to jako po másle. Tachometr ukazuje trojcifru. Hodně vysokou trojcifru. Blíží se kopec. Bereš si z přihrádky šunkovou bagetu. Blíží se mílovej kopec o dvou pruzích. Zůstáváš v levém a otvíráš igelit na bagetě. Klimča ukazuje pohodových 21stupňů. Ukousáváš z bagety a začneš zasunovat do rádia CD. Volant mají v péči kolena. Klakson, zrcátko, stříbrná Octavie TDI. Loktem nějak navedeš řadičku k podřazení, rychlost tam už padne sama. Plný kotel. Ukousáváš druhé sousto a CD se načítá. Kopec za námi, Octavie půl míle vzadu. Zíváš, z radia se začíná linout hudba. ANEBO: 2) Už půl hodiny se marně pokoušíš předjet Avii. Nervy. Sedíš fantasticky spocený v Thalii dCi. 48kW před sebou, 700kg za zády. Volant držíš zuby nehty. Adrenalin ti prostupuje tělo. Tachometr ukazuje vesnickou dvojcifru. Blíží se kopec o dvou pruzích. Vypínáš radio, světla, topení, stěrače a dáváš za tři. Zůstáváš v levém a dáváš za tři. Dobrá tak za dvě. Kravál jak hovado, Avie stále po pravém boku. Klakson, zrcátko, stříbrná Octavie TDI. Zdviháš prostředníček a posléze tam lámeš za tři. Jau zuby. Ještě jednou za tři. Avie trochu poodjela. Podlaha začíná praskat. Ještě tak 100m. Octavia TDI to bere odstavňákem. Levý pruh končí. Mám šanci zajet maximálně pod Avii. NE!!! Dokážu to. Jsem bejk! Avia raději brzdí. Zdvihám pravou paži. Neděkuji, vítězím!!!
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 16:54
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
A pak že neumí napsat, kluk jeden ušatá
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 16:59
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
no a to je právě ten heterosexuální rozdíl! Potentní bejk se nikdy nenudí.
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 17:03
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
Když to bereš takhle, tak ti odpovím tvým jazykem: Rád si užívám homosexuální "nudy"
neregistrovaný "dCi"
8. 8. 2005 17:09
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
příjemnou zábavu
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2005 17:12
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
Děkuji pěkně. Teď se už ale musím rozloučit, běžím koupit nějaký gelík, svíčičky a nové záclony. Pa
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2005 17:15
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
Napsals to výborně. Bejka nemáš dobře uchopeného, toho prosím přenech mě, já už ho tu vžiju do diskuse. Jinak bych prohodil palce a namísto slova "bejk" bych dal text: jsem tvrdej, jak patník z Krkonoš. Pak je to i na opakovaný čtení... Protože takhle to nemá logiku. To, jak píšeš, že bejk se nenudí... tím myslím se to nedá odůvodnit. Tedy pokud slovu bejk kladeš ten význam co většina... a pokud nejezdíš sám Thalií... P.S. těžko se odhaduje na dálku tvá motivace... nemohu vyloučit i ambici usadit bejka do Thalie... ovšem, dCI, to je marné... tady ve výhradně chlapské (občas tedy polochlapské) společnosti.
neregistrovaný "tommz"
8. 8. 2005 17:29
Re: ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL ROZDÍL
dCi, skus soferovat nejakych 500km takymto bycim stylom, sak ta porazi a to potom mas este ist na nejaku schodzku. Kamo ja by bral radsej toho nudneho leona, ktory spravi vsetko do kopca A nahodou ta doska v Leone celkom ujde. Aspon kradnut ho nebudu
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 8. 2005 20:01
Přes kopírák!
Klony útočí. V článku i v diskusi. V článku vidím už třetí Toleonteu. Seat něco jednou vymyslel a sám se nemůže vynachválit. Ten tvar snad za chvíli naroubuje i na budovy svých dealerů. No a v diskusi někdo příliš háklivý na GTIho příspěvky pořád dokola chrlí příspěvky parodující ad absurdum. Zajímavá náplň života. dCi by se měl nad sebou vážně zamyslet a nastartovat tu znovu. Po kolikáté už? A tentokrát nebudovat konečně svojí osobnost na někom jiném ale na sobě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Baodai"
9. 8. 2005 11:52
Nevím jak vy,já autem jezdím
Používám auto hlavně jako dopravní prostředek a taky si dost často a dost rád zařádim,tak v neděli v šest ráno,to sou silnice dost prázdný.V tomhle nováčkovi sem už něco najel,asi 150km a musim říct,že co se týče zážitků z řízení,je to absolutní bomba-motor,řízení,podvozek-TO JE ONO!!!Vyzkoušel sem i mraky dalších aut pro radost a moc jich lepších nebylo.(max.Porsche boxster,subaru sti-to jen tak,abyste věděli s čím srovnávám)Běžte se v září svýzt,design vám pak bude ukradenej,středovou konzolu stejně nevnímáš,když tam máš na okresce 180.Zajímá tě jen volant,sedačka,řadička a otáčkoměr.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 12:08
Re: Tak tohle žeru
Seat ve stejné skupině jako Porsche a Subaru! Dámy a pánové!!! Je tu nová doba! Host vyhazuje číšníka
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 12:29
Re: Tak tohle žeru
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 12:38
Re: Tak tohle žeru
Taky si rád zařádím v neděli v šest ráno, když jsem nalitej jak žok po celonočním tahu. To mám 180 na budíku svýho stetoskopu
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:14
Re: Tak tohle žeru
Co chces, tenhle typek je z nas nejlepsi Ja tady jeste necetl, jak ma nekdo po 150km auto pekne v ruce Nebo ze by mel v ruce neco jinyho, takhle pekne v nedeli rano
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:17
Re: Tak tohle žeru
Třeba periodikum AMS?
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:36
Re: Tak tohle žeru
To uz je snad lepsi to, co jsem myslel ja
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:42
Re: Tak tohle žeru
Možná že tenhle hustohustej frajer si z toho dělá něco na způsob Twisteru A hlavně: protřepat, nemíchat!
neregistrovaný "Broucek"
9. 8. 2005 15:49
Tak tohle ne
Akorát nevím jestli to je ošklivější zevnitř nebo zvenčí
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jarod"
9. 8. 2005 17:48
Re: Tak tohle ne
Ta posledna fotka v stvrtom rade ukazuje ze keby ten Leon isiel o 10km/h rychlejsie tak by sa prevratil ako Dacia Logan v losom teste ,to koleso sa zacina odliepat od asvaltu.
neregistrovaný "jarod"
9. 8. 2005 17:51
Re: Tak tohle ne
S prepacenim nie v stvrtom ale v tretom rade
neregistrovaný "don Pedro"
13. 8. 2005 13:39
Leon naživo
Tož se tak blížím k jednomu nejmenovanému hypersupermarketu za účelem nákupu potravin a popitin a on nám tam krtek vyhnal na pastvu své "ovečky" = Passata & Golfa. Tak jsem tedy svého starého "Pašíka r.v.88" zapích co nejblíž toho nového, ať si je srovnám face to face. Nu a řeknu vám že bych teda neměnil, ten můj "staříček" je furt hezčí než onen "mlaďoch". Poté jsem vstoupil do "ráje konzumu". Hned za dveřmi stál ON, nový, stříbrný, naleštěný SEAT Leon. Dlouze jsme si hleděli do očí, a nevím jak já jemu, ale on se mi líbíl čím dál tím víc. Pak jsem kolem něj začal kroužit jak mlsný kocour kolem smetany, dívaje se na něj ze všech možných i nemožných úhlů (až jsem vzbudil zájem člena ochranky onoho hypersuperm.). A pánové je teda nač koukat, tohle auto vypadá naživo ještě líp než na fotkách. Nepodařilo se mi bohužel dostati se dovnitř, neb vůz byl zamčen a nikde nikdo s klíčky od něj. Takže jsem interiér prošmejdil pouze očmo. A jo, je to tam vevnitř pěkný - jen se tam safra dostat. Ale vtom už mne má drahá 1/2 tahá za rukáv pryč, neb viděla někde v nějakém butiku nějaký pěkný svetr či co ... Takže LEONE hasta la vista, baby - já se vrátím! Tož tak.
P.S. Ten Golf 5generation venku vypadá jako chudý příbuzný - až mi ho bylo líto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
13. 8. 2005 14:44
BEJK
tak jsem tedy zkouknul čerstvé i starší články a někdy i některé příspěvky v diskusích. a tak mám pár vzkazů - LONES: reklamy na Caddy ? máš je v compu ? s radostí bych se mrknul, mail znáš, předem díky. MARKO: Daktari a Skippy, fronty na cokoli, jiskřičky, ... to je let, fíííha, čas fakt letí. TIBBY: vzkaz je u eSka. GTI: nokii v podobě menšího samsonite si moc dobře pamatuju, to bylo něco, tu si po kapsách rozhodně nehledal. ale teď k tomu nejdůležitějšímu, k bejkovi - nemá spíše bejk nosit trenky nebo boxerky než slipy ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
13. 8. 2005 15:04
GTI x dCi
tak vy dva eskamotéři, oba jste stejní, jeden jak druhej. do nebes chválíte (zřejmě ironicky) ty své apoštoly, guru, ikony, paridy a heleny, bejky a hošany a já se přiznávám k tomu, že už to přeskakuji. úsměv na tváři mi vykouzlí Lonesův krtek a s radostí si přečtu analýzy, studie a zamyšlení od Marka. jo a Tibbyho test měl taky něco do sebe, teda spíše ze sebe, teda z Tibbyho
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
13. 8. 2005 15:19
NĚCO Z HISTORIE
Vstávání o páté nebylo dnešní ráno nejhorší, dnes je totiž můj den, velký den, a tak mi to opravdu nečinilo problémy jako jiné dny. Vyskočil jsem z postele jako rybička, shodil ze sebe noční košili a tlusté fusekle hodil pod polštář. Beru do ruky pavučinu ze dveří do koupelny a jdu si po měsíci dát svoji oblíbenou ranní sprchu, no vím, že to není zrovna na chlubení, ale to sjíždění stránek s články o passatu, o našem božském passatu - guru designu, mi dalo strašně zabrat. Navíc v těch diskusích, které tam vždy běžely pod články jsem já jediný musel bojovat s přesilou, řečeno klasikem - proti všem. Hrozný boj, nechápu jak to ti lidé memůžou pochopit, pro mě je to auto dokonalé. Ale co, snad jsem to všude uhájil, sice to nebylo vždy úplně v rukavičkách a košér, ale snad jsem dokázal Berndovi, že ve mně má skvělého spojence. Ale zpátky k dnešku. Po sprše se citím úplně jinak, tak nějak ze mně spadl ten pocit zodpovědnosti a bojovnosti, možná to bude i tím kilogramem vousů, co jsem oholil. Měsíc je zkrátka znát. Beru poslední čistou košili a ten slavnostní oblek, co měl můj děda na své svatbě. Ty krásné hodinky od Casia k tomu budou ladit, no ještě musím najít ty superpapuče, co jsem loni dostal od kámoše. Mají skvělou podrážku od Continentalu, takže ani když říznu zatáčku kolem rohu budovy nedostanu smyk, říkám superpapuče. Škoda jen, že jsou stříbrné, ale co, nejsme v Anglii, tady v Čechách je mírný nesoulad tolerován. Ale co na hlavu, musím být přeci reprezentativní, dnes je přece můj den, beru nakonec tu stylovou kšiltovku s nápisem polo a malým logem na straně. Zírám do zrcadla a je to jasné, sekne mi to. Mrknu na tu kšiltovku, jo Polo, jsem takovej POLOBEJK. Rozhod jsem se, že si dám dnes konečně pořádnou snídani, zajdu naproti k Hubenýmu na pořádnej kus tlačenky s hromadou cibule a deckou octa a k tomu žádnej chleba, tam maj totiž ty rohlíky co pečou jen kvůli mě, s malým logem VW z máku. Původně je nechtěli dělat, ale když jsem jim řekl, že to budou kupovat i nevidomí, tak svolili. Otevírám dveře mého kutlochu, sakra, zase s pavučinou na klice. Co to chrastí ve schránce na dveřích, ááá, sousedka mi zase něco upekla. Milá to žena. Jednou, bylo to asi po týdnu co jsem bojoval na síti za Passata, zazvonila. Bála se, jestli jsem ještě naživu, když jsem jí řekl za jaký velký světový problém mám nyní zodpovědnost, tak mi slíbila pomoc. Každý den jsem našel v kaslíku něco uvařeného nebo upečeného, občas i moje oblíbené rohlíky. No a jak jsem ty dveře otevřel, ona vyběhla. Ta se zděsila, nemohla mě poznat. "Tý jo, ty seš fešák, no já nestačím koukat, ty seš bejk." Naplnilo mně to pýchou a málem i pýchu, ale to jen do té doby než jsem si uvědomil, že je jí šedesát pět, dvacet let neměla chlapa a hlavně si zapomněla nasadit klapačky. Rychle jsem se oklepal, zahnal jí zpět a konečně vyrazil na tu snídani. Jako vždy nezklamali, po těch týdnech to bylo skoro jako bych si dával humra. Tlačenka, to je základ pro cestování. Na autobusáku jsem skočil do toho žlutého autobusu s troškou obav, zda to i tentokrát okecám. Povedlo se, k mému údivu jsem nemusel platit nic. Podíval se na mně a asi mu to bylo hned jasné, že nebudu platit. Možná to bylo pro můj krásný úsměv, vždyť mám ten svůj den. Jen jsem nemohl pochopit, proč řekl Bohnice, když jsem kolem něho procházel. Já přeci bydlím na Smíchově. Nevím, tak nehodnotím, tak to dělá můj kámoš a má to svoje nesporné výhody. Cesta utíkala dobře, měl jsem dostatek autobildů s vítěznými články, posílil jsem tak ještě více své přesvědčení. V Brně se moc nevyznám, ale byla to hračka, šel jsem podle davu a ten mne dovedl až před bránu výstaviště. Další horká chvilka na obzoru, co teď ? Projela mi hlavou spousta nápadů, nakonec vyhrál ten, že jsem fanoušek VW. Zase jsem nasadil svůj úsměv a ... zase, prošel jsem bez placení, ale ten chlápek u vchodu zase pronesl Bohnice, raději jsem mu neříkal, že jsem ze Smíchova, stejně by nevěděl, kde to je. Tak a rychle do té spravné haly, letím jak o závod, kličkuju na svých superpapučích bez jediného písknutí podrážek. Stojím uvnitř, rentgenuju stánky a ... vidím ho, sláva, vidím ho v dáli. Jdu kousek blíž, těžknou mi nohy. Čumím, fakt čumím. Oněmněl jsem, život kolem mně letí a já ho nevnímám. Krásná šedivá, ty 15' kola mu seknou. Oči mi těkají, tu na dokonalou masku, tu na skvostnou záď. Nemůžu se nabažit. Dnes je můj den, PASSAT TAG. Jsem z té krásy ohromen. Jen ty víš, Passate, co mezi námi je.
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 4. 2007 03:43
Emilio solid.collaborate orbiters.instantaneously midscale shoehorn ...
Rozbalit vlákno
0