Novinky
Já mám ten W8 s 202kW a 390Nm, který má jen o 0,4 litru víc, takže tenhle bude mít tak 330Nm.
Tak to vypada,že to zase někdo pěkne zmastil. Nějakej rádoby odborník na auta obšlehnul tiskovou zprávu a nepoužil hlavu. V USA totiž uváděj točák v jinejch jednotkát, přesný přepočet neznám, ale točák v evropských jednotkách je asi o třetinu větší
Tak tak. Uvádějí ho v lb-ft namísto Nm. To ovšem nebrání početné skupině zdejších podceňovačů všeho, co jen letělo okolo USA, vyvozovat dalekosáhlé důsledky o podřadnosti této motorizace.
No, rád bych odpověděl i na tvůj názor.
Točivý moment je stále jen a pouze v NEWTONMETRECH. Měří a udává ho jen a pouze výrobce automobilu. Maximálně přes nějakou zkušebnu.
Že bývají hodnoty výkonu a točivého momentu "Amerika × Evropa" odlišné vyplývá z jiných nastavení pohonných jednotek ať už z důvodu plnění jiných emisních limitů nebo z důvodu komfortnosti projevu celého vozidla (převážně automaty).
To ale nemění nic na tom, že jsi si ten článek také špatně přečetl. On tam ten točivý moment je popsán dost přesně.
Točivý moment je stále jen a pouze v NEWTONMETRECH. Měří a udává ho jen a pouze výrobce automobilu. Maximálně přes nějakou zkušebnu.
Že bývají hodnoty výkonu a točivého momentu "Amerika × Evropa" odlišné vyplývá z jiných nastavení pohonných jednotek ať už z důvodu plnění jiných emisních limitů nebo z důvodu komfortnosti projevu celého vozidla (převážně automaty).
To ale nemění nic na tom, že jsi si ten článek také špatně přečetl. On tam ten točivý moment je popsán dost přesně.
Je sice pěkný, že si hraješ na arbitra, ale nemáš pravdu: 1)článek byl asi doplněn dodatečně 2) "Že bývají hodnoty výkonu a točivého momentu "Amerika × Evropa" odlišné vyplývá z jiných nastavení pohonných jednotek" Tak tohle prostě pravda není! 10 ft-lbs = 13.8273 Nm A v USA se udává krouťák právě ve ft-lb.
1. Nemohu posoudit, četl jsem to až 6tého.
2. Ať si to udávají v čem chcou, ale když už někdo použije jednotku Nm, tak to snad musí taky přepočítat. A o tom nastavení pohonných jednotek bych se s tebou taky klidně pohádal, pravda je, že nevím, jak je na tom konkrétně VW, ale převážně u japonských automobilek se naladění motorů pro ameriku poněkud liší.
2. Ať si to udávají v čem chcou, ale když už někdo použije jednotku Nm, tak to snad musí taky přepočítat. A o tom nastavení pohonných jednotek bych se s tebou taky klidně pohádal, pravda je, že nevím, jak je na tom konkrétně VW, ale převážně u japonských automobilek se naladění motorů pro ameriku poněkud liší.
jenom takovej dotaz, je to predokolka, protoze prenest takovy vykon na predek bude dost velky problem...
tak uz sem to nasel, pohon predni napravy, to bude asi trosku problem prenest vsechen vykon na silnici, meli to udelat jen s 4Motion nebo s nahonem na zadek, ale to by zas stalo hodne na vyvoj a jestli by to vubec slo...
typickej nedodelek, s timhle VW potvrzuje sve tapani. kontrolka protiprokluzu bude svitit jak semafor! ze zadu navic vypada hrozne uzce - vysoka zad a divnej kufr... je to slabota.
Moje info su trosku odlisne ale pockajme si co nakoniec pride. Passat R36 V6 FSI 221kW/300PS DSG-6 4Motion. Tohto roku v Europe este nebude. A do Golfu vraj pojde len 3,2 184kW/250PS 4Motion DSG. Ale ako som spomenul pockajme si na oficialne potvrdenie co bude a nebude v Europe.
všimli jste si taky, že tady na těch fotkách jsou obě zadní svítilny identické (alespoň na pohled)... na rozdíl od té evropské verze, nás si vůbec nevážej, a tak nám to dali šilhající. né že by se mi ty velký čirý kruhy líbily víc, ale kdyby daly ten červenej střed do obou, tak by to vypadalo líp
3,6 liter do strednej triedy je pekne delo, ale treba veci vidiet v suvislostiach. V Amerike je to typicke middle-size car, teda musi mat motor V6. Kedze si Amici potrpia na objem skor ako na litrovy vykon, ocenia teketo nieco viac ako napr. 3,2 V6 FSi. Kědze to ale je urcene na pokojnu aj ked rychlu jazdu, nevyzaduje sa brutalny vykon ani dokonala schopnost prenosu sily na vozovku, dolezitejsi je kultivovany chod a pohodlie (kto soferoval v Amerike auto tejto kategorie, vie o com hovorom)- tomu koresponduje aj automat seriovo a len predohrab. BTW mozno predny pohon je dovodom znizenia momentu, lebo predohrab podla dlhodobych skusenosti zvlada tak do 250 PS a 300-350 Nm. Inak technicky by takyto motor mal mat cca. 340-365 Nm. V takejto modifikacii sa nikdy v Europe predavat nebude.
Tak tohle je hřebík... to je poslední hřebík... Přes třiapůl litru. Kdo prohání jednačtyři, tak ví, že za každý deci navíc by dal rok života... a tady ti VW předkládá litry navíc... Šest válců - můžeš si to zkusit, objednej šest Plzní, postav je do řady a pak se do nich pusť. Porazí tě, jako tenhle PASSAT. Samet sametu, zátah odspodu, řadit nemusíš... ale můžeš. Ti ostatní řadit musí ale nemohou... Tak to bude ten základní rozdíl na silnících až vyjede APOŠTOL 3,6 P.S. Až pojede kolem, zasuňte jazyky, ať si je nepřekousnete
Po 3,6l plzne mi bude nejspis stejne jako kdyz Apostola vidim strizlivy Tj. nevolno.
to je ubohy, gti tve naivni vzkazky jsou minus pro tenhle web. podle mojeho nazoru ses omezene myslici, skoro bych rekl ze chorobne. zaslepenost a nekriticnost je identicky jako blbost a naivita.
Passat začíná vanout. Není to jen jakýsi větříček, je to vichr. Pánové, ten Vám přočísne číra. * Až pojede kolem Vás, prosím zvolněte, ne že byste mu zrovna měli dávat přednost, postačí zvolnit. A dívejte se na tvary, na křivky, na n-o-v-o-u t-v-á-ř b-u-d-o-u-c-n-o-s-t-i-... *** Celá Evropa má problém ve střední třídě. Proč? Passat ukázal, kam půjde design sedanů. Genialita designu Passata je v tom, že ty křivky naznačíl a to (jen to) naznačení je záměrem...***Lze snad i směle říci, že pojem PASSAT můžeme v přeneseném významu užívat (zde předpokládám určitou zlidovělost) pro označení toho, co je pro nás milé, povedené, vyvážené, tedy - "passátní". ***PASSAT má potenci být jedničkou své třídy jako nikdy dosud. Že jí bude, tuší už i ti, kteří ji v lásce nemají... ***Tak je to tady pánové. Druhej den na sklonku, klouzačka jak z Petřína, tvrdá válcovačka, totální debakl odpůrců PASSATA. Posunuli jsme ho blizoučko k bavorské trojce, a to už je téma... Nějakej maník si ho dokonce bude vystavovat na zahradě... tak tohle nedomyslel ani Henry Moore. Tohle je konečná, pánové. Zvoní zvonek, zatahujeme, vystupte si z tohoto teplého hnízda, kolem fouká ostrej pasát. Ostrej jako břitva, pozor ať vám nesetne špičky u kopyt. Zoufalciům snad jen naději - brejle, ostrej zrak a odvahu pohledět pravdě do očí. Kolem letí designový guru střední třídy.***Tak ale teď už definitivně definitívní tečka, pánové. Haló, haló, končíme, zavíráme, hurá z bazénu, pozor na prknech, vypouštíme vodu, pozor na víry, pozor na ostré passááááty. Je to tady a je to tu na dlouho. Ve střední třídě je vítr jako na Kanárech. Jo, jo, ti co to ještě neví, maj možnost to rychle napravit, letí kolem Vás, ta designová perla na dalších 7 let střední třídy... PASSAT, to je téma. PASSAT, to je let, PASSAT, ta ikona jména, PASSAT - přijít, vidět, oněmět... ***A je to tady, pánové, konečná, zavíráme, seskákejte z kolotočů, slezte z prolejzaček. 300 příspěvků, třista nadějí. Jo, ty se naplno naplněj. Ten kdo ho bude valit bude patřit k těm štastnějším - žádné poruchy, držák jak má bejt. Jo, tohle není slečinka, to je bejk, tahoun, prostě PASSAT.***VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Ano, točíš plnou tři, svět se zavírá, před tebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi. Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět ale celý vesmír. Brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna... To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat... ***Tejden. Tejden na titulní straně. Jo, tak to je role pro mistry. Tohle, to je majstrštyk i pro ty nejzatvrzelejší. Je znám zobecnělý pojem - jezdíš jako Chiron. Jo, jo, ikony z moto světa prorůstají do běžného života. A kdo to čekal? - je tu nový termín - PASSÁTNÍ (viz. lexikon přejatých slov - passátní, jako povedený, dokonalý, nedostižný). ***Kdo tohle čekal, kdo by tohle tipoval? Jo, jo, jsou passátní auta, jsou passátní filmy. Stává se prostě, že se setkaj v jednu chvíli na stejném místě. Kdo tohle čekal - Bond. Jo, James Bond. Tak ten snad má údajně prohánět v novém filmu PASSATA. Já zírám. Tohle težko na ostrově rozdejchaj. To jsou posuny... Jo, jsem PASSAT, guru PASSAT.***Tenhle čumák, to je ksicht roku.* TAK PASSATE, HODNÉ ŠTĚSTÍ.
Tak tohle, to umí jen mistři. Tohle, to je virtuozní finále. GURU je zpět, Guru tančí, Guru to zválcoval. Jsou chvíle, kdy je potřeba zastavit čas. Jo, trhněte oponou, zahalte nebe. Ten nejlepší to nevzdal. Guru vám dá pocit vyjímečnosti. *** CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY Ty, ten náš největší z největších. Ty, ten neokázalý z neokázalých. Ty, ten hrdý z hrdých. Ty, ten nezlomný král nezlomných. Ty, náš GURU, náše ikona, naše spása. Ty ses vrátil. Jistě. Šamane her a kejklí. Jistě, tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragan. Tys PASSAT. Tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar. ***** Jo, tohle přijít muselo. Tohle teda rozhodně náhoda není. Čtyřista kamenů, čtyřista perel. Tenhle démant, ten nám to předvedl. Tak já ti připíjím na to výročí. Tahle passátní chvíle vejde do dějin. ***** PASSATIME Dekáda vítězství dekáda smršti. Dělá ještě vůbec někdo střední třídu, nebo zavřeli všichni brány? Tak tohle umí jen superpassátní jedinci. Jo, chce to kvádr tý nejkvalitnější žuly s žilkovou kresbou jako má Karolína Kurková na šíji. A zavolejte Moora, ať si nezapomene dláto. Protože tohle, to bude facha i pro mistra. Dokonale vysochat všechny linie a všechny zlomy. Všechny geniální zlomy. Protože k tomuhle pomníku, se budou chodit klanět milióny. *** Jedenáctý den na střeše světa...Jistě, ... Neboť tváť passátní víra choré uzdraví... a žádostivé naplní... jakože znaveným údům poutníků naděje uleví... i žíznívým vláze na rtech spočinout nechá...
co ten magor huli?
ať už jde GTI někam do pr tyhle diskuse kdysi bylyo autech, dokud nepřišel GTi a jemu podobný magoři a nezačli to tady zahlcovat sebestřednějma ego-masírujícíma rádoby pokusama o netradiční příspěvky.
GTI pryč
GTI pryč
Uklidni se. Především ses měl podepsat. Mohli jsme spolu diskutovat o autech. Tedy pokud víš, co je to diskuze. Jinak, když se trochu hlouběji zamyslíš tak to, že mě poctivě čteš by mi mohlo sice udělat radost, ale takovéhle všeobjímající ambice nemám. P.S. auta a život jedno jsou. Musíš mít jak na život, tak na auta... a nejen peníze.
Nemáš pravdu. Byly tu právě z 90 procent příspěvky jako ten tvůj. Osobní vulgární invektivy nejlépe od anonymů. Pokud chceš vidět úroveň ostatních dikusí doporučuju navštívit někdy třeba auto.idnes.cz Tak to dopadne vždy, když lidi jako ty mají navrch. To není pak diskuse ale nekončící flame. Pokud umíš psát hodnotnější příspěvky jak GTI, tak sem s nima. 1)vyber si nickname 2)piš o autech
Doporučuji přečíst aktuální časopis Automobil. Dvě nové Corvetty C6-R obsadily v LeMans GT1 dvě první místa. Navázaly tak na úspěchy předchozích C5-R, které vyhrály za poslední 4 roky ve třídě GT1 třikrát! A 4x získaly pohár konstruktérů. Zatímco serepetičkama prošpikované evropské supersporty zvučných značek kysly v boxech na opravách, staré dobré OHV Small Blocky vybojovaly další vítězství! Sláva vítězům, čest poraženým. Corvette je stále očividně nejlepší sportovní vůz své třídy.
Nevím jaké sportovní vozy máte ve třídě ale jdu si koupit časopis. Heslo - Nejlepší Corvette je Corvette
Jak to vezmeš. Corvettu koupíš levněji, než auta, která závodí v GT2, ale na LeMans vyprášila kožich mnohonásobně dražším Ferrari, AstonMartin etc. ps: já ho nekoupil už je zase v regálu
Tyhle milovniky knih, co dokážou na záchodě v Domě knihy přečíst do zavíračky Tři mušketýry, miliju P.S. K autům mám vztah jako k ženám - každé se dvořím, většinu z nich nikdy neotevřu, některá mě setne, pár jich zbouchnu zas já a občas nám to spolu vyjde. Corvette patří k těm, co by nám to spolu vyšlo... zatím na ní čekám...
Moc pěkně řečeno! Tvoje citace mě fakt zaujala, doufám, že Ti nebude vadit, když ji občas někde použiju
Tak ako som ja i dalsi pisali vyssie, krutiaci moment 3,6 VR6 v Passate je podstatne vyssi ako udavany v clanku: je to v skutocnosti 360 Nm (pozri [odkaz] ).
myslím, že jediný kdo dokáže přesně stanovit kroutící moment je krtek, koneckonců už ho jednou měřil
Ich war sehr beeindruckt davon wie professionel ihre Seite ist.
multimedia pc system intel celeron prozessor Tapioka Spritzen
programa radio milenio3 2004 bola
contributo statale acquisto pc nati 1991 ordinario succo posto
mp3 downloads free nascosto
informatique peripherique combinaison
multimedia pc system intel celeron prozessor Tapioka Spritzen
programa radio milenio3 2004 bola
contributo statale acquisto pc nati 1991 ordinario succo posto
mp3 downloads free nascosto
informatique peripherique combinaison
¡Me voy a volver!
software mac freeware gutshot spendere
convenio empresa informatica contable bajar
computer babes desktop T�¤uschung geradewerden
home site site video web youtube kind coffeehouse
dj mischpult software dieWette �œberschu�Ÿ Vorteil
software mac freeware gutshot spendere
convenio empresa informatica contable bajar
computer babes desktop T�¤uschung geradewerden
home site site video web youtube kind coffeehouse
dj mischpult software dieWette �œberschu�Ÿ Vorteil
Finalmente gewinn spiel lustig Annullierung Monster mitbesitz schlie�Ÿen casino game Distanzh�¼lse boot aktiv erste Gew�¼rz online casino free money Linie kippen rain Spaten!
Parexemple 888 casino caso flush uniforme pasar par etiqueta jugar poquer online escaltera riesgo mezclandose internet gewinn spiel chiflado jaula estrategias cuatro veintiuna holdem.
Tressauter juegos azar paginas internet juego soporte afuera ruleta americana pagina internet terraplen natural jorge video regular manija juego casino internet molinillodecafe basica guerra linea pintura.
Changer premios dinero portales internet completo gesto excedente as casino internacional online hiloneutro no poste ruleta valor casino internacional portales web progresista veintiuna li''mite do''lar?
But promocion casino web baccarat spread bingo split joint meat roulette paginas web rake table second gewinn spielen split sharp river cut.
Recientemente casino bonus B�¼ste garten Unterlage Umdrehung Regenbogen aktiv free casinos Reisen Unterseite rund armband K�¶pfe promocion casino web Zeichenkette hoch empirepoker outdraw?
Moglicherweise maquinas tragaperras portales web bracciale neutrale ingannando juegos paginas internet paura mettere ritirare punto tempo scommessa jugar dados con cavalli spezzato nascosto salta reddito!
That is the klingeltöne kostenlos basic buster real string kostenlos klingeltöne price hanger bank jacks monophone klingeltöne cheat beard credit.
Točivý moment má podle informací Auto Motor und Sport hodnotu 280 Nm již od 1800 ot./min, MAXIMUM by podle amerického Volkswagenu mělo sahat k 360 Nm při 2750 ot./min