neco mi na tom nesedi...snad mi prijdou prilis velka zpetna zrcatka, snad je to tim ze tomu prozatim chybi kruhy na predni mrizce... chtelo by to videt v realu a nebo jine foto... jinak to nemusi byt spatny auticko
Auto je celkovo vemi pekne, ale naozaj, co mi vadi su spatne vonkajsie zrkadla. Kazdy tu hovori, divnej brouk etc. ale ver tomu ked uvidite nazivo tak budete slintat ako male deti
ale pořád mi jako největší slabina přijdou ty zadní světla, jsou jak z nějakýho japonskýho nebo korejskýho kombíku, nechápu proč se neinspirovali u ostatních modelů Audi
..no... mohli bysme to trochu rozvinout.. nicméně z této koncernové trojice asi Cayenne, protože je to jen dvojice.. zatím.. a z trojice uvidíme naživo..... Jinak teda určitě ne...
zadok a predok je maskovany, videl som ho nazivo tak ako bude vyzerat v skutocnosti zadne svetla su naozaj take ako u A6 avant a predok v podstate tiez, bude to moct mat aj treti rad sedaciek a druhy rad sa bude posuvat nejako podobne ako u golf plus, co sa tyka terenu bude to horsie ako Touareg... aby si neliezli do kapusty V podstate to bude taka imidzovka na americke cesty
jo bez těch nálepek by to mohlo vypadat dobře. trochu se tu zapomělo ještě na jednoho potažmo dva konkurenty... Lexus RX300 ten už je asi za zenitem a nic moc. Ale hlavně Infinity FX45.. To je sakra kára. Viděl jsem ji párkrát v centru a v černý barvě je to zabiják
„Nerušit! Měřím krouťák.“ Hlásal nápis na dveřích. GTI zaváhal a nakonec stejně zaťukal a vstoupil. Spatřil krtka jak drží před sebou ve vzduchu svíjející se žížalu a hypnotizovaně na ní hledí. Chvíli GTIho ignoroval ale nakonec odložil žížalu zpět do sklenice a spokojeně pravil: „Tahle se kroutí hodně. Co chceš?“ GTI: „Přišel ti dopis z Říše.“ Krtek: „Ukaž, ukaž,…..ano. Byl jsem pozván na losí test na naší slavnou zkušební dráhu.“ Hned se začal horečnatě balit. Za chvíli si to už štípal šedesátkou (bismarckova maximální rychlost) směrem k našim západním sousedům. Dorazil na dráhu a pozdravil tamní hlídače Paula a Adu. Povolili mu start. Jenže Paul zapomněl v centrále na pultě položený jeden výtisk objektivního magazínu Auto Motor und VW a tak se jedna páčka přepnula. Konkrétně z polohy „nür für Smart“ do polohy „nür für Logan“. Krtek nic zlého netuše rozdráždil bismarckův motor a vrhnul se maximálkou mezi kužely. Ty ale před ním najednou samy od sebe houstly a občas se nějaký i vykláněl směrem do stran. Po několika vteřinách úporného manévrování zahučel krtek s neovladatelným vozem do blízkého lesa, kde se zastavil až o statný smrk a přímo do klína mu spadlo vosí hnízdo. (Následující tři věty cenzurujeme pro přílišnou brutalitu scén. Při psaní tohoto příspěvku nebyl zraněn žádný krtek.) Krtek sedí doma na gauči omotaný jedním kilometrem obvazů. „Nechápu, proč se tomu říká losí test. Žádný los v tom lese nebyl. Za to vos, těch tam mají hodně.“ GTI: „Hele, zase ti píšou ze zkušebny. Prý jim přišel na test nějaký nový minivůz z Číny za 99 Euro a o tebe moc stojí jako o řidiče. Nemáš zájem? Je to dobře placené.“ Krtek: „Ne, ne, pomoc! Tam už nikdy nejedu.“ GTI: „Rozmysli si to ještě. Platí hotově. Ve Phaetonech.“ Krtek: „Budu o tom uvažovat.“ [celý příběh na lonestarstate.wz.cz]
Ještě, že to nečte moje němčinářka Samozřejmě Nur für Smart a Nur für Logan. Asi jsem byl příliš nadšený z toho, že jsem konečně našel přehlásku na klávesnici.
Díky. Tohle tu postupně publikuju v komentářích už několik měsíců, takže tam jsou občas narážky na zrovna aktuální články a aktuální přispěvatele do diskusí.
to je neskutečný právě jsem ve fázi kdy krtek mění kolo a jak má magnetický náramek, který způsobuje... jak si na to vůbec přišel, nechci tě přechválit, nevím co děláš, ale měl by si psát nějaký humorný příběhy, to je fakt p**el
Většinou čerpám inspiraci právě ze zdejších diskusí. Kdybys tu byl dýl, nemohl bys nezaregistrovat GTIho zálibu ve značkových hodinkách. Proto měl i jeho jelen/mimozemšťánek chronograf blablabla. Toho porcelánového jelena kdysi používal k označení lidí bez vkusu a tak jsem mu ho "přišil" jako společníka. ps: chvály vydržím hodně a občas mi tu někdo i vynadá, takže se to kompenzuje
Bravo P.S. narážky... narážky? to jsou pěkné bodyčeky... mám uz rozsekanou pr*el na cucky Já se prostě směju nahlas Lonesi... špica P.P.S Auto motor und VW vorever
Ak si odmyslím tu vyššiu stavbu a zameriam sa na svetlá blatníky A stĺpik tam mi to pripomýma Legacy Outback. Za tie prachy by som šiel radšej do Nissn Murano, škoda že nemá nejaký poriadny diesel (nieže by V6 z 350Z bol málo no k takýmto traktorom mi diesel pasuje viac).
no sice nevim kolik bude q7 stat (zadarmo urcite nebude)pocitam 1,5milionu a vice... ale uz ted se mi libi vic nez Touareg. Hned na prvni pohled tohle auto budi docela respekt, kdyby me probliklo zezadu na dalnici tak moc dlouho neuvazuji a zenu se pekne doprava od zitrka zacnu setrit
Quasimodo příchází. Zadní blinkry jsou maska - ty budou bez vady. Sloní uši doufám vymění. A pak až kolem tebe pojede, zastav a obejdi to svoje. Odvahu znovu nasednout už mít nebudeš. Je jen jedno řešení - Q7. Drzoun, pózér, rváč, ostrej hoch do ostrý doby. Chce to pořádný brejle, kostkovanou košili od Marlboro Classics, na levačku Hamilton, mod. Khaki a boty v kterejch když někoho nabereš, tak přestane nadlouhu milovat barový židle. Jo, vem kombinačky a v garáži z něj servi tu okrasu kolem bočních oken. Pak vem na rohu pár galonů a naber směr. Mapu nepotřebuješ, nech to na Q7.
O sloních uších jsem psal už kdysi a myslím, že už mu je odpářeš jen baseballovou pálkou. Jinak je to z venku další nudná audina. Tvorba proběhla asi takhle: V supermarketu koupíme 50dkg tuctového SUV, čelní masku z A6, zadní světla z A4, trochu želatiny. Hlavně žádnou sůl, pepř, nebo koření. Cestou domů se stavíme v cukrárně a koupíme dvě ty největší lízátka. Pak to doma hodíme do většího hrnce a chvilku hněteme. Po nakynutí jako nádivku použijeme trochu drátů (abychom měli drive by wire), pár ozubených koleček a ještě něco co najdeme např. ze staré autodráhy. Celé toto dáme na plech a necháme 45-50 minut při 220 stupních péct. Po vyjmutí z trouby, polijeme metalickou polevou a zapíchneme dvě lízátka. Áááá hup - Q7 je na světě.
My hovorime Q7 - vana - Predok zufaly, na co tam je ta kolma skrina? Kufor plosky -- tak na damsku kabelku. Pridavne 2 miesta max. pre pudlikov. Kto si vlastne ma tu vanu kupit? Prerobili na to jednu ceu vyrobnu linku a nikto to nechce. Hlavne amikom opadla chut na tuto rozmerovu kategoriu. Vid pokles predaja Cayenne o 50% ! V EU sa este nikdy netrhali za 5,09 m dlhymi autami. Drzim silne palce pracovnym miestam na VW POLO linke ...