Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Mercedes-Benz 63 AMG V8: Kdo je na světě nejsilnější?

45 komentářů

Dakujem Redakcii za cerstve info. Dakujem
Clanek velice zajmavy, ale pri srovnani mi vcelku chybel u BMW motor z nove M5/M6, ktery ma pres 500HP a blizi se vykonum 63 AMG a jeste by se take melo prihlednou pomer objemu a vykonu, z toho by MB urcite na prvnim miste nebyl, viz. F430, M5/M6
motor z m5/m6 je ale v10, nie v8
Tak a zase němci dělají P.R. Ano pokud by se brali atmosferické motory obecně, tak jsou i mnohem silnější...a mezi nama...

Mercedes má 60,5 Kw/1l
Ferrari má 83,7 kW/1l objemu motoru.(a to je vlastně v nevýhodě, protože má menší objem, kdyby měl objem jako mercedes, tak si myslím, že mu to vyjde na 100 kW/1l viz. Maranello)

Řekl bych že se jedná o rozdíl třídy...Zase někde udělali soudruzi z NDR chybu...Ale hubu mají opět plnou keců...Ach jo. Kdy už se ti němci naučí dělat dobré motory bez toho aby se furt nesmyslně chvástali a lhali. Připadají mi jako rumunští konstruktéři...
Poradte, ktery atmosfericky osmivalec je absolutne silnejsi nez tento Mercedes AMG. Diky.
To je přece subjektivní otázka...V absolutních číslech máte samozřejmě pravdu, že asi tenhle... Ale rozdíl v litrovém výkonu a třeba i poměr hmotnosti toho motoru k výkonu je prostě mnohem ale mnohem lepší u FERRARI (20 kW na 1l objemu je hodně). To mají být v Itálii takový tupci, že teď teda u 430 zvýší objem na 5 litrů a mít o jeden kW vyšší výkon? Prosím Vás, proč by to dělali (když mají 10 válce u vyšších objemů), nejsou to skopové hlavy...Tak asi tak nějak. Objektivní by bylo napsat nesilnější osmiválec vzhledem ke svému (ať má mercedes radost) "mamutímu" objemu. Jinak kde nic tu nic, skutek utek...
Jde o jiné konstrukční školy. Smiř se už s tím, že pro někoho (třeba pro mě ), poměr objemu a výkonu nic neznamená. Někdo rád bzučí nahoře (Ferrari) a někdo zase rád burácí odspodu (Chevrolet).
Ferrari dela jiste skvele motory, ale v teto objemove tride se nejen italska znacka rozhoduje pro vice valcu nez 8, a tak pokud Mercedes nebude prekonan nekterym americkym sportovnim motorem, zustane zrejme nejsilnejsim.
Vase poznamka o specifickem vykonu by uspela v clanku, ktery jsme zverejnili v minulem roce - motory s nejvyssim mernym vykonem [odkaz]
No dobrá,a lespoň že nejsem úplně za blba...
nizko obsahove motory maji velmi malou vydrz. staci se podivat do F1. v guinessove knize rekordu jsem cetl ze v 60letech dalo bmw do 1litru 1000ps, motor vydrzel jen 30minut. ferrari je spis vykendove auto jak uzitkove
Ferrari ma sice vetsi litrovy vykon, ale pri jakych otackach! Jsem obrovsky fanda Ferrari, ale tohle srovnani pokulhava. Tenhle motor by tam vubec nemel byt zarazen. Pristi rok by se tam mohly klidne soupnout motory z F1 (cca 700-800k/17-20000ot/min|2.4l) a jaky byl Mercedes .... no mozna opet na spici)
proc by tam davali z f1 kdyz vydrzi malo?
protze Italove nikdy nedelali a delat nebudou auta, ktery vydrzi vic jak 50.000km bez zavad, vetsina aut je po teto hranici v *, kdyz ne motor, tak kastle a k tomu Mrdcedesu, kdo stoji o to aby nekde prijel tady tim okoukanym plechovym krapem, ale dojed nekam s Chavy.. ten charakteristickej zvuk V8 tomu rikam vychutnavat si to. Proste Mrdcedes pro me neni auto a nechtel bych ani zadara......
nerika se spis "Chevy" jako Chevrolet??
tento motor byl testovan i v CLK DTM s vykonem 580 koni diky jinemu vyfukovemu potrubi nez ma ML 63, z toho duvodu je pravdepodobne, ze v ostatnich modelech jako E63 a S63 bude mit vykon vyssi nez 510 koni. Take planuji mensi motor 6,0 biturbo s vykonem pres 600 koni a tocivym momentem pres 800 NM.
nieje v CLK DTM 5,5kompresor?
né že v něm je!!!!
Ale aby Mercedes udelal dobrý motor, tak to vždy pošleš do AMG..
Kdyby si BMW ten 4,8 V8 poslalo do divize M, aby ho předelali jak to dělá MB u AMG, tak by MB už asi nebyl nejsilnější..
Ale ved na to ta znacka "AMG" aj je, nie???
A keby BMW poslalo ich 8valec do Msport, tak nic, proste by ho urobili silnejsi, co pri ich skusenostiach a rozpocte nie je problem, aaaale, BMW by ho proste principialne hnalo do otacok, lebo BMW je take... A co si myslis, ze by potom ako urobil Meredes, proste zase nieco silnejsie. BMW sa ale rozhodlo ist cestou V10, a bol by si najivny ak si myslis ze to bolo z ineho dovodu ako marketingoveho. Na niekoho proste vzdy zaposobi ze 10 je viac ako 8 a este sa to aj akoze trosku spaja s F1. Btw ten V10 5.0 ma este riadnu rezervu, ale toho pekla sa este iba dockame... Mercedes sa specializuje skor na V8 a nie nahodou, Americanom to nieco hovori, oni proste chcu mat V8. Tak ci onak, ci uz si "kupis" E63AMG, alebo M5, moze Ti to byt srdecne jedno, proste si KING
mě jde jen o to, že to je pod jmenovkou AMG.. já jsem nechtěl plést do diskuze M5.. já jsem se bavil o tom sedmiškovém..Mercedes ještě neumí dělat až tak silné motory ze svý továrny.vždy to upravuje AMG.nechci urážet nic a nikoho..AMG umí, ale aby to předvedl i Mercedes.. no a o tom KINGOVY bezpochyby máš pravdu..
Tak neviem, mne sa zda nova seriovka V6 350 od MB celkom zaujimava... a predpokladam ze V8 500 sa tiez coskoro docka dostojneho nastucu, treba priznat, ze je uz trosku za zenitom. Vsimni si, ze teraz prebieha v MB generacna vymena motorov, som iba zvedavi co sa stane s R4 CDI, v tom ich BMW riadne prekonalo. Ono pred nedavnom boli zase motory MB o nieco vykonnejsie ako BMW, ma to taku sinusoidu, raz jeden, potom druhy...
souhlasim..
S500 se jiz nastupce dockal, je to 5,5 V8 s 288 KW. Je pravda, ze motory MB jsou o neco mene vykonne nez konkurence, ale neni to z duvodu, ze nejsou schopni udelat vykonny motor, ale hlavne kvuli zivotnosti. Jiz v roce 1990 meli 2,5 s vykonem 235 koni.
Mercedes ale sve motory schvalne lehce poddimenzovava, aby si porad udrzoval provozuschopny stav, dam priklad, i po pul milionu najetych kilometru. Proste aby dostal sve povesti drzaka. Koukni co tech starych zraloku a vubec vsech typu jezdi napr. v africe jeste v roce 2005. A vidis tam nekde BMW? A ruku na srdce tech patnact, dvacet koni, napr. trilitr, co BMW vytlaci navic ze svych motoru nez mercedes zas az tak nemrzi.... Ale vymena motoru pak mrzi vic..... A jeste neco k motoru 63 AMG, je to mistrovsky tah. Ano BMW ma sice u sveho desetivalce dva valce navrh a lepsi litrovy pomer vykonu, ale ty tluste zazobane nemce proste na stare kolena se.e ze musi pro maximalni vykon ,nebo respektive kroutak, vytacet motor az k osmi a pul... Chteji hlavne v pohode cestovat, a to jim kroutak 500nm uz od DVOU TISIC umoznuje! Takze mercedes se trefil do cerneho to mi verte!! Aby taky ne, sam jsem se na vyvoji tohoto motoru podilel...
BMW zvolil uspořádání V10 proto aby nemusel zvyšovat objem a tím i spotřebu od starší M5 (5.0 V8 294kw). Jinak je pravda že každej má svůj vkus a může si koupit co chce.
ovšem když na to má
Mercedes tento motor nikam neposilal, protoze se jedna o kompletni novy vyrobek AMG a oproti predchozim nema nic spolecneho s ostatnimi motory MB.
Jinýma slovama měla Corvette doteď nejsilnější osmiválec na světě. No a takový pokřik kolem toho nedělali. Jinak ten motor v Z06 se jmenuje LS7, to ke kolonce motor a v kolonce zdvihového objemu máte asi omylem zdvih šestilitru LS2 ze základní verze Corvetty, takže to chce litřík přidat. Ale veliké díky za moc zajímavé srovnání.
diky.
kdo to má živit??
Kdyz mas na opici, musis mit i na banany
Ten kdo to kupuje
Vcelku by mě zajímalo, kde by byla výkonová špička bez použití elektronických systémů. S tímto motorem by se člověk musel rozjíždět na šestku a kdyby nejdej bože napršelo tak se nerozjede. 630Nm V jaký rychlosti asi dopustí ABCDEFGH....XYZ systém vypustit všechnu tu sílu na silnici? Ve dvěstě padesáti kdyz stejně zasáhne omezovač? Tak trochu mi tu chybí smysl...
zmysel sa vola "JA TO MAM" a vravi to taky ten cloviecik co nosi 48cku koselu a nema krk a ani vlasy, lebo on to proste musi mat, aby nevyzeral ako supak pred ostatnimi co uz dohucali na ML 63AMG...
Ale to by som nevidel ako az taky velky problem, no ale ta bloncka sa onho potom vecer postara a on jej od toho rano pozica kluce, ze nech mu ide kupit megamass a jontaky a to je teprva APOKALIPSA
vono to fakt ma EGR? Namontovat takovy zverstvo na takovej klenot, fuj a hanba (ja vim, ekologove nad tim asi mlaskaji slasti, ale ten bordel, kterym to zasere cely sani ... skoda mluvit)
Fakt se mi hrozně líbí, když se někde popisují ty nové technologie výroby a zpracování. Sice polovině slov nerozumím, ale mám alespoň pocit, že jde o něco mimořádně výjimečného. To je asi účelem, že? Takže motor se mi líbí. Ale řekněte mi, na co jsou auta, které umí jezdit pořádně jenom rovně?
Že by na jízdu po dálnici?
Ty uz jsi dlouho nejel po D1, co?
Nemyslím český dálnice. Pochybuju totiž, že AMG vyvíjí auta speciálně pro český trh.
Vazne ne? A ja myslel, ze jo Kdyby to delali, tak by MB muselo byt nejlepsi auto. Protoze co by obstalo bez poruch na ceskych silnicich a "dalnicich" by vsude jinde muselo byt uplne v pohode
nebudu se rozepisovat
Měl jsem možnost se svezt jako spolujezdec v SL55 AMG...co vam budu povidat...TOTALNI PEKLO!!!Je vam jedno co jede pred nebo za vami a jaky vam zrovna prevodovka zaradila stupen...kdyz seslapnete plynovy pedal tak zmizite z obzoru snad i letadlu...takze 63 AMG bude asi nejpekelnejsi stroj na silnicich!A co teprve az se do toho pusti BRABUS...Mamma mia.Viva Merc
Možná to co napíšu sem úplně neptří, ale....Každý tady vyzdvihuje Ferrari, Mercedes, BMW a nevim co ještě, ale nějak se tu zapominá na Porsche to ze svého šestiválcového Boxera o objemu 3,6 litru vyždímalo 353 kw při 6000 ot/min a kroutící moment 620 Nm 1950-5000 ot/min. A kde jsou ted všechny ty osmiválce? V prd... , protože tenhle motor dokáže dostat novou 911 Turbo z 0 na 100 za 3,9s (s Tiptronicem za 3,7s) docela slušné je také zrychlení z 0 na 200 Km/h za 8,6 sekundy, nemluvě o pružnosti která je více než úžasná. Maximálka je sice jen 310 Km/h, ale zase Porsche je auto prece jen více na silnici než na okruh 😉 A s tímhle autem nastává teprve to pravé TOTÁLNÍ PEKLO >😒]
Mluvíme tu o atmosférických motorech = bez turbodmychadla / nebo mechanického kompresoru. To je sakra rozdíl člověče!! Jinak porsche respect. čus