Na autosalonu ve Frankfurtu se Opel pochlubí novou Astrou coupé-cabrio, která pravděpodobně ponese jméno TwinTop, zavedené nedávno do výrobního programu menší Tigrou.
To je pravda, zase tahle koncepce je poněkud praktičtější (zabezpečení, údržba, atd.). Mě by spíš dobudoucna zajímala zvládnutá aerodynamika se stáhnutou střechou. S Corsou se dá jet bez problémů 120km/h (s vytaženejma okýnkama a zapnutým topením). Dokonce je slyšet i rádio. Doufám, že tady to bude lepší, když do toho cpou dvoulitrový turbo.
máš pravdu....porovnávať Opel s MB sa nepatrí....
a myslím, že MB SL je v tejto triede vrcholom....a menší bráško SLK taktiež, i keď to je dvojsedadlový roadster, takže nejaké zrovnávanie s týmito "štvorsedačkami" je úplne mimo....konkurentom pre MB SLK je len Audi TT roadster, Nissan 350Z roadster i keď tie majú plátené strechy naproti SLK, ale mne sa zase plátené strechy nikdy až tak nezamlúvali (kvôli praktičnosti), takže vozy kategórie CC moc oceňujem....ale zase osobne mne sa veľmi páči Peugeot 307 CC a po facelifte s tou tlamou vpredu je to pekný dravec myslím, ale netvrdím, že tento Opel nie je dobrý....moc pekné auto, vyzerá to byť výborne spracované zvonku i zvnútra a k tomu dobrá ponuka motorov....
a ešte som zabudol....osobne sa teším na Ford Focus CC, štúdia vyzerala moc dobre, myslím, že lepšie ako táto Astra, len záleží od toho ako to dovedú dokonca, ak sa skrotia ako sa nakoniec skrotili pri hatchbacku, tak neviem....
Jj, obzvlášť mám rád kombinaci modrá metalíza, bílá kůže, žlutý dřevo. A má nádherný japonský design. Takový ty světlomety lupenitýho tvaru. To je taky velký plus, že nenapodobuje Evropu ani Ameriku. Je to jeden z vrcholů čistě japonského tvaru aut. Sotoris Kovos odvedl skvělou práci.
jednoznačně s tebou musím souhlasít s plátěnou střechou... ale tohle vypadá docela dobře.. myslím, že tím, že je novější než Megane.. působí trochu lépe.. A co se týká hluku.. nebude to žádná dikotéka... přece jen to není premiová značka.. a bez deflektoru dokáže rychle jezdit jen málo aut... Astra taky používí hodně věcí společných se Saabem.. což jí jen pomáhá.. sklápění střechy pomocí klíčku a další... a hlavně ty jeho Turbo motory.. .. A se Saabem se dá jet bez problému i 150 bez deflektoru a to i když je trochu chledněji.. tam ten vzduch a celkově to mají zvládnuté perfektně.. Saab Cabrio je na špici tohoto druhu aut...
Myslím že objem kufru bude opačne než je v článku.. tedy 205l kabrio( část zavazadelníku zabírá střecha) a 440l kupé... jinak už se těším až ji uvidím v reálu.. ještě zmíněný Focus CC a Volkswagen cabrio a bude těžké vybírat
no presne tak Miku, ako som len mohol zabudnúť na VW aj ten vyzeral "prvoplánovo" veľmi dobre len dúfam, že Focusu CC a VW CC aj pri nábehu na výrobné linky zostane ten šmrnc...potom to bude skutočne ťažké rozhodovanie, lebo aj v tejto kategórii začne riadna "tlačenka"