Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2009: Audi A6 uhájilo celkové vítězství ve vyšší střední

V září nastoupil nový Mercedes E, jenže zástupce čtyř kruhů měl již takový náskok, že prvenství uhájil. Stuttgartská třída E ovšem od začátku podzimu této kategorii dominuje.
Zpět na článek
26. 1. 2010 11:17
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 1. 2010 12:48
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 1. 2010 14:18
neregistrovaný "sturlo"
26. 1. 2010 09:54
26. 1. 2010 11:37
26. 1. 2010 12:22
26. 1. 2010 12:30
26. 1. 2010 14:11
26. 1. 2010 15:36
26. 1. 2010 12:52
26. 1. 2010 17:01
27. 1. 2010 10:46
27. 1. 2010 13:09
27. 1. 2010 12:36
27. 1. 2010 13:02
27. 1. 2010 15:39
27. 1. 2010 16:13
27. 1. 2010 13:06
27. 1. 2010 14:34
27. 1. 2010 15:36
27. 1. 2010 16:15
27. 1. 2010 14:39
27. 1. 2010 15:42
27. 1. 2010 16:27
26. 1. 2010 17:22
26. 1. 2010 17:50
26. 1. 2010 18:07
27. 1. 2010 10:18
26. 1. 2010 18:05
27. 1. 2010 10:08
26. 1. 2010 18:12
26. 1. 2010 19:56
27. 1. 2010 10:19
26. 1. 2010 17:23
26. 1. 2010 17:47
26. 1. 2010 19:29
26. 1. 2010 21:08
26. 1. 2010 19:55
26. 1. 2010 21:10
26. 1. 2010 22:05
27. 1. 2010 09:03
27. 1. 2010 10:11
26. 1. 2010 15:25
27. 1. 2010 16:44
27. 1. 2010 17:09
27. 1. 2010 19:33
27. 1. 2010 20:10
Avatar - Dinar
26. 1. 2010 08:51
Sláva vítězům,...
atd., jako vždy. Gratulace ode mně jdou zejména Volvu, bůh ví, že úspěch potřebuje a prodaných 321 ks S80 a jejich variací řadí tento model na třetí místo celkově, a to je určitě na oslavu, tedy alespoň u těch, co jsme tak nějak přispěli. :-) ;-)

Číslem roku je ovšem 14, slovy čtrnáct Lexusů GS, premianta, který u nás není schopen porazit ani "veterány" typu 607ky nebo 9-5ky, a to je minimálně napováženou. :-O Ještě větším prů.erem je 11ks jaguarů, i když zde jde propadák více na vrub tragedie českého zastoupení než auta samotného. Ale třeba to u nás Rakušané v roce 2010 rozjedou, XF má určitě na víc než pár kusů ročně. :-!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
26. 1. 2010 08:54
Re: Sláva vítězům,...
při těch legendách, které jsem slyšel o AMT je vlastně zázrak, že těch 11 aut se zde vlastně prodalo. De facto je to obrovským úspěchem ...
26. 1. 2010 08:56
Re: Sláva vítězům,...
Gratulace vsem! :yes:
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 1. 2010 11:17
Re: Sláva vítězům,...
Bez diesla v tejto triede nema Lexus sancu a Lexus s dieslom nie je Lexus.
26. 1. 2010 12:11
Re: Sláva vítězům,...
Však v tejto triede Lexus ani nerobi dizel. Osobne sa čudujem, prečo nie sú GS predavanejšie. Je to najvyhodnejší pomer kvalita + vybava vs. cena.
... ja som s nim velmi spokojny. :-) :yes:
Avatar - hattori_hanzo
26. 1. 2010 12:30
Re: Sláva vítězům,...
Aha,takže je to vlastně všechno v pořádku a ty zvěsti o rozdrcení "velký trojky" při příchodu GSa na trh se nám všem jenom zdály. 8-s
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 1. 2010 12:48
Re: Sláva vítězům,...
V Europe nema sancu rozdrtit MB a BMW,Audi je tak trochu zazrak,image premiovky ma vo svete asi ako Lexus,ale v Europe sa jej dari.
Avatar - hattori_hanzo
26. 1. 2010 14:41
Re: Sláva vítězům,...
Nemá,to ví všichni.Teda kromě těch,kteří tu kdysi hlásali pád E,5er a A6 skoro "do roka a do dne".Teď po nich nezbylo jen ticho po pěšině a výkřiky "Já mít ty prachy!"...
26. 1. 2010 11:29
Re: Sláva vítězům,...
:-) :yes:
neregistrovaný "sturlo"
26. 1. 2010 14:18
Re: Sláva vítězům,...
Len stale nerozumiem tomu preco sa predaje Volva V70, XC70 a S80 udavaju jednotilovo ked v minulotyzdnovej statistike sa Volvo S40/V50 uvadza dokopy ;-\
Kadzopadne vsak Volvu gratulujem :yes:
26. 1. 2010 16:10
Re: Sláva vítězům,...
dnesni svet je o reklame, staci se podivat po nejaky znamejsi TV vysilane nad EU a chvili ji sleovat, kuprikladu Eurosport, reklama na Audi, BMW a Medour je tam pecena varena, tedy se da pocitat ze bude mit i vetsi prodeje, Amici zase maji reklamy asi castejsi na Lexus a tak je tam Lex zadanejsi :-)

navic Lex ma osobitej design, nijak zvlast nevicniva a zrejme jej voli spise konzervativnejsi lide
Avatar - white label
26. 1. 2010 16:42
Re: Sláva vítězům,...
Neříkám že nemáš vůbec pravdu, ale jen o reklamě to zdaleka není.
To by si v Evropě podobnou reklamní kampaň objednal (s prakticky jistou návratností) i Lexus a naopak. Ale až tak jednoduše ten trh opravdu nefunguje... ;-)
Avatar - positivemind
26. 1. 2010 09:54
Nová 5er
Nová 5er s tím pravděpodobně zamíchá - tedy po důkladné mediální masáží :-) kvalitní bezesporu bude nad míru, to co jí scházelo v aktuální generaci (kvalitní interiér) dostala, navíc ty super motory a pro někoho vážně svěží design :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2010 11:37
DOBRÝ ROK
Nakonec musíme napsat - dobrý rok. Zejména pro některé. Zejména pro věšinu. Hergot... prostě chci napsat, že až na pár propadáků jsou ta čísla čísly dobrými.

Číslo roku vybral Dinar nahoře :yes: zastavím se tedy jen krátce u zklamání roku - ano ano, jaguar. Částečně ten neúspěch byl zapříčiněn neurovnanými dovozními skutečnostmi, no... můj názor je, že ani rozvětvená prodejní síť moc velký prodejní úspěch nepřinese. V této třídě musí mít auto absolutně originální, bezkazový, stylový design. A tohle prostě já u nového jaguaru postrádám. A co více... snaha o modernu znamená, že nebude zrát v čase, což tedy u Jaguaru byla vždy esenciální vlastnost.

Jinak zvedám palec Volvu, neb to narozdíl od Saabu prostě dokázalo :yes:
Rozbalit vlákno
106
26. 1. 2010 12:22
Re: DOBRÝ ROK
já mít ty prachy tak si koupím právě toho Jaguára. interiér je naprosto dokonalý. 3.0 diesel taky a co se týče exteriéru tak se za ním otočím mnohem radši než za A6
26. 1. 2010 12:38
Re: DOBRÝ ROK
Tak až ty prašule budeš mít, tak nám dojdi napsat, co sis koupil. ;-)
26. 1. 2010 12:30
Re: DOBRÝ ROK
tak tak Volvo zaslouží :yes:
26. 1. 2010 12:36
Re: DOBRÝ ROK
Jak jsem to již někdy dříve psal, s kupci Audi je to podobné jako s lidmi bydlícími v hnusných, navíc drahých katalogových barácích v satelitech. Bez vkusu, bez nápadu, všechno přes kopírák jako u sousedů.
26. 1. 2010 12:48
Re: DOBRÝ ROK
Ty seš zase chytrej jak rádio.
Problém stavět nějaký architektonicky zajímavý dům, není žádná sranda. Na drtivé většině pozemků ti město nedovolí postavit jiný dům, než ten se "sedlovou střechou" (nezastávám se jich, ale znám situaci). Takže zbyde ti sehnat si svůj pozemek, pokud nebude někde na samotě, tak pak pokud projdeš s návrhem přes město, tak si oběhneš sousedy, jestli jim tvůj barák nebude vzhedem vadit. A závist je typicky česká vlastnost ;-\.

Takže většinou to dopadne tak, že stavět budeš moci jen na nějakém osamělém pozemku bez zasíťování (což jsou nemalé náklady navíc), poté služba architekta, atd. A výsledná cena? Ne každý chce dát za obdobně velký dům dvoj i trojnásobek ceny.
To je hlavní důvod, proč tu stojí tolik "podnikatelského baroka". A ani mě se nelíbí. :-!
26. 1. 2010 13:31
Re: DOBRÝ ROK
Nikdo mě nepřesvědčí, ale většina těch lidí ani nechce něco vymyslet. Jako Jaguara za stejný, nebo dokonce menší peníze více stejně dobré (snad i lepší) muziky.
26. 1. 2010 14:13
Re: DOBRÝ ROK
Už jen ta tvá první věta mluví za vše.

Máš zcela jistě už (i dokonce) svůj názor, takže se asi cítíš dospělý. Ale tady tě nikdo přesvědčovat o opaku nebude. Tebe zcela jsitě přesvědčí až tvé životní zkušenosti, které teprve získáš a tvůj názor notně poupraví.
Nicméně jsem ti názorně ukázal, oč v tomto případě jde, zcela jasné a pragmatické argumenty. Ty si žiješ někde ve svém světě.
Jaguár je sice zajímavý, ale servisní zázemí je tragické, kapacitně nedostatečné. Zkušenosti majitelů se počítají na jednotky. Málo informací pro rozumný nákup tak drahého auta. A dalo by se pokračovat.
26. 1. 2010 14:11
Re: DOBRÝ ROK
I barak se sedlouvo strechou muze vypadat OK bez vsech moznych balustrad, pidi oken ve strese ala strilna, balkonku, modreho Mountfield bazenu a pokud mozno v barve, ktera zrovna tento tyden byla ve sleve v OBI. A presto jich stoji vetsina presne takovych. Samozrejme s nezbytnou specialitkou ala 300 m2 pozemek a 299 m2 zastavene plochy. Duvod ? Bud ztrata vkusu 80% obyvatel nebo lenost a nechut premyslet nad tim jak to bude vypadat a pusobit...
26. 1. 2010 14:20
Re: DOBRÝ ROK
A víš kolik zaplatíš za kvalitního architekta, co ti vymslí domek, který nebude vypadat jako typák z katalogu? Za dokumentaci typáku dáš nějakých 30-40 tisíc, za službu architekta klidně i desetkrát tolik. Je to o penězích a ty jsou až na prvním místě.
26. 1. 2010 15:36
Re: DOBRÝ ROK
Bohuzel vim a to co uvadis je este ta spodni hranice 8-( a ty prachy jsou jasny, ze to bude drazsi ale to ze i v nabidce typizovanych projektu se nenajde neco co jako potesi je trosku zarazejici - ale mozna je to tim, ze lidi ty prisernosti stejne koupi a postavi.

No nic to bylo offtopic - kazdopadne blahoprani jde jednoznacne Volvu s jeho 10% podilem s V70/S80
26. 1. 2010 16:59
Re: DOBRÝ ROK
:-! :yes:

Volvo se povedlo. Za novým XC se vždycky rád ohlídnu.
26. 1. 2010 12:52
Re: DOBRÝ ROK
Jeste, ze se ta Alfa tak blbe prodava, co? To by byl pruser, kdyby u kazdeho domu v satelitu stala 166.
Avatar - white label
26. 1. 2010 15:27
Re: DOBRÝ ROK
>:-[] ;-)

P.S. To je jediné co těmhle "individualistům" zbývá. A6, 5er. MB-E má dnes totiž "kdekdo", takže odlišit se můžou pomalu už jen v té "Alfě", která se prodává dost "špatně" už i v samotné Itálii...
Kdo nemá v hlavě, má aspoň (rádoby) ve "sportovní srdci"... :-)
26. 1. 2010 16:38
Re: DOBRÝ ROK
Pánové, než se začnete něčemu posmívat, měli byste o tom alespoň něco vědět. :no: :no: Alfa 166 se "tak blbě prodává" a to dokonce "už i v samotné Itálii", protože už se jaksi... NEPRODÁVÁ. Výroba skončila v roce 2008.
Avatar - white label
26. 1. 2010 16:57
Re: DOBRÝ ROK
Vidíš někde v mém příspěvku číslo 166?
Ale proč se dobře, nebo vůbec, neprodává Alfa v této třídě?
Asi proto, že skoro všichni ti "stádovití" zákazníci bez vkusu a schopnosti odlišit se (podle nicku "cuore sportivo"), dávali přednost "tuctové" německé prémiové trojce... ;-)
26. 1. 2010 17:03
Re: DOBRÝ ROK
>:D

Bjůmónt zase vidí rudě, jakmile tu člověk vzpomne "úspěšnost Alfy".
27. 1. 2010 08:14
Re: DOBRÝ ROK
OK, promiň, 166 tam měl empi.
26. 1. 2010 16:42
Re: DOBRÝ ROK
A mimochodem, svezení se 166 je fantasické, plně srovnatelné s BMW 5er (E60) - řídil jsem obojí. :yes:
26. 1. 2010 17:01
Re: DOBRÝ ROK
Ty už si vážně na prášky. Doporučuji ti prémiový Ariel.
Avatar - white label
26. 1. 2010 17:04
Re: DOBRÝ ROK
Já si to sice nemyslím, čímž neříkám že je 166 něco hrozného, ale podstanější bude, že si to nemysleli ani ti, co si 166ku nekupovali...
Navíc ta přední partie je designově nejnepovedenější snad ze všech novodobých Alf vůbec... ;-\
26. 1. 2010 17:06
Re: DOBRÝ ROK
Ono to bude asi o tom, že ta 166ka zase tak často nejezdí, ale spíš stojí na heveru. Neznám kazovější auto této kategorie.
27. 1. 2010 08:13
Re: DOBRÝ ROK
Ty toho neznáš hodně, to není nic nového. A co třeba nějaký důkaz? Nebo už jsi přebral GTI-ho názor, že fakta jsou zbytečná přítěž a záleží jen na správné ideologii?
27. 1. 2010 10:07
Re: DOBRÝ ROK
Měl bys přiznat, že 166 je co do spolehlivosti velmi špatný počin. Ony tomu taky odpovídají bazarové ceny. Nebo si myslíš, že by se takové auto prodávalo za tak mrzké peníze, kdyby to byl etalon spolehlivosti?
V živé paměti mám svého souseda, který si dovezenou 166 koupil (jsou tomu asi 4 měsíce), benzínový model po FL. Jezdil s ní 14 dní (!) a jednoho rána s ní za zvuku dieslu a kouřového doprovodu odjel krokem do servisu.
27. 1. 2010 10:31
Re: DOBRÝ ROK
Aha, takže tvůj názor vychází z jedné zkušenosti tvého souseda. V pořádku, to je taky odpověď.
Avatar - ethicon
27. 1. 2010 10:46
Re: DOBRÝ ROK
kamarát mal suseda a kamarát toho suseda mal Alfu, ktorej sa zadrel Twin Spark..:-))
27. 1. 2010 11:36
Re: DOBRÝ ROK
Nejsem blázen abych kupoval takovej vergl.
To by si můj servisák klepal na čelo a mlel něco o tom, jestli to mám zapotřebí. :-!
27. 1. 2010 11:40
Re: DOBRÝ ROK
Jen pro zajímavost: hádej čím jezdí můj mechanik? Ano, má Alfu 166...
27. 1. 2010 11:42
Re: DOBRÝ ROK
Aha, a kolik takovejch dalších je? Asi to bude tím, že ten tvůj se specializuje (jako jeden z mála) na AR.

Zkus to jinak. Tohle je tak průstřelný, až se tomu musím smát.
27. 1. 2010 11:47
Re: DOBRÝ ROK
Nevím, kolik dalších takových je. Majitelů Alf (166 i jiných) znám sice z klubu docela dost, ale statistiku jejich zaměstnání nemám.
27. 1. 2010 11:51
Re: DOBRÝ ROK
Vyluč všechny ty z klubu a znovu spočítej.

Příklad: Mí známí nebo kamarádi mechanici: 3x jezdí VW, 1x Nissan, 2x BMW, 1x Renault, 2x Ford.
Itala nemá ani jeden (a nikdy ani neměl co si pamatuju). Nejesem členem žádného klubu Jen nemám šátek na očích a mám i pohled zvenku. :-!
27. 1. 2010 13:09
Re: DOBRÝ ROK
neuvažoval jsi o změně mechaniků? 2x Ford? Jeden dokonce Rencka? Nevím nevím, fakt jsou to mechanici přes auta? >:-[]
27. 1. 2010 13:37
Re: DOBRÝ ROK
Jsou to více kamarádi, a ty mněnit nepotřebuju. ;-)
Toho Forda má STčkového Focuse - asi pádný důvod, kterému se nedivím, ten Rencek byl starej megan, na kterýho hodně nadával, ale už ho asi nemá. Toho jsem už dlouho neviděl. ;-)
27. 1. 2010 11:41
Re: DOBRÝ ROK
Už jsem si zvykl na to, že vaši jedinou obranou je prohlášení o tom, že dokud člověk nebude mít vlastní zkušenost, tak potom může hodnotit. Někdy ti to připomenu, až budeš chtít psát pod něco jiného než Alfu. :-!

Těch negativních zkušeností uživatelů jsou mraky i na internetu. Každej druhej servisák ti řekne, co si o Alfě myslí. A nic pěkného to nebude.
27. 1. 2010 11:42
Re: DOBRÝ ROK
Posluž si.

Já tu píšu o věcech, o kterých něco vím. Ty ovšem stejnou zásadu vyznávat nemůžeš, protože bys tu pak nemohl psát vůbec...
27. 1. 2010 11:47
Re: DOBRÝ ROK
Ano jistě. Ty tu o něčem něco víš, ale věsměs jen o italech. Všechno ostatní máš akorát tak z doslechu.
Já mám dokonce i vlaastní zkušenost a nejen s jednou značkou. :-!
27. 1. 2010 12:08
Re: DOBRÝ ROK
Tak piš o tom, o čem máš vlastní zkušenost. A kde ji nemáš, klidně napiš "slyšel jsem, že..." nebo podobně. Pak se dá diskutovat.

Ale když bez jakýchkoliv podkladů, důkazů a vlastních zkušeností napíšeš nesmysl o poruchovosti Alfy 166, tak ti samozřejmě budu odporovat, protože o tom něco vím.

Až napíšeš něco o Mazdě nebo Hyundai, neřeknu půl slova, protože ta auta vůbec neznám a nezajímají mě.
27. 1. 2010 12:16
Re: DOBRÝ ROK
Na souseda jsem se díval z okna, když odjížděl s tou zánovní Alfou do servisu. Měl levý přední blatník dole u zástěrky od oleje. Můžeš si myslet, že kecám, ale je mi to jedno.

Když kouknu na autorecenze.cz, jak si majitelé !pochvalují" 166ku, tak je to tristní. Každej bez vyjímky píše (i když je s autem spokojen), že ho zlobí hromada drobných závad.
Promiň, ale já tohle neznám. Já u svých aut pouze měnil pár vypálených žárovek za několik let. Největší *** byl Opel, kterýmu odcházely i jiné části, ale to je dávnou minulostí, kterou jsem nechal za sebou.
27. 1. 2010 12:17
Re: DOBRÝ ROK
OK, necháme toho, nemá to smysl... :no:
Avatar - ReznikCZE
27. 1. 2010 11:55
Re: DOBRÝ ROK
Právě měl by jsi si to přečíst >:D každej druhej nadává a sotva 10% z nich bylo někdy majiteli :-) . .co se týká nízkých cen podívej se do zahraniččí kde jsou alfiny dražší kolikrát než škodovky či VW ze stejnýho roku (ovšem daleko menší výbava) . . .Mimochodem do Imofy občas zajedu co mají nového a krom toho že lidi podceňují rozvody a kontrolujou oleje tam nic zásadního neřešej. Teď si kámoš koupil 147 (2001) u nás za necelou stovku tisíc v 94 tis. km poctivě servisované auto a nic mu není. nebo 156 1.9 JTD pravidelný servis 245 tis. km a jediný co nesnáší tak měnit rozvody >:D . . .zeptej se klubistů i těch co nemaj prachy . .jezděj a na srazech není problém potkat alfu která zvládá sprinty s přehledem a přitom na tachometru má půl melounu najeto ;-) . .nevíš o čem mluvíš jen přejímáš obecný názor
27. 1. 2010 12:07
Re: DOBRÝ ROK
Obecně zastávám obdobný názor jako ti, co se opravami aut živí. Těm projde rukama dost modelů a značek, aby si mohli říct, co ano a co ne.
Vzpomínáš 156, v ní mne překvapilo, jak chatrně má provedený interiér. Povrzávání nelícování, prostě fušeřina, kterou jen tak nepotáš.

Potkat Alfu s půlmilionem na tachu, to je malý svátek. Jestli nemá už třetí motor, tak to bude i zázrak.

PS: Snad nikdy sem neviděl taxikáře v Alfě. Nevím čím to může být, ale asi z velké čáasti tím, že s autem potřebují především jezdit a ne opravovat. :-!
27. 1. 2010 12:16
Re: DOBRÝ ROK
Taxikáři obvykle od auta potřebují hlavně obrovský kufr, hodně místa na zadních sedadlech a úsporný diesel. To opravdu nejsou typické vlastnosti Alfy - u ní jsou i diesely laděné na ostřejší notu.
27. 1. 2010 12:19
Re: DOBRÝ ROK
Dá se to omluvit mnoha způsoby, tohle je jeden z nich. :-!
27. 1. 2010 12:36
Re: DOBRÝ ROK
na Žižkově parkuje jeden taxikář svojí Alfu 156 Sportwagon před F/L, ale nevím jestli benzin/nafta. Takže min. jedna je, ale tuším jsem viděl i sedana 156 a dokonce i 159. No a potkal jsem už i VelSatise, nebo celkem často Laguny ;-)
27. 1. 2010 12:42
Re: DOBRÝ ROK
No vidíš, tohle je právě ten zanedbatelný statistický vzorek.
27. 1. 2010 13:02
Re: DOBRÝ ROK
ale musíš uznat, že Alfy nebo Satis nejsou ideální káry pro taxislužby, takže vždy to bude na úrovni zanedbatelného statistikého vzorku ;-)
27. 1. 2010 13:34
Re: DOBRÝ ROK
Otázku stav do pozice proč jimi nejsou. Z jakého důvodu. 166 je pohodlná, má prostorný interiér, velký kufr a dle majitelů i úsporné JTD...
27. 1. 2010 15:39
Re: DOBRÝ ROK
vozový park taxislužeb kopíruje realitu prodejů na konkrétním trhu. Kolik Alf se tady za rok prodá? A kolik taxislužeb (kromě pár specializovaných) standardně používá vyšší střední třídu?

Stále se snažíš dokázat poruchovost Alfy na její absenci v taxiparku. Pak jsou šunty i všechny Toyoty, Mazdy a Hondy, protože těch jezdí snad ještě míň než baworáků ;-)
27. 1. 2010 15:52
Re: DOBRÝ ROK
Já nepotřebuju nic prokazovat. Já znám realitu a každý, kdo se vyzná, ti bez okolků řekne, že Alfa byla vždy střep. :-!
27. 1. 2010 16:13
Re: DOBRÝ ROK
>:-[] no, znáš svojí realitu

Alfu jsem nikdy neměl a ani to neplánuji, tuším jsem dokonce ani žádnou zatím nejel, ale tyhle "všeobecné pravdy", podložené "důvěryhodnými" statistikami a vyjádřeními odborných "mechaniků" beru s rezervou

Mám Rencka a Citróna. Měl bych pořád trčet v servisu, sbírat věci které mi cestou (do servisu) z auta opadávají, blikající kontrolky používat místo podsvícení vánočního stromečku a pod. A nic. Jasně, občas něco odejde (cívka, známá bolest Rencka, zatím ale jen jedna, alternátor po 8 letech u Citrona, po silném sněžení loni, podle mechanika nějaký problém se solením, za týden prý měli asi 8-10 podobných případů, nerozumím), ale žádné katastrofické scenáře se nekonají. Ok, ty auta jezdí 15-20tis ročně, měl jsem štěstí, dodržuji předepsané servisní úkony. Ale v rodině další Fiaty + Citrony a dokonce Pažouty taky všechny OK.
Fajn, ale to služebáky by to nezvládli. Hmm, Megane Combi, Brava (ještě první generace), Kangoo, Berlingo, Clio, všechny jezdí OK.

Tak kde se stala chyba. Všude slyším, že ty auta jsou křápy, všude o tom píšou. Naše rodina a známý máme sakra štěstí, 10-15 bezproblémových kousků (dokonce i z druhé ruky), asi rychle podám sportku >:-[]

A teď dva sousedi z vedlejšího baráku, jeden Oktávka (prasklé tesnění, olej ven, motor zadřen) druhý Polo HTP, prasklá hlava. To trošku nabourá statistiky co? Superb V6 (první generace) měněný komplet motor. Další rána statistice na solar.

Čemu mám věřit? Dejte mi pevný bod! ;-)
27. 1. 2010 12:38
Re: DOBRÝ ROK
BMW taky není zrovna typické taxikářské auto - protože akcentuje podobné vlastnosti jako Alfa.
27. 1. 2010 12:41
Re: DOBRÝ ROK
Vidět taxikáře v BMW není žádná vzácnost.
27. 1. 2010 13:06
Re: DOBRÝ ROK
ale no tak, tohle už je silné kafe. Ano, potkal jsem v Praze 7er jako taxík, občas 5er, ale třeba 3er si navybavuji, a frekvence těchto bavoráků je hluboko pod Lagunami, kterých taky není závratné číslo :-|
27. 1. 2010 13:32
Re: DOBRÝ ROK
Otázka je, proč nejezdí třeba s těma 166.

Klidně se na to taxikáře zeptej, až tě bude odvážet v pohrouženém stavu z nálevny domů. ;-)
27. 1. 2010 14:34
Re: DOBRÝ ROK
začínáš to tahat do demagogie. Baworáků jezdí taxiků pár, většinou nějaký specializovaný luxusní taxislužby, takže asi nevozí podnapilé buřty ve dvě domů z hospody za 15Kč/Km.

Nejrozšířenější taxíky jsou Oktávky. Prostor relativně dostatečný (myslím u O2), kufr taky, koupíš si chrochták a jezdíš za 3.265893l. Servis na každém rohu, auto po 3 letech stočíš na polovinu a Pepa na vesnici bude ještě rád že udělal kauf jako hrom.

Proč taxikáři nejezdí v MB/Audi/Volvo? A to jsou relativně standardní vozy. Alfy se svým malým prostorem vzadu, malým kufrem, tvrdším podvozkem, motorům vyžadujícím pečlivější údržbu skutečně nejsou kandidáty na taxi roku.
27. 1. 2010 15:02
Re: DOBRÝ ROK
Zrovna Octávka má na zadních sedadlech opravu moooc místa. >:D
To je teda důvod, proč jich jezdí mraky, asi potřebují mučit zákazníky.
27. 1. 2010 15:36
Re: DOBRÝ ROK
stále mám pocit, že to chceš svrhnout na deklarování nespolehlivosti Alfy. Ok, tak podle statistik patří mezi nejspolehlivější káry Japonci. Jaký je jejich podíl v taxi v ČR? 10-15%. Proč?

Asi je trošku rozdíl koupit si Oktu TDI za 500tis a Alfu 159 za 750-800tis. že? Krom toho servis (předepsaný) bude pro Alfu vždy dražší.

Oktávka 2 má vzadu standardní (v rámci třídy) prostor, Tour je nic moc, hlavně ve třech vzadu je to mučení.

Osobně taxikama moc nejezdím, manželka trochu víc, a většinou jsou to různá Mondea, Passaty, Oktávky. Očekávát Alfy, Subaru, Saaby a pod. u taxislužby je trošku scestné.
27. 1. 2010 15:54
Re: DOBRÝ ROK
Opět se pleteš, nedávno zde kdosi vylepil statistiku závad dle počtu najetých km. A hádej kdo byl v horní polovině žebříčku? Japonci to nebyli. ;-)
27. 1. 2010 16:15
Re: DOBRÝ ROK
tak to byla asi první statistika kde hoši žlutí nebyla nahoře

to nic nemění na faktu, že stejně jako ti každý "odborník" řekne že Alfa/Rencek/Fiat jsou křápy, tak ti stejně řekne že nejlepší jsou Mazdy/Toyoty a Hondy >:-[]
Avatar - ReznikCZE
27. 1. 2010 13:34
Re: DOBRÝ ROK
Kolem počernic jezdí žlutá 156 komby (AAA radiotaxi), Fiat stilo kombi(AAA taky a viděl jsem 280 tis. km) ;-) třeba v německu jsem neviděl škodovku jen Mercedesy a víte proč? nejvýhodnější podmínky mobility a ceny (to nám říkal taxikář + to že na škodovkáře se lidi dívají jinak než na M-B E
27. 1. 2010 13:39
Re: DOBRÝ ROK
Už i Stilo je Alfa Romeo? >:D
Prostě to není typický držák, aby tomu tyxikáři dávali přednost. ;-)
Avatar - ReznikCZE
27. 1. 2010 14:22
Re: DOBRÝ ROK
takže BMW, Audi a spol taky není držák? . . .Přeci jenom je na Škodovku vše více dostupné a levnější . .nebude to tím?
27. 1. 2010 14:31
Re: DOBRÝ ROK
O tom se můžem jenom dohadovat. ;-)

PS: Třeba MB E není ani nijak dostupné, ani levnější a jezdí jich v taxálech mraky.
27. 1. 2010 14:39
Re: DOBRÝ ROK
V Reichu, v ČR možná nějaké starší kousky, nové max. u hotelových taxislužeb nebo specializovaných luxusněji zaměřených. Ale na stanovišti u metra jich teda moc nepotkáš ;-)
27. 1. 2010 15:07
Re: DOBRÝ ROK
Nevím jak u metra, ale Éček jezdí mraky. ;-)
27. 1. 2010 15:42
Re: DOBRÝ ROK
v Praze? definuj "mraky" ;-)

za 6 let v Praze se mi nikdy nestalo, aby nám přijelo Éčko. Jednou staré C-čko (první generace), ale éčko v běžném provozu nevím nevím
27. 1. 2010 15:55
Re: DOBRÝ ROK
Já ty vaše povedený taxikáře vídávám často v televizi. >:D

Praha není pupek světa, hlavě co se taxíků týče.

;-)
27. 1. 2010 16:27
Re: DOBRÝ ROK
samozřejmě, ale zatím jsme se bavili o Praze (potažmo ČR) ne?

Minulý týden jsem jel taxi Éčkem ve Vídni, přijelo jich pět (byly jsme velká skupina) a za volantem samý obtloustlý podivný počerní týpkové (asi jako nějaký cikáni veksláci). No byla to sranda, dostali jsme instruktáž a doporučení do strip barů a na lehké slečny >:-[]
26. 1. 2010 17:22
Re: DOBRÝ ROK
tak na rozdíl od Labela je pro mně 166 nejkrásnější ze všech moderních Alf (od 80tých let, abychom do toho netahali veterány), hlavně před F/L :yes: :yes: :yes:

Jinak v našem satelitu v zástavbě katalogových baráků >:-[] je pestrá směs autoparku (Saab zatím bohužel chybí). Naše část je spíš domorodo-slovenská, takže většinou mladé páry s běžnou konfekcí, pár jetých bavoráčků u fajnšmekrů se taky najde. Vedlejší ulici kraluje Alfa 156, která má i staršího bratříčka 145ku (mimochodem opticky ve velice dobrém stavu). To holt druhá část vesnice, kde bují to pravé podnikatelské baroko, se značnou částí "hostů" z bývahého Sovětského svazu, tak tam jednoznačně dominují Mercedesy. :-!
26. 1. 2010 17:50
Re: DOBRÝ ROK
Nojo, stavět v jedný vesnici s rusákama, na to musí mít člověk vkus a cit, ale se saabem je to podomný.
Avatar - white label
26. 1. 2010 18:03
Re: DOBRÝ ROK
Tak jestli se ta "vesnice" jmenuje třeba Karlovy Vary, tak to si sousedy stejně moc nevybereš... ;-) >:-[]
26. 1. 2010 18:07
Re: DOBRÝ ROK
Pochybuju, že by se naplavenina z Černý pričope dostala do KV a ještě do nějakýho satelitu.
27. 1. 2010 10:18
Re: DOBRÝ ROK
v KV jsem ještě nebyl ;-)

jinak já jsem nestavěl, já kupoval. A:

1. nemůžeš přece oběhat celou vesnici, jestli tam nebydlí lidí z oblastí, které ti připadají hmm, jak bych to řekl, neatraktivní

2. v blízkém okolí Prahy je rusky mluvících "podnikatelů" všude hafo. To je realita. Stejně tak jsem je potkával denně ať už jsem bydlel ve Vysočanech, Vršovicích nebo na Řepích.

3. Oni se žijí svůj život relativně izolovaně od mainstreamové populace - nechodí do hospody (to se jim nedivím...), nechodí na fotbal, nechodí na obecní akce. Krom toho bydlí na protější straně vesnice, kam zas nechodím já, takže žijeme v klidu, míru a vycházíme spolu v pohodě >:-[]
Avatar - white label
26. 1. 2010 18:00
Re: DOBRÝ ROK
Tobě se na 166ce líbí i ten předek? A nevíš náhodou jestli už je vás takových víc? ;-) :-)
Avatar - white label
26. 1. 2010 18:57
Re: DOBRÝ ROK
Promiň, tebe jsem vlastně úplně zazdil. :-O >:-[]
Myslíš taky tohle, že...
[odkaz]
27. 1. 2010 10:08
Re: DOBRÝ ROK
ano, jsme dva. máme na to i OS a skupinu na Facebooku (která má taky 2 členy) >:-[]
26. 1. 2010 18:12
Re: DOBRÝ ROK
Na tý platformě to byl samej "krasavec". Pro ty, co chtějí vyčnívat z řady, pro ty, co je lexus na tužkovky příliš daleko a nudná šeď porsche 911 s nima ani nehne.
27. 1. 2010 08:22
Re: DOBRÝ ROK
Já mám sice raději verzi po FL, ale jinak :yes:
27. 1. 2010 10:19
Re: DOBRÝ ROK
mně se právě líbí ten úzký čumák původní verze. Pro mně absolutně originální a fascinující :yes:
26. 1. 2010 17:23
Re: DOBRÝ ROK
Ono se to jeste prodava ? vzdyt to je ta sama co delali uz tak pred 10ti lety ne ?
26. 1. 2010 17:47
Re: DOBRÝ ROK
Před 13ti lety na podvozku uvedeném před 17ti lety. Proto asi ta podoba s E60.
26. 1. 2010 19:29
Re: DOBRÝ ROK
uff ono je to fakt ono ? si vzpominam jak jsme s tim v roce 99 jezdili a bylo to celkem neokoukany, ale ted si to musi poridit fakt jen nejzarytejsi fanosuek :-)
Avatar - white label
26. 1. 2010 19:45
Re: DOBRÝ ROK
Tak tady se shodnem určitě... ;-) :-)

P.S. Ono už se to druhý rok neprodává, takže ti nejzarytější fanoušci na to mohou chodit už jen do "bazaru"...
26. 1. 2010 21:08
Re: DOBRÝ ROK
Treci plochy co se tyce vozu jsou jasne dane, ale proc se spolecne nezasmat nad lehce navonenym starym Fiatem ze ? ;-)
26. 1. 2010 19:55
Re: DOBRÝ ROK
Fanouškové Alfy prakticky neexistují. Tedy, pokud jim není 60 let a více. Alfa romeo se mezi znalci ctí tak do počátku první půle sedmdesátých let. Všechno to skončilo s modelem Alfeta/Alfasud. Od té doby (vyjma modelu 156, u něho lze však cenit jen design) Alfa nikam nemíří. S odřenejma ušima bojuje o postavení evropské subprémie. Velký sedan je snad definitivně odpískán.

Pro dokonalou ilustraci lze vzít porovnání třeba BMW a ALfy. Kam se která automobilka dostala dejme tomu od roku 1970... Výmluvné dosti, ne?
26. 1. 2010 21:10
Re: DOBRÝ ROK
Zagato SZ je zajimavy kousek, jinak ostatni je rychle okoukany prumer.
Avatar - Emel
26. 1. 2010 22:05
Re: DOBRÝ ROK
Ále, to jsou řeči. Alfa samozřejmě nemůže konkurovat BMW... nojo, jenže kdo může? 147 byla krásná, Mito je zajímavé, své místo v dějinách má i 155 nebo 75, je tu Brera a 8C, tebou zmiňovaná 156 i s důstojným nástupcem 159... a dalo by se toho zmínit mnohem víc.

Pochop, skutečným fanouškům stačí i mnohem méně, fanoušci Škody byly v extázi při uvedení Felicie 1.6MPI.
Avatar - Ronault.
26. 1. 2010 23:34
Re: DOBRÝ ROK
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
27. 1. 2010 00:03
Re: DOBRÝ ROK
A fanousci rendilu si ustrikli pri predstaveni noveho rybniku >:-[]
Avatar - woody-alien
27. 1. 2010 08:50
Re: DOBRÝ ROK
Vy nás ale zásobujete, pane Karfík.... >:D

Ádo, vím že to máš těžký sám se sebou, ale co je moc... ;-)
Avatar - Emel
27. 1. 2010 09:03
Re: DOBRÝ ROK
Velké množství fanoušků samozřejmě přichází z motoristického sportu, zejména F1 a WRC. Zkus si za domácí úkol spočítat tituly Renaultu v F1... myslím, že budeš mít do konce týdne co dělat ;-)
27. 1. 2010 10:11
Re: DOBRÝ ROK
to bude jasná 0, Áda přece počítá jen tituly dosažené naftovým motorem :-!
27. 1. 2010 08:29
Re: DOBRÝ ROK
Právě že už od 2008 ne, ovšem pánům chybí v tabulce prodejů za loňský rok... >:D
26. 1. 2010 15:25
Re: DOBRÝ ROK
Tvůj názor, jen doufám, že to opravdu myslíš jen jako svůj vlastní náhled a že to tady nechceš vydávat za nějakou stoprocentní pravdu a urážet tak statisíce kupců Audi :-)
Avatar - Ada je zase tady
27. 1. 2010 00:06
Re: DOBRÝ ROK
Jen klid. Audi A6 Allroad je ikona vozu teto tridy. Ten, kdo na nej nema vysi sveho IQ jen plive jedove sliny. :-!
27. 1. 2010 16:44
Re: DOBRÝ ROK
Myslím, že nějaké vzájemné osočování je úplně zbytečné. Já Cuoresportivo neberu jeho názor, je to jeho věc, on to tak klidně může vidět, ale na mě jeho přízpěvek působí tak, jako by to tu chtěl vydávat za neochvějnou pravdu, že kupci Audi jsou prostě lidi bez vkusu, což mně osobně příjde jako urážilivé vůči poměrně značnému počtu lidí. Každému se přece líbí něco jiného a většinou ne jen jedno, ale více (např. aut různých značek), takže osobně nevidím důvod tu kvůli tomu psát přízpěvky o tom, že "někdo nemá vkus, protože si koupil/líbí se mu/.. to a to" :-) Prostě si jen myslím, že když Cuoresportivo chtěl napsat takto, dle mého názoru, útočněji laděný přízpěvek, mohl trochu zdůraznit, že to je čistě jeho pohled na věc. :-)
27. 1. 2010 17:09
Re: DOBRÝ ROK
zbytečné, vždy se najde někdo kdo bude prezentovat extrémní názory a diskuze založená na argumentech bude kontraproduktivní.

Mně fascinuje, kolik času a energie je někdo ochoten investovat do "nesnášení" nějaké značky. Když je někdo fanda do své značky, ví o ní napsat (klidně i zaujatě) zajímavé věci, ok, to beru, ale trávit čas kydáním (jasně, každý si občas do někoho rýpneme) na nějakou značku a její majitele a její historii a její koncernovou příslušnost, to mě hlava nebere...

Nelíbí se mi SsangYongy, ok, tak je prostě ignoruji a fertig. Nebudu psát romány že jsou to střepy, že jen vůl by si je mohl koupit, že przní automoto histori...
Avatar - woody-alien
27. 1. 2010 17:55
Re: DOBRÝ ROK
Nechápeš, protože vycházíš z duševní polohy normálního jedince. Předpokládá se, že na serveru o autech by zúčastnění měli mít nějaký vztah k autům. Už to by mělo přispívat k určitému nadhledu a když je ti nějaká značka fuk, tak o ní nic nepíšeš. Nemáš důvod.

A pak je tu Áda, kterej Renaulta zamíchá i do diskuze a výnosech obilnin na Hané. >:D
27. 1. 2010 19:33
Re: DOBRÝ ROK
Jedoznačně souhlasím :yes: Ale klidně, ať se vyjádří i k autu, které se mu nelíbí, vždyť nemusí každý psát jen k autům, která se mu nelíbí, ale i kritika snad může být rozumná, ne? Přece není problém napsat "Mně osobně se toto auto nelíbí, protože x,y,z,...". Prostě normálně vyjádřit názor. Jenže ono je taky, podle mě, dobré, když člověk nezůstane jen u kritiky(nebo naopak jen chvály), ale když hodnotí komplexně nějaké auto (teď myslím fakt větší souhrn zkušeností, dojmů,.. jasně, že když někdo vyjadřuje názor na první oficiální fotky auta nebo tak něco, tak někdy prostě má jen kladné/záporné dojmy a ty opačné ho zrovna třeba nenapadají, vždyť to je normální, podle mě), nebo jeho část (design, interiér, motory, prostor, jízda,...), měl by se snažit vystihnout jak klady, tak zápory. Vždyť se tu bavíme o strojích, které vyrábí člověk a ten je omylný, tudíž ani jeho stroje asi nebudou dokonalé a to je, podle mého názoru, potřeba si uvědomit. :-) Takhle to vidím já
Avatar - white label
27. 1. 2010 19:27
Re: DOBRÝ ROK
Podle mě je podstatnější to, že takový názor je zcela objektivně "omezený" tím, že zobecňuje jednak určítou "skupinu" lidí (tedy všechny majitele Audi bez rozdílu) a stejně tak určitou "skupinu" automobilů (naprosto všechny vozy Audi).
27. 1. 2010 20:10
Re: DOBRÝ ROK
Ano, koneckonců přílišné zobecňování je, podle mě, častou příčinou značné části zde "oblíbených" konfliktů. Na druhou stranu, nebudu nic předstírat, kolikrát se mi taky stane, že (často hlavně ve vzteku) zbrkle vyjádřím hloupě obecný názor na určitou skupinu nějakých prvků. Ale když něco píšu do diskuze a mám možnost s rozmyslem sepsat své názory, tak se snažím o co největší objektivitu a také se snažím dát jednoznačně najevo, že jde opravdu pouze o můj vlastní subjektivní názor (a zvlášť, když vím, že v nějaké věci nejsem zcela objektivní). Myslím totiž, že pak může být diskuze bez hloupých hádek a může mít opravdu smysl. Ale znovu dodávám, že také se někdy hádám, často uplně nesmyslně, aniž bych se snažil o klidnou a rozumnou diskuzi. Spíš je pro mě větší záhadou, proč je to tak časté i v písemných diskuzích, kde se dá, podle mě, opravdu v klidu a s rozumem napsat názor (zatímco při ústní komunikaci jsou prostě někdy ústa rychlejší než mozek).