Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Stale krasna
neregistrovaný "paja"
| 19. 7. 2005 13:19
Japonci predvedli jak ma vypadat nadcasovy design, takze Mazda 6 stale patri mezi nejkrasnejsi vozy stredni tridy.
Stale krasna
neregistrovaný "ROMAN"
| 22. 7. 2005 19:58
To rozhodně

"Novou Mazdu" od starý, aby rozpoznal školený personál, ten středovej panel palubky a obzvlášť výdechy jsou vydařený, stejnětak volant a hlavně ty vizuálně 15 let starý knoflíky regulace svitu palubky a náklonu světel jsou moc pěkný, ty dávaji už od první 626ky ne? Japonci jsou v tomhle hrozný odjakživa, z venku ujde, ale ten interiér... Ať se podívaji k němcům, jak se to dělá, ty knoflíky mě fakt rozesmály a to nemluvím, o tý chybějící záslepce, nebo co má znamenat ta ďoura.
Stale krasna
neregistrovaný "Celsus"
| 25. 1. 2007 16:40
O boze ze nemci.....interier VW je jeden velky grc, Audi detto..este BMW sa da.....
POHLEDNÁ SLEČINKA
neregistrovaný "Pierre"
| 19. 7. 2005 15:09
jj, ta dolaďující kůra se povedla, stále hezká, stále mladě vyhlížející. Tak se má design dělat, sportovní duch stvořený perem dynamiky a ladné křivky dotažené perem krásy, a to po celou dobu výroby modelu ! Žádná zatuchlina a pavučiny na designerských perech, které jinde snad ani nepoužívají a hrají na notu nenápadnosti. Držím palce do dalších let.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "Jozki."
| 19. 7. 2005 15:29
Ta Mazda je ako vino. Cim starsia tym lepsia. Ako je v teste spomenute nebol potrebny ziaden vyrazny facelift. Plus vynikajuca spolahlivost a kvalita. Par drobnosti by som tam sice zmenil (leskly plast na stredovej konzole sa lahko poskriabe, vyduchy z klimy, dva koncovky vyfuku trochu biju do oci) ale vcelku je to super auto. Len pri motoroch diesloch sa mi zda ze maximum krutiaceho momentu je pri nejakych vysokych otackach - 2500 ot.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "Tom"
| 19. 7. 2005 15:56
Pekny voz a hlavne spolahlivy.Diesel este potrebuje viac kw.Koncom tohota leta prichadza Avensis s 130kw dieslom a to je uz tvrda kava.Myslim ze to je najsilnejsi a najlepsi diesel vo svojej triede.To natre 2l benzin aj s GTi napisom.Japonci sa konecne pustili do diesl.motorov a je to vidiet.Nadvlada TDI sa pomaly ale iste konci.V USA na naftu kaslu Toyota tam aj bez toho predava cez 2 miliony aut/rocne/.Este bi to chcelo ist do vaccsich objemov ako 3l.Tam ma Audi a BMW vynikajuce dieslaky.Aj MB 320 D.sa posnazil ale to klepanie a ta spolahlivost uz to nie je ten MB.Mal bi mat opacny reklamny slogan ako ma Hyundai...Badge first car second...Alebo bi som to vylepsil...Image first quality second...Anyway naspat k teme 6 je jednoduche pekne a spolahlive auto...
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "HEH"
| 19. 7. 2005 16:48
ty *tolko gramatickych chyb BLEE a co bI si este odporucil
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "Jozki."
| 19. 7. 2005 17:28
Nadvlada TDI sa este nekonci. 2,0 TDI bude mat 170 PS a 350 Nm. Na trh pride v 09/05. Toyota bude najlepsia tento TDI tesne za nou. Ani ten 2,0 od Mazdy nie je zly. Ma sice "len" 143 PS ale 360 Nm. Martin tu naznacil nieco o nepresnostiach takze som zvedavy kolko to naozaj je. Ak je to pravda dufam ze redakcia rychlo opravi svoje udaje.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "paja"
| 20. 7. 2005 07:50
Vykonove parametry jsou pouze jednim aspektem, tim dulezitejsim je celkova vykonova harmonie, prijemny nastup tociveho momentu, kultivovanost (zrovna posledni dva aspekty byly vzdy problemem TDI od VW) a v neposledni rade ekologie, v dnesni dobe by spickovemu ropaku nemel v zadnem pripade chybet FAP.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "Jozki."
| 20. 7. 2005 09:02
TDI pumpa dyza plni Euro 4 bez FAP. Takze ekologicky je viac ako dost. Kvoli PD je hlucnejsi (3-4 dB ?) pretoze pracuje s vyssimi tlakmi ale kedze kazdeho zaujima hlucnost a nie ekologia tak sa kazdy stazuje. A mimochodom TDI budu od jesene tohto roku s FAP takisto.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "paja"
| 20. 7. 2005 09:35
FAP neni nutnost pro Euro 4, beru to jako vyssi level.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "Jozki."
| 20. 7. 2005 12:17
Ale aby niektory splnili Euro 4 musia pouzit FAP. A niektory nemusia. Ale aj tak pouziju aby boli este viac ekologickejsi.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "paja"
| 20. 7. 2005 13:11
V teto kategorii bych preferoval 2.0d od BMW, 2.2ctdi, nebo novou 2.2 od Toyoty, PD mi nesedi skokovym nabehem tociveho momentu a traktorovitosti, priznam se, ze jsem nevedel o jejich filtru...nicmene jestli jsou nejekologictejsi si tvrdit netroufam.
Co uz japonci su spicka.
neregistrovaný "Jozki."
| 20. 7. 2005 13:45
Dobry vyber dieslov. Prednedavnom tu nejaky typek napisal ze VW TDI su nevykonne tak som hodil na plac nejaky rychly prehlad a prave 2,2 od Toyoty a 2,0 d od BMW boli na prvych dvoch miestach. Potom sa uz prida aj 2,0 TDI od VW a Audi. Som uz len zvedavy na priebeh krutiaceho momentu. Inac aj 2,0 TDI 140 PS je super motor. Pred par dnami som na nom najazdil par 100 km v Tourane s DSG a 200 na dialnici v poho. Na obycajnej ceste som tahal 160 (bolo to uz k veceru prazdne cesty ponahlal som sa a nemusel som sledovat spotrebu to len na vysvetlenie inac sa krotim) ale mal som pocit ze idem ovela menej. Ma to skvely tah.
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Martin Kokeš"
| 19. 7. 2005 16:46
Opravte si maximální kroutící moment u dvoulitru.

"ale navíc disponuje dvěma vyvažovacími hřídeli, které snad mají omluvit absenci vidlicového šestiválce v Mazdě6" - Mazda 6 se vyrábí v Hirošimě i se šestiválcem z Fordu Mondeo (bohužel ne pro Evropu).

Jo a nevěřte reklamním řečem o novém typu rádia. To je stále stejné, modulární FMSaudio (Ford-Mazda-Sanyo), pouze má jiný předek a začali dodávat 6 CD MP3 modul (možná od Pioneeru, ten vyrábí 1 CD MP3), který se do toho rádia zasouvá do horní pozice. No prostě hroznej krám.
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
| 19. 7. 2005 18:27
Díky, moment u zážehového dvoulitru opraven. Myslím, že zase tak reklamní popis rádia v článku není, doslova se tam píše "Uvnitř najdeme nově uspořádanou středovou konzolu s výrazněji opticky odděleným modulem rádia".
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Martin Kokeš"
| 19. 7. 2005 18:49
Myslel jsem jen ty PR informace od Mazdy u obrázku audiosystému...
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Tao"
| 20. 7. 2005 11:52
... na 6. r.s dokáže Mazda6 2.3 MZR jet 50 km/h a na otáčkoměru je přitom necelých 2000 ot./min.
To snad ne. Pokud tím nemyslíte 950 ot./min.
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Svito"
| 20. 7. 2005 19:50
Ak by na 6. r.st. pri 50 km/h motor tocil 2000 ot/min, tak by pri maximalke, ktoru odhadujem na cca 225 km/h, tocil 9000 ot/min
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Ball"
| 21. 7. 2005 01:05
Mě spíš zaujala ta blbost jezdit na 6 r.s. 50km/h. Zas na druhou stranu by to mohlo vysvětlovat rozdíl mezi výrobcem udávanou a "skutečnou" spotřebou.
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Gusta"
| 19. 7. 2005 21:43
Hmm,sice si napsal velice vycerpavajici udaje, ale znam daleko horsi radia v autech.At seriove dodavanych ci aditivnich.S autem jezdim denne a radio neni nejdulezitejsi vec v aute.Kdyz si vzpomenu na Sony autoradia, tak me poleva studeny pot, to jsou kramy
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Martin Kokeš"
| 19. 7. 2005 23:10
Jistě, jsou i horší. Ale neznám žádného jiného výrobce (jo, ještě kromě Hondy a jejího Accordu) kterého napadlo mít ovládání klimatizace (resp. její displej) napojené přes autorádio tak, jako to má Mazda.

Ad Sony ... jojo, proto se třeba Sony umísťuje (samozřejmě od uvedení nové Drive SHX mechaniky před dvěmi lety) pravidelně na stupíncích testů hned za Alpine. Kdo nevěří, ať si koupí starší Car&Hifi resp. Autohifi. Tyhle ty stereotypní řeči, jedna paní povídala, už mě jaksi nebaví ...

(BTW sám Sony v autě nemám)
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Gusta"
| 20. 7. 2005 08:52
ok,nechtel jsem se do tebe navazet.Denne nasedam do xy aut a kdyz pred sebou vydim Sony, tak se jenom pokrizuji.Me zajima jak se radio ovlada a ne kolik toho umi.Protoze hledat za jizdy tlacitka u Sony radia je o nehodu,vsechno je tak maly, ze to musis mackat pinzetou a odvadi to tvoji pozornost.Jinak propos, Mazda montuje za priplatek Audio od Bose se subwooferem a to je zvuk!
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Martin Kokeš"
| 20. 7. 2005 10:48
V pohodě. Jen bych chtěl podotknout, že "Bose od Mazdy" znamená stále ta samá modulární jednotka FMSaudio, na kterou je napojený přímo na reproduktorový výstup zesilovač Bose s malým subwooferem. U RX-8 znamená Bose prakticky to samé, jen místo subwooferu pod sedačkou spolujezdce jsou použity 20 cm kickbassy ve dveřích. Tomu je pak i přizpůsobený firmware v hlavní jednotce, kde má Auto Level Control možnost jemnějšího nastavení.
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Lubos"
| 20. 7. 2005 17:29
Tusim ze mam v Mazde 6 radio od Panasonicu, napojeny na BOSE zosilovac. Je pravda, ze od BOSE 'aparatury' som cakal iny zvuk. Kedze mam HB, subwoofer je v rezerve, takze ho prakticky ani nepocut. Ohodnotil by som celkovy zvuk ako mierne nadpriemerny. Ocenil som ho len vtedy, ked som pocul standartny zvuk v Mazde 6 bez BOSE, to je nieco priserne.
Nastastie nie som moc na hudbu v aute narocny, takze mi to staci.

Co sa tyka radia, neviem, co ma spolocne s ovladanim klimatizacie, ale co sa tyka ovladania, celkom mi vyhovuje a nemam s tym zioadny problem. Ako to je napojene, netusim a neviem, preco mas s tym problem. Ale mozno vies viac ako ja a rad sa necham poucit.
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Permon"
| 23. 7. 2005 14:10
Panove, nevim zda jste takovi audiofilove a jake mate aparaty ve svych autech, ale audiosystem v Mazde6 je rozhodne slusny audiosystem - vzhledem ke konkurenci. A rozhodne nezni strasne! To je hloupost! Poslechni si konkurenci a zjistis, jak se mylis!
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Martin Kokeš"
| 24. 7. 2005 11:29
Nevím jestli jsem audiofil, ale docela mě štve, že do Mazdy nejde dát něco lepšího. Ať už, co se týče kvality příjmu FM nebo zvuku (tady je Mazda deklasována OEM výrobky Blaupunkt a Technisat, co se montují do VWček a Mercedesů, resp. OEM Sony, co montuje Ford nebo Blaupunkty a Beckery v BMW). A ještě víc mě štve, že všechny najednou potom deklasuje o *několik tříd* "obyčejný" CD receiver jako třeba Blaupunkt Bremen, nebo Alpine 9855 za bratru 15000.
Sám jsem si audio v Mazdě trochu vylepšil (pokud někomu něco říkají komponenty: MB Quart řada Reference, zesilovače Macrom řady M1 nebo subwoofer Phase Evolution Aliante), takže Pink Floyd znějí už trochu snesitelněji, nicméně pořád mi tu chybí lepší a citlivější tuner.
Irituje mě také, že vestavěný audiosystém nelze vymontovat bez toho, abych přišel o displej, zobrazující stav klimatizace a palubní počítač. Ten je totiž napojen na CAN sběrnici skrz audio.
Pokud máte pocit, že OEM audiosystémy mají dobrý zvuk, tak třeba renomovaná firma JL Audio je naprosto jiného názoru a uvedla na trh externí samovyměřovací parametrický ekvalizér:
[odkaz]
Dobrý článek, proč jsou integrované OEM systémy na dvě věci pak naleznete ve článku "Cause Stock Sucks: The History of Bad Sound...":
[odkaz]
Malé nepřesnosti
neregistrovaný "Lubos"
| 25. 7. 2005 10:47
Hm, je pravda, ze ako audiofil budes mat v Mazde 6 problem. Ale osobne si nemylim, ze ak vymenis, repro, woofer, zosilovac, ze je potrebne menit CD player a receiver.
191 kw?
neregistrovaný "ondra"
| 19. 7. 2005 21:08
to ta dva trojka ma vazne 191 kw? nebo je to jen chybka?
191 kw?
neregistrovaný "Saman"
| 20. 7. 2005 13:18
Chyba, v oficialnim ceniku na Mazda strankach je 119kW.
191 kw?
neregistrovaný "bigi"
| 21. 7. 2005 23:06
ziadna chyba jedna sa o verziu MPS a ten vykon je skutocne 191kW (260 k)
Je to jednička mezi auty.
neregistrovaný "HONZA"
| 19. 7. 2005 21:10
M6
neregistrovaný "Joe"
| 19. 7. 2005 22:45
je to paradni kocarek, mam doma M6 2.3 5HB 7/2004 je paradni a je na prodej, pokud by mel nekdo zajem tak na 603506651, budu stavet tak musim penizky dat do stavby.
Interiér
neregistrovaný "Laďa"
| 19. 7. 2005 23:50
Vnější design je docela dobrý. Mazda 6 mne jako novinka zaujala a i nyní se mi docela líbí, ale !!! Interiér, to je katastrofa . Použité materiály působí levně, látka na sedačkách také. No prostě - zevnitř levnej krám.
Interiér
neregistrovaný "MiB"
| 19. 7. 2005 23:58
Docela by mne zajímalo, jestli je na tom M6 po faceliftu lépe s aerodynamickým hlukem ( + od pneumatik) ve vyšších rychlostech > 130 km/h. První generace neni nic moc , odhlucnili jí nebo ne ?
Interiér
neregistrovaný "Lubos"
| 20. 7. 2005 17:34
Podla informacii od predajcu by mal byt vnutorny hluk nizsi o 2 dB. Mam taky dojem, ze aj tesnenie na dverach bolo hrubsie, takze aerodynamicky hluk bude dufam mensi. Mne osobne to tiez vadi, hlavne hluk od zadnych bocnych dveri. Pokial mi je zname, aj tlmiace hmoty vo dverach a na podlahe by mali byt ine - lepsie. Skusim zistit, ci by sa nedalo vymenit tesnenie aspon na zadnych bocnych dverach za tesnenie z faceliftovanej Mazdy 6, neviem, ci to bude pasovat. Mozno to pomoze.
Interiér
neregistrovaný "IT"
| 20. 7. 2005 19:06
Problém jsou právě ty 2dB, ty se pocitově nepostřehnou, 3dB se už jeví fyziologicky jako výrazně nižší snížení hluku... Holt, logaritmická stupnice. Ale to asi prodejci neřeknou nikde u žádného auta, je otázka, kolik z nich to vůbec ví.... Škoda, 2dB je málo.
MAM NOVU MAZDU6, MAM NOVU MAZDU6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Mark"
| 20. 7. 2005 22:13
Mam novu Mazdu6 2,0 Touring. Pred tym som mal Mazdu6 2,3 a mozem vam povedat, ze tato nova 2,0 ma subjektivne rovnaky tah ako stara 2,3. Navyse je ovela ovela tichsi motor 2,0 ako 2,3. Podvozok neporovnatelne lepsi ako predtym NAJMA TICHSI a mam pocit ze lepsie sedi. Priebeh krutiaceho momentu je uzasne plochy. Taha uz od 2000 otacok. Ovela nizsia spotreba. A najma ma 6tku, co znamena nizsiu spotrebu ako doteraz. Vyskusal som aj novy Passat,ale moze ist do ... Mozete mi zavidiet.
MAM NOVU MAZDU6, MAM NOVU MAZDU6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "IT"
| 21. 7. 2005 08:21
Já nikomu nezávidím nic a auto už vůbec ne. To spíš závidí lidé nám, že to stále střídáme, ale jejich problém, stačí pracovat. Např.dnes žena začala jezdit s novým autem, tak pár slabších jedinců se přeregistruje k jinému lékaři, jiní se zase zaregistrují a život půde dál.... O tom "pocitově" jsem psal. Přece každý kdo ji měl(starou M6), nebo si ji alespoň chtěl koupit tak ví, že vnitřní akustika byla špatná, nebo to zmírním=mohla být lepší(jako celek nebo parciálně na hluk motoru-mne zaskočily dB u HDI, hluk od podvozku a někde kolem 130 i aerodyn.hluk). Myslím, že to u Mazdy moc dobře věděli a pokud to napravili(nemám důvod tomu nevěřit), tak je to dobrý počin. Průběh Mt u 2,0 je hodně plochý, takže to musí jet solidně. Passat asi nikam nepůjde, že jo... on se bude dobře prodávat, to si přiznejme. Jako nemajitel jsem s ním jezdil, může se třeba někomu nelíbit, nicméně jízda s ním je hodně dobré svezení. Důvod je jednoduchý: v dané třídě se na to zase až tak moc nikdo nevykašle a všichni se snaží udělat solidní auto.Spíše se hlídají navzájem. Někdo je pak nadšen z C5, jiný za Avensise atd. To je čistě soukromý problém, co si kdo koupí a proč. Nicméně, když se všechna auta z této třídy dají vedle sebe, já bych váhal mezi tichou(doufám) M6 a Avensisem. Proto třeba teď jezdím žabožroutem, přímo z Francie
MAM NOVU MAZDU6, MAM NOVU MAZDU6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Lubos"
| 21. 7. 2005 11:26
Neviem, ci je podvozok neporovnatelne lepsi, skor si si to vymyslel. Na podvozku neboli urobene skoro ziadne zmeny, mal by byt akurat trochu mäksi. takisto, co sa tyka motorov, zmeny su minimalne a benzinove motory su viac menej priemerne. Toyota a Honda su na tom lepsie.
Tiez mozno moju sucasnu 6 vymenim za 6 F/L, ale jedine za 105 kW diesel (teraz mam tiez, ale 89 kW ) a iba v pripade, ak sa zmensi vnutrorny hluk.
Tak ted nevím...
neregistrovaný "Petr"
| 2. 3. 2006 15:47
Uz tretí den sedím nad Ps. a čtu ruzné články o M6. již delší dobu po ni pasu a ted když jsem prodal lagunu ve 3l 6v mám o duvod víc.. Mazdu jsem už mel 323f. takže zkušenosti jsou.. ted chci m6 v dislu 100kw 2005 9 mesíc a mám možnost za slušnou cenu.. a chci se zeptat kdo tomu rozumí a ma s ní zkušenosti -Jít do toho nebo ne!? a od kdy jsou mazdy po upravách a jak to poznám??
Tak ted nevím...
neregistrovaný "Zbyna"
| 23. 8. 2005 21:27
2db je poznat to se nezda neni to sice markanti rozdil muzes si zkusit pokud mas doma tape deck /nebo na PC SOUND FORGE/ nahrát kousek nahravky stiskni pauzu sniz zaznamovou uroven o 2dB a uvidis.Dalsi vec je spektralni charakteristika zvuku a citlivost lidskeho sluchu na ruzne frekvence....co se jevi ciselne napr.2dB malo je v realu fiziologicky uplne jinak vnimane.
Moznost porovnat rozdil zminovanych aut jsem nemel.
To bylo jen tak naokraj neco z elektroakustiky.
Tak ted nevím...
neregistrovaný "paja"
| 20. 7. 2005 07:32
Dovolim si nesouhlasit, interier vypada velmi solidne a hlavne trvanlive...sedacky jsou prijemne, alespon tedy u predfaceliftovaneho provedeni, tzn., ze ted to urcite horsi nebude.
Tak ted nevím...
neregistrovaný "IT"
| 20. 7. 2005 09:31
Souhlas s "paja": jen by mne zajímal ten hluk, ten byl ve všech které jsem zkusil(2 prodejce a 2 známí) na třídu auta velký. Jinak stále krásná Tam bylo docela zbytečné něco měnit.
Tak ted nevím...
neregistrovaný "Lubos"
| 20. 7. 2005 17:35
Latky na sedackach sa zlepsili. Tusim, ze ostala iba cierna farba, bezova iba na niektorych trhoch. Aj zaklad 1.8 vyzera celkom slusne, nie je to velur, ale vyzera obstojne.
Tak ted nevím...
neregistrovaný "Wendy"
| 20. 7. 2005 22:16
Láďo, názor na interiér je tvým názorem, nemyslím, že bys měl pravdu. S jakým autem jezdíš, tedy s čím srovnáváš vzájemné kvality interiérů ?
Tak ted nevím...
neregistrovaný "IT"
| 22. 7. 2005 07:29
Taky si myslím, že interiér nazvat "laciný atd" je neadekvátní. To jsem nepostřehl. Sedák snad o fous mohli udělat delší, ale že by to byly nekvalitní materiály jako nemajitel M6 a majitel žabožrouta nesouhlasím.Třeba Avensis může pocitově působit hodnotněji, ale u M6 je asi(to je můj odhad) kladen důraz na "sportovní" charakter. Materiály jsou odpovídající třídě vozu, tj. jenom dobré.
Tak ted nevím...
neregistrovaný "Permon"
| 23. 7. 2005 14:14
Povidas hlouposti! Sedni si prosim Te do Ranaultu, Opelu nebo jine konkurence - interier nepusobi levne a materialy jsou kvalitni. To je muj osobni vjem a pokud se nemylim, tak jsem zatim ve vsech testech M6 slysel na kvalitu zpracovani a materialu jen a jen chvalu. Takze, bud vlastnis Rolls Royce a tudiz mas jine naroky, nebo ses trosku mimo, tedy hodne.
APOŠTOL
neregistrovaný "GTI"
| 20. 7. 2005 10:57
Apoštol krás má, co má auto mít - markanty. Pokud jsou ty markanty originální, esteticky dokonalé, pak jde o nadčasovost, která se neokoukává. Takže, včera jsem jel kolem Apoštola a byl jsem uchvácen novátorstvím designérů, stylovostí auta, a samozřejmě jeho nadčasovou potencí. Překvapilo mě, že v černé má dokonce sportovní šmrnc. Apoštol MÁ originální markanty - světla, předek jako celek, zadní světla, která bude takhle dělat skoro celý svět... a pak MÁ charakteristický boční profil. Tohle udělá "zapamatovatelnost" auta. Apoštol nemá "nijaká" přední světla, nemá nezapamatovatelný boční profil, nemá nijaká zadní světla. Navíc má překrásný vnitřek... vnitřek, k němuž ostatní teprve doplouvají... Ta Mazda je nafocená v barvě, co ji sluší. Myslím, že tu žije hodně lidí, kterým se bude líbit...
APOŠTOL
neregistrovaný "genX"
| 20. 7. 2005 12:00
Taková dlouhá chvála na Mazdu ? Se mi nechce věřit ... Že by procitnutí ?
APOŠTOL
neregistrovaný "Jozki."
| 20. 7. 2005 12:21
Ocuvaj nieco sa s tebou deje. Ked si tak citam mal som pocit ze pises o istom etalone tejto triedy. A nakoniec to bolo o M6. Len tak dalej na japoncoch je co obzerat a vychvalovat. Honda Mazda Lexus Nissan.
APOŠTOL
neregistrovaný "IT"
| 20. 7. 2005 12:56
Nový Passat je hezčí
APOŠTOL
neregistrovaný "paja"
| 20. 7. 2005 13:18
Mira vkusu...navic se nedomnivam, ze by GTI psal o M6. Nicmene presne by to na ni pasoval, je skoda, ze svymi kvetnatymi vetami plytva pouze u jedine branky s lucnim (cti lidovym) kvitim, kdyz okolo rostou ruze . M6 totiz narozdil od jinych poznate i ve tme diky jejim nasiroko rozmistenym svetlum a diky ni jsou japonci zpet ve hre...trochu zatim ztraci Toyota, ale verim, ze design Avensisu si prevezme zakladni linie z noveho Lex IS...pak jsou opet o krok dale. U M6 stale potesi lehkost, skoro to vypada jako by byla vytvorena jednim tahem mistra designu, naproti jinym, kvuli zajimavosti prekombinovanym tvarum nekterych konkurentu.
APOŠTOL
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 20. 7. 2005 13:37
Já fandím z japonců Primeře. Bývá neprávem opomíjená. Přitom poměr základní cena/výbava má z japonců jednoznačně nejlepší. A design je taky moc podařený.
APOŠTOL
neregistrovaný "paja"
| 20. 7. 2005 13:43
Urcite, nejvyvazenejsi je sedan, dalsi karosarske varianty jsou jiz exotictejsi, bohuzel vsak Nissan jeste v Evrope nema takovou image, aby si mohl dovolit tak raznou zmenu designerskeho smeru. S novou Primerou jsem nejel, ale slysel jsem, ze i drive platici zaklinadlo o japonskem BMW jiz take pozbylo platnosti. Verim vsak, ze se pristi generace vrati tam kam patri...Nissan design umi.
APOŠTOL
neregistrovaný "Jozki."
| 20. 7. 2005 13:58
Nova Primera sa mne uz tolko nepozdava co ta predtym. Prave ten dizajn je taky iny. A ta predchadzajuca bola v jazdnych vlastnostiach to co je teraz Focus. V nejakej velkej porovnavacke bola vyhlasena za auto s najlepsimi jazdnymi vlastnostami - perfektne ovladanie.
APOŠTOL
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 14:46
Buduca generacia sa uz nikdy nevrati tam kde boli predchadzajuce. Buduca generacia bude totiz crossover . Cestu mala naznacit studia Evalia spred tusim 2 rokov (?)
APOŠTOL
neregistrovaný "Lubos"
| 20. 7. 2005 17:40
Omyl, buduca Primera uz nebude existovat (aspon nie v Europe) a to preto, ze Renault chce zachovat iba jeden automobil strednej triedy a to he Laguna. Je to skoda a francuzska 'vychcanost'.
APOŠTOL
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 19:21
Omyl..teda skor zle si si interpretoval tu istu spravu, ktoru su napisal. V strednej triede Nissan bude zastupeny, dokonca sa to auto asi aj bude volat Primera - lenze to nebude klasicky cestak /sedan ci kombui (tam naozaj ostane iba R. Laguna), ale prave ten crossover. Nissan NEBUDE v EU dalej ponukat klasicke formaty v nizsej st. triede (tam budu traja nastupcovia: Note a seriovy Quasquai (premiera teraz na IAA) a nova Almera (ta ale bude asi nieco na sposob Tiidy - takze nijaky klasicky hatch), ani v strednej triede (tam bude ten crossover Primera). Klasicke cestaky tak ostanu iba v ponuke Renaultu a neskor (tie luxusne) od 2007 aj v ponuke Infiniti.
APOŠTOL
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 14:44
Moja rec. Nissan Primera sedan je kus designerskeho veldiela.
APOŠTOL
neregistrovaný "briza"
| 20. 7. 2005 15:06
Na Pohled zvenku to vypada opravdu pekne. Akorat, ze tomu veledilu obetovali podstatnou davku funkcnosti predchoziho modelu. Nejde jen o jizdni vlastnosti, ale i velikost kufru, tvarovani sedacek a ergonomii vubec. Mel jsem predchozi model Primery (naprosto bezproblemova pohoda), vubec jsem neuvazoval, ze by dalsi auto mohlo byt neco jineho nez Primera, ovsem po zkusebni jizde s tim soucasnym modelem me tahle myslenka nadobro opustila.
APOŠTOL
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 16:26
Hmmm....to je mozne. Ja neviem, Primeru blizsie nepoznam. Reagoval som samozrejme iba na design aktualneho modelu. Ten "ozil" oproti min.gen.
APOŠTOL
neregistrovaný "Jozki."
| 20. 7. 2005 13:47
V diskusii o Passate som patril k mensine ktora ho obhajovala. Mne sa pozdava rovnako ako M6 o ostatny japonci.
APOŠTOL
neregistrovaný "paja"
| 20. 7. 2005 16:11
Nikdy jsem netvrdil, ze je Passat spatny, v urcitych meritcich by se dokonce dal povazovat za vzor pro ostatni, nicmene zalezi na preferencich...nicmene se priznam, ze se mi krouti palce na nohou, kdyz nekdo Passat prohlasi za apostola krasy...neni to podle me vuz, ktery krasu dokaze definovat. Krasu auta posuzujme u zakladni verze se seriovymi plechovymi koly...tam jednoduse nema sanci, stejne jako rada dalsich. Myslim, ze pokud bychom hledali krasu timto stylem i znamy asiobijec GTI uzna, ze design neni nejsilnejsi strankou "pasiku". M6 vsem vytrela zrak, prisla s klasickym konceptem bez konkavnich prolisu, prekombinovanych linii apod. Jednoduche klasicke linie podtrzene sportovnim flairem...ne natolik vzdalene od stale krasneho Xedosu 6.
APOŠTOL
neregistrovaný "Jozki."
| 20. 7. 2005 17:05
Xedos 6 a 9 - zase dobry vyber. GTI pouziva az prilis "kvetnate" slova to je pravda. Nie ze by som zo vsetkym suhlasil ale celkom dobre sa to cita. Niekto pouzije vyraz ako "apostol krasy" ja skor pouzijem to tvoje "v urcitych meritcich by se dokonce dal povazovat za vzor pro ostatni". Ale naspat k 6. Mne sa na nej pozdava hlavne ten sportovy vzhlad (rovnako ako Accord alebo IS200) a potom kvalita a spolahlivost. Prednedavnom som cital nejaky test u M6 po myslim ze to bolo 100 000 km a skoncila na 1 mieste zo vsetkych dovtedy testovanych vozidiel. A porazila aj take znacky ako MB BMW Toyota a pod. Takze klobuk dolu. Par drobnosti co mi na nej "vadia" som uz tusim spomenul ale nie je to nic vazne. A len tak na okraj GTI mozno myslel na Passat Sportline alebo Highline tam su hliniky "len" 16 v serii. 3,2 V6 bude mat v serii hliniky 17 aj pre Comfortline.
APOŠTOL
| 20. 7. 2005 19:28
O autech píši tak jako o ženách. Vznešeně, obdivně... a jako věčný žák... Já jel a najednou přede mnou PASSAT, Apoštol krás v černé - a já si uvědomil, že ho střihli dokonale. Ten zadek, světla, absolutní styl, tak jsem ho dojel, a sjižděl ho přez zadní bok - dokonalé. Pak jsem ho předjel a ve zpětném obdivoval tu pření masku včetně světel. Je to bez přehánění vrcholný Evropský styl ve střední třídě. Nejvíc mě překvapilo, jak sportovně "sedí". Žádné trapné převisy... vše tak, jak to má být.
APOŠTOL
neregistrovaný "MiB"
| 20. 7. 2005 22:51
...Žádné trapné převisy... U passátu ?

No tak to jste asi nevidomej Anebo že by to byla diagnóza " Infekční zaslepenost VW , virus pronikl od donora, Světa Motorů v čele s Jozífem ?
APOŠTOL
neregistrovaný "Jozki."
| 21. 7. 2005 09:15
Ked ma podla teba Passat trapne previsy co povies na Peugeot. Ved ten ich ma dvakrat vacsie. 407 a 607. To ze Passat je nadherny sme niektory pochopili hned niektorym to este len dojde a niektory su zaslepeny antiVW a tym ... skoda reci. A moj nick je Jozki.
APOŠTOL
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 21. 7. 2005 09:46
Převisy jsou skvělé. Bez nich auto není úplným autem. Jediný dodnes proporčně z boku podařený auto je Lincoln Town Car.
APOŠTOL
neregistrovaný "Jozki."
| 21. 7. 2005 09:18
To ze Passat je taky som pochopil hned. Skoda ze takych nas je malo. Vsetci len zo zavisti kritizuju.
APOŠTOL
neregistrovaný "2,7 RS"
| 21. 7. 2005 10:03
nás je málo co se v tom vyznáme...a ti, co kritizují, tak to nutně musí být pouze závist...proboha, co je tohle za přístup?
APOŠTOL
neregistrovaný "Jozki."
| 21. 7. 2005 10:17
Pisal som to GTImu a on urcite pochopil ze to bolo myslene ironicky. Sorry ze som tam nedal ine smajliky aby to bolo jasne kazdemu.
APOŠTOL
neregistrovaný "2,7 RS"
| 21. 7. 2005 10:30
Ok, v poho...
APOŠTOL
neregistrovaný "neran"
| 20. 7. 2005 17:54
uz zas ten tvuj apostol??ctes noviny,zpravodajske servery nebo divas se na zpravy??mas toho tvaho apostola nejak zkorumpovanyho...
APOŠTOL
| 20. 7. 2005 22:04
Nerane, to, jak jsi silnej v zásadách, to poznáš, až když před tebou začnou vršit balíky pětitísícovek. Tehdy nastává čas prozření... o vlastní odolnosti Napiš mi až tím vítězně projdeš.
Mazda na IAA
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 18:45
Mazda pripravuje do Frankfurtu ako svoj hlavny exponat koncept nastupcu modelu Mazda 2!
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 19:21
Pánové, já tu odpoledne nebyl, stačil jsem přičinit jen ten příspěvek nahoře. Chce to změnit nádraží... tudy vlaky nejedou. Všechno to jde jinam. Komu se Apoštol krás zdá nad zadnimi koly nafouklej, komu se zdá, že Toledo někam ulétlo, kdo necítí potenci Altei... nemá oko pro budoucnost. Pokud kolem roku 2000 vrcholil styl třicetiletí (podívejte se na předchozí BMW7), pak teď jsme v nové epoše - epocha vysokých aut. Je mi jasné, že to chce Alteu, protože až ona dokázala definovat tenhle styl i pro mladé. Nikoliv Megane. Musel přijít blesk. A ten s Alteou přišel. Podle mně má Seat teď tak nastartováno, že se designérům, zejména na východ od ráje třesou prsty... Octavia II zachytila ten trend jen tak tak, ale zachytila. Co bude ve velkých sedanech ukazuje Passat. Těžiště na silnicích budou ovšem sporťáky stylu Altea, Golf plus. A také ovšem třeba FIAT Croma. Tohle nové, to vzniklo v Evropě. A tady to pojede. Mimochodem - mrkněte na Golf V., vidíte to tam? Tu zpočátku kritizovanou vyšší karoserii. Je tam to, co není např. v Corolle, jakkoli je to spolehlivé a dobré auto... zase jen ta Evropa dokáže definovat autům nový směr. Jo, a mrkněte na snímek č.4 u VOLVO cabrio... tak tam to je zcela zřetelně. Jdeme do éry super "tančíků" P.S. Možná to má psychologické kořeny v tom, čemu tady, zatím hodně bezbranně, musíme čelit...
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 20:07
...ak budem stihat, tak zajtra Ti napisem viac ....ale teraz iba tolko....Altea: dobry pokus, asi najkarjsi medzi kompakt-MPVs. Toledo: asi ide smerom do buducnosti. Ale je to asi tak, ako ked tam ide slepec - skor ju tusi, nez vidi . Predaje tomu napovedaju (ale nie je v tom sam: mimo striela aj Vel satis, Signum a mimo bude strielat aj Croma. Btw. Croma: Fiat vo svojoj situacii mal priniest auto, ktore by bolo neoodiskutvatelnou bombou. Croma je bomba, ktora nikdy nebuchne. Bude v sufliku: "omyl".) A ten Seat Toledo...kritika verejnosti za to auto, aj za identicke predky viedla pred par dnami k odvolaniu (predcasnemu) sefdesignera spanielskej znacky Lewisa (bol "odideni" z celeho koncernu VW). S okamzitou platnostou ho nahradil Luc Donkerwolke z Lamborghini. Takze (aby som prafrazoval Tvoj text )...prsty sa roztrasli (konecne) iba jednemu designerovi na vychod od raja ...akurat, ze to bol da Silva ako sefdesigner koncernu VW.
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 21:50
Problém je, že chyba není na straně těch aut. A můj tip je, že nastala doba, kdy se takováto auta chytí.
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 22:14
Hmmm...ja nepopieram, ze "priestorove" koncepty zacnu hrat stale vyznamnejsiu ulohu. Dokonca si myslim, ze klasicke hatchbacky budu nakoniec vytlacene na okraj a ostanu iba sucastou imidzu premiovej znacky. Problem je v tom, ze momentalne sme iba na zaciatku tejto zmeny a vsetky tie auta maju silne nezvladnuty design. Myslim, ze designeri este stale nevedia ako ten zaujimavy a prakticky koncept zabalit. Chcelo by to vacsiu dynamiku. nieco ako bol pred 2 rokmi koncept Opel Insignia. Tam to fungovalo . A ano, problem bude asi v tom, ze ludia su zatial prilis konzervativni (lenze to je skor problem EU. V Jap. su v tomto dalej - tam sa predavaju najlepsie prave taketo tzv. 2box cars a rozne crossovery). Lenze ak budu v EU v ponuke take mdle az skarede koncepty ako nam predvadzaju s Vel Satisom, Toledom, Cromou, Signumom, atd... tak to potom nemozno od beznych zakaznikov cakat ochotu presunut pozornost na mdernejsie koncepcne a designove projekty. Inak ja by som tomu trendu fandil...do serioveho Oplu Insignia by som isiel okazmite... Len viac odvahy a doslednosti od automobiliek treba. A to sa tyka aj (predovsetkym) tych, ktori s tymi "nafuknutymi" hatchbackmi prisli ako prvi: Peugeot (307)a Honda (Civic). A teraz uz aj VW.
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 22:24
Jo. To Toledo - to je koník. Tam to právě vrhli jinam. A čeká se, zda zabere. Toledo není fotogenické... pozri naživo - to není mimo. Dnes já mrknu na Passata, Apoštola krás a vidím tam tvary, co jsem přede dvěma měsíci nevnímal... to je ten nový styl. A Toledo... pozor na jeho skrytou potenci.
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 22:56
...ja ked pozriem na Passata, Apostola kras tiez tam vidim tvary, ktore som minule nevnimal....len som si neni nikdy isty tym, ze to je nieco co ma nadchne. Teraz. (Ale netvrdim, ze Passat nie je pekny - berem, ze Ty tam nieco vidis. Co je asi dane tym, ze si presiel za svoj zivot mozno inou, urcite dlhsou cestou vnimania veci a ich tvarov . Teda, nie je vylucene, ze raz tam dojdem aj ja. ) Toledo? Minule som ho s autom na ceste dobehol a ...rychlo predbehol. Myslim, ze ak ma nejaku potenciu, maju ju skrytu az prilis hlboko. A to nie je dobre. Nejaky ten piatok uz je na trhu a myslim, ze ako novinka mal zabrat teraz. Bohuzial, nepredava sa dobre (co sa teda dalo cakat). A obavam sa, ze precitnutie z toho zleho sna sa nebude diat - teraz uz bude Toledo iba starnut viac a viac. A myslim, ze neprezije ani standardny modelovy cyklus. Bude vymenene skor. Nielen kvoli designu, ale aj kvoli tomu, ze od Altey neponuka okrem toho "nadoru" nic viac. A to, ako to auto bolo navrhnute muselo viest iba k jedinemu nevyhnutelnemu cielu. Designer musel ist.
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 23:14
Jo. Já bych také asi Toledo (z pozice šéfa výroby) hodně zvažoval... Alteu ne, to je jasnej koník. Seat dobře našlápl, chtělo by to řádnou PR masáž - a muselo by se to podařit, nikdo nemá takovou nabídku pro mladé. Pro mě je Altea perfektní auto, v kterém mi může mladej bejk vyprávět, že tomu nerozumím... a já mu na to řeknu - jo, hochu, vzals to za správnej konec, tohle auto, to je ONO. Já vidím Toledo a vždy mě překvapí svou jistotou i s tím jeho kufrem. prostě, ať je jaké je, je vyvážené.
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Marko"
| 20. 7. 2005 23:26
Alteu beriem - to je original. A bola by este uspesnejsia, keby nebol Seat slubil ze pojde o nejaky sportovy van. Ludia si od toho slubovali nieco, co Seat nemohol splnit. A niektori mozno kvoli tomu falosnemu prislubu boli sklamnani. Seat by sa tomu kludne vyhol, keby povedal pravdu: "Ponukneme vam 5-miestne kompaktne MPV, ktore bude mat SPORTOVY DESIGN. Bude to prve dynamicky vyzerajuce kompaktne MPV." Tieto dve pravdive vety by bohato stacili na dokonaly uspech. (Teraz myslim predajne). A Toledo? Neprekusol som ho doteraz. A uz sa to nezmeni. Esteticky to nezvladam (ani ked sa presuniem do "levelu": juzansky neo-futurzimus), a funkcne neviem prist na to, preco kupovat nieco taketo, ked Altea ponuka takmer to iste. Za menej penazi a je naviac proporcne krasna. (Jedine, ze by som ten kufor potreboval ako letistny taxikar - potom Toledo dava zmysel).
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Wendy"
| 20. 7. 2005 22:28
Vypadá to, GTI, že jsi mág v posuzování stylů a vývojů karosářských trendů všech aut. Má poznámka se týká pouze Seatu.Myšlenka ve stylu Altea a Toledo je bohužel podobný úlet (propadák) asi jako Multipla. Styl pro mladé - jak se projevil v počtech těchto Seatů na našich silnicích ? Než zase napíšeš nějakou esej, raději se zamysli.
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 22:38
Někdo má oko, někdo má černý brejle, Wendy. To je normální. Ty bys mě zase třeba předhonil v běhu na 100metrů. Ale. Nejde o silnice - jde především o hlavy - musíš dostat tu novou epochu do hlavy. Pokud ti Altea nesedí, nemůžeš mít vkus. To bych ti dokázal v přímém hovoru. A pokud na tu Alteu nemáš, tak nebuď tak rozvášněný na mně a soustřeď se na své ruce... nebo čím si to vlastně vyděláváš. P.S. - spojovat designovou vyváženost Altei s Multiplou, evidentně neproporčním autem... na to musí už být velká odvaha... nebo velká slepota.
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Wendy"
| 20. 7. 2005 22:47
Někdo má černé, někdo spíše růžové brýle, alespoň vše vidí v lepším světle, blahopřeji. Nespojuji desingovou vyváženost Altee s Multiplou, ale jejich osud. Jen čas ukáže jak dlouho bude styl Altea a Toledo živořit.
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 22:58
No, to ti mohu napsat už teď - tohle je právě ta nová epocha. Tahle auta budou kralovat v nižších segmentech. To nejsou růžové brejle, to je tep nové epochy. Podívej se na Golf V - tam to je už naznačené. Ostatní to naznačovat nebudou, ti to předvedou v plné (vysoké) kráse. A ta Altea je právě ten blesk z čistého nebe. Wendy, že ty sis koupil nedávno Mazdu 6?
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Wendy"
| 20. 7. 2005 23:08
Ano, trend nových modelů je částečně nasměrován k "zvyšování" něco mezi MPV větším kombíkem, ale musím tě zklamat Altea ani Toledo to na našem trhu nevyhrají, i když se ti zjevně líbí. Pokud vzhlédnu k tématu diskuse - považuji Mazdu 6 za dokonalou téměř po všech stránkách.
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 23:16
Já přece také vím, že od zítřka tu nebudou fronty na Alteu - ovšem píši ti, že být mi 25 a mit ty peníze, jdu jen do Altei. Je to styl. Narozdíl od toho, co ty považuješ, za téměř dokonalé... Prosím tě, promni si oči.
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Wendy"
| 20. 7. 2005 23:26
Proto, že nejsou všichni lidé stejní...ani auta nejsou stejná. Tobě se líbí Altea a Toledo mě zase Mazda 6. Tak to je. Možná, že se někdy někde jednou na silnici budeme míjet, každý v tom "svém" a budeme spokojeni jak jsme dobře zvolili.
SUPER-TANČÍK
| 20. 7. 2005 23:47
Cesta je Altea. Ptej se sám sebe, hledej, odpovídej si, nespokojuj se s povrchem, jdi vždy do hloubky ( ), nacházej originalitu, studuj obrazy, sochy, mistry... čti. Věta - mě se líbí - je povrchní. Hledej zobecnění, hledej kategorie, hledej schody. Najdeš odpovědi, najdeš souvislosti, najdeš hierarchii. Většina prožije život ve tmě. Menšina v mlhách a jen jedinci mají naději vidět ostře a slyšet zřetelně. Ovšem co tě učiní štastným, tma, mlha, či světlo...
SUPER-TANČÍK
neregistrovaný "Wendy"
| 20. 7. 2005 23:56
Předpokládám, že to vše už máš nastudovné.......a našel jsi hloubku v Altei. Tvoje věc. Porovnej však kolik lidí koupilo Alteu a kolik Mazdu 6 ? Je však možné, že ti kdo mají Mazdu asi nešli tak do hloubky jako ty.
SUPER-VALČÍK
neregistrovaný "ciello"
| 21. 7. 2005 09:34
..nevztaženo na auta.... něco na tom bude...
SUPER-VALČÍK
neregistrovaný "Permon"
| 23. 7. 2005 14:35
No hlavne, ze vidis ostre - problem je v tom, ze ostre vidis pouze a jenom VW. Uz se mi tva VWfilie zda ponekud prehnana a zacinas byt opravdu k smichu, ne-li politovanihodny.
Btw. radsi budu zit v mlze!
SUPER-VALČÍK
neregistrovaný "MiB"
| 20. 7. 2005 22:59
Jen málo z možná pokrokového se nakonec hned v přítomnosti chytne , rozhodující jsou peněženky zákazníků, ochotných za to okamžitě a vytrvale utrácet. Podle mého skromného názoru nenadešel na Alteu ani Toledo ještě čas . A navíc, oba nejsou stále ještě dotaženy, bohužel.

Dle trvale narůstajícího prů***, do kterého VW group pluje, dojde brzo ke změně kurzu i u Seatu, který tyhle kreace dříve či později změní. Investoři chtějí vydělávat, ne obdivovat voskové figuríny.
MAZDA, CO NA TO MÁ
| 20. 7. 2005 23:36
Na počátku devadesátých let patřilo k podnikatelskému bontonu fialové sako, kufřík Samsonite a Mazda 626 v šílené zelené barvě. Tohle už je pryč. Je tu upravená Mazda 6. Co měli upravit to upravili. Když tahle Mazda vyjela, zklamalo mě to, jak lacině útočí na zájemce - ty zadní blinkry, takový ten jako polotuning... no, cirkus Berousek snad už jel... takže to zatmavení zadních světel chválím. Z boku to sedí zejména pětidveřáčku a v tmavé barvě. Oči mě neberou, mám je rád hluboké, takové, jako má C.Cardinalová a líbí se mi i jasné oči Passata, Apoštola krás. To přimhouření u Mazdy mě nějak vzdaluje od Evropy. Musím ovšem napsat, že se ten lifting zdařil, že ji rád budu potkávat.
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "Ball"
| 21. 7. 2005 01:21
Souhlasím s tebou. Rád ji budu pouze potkávat. Ale jinak...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "paja"
| 21. 7. 2005 09:56
...pokud tedy budu pokracovat, pak me vzrusuji primhourene oci teto stihle nadane asiatky...ne kruhy po ocima obtloustleho Jochena, kteremu preteka tuk pres gumu trenyrek (tyto vady neodstrani ani tmava barva). Naproti tomu M6 muzes koupit v jakekoliv barve...je proste prirozene krasna s exotickym nadechem. Co se tyce kritiky vyssiho Golfu, vazeny GTI, prvni vuz, ktery sel se strechou nahoru byl obroditel a prukopnik nizsi stredni tridy FF! Byl to prave Ford, ktery predefinoval tuto tridu, ne vlci partyzansky oddil K Altee snad pouze to, ze ji nevidim jako MPV, nebot se sama degradovala pouze sklopnou, ale neposuvnou zadni lavici (inu, nedopustme, aby spanele produkovali lepsi G+) . Nicmene styl a smrnc ma...Narozdil od Toleda, ktere je stylistickym propadakem. Ne, myslim, ze budoucnost je v siroke palete modelu postavenych na podobnem zakladu...libi se mi modelova politika Peugeotu a musim je neustale obdivovat za model 407, naprosta fantazie, drzost a jasna definice jak si francouzi predstavuji sluzebni vuz stredniho managementu tvoreneho mladymi dynamickymi lidmi. Ti totiz na cestach travi 90% casu sami, na co tedy roztahovat rozmery, neustale zvetsovat objem kufru? Maji prece v nabidce P807, pokud opravdu chcete velky prostor...To je budoucnost...vice alternativ, siroka nabidka karosarskych variant. Jinak ke korupci ve VW...boze v kazde spolecnosti se najde nekdo podobny, proc je tedy kvuli tomu zatracovat, to je chyba jednotlivce, nicmene omlouvat to stylem GTI (...kdyz se kupi petitisicovky...) je presne pocatkem korupcniho jednani. Nastesti vim o cem mluvim, de facto cely rok tendruji...a ver mi neni tezke odmitnout, mozna je tezsi prijmout...v tu chvili jsi se sam degradoval do pozice vydiratelneho hlupaka! Ale zpet k M6, vyrostla ji konkurence...AR prichazi...bude to lity boj...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "GTI"
| 21. 7. 2005 10:25
Asi jsi to psal moc brzy ráno, jsi rozespalý, a pak píšeš nesmysly, že se pasuji do role hlupákla... nebo pasáka? Pajo, já nahoře píši, Neranovi že to, zda odoláš, poznáš až když před tebou kupí někdo pětitisícovky - pak tedy ať někdo soudí. A ty se mnou polemizuješ o ničem - ty potvrzuješ, co jsem napsal - a tys ten, co umí odolat. Nechci ti šahat do svědomí, a klást ti otázku, jak vysoký by musel ten komín z pětitisícovek být, abys selhal, ale známa pravda je, že mimo Rychlých šípů je koupitelný takřka každý... jde jen o cenu Jinak moderní společnost stojí a padá na korupci, - stojí na té neodhalené a padá s tou odhalenou... Pokud po večerech sleduješ stále dokola Bullittův případ, tak to oceňuji... jenže v životě je mnohem méně Bullittů, než bychom chtěli... Co se týče aut, tak se prosím tě oprosti od své životně pracovní role nějakého vedoucího co fasuje auto na popojíždění mezi dopolední a odpolední nudou a představ si, že těžiště prodejů aut není u těch vedoucích provozů - nýbrž u lidí, co (také) poctivě pracují, ale jim nikdo auto nesvěří a oni si ta auta kupují ze zdaněných mezd. A ti tvoří styly. Ne ti, co to vyfasují... Asi jsi se nedíval kam doporučuje Peugeot u 407ky přidělat přední RZku... protože jinak bys nemohl být z ní tak rozrajcovaný. Podvozek má značně přitvrdlý, tatam je Francouzská noblesa, o sedanu raději nepíši. Kombík je pěknej, ale neprorazí. Měl jsi ho v ruce?
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "2,7 RS"
| 21. 7. 2005 10:41
No, ne že bych chtěl rýpat, ale kolik lidí si koupí třebas Passata právě z těch těžce vydělaných a zdaněných mezd? Tipuji, že nebude mnoho osobních aut, u kterých by podíl prodaných vozů podnikatelům a firmám na celkových prodejích byl vyšší...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "GTI"
| 21. 7. 2005 10:47
Nesleduješ diskuzi, nepíšeme o Passatu, Apoštolu krás, nýbrž o Altee... jako stylotvorném autu v malých vozech.
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "paja"
| 21. 7. 2005 11:06
Nesleduješ diskuzi, nepíšeme o Altee, nýbrž o M6... jako stylotvorném autu ve stredni tride. Nereagujes na prispevky a ctes kazdy druhy radek (specialne o korupci...precti si to cele jeste jednou). Nikdy bych diskutujiciho na urovni (kam te musim chte-nechte zaradit
) nenazval hlupakem, tim mene Tebe...to, ze oponuji Tvym apostolum, guruum, ikonam apod. neznamena, ze neuznavam Tve nazory. P407 neposuzuji podle RZ a mohl jsem povodit verzi 2.0HDI, ktera by se mi libila, osobne preferuji pevnejsi nastaveni podvozku, takze mi nevadi...take uznavam neotrelou eleganci, odvahu, ale take jemnost krivek a urcitou decentnost...pokud se dokaze skloubit sikovne nektere z techto aspektu, pak se mi vuz libi. Rozdelujme tedy design na povedeny a nepovedeny (zarny pripad SsangYong Rodius, Corolla predchozi generace verze liftback apod.) a to do toho jeste zapocitejme osobni vkus (ci nevkus) kazdeho z nas...a muze byt, ze muzu priklady nepovedeneho designu smazat. Oponuji s G...neodpovis, to same s Toledem, M6 jsi pred 14dny nazval nezajimavou...Tve prispevky ctu rad a bohuzel si je i pamatuji, nerozebiram je nad lahvi Chivasu, ale se salkem kavy a bavim se (v tom dobrem smyslu slova...uprimne)
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "2,7 RS"
| 21. 7. 2005 11:10
Ale no tak - ve svém příspěvku máš rozbor korupce, moderní společnosti, Peugeot 407 a tvrzení, že ti, kdo tvoří styly, jsou lidé kupující si auta za svoje vlastní peníze...Tak jsem na to navázal tím, co Ty často tvrdíš jinde (případně i někde v této diskusi) - že Passat je stylotvorné auto...Tahle dvě tvrzení jsou prostě tak trochu v rozporu...A diskuse se obyčejně rozproudí pouze v případě, že se do ní dostávají nové podněty a témata...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "paja"
| 21. 7. 2005 11:22
...ne to bylo pro GTI a predpokladam, ze poznamka o Passatu neni mirena na me. Vetsina aut na ceskem trhu jsou auta sluzebni, at jiz firemni zamestnanecka, ci vozidla podnikatelu, tzn. za penize spolecnosti. Zbytek novych vozu v soukromem sektoru se rekrutuje rekl bych ze sirokeho spektra jednoznacne preferujiciho levnejsi vozy. Jsou tu samozrejme i lide, kteri si mohou dovolit drazsi, ci primo luxusni vozy, protoze si priznejme, ze tech co dnes dokazi jako zamestnanci vydelat slusne penize neni uz zase tak malo (o mnozstvi jako takovem se samozrejme take mluvit neda)
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "2,7 RS"
| 21. 7. 2005 11:29
Však já reagoval na příspěvek GTI z 10:47... Jsem si toho samozřejmě vědom, že většina aut, zejména dražších, nejsou kupovány soukromými osobami...Mělo to být jen takové přátelské pošťouchnutí GTI-ho, nebylo to myšleno nějak příliš vážně...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "paja"
| 21. 7. 2005 11:37
...coz samozrejme nabourava definici Passatu jako oblibeneho lidoveho vozu, zkratka maji dobre lobby u fleetu...to by tu nekdo nemusel prezit
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "GTI"
| 21. 7. 2005 11:43
Jo? Ještě mě bolí žebra P.S. Passat, Apoštol krás je stylotvorný ve své třídě... tady teď se rozdiskutovává Altea jako styl v malých vozech, pajova odolnost proti zlatejm nugetům a trochu tu píšeme o Mazdě 6.
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "paja"
| 21. 7. 2005 13:15
Pajova odolnost proti zlevnene nugete... Stylotvorny ve sve tride vlcat, to je to jedine, co priznam...ano Passat prichazi s novym stylem VW. Ostatni jsou plky a spackovani.
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "GTI"
| 21. 7. 2005 13:57
Jsem zcela klidný... silnice patří Passatu, Apoštolu krás...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "paja"
| 21. 7. 2005 15:18
...naladu a rad bavi i vsechny okolo sebe
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 21. 7. 2005 15:51
Teď jsem se vrátil ze silnic a bohužel ti musím dát za pravdu. Nový Passat a nová Octavia na každém kilometru. Člověku je z toho až mdlo.
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "paja"
| 21. 7. 2005 16:12
S novou Octavii souhlasim, s Passatem taky, ale povetsinou predchozi generace...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 21. 7. 2005 16:33
Samozřejmě nové modely jsem porovnával v poměru k jiným novinkám. Ale v Praze se vážně i tyhle nové, obzvláště firemní, prohánějí na každém kroku.
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "GTI"
| 21. 7. 2005 16:32
Passati pofrčí...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "Marko"
| 21. 7. 2005 19:54
Off topic: pod Fiatom 500 som dal fotky noveho Punta. Uplne ciste, demaskovane!!!
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "Wendy"
| 21. 7. 2005 20:38
Myslíš GTI , že Passat pofrčí protože jej budou kupovat ti jednotlivci co si na něj doma ušetří a že by tak utvářeli styl nebo to budou firmy, které potřebují navenek reprezentativní vůz?
MAZDA, CO NA TO MÁ
| 21. 7. 2005 20:48
Passat je stylový ve střední třídě. Ta, jak známo, je doménou stavu podnikatelského. To samozřejmě nevylučuje, aby Altea stylověla v segmentu pro širší vrstvy přívětivějšímu...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "MiB"
| 22. 7. 2005 00:25
Já nenarážím na korupci a neprůhledný tendry - to je víceméně všude . Problém VW je jinde - v jejich stupidní politice zaměstnansti, která je pošle do pekel spolu s odbory ...
MAZDA, CO NA TO MÁ
neregistrovaný "MiB"
| 22. 7. 2005 00:33
pro přátele i nepřátele VW mám úsměvnou historku ze současnosti

[odkaz]
bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 21. 7. 2005 13:02
Mě se zase rozbuší srdce, když se podívám na design nové Alfy 159
Pre GTi
neregistrovaný "Tom"
| 22. 7. 2005 16:09
Opel Astra VXR 240 koni zrychlenie z o-100kmh 6.2sec.Cena v UK Ł 18995.o Ł 1000. menej o 43 koni viac ako GTi.Performance-wise , the VXR promises to beat the VW .GTI is down on the acceleration a second behind the Astra.The Golf is also down on top speed...AUTO EXPRESS nabud.tyzden ich testuju vonku "on the track test"
Pre GTi
neregistrovaný "radio"
| 22. 7. 2005 18:17
a to asi ještě neví o testu auto-motor-sport, kde GTI skončilo za astrou GTC 2.0T 147 kW. a co teprve, kdyby se testovalo OPC ...
Pre GTi
| 22. 7. 2005 22:37
To vypadá, že čím má auto víc koní, tak je lepší... Tak tohle můj pohled není. Astru uznávám jako soupeře - tím nemyslím, že mě zajímá, kdo udělá dřív stovku. Auto... to není jen o rychlosti o výkonu. Auto je obsah... život... vztah... pocit... tvar...
Pre GTi
neregistrovaný "Tom"
| 22. 7. 2005 23:06
To je pravda ale za vykon sa dnes tvrdo plati.Nemozes chciet abi bol slabsi lepsi tak ako v prirode silnejsi vitazi a slabsi umiera.Keby gepard nebezal 120kmh tak bi asi prd ulovil.Darmo budes mat pekne a vyparadene auto ked nebude mat vic koni je to len vyparadena plechovka.Pozri na Skyline povies ake spatne auto.Vec subjektivna.Ale ked slapnes na plyn tak zazijes 100 orgazmov za 4se*** a to v passate nikdy nezazijes a ani v GTi...
Pre GTi
| 22. 7. 2005 23:22
Podle mně je 250 koní tak akorát maximum do nadupané nižší střední. Ale už musíš dávat hodně pozor, abys nepřehnal zatáčku. Když máš kolem 200 koní, tak ti vlastně nikdy neschází více výkonu, a přitom si můžeš i pěkně zalítat. Tak bych to shrnul, že těch 200 koníků v GTIčku je tak akorát.
Pre GTi
neregistrovaný "Tom"
| 23. 7. 2005 13:51
To je mas pravdu.Je to najlepsi golf aky kedy vypustili.To je jasne.S tym ze sa da pouzivat vsade a 197 koni staci na take male auto.Stoji Ł 20000.A za to uz kupis Accord co je o triedu vyzsie a triedu lepsie auto ale nebude mat 197 koni.Potom je tam este mazda RX 8 1.3l 200 koni za Ł 20 000. je to ale coupe a ma ako vies unikatny rotary engine.V UK vyhrava kazdy rok Coupe of the Year.Car of the Year 2005 tu v UK patri Focusovi.Hatch of the Year je nove GTi.Celovo teda musim uznat nove GTi ale je to vec nazorov.Na novom passate sa s tebou nezhodnem.Nepacil sa mi ani stary passaat okrem vypracovaneho interieru nic moc.Mal dost slabe jazdne vlastnosti a ani v spolahlivosti nebol lepsi.Novy passat je lepsi interier je horsi ako bol chyt spodne plasty su tvrdsie ako u Hyundai.Exterier je vec subjektivna ziadny krasavec.VW bol borec v dieslakoch TDi sa vzdy predavali najlepsie.Ale je tu zase Accord so svojim prvym ale nie poslednym dieslom a hned bral vsetky ocenenia doradu.Potom prisiel Avensis s prepracovanym dieslom a za mesiac je tu so svojim 130 kw D 4 D ckom Mazda tam ma tiez nejake 103kw D cko.Tak ked to zhrniem tie TDi uz nie su bez konkurencne a najlepsie motory.Benzinaky ako urcite vies robi najlepsie , najvacsi vyrobca motorov na svete a to je ako vsetci vieme HONDA.
Pre GTi
| 23. 7. 2005 20:37
Accord, Avensis... to není mé téma. Ty motory má Honda určitě dobré, asi před měsícem jsme tu měli článek o motorech - ve 2 litrech je motorem roku VW 2.0 FSI s turbem.
Pre GTi
neregistrovaný "Tom"
| 24. 7. 2005 11:04
VW totiz motor bez turba neumi.Je to ako ruske radio musi bit velike abi hralo.FSi sa chvali svojimi 2l motory s 110 kw.Taky motor montoval v roku 1991 do Primery GT ktora s nim uz vtedy zrychlovala za 8.6 sec.To je teda objav to FSi 15 rokov za Japoncami...
Pre GTi
| 24. 7. 2005 18:29
Jo, jenomže ty motory maj max kroutíci moment kolem 3000 a v tom je jejich kouzlo. Co je ti platný výkon, když máš vrchol toč. momentu někde kolem 4,5 tisíce. Tady jde o "filosofii" motoru...
Pre GTi
neregistrovaný "Tom"
| 25. 7. 2005 15:12
Tak musime teda srovnavat rovnake motory.Nechces abi sme srovnavali Imprezu 2l turbo alebo EVO 2l turbo s GTi?To bi dopadlo pre GTi moc spatne.Tak skusime novu astru 2l turbo a nove Clio 2l turbo.Gti tam ma ale najslabsi motor a najhorsie zrychlenie.Astra 240 koni Clio 221 koni Gti 197 koni.Krutiace momenty su v celku podobne ked ze tam mame T.Novy civic je tiez hotovy neviem ci tam budu montovat T.Honda ho k tym malim vykonom nepotrebuje aj ked ju treba potom tocit.Keby ho dali do Type R ktory ma uz i tak 200 koni tak bi tomu rovno mohli namontovay kridla a Easy jet bi lietal VIP.
Pre GTi
neregistrovaný "Michal H"
| 25. 7. 2005 17:53
GTI, ty tady tlačíš neustále ty svoje nesmysly s kroutícím momentem. Už jsem to četl u víc článků. Víš moc dobře, že i přesto, že japonci mají vrchol výš, tak táhnou i odspodu stejně nebo lépe než ten folcvágeňácký motor, který se pyšní maximem ve 3000ot. O tom není pochyb, všichni víme proč a navíc všichni oslavujeme, že kolem těch 5000 ten japonský motor ještě není mrtvý a u konce s dechem a kdoví čím vším. Navíc pokud jsi jel se slavným FSI, tak víš, že to není vůbec slavný. A pokud ti tak moc jde o položení krouťáku, tak jdi do dieselu nebo nějaké americké šunky... Ale ty víš, že o tom to není, takže do toho nepůjdeš! Nemám pravdu?
Pre GTi
| 25. 7. 2005 19:03
Také je to o tom... P.S. Vše je možné.
Pre GTi
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 25. 7. 2005 20:20
Já mu to říkám furt, ať jde do nějaké "americké šunky".
Delate chytraky ...
neregistrovaný "T-bone"
| 23. 7. 2005 22:35
By me zajimalo jestli autor vubec vi o cem mele, nebo jestli jen tupe opisuje data od vyrobce ... Muze ctenarum napriklad vysvetlit jaky vliv ma trikuželova synchronizace na prvnim a druhem stupni ? Ja jsem strojar takze si celkem umim predstavit o co go.
GTI - přečti si ten článek o mazdě6
neregistrovaný "Michal H"
| 25. 7. 2005 10:50
Nazdar GTI, prosím Tě, přečti si ten článek k mazdě6. Mám pocit, že jsi četl nějaký jiný článek a pak nechtě přidal komentář pod článek s mazdou... jinak si to neumím vysvětlit...
Co mě skutečně hřeje, že to co tady píšou o motorech m6 a dalších technických lahůdkách a vynikajících výsledcích si nikdy o passatu nepřečteme...
BIG IS JAPAN>
neregistrovaný "Tom"
| 25. 7. 2005 15:26
Passat je strasne nudne auto v porovnani so 6 tkou.Ako vsetky VW tie auta nemaju nic do seba.Motory su slabe design hrozny spolahlivost spatna.Hlavne ze to je made in Germany ,Slovakia , Hungary...Konzervativna Europa na rozdiel od USA.Vela ludi nevidi do stran ako kone s klapkami na ociach.Uz aj hyundai ma ovela lepsie vysledky v JD Power ako VW a MB.Imidz je pre konzervativnych ludi.A tam patrit nebudem.BIG IS JAPAN...
BIG IS JAPAN>
neregistrovaný "bigi"
| 25. 7. 2005 22:16
Kúpim Mazdu 323 Combi
neregistrovaný "ferdes"
| 26. 7. 2005 16:58
ferdes@pobox.ks

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku