Tato šestka sice stojí více než milion, ale umí stovku za 6,6 s a pravděpodobně bude na trhu i na trati zdatným soupeřem zavedených rallyových evolučních speciálů japonské provenience.
Nemyslím si, že M6 MPS bude konkurencí pro EVO či STI ... Stálá dvojka je tak trochu HC nářadí a tohle bude luxusní sedan, který bude mít sakra dobrou přilnavost. Ale kéž bych neměl pravdu a byl to další rally speciál se silniční homologací. )
Ano, asi by se to nemělo srovnávat. Šestka je přece jenom trošku větší kočár než ti dva. Ale louda by to neměl být ani v porovnání s nimi. Možná akcelerace z klidu nebude tak zdrcující, ale až se rozjede a vzhledem k točivému momentu.... A není právě toto ten správný kompromis? Není to takový HC, jako psal kolega, ale přesto s nimi dokáže držet krok! A za ty prachy? Ideální rodinný vůz! "co to tam stálo vedle cesty?" "tati, to byl Golf GTI a nestál, ale jel..."
neviem pre koľko bežných ľudí by sa mohla stať táto Mazda ideálnym rodinným autom vzhľadom na obstarávaciu cenu a následné prevádzkové náklady a hlavne v našich končinách, ale netvrdím, že by to nebolo dobré, keby si mohlo viac bežných ľudí dovoliť takéto autá, ale nato si ešte budeme musieť asi počkať...pretože v súčasnosti je ideálnym také auto na aké ten "bežný" človek má...
chceš tým GTI-ho vyprovokovať k diskusii
nevidím důvod proč by to nemohlo být rodinné auto tatínek mám dvě děti a velkou kapsu a maminka má ráda hezká auto což toto je, u méhokamráda doma se nyní kupuje nové legacy 3.0R jako rodinný vůz to si myslím že je konkurance proti tomuto autu na STI-čko ...
Souhlasím s tím, že tohle vypadá na zdařilý kompromis mezi vozem se sportovním zaměřením, vozem na koždodenní ježdění a vozem rodinným. A cena vzhledem k nabízeným výkonům a výbavě je také velmi slibná. Jak tady už někdo zmínil GTI, které ovšem není v žádnem případě konkurentem MPS, tak než dávat za něj přemrštěných 1 061 000Kč v konfiguraci jak bylo testováno tady na auto.cz, tak v každém případě raději za 1,1mil. tuto M6. Přímá konkurence MPS, kromě Legacy 3.0R spec B., která ale vyjde dráž není nyní v podstatě žádná, 156GTA se už nevyrábí, ST220 je méně výkonná a je to předokolka a Audi S4 či Volvo S60R jsou zase někde jinde.
ano je sice pravda že spec B je držší ale zas na druhou stranu subaru je momentálně méně poruchovjejší než bezporuchová toyota a myslím že subaru je i hazčí tak proč si nepřiplatit???
Upravena Honda integra 2.0l. 300 koni zrychlenie z 0 -100kmh 4.2sec.je to vsetko v casopise Auto Express/1-7 June issue 860/ UK.Neupravena zrychluje za 6.7 sec.a ma 220 koni.V USA ich jazdi viac ako v EU.Nechcem to ale porovnavat cena je vysoka a je to auto na okruhy.Len chcem povedat ze aj 2 litrove auticko da pod 5 sekund dokonca ma lepsie zrychlenie ako 911 turbo...
ale odkial prisli na obmedzovac 240km/h? Zatial som pocul iba o obmedzovaci na 250km/h...
Inak super parametre na strednu triedu "ne-premiovej" znacky!!!