Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Octavia Combi s motorem 1.4 55 kW

Od 22. druhého týdne, tedy od června, se v ceníku Octavie Combi objevil nejslabší benzínový motor 1.4 16V o výkonu 55 kW, který byl donedávna k dispozici jen pro liftback.
Zpět na článek
14. 7. 2005 16:34
neregistrovaný "ass"
14. 7. 2005 17:13
neregistrovaný "Wik"
14. 7. 2005 21:00
neregistrovaný "Screepy"
14. 7. 2005 17:47
neregistrovaný "david"
14. 7. 2005 17:59
neregistrovaný "DAVID"
14. 7. 2005 19:31
neregistrovaný "Negr"
14. 7. 2005 19:33
neregistrovaný "Negr"
15. 7. 2005 07:11
neregistrovaný "free"
15. 7. 2005 23:48
neregistrovaný "Negr"
14. 7. 2005 18:24
neregistrovaný "cuba"
14. 7. 2005 20:44
neregistrovaný "Adam"
15. 7. 2005 00:05
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 07:14
neregistrovaný "free"
15. 7. 2005 07:19
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 08:57
neregistrovaný "Libor"
15. 7. 2005 10:45
neregistrovaný "GTI"
15. 7. 2005 13:26
neregistrovaný "Ada"
14. 7. 2005 21:17
neregistrovaný "petrumr"
14. 7. 2005 21:49
neregistrovaný "mc."
15. 7. 2005 08:05
neregistrovaný "Martin"
15. 7. 2005 08:46
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 15:07
neregistrovaný "MarioV8"
18. 7. 2005 16:46
neregistrovaný "Mato"
8. 8. 2005 10:33
neregistrovaný "pavka"
11. 8. 2005 13:43
neregistrovaný "anonym"
15. 7. 2005 22:46
neregistrovaný "Jocker"
16. 7. 2005 18:10
neregistrovaný "anonym"
18. 7. 2005 17:23
neregistrovaný "mc."
15. 7. 2005 00:17
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 00:18
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 05:47
neregistrovaný "rasto"
15. 7. 2005 07:36
neregistrovaný "Petr_P."
16. 7. 2005 21:43
neregistrovaný "Michal H"
15. 7. 2005 07:53
neregistrovaný "anonym"
15. 7. 2005 09:13
neregistrovaný "big"
15. 7. 2005 08:56
neregistrovaný "Libor"
15. 7. 2005 09:16
neregistrovaný "free"
15. 7. 2005 09:47
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 09:51
neregistrovaný "Libor"
15. 7. 2005 09:57
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 11:39
neregistrovaný "ster"
15. 7. 2005 10:18
neregistrovaný "Tomm"
15. 7. 2005 11:25
neregistrovaný "Alesi"
18. 7. 2005 12:25
neregistrovaný "vacmar"
4. 8. 2005 16:00
neregistrovaný "test"
15. 7. 2005 10:31
neregistrovaný "Pavel"
15. 7. 2005 11:12
neregistrovaný "Impreza"
15. 7. 2005 13:38
neregistrovaný "F1"
16. 7. 2005 15:51
neregistrovaný "Zdenda"
16. 7. 2005 21:57
neregistrovaný "Michal H"
17. 7. 2005 13:45
neregistrovaný "Zdenda"
18. 7. 2005 18:23
neregistrovaný "Michal H"
17. 7. 2005 20:37
neregistrovaný "p"
19. 7. 2005 15:58
neregistrovaný "IT"
18. 7. 2005 06:42
neregistrovaný "Usak"
18. 7. 2005 19:42
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 21:13
neregistrovaný "Ado"
5. 9. 2006 16:42
neregistrovaný "houmr"
22. 5. 2007 23:08
neregistrovaný "Pepa"
neregistrovaný "ass"
14. 7. 2005 16:34
...
nas scénic s 1.6kou zrychluje za 10
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wik"
14. 7. 2005 17:13
???
I socky můžou mít velmi,ale velmi kvalitní automobil od renomovaného výrobce automobilů.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Screepy"
14. 7. 2005 21:00
Re: ???
chci bejt aspon ta "socka",která bude mít na tohle auto. koukám že mezi lidma je slovo socka dost relativní pojem,až někde vysockuju 470000, tak ti dám vědět.
neregistrovaný "david"
14. 7. 2005 17:47
bez titulku
rovnou at tam daj 1.2 HTP, at to u vubec nejede. podle me bude mit motor 1.6 mensi spotrebu, u tohohle se bude vetsina ridicu pohybovat kolem 4 tisic, aby aspon nebrzdili provoz. na tak tezky auto je to dneska proste malo, s tim nikdo nic neudela.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "DAVID"
14. 7. 2005 17:59
Re: bez titulku
Ale klídek, že to nebude dělo je jasné, ale svoje služby si to odvede.Kdo si to bude chtít koupit koupí, kdo ne nechá ležet.Spousta lisdí jezdí ve favoritech, 120 atd a ty maj zrychlení ještě horší.Copak vástoi někdo nutí kupovat???Já bych to taky nechtěl, ale určitě se to pradávat bude.
neregistrovaný "Negr"
14. 7. 2005 19:31
Re: bez titulku
neregistrovaný "Negr"
14. 7. 2005 19:33
Re: bez titulku
Dle mého skromného názoru je to už opravdu pod bezpečnou mezí. Tady jde o to, že tihle lidé rozhodně nebudou přínosem pro to co se děje na silnicích. A nejde jen o ně, ale i o takový vůz.
neregistrovaný "free"
15. 7. 2005 07:11
Re: bez titulku
A kde jsi na to přišel? To jako že to nebude zrychlovat nebo, že nepojedou 200. Neber to jako popichování fakt mne to zajímná.
neregistrovaný "Negr"
15. 7. 2005 23:48
Re: bez titulku
Ano jde přesně o to, že ten vůz nebude zrychlovat. A pokud se účastníš silničního provozu, tak sám dobře víš, že je někdy velmi nutné "zrychlit", prostě zmáčknout plyn a nebýt na onom místě. Také to myslím vážně, ne jako popichování.
neregistrovaný "cuba"
14. 7. 2005 18:24
chci se v tom projet!
Mama mia! Nedavno jsem ridil poprve 120ku. Porad jsem se tomu vyhybal. Jelikoz nebyla moje, pekne jsem ji slapal po krku. Jela jako diva a rvala jak sportak, chudinka moturek. Zazitek; vsem kdo to jeste nezkusili vrele doporucuju.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Adam"
14. 7. 2005 20:44
464 900,- je malo!!!
Za pouhych 464 900,-? To je za tak skvely vuz malo! Doufam, ze je to cena bez dane, ci bez priplatkovych elementu jako kuprikladu motoru, kol ci karoserie. 464 900,- je malo!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 00:05
Re: 464 900,- je malo!!!
14. 7. 2005 20:50
DOBRÉ NA COUVÁNÍ
Jo, motor k váze auta tak akorát na couvání. Nejde o to, že se někdo dokodrcá ke čtyřstem tisícům a koupí si - velký auto, viď mámo, to budou sousedi zírat... Jde o to, že jak píše kolega nahoře, trpí bezpečnost provozu, motor není pružný a při předjíždění moc nedokážeš, trpí i plynulost provozu, neboť nejen rychlí jezdci jsou na silnicích škodnou... Tohle je přesně motor do malého, lehkého auta - tedy do Fabie a překrásné Octavii II tedy nesekunduje vůbec.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "free"
15. 7. 2005 07:14
Re: DOBRÉ NA COUVÁNÍ
GTI zklamal jsi "trpí plynulost provozu"
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 07:19
Re: DOBRÉ NA COUVÁNÍ
Panove, jeste pred deseti lety byly ve vozech stredni tridy bezne i diesely bez preplnovani, v premotorizovanem Nemecku jezdila napr. Vectra s motorem 1.7d, VW Passat s motorem 1.8 (55kw), Nissan Primera 2.0d (55kw) o nizsich tridach ani nemluve...kam se neustale zenete, vcera jsem na D1 potkal min. 40 aut, ktera nejela vice nez 120km/h...nebo-li, nekteri lide jednoduse rychlost a slusnou akceleraci nevyznavaji, jejich styl jizdy je umirneny...a to je prave cilova skupina tohoto kombi (nebo snad myslite, ze penize maji pouze "divocejsi" ridici???). Takze, proc ne? (pravda, sam bych si ji nekoupil...vyzaduji vic, nez jen schopnost prumerne akcelerace...ale)
neregistrovaný "Libor"
15. 7. 2005 08:57
Re: DOBRÉ NA COUVÁNÍ
Ahoj GTI už podruhé s tebou naprosto souhlasím.
neregistrovaný "GTI"
15. 7. 2005 10:45
Re: DOBRÉ NA COUVÁNÍ
Tak to vylepšuji skóre, viď - 10.000 : 2
neregistrovaný "Ada"
15. 7. 2005 13:26
Re: DOBRÉ NA COUVÁNÍ
Do takoveho auta patri diesel, ktery ma zatah odspodu. 55kW diesel by byl urcite v provozu MNOHEM LEPSI. S benzinovou 1,4 to je auto se kterym do kopce nakladak nepredjedes - resp. nepredjedes ho bezpecne. Bezpecnost provozu tim znacne utrpi.
neregistrovaný "petrumr"
14. 7. 2005 21:17
bazar
Je tam chybějící datum,jestli to není model 1992.To je bomba 55kW dostat z 1,4
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "mc."
14. 7. 2005 21:49
Re: bazar
no taky se mi zdá, i stary favorit ma okolo 45 kW a za ty roky se vyvoj trochu posunul!
neregistrovaný "Martin"
15. 7. 2005 08:05
Re: bazar
Forman '93 vykon 47kW hmotnost 920kg
Octavia II '05 vykon 55kW hmotnost 1490kg

a teraz mi niekto povedzte, kto viac brzdi premavku
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 08:46
Re: bazar
Forman je brzda, vykon je pouze jeden z aspektu dynamiky, zapomnel jsi na velikost a prubeh tociveho momentu, jizdni vlastnosti apod. Navic inkriminovane zrychleni z klida na 100km/h neni ani zdaleka tak dulezite jako pruzne zrychleni, zkus se svym Formanem v realnem provozu ujet Fabii 1.2 a se zlou se potazes...ver mi.
neregistrovaný "MarioV8"
15. 7. 2005 15:07
Re: bazar
Kolega chtel poukazat na pomer pohotovostni hmotnost/vykon... proste s prblizne stejnym vykonem a o polovinu tezsi karoserii bude mit tento motor vice prace! To nezachrani ani moderni system pripravy smesi, vzdyt to ma skoro stejny zdvihovy objem!
neregistrovaný "Mato"
18. 7. 2005 16:46
Re: bazar
Tak to je blbost. Ja uz sice nejezdim ve favoritu ale fabii 1.2 ujede uplne kazdej. Jednou jsem mel to poteseni a stacilo mi to. TO je proste hnus. Fabia jede dobre s 1.4 MPi ale to se o octavii urcite rict dat nebude. Kdyz octavii tak 2.0TDI
neregistrovaný "pavka"
8. 8. 2005 10:33
Re: bazar
To je uplný nesmysl.Máme služební Fabii 1.4MPI a 1.2HTP12V.1.2HTP je na ježdění příjemnější,pružnější a min o litr úspornější.Nemluvím o motoru 1.416V,to je zase něco jinýho.
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2005 13:43
Re: bazar
Důležitá připomínka, Oct combi II má pohotovostní hmotnost podle údajů výrobce s motorem 1.6 75kW 1270kg s manuálem a 1305kg s automatem.Tedy ne 1495kg,jak tu nějaký odborník napsal.Doporučoval bych vždy si info na kterou reaguji trochu ověřit!
neregistrovaný "Jocker"
15. 7. 2005 22:46
Re: bazar
Situace: npřehledná křižovatka stojím na vedlejší cestě která je z kopce, chci se rozjet s plně naloženou OII(4ososby + zavazadla) 1.4=strach =>čekám zdržuji sám sebe. Neříkám že potřebuji přečipovaný 2.0 TDI na to abych se rozjel ale kuwa nebudu se cítit bezpečněji v autě kterému když dupnu na krk tak vím že to stihnu. Zajímalo by mě kolik z toho motoru dostanou čipáci!!!!!!
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2005 18:10
Re: bazar
Co je na tom za bombu? 55 kW mám na 1.4 Loganu taky...
neregistrovaný "mc."
18. 7. 2005 17:23
Re: bazar
A ještě jednu do pranice, hyundai má 69kW v motoru 1,4
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 00:17
combi vs. 1,4
uz to vidim : 4 clenna rodinka, nabaleni "az po strechu", cestuju horskymi serpentinami na chatu, tatko s kropajami potu na cele zufalo zaraduje dvojku a turuje co to da, mamka s trapnym usmevom natiera chleby s pastekou, deturence jasaju ze ako to suprovo huci a kyvaju nervoznemu kamionistovi, ktori za nimi vytrubuje, za nim dalsich 5 kamionov, 10 skodoviek 120, 15 skodoviek 100, a potom uz len peloton ostatnych aut ficiacich si to 30km/h... /aneb/ ... hura, dalsi vodca pelotonu na svete ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 00:18
Re: combi vs. 1,4
sakra som to nedomyslel... ako mozu deti kyvat autu za nimi, ked su nalozeni az po strechu... ups...
neregistrovaný "rasto"
15. 7. 2005 05:47
Re: combi vs. 1,4
ja som myslel, ze zamazu okna tou pastikou a nikto ich neuvidi ...
neregistrovaný "Petr_P."
15. 7. 2005 07:36
stačí to
Mám Fábii 1,9 SDi a to zrychlení na 100 je ještě o 2s. horší, sice to nejede, ale brzdou provozu rozhodně nejsem. Předjíždím jenom tam, kde si jsem absolutně jistej, takže i přes nižší výkon jezdím často bezpečněji, než kdybych měl výkonu dvojnásobek. Kolik z vás, co tu píšete, že je to katastrofa, má vůbec auto?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Michal H"
16. 7. 2005 21:43
Re: stačí to
Taky mám služební Fabii SDI. Brzdou provozu nejsem (ve většině případů), ale je to dané tím, že: 1. velký objem, tedy až se to rozjede, tak to jede - stabilně se dá cestovat poměrně vysokou rychlostí (záměrně nepíši jakou), ale pochybuji, že toho bude octavie schopna s 1.4; 2. v pružných zrychleních na tom bude Fabie taky lépe. Údaj o zrychlení 0-100 je v mnoha případech dosti zavádějící. Takže já tvrdím - nestačí to. Navíc co spotřeba? Je v mnoha testech dokázané, že ve větším autě (tzn. řekněme střední třída - ať mě někdo nechytá za slovo, tak beru, že oktávka tam vnějšími rozměry a hmotností téměř zapadá) má motor 1.6 větší spotřebu než motor 1.8 a téměř stejnou jako 2.0. Prostě proto, že se s tím více nadře. A co potom 1.4? Pokud chcete jet alespoň jako ostatní, tak to požere jak malý tank. Tak a perla na závěr - narvat motor o výkonu 55kW do 15OOkg těžkého auta může napadnout jedině konstruktéra z koncernu VW.
neregistrovaný "anonym"
15. 7. 2005 07:53
Peugeot 307 break 55kW
Máme vo firme Peugeot 307 break 1,4 55 kW a aký problém ? Po meste v pohode a mimo pri kľudnej jazde tak ani zďaleka nie ste brzda "provozu". Veď stále je na cestách väčšia časť aut čo nemajú parametre ani ako toto, alebo táto octavia, takže o čom tu hovoríte? Veď 90% tých felícii, fábii , ktorých je väčšina sú v tých slabších verziách a to teda tiež nie sú žiadne delá.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "big"
15. 7. 2005 09:13
Re: Peugeot 307 break 55kW
100%suhlas
neregistrovaný "Libor"
15. 7. 2005 08:56
Rozený safety car
Prostě škodovka se nezapře.Už vidím situaci jak 4 členná rodinka v tomhle bezmotorovém autě dojede tiráka bez šance ho předjet. Samozřejmě jízda za tirákem není nic příjemného ani bezpečného.Pak je dojede borec s OII 1.6, ale ten už musí předjet tiráka+OII 1.4 - a máme tady kolonu - což je opravdu "nejbezpečnější" útvar na cestě. Škodovka opět pokračuje v produkci aut ala Š120 neschpných se navzájem předjet.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "free"
15. 7. 2005 09:16
Re: Rozený safety car
Pokud vím tak "tirák" jede 90 a tato oct má max 169 nevidím důvod proč nepředjet - jo jako že to bude v kopci a tedy ta chuděra škodovka to nevytlačí no nevadí ani ten kamion nebude žádná ještěrka a kdyby byl tak to pojede vlastně 90 no a na takové cestě je většinou předepsaná rychlost kolik? (nebudu se hádat, ale maximálně 90). Jo teď sem na to přišel ty se bojíš že přijedeš třetí nebo dokonce čtvrtý a budeš chtít všechny ty loudaly smést ze silnice - tak to jo, ale dávej pozor ať nedopadneš jako ten seat versus SCANIA A nezapomeň když se staneš účastníkem silničního provozu, cesta není jenom tvoje.
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 09:47
Re: Rozený safety car
...jsme papezstejsi nez papez...podivejte se na zapad, kde se po silnicich bezne pohybuji Smarty (jel jste v nem nekdo?...ja ano, dynamika Oct 1.4 je proti nemu uzasna), Pandy, Pola...ktera jsou rozhodne mene dynamicka nez inkriminovana Octavia...auto, ktere nema "stovku" pod "deset" neni bezpecne v provozu???
neregistrovaný "Libor"
15. 7. 2005 09:51
Re: Rozený safety car
Proč nepředjet? Protože při dnešní hustotě provozu budeš mít velký problém tiráka jedoucího kolem 80km/hod s touhle dýchavičnou 1.4 předjet. To si piš, že mě jízda za takovými loudaly přestane brzy bavit. Bohužel mi loudalové nebudou chtít uhnout, budu se muset mezi ně tlačit a budeme si navzájem nadávat, takže klasická situace. Děkuji Taťko za rady
neregistrovaný "paja"
15. 7. 2005 09:57
Re: Rozený safety car
cituji:...Bohužel mi loudalové nebudou chtít uhnout, budu se muset mezi ně tlačit a budeme si navzájem nadávat, takže klasická situace... Jeste jsi zapomnel dodat za slovo situace nasledujici:...dokud tedy nekoho v aute nezabiju... Nevim jestli jsi mel prilezitost s timto motorem jezdit, nevim s cim jezdis Ty, ale situace rozhodne neni tragicka jak ji tu popisujes...Tam kde silnejsi vozy predjizdi bez podrazeni, musis s timto motorem podradit a jet...o co jde. Navic vyhlaska rika, ze musis mit takovy odstup od vozidla jedouciho pred tebou, aby jsi umoznil zarazeni predjizdejiciho vozidla...takze predjizdej treba nadvakrat.
neregistrovaný "ster"
15. 7. 2005 11:39
Re: Rozený safety car
No už to vidím ako chudák z OII 1,6 musí predbehnúť tirák + OII 1,4, ktorá chudáčik s 55 kW spôsobí kolonu, lebo všetky ostatné autá na ceste to sú samé mercedesy, bmw, volvá a pod. a zrazu sa na ceste objaví takýto exot s 55 kW. No to je vážne otrasné a zrazu sa zobudíš a zistíš že nie si v Kuvajte !
neregistrovaný "Tomm"
15. 7. 2005 10:18
1,4 je v pohodě
Tak by mě zajímalo,kolik z těch chytrolínů, co si tady vylévají pocity nad nesmyslností kombinace O2 a motoru 1,4, s tím autem už jelo. Přiznám se, že jsem k této kombinaci taky nebyl důvěřivý, ale před nedávnem jsem si v vzal jako náhradní vůz O1 1,4 55kW a nevěřil jsem vlastním očím. Auto mělo najeto cca 50.000km a bez přehánění jelo k nerozeznání od 1,6 75kW. Bez problémů se rozjela na 190km/h... Jiné to bude určitě po naložení rodinky a zavazadel, ale rozhodně to nebude žádná hrůza.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alesi"
15. 7. 2005 11:25
Re: 1,4 je v pohodě
Ona totiz ta 1,4 ma ve skutecnosti hodne pres 60 kW. Jenom z Marketingovych duvodu se porad uvadi 55 kW (odstup od 1,6 75kW). kdo neveri, at zajede na brzdu...
neregistrovaný "vacmar"
18. 7. 2005 12:25
Re: 1,4 je v pohodě
190km/h??? To jel z 90stupňového srázu? ))
neregistrovaný "test"
4. 8. 2005 16:00
Re: 1,4 je v pohodě
Naprosto s Vámi souhlasím, znám od otce jak jede Octavie I 1.4 a v současné době si právě takou chci záměrně pořídit. Ale je pravda, že kdo to nezná má strach.
neregistrovaný "Pavel"
15. 7. 2005 10:31
Slabé ano, ale...
Auto zřejmě nebude žádný dravec, ale přestože nejsem fanda do ochcávií musím uznat, že jezdit se s tím určitě dá. Za kamionem v 85km/h bude asi problém, ale kdo nespěchá, v klidu dojede taky, ne každý přece musí jet jak šílenec a předjíždět každého, kdo se před ním objeví. Mimochodem až začne platit bodový systém a policie ho bude opravdu uplatňovat, tak všechny silné auta budou asi tak stejně rychlé jako tahle Oktavie.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Impreza"
15. 7. 2005 11:12
Re: Slabé ano, ale...
S temi body mas pravdu. V tomto ohledu bude tahle Octavia mnohem mene nebezpecna nez moje Sti MY05...
neregistrovaný "F1"
15. 7. 2005 13:38
da se to videt i jinak - 1.4 ideal
dobra ma 1,4 ale statcit ji to urcite bude, ten kdo netaha kazdej tyden cihle na chatu aby udelal jeste jedno poschodi tak mu to vadit nebude, jinak si myslim ze octavia combi se povedla a kdyz tam nalozite nejakous slecnu, slozite zadni sedadla...........tak vam bude potom jedno co tam mate v predu za motor........
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenda"
16. 7. 2005 15:51
Odbornici
Jeste nez jsem otevrel diskusi, bylo mi jasny, v jakym duchu se ponese vetsina prispevku: 1,4 55kW - nebezpeci, louda atp. Ja si to nemyslim, a uz vubec neni pravda to s tim tirakem, ze nepujde predjet bezpecne, jak uz kdosi odbornikum naznacil, v podobnem voze je treba podradit a pak to jde, nejlepe na trojku a i s nalozenou OII se budete divit. Zajimavy, ze (obcasne) vytaceni motoru u 1,4 skodovky vsem vadi, u 1,4 hondy je naopak presne to, co mate delat. Navic je to auto pro cilovou skupinu defenzivni ridic a ten trhat asfalt nepotrebuje, naopak ma vetsinou dost casu, nespecha. Naopak, skoda, ze vsichni nejezdime o neco defenzivneji, nemyslim, ze silnice jsou dobry misti na vybijeni emoci...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Michal H"
16. 7. 2005 21:57
Re: Odbornici
Zdendo, s tím tirákem to pravda skutečně je. Prostě sedni do podobně silného auta, co nejtěžšího (auto se stejnými parametry a podobnou hmotností asi nikde jinde nenajdeš... ) a pak jeď za tirákem co si to smaží 85km/h a budeš potřebovat kuevsky dlouhou rovinku, abys ho předjel. A nedejbože kopeček. Pomůže ti asi jenom vlastní zkušenost. Pokud jsi někdy vytáček motor škoda-VW 1.4, tak se pak nebudeš divit. On ti totiž při 4500 ot začne řvát "už mě prosím netoč, prosím, prosím, já už stejně víc nepojedu, už budu jenom vrčet!", že ti to fakt bude vadit... Kdežto ten od té hondy ti bude zpívat pravý opak. Ale to se chce projet. Tím ovšem nechci napsat, že s motorem 1.4 od Hondy by to bylo už dobré auto. Taky by to nebylo ono.
neregistrovaný "Zdenda"
17. 7. 2005 13:45
Re: Odbornici
Mam dlouholete zkusenosti treba s formanem 50kW, je sice lehci, ale zaroven slabsi, takze se to podle meho +- kompenzuje. Ono je taky potreba se s podobnym autem trochu naucit - kdybych tam vlezl treba z 100 kW auta podobne dmotnosti, taky bych byl celej vykulenej, jenze kdyz si zvyknes, tak si vezmes za tirakem trosku vetsi odstup, kdyz se blizi rovinka zrychlis a hned to jde lip. Navic, jak uz jsem psal, je otazka, jestli pro ridice tohoto vozu bude problem, ze jede jen 85 km/h...
neregistrovaný "Michal H"
18. 7. 2005 18:23
Re: Odbornici
85 nemusí být pro někoho problém, ale ten smrad za tím náklaďákem či autobusem...
neregistrovaný "p"
17. 7. 2005 20:37
bez titulku
To je zajímavé, tento motor je v Golfu nebo Golfu Plus jako základ také a dokážou to na náročném německém trhu prodat. Že by u nás v Česku byl trh o tolik náročnější a zákazník rozmazlenější aby to byla tak nedostatečná motorizace?

Fabie se čtyřmi lidmi má určitě srovnatelnou hmotnost s O2 obsazenou pouze řidičem. Takže ten rozdíl v hmotnosti nebude tak velký. No a komu to nestačí tak ať si to nekupuje. Nikdo mu to nenutí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
19. 7. 2005 15:58
Re: bez titulku
tu "p": přesně, asi tak nějak, navíc, když to někomu v kopci špatně pojede, o to líp jej můžeme my, co nám to jede předjet....a jak jsem četl níže, kdosi z toho, že mu auto jede rychle má orgasmus, no není to krásné?
neregistrovaný "Usak"
18. 7. 2005 06:42
bez titulku
Mam fabii combi 1.4 16V 55kW a predjet no problemo v kopci staci podradit
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
18. 7. 2005 19:42
Re: Na predbiehanie to nebude.
Mal som pred 10 rokmi auto s 55kw dalo sa s nim prevazat ale v kopcoch a pri predb.som pomahal ocami.Potom som presadol do 110kw Primery GT a prva jazda bola ako sok.Skoro ako orgazmus.S tym sa uz dalo pekne predbiehat.1.4 na take velke auto je fakt malo.Hlavne dnes 55kw sa uz nenosi...
neregistrovaný "Ado"
9. 8. 2005 21:13
bez titulku
Urcite do bude dost slabe, Mam octaviu 1.4 55kW no nie je to kombik a niekedy mam pocit hlavne v kopci ze by sa zislo zopar konikov naviac ale zase na druhej strane tych par minut co by clovek aj ziskal nestoja zato.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "houmr"
5. 9. 2006 16:42
Re: bez titulku
treba si uvedomit naco clovek potrebuje auto. ak to ma na cesty po meste , mimo mesto a 5x za rok ide po dialnici tak v tom problem nevidim. ja sam mam fabiu combi 1,4 16V 55kW a brzda to urcite nie je. na dialnici sa to da celkom slusne rozbehnut. prevezte sa na slovensku po dialnici a uvidite kolko sa jazdi. inak vykonne auta tak idu 120 - 130. potom su tam taky co idu 110. niekto sa neponahla, niekto ide na spotrebu.
neregistrovaný "Pepa"
22. 5. 2007 23:08
Motor 1.6 75kW Octavia Combi II
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat,jakou spotřebu má motor 1.6 75kW u Octavie Combi II?Díky za odpověď.
Rozbalit vlákno
0