Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Fox obstál v crashtestu ADAC

13 komentářů

v argentine jezdi tehle malinkatejch VW dost, ale nic moc, na to jak je to maly jsou ty auta prilys vysoky, vypada to jak skrin na kolech podle me by mel vetsi uspech v evrope VW GOL ne GOLF ale GOL, velmi podobne fabii, ale jeste o trochu mensi... vice na www.volkswagen.com.ar
Vy jste se asi zbláznil???!!! Jak nedávno psali na tomhle servru, malé vozy se prodávají hlavně designem. A Vámi zmiňovaný Gol je, ač jsem příznivcem VW, škaredý jak noc, na vkus evropana moc hranatý a u nás by se určitě neprodával. Fox byl podle mě náhodou dobrý tah a myslím že ve velkých aglomeracích jako je např. Řím se bude dobře prodávat, protože má líbivý design a je to dobrý kompromis mezi vnějšímy rozměry a vnitřním prostorem. A uvnitř je místa až až.Sám jsem v něm seděl. Měřím 190cm a pohodlně jsem si sedl za sebe.
Nejste fakír? Ja mam 189 a pohodlne si za sebe nesednu ani v Passatu.
Já mám 187 a potvrdím to že ve foxu je místa víc než ve staré octavii.
Má 2AB a ABS za 244000 . To je opravdu lidový vůz na technické výši. Ostatně, víte že logan má v Euro NCAP 19bodů. (2 hvězdy). A nese logo renaultu.
Logan má tři hvězdy!
treba v rusku se nejen prodava pod znackou renaultu, tady je to rovnou proste renault logan
vy při jízdě běžně potřebujete sedět sami za sebou? to by mě zajímalo, jak to děláte..
No Lupo dosáhlo v nárazovým testu 26 bodů a je to už pár let. To by bylo, aby podstatně větší Fox (o 30 cm delší) nedopadl o nějakej ten bodík líp .
Na druhou stranu mě tyto testy už moc objektivní nepříjdou
Jeden příklad za všechny: Nový Fiat Panda dostal 20 bodů, ale byl testován jen s jedním řidičovým airbagem. Někde jsem slyšel, že jsou auta testována v základní výbavě, řekl jsem si tedy dobrá. Nedávno ale byl testován nový Citroen C1 a dosáhl nádherných 26 bodů. Znělo to fantasticky do doby, než jsem si přečetl celý test, kde mimochodem stálo:Citroën C1 zahrnoval tuto bezpečnostní výbavu - dvojici čelních airbagů, kolení airbag řidiče, v sedadlech uložené boční airbagy, přední pásy s předpínačí a omezovači napínací síly, připevnění dětských sedaček ISOFIX a vrchní připevnění na zadních krajních sedadlech, připomínač zapnutí pásu pro řidiče a ABS. Za příplatek lze automobil vybavit bočními okenními airbagy.
Tak se znovu ptám, kde je objektivita???
I Panda může mít za příplatek 6 airbagů, jako C1, a C1 v základu má jen 2 airbagy. Proč je tedy Fiat testován v základní výbavě a Citroen v lepší výbavě. To pak skáče počet bodů jak zběsilej.
souhlas jen k ty objektivite v nemecku a pod.jsou auta v zakladni vybave vybavenejsi nez u nas-cimz nechci rict ze C1 ma v nemecku vse popisovanev zakladu ale ravda bude nekde mezi...
V C1 je kolení airbag???
No ten kolení airbag mě taky překvapil, ale asi jde o překlep. Stačí se podívat na výsledky testu a výsledek řidičových kolen. Pokud by tam totiž byl, znamenalo by to, že vůbec nefungoval, protože řidičova kolena u Pandy dopadly líp. A ta kolení airbag nemá určitě ani v záp. Evropě.
Můj Suzuki Swift dostal za 30bodů 4 hvězdičky, kolik je tedy potřeba bodů na 5 hvězdiček?
Najdi si to v crash-testech. Vím, že od 33 určitě ano a tu máš odkaz. Takový jsem hodný při pátku
[odkaz]