Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW: sportovní M paket pro řady 1, 3 a X3

BMW řady jedna, novou řadu tři a také kompaktní SUV X3 bude možné nově zkrášlit M paketem.
Zpět na článek
12. 7. 2005 16:23
neregistrovaný "ciello"
12. 7. 2005 16:54
neregistrovaný "tamin"
12. 7. 2005 17:19
neregistrovaný "ja"
12. 7. 2005 17:03
neregistrovaný "ass"
12. 7. 2005 17:22
neregistrovaný "jn"
12. 7. 2005 17:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 18:42
neregistrovaný "Karizma"
12. 7. 2005 18:46
neregistrovaný "Karizma"
12. 7. 2005 19:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 20:04
neregistrovaný "Johny"
12. 7. 2005 20:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 20:45
neregistrovaný "paja"
12. 7. 2005 20:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 20:54
neregistrovaný "paja"
12. 7. 2005 21:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 20:50
neregistrovaný "paja"
12. 7. 2005 22:12
12. 7. 2005 22:53
neregistrovaný "paja"
13. 7. 2005 16:14
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 10:01
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2005 16:09
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 17:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 7. 2005 17:39
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 10:26
neregistrovaný "Jenda"
13. 7. 2005 16:04
neregistrovaný "GTI"
14. 7. 2005 11:41
neregistrovaný "Jenda"
14. 7. 2005 14:06
13. 7. 2005 11:38
neregistrovaný "Ken"
13. 7. 2005 16:02
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 16:26
neregistrovaný "Ken"
13. 7. 2005 16:40
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 20:21
neregistrovaný "dmx"
13. 7. 2005 20:43
13. 7. 2005 20:59
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2005 22:46
14. 7. 2005 11:19
neregistrovaný "ciello"
14. 7. 2005 12:22
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 10:40
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 13:23
14. 7. 2005 13:44
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 14:05
14. 7. 2005 14:19
neregistrovaný "Dyk"
14. 7. 2005 14:55
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 15:29
neregistrovaný "GTI"
15. 7. 2005 09:38
neregistrovaný "Ken"
15. 7. 2005 11:50
neregistrovaný "GTI"
16. 7. 2005 00:11
neregistrovaný "Ken"
neregistrovaný "ciello"
12. 7. 2005 16:23
pro ty co nemaj brejle
..to je jakože jen optickej paket.. krom podvozku tam nic není v čem by to bylo lepší a bližší M verzi.... a z X3 to stejně pěkný auto neudělalo... No divný... to je levnější si tam šupnout dozadu nálepku "M"...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tamin"
12. 7. 2005 16:54
Re: pro ty co nemaj brejle
nějakej paket je nanic, to z auta raketu neudělá.To chce Motorsport a hotovo jinak tady ten paket nemá smysl.
neregistrovaný "ja"
12. 7. 2005 17:19
Re: pro ty co nemaj brejle
x3 je nahodou uplny grc!!!!
neregistrovaný "ass"
12. 7. 2005 17:03
NO NE!
PANE REDAKTORE TEN OBRAZEK JSTE DELAL PRINTSCREENEM ALE ZE JSTE TAM NECHAL TEN PANEL OBRAZEK JE DESNY!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jn"
12. 7. 2005 17:22
or
318i, 320i, 318d or 320d
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 17:38
USA červen 2005 (2004)
Luxusní vozy: Cadillac DeVille: 9 449 (4 743) / Lincoln Town Car: 4 695 (4 907) / Cadillac STS: 3 719 (247) / Lexus LS430: 2 290 (2 486) / BMW 7: 1 771 (1 628) / Acura RL: 1 565 (448) / Mercedes S: 1 330 (1 562) / Jaguar XJ: 562 (807) / Audi A8: 375 (341) / Infiniti Q: 76 (131) / VW Phaeton: 74 (96) /// Vyšší střední: Cadillac CTS: 7 340 (4 743) / Acura TL: 6 246 (6 393) / Mercedes E: 4 205 (4 343) / BMW 5: 4 183 (4 005) / Lexus GS: 3 317 (714) / Infiniti M: 2 480 (110) / Lincoln LS: 1 780 (2 377) / Audi A6: 1 581 (1 872) / Mercedes CLS: 1 199 (0) / Volvo S80: 872 (1 482) / Jaguar S-type: 845 (1 358) / Saab 9-5: 691 (992) /// Prestižní střední třída: BMW 3: 9 582 (9 587) / Lexus ES: 6 048 (6 036) / Infiniti G: 5 514 (5 442) / Mercedes C: 4 605 (5 851) / Saab 9-3: 3 608 (3 005) / Audi A4: 3 169 (2 901) / Acura TSX: 3 085 (2 765) / Volvo 40/50: 2 655 (2 253) / Jaguar X-type: 1 154 (1 817)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Karizma"
12. 7. 2005 18:42
Re: USA červen 2005 (2004)
Prodeje GM za minulý měsíc jsou hezké, otázkou však je jak dlouho je GM schopen akci "hromadné zaměstnanecké slevy" držet a co bude po jejím skončení.
neregistrovaný "Karizma"
12. 7. 2005 18:46
Re: USA červen 2005 (2004)
Jak by GTI pravděpodobně řekl, už i GM se dalo na cestu cenové prostituce.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 19:02
Re: USA červen 2005 (2004)
Cadillac roste takřka každý měsíc bez ohledu na pobídky, které jsou ovšem na americkém trhu naprosto běžné a nabízejí je všichni. Cadillac zažil nejlepší měsíc od roku 1986 a stejně tak celé GM. Některé značky jako například Saab a GMC měly nejlepší měsíční prodej za celou svou historii v USA! ps: prodeje cadillacu jsou hezké vždycky a proto vás tu budu "obtěžovat" i další měsíc a pak zase a zase a zase. Dokud se tu budou objevovat lidi, kteří tvrdí, že v USA v luxusní třídě snad vedou prodeje importované značky.
neregistrovaný "Johny"
12. 7. 2005 20:04
Re: USA červen 2005 (2004)
Ty pocuvaj, to je logicke vo vacsine lebo nove modely su cenovo o kat. nizsie nez ich konkurenti rovankej a horsej kvality. Mimochodom kde si zobral udaje? A este jedno, fakt sa ten DeVille tak dobre predava. Prekvapil ma hlavne pomer voci STS, a ciastocne aj voci lexusu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 20:24
Re: USA červen 2005 (2004)
Údaje jsou vesměs z www.theautochannel.com DeVille je už přes 20 let nejprodávanější sedan v USA v ceně nad 40 000$ a nejprodávanější Cadillac (průměrně ročně prodají okolo 80 000kusů). Vlastně těží z toho, že je spolu s Town Carem poslední klasickou luxusní limuzínou zaměřenou na prostor a komfort, nikoliv na závodění. Seville se nikdy prodejema ani neblížil De Villu.
neregistrovaný "paja"
12. 7. 2005 20:45
Re: USA červen 2005 (2004)
...kdypak si myslis, ze prave zakaznici DeVille vymrou? Davam jim tak rok...maximalne dva!
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 20:52
Re: USA červen 2005 (2004)
Typický vtípek na věkový průměr zákazníků DeVille a Town Caru. Jenže zapomínáš, že zatímco staří důchodci umírají, vznikají noví. Současná móda tzv "generace Y" (každý chce vypadat mladě) sice připravila tyhle vozy o ředitele ve věku 50let, ale když je vám 70, na módu už prdíte a navíc potřebujete auto, do kterého se pohodlně nastupuje. Takže myslím, že oba vozy mají svou zákaznickou základnu jistou.
neregistrovaný "paja"
12. 7. 2005 20:54
Re: USA červen 2005 (2004)
...ze by taxikari? Policie???
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 7. 2005 21:15
Re: USA červen 2005 (2004)
Nene, pro ty jsou moc drahý. Policie a taxikáři drží nad vodou spíš Ford Crown Victoria. Což je taky stará platforma Panther stejně jako Town Car. Jenže tam, kde někdo vidí auto pro důchodce, já vidím eleganci, kterou nikdo jiný už dnes nenabízí. Auto s velkým A. Nevypadá ani vpředu ani vzadu jako sražený po bouračce. Prostě nejkrásnější silueta: [odkaz]
neregistrovaný "paja"
12. 7. 2005 20:50
M paket
Panove, jen tak pro upozorneni...sportovni pakety dnes nabizi kde kdo, ale prave u BMW je povazuji za velmi opodstatnene, rade 1 a 3 davaji sportovni smrnc, jejich podvozky za timto optickym paketem nezaostavaji...snad tedy jen povzdechnuti, ze se M-paket neprojevil take na zadnich svetlech "trojky" ale jinak (s X3 mate pravdu, pritom by stacilo upravit predni cast...skoda nepromenene sance...)
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2005 22:12
PAKET GIGOLO
Jedinej "paket" k toleranci je paket "gigolo". Jinak, co se týče aut, pak jsem ještě naviděl paket, který by auto vylepšil. Neboť pokud to vypadá k světu, jsi na silnici za šaška. To se gigolovi nemůže nikdy stát... Takže, pánové - žádné pakety, to tady v té zemi křídel od Tupoleva, vykousanejch blatníků vlastníma zubama a volantama chlupatejma, jak ohon polární lišky, by snad mělo už patřit k dobrému vychování. Auto má mít koženej volant. Všechno ostatní je jen pokus o styl
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "paja"
12. 7. 2005 22:53
Re: PAKET GIGOLO
Jsou pakety a pakety, BMW se nikdy prehnanymi kridly nehonosilo a jejich opticky tuning vypada jako by to tak melo byt od zacatku...mozna si to pletes s jinym vyrobcem, ktery nazyva vybavovy stredni paket souslovim "sportline"...ano tam ze sportu zustal pouze nazev...
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 16:14
Re: PAKET GIGOLO
Pajo, paket, to je snaha o originalitu bez vědomí... A proto jsou jen -pakety. Ten, kdo tomu rozumí, si koupí "holou" třílitrovou trojku a prohání ji od rána do večera... Jak už jsem psal jinde - jsou komedie, u nichž si uvědomíš, že v nich hraješ hlavní roli až, když ti opona spadne na záda... P.S. oceňuji tvůj nadpis
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2005 10:01
Re: PAKET GIGOLO
Co člověk to názor... Nějaký horší, nějaký lepší. Nechápu, proč by měly decentní doplňky působit dojmem šaška Jsou úpravci a úpravci. Přeci se to nedá hodnotit šmahem
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 16:09
Re: PAKET GIGOLO
Máš pravdu - můj názor je jednoznačný - krásná Trojka, je krásná jen tak, jak vyjede z továrny - čistá krása - krásný lak, krásná kola. Všechno ostatní je k ničemu. To jsou jen touhy mladých býčků vypadat originálně - lepit si například na záď křídlo.... Přitom originalitu by měli hledat úplně jinde...
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 7. 2005 17:34
Re: PAKET GIGOLO
Třeba být originální a nekoupit si BMW vůbec, protože ho má každý.
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 17:39
Re: PAKET GIGOLO
Třeba -
neregistrovaný "Jenda"
13. 7. 2005 10:26
Re: PAKET GIGOLO
jo a kozeny volant se nejlepe ovlada taky kozenyma rukavickama. Gigolo paket
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 16:04
Re: PAKET GIGOLO
Pokud máš dojem, že kožené rukavice v autě - myslím v AUTĚ - je styl gigolo, tak toho Jendo o motorismu víš hodně málo...
neregistrovaný "Jenda"
14. 7. 2005 11:41
Re: PAKET GIGOLO
old timer styl
neregistrovaný "Ken"
13. 7. 2005 11:38
Re: PAKET GIGOLO
Ono taky GTI má tak trochu paket ke standardnímu Golfu, z tvých slov je cítit jistá závist, že někdo to umí lépe než tvoje démonizovaná značka. Neuznat, že je někdo lepší a kritizovat něco, kde ani kritizovat nejde a navíc s úpornou snahou o vtip je obecně vnímáno jako známka slabosti, nedospělosti a dlouhé cesty k poznání. Jinak paja to napsal možná výstižně - GTI = Gigolo To Imituje
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 16:02
Re: PAKET GIGOLO
Závist? Démonizovaná značka? Nepoplet sis adresáta? Je možné že jsem nedospělý, ale že bych kritizoval něco, kde se ausgerechnet, jak píšeš, kritizovat nic nedá... tak toho si vědom nejsem. paja napsal výbornej slogan. Zkus vymyslet také něco...
neregistrovaný "Ken"
13. 7. 2005 16:26
Re: PAKET GIGOLO
Adresát se ozval, to se dalo čekat. A být si vědom při psaní, i nevědomky psaní, je snad základní vlastnost pro účast na tomto světě. Slogany mi moc nejdou, zkusím : Passat - sezónní vánek. Moje pokusy asi nejsou nejlepší. Zkus vymyslet také něco...
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2005 16:40
Re: PAKET GIGOLO
Asi sis nevšiml, že píšeme o paketu, tedy o "stylu" a já tvrdím, že pakety nejsou styl... Styl je jen to auto. Tvůj slogan je krásný. Ale Apoštol nebude na sezonu... to snad tady ani nemusíme začít rozebírat.
neregistrovaný "dmx"
13. 7. 2005 20:21
Re: PAKET GIGOLO
GTI si trochu mimo... inak by si vedel, ze M pakety nie su o vzhlade, ale aj o vlastnostiach auta. Skus sa prejist s BMW 3e E46 s M-paketom a bez, a uvidis ten rozdiel o com to je. To nie je nejaky paket ako robia ine znacky, ze daju dozadu spojler, na bok prahy a dopredu vacsi naraznik. Tu ide aj o prepracovanie podvozka, sportove sedadla a podobne
13. 7. 2005 20:43
Re: PAKET GIGOLO
Ale já vím, že u takovéhoto auta není paket jen o novém potahu na volant... Jde o to, že jednak takovéto pakety oslabují "základní" model, jednak, a neupírej mi, že zasahuje i do vzhledu, jsi na silnici za trapáčka. Chceš příklad? - MAZDA MX5 - dokonalé tvary, dokonalý styl. Žádné pakety, žádné prahové nástavce. Mimochodem, já dodnes nepochopil, k čemu je dobrej u civilního auta prahovej nástavec. Je to k ničemu. Kdo měl někdy auto tak to ví.
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2005 20:59
Re: PAKET GIGOLO
Hahahaha, to myslíš vážně???
13. 7. 2005 22:46
Re: PAKET GIGOLO
Tak nás nenapínej a napiš ódu na prahové nástavce
neregistrovaný "ciello"
14. 7. 2005 11:19
Re: Mongol paket
..no jde spíš o výrobce... Víš o jakým výrobci silničních aut mluvím.. a tam to není teda paket ale verze.. (nejvyšší).. ty prahy (sukně), přední spodní lišta spoileru a zadní část a křidlo (málý - 5cm) jsou kvůli aerodynamice.. tzn. funkční.. kdybych neviděl neuvěřím... ale je to jen decentní prolis nebo plastické pozměnění kvůli proudění vzduchu.. standardně se sníženým podvozkem.. takže to k sobě pasuje a je to funkční.. Jenže u toho jde i o to, že to má nejsilnější motor, který není pro normální auto.. a jako paket si to dát nemůžeš... A pro dmx a kena.. m-paket mi přijde trochu mimo, když v tom není úprava motoru.. ten sníženej podvozek si tam můžu šupnout za příplatek bez paketu a nevím jak by se mi líbilo jezdit na tvrdejch sedačkách každej den po kostkách do práce nebo na nich trávit dlouhý cesty na dálnici... a to v motorově civilní verzi... Jsem za to, že paket kterej ti hodí jen plasty okolo auta a drobnosti který nemají vliv na celkovým dojmu (včetně motoru).. tak to je pro mě ujetý... Spíš myslím, že stačí dobrej motor, sníženej podvozek, dobrý sicny a (OK) dobrý sedadla.. a jsme v poho... Venkovní paket (rozuměj bez motoru atd.) můžu akceptovat jen jako - naviák, rám, nášlapy, šnorchl, kryty světel atd.... Jinak je to jen "póza" a fakt, že na klasickou verzi "M" nemám.... Raději budu mít dobrej motor bez paketu, než slabej motor s paketem... a hlavně M-paket na 320d je trochu k smíchu.. (jestli tam teda jde....)
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 12:22
Re: Mongol paket
Tomu teda ciello nerozumím, nevědět základní informace a přesto střílet a ještě ostrýma ? Proč ? Možná je zatím jen nějaká snaha se alespoň trochu zapojit do diskuze, ale mě připadá vhodnější, pokud si o něčem nejsem jist, tak raději nepsat a nebýt za hloupého, což se v tvém případě nestalo. M paket je pro ty, co chtějí více sportovnější než seriový vůz, s jistotou, že je vše vyzkoušeno a schváleno, žádné pokusy. Pokud nechceš M paket, můžeš si vybrat z položek příplatkové výbavy jen to co chceš - sportovní volant, sportovní sedačky, sportovní podvozek, atd. M paket je soubor všeho dohromady a je jen na tobě, jestli ho chceš a nebo ne, máš zkrátka možnost volby, nikdo ti ho nenutí. Chceš sedačky ? Vyber jen sedačky. Chceš jen podvozek ? Vyber jen podvozek. Chceš celý paket ? Vyber celý paket. A výhodou je, že si to můžeš zvolit k motoru k jakému chceš. Nárazníky jsou celé nové a vytvarované s ohledem na proudění vzduchu, takže to k sobě spolu s podvozkem pasuje a je to funkční. Nejsou to jak ty píšeš jen nějaké plasty okolo a už vůbec ne ty lišty, jak vychvaluješ výše. Sportovní sedačky BMW a tvrdé ? Jsou sice o fous tvrdší než standardní, ale hlavně jsou perfektní v bočním vedení a to jak u sedáku tak i u opěradla. Je vidět, že jsi je nikdy nezkusil a přesto je kritizuješ. Kolik kilometrů si s nimi najel ? A motory od BMW se snad nemusí upravovat - připadá ti snad některý motor slabý nebo ne dost pružný ? Asi vycházíš jen z tabulek, ale o tom to není. Běž a zkus tu 320d projet, myslím, že budeš velmi překvapen, žádný louda to není. A to ti nepředhazuju takové chuťovky jako 330i nebo 330d (a propo: kdo měl nejčastější zastoupení v prvních pětkách jednotlivých kategorií soutěže motor roku 05 ?). Jak ty píšeš, motorově civilní verze, jsou pořád lepší než konkurence. Nestřílej bez absence zkušeností a znalostí. Není to o tom, že si hraješ na M3, ale že máš sportovnější verzi seriové trojky a ne sporťák se vším všudy, kterou pravděpodobně nová M3 bude. Žádná póza, jen možnost volby, co chci. Póza je si koupit špatný (designově a výbavově) passat a muset si k tomu dokoupit 17´kola a nějakej přitroublej chip, tmavý folie a pak dělat machry. Takže ještě jednou číst a přemýšlet u toho, pak si zjistit dostupná fakta, rozpomenout se na vlastní zkušenosti (pokud tedy nějaké jsou) a pak psát. Podpásovky střílejí jen slabí jedinci.
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 10:40
Re: Mongol paket
Styl je auto, to máš ausgerechnet pravdu, ale proč to u jednoho kritizuješ a druhého ne ? Golf GTI je vlastně takovej standardní Golf s paketem, který obsahuje sedačky s potahy ze zbytků při šití skotských sukní, kola z Alfy, zbouchnutý volant, medové plástve na předku, prahy na boku, atd. Zkrátka je to standardní golf s paketem, někdo chce usedlý a nevýrazný golf a někdo s paketem GTI. To samé je u BMW, někdo chce repre-limousine a někdo chce mít trojku trošku sportovnější. Z tvé strany citím jistou slabost v argumentaci. Někde si totiž taky psal, že je lepší si koupit BMW a nechat si tam dát, to co chci a peněženka dovolí, tak proč ne M-paket ? Budu si tedy myslet, že to děláš jen kvůli tomu, že Passat nic takového na výběr nenabízí. Vlastně jo, malá kola v základu
14. 7. 2005 13:23
Re: Mongol paket
Jedeš dobře, ale po špatnejch kolejích. A to jak nahoře u Ciella, tak u GTIčka. Ciello je ti to schopnej určitě vysvětlit sám. Tak já ti snad k tomu getei napíši tohle - To, co je pro BMW3 M3, tak to je pro VW GOLF geteičko, resp R32 nebo 34 nebo jak se to bude jmenovat. Žádné pakety... P.S. Asi to tu moc dlouho nečteš, resp. nepíšeš...
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 13:44
Re: Mongol paket
Žádné špatné koleje, to je jen snaha odvézt pozornost. Žádné argumenty od tebe, jen přirovnání, které u toho golfu kulhá. A nevím jakou souvislost s tím má to tvoje PS. PS: Když jenom čteš nebo píšeš, neznamená to že jseš zkušený a sečtělý.
14. 7. 2005 14:05
Re: Mongol paket
Jestli pro tebe není argument, že M3 je pro BMW to samé co GTi pro VW, tak nevím jak ti to mám jinak přiblížit. To nejsou pakety. To jsou sportovní odvozeniny z modelu. P.S. Nerozčiluj se, já to nemyslím špatně...
neregistrovaný "Dyk"
14. 7. 2005 14:19
Re: Mongol paket
Ano, není to pro mne argument. Golf GTI je jen více upravený Golf V, se sportovním nádechem. M3 je vůz s nálepkou: NO COMPROMISE. Golf je sportovní odvozenina, M3 je sporťák s karoserií trojky (pro tebe po krumpáči vysvětleno PS: Já se nerozčiluji, já to myslel s tebou a tím psaním a čtením taky dobře. Jen kamarád ti nastaví to správné zrcadlo
neregistrovaný "Ken"
14. 7. 2005 14:55
Re: Mongol paket
Koukám, jestli tu není odpověď a zjišťuju, že jsem tam nedal svoji přezdívku, ale padla mi tam parťáka ze směny, holt potřebujeme mít každej svůj počítač, už aby to bylo. Ten předchozí příspěvek je ode mně, Dykínek je zamilovanej do francouzských aut, ten by v životě nepochválil nic jinýho.
neregistrovaný "GTI"
14. 7. 2005 15:29
Re: Mongol paket
Jste zajímavá dvojka, ten parťák mě dojímá u Škodovky, a ty (nebo on, nevím)se mě snažíte přesvědčit, že by VW měl udělat obdobný dělo jako je M3. Tak si to vysvětlete na šichtě a až budete mít jasno v nicku, pak se nějak plíživě objev tady. P.S. Mě se ten tvůj kolega na té Škodě zdál nějakej vyosenej... Tak Dykýnek... hmmm
neregistrovaný "Ken"
15. 7. 2005 09:38
Re: Mongol paket
Nevím na co narážíš. Nejsme (teda zaměstnavatel) na tom asi tak dobře, abychom mohli mít každý svoje počítadlo (už jen jak dlouho trvalo udělat poštu a připojení . Děláme spolu ve fabrice na stejné pozici a máme rádi auta. Takže, když nejsme střeženi, jdu si já nebo Dyk - to je jeho přezdívka, jmenuje se Viktor a protože má 98 kilo, tak to schválně zdrobňujeme - hodit oko na oblíbené stránky. Dnes tu není, takže máš od něj klid, bude až v úterý, ale jeho stejně možná víc než auta zajímají foťáky. Tak snad jsem ti udělal jasno v nicku a bez plížení se objevuji tady. PS: až si přečte, že tě dojal a je vyosenej, měl bych na tvém místě strach, metrák je metrák PSS: zase odvádění pozornosti, žádná sláva tvoje argumentace
neregistrovaný "GTI"
15. 7. 2005 11:50
Re: Mongol paket
Asi nevíš, kolik vážím Jo, mám jasno v nicku. Zkus teď zas psát o autech.
neregistrovaný "Ken"
16. 7. 2005 00:11
Re: Mongol paket
To bys měl psát spíše ty, nějak si polevil, tebe žádná múza s argumenty nepolíbila ?