Novinky
0
Nemá ta slavná Škoda Octavia 4 hvězdičky ? Při takovém cenovém rozdílu to teda o moc bezpečnější není...
Přejít do diskuze
Podívej se kolik ocenění získala nová Octavia II.Pravda škodu sice vlastní VW,ale díky jemu je české jméno Škoda známé široko daleko. a to je myslím dobře.Už i angličané řadí Škodu hned za Lexuse......
Mě to stejně nikdo nerozmluví,prostě auto které má tak mizernou bezpečnost bude promě vždy pouze "rakev".Tímto se omlouvám všem uživatelům loganu,ale crashtesty prostě obelstít nejdou.U logana je dělalo EURO NCAP a potom ještě Autobild,dopadly pokaždé stejně........
Mě to stejně nikdo nerozmluví,prostě auto které má tak mizernou bezpečnost bude promě vždy pouze "rakev".Tímto se omlouvám všem uživatelům loganu,ale crashtesty prostě obelstít nejdou.U logana je dělalo EURO NCAP a potom ještě Autobild,dopadly pokaždé stejně........
Pratele kamaradi - uvedomte si jednu vec! Nejde o to tady chvalit nebo kritizovat LOGAN jako takovy, ale spise se podivejte na obchodni strategii RENAULTU!!! Podle cilu si musi ted hezky mnout ruce nebot se jim vazne dari! Maji auto, ktere je za babku, da se na nej divat a lidi z vychodu na nej frci.Takhle si vybuduji slusny kapital a nebudou se rozsirovat na preplacanem trhu, ktery stagnuje - EVROPA!!!Ale drzim jim palce-konecne nekdo premysli ( CO SKODOVACI ?!?!?!? )
Pozor,auto z bazaru nemusí bejt šunt,pokud koupíš dobrý model s servisní knížkou a prav. servisními intervaly máš velkou šanci že ti bude auto sloužit velice dlouho a dobře.Já mám např. taky auto z bazaru (r.v. 2002) a vůbec nanic si nemůžu stěžovat.Ještě sem sním neměl žádný problém a to mám na motoru chiptuning.
Tak samozřejmě že když to nacpeš pod náklaďák je jedno jestli sedíš v loganu nebo v nějakém MB,ale já měl na mysli takové ty bouračky,že ti někdo nedá na silnici přednost,a ty to třeba nezabrzdíš a napereš to doněj.Tam si myslím že má větší šanci vyjít stoho třeba jen s pár škrábacema řidič ojetého Golfu IV,než nového loganu.Crash testy se dělají nejspíš proto,aby ukázali,kde má ten či onen model slabiny,a v případě loganu je to nejpíš jasné-bezpečnost
Za rok 100tisíc?No to je tedy e😜anze jako hrom.Nový oktávky se dělá denně zhruba 800ks, starý 220ks Fábie sjede denně zhruba 900 superblba asi 120ks denně ,takže takový bum , jak tady někdo psal se nekoná..
Dost mě zaujal ten crashtest co provedl Autobild,novej logan vs Golf IV z bazaru s nějakýma 100.000 kilometrama,oba vozy stály 200.000 Kč.Logan to prohrál na celé čáře,ukázalo se že ten Golf je několikrát bezpečnější než ten logan.Mě se zdá že má logan moc měkej předek a proto není asi tak bezpečný
Tři hvězdičky není špatný výsledek u auta za cenu pod 300 000 Kč. Mnohá dražší auta nemají těch hvězdiček víc.
Jestli jste reagovali na můj příspěvek - tak jsem psal o roku 2010 - pokud si hodláte stejné auto jako máte dnes pořídit za 5 let nové tak Vás opravdu lituji.
Tak to jsem zvědav jestli někdo v Evropě si v roce 2010 koupí něco takového - možná v africe či jižní americe...
najprv som si myslel ze to bude "hanba na ulici", ale cim dalej ju stretavam viac a viac, a nielen u taxikarov... keby bola trochu sirsia, tak by sa mi aj celkom pacila som zvedavy na prvy tunning, siroke 17-ky kolesa, znizeny podvozok... hmmm drzim im palce, nech sa aj dalej tak dobre predava !!